Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivotavasti omenapossulla ois tärpänny, kun ei niitä menkkoja vaan näytä kuuluvan! Samoin Piia84:lla!

Toivottavasti musicboxin perhe paranee pian oksutaudista, se on ihnottava sairaus! Ja onnea yhteenmuutosta!

Nyt alkaa rosebudillakin taas piinaodotus, tsemppiä!

Lana tuu sit heti kertoo testin tulos, toivon sulle plussaa!

butterfly85, tseppiä lakin saamiseen! :)

_chilly Toivotaan, et oli kiinnityskramppeja! Kiva, että sun pomo suhtautuu siihen positiivisesti. Mä oon miettiny, että kerron vasta kun on pakko, koska sanomista tulee..

_mirelyn_ En mäkää ollu kuullu tollasista kirjoista, mutta mulla ei kyl oo ollu pariin vuoteen oikee aikaa lukeakaan.. Mut sivistymätön moukka minäki :D Toivottavasti teillä on hyvä reissu!

Kiva kuulla TMJ:n kuulumisia <3 Ja hyvä, että painoasiasta ei tullu ikävää sanomista.

elmiina Ihana mies <3 Mitenhän saisitte ne vauvanvaatteet ostetuksi, jos yritätte ostaa jonkun "tutun" varjolla :D

Toivottavasti Anellin oireet viittais siihen toivottuun!

Aasalle superisti onnea! Voi hitsit mikä munkki! Äläkä ota tätä väärin, mut voi helvetti että oon kade ja vähä katkeraki.. Meillä ois jo yli puol vuotias muksu, jos ekasta ois tärpänny.. Teiän onni ei tietty oo meiltä pois, mutta tulee vaan oma surkeus mieleen, ku joillakin käy niin helposti. Mutta silti haluun onnitella ja kovasti, toivottavasti kaikki menee hyvin seuraavat 9 kk ja siitä eteenpäinkin tietty!

Piia84, mä oon joutunu luopuu koirasta, kun ei tullu muun lauman kanssa toimeen. Oli se kamalaa ja varsinkin sitten seuraavan koiran ottaminen otti jotenki koville, ku hirveesti mietti et mitä muut nyt aattelee ku otan uuden koiran, ku edellisestä jouduin luopuu (vaikka aikaa oli välissä monta vuotta). Mut onneks nykyinen lauma toimii ja hulluna haaveilen vielä yhdestä lisäyksestäki...

Omaa napaa.. Ei ihmeellistä tänne. Joka päivä maanantaista lähtien on tykyttäny vatsassa, mutta en jaksa uskoo, että ois tärpänny. Tai aina hetkittäin mietin, mutta sitten palaan taas pessimismiin, ettei taas tarvis niin kovin pettyä. Jotenki se raskautuminen alkaa jo mielessäki tuntuu joltai sellaselta epätodelliselta. Ens viikolla tai jo heti huomenna voi tietty olla ihan eri fiilikset, mutta näin tänään..

_mirelyn_ joo tuos jo katottiin miehen kans päivä Tukholmassa tai Tallinnassa risteilyä, mutta ei vielä varattu mitään :) hih, sun pitää nyt vaan jännittää mun plussakuulumisia maanantaille :p Ihanaa reissua teille!! <3

TMJ kaikki ilmeisesti neuvolassa hyvin :) Ihanaa! Mä oon kans miettiny että mitähän mulle sanotaan, kun on tuota painoa vähän turhan paljon.. nooh..itteppähän läskini kannan :p Vaikka pitäis kyllä saada pois painoa, mut helpommin sanottu ku tehty :/

elmiina ihanaa kun mieheskin tuntuu olevan innoissaan vauvasta :) Mulla kans mies eilen piti päätä mun mahan päällä ja kuulemma siellä jotain kuuluu, haha :D Toivottavasti ei huomenna ole nega ja joudu mieskin pettymään...

Anell En yhtään tiedä miten reagoi jos on kohdun ulkoinen raskaus..? Toivottavasti ei kuitenkaan! Toivottavasti oon raskaana ja sikiö oikeassa osoitteessa :p Hyvältä kuulostaa nuo sunkin oireet! :)

OmenaPossu ohhoh! Kyllä siellä taidetaan pian plussata! :D

Aasa ihanaa!! Onnea tosi paljon! <3 Sun vierailu oli täällä tosi lyhyt, vaikka tietty hyvä niin :D

musicbox onhan tuo ollut varmaan rankkaa kun 200 km välimatkaa. Mutta onneksi nyt pääsette saman katon alle :) Ja oivottavasti teitä olisi siellä pian kolmen sijasta 4 ;)

ON: Aamulla itsellä tuli ihan vähän sellaista haalean ruskeeta limaa. Pelästyin jo että nyt ne menkat alkaa, mutta se sitten on loppunut taas :) Jos nyt ei tänään tätiä näy, niin huomenna olisi totuuden hetki, kun aamulla testaillaan :)
Voi kun ei joutuisi taas pettymään..Pitäkäähän naiset peukkuja!! :happy112

Hellou! :)

Onnea sinä joka ekasta yrityskierrosta sait tärpin!!! ONNEA! huikeeta!! :)) JA MÄ EN NIITÄ NIMIÄ MUISTA, ENKÄ KERKEÄ KAIVELLA :) joten sori

Jotkut oli reissuja suunnitelleet tallinnaan ja pariisiin ja lontooseen :) hienoo! Reissut aina piristää arkea ja sit jaksaa taas :) Nauttikaa!! <3<3

Ne keille täti on pyyhältäny paikalle, i can feel the pain... samassa veneessä ollaan siskot... :/ ei oo kivaa ei mut eikun vaan uutta putkeen :scared007

Piinapäiviä potevat!! nyt niitä plussia tänne ja plussa-aallot taas vauhtiin!! Keväällä voi olla ihmeellinen vaikutus ;)

Omaa napaa, ei mitään uutta, oviksen odotusta joka on 1.5...tänään on siis kp 7/ 32-37 ELI siis yk 7 käynnissä. HUH HUH !! En oikesti ois uskonut että tässä kestää näin kauan, mutta eikunvaan uudessa kierrossa ollaan.. olen ainakin ymmärtänyt sen, että lapsia ei tehdä, vaan niitä saadaan... pelottaa vaan välillä että onko vika miehessä vai minussa, vaikka minut on jo tutkittu eikä muuta tullut, kuin kehuja :O nooh.. aika näyttää

Onneksi, ihana ystäväni kertoi pari päivää sitten vauvauutisen ja pyysi jopa mukaan ekaan ultraan <3 :) jännittää! käytiin jo vauvan vaatteita hipistelemässä ja joitain ostamassa. Saa olla onnellinen toisen puolesta, sillä kuulemma raskaus hälle on ku lottovoitto, kun kiero on lähemmäs 50 ja pari kertaa olivat sekstailleet!! Saan siis elää nyt raskautta lähellä, jospa itsellekin vappuna taijat tapahtuisi :sign19 :D

onnea plussannut :)

hyvää matkaa niile jotka lähtee reissuu, hyvä tapa nollata.

tsemppiä piinailijoille.

on:10/34-38 ja tiputtelu jatkuu, ei voi ees menkoiks sanoo ku ei siteesee asti tule. toivottavast huomen tutkimuksii mikä on että saa selvyyttä. saa nähä viekö mies mut huomen lääkärin puheille ja toivon mukaa tekisvät ultran et onko mul jotai häikkää kohdus, munasarjois vai mistä tää johtuu, kunha ei ois ku. ei kyl kipui. hirvee väsy, itkuherkkä.

Kävin hakemassa tänään iltapäivällä apteekista tuon predictor earlyn ( kun ei ne mun testit kakkosluokassa kerenneet viikonlopulle tulla!). Onko kellään kokemusta testistä? Lupaa näyttää jopa 4päivää odotettujen kuukautisten alkamista...( kun virtsan hCG arvo on enemmän kuin 12,5mlU/ml). Huomenna aamulla ajattelin kokeilla, jos ei kuukautiset ennen sitä ala. Alamaha on pinkee mutta sitä se on tosiaan ollut viikkoja( välillä vähän nipistää, tai silleen sytkäyttää, tai mitä lie!) :excited001 ja nyt lisänä tullut pieni vasemman kyljen kipuilu (Tämmöset tuntemukset ei kyllä ikinä aiemmin oo mun kuukautisiin liityny). Kuitenkaan olo verrattuna esikoisen odotukseen ja tuntemuksiin ennen plussaa, ei oo yhtään samanlainen. Että sinänsä mä kyllä odotan niitä kuukautisia alkavaksi :/

Yk 4 vielä menossa

Kp 34/30(-33)

Maaliskuun lopulta, silloin vkl:na alko nuo ihme tuntemukset mahassa... ja silloin taisin veikkailla oviksen tulevan, jos sen mukaan laskus niin dpo ois jo 19-20.... jos entisen mukaan laskis oviksen niin se ois mahd. ollut 5.4 jolloin dpo 14. Mene ja tiedä :D

Mies tuossa koneen toisella puolen mua vaan pälyilee koko ajan kun mulla tuo testi noiden herkkyys juttujen takia on vielä esillä :dance018 :dance011 :happy093

Huh, tänne on taas muutamassa päivässä tullut niin paljon viestejä, että ei pysty kaikille kommentoimaan. Varsinkaan kun on taas vähän kiire. Onnittelut plussanneelle! ^^ Ja tsemppiä piinailijoille. Pidän peukkuja pystyssä teille kaikille, jotka olette testaamassa lähiaikoina. :>

Omanapailun kopioin toisesta ketjusta:
En taas ymmärrä kehoani. Eilen pyyhkiessä tuli paperiin sellaista limaa, minkä tulkitsen samanlaiseksi kuin muut on kertoneet ovisliman olevan. Mutta niin sitä tuli vähän tuolloin viikko sittenkin, jolloin oviksen olisi laskurin mukaan pitänyt olla. Nyt tosin enemmän. Nyt en sitten ole varma, kumpana päivänä ovis ehkä oli ja koska tädin pitäisi sen mukaan tulla tai mieluummin jättää tulematta. :scratch Ja voi pöh, jos täti tulee melkeen viikon myöhässä.

Tervetuloa Aasa ja tervemenoa! Tarrasukkia matkaan mukaan! :)

_chilly kuullostaapa hyvältä tuo sinun lukemasi kirjasarja. En ole kuullutkaan, joten taidampa pitkästä aikaa mennä käymään kirjastossa. :)

Piia84 voih, kun ajokoiranpenikat on niin lutusia liian suurine korvineen, kokoa liian isoine nahkoineen ja surullisine silmineen! Meillä äipän ja isukin luona on ollut niin kauan kuin muistan ajokoira. Nyt kun viimeisin kuoli vanhuuteen niin uutta ajokoiraa ei ole otettu, mutta on niitä sitten muita metsästyskoiria. Tällä hetkellä noutaja, beagle ja mäyris. :) Toivotaan että plussa ilmaantuu testiin!

Täällä on peukut pystyssä Lana! :)

Omaa: kp 19/28-64 menossa ja luultavasti dpo 4. Tuo fertilyfriend laski lämpöjeni perusteella, että ovulaationi olisi tapahtunut 15.4. Sopii kyllä yhteen kipuilujen ja limojen perusteella. Tuon perusteella minulla olisi heti toinen kierto jo normaali pillerien jälkeen. :) Jess! No katsellaan heittääkö laskurit ja omat laskelmat taas ihan häränpyllyä ja sitten loppukuussa olen taas ihan äimänkäkenä. :scratch

chipmunk: toivottavast ff on oikees, itelläki kyl oli tosi täsmällinen ja kun kirjailin mun kiertoi, tuntoi jne ni mulla tärppäs kyllä ihme kyllä eli iha mielenkiintost, oppii kyl tuntee kehonsa aika hyvin fertilityfriendiä käyttäes. tsemppiä piinailuun ja plussa tuulia :)

on: tääl iha väsy ja turhautun et miks pitää vieläki tulla tuota ei suojaan asti tuhrua mikä iha verta. onko muilla vastaavast kokemust ja mist johtunu? mul menos jo kp 10/34-38.

ainut: niin kans toivon et olis ollu niitä: eilen kunnon kipuilut.Tänään..ei mitään x) Iiih.... Joo,pomon kanssa jutellaan näistä jutuista jokapäivä :D ku sillä nyt toivonmukkaan raskaus menossa joka ei menis kesken (4 keskenmenoo.Yritystä kaikenkaikkiaan 7 vuotta. Mua 2 vuotta vanhempi),ni meiän jutut menee aika yksityiskohtasiks välillä :p
Ei kenelläkään pidä olla siihen mitään nokankoputtamista: oon lukenu et raskaudesta tarvii kertoo vast sitten viimestään ku on 2kk aikaa hoitovapaan alkuun. Mut kyl varmaan siihen mennessä mahaki jo näkyis sen verran et ei voi enää laittaa herkuuttelujen syyks :DD

chipmunk86: kannattaa! suosittelen lämpimästi ;) Mullaki sillon normalisoitu kierto pille reiden lopettamsien jälkeen tosi nopeesti. 2 kierrosta heti tasottu.

_mirelyn_: Nyt tiedät minkä sarjan seuraavaks luet ;)
Joo,se on tommonen kiukku välillä..onneks pääsen vaihtaa duunia kohta (mitenni lasken päiviä :D)

Aasa: Paljon onnea!!! Pysyt sit kans sielä odottavien puolella!

ON: ei mitään radikaalia...tunnustellaan ja toivotaan. Huomenna kaverin baby showeri <3 <3

Aasa paaaljon onnea plussasta! Luulis nyt täälläkin kohta jotain näkyvän, jos on näkyäkseen, kun ovis oli susta kolme päivää myöhemmin:) No kai se kaikilla on niin yksilöllistä, missä vaiheessa näkyy, mut toivoa on aina. Toivottavasti kaikki menee hyvin:)

Kp 1/34
Yöllä sitten alkanu. Ilman mitään oikeita, mulle normaaleita menkkakipuja. Onneksi oli rätti perseessä varuiksi.​
Vähän haikiaa, kun ajattelee että sen lapsen saa oikeasti käytännössä käsiinsä aikasintaan vasta ensivuoden alussa(tammikuun lopulla) ja nyt eletään vielä ihan kevättä tätäkin vuotta...Noh, periksi ei anneta!​
Arvioitu seuraava ovis ois sitten 9.5 tienoolla! ja siitä testailen sitten kuun loppupuolella, mikäli tarvis on :) ompahan nyt ainaki testit valmiina ja ja ne ovistikutkin pääsee mukaan tähän kiertoon!​

Tuli viimr yönä outo olo.. semmonen et olisin raskaana. Liekö unisen haaveilua vai totista totta. Noh. odotellaa !

piia84 mulla ihan samanlailla salakavalasti alkanu yöllä ilman tuntemuksia :O

ON:huoh, kp1 :( ilmankos eilen ei enää ollutkaan muuta oireilua, kuin huimausta.. nyt täytyy kyllä ostaa niitä ovistikkuja ja alkaa tikutteleen, josko tällä kierrolla tärppäis ;)

En ehtinyt nyt lukea, mitä te ootte täällä kirjoittanut, mutta ajattelin tulla pikaisesti kertomaan kuulumiset..
Tänä aamuna piti testailla, niin viime yönä meillä sitten tuli täti :crybaby2
Kyllä harmittaa niin vietävästi..olisin NIIN toivonut, että nyt olisi vauva tulossa, mutta ei..
Saa nhää tärppääkö meillä koskaan... :sad001

Onnea nyt kuitenkin teille muille!
Toivottavasti täällä edes joku kertoisi plussa uutisia :)

pahoittelut lana, omenapossu ja piia84 menkoist. josko tässä alkaneessa kierrossa sit mahollisimman monella tärppäis. :) ei pidä luopua toivosta, minä en tiä missä oikei ees mennää sama ongelma kropan kans näyttää vaa jatkuvan ja se lääkäri siirtyy näköjää ens viikkoon.

Pahoittelut muillekkin kanssasisarille, jostain syystä lohduttaa kuitenkin se ajatus, etten mä jäänyt ainakaan vielä ainoaksi kuumeilijaksi ja yrittäjäksi tänne (jos tästä nyt jotain on hyvää on PAKKO hakea!)...

Voimia kaikille!

late- mä niin tiedän miltä susta tuntuu! Mulla on kans aina välillä (yhä useammin alkanut oleen) sellainen olo, että mitä jos mussa on joku vika ja en tuu raskaaksi.. Ultrattu on kyllä kohtua ja munasarjoja ja kaikkee ja kaikki on kuulemma juuri niinkuin pitääkin, mutta ei vielä mitään tarkempia tutkimuksia sitten ole tehty. Mulla on aika paljon sairauksia (perinnöllisiä suvussa) ja pelkään, että oonko niin sairas, että en saa lapsia...
Mutta toivotaan, että me kummatkin saadaan vielä oma nyytti! :)

Gatusa voi toivottavasti pääset lääkärille mahdollisimman pian ja tuo sunkin tilanne selkiintyis! Inhottavaa, kun ei edes tiedä mikä on homman nimi, jos tuolla lailla tuhruttelee monta päivää putkeen!

piia84 ja OmenaPossu pahoittelut tädin saapumisesta! Itse kans heräsin viime yönä ja huomasin tädin saapuneen tännekin :( Monta päivää myöhässä ja aamulla olis pitäny testailla, mutta eipä sitten testailtu.. Itsellä myöskään ei ollut niitä normi menkkatuntemuksia..outoa. Mutta pidetään toivoa yllä ja hankitaan ne perhanan plussat vielä tämän vuoden puolella!! :wav

Omaa: ei oo tosiaan ollu nyt mitää normi menkkatuntemuksia. Oli ihmeellistä, että se vasen kylki vihloi varmaan reilu viikon ja nyt sit alko menkat. Mietin et menikö jotain kesken.. no sitähän ei saa koskaan tietää.. Oon nyt tänään vähän joka välis itkeskelly..jotenki nyt hormonit meni ihan sekasin vissiin.. noh..mies on nyt pihalla jotain puuhailees, niin otin seuraavan osan tuosta mustan tikarin veljeskunnasta, jota _chillyki lukee ja viiniä :P
Eikö tää tästä vielä iloksi muutu :excited001 ja sitte uutta yritystä kehiin!! :love7
Hyvää viikonloppua kaikille! <3

Ihana LANA! :) tiedän etten ole ainoa, joka näiden asioiden kanssa pohtii ja painiskelee.. Tuntuu että kai se vika nyt jossain on, kun mitään ei tapahdu :// Minullakin on suvussa jos jonkinmoisia sairauksia tai tauteja, ja esim itse 16vuotiaana olin tarkkailussa ainaisen korkean alapaineen takia, ja muistan vieläkin ne lääkärin sanat: "jos olisin sinä, niin tekisin lapseni 25 vuotiaaksi mennessä, kun sulla on nuo paineet noin että raskausmyrkytys tuleeeeee!!!" hurraa, nyt mittarissa 23 että eipähä tässä vielä kiire oo.. :confused013 whaaaat? Että silleen.. ja voihan ne olla perinnöllisiä, sairaudet ja muut. Esim mun äiti yritti mua yli 2 vuotta!! (olihan se iskäki siinä mukana tietty :laughing002 ) olen siis vanhin lapsista. ja mulla on kaks pikkusiskoa, ja JOKAISEN kohdalla, äitille tuli kasvain toiseen rintaan, ja joka kerta se on täytynyt leikkuuttaa ja super tarkassa seurannassa käydä :/ että on näitä huolenaiheita vaikka kuinka, mutta se on sen ajan murhe, tulisi nyt ensin raskaaksi :happy119.

hyvää viikonloppua kaikesta vastoinkäymisistä huolimatta kaikille! peittoja heilumaan, kenellä otolliset hetket, ja heilutelkaa vaikkei oliskaa : laughing6

Takaisin