J
jghgfgf
Vieras
Moikka kaikille!
Vähän hiljais eloa ollut.. en oo jaksanu kirjoitella..
Tosiaan miehen kanssa menee taas vähän paremmin.. jätetty vauvahommat nyt sivummalle.. itse tietty toivon koko ajan tärppiä.. sentään muutaman kerran tässä kierrossa puuhailtu.. mutta tuskin ne kerrat meidän kohdalla riittää.. lapsettomuustutkimuksia varmaan jatketaan.. oli pakko soittaa sinne ja sieltä tuli heti ohjeet että seuraavien menkkojen eka vuoto päivä niin täytyy soittaa polille.. mä niin toivon ettei sinne tarttis mennä!!!
Joo, on se kumma kun täytyy rupee kyttäilee itteensä vaikka en usko että tärppi ois käynny.. koko ajan yritän toppuutella ajatuksiani.. ois niin helppoo jos tulis kunnon oire ettei olis epäilystäkään.. tällä hetkellä alavatsa tuntuu turvonneelta ja välillä jomotteleeki, rinnoissa tuntuu välillä kuumotusta ja nipistelyä.. ja mies kysy yks päivä miks oon näin väsyny.. vaikka omasta mielestä en oo, nukkunu oon mielestäni hyvin mutta kappas, nukuin kolmena päivänä peräikkäin pommiin.. *huokaus* näin se mieli tekee tepposia ja pieni toivonpilkahdus näyttäytyy.. mutta täytyy TAAS varautuu pahimpaan ja siihen ettei plussaa taaskaan tule.. nyt menossa kp 34 joten menkkojen odottelua vaan..
Toivottavasti moni nyt plussais, jotenkin tuntuu palsta olleen hiljainen plussien kannalta.. Plussatuulia kaikille! :)
Vähän hiljais eloa ollut.. en oo jaksanu kirjoitella..
Tosiaan miehen kanssa menee taas vähän paremmin.. jätetty vauvahommat nyt sivummalle.. itse tietty toivon koko ajan tärppiä.. sentään muutaman kerran tässä kierrossa puuhailtu.. mutta tuskin ne kerrat meidän kohdalla riittää.. lapsettomuustutkimuksia varmaan jatketaan.. oli pakko soittaa sinne ja sieltä tuli heti ohjeet että seuraavien menkkojen eka vuoto päivä niin täytyy soittaa polille.. mä niin toivon ettei sinne tarttis mennä!!!
Joo, on se kumma kun täytyy rupee kyttäilee itteensä vaikka en usko että tärppi ois käynny.. koko ajan yritän toppuutella ajatuksiani.. ois niin helppoo jos tulis kunnon oire ettei olis epäilystäkään.. tällä hetkellä alavatsa tuntuu turvonneelta ja välillä jomotteleeki, rinnoissa tuntuu välillä kuumotusta ja nipistelyä.. ja mies kysy yks päivä miks oon näin väsyny.. vaikka omasta mielestä en oo, nukkunu oon mielestäni hyvin mutta kappas, nukuin kolmena päivänä peräikkäin pommiin.. *huokaus* näin se mieli tekee tepposia ja pieni toivonpilkahdus näyttäytyy.. mutta täytyy TAAS varautuu pahimpaan ja siihen ettei plussaa taaskaan tule.. nyt menossa kp 34 joten menkkojen odottelua vaan..
Toivottavasti moni nyt plussais, jotenkin tuntuu palsta olleen hiljainen plussien kannalta.. Plussatuulia kaikille! :)

Toivottavasti et tuu kipeeksi! Kyllä se teilläkin vielä tärppää! Varmasti se kyllä raskasta on, kun muut saa lapsia ja itsellä 4 keskenmenoa takana
Ilmeisesti mies sai eilen nuohottua viimeisetkin pois valuttelemasta *reps* 
........

en jaksa enään uudestaan kirjoittaa...
ja muutenkin asennoituminen on positiivista vaikka harmitustakin mahtuu tietysti mukaan. Antaa toivoa itsellekin. Eea:n kommentti sai minut hymyilemään. Niinhän se on, että todennäköisempää on, että se plussa vielä pläjähtää testiin kuin, että sitä ei tulisi koskaan.

Hienoa! Ehkä me muut tullaan perässä sinne odottajiin myös 

Toinen mikä ärsyttää on noi hymiövälilehtien kokoaikainen vaihtuminen. Justiin kun saa valkattua kivan hymiön, niin välilehti vaihtuu. Saakohan sitä mitenkään stopattua???
sitä äidiksi ensi kertaa ketjua
ja monta kertaa olen meinannut sinnekin kirjoitella kun ensimmäinen täälläkin olisi haaveissa. :)
Yhtään ei ole menkkajuilintoja ollut, mutta leukaan on ilmestynyt muutama sitkeä hormoninäppy. Taitaa se täti kuitenkin pyyhältää paikalle.
Ei ole menkkaoireita eikä paljon muutakaan. Lääkärikäyntiä odotellessa.... Jos jotain hyvää pitää tästä menkattomuudesta hakea on se, että ei kulu ainakaan kuukautissuojia :) Kaveripiirissä ihan älytön vauvabuumi menossa....tuntuu et jokatoinen kavereista on "kumpu pystyssä". No jospa se meilläkin olisi jo kohtapuoliin, olisihan se ihanaa.