Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpas taas ollut vilkasta keskustelua! Voimia ja tsemppiä jokaiselle, olipa tilanne mikä hyvänsä!
Hankala aina näin "pitkä" poissa olon jälkeen ruveta ketään yksittäin kommentoimaan, aika monella kyllä näytti ykskaks yöllä täti saapuneen... Pahoittelut siitä! Toivotaan että nyt uusi kierto toisi niitä plussatuulia itsekullekin. :)

Itsellä nyt kp 11 menossa. Jos olisi "normi" kierto, niin ovulaatio olisi tuossa 26. päivän tienoilla, ja nyt kyllä vatsan nippailut ja limat voisi viitatkin siihen, että se tässä lähipäivinä olisi tulossa. Yritän nyt testeillä sen bongata, mutta vähän skeptinen olen, että näinkö nopeasti nämä kierrot tasaantuisivat, tuon alkuhankaluuden jälkeen.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Harmi vaan, jos se ovis osuu tuolle viikonlopulle, kun ollaan pe-su miehen kanssa eri paikoissa, niin ei edes päästä sänkyurheilemaan... No, täytyy heilutella peittoa ahkerasti ke ja to, sekä sitten heti su iltana tai viim. ma ihan varmuuden vuoksi... Tuskin siitä haittaakaan on. :D

Hei vaan!

Rapakon tuolta puolelta kotiuduttu. Reissu meni muuten mukavasti, mutta menomatkan merenkäynti oli jotain aivan järkyttävää! (kova tuuli= ISOT aallot) Sitten tulomatka olikin tyyntä... myrskyn edellä ja nyt ei ole kyse pelkästään säästä :( Kerron lisää omanapailussa...
Puhti on hieman poissa, joten vastailen vaan lyhyesti, pahoittelut siitä :(

Anell: Onnea teidän 3-vuotiaalle :) Meillä olis myös esikon 3v synttärit tulossa enskuun alussa :)

OmenaPossu: Mulle ilmaantu kans esikon syntymän aikana muutama, mut ne ei onneks vuotanut ja hävis ihan itekseen muistaakseni viikon parin sisällä (onneks) mut olihan ne inhottavia ja kipeitäkin... Tän toisen synnytyksen aikana onneks vältyin niiltä :) Pahoittelut tädistä :(

Aasa: Ihanaa, ettet pitempään kerennyt vierailla tällä palstalla, vaan pääset odottajien puolelle :) Olen iloinen puolestasi :) Onnea!

Gatusa: Mikä tilanne siellä?

piia84: , Lana: , Nonna-: Pahoittelut tädistä, samassa veneessä ollaan :( Kerron lisää omanapailussa...

Lana: Täällä ollaan Savosta ;) :)

ON: Yk 2 käynnissä... :( Jooo-o... Elikkä elikkä... Reissu meni tosiaan muuten mukavasti, mutta sitten tulomatkalla päästiin melkein Helsinkiin asti hyvässä säässä ja mielentilassa, kunnes täti saapui 4 päivää etuajassa kylään?!!
(löysi piru vie minut sieltäkin). Linja-auto matka meni sitten hieman apeissa tunnelmissa, miettien ja huokaillen :( Olihan se tiedossa, että tämä oli vasta eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen ja kierto voi olla millainen vaan...
Tietysti hyvä siinä mielessä, ettei ainakaan normaalia pidemmäksi venynyt... Mieli on maassa, mutta jahka täti päättää vierailunsa, alkaa uusi yritys :) Nyt siis menossa kp 2/(24)28

Tsemppiä meille kaikille, toivottavasti jollakulla muulla on kertoa parempia uutisia/kuulumisia kuin minulla... :(
Harmittaa, mutta minkäs teet...

Ainut älä vielä luovuta! Onko sulla alkanut menkat jo? Mutta jos nyt menette tutkimuksiin, niin onnea niihin :) Kerro sitten mitä siellä tehtiin ekalla kertaa, kun itsekin olen miettinyt :) Onhan se kiva mennä tutulle lääkärille tuollasissa asioissa.

Vargynja hyvää laivareissua sinne!! :)

_chilly onnea ystävällesi! :) Toivottavasti olisit raskaana! :) Kyllä kai ainakin jollain predictor earlyllä voi tehdä sen testin 4 päivääkin ennen menkkoja, mutta kyllä kannattaa tietty odottaa siihen päivään edes kun menkkojen pitäisi alkaa ;) Jos vain malttaa :D

Tyttötiikeri toivottavasti saat bongattua testeillä oviksen ja pääsette miehen kanssa hyödyntämään sen! ;) Toivottavasti olette silloin samassa osoitteessakin, kun ovis tulee! Itse ajattelin kans jos kokeilis vielä löytää oviksen testeillä tässä kierrossa, mutta saa nyt nähdä. Itse en oikein koskaan tiedä milloin se ovis on..

_mirelyn_ harmi kun sinnekin täti saapui :( Älä lannistu *halaus*!

Omaa: Itsellä nyt KP 4/25-29 tai jotain sinne päin :D Seuraavan kerran täti pitäisi siis saapua EHKÄ joskus 14-18.5. Eihän tässä enää itekkään tiedä miten tuo menee :D Kuun vaihteessa saisi alkaa sitten taas heilutteleen peittoja oikein urakalla..vapuksi puuhastelua :P

Vargynjalle mukavaa laivareissua ja kiitos tsempityksistä!

Chilly_:lle jaksamista piinaviikkoon ja toivottavasti saisitte plussan!

Toivottavasti tyttötiikerin kierrot on tästä eteenpäin normaalit ni pysyt kärryillä, että millon kannattaa yrittää :) Tsemppiä ovispongailuun!

_mirelyn_ Pahoittelut tädistä. Toisaalta, jos oli tullakseen, ni hyvä ku tuli etuajassa, ni pääsette uuteen kiertoon nopeemmin!

Lana Tsemppiä vappupuuhasteluihin!

Täällä ei varsinaisesti menkat oo vielä alkanu, mutta odottelen tänään tai huomenna. Lämmötki oli tänää tippunu ovulaatiota edeltävälle tasolle. Tuhruillu on vähän ja eilen pupustellessa oli miehen värkit värjääntyny ihan kunnolla. Menkkatuntemuksiakin on, että kyllä mä aika luottavaisin mielin voin todeta, että täti on ovella. Mitä useempi kierto tulee ja menee, sitä vähemmän jaksan haihatella kiinnittymisvuodoilla yms. ja ihan hyvä toisaalta niin, ni ei tuu kovin suurta pettymystä (tai tulee, mutta vois tulla suurempiki). Nyt vaan odotellaan alkaako menkat tänää (ois kierto 25 päivää vai huomenna jollon kierto ois 26 päivää). Ovis luultavasti 6-7.5. ja la ens kierrosta tammikuun 2013 lopulla. Hassua, että ku kierto on nyt nii lyhyt, että kahden eri kierron la:t ois saman kuukauden sisällä, toinen alussa ja toinen lopussa. Ens kierrossa aion kokeilla Frantsilan naisten voimajuomaa, jos tasapainottais hormonitoimintaa, jossa ilmeisesti(?) on nyt jotai häikkää ku kiertojen pituus heittelee. Siitä oon lukenu positiivisia kokemuksia. Saa kuulemma ovulaatioon asti käyttää ja sen jälkeen stoppia seuraavaan kiertoon saakka. Ja saa tietty nähdä mitä lääkäri sanoo, jos sinne tämän kierron aikana päästään.

Blaah meneillään kp31/30 ja melko varma et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Eilen ja tänään tehdyt testit näyttivät negaa. Alavattassa on ihme tuntemuksia ja toiselta puolen jomottelee, vatsa on ollut ihan sekasin ym. Mutta kyllähän se totuus on, että oviksesta yli 16päivää niin pitäis näkyä jo testeissä. Nyt sitten vaan tätiä odotellen. Tai toivoa kai on siihen asti kunnes täti saapuu, mutta kuiteski harmittaa... Eihän ne todennäköisyydet tässä kuussa mitkään huimat olleet. No ehkä ens kuussa mieskin olis täsmällisesti oikeaan aikaa kotosalla:) Se on kyl jännä miten sitä sit kuitenkin elättelee toiveita ja googlailee myöhäsistä plussista ym vaiks niin tietäää että ei. Esikosta tuli haalee plussa vast 5+0 mut mut.. Olishan se aika moukan tuuria jos ekalla tärppäis noissa olosuhteissa. Pää pystyssä eteenpäin:) Nänneihin ilmesty muuten tässä kierrossa nystyröistä, joita en ainakaan ennen oo huomannut syynätä:D Epäilen kyllä jälkimmäistä, eipä oo tissejään hetkeen tullu näin paljoa puristeltua ja kytättyä:DD

chilly ihania vauvauutisia siellä saatu :) Tsemppiä piinailuuun!

tyttötiikeri onnea oviksen bongailuun!

mirelyn kiitos, juhlat meni oikein mukavasti:) Ai mehän ollaan oltu sit samoihin aikoihin masut pystyssä:) Onko teillä paha uhmailu meneillään? Tää ikä on kyl semmonen, että alkaa olla jo niin iso, mutta sit vielä niin pieni <3 Kurja juttu että täti toi reissulle synkkiä pilviä :( Mut hyvä jos muuten nautitte reissust:) Taidetaan muuten mennä aika samaan tahtiin, jos mullakin nyt alkaa menkat. Nimittäin meilläkin yk 2 alkaisi sit:)

Pahoittelut tädin kohdanneille ja onnenpotkuja persuksille seuraavaan kiertoon!!!

Anell pisti kyllä niin naurattamaan työ tissien kyyläys ja puristelu :laughing002 Miten sitä osaakaan etsiä niitä merkkejä joka paikasta... Ovikseen on vielä reilu viikko aikaa ja sitten alkaa yk1. Itsekkin varmaan menen joka paikan tissejä myöden lävitse, kun sitten etsin raskauden merkkejä..:)

ainut enpä oo kuullutkaan tuollasesta frantsilan naisten voimajuomasta. Saako sitä siis ihan kaupasta vai mistä? Vai joku luontaistuotejuttu? Jos sullaki nyt täti tulee kylälle, niin toivottavasti sitten ens kierrosta tärppäis :)

Anell ja Nonna- itsekin kehittelin varmaan nuota raskausoireita viime kierrossa :) Mietin silloin, että kun tissitkin on arat, mutta näin jälkeenpäin mietittynä se saattoi johtua tietty siitä, kun olin siihen malliin niitä puristellut, että johan siinä nyt tulee kipeeksi laughing6

Täältä suunnalta elelty hiljaiseloa kun mies ollut hieman kipeänä (kahtena eri päivänä käynyt sairaalassa tutkittavana outojen mahakipujen takia, tulehdusarvot yms koholla, mutta syytä ei kai ole löytynyt) ja itekki vielä tehny töissä tuplavuoroa. Oudot on kyllä olleet tämän kierron kuukautise. Eivät ole alusta alkaenkaan olleet niin kipeät saati RUNSAAT mitä normaalisti ovat! ei ole yölläkään tarvinut laittaa kahta sidettä peräkanaa housuihin vaan yhdellä siteellä pärjäisi vielä aamullakin, jos viitsisi (yöks) pitää. Kuitenkin sen verta on tullut, että kyllä nämä kuukautiset ovat, niukemmat vaan.

YK 5
KP 4 /33(noin)
Seuraava ovis luultavammin 6-11.5 välillä. Mahdollinen testailu vasta aikasintaan kyllä 24.5....eikä yhtään aiemmin! :D Ajattelin tänään töissä että kohtahan tuota tulee tätäkin harrastusta puolivuotta täyteen ;) ja varmaan vielä seuraavat puolivuotta menee, että pessimisti ei sitten pety! :cool:

jepsis tepsis, nyt kai häätyypi pikkuhiljaa ruveta ihan oikeisiin hommiin(pyykinpesuun ja imuroimaan)

Lana
Juu tuo on sellanen suomalainen luontaistuote, jossa yrttejä ja marjoja. Mä en juurikaan luontaistuotteita oo käyttänyt, mutta sain kokeeksi Frantsilan tekemää Ojan isännän muistolinimenttiä ja kokeilin sitä itteeni ja mieheen, joka urheilee päivittäin, ja sillä sain omat niskajumit paremmaksi ja mies on myös ihan hullaantunut sen vaikutuksista. Sitten mua tuli jossain raskauskeskustelussa vastaan tuo naisten voimajuoma ja kyselin siitä vähän ja kuulemma on auttanut ihmisiä raskautumaan. Ite oon lähtökohtasesti aina aika skeptinen kaikkiin ihmerohtoihin, mutta hei, ei siitä nyt haittaakaan ole! :) Kuulemma ovulaation jälkeen ei kannata käyttää eikä raskaana, koska sitten se hormonitoiminta muuttuu ja sitä ei haluta "normalisoida" koska raskaana sen pitääkin olla "epänormaalia" verrattuna tavalliseen hetkeen.

http://www.frantsilankehakukka.fi/product/96/harmonella--naisten-voimajuoma-200-ml

Lana: ovista kannattaa alkaa testailla kp 10 eteenpäin.Tämmösen yleis ohjeen oon kaverilta kuullu :)
Eilen apteekista hypistelin sitä predictor earlyä,mut jätin sen sinne ja otin 2 CB normi testeriä.Ku sitä kuitenki joutuis sit testailee uudestaan mahdollisten menkkojen alkamis päivänä.

Anell: serkku kerto et sen yks kaveri sai varmuuden raskauteensa vasta ku lääkärissä tekivät verikokeen. Kaikki kotitestit näytti negaa yms.mut muuten oli kaikki oireet..ja tietty siin ehti sitä aikaa kulua useempi kuukaus ennenku sai varmuuden.
Joo,ja tää rintojen kyttäily alkaa kans kohta mulla lähtee lapasesta x) tänäänki otin sen jopa huomioon ku piti pariin kertaan töissä nostaa olkaimet takas paikoilleen,ja näissä kyseisissä rintisikoissa ei oo aikasemmin tämmöstä ongelmaa ollut.hmm..ja eilen ku mentiin nukkumaan menin miehellekki esittelee et "kato nyt! ihan selkeesti on turvoneet!" ja siihen se kans myötäili et on ne joo vähän isommat ku normisti x))) huhhei..joo. Ei oo paljoon järkee taas tässä touhussa :dance018

_mirelyn_: ainahan se harmittaa ku täti tulee,mut sitä pitää vaan pyyhkiä pölyt hareilta ja jatkaa positiivisin mielein eteenpäin vaikka se vaikeaa onki aina välillä. Kyl se sieltä vielä joskus napaa :)

ON: Duunissa tuli tänään kunnon suolen veto! Ei tommostaa oo ollu sitten viime raskauden..huh. Ja lähes joka aterian jälkeen on pari minuuttia sellanen pieni yökötys. Ja vaikka nukuin 7h yöunet olin aamulla niin pirun väsyny...
Ja sit mä haistoin parikertaa paistetun sipulin hajua töissä....eikä sielä kukaan mitään sipulia paistanu. hmmm?
Oon niin varma et keksin nää jutut päästäni ja suurentelen pieniäki tuntemuksia. Vielä viikko.... menkkojen pitäis alkaa 29. mut jos ei oo ni teen testin 30.

Nonna hih näinhän se menee :D

chilly joo totahan ajatusta mäkin yritän elätellä, mutta kuiteski kun tietää et on epätodennäköstä...Testissä kun sanottiin että 98 prosenttia testaa positiivisen jo päivää ennen menkkojen alkua, Mun tuurilla mä en todellakaan oo se kaksi prosenttia:D Mut aina on hyvä elää toivossa ;) Vai paistetun sipulin haju hmmm, ehkä ;)

Nyt ei oo taas mitään erityisiä tuntemuksia, että menkat alkais, outoa...Alavattaan sattu vielä päivällä tosi paljon, mut nyt taas ei mitään. Päivä kerrallaan mennään :)

hoh hoh, kp5 menossa ja täti senkun jatkaa ilkeästi matkassa mukana, sais jo painuu sanonko mihin..
noh minä aloin fiksuna syömään raskausajalta ylijääneitä raskausajan monivitamiineja, josko niilläkin olisi jotain vaikutusta tuohon tärppäämiseen, kun sisältää sitä foolihappoakin :) ja torstaina täytyy varmaan muistaa ostaa kaupasta niitä ovisliuskoja, kun siitä oviksesta ei tiiä koska tulee, kun toi kiertokin tolleen venyi :/

Täälläkin paljon uusia naamoja ja vähän vanhoja :) Lueskelin aika paljon mut itse oon kirjotellu tossa kk sitten tänne viimeksi niin siitä on aaaaiiiikkaaaaaa! :)
Toivon täällä plussaa kaikille ja PIAN :) vaikka se varmaankin tarkottaa aika monelle samaa ku mulle, vauvakuume vaihtuu vaan jännitykseksi ja huoleksi..

Meillä kuuluu jo yllärinä sydänäänet kotidopplerilla eli saan jonkin mielenrauhan vaikka viikkoja on kasassa nyt yhdeksän+ :)

piia84 toivottavasti selviää mikä miehelläsi on! Ikäviä tuollaiset vaivat, kun lääkärissä ei löydetä mikä on vikana..tuo epätietoisuus on kaikista inhottavinta! Musta tuntuu kans, että on menkat muuttunut niukemmiksi ja kestääkin hetkemmän aikaa, kuin ennen kuin alettiin yrittämään lasta :thumleft hassu juttu..

ainut täytyypä katsoa jos itsekin tuota joskus kokeilisi :) Ja sitä greippimehua mun on ollut tarkoitus kans ostaa...eipä siinä mitään häviäkkään vaikka kokeileekin :rolleyes: Toisaalta itse kun en aina bongaa tuota ovulaatiota, niin hankala käyttää, ettei käytä sitten liian kauaa..

_chilly joo ajattelin alkaa nyt ens viikolla testata ovulaatiota :) Mulla tosin taitaa olla enää 4 tikkua jäljellä..et toivottavasti se ovulaatio ehtii alkaa niiden aikana! Kyllä nuo sun oireet kuulostaa oikein lupaavalle ;) Täältä plussatuulia!!

OmenaPossu kyllähän niitä raskausvitamiineja kannattaa syödä :) Itse kans vaihdoin jokin aika sitten normi vitamiinit raskausajan vitamiineihin :) Osaako muuten joku sanoa voiko foolihappoa saada liikaa? Vai hyödyntääkö elimistö siitä vain tarvitsemansa määrän ja loppu poistuu? Kun olen syönyt foolihappoa vielä erikseen, mutta mietin että pitäisikö se jättää pois, kun olen ottanut nuo raskausajan vitamiinit..

Laurushka ihanaa varmasti kuunnella kotonakin niitä sydänääniä :love7

Rosebud toivotaan plussaa! :)

ON: Itse luulin jo tiistaina, että täti poistui, mutta ei.. Se piti vain aamupäivän taukoa ja tuli uudelleen..plaah.. noh..nyt taas on loppu, mutta saa nyt nähdä alkaako vielä päivällä.. Nyt KP 5.

Taas on kirjoitusta pukannut paljon kun viimeksi kävin! :) Ei hätää, kaikki luen vaikka en välttämättä kaikille muista kommentoida. :)

Todella monella täti löysi perille ja vielä keskellä yötä! :angry6

Tyttötiikeri itse kans mietin onko mahdollista saada normaalit kierrot heti tuon ylipitkän kierron jälkeen. Itselläni laskurit veikkasivat tuota 15.4. ovulaatiopäiväksi. :confused005 Toivotaan, että pitää paikkaansa. :) Juu, ei siitä haittaa ole vaikka hieman pupuilee enemmänkin. :happy119

Anell ja Rosebud toivotaan, että täti jättäisi tulematta ja saisitte plussan. :)

Lana taisi jossain vaihessa kysellä missä päin ollaan, niin Pohojanmaalta minäkin. :happy119

Omaa: Nyt kp 24/28-63 menossa ja luultavasti dpo 9. :) Oireita ei nyt mitään kummempia muuta kuin, että lämmöt ovat toistaiseksi pysyneet koholla ja aamulla meinaa olla kurkku kipeä ja nenä tukossa. Onkohan jotain kevätflunssaa tulossa? :confused005 Aamulla tykkään myös venytellä ja vanutella itseäni vielä sängyssä makoillessani niin jouduin lopettaa selän/mahan vanutuksen kesken, kun alamassua oikealta puolelta vihlaisi ikävästi. Vielä saa hetken jännäillä ennen kuin rupean testailemaan. :)

Lana: jos foolihapon päivittäis saanti ylittää 1000 mikrogrammaa (vai mikä nyt sen yksikkö nyt olikaan) ni sit alkaa olee liikaa..ite kans söin yhes vaiheessaa raskaus vitamiineja ja foolihappoa,mut lopetin sen foolihapon ku tuntu et se oli vähän turhaa. Kyl sitä foolihappoa nyt sen verran ruoastaki tulee ettei ihan nyt 800 mik.g tarvis syödä lisäks. :D

Huomenta tännekin. Kiitos ainut ja Lana (ja muut myös, jos nyt unohdin jonkun). Reissu oli kiva, mutta nyt vä-syt-tää. Aamulaiva kun oli eli aikaisin ylös ja sitä myöten lyhyet yöunet.

Onnittelut chilly ystävälle. Sentään joillain onnistaa vaikka täällä nyt tuntuu kaikilla tulevan tätejä. Noi sun oireet kuulostaa kyllä hyviltä. Tsemppiä piinaviikkoon ja plussatuulia. :>

Pahoittelut mirelyn tädistä. :(

Anell, älä sinäkään heitä vielä kirvestä kaivoon, jos täti ei ole vielä tullut. Kuten itsekin sanoit, toivoa on niin kauan kun tätiä ei ole. Toivottavasti täti tulee pian, jos on tullakseen, ettei sinun(kin) kiertosi venähdä hirveästi.

Toivottavasti piian mies tulee pian kuntoon ja selviää mikä vaivaa.

Onnea Laurushka sydänäänistä. Varmaan ihanaa, kun saa kotona varmuuden, että pikkuisen sydän jyskyttää. :>

Chipmunk, toivottavasti ei ole sinne tulossa flunssaa. Eikä tätiä. Tsemppiä odotteluun.

ON: Jos kiertoni on nyt tavallisen mittainen, tädin pitäisi tulla ylihuomenna. Jotenkin fiilikset on sellaiset, että se tosiaan tulee. Sen tuloa ennakoiva ärtymys on jo paikalla (voi mies parkaa).

tiputtelu jatkuu edelleen, lääkärissä käyty en ole raskaana eikä ole kohdunulkoinenkaan mikä on suuri helpotus. lauantaina uudestaan samalle lääkärille joka töissä myös yksityisellä klinikalla joten ammattitaitoa riittää. vaadin kilpirauhas arvojen tutkimisen koska suvussa on vajaatoimintaa.
töiden puolesta elämme iloisia ja jännittäviä aikoja. tein pika projektin sveitsii konsulttina ja ootan nyt n.. 200e palkkiotani. muutama päivä sit tuli kutsu sähköpostiin hakea firmaa joka arabi emiraateis, senior account manager, kaksikielistä hakevat ja kielet englanti ja suomi, hain ja pääsin tokalle kierrokselle eli koe projektin ohjeit odotellaan, jos mut palkataa ni tulee samantien 1000USD koe projektist palkkiota ja sen jälkee 30USD/h 40h/vko jatkuva soppari ja kokopäivätyö kotoa käsin. iha mukavaa elämää tietäis jos mut valitaa mut kilpailu on kovaa joten en odota saavani työtä vaikka kivaha se ois saada.

tsemppiä kaikille ja plussatuulia :)

Anell: Joo, ollaan oltu samoihin aikoihin mahat pystyssä :D Kyllä meiltäkin uhmaa löytyy, mutta esikoinen on ollut "helpompi" tapaus (toistaiseksi) kuin nämä "pikkusiskot" (2v) jotka ovatkin sitten asia erikseen :D Yhdessä nämä kolme sitten saa äidille harmaita hiuksia aikaan <3 :)
Toivotaan nyt kuitenkin, että teille se plussa tulisi, niin ei teidän tarvitsisi yk 2 edes lähteä :) Me tullaan sit perästä :)

piia84: Toivottavasti lääkärit saavat pian selville sen mikä miestäsi vaivaa. Epätietoisuus on pahinta :( Pikaista paranemista miehellesi. Tsemppiä tähän kiertoon :)

_chilly: Kiitos positiivisista sanoistasi, jospa teillä olisi tärpännyt... Mä pidän peukkuja, että täti pysyy teiltä poissa ja testiin ilmestyy plussa :)

OmenaPossu: Täälläkin täti vaan roikkuu mukana :( Tosin nyt näyttäisi hieman jo helpottavan, jospa se tästä :) Plussatuulia tähän kiertoon :)

Laurushka: Sydänäänet <3 :)

Rosebud: Täällä jännätään sun puolesta! :)

Lana: Täällä myös edelleen täti kylässä, tosin nyt näyttäisi olevan lähtöaikeissa :) Nuista vitamiineista en sen kummemmin osaa sanoa. Itse syön pelkkiä Multivitan raskaus ja imetys vitamiineja, jotka sopii siis jo lasta suunnitteleville. Muuta en ole ajatellut nuiden lisäksi ottaa :) Tsemppiä tikutteluun ja oviksen pongailuun, kun sen aika on...

Chipmunk86: Nyt toivotaan sinulle normaalin pituista kiertoa ja tietysti sitä plussaa :D :) Toivottavasti flunssa kiertää sinut kaukaa :)

Vargynja: Mä pidän ainakin sille peukkuja, että täti jättääkin tulematta ja pääset testaamaan... plussan :D
Positiivinen pitää olla :) :)

Gatusa: Onneksi ei ole kohdunulkoinen tms... Oliko tuosta tiputtelun jatkumisesta mitään, että mistä johtuu tai mitä sille pitäisi tehdä vai loppuuko aikanaan? Hyvä että vaadit nuita kilpirauhaskokeita, saat nekin samalla sit tsekattua :) Työrintamallakin näyttää siis hyvältä, jospa hyvä onni jatkuisi nyt tästä eteenpäin ja saisitkin sen kokopäivätyön. Toivon teille aiempaa helpompaa elämää ja siihen lisäksi tietysti sen plussan <3 :) Tsemppiä!

ON: Täällä Yk2 Kp 4/(24)28. Täti on poistumassa ja olokin hieman parempi... Jospa tämä tästä taas iloksi muuttuu kun mahd.ovulaatio lähestyy ja päästään tosi toimiin... Onneks mulla on ihana mies, joka jaksaa tsempata mua ja on mun rinnalla niin hyvässä kuin pahassakin... <3

Takaisin