Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille.

Täällä ollaan vklopusta selvitty. Olipas kertakaikkiaan huiput polttarit osanneet kaverit järkätä. Tiedän, että tää nyt ei välttämättä tänne kuuluis, mut pakko hehkuttaa, kun oli niin mukavaa!!

Ompas tämä muuttunut sitten viimeisen kirjoitukseni, sai hetken tutkailla ennenku mitään mistään tajusin ja meinas jo heti kättelyssä hermot mennä, mutta joskopa tätäkin oppisi käyttämään, jahka muutaman kerran harjottelee...

Rosebud: Hyvä että tuhrua ei enää tule. Aika lyhyt olisi kiertosi ollut jos menkat olisivat tuntemuksista ja tuhrusta alkaneet. Mutta odotellaan ja kuulostellaan, ei kait tässä muu auta... :)

Lana: Harmi että testistä tuli nega, mutta voihan se tosiaan olla, että oli liian aikaista testata ja hyvä vaan jos täti ei ole vielä tullut (toivotaan että pysyykin poissa) niin pääset uudestaan testaamaan :D

Tyttötiikeri: Hienoa että tilanteesi selkeytyi ja täti tuli vihdoin, nyt uutta yritystä putkeen ja toivotaan paaaaljon lyhempää kiertoa kuin viimeksi ja tietysti sitä plussaa!!

Late-: Pahoittelut tädistä. :( Aivan ihana mies sulla, suklaa ja pusuttelu piristää aina <3

Piia84: Onnittelut täditettävästä, onpas ollut hyvän kokoinen poika <3 Sun kohdalla mä pidän nyt peukkuja pystyssä, että täti tajuaa jättää teillä käynnit väliin ja testiin ilmestyy plussa!!

Anell: Toivotaan että tärppi on teillä kuitenkin käynyt. :) Minkä ikäinen teidän esikoinen on?

Vargynja: Tsemppiä piinapäiviin, täällä myös piinapäivät menossa, niinkuin näyttää muutamalla muullakin olevan :)

_chilly: Tsemppiä tiistaille, jospa se ei ookkaan niin paha mitä vois kuvitella :D

TMJ: Mä jo kerkesinkin miettiä, että mitä sinne sulle kuuluu, mut ihanaa, että kaikki on kunnossa <3 Oikein paljon onnea ja nyt pidetään peukkuja, että tämä kyytiläinen pysyy matkassa loppuun asti! :)

Chipmunk86: Mukava kuulla sinustakin. Toivottavasti tärppi on käynyt :)

Gatusa: Voi elämä sitä sun miestä, kylläpä se nyt koettelee teidän liittoa ja kärsivällisyyttä :/ Mä toivon että te saatte selvitettyä nuo asiat ja mies alkaa pikku hiljaa parantaa tapojaan!

ainut: Toivotaan että tärppi olisi käynyt ja nyt sitten odotellaan ja toivotaan parasta <3

OmenaPossu: Täällä jännityksellä odotan iltaa ja mahdollisia plussauutisia sinulta :D

ON: Täällä menossa kp 18/28. Oviksesta ei mitään tietoo, että millon oli vai oliko ollenkaan, mutta peittoja on heiluteltu tiuhaan ja vielä ennen lauantain polttarireissuakin ja heti sen jälkeenkin, ettei vaan mahdollinen ovis jää hyödyntämättä :) Nyt sitten vaan peukut pystyyn, että tärppi on käynyt. Jännää jännää... Vielä ainakin 10 päivää odottelua siis tiedossa.

Toivottavasti tää kirjotus tulee oikeeseen paikkaan (kun muutosten jälkeen ekaa kertaa kirjotan) ja kaikki näkee että kuka kirjottaa eli jos ei näy niin _mirelyn_ on tämän tekstin takana :D

jaahans, tikku näytti negaa, mutta en mä näin vähästä lannistu :D miellän mun koko päivän vessassa ramppaamisen vaikuttaneen tulokseen ja testaan aamulla uusiks :)

Ensikertalainen astuu mukaan, kun olen muutaman päivän palstaa seurannut. Moikka vaan kaikille ja kiitos keskusteluista täällä - uskon, että moni taustaseuraaja(kin) on saanut paljon apua lukemalla näitä ketjuja!

Täällä siis nainen 30v. Yritetään ekaa, yhteistä lasta (miehellä poika ennestään) ja mulle ylipäätään ensimmäistä. Taustalla yli vuosi ilman hormonaalista ehkäisyä (kortsut käytössä), joten kierrot olleet aika säännöllisiä (27. pvää) jo pidemmän aikaa.

Yk1 menossa ja ovulaatio oli tuossa 6.4. tienoilla. Pian pitäisi alkaa vissiin testailemaan, mutta on kamalan ristiriitainen olo siitä, kannattaako vielä vaiko ei... Alavatsaa nipistellyt jo viikon verran ja tissit on arat. Toisaalta oireet aloivat ihan pari päivää oviksen jälkeen ja ei silloin kamalasti pitäisi kropan vielä reagoida mihinkään? Ehkä nyt on vaan kyse siitä, että tulee seurattua oman kehon merkkejä ihan eri tavalla kuin ennen. Vähän kuin ulkopuolisen silmin. Ja siinähän sitä sitten tuntee kaikenlaista.

Mutta yksi merkki on kyllä tullut, minkä olisi ehkä huomannut normaalin kierron aikana aiemmin, jos olisi ollut. Minulle on nimittäin tullut NÄNNIT! Ei kovin erikoisia vieläkään, mutta ihan oikeat nännit silti - sellaiset vallan kohollaan olevat. Ja se on ihme se. Joko siis olen pian optimistisen toiveikas raskauden suhteen tai voin todeta, että nännit voi saada 30-vuotiaanakin vielä.

Gatusa onko miehesi ja poikasi jo palannut kotiin? Harmillista kyllä mieheltäsi tuollainen :(

_mirelyn_ ihanaa että polttarisi olivat onnistuneet! :) Ja tuntui olevan muutenkin oikein onnistunut päivä tuon teidän puuhailun osalta miehen kanssa ;D Pidetään peukkuja, että tulisi hyvä tulos! :)

OmenaPossu harmi kun tuli nega..ootko vielä tänään testannut uudelleen??

Aasa tervetuloa mukaan! :) Sullapa kuulostaa hyvältä jo näin ekalla yrityskierrolla :) Mielestäni nuo nännit voi olla kyllä aika vahva merkki raskaudesta ;) Toivotaan parasta! Joko pian pääset testailemaan vai koska pitäisi menkkojen alkaa?

ON: Eilen miehen kanssa puuhailtiin ja siinä sitten tuli vähän verta :( Myöhäisemmän kierron mukaan nyt pitäisi tädin tulla, jos meinaa.. mutta nyt ihmetyttää se, että kun illalla sitä verta tuli vähän - mies huomasi sen ensin kalustaan, hihii :D ja sitten itsellä pyyhkiessä tuli vähän sellaista vaaleaa verta.
Mutta sitten laitoin yöksi siteen, niin siihen ei tullut mitään ja samoin nyt ei ole tänään tullut vielä yhtään mitään...
Selkä on kipeä (ollut kyllä jo noin viikon), mutta maha ei ole ollenkaan kipeä ja yleensä se on tosi kipee menkkojen aikaan. En nyt oikein tiedä sitten onko ne alkamas vai mitä tuo voisi olla...??

Moikka!

Aasa; tervetuloa! Kuulostaa kyllä lupaavalta, jospa visiittisi täällä onkin lyhyt ;)

OmenaPossu; jokos testailit uudestaan? :) toivottavasti plussaksi muuttuu!

TMJ; mahtavia uutisia! Onnea odotukseen! :)

Aika monella taitaa kohta olla piinapäivät meneillään :) Nyt niitä plussia kehiin! :D

Omaa; kp 25.. miehen kanssa mennään nyt pikku hiljaa eteenpäin.. päätettiin jättää vauvan yrittäminen taka-alalle.. suorastaan ihan tauolle.. nyt huomasi että asia on hiertänyt välejämme ja homma alkanu olee vaan suorittamista.. toivottavasti elämä alkais taas hymyilemään.. pupustelut jäänyt nyt tosi vähälle.. että tuskin tässä kierrossa edes tärppää.. lapsettomuus polilta tuli myös kirje, nyt täytyis päättää ihan muutaman päivän sisällä jatketaanko lapsettomuustutkimuksia.. *syvä huokaus*

Paljon plussatuulia teille muille! Toivottavasti moni saisi plussan, eikä tarttis niin mahottoman kauan odottaa.. Tsemppiä kaikille! :)

kukka^^: Mun piti ainakin käydä uudelleen tekee mun tickerit tuolla lilypien sivuilla, en muuten saanu niitä toimimaan (joku fiksumpi varmaan sais jotenki muutenki :) ) ja se linkki mikä kopioidaan sieltä sivuilta tähän allekirjoitus tms laatikkoon on eri ku ennen, eli ei enää se HTML. Nyt sieltä valitaan tuo viimenen pitkärimspu kokonaan... (kopioin nyt sen tähän lilypien sivuilta suoraan) Forum signatures: HTMLBabycenterEzboardPseudoHTML, UBBCode and BB Code eli toi PseudoHTML, UBBCode and BB Code ja sen kun valitset siellä lilypien sivuilla ni sit siihen pitäs tulla se oikee linkki, jonka lisäät tänne ja tallennat ni pitäs alkaa toimimaan, tai mulla rupes toimimaan näin :D Toivottavasti tästä oli apua!
Niin ja tsemppiä elämässä nyt muutenkin ja voimia isoihin päätöksiin <3

Aasa: Tervetuloa mukaan, toivottavasti vierailusi täällä on lyhyt :D

Lana: En keksi kyllä sen kummempaa syytä tuolle vähäiselle verelle, kuin sen että joku pieni verisuoni on touhuilun yhteydessä katkennut ja siitä pieni määrä verta... Toivon todella, että se ei ainakaan meinaa sitä, että täti tulee tänään käymään!!!

OmenaPossu: Joko testasit uusiks?? :D

kukka^^ voimia teille! Teillä on kyllä suuria päätöksiä nyt edessä. Toivottavasti asiat järjestyy niin parisuhteen osalta kuin muutenkin!

_mirelyn_ niin toivon minäkin, että olisi vain jotain tuollaista! Kaverille oli joskus sanottu neuvolassa että limakalvot on aremmat kun on raskaana ja voi tulla vähän verta. Mutta saa nähdä. Nyt ei ole tullut kyllä tipan tippaa verta enää! Tämä päivä on kyllä melko jännittävä, että miten tässä käy!

Vargynja ja _chilly On kyllä kiva jännittää sitten yhdessä. Ja kivointa olis tietty lähtee yhdes täältä odottaviin!

Lana Joo ois varmaan ollu ihan hyvä pupuilla vielä lauantaina "varmuuden vuoks". Toisaalta jos tunsin oviksen oikein pe-aamuks, niin la-ilta ois kyl ollu jo liian myöhästä, että ehkä vahinkoa ei oo käyny. Torstaina pupuiltiinki sitte jopa kahdesti!

Gatusa Ompa teillä aikamoinen tilanne. Mulla on hirvee ahdistus jos en tiiä missä mies menee enkä saa sitä kiinni, onneks niin ei tapahtu juuri ikinä, mutta tollanen kyl hajottais mun pään ihan totaalisesti! Minkäikänen sun esikoinen on?

_mirelyn_ Hyvä, että polttarit meni hyvin! Sunki kierto menee melkeen samassa, ehkä vähän pidemmällä, mutta päästään varmaan jännitää yhtä matkaa!

Toivottavasti Omenapossulla on plussa tullut tikkuun tänään!

Tervetuloa palstailemaan Aasa! Toivottavasti palstailusi tällä puolen jää lyhyeksi. Muistan kyllä ton tunteen ku yritys aloitettiin, olin AIIIVAAAN varma, että ekoista kierroista tärppää.. Täällä sitä ollaan vieläkin. Toivottavasti teillä käy parempi tuuri, kyllähän täällä välillä käy tosi nopeita vierailijoita kun tärppi käy niin äkkiä! :) Tsemppiä odotukseen, muutaman päivän päästä pääset jo testaileeki! Mulla oli viime kierrossa tissit ihmeellisen arat ja lueskelin paljon, niin liittyy usein estrogeenin eritykseen, jonka eritys kasvaa ovulaation jälkeen (nousee ennen ovista, jonka jälkeen tippuu ja alkaa taas kohota, kunnes tippuu taas jos menkat alkaa). Sitä en kyl tiiä, miksi sen vaikutus on eri kierroilla erilainen. Tietty luteaalivaiheen lopussa raskautuneilla estrogeenimäärät on jo ihan eri ku niillä, joilla täti on tulossa.

Lana Mä luin joskus semmosestaki, että kiinnitysvuoto voi tulla myös aika paljon kiinnittymisen jälkeen. Eli veri jää limakalvojen väliin "pussiin" ja kasvava alkio sitten jossain vaiheessa "rikkoo" sen pussin ja sillon tulee pientä vuotoa.

kukka^^ Oon tosi surullinen teidän puolesta. Vauvanteon pitäs olla kivaa ja yhdistää pariskuntia, eikä tuoda vaan lisää vastoinkäymisiä ja jännitteitä. Teidän ois kuulunu saada oma vauva jo ajat sitten! Toisaalta hyvä, jos löysitte jotain syytä huonolle fiilikselle. Miten jos ne lapsettomuushoidot nyt keskeyttää, niin onko niitä mahdollisuutta vielä jossain vaiheessa jatkaa?

Täällä ei mitään uutta. Tai edelleen ihmetyttää suuresti tuo mun päivän kestänyt kuumeilu. 39,1 su-illalla ja eilen aamulla normaali ja samoin olo ihan ok koko päivän ja vielä tänäänkin. Sunnuntai-iltana puolestaan olo oli tuskaisen kuumeinen. Mitään lääkettäkään en oo ottanu, paitsi sillon sunnuntai-illalla otin c-vitamiinia. Vatsa on ollu eilen ja tänään sekasin, enkä oikeen keksi mistä johtuu, mutta ehkä mulla joku pikkupöpö sitten on ollu. Toivottavasti ei oo vaikuttanu raskautumisen mahdollisuuteen ku oli heti tuo kuume pari päivää oviksen jälkeen. Aamulämmötki hiljalleen nousee ja tänään oli 37 astetta. Vielä saa reilun viikon jännittää et miten tässä kierrossa kävi. Perjantaina päivällä käytettiin pupuilussa preseediä ja oon verigreippimehua juonu ennen ovista aina välillä, en mitenkään säännöllisesti kylläkään. Hyvästä veden saannistaki oon yrittäny huolehtia ja nykyään vettä kuluu ihan hyvin. Tuli sellanenki valaistuminen yks päivä, että eihän ne limakalvot voi hyvin kasvaa, jos elimistössä ei oo tarpeeks nesteitä. Oon ollu aina huono juomaan vettä, mutta nyt oon siihen kiinnittäny huomiota. Hormonitkin varmaan liikkuu paremmin kropassa, kun on nesteet kohdallaan.

Helou,

paljon on tekstiä tullut ja muutamia uusia kuumeilijoita. Terrrrvetuloa! Joku oli plussaakin saanut, onnea hänelle!

Täällä suunnalla ei mitään ihmeitä ole tapahtunut. Kirjoittelin aiemmin, että aloitan Terolut -kuurin taas, mutta enpäs vielä aloittanutkaan. Bileet on vappuna tiedossa, joten en halua tätiä kylään just silloin. Ihanaa, että on jotain mukavaa mitä odottaa eikä kokoajan vain tätä vauva-asian hautomista. Täällä siis tänään kp47/35-90? Negatestin tein sunnuntaina. Aika epätodennäköistä, että raskautuisin tässä kierrossa.... vaikka olen kyllä jotain juttuja joskus lukenut, että on plussattu tosi pitkistäkin kierroista.

Sen verran olen saanut aikaiseksi, että varasin ajan lääkärille ensi kuulle. Tällöin tulee siis vuosi täyteen yritystä. Aloitan mahdollisesti ne Clomifenit tai mitä-lie-ovatkaan hormonit, jotta saataisiin ovulaatiot käyntiin. Sitä siis odotellessa. Ajattelin minä kuitenkin taas varuiksi tehdä raskaustestin viikonloppuna :smiley-ashamed005

Mukavaa viikonalkua jok'ikiselle :happy093

Allekirjoituksesta...itse otin alusta ja lopusta pois merkit [/PARSEHTML] ni rupes näkyy oikein, ei tarvinnu tehä uusia tickereitäkää! =)[/PARSEHTML]

ainut kumpa mulla oliskin vain jotain kiinnitysvuotoa tai jotain muuta raskauteen liittyvää! Aiva pelottaa mennä aina vessaan, ku pelkää, että jospa sitten tulee verta. Nyt ei oo tullut yhtään mitään paperille.. ei edes mitään tuhrua :)
Pitäisipä itsekkin kokeilla tuota greippimehua -jos siis ei oo nyt tärpänny! ;) Toivottavasti sulla tuo kuumeilu ym. enteilis jotain mukavaa ;)

Lilla82 me jännitellään mahdollisesti sitten viikonloppuna yhdessä, mikä itsellä nyt sitten ei täti kyläile ennen sitä ;)

eipä näyttänyt plussaa, mutta oireet edelleen jatkuu o.O ja lääkärissä kun kävin (eri syystä) ei suostunut kirjoittamaan ees lähetettä testeihin, vaan "jos vielä jatkuu" niin sitten :O ja tosiaan ei oo sitä punaista paholaista täällä kyläillyt.. että jos viikon päästäkään ei näy, niin saako testata taas :D

PIKAINEN OMANAPAILU: täällä malttamaton testasi aamulla ja nega digillä. kp siis 31/30(mahd 34). Kuukautisia ootellessa! nyt vaan keskityn ajatukseen että ne alkaa ja oon menossa vappuna juhlimaan! Käyn tekemässä pienen tilauksen myös verkkokaupan kautta ovistesteihin ja kohta kauppaan myös ostamaan siteitä, sen verran huonosti oo töissä, etten oikeen kauppaankaan joutaisi huomenna tai sen jälkeen.... ja eiköhän ne varmasti ala just sillon ku ei oo valmistautunu :D eli paree pelata varman päälle!

juu tulivat eile kotiin, tilanne selvitetty ja asiat puhuttu halki ja kunnos on välit. mulla hajut käy nenää, menkat ei tullu ees siteesee asti etoo vähä. taitaa hormonit olla pahemma kerra sekas, nyt kp 8 muistakseni ja vanhaa verta eli ruskeeta liman seas. sais kroppa alkaa normalisoituu jo. en mä kyl raskaanakaa voi olla ku testi näytti negaa sillo kp 33 tai 34 en muista.

mitäpä uutta teille kuuluu?

Aasa: tervetuloa! Kuullostaa noi sun oireet aika jänniltä ;)

_mirelyn_: Ihana et polttarit meni hyvin :)

TMJ: Oi ihanata ihanata! <3

ainut: Joo! kunnon plussa hyökyaalto käyntiin prkl =DD

ON: kp 16/27. Joten n.1½ viikkoa jännäämistä enää (11 päivää) jäljellä,mut oikeestaan voisin tehä testin jo 8 päivän päästä ku ovis oli etuajassa,mut en viitti tehä sitä turhaan.Vasta sit ku täti on myöhässä useemman päivän. Eli testaan vapun jälkeen jos ei tätiä kuulu.
Tatska otettu, 2½h siihen meni..ekat ja vikat 30min on ne pahimmat. Tää tatuoija oli paljon helläkätisempi ku edellinen. Ja varmaanki se kans autto ku näki et mitä tapahtuu, edellisellä kerralla jouduin keskittyy vaan siihen kipuun. Nyt 2 viikon odotus et toi paranee :)
Varattiin mutsin kanssa lennot ja hotla Lontooseen toukokuun loppuun. Jei!
Nii;ja kirjakauppaan oli v.o.i.h.d.o.i.n.k.i saapunu kirja jonka olin tilannu 22 päivää sitten! Ei oo varmaan vaikee arvaa mitä teen koko huomisen päivän :D

Mut juuh,nyt nukkumaan, klo on puol 1.

OmenaPossu no olipa tylsä lääkäri.. :( Onko sulla nyt kuinka paljo täti myöhässä? Koita kokeilla uusista testailla viikon päästä ;) Ties vaikka tulis sitte plussaa ;)

piia84 harmi kun tuli nega! Kannattaahan niitä siteitä varmuuden vuoksi ostaa. Eipä niissä onneksi ole parasta ennen päivää, jos tarvitkin niitä vasta kuukausien päästä ;)

Gatusa onpa outo sun tilanne.. Vaikka oon kyllä kuullu, et jollain oli näyttäny positiivista vasta tosi myöhään. Mut ei kai se auta kuin oottaa ja katsoa. Hyvä kun mies ja poika palas ehjänä kotiin ja saitte asiat puhuttua läpi :)

_chilly ihanaa Lontooseen! :) Kauanko ootte siellä? :) Laita sitten kuvaa tatskasta kun se on parantunut :P

ON: ei ole tätiä näkynyt :) Eli maanantaina se pieni verentulo peuhaillessa miehen kanssa ja sitten ei ole tullut enää tippaakaan enempää. Hui että kun alkaa jännittää, että miten tässä käy :D Sunnuntaita kyllä oottelen niin kovasti että viitsii vielä testata!

Heips tänne :)

Olen ollut aika laiska viime aikoina kirjottelemaan, ja sit vielä kun tää muutos tuli, ni meinas ekana hermot mennä täällä surffaillessa ja etsiessä ketjuja :D

TMJ, ihanaa että kaikki on hyvin!

Ainut, voi kun nyt olis tärpännyt siellä <3

Piia84, toivottavasti ei menkat ala, ja onnea tädiksi tulosta!

Mirelyn, kiva kuulla että oli onnistuneet polttarit :)

Lana, täällä peukut pystyssä plussalle!

Vargynja, meil on mies toistaseks taas ihan hyvällä mielellä, uskalsi jopa kysyä varovasti yks päivä tossa, että niin, koskas sitä maitoa sit alkaa tulla oikeen :D Ens viikon ke on nt-ultra, ja mies on tulossa sinne mukaan. Toivottavasti sinulla tärppäis tästä kierrosta <3

Gatusa, tsemppiä ja jaksamista sinulle sinne kauas <3

Aasalla kuulostaa aika lupaavalta tilanne, toivottavasti olis tärppi käynyt :)

Lilla, voi vitsit kun sieltä paukkaiskin se plussa viikonloppuna kun testailet!

Ja OmenaPossulle ja Chillylle myös plussapeukut täällä pystyssä :) Kuulostaa mukavalta se Lontoon reissu :)

Tyttötiikeri, hyvä että pääsit uuteen kiertoon, nyt niitä plussatuulia sinnekin päin :)

Voi vitsit, paljon olis varmaan muillekin asiaa, mutta vähitellen taas.... :) Tännepäin ei mitään sen ihmeempiä, kotirintamalla rauhallista toistaseks, onneksi! Neuvolassa käyty tänä aamuna ja sydänäänet kuultu taas, viikon päästä nt-ultra, joka tietty jännittää aika tavalla....

Mukavaa päivää ja plussatuulia kaikille!

ainut: Niimpä menee meillä kierrot melkein samassa ja yhtäaikaa sit testaillaan, kivaa... :) Mä niin toivon teille plussaa :) Ootko yleensä testaillu millon, eli heti sinä päivänä ku tädin pitäis tulla vai vasta sit ku menkat on myöhässä? Mä ajattelin pelata varman päälle ja testata vasta sit ku menkat on päivän pari ainaki myöhässä :) ( jos ei täti sit tule, ennenku pääsen testaamaan :/ )

Lilla82: Hyvä että sait lääkäriajan, toivottavasti saat sieltä apuja kierron lyhentämiseen yms... :)

Iissa: Mä mietinkin, että on pakko olla joku helpompi tapa saada noi tickerit toimimaan ku kokonaan uusien teko :) ;)

OmenaPossu: No olipas sulla töykee lääkäri, toivottavasti ei ole mitään vakavaa, jonka vuoksi lääkärissä kävit :/
No mut ei lannistuta, testaat uudestaan jahka sinusta siltä tuntuu :)

piia84: Voihan nega :/ Jospa testasit liian aikaisin, eli vielä ei heitetä pyyhettä kehään vaan odottelet ja testaat uusiks ja tiedä vaikka sieltä ilmestyy se plussa ;)

Gatusa: Ihana kuulla, että miehesi ja poikasi ovat päässeet turvallisesti kotiin! Hienoa on myös se, että olette saaneet puhuttua rauhassa asiat halki miehesi kanssa, tästä on hyvä jatkaa :)

_chilly: Miten siinä penkissä jaksaa istua sen 2,5h? :) ;) Mut hieno se varmasti on, laitahan sit sitä kuvaa, kunhan se on parantunu :) Ja VAU Lontooseen :D Oih, tahtoo myös... Miten pitkästä reissusta on kyse? Minkä kirjan tilasit? :)

Lana: Hyvä, että tuhru loppu ja tätiä ei näy :) Nyt sitten odotellaan vkloppua ja sitä että testaat uusiks!

Jomael: Sydänäänet <3 Ja tsemppiä sinne nt-ultraan! IHANAA jos se mies sieltä pikkuhiljaa innostuu enempi tästä odotuksesta, ja mikäs muu sitä edistää, kuin se, että lähtee mukaan sinne nt-ultraan ja näkee pienokaisen sun kanssa yhdessä <3 <3

ON: Kp 20/28. Päivät menee niiiiin hitaasti että... Vielä pitäs reilu viikko jaksaa odotella... Nyt kun on polttareista selvitty, niin perjantaina lähdetään kaveriporukalla Tallinnaan vklopuksi :) Jospa sieltä mukaan tarttuisi hieman tuliaisia häihinkin ;) :) Ja sen reissun jälkeen ei oliskaan enää ku muutama päivä niin pääsen testailee jos ei tätiä näy :D
Tsemppiä meille jokaiselle, olipa kyse sitten testailusta, oviksen pongaamisesta/ hyödyntämisestä tai jostain muusta!

_mirelyn_ En oo oikeestaan ehtiny viime aikoina testailla, ku on tuhrutellu jo useita päiviä ennen menkkoja. Voi olla, että ootan kierron lopulle, mutta ennen vappua ehdottomasti. Meinataan ehkä mennä petexpoonkin ja oishan se kiva, jos sitä ennen sais plussan, kun siellä on ne lapsimessut samaan aikaan...

Takaisin