Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lana ja _mirelyn_: Ollaan 4 yötä. Mutsi on asunu sel 70-luvulla eikä oo sen jälkeen käyny selä. Se on nyt pari vuotta hinkunu sinne ja se ei haluu matkustaa kenenkään muun kanssa ku mun.Mulle siis ihan kiva ku se maksaa lennot ja hotellit :P miinus puolena tietty se et mulla menee ylimäärästä (lue. ei ole ylimmäärästä) rahaa reissuihin,ja se on tod.näk pois mun ja miehen kesälomasta (ei taideta päästä Pariisiin),ku mies sai viime viikolla teitää et sillä ei jatku duunit syksyllä. Mut onneks sillä on pari paikkaa jo silleen et on jalka oven välissä et jos vaikka onnais.
Tilasin J.R. Wardin uusimman teoksen The Black Dagger Brotherhood-sarjast: Lover At Last. <3 <3 <3
Ja laitan kuvan heti ku taska on kuoriutunu :) kyl me pidettiin 5min wc-/jumppatauko :P

Joamel: hyvä jos miehes alkaa lämpee ajatuksele et sielä on masu-asukki :) ( :happy093<- toi on sun miehen reaktio sen päänsisällä,ei vaan kehtaa myöntää sitä ;))

En tiiä et käykö muille tämmöstä (mulle on nyt 2 kertaa käyny) et ku kirjotan ja painan tota backiä (yritän korjata jotai sanaa) ni tää koko selain menee taaksepäin joudun alottaa koko jutun kirjottamisen uudestaa? VITUN ärsyttävää! olin jo tänki kirjotanu muutama sanaa vaille valmiiks ja puff* eiku alusta. :angryfire ja välillä kesken kirjotusa kursori hävii jonnekkin...
Ja vähän lisää yllytti kiukkua se, et pomon piti ihan vaan sen takii soittaa mulle mun vapaapäivänä ku en ollu muistanu sanoa et maanantai kuormassa oli unohtunu pari lootaa jotain helvetin kyniä (reklamaatiot kun pitää tehä heti sinäpäivänä ku kuorma on tullu) Ihanku toi ei ois voinu oottaa huomiseen....

Nargh...no jooh,hautaudun nyt taas lukemaan kirjaa ->

Lana viikon verran nytten, vaikka tiedän että kierrot saattaa heitellä raskauden jälkeen, mutta eipä se kai näitä oireita selitä :O kaikista kamalinta on tää "sillon tällön nurkan takaa iskevä huimaus" joka on meinannu aiheuttaa jo vaaran paikkoja, kun tota poikaa kannan :/ ja kun se ei voi johtua edes mistään syömisistä tai muusta, kun syön ja juon kunnolla ja unetkin on aina hyvät..
_mirelyn_ juu ei mitään vakavaa oo, pieni "riesa" vaan jääny raskaudesta, mikä on vasta viime aikoina alkanut kiusaamaan :D

ON: edelleenkin täti piillottelee ja oireet jatkuu, huoh.. jos sitä sitten viimestään keskiviikkona testais uusiks kun on kaksi viikkoa "myöhässä" ;)

Jep jep, kp 32/30(-34?) eikä näy eikä tunnu missään. Koko ajan asia kuitenki mielessä jossain määrin.... Voi ku päästäs mut jo piinasta!

Heps! Täällä menossa kp 20/27-34.
Meillä jyllää oksennustauti. Maanantai tiistai välisenä yönä aloin oksentelemaan ja neiti aloitti aamulla saman.
Eilinen päivä oli yhtä tuskaa (onneksi vanhemmat oli auttelemassa) mutta tänään jo parempi olo. Neidillä vatsa vielä sekaisin ja muutenki tosi väsynyt. Meni tänään jo seitsemältä nukkumaan, raasu :/
Meillä yhteenmuutto senkun lähenee. Hui :D Ihanaa kylläkin kun vihdoin ja viimein päästään saman katon alle muuttamaan. Onhan sitä jo odotettu ! Vauvakuume on valtava, niin mulla kuin miehelläki. Toivotaan että pian alkais jotain tapahtumaan : )

Lana/ En usko bonganneeni ovista ennenkun eilen.. ainakin sen liman perusteella. Joten tuo tuhru jäänee arvoitukseksi.

TMJ/ Onnea ultra kuulumisista! :)

Omenapossu/ Jännitetään sitten lisää ja testaat myöhemmin uudelleen ;)) Peukkuja ettei tuu menkkoja!

Minä: Tosiaan uskoisin eileen havainneeni oviksen ja ryhdyttiin hommiin heti. Saa siis jännätä loppukuusta. No ollaan ja eletään odotellen mitä tuo loppukuu tullessaan :)

Eniten ihmettelen hirveitä FINNEJÄ joka paikassa.. kamalia kipeitä paakkuja, hyh. Näitä tuli viimeksi kun olin raskaana.

Jomael ihanaa varmasti kuulla pikkuisen sydänäänet <3 Onnea sinne NT-ultraan! Kyllä kaikki varmasti on hyvin :) Koskas nyt olikaan laskettuaika? :)

_mirelyn_ voi kun pääsis itekki jonnekki reissuun :) Edes Tallinnaan! Pidähän hauskaa meidän muidenki puolesta! ;) Ja toivottavasti tulee kivoja löytöjä sieltä :)

_chilly harmi jos teillä jää Pariisin reissu toteuttamatta.. harmillista että miehelläs loppuu työt :( Onneksi hänellä kuitenkin on tiedossa mahdollisesti muutakin työtä! Toivotaan että pääsee sinne minne haluaa :)
Voi mä oon kans lukenu nuota kirjoja! :D Mun pitäis seuraavaksi lukea se osa 7: koston rakastaja :) Ne on niin hyviä!
No onpas sullaki tylsä työnantaja :/ Ärsyttävää soitella tuollasesta ku toinen on vapaalla!!

OmenaPossu kannattaa testata varmaan tosiaan vähän myöhemmin vielä uudelleen :)

musicbox toivottavasti paranette pian! Ja kiva kun pääsette muuttamaan saman katon alle! :)

ON: Täällä nyt kiero ton pidemmän mukaan 35/24-25 tai lyhemmän mukaan 27/24-25.
Lauantaina tai sunnuntaina sitte testaillaan :) Tädistä ei mitää merkkejä :)
Mulla on ollu nyt pidemmän aikaa tuolla vasemmalla puolella seläs/kyljes sellasta kunnon vihlomista välillä.
Oon miettiny että jos on raskaana, niin ei kai se vaan voi olla merkki mistää kohdun ulkosesta tai muuta??? Ehkä mä oon vain vainoharhanen, mutta mieli kehittelee kaikkee tällästä aina :D

Päätin et jos kokeilis vuosien tauon jälkeen taas istua yo-kirjoituksiin jäi aikoinaan lakki hankkimatta , päättötodistus löytyy siis mutta kun ei mikään ei saa nyt ajatuksia pois vauvasta

Lana: mulla ei hermo kestäny venaa niin kauaa et ne sais ne loput suomennettua x) Oon nyt lukenu 8.kirjasta eteenpäin enkuks. Välillä kyl menee totaallisen ohi,yli ja ympäri jotkut sanat (ja lauseet siinä ohessa),mut mitäpä pienistä ;) Kans venaan intopiukeena et Charline Harrisin uusin ja viimenen Sookie Stackhouse tulee myyntiin 7. toukokuuta :excited001 kans niitä lukenu enkuks 4.kirjasta lähtien. Mieski aina kiusii et luen vaan vampyyri-kirjoja.. mutkumutku ne on hyvä <3 :P
Joo,täytyy nyt toivoo et joku duuni nappais...ja jos nappaa ni sit päästään Pariisiin :)

OmenaPossu: ääk ku jänsät paikat oikeesti! Melkeen itekki pidätän tääl hengitystä xD

ON: tänään ollu ihan hirveet menkkamaiset-oireet..pomo heti innoissan et mulla on kiinnitys-kramppeja x) joka kyl sinänsä ois ajankohdaltaan aika oiva vaihtoehto. Mut sit taas muistin et viime kierrossa aika sama juttu...mut ei sitä koskaan tiedä. Toivoa aina saa :)

_chilly: Toihan kuulostaa siltä, että teille on äitis kanssa tulossa mahtava Lontoon reissu. 4 yötä on oikein hyvä määrä, siinä kerkee jo ihan kunnolla irrottautumaan arjesta ja viettämään sitä vapaa-aikaa ja mikä parasta, unohtamaan kaiken sen minkä mielestään haluaa unohtaa :) Se on tietysti harmi, että mieheltäsi loppuu työt, mutta myös uusi mahdollisuus, jos kerta on jo näköpiirissä pari uutta paikkaa, jonnekka saattaisi päästä. Toivotaan siis että jompaan kumpaan paikkaan hän pääsee... Ja silloinhan mahdollisesti toteutuu myös se teidän Pariisin reissu <3
Nyt on nolona myönnettävä, että mun piti ihan googlettaa, että mikä toi kirja oikein on :smiley-ashamed008 Ikinä kuullutkaan moisesta... :) Ilmeisesti mulla on jonkinsortin aukko sivistyksessä o_O No mut nyt sekin asia on korjattu ja olen tietoinen siitä mikä kirja on kyseessä :happy119.
No ompas sun pomo ollu tiukkis päällä eilen, toivottavasti tänään on silläkin ollu parempi päivä. Siitäkin huolimatta sen ei ois tarvinnu pilata sun vapaapäivää soittelemalla :sad001

butterfly85: Tsemppiä teille uuteen kiertoon ja todella hieno ajatus tuo lakin hankkiminen! Jos kerta itsestäsi tuntuu nyt siltä, että aikaa on ja pitäisi saada muuta ajateltavaa niin tottakai sitten yrität :) Hienoa!

OmenaPossu: Hyvä, että ei kyse ole mistään "vakavasta" :) Mutta nyt kyllä jäin miettimään, että mistähän mahtaa olla kyse, mutta sepä ei minulle kuulu... :) En voi sille mitään jos olen utelias :) Sulla on kyllä piinapäivät siellä menossa, toivottavasti nyt saisit sen plussan, niin loppuu tämä arpominen :) :)

piia84: Ja sulla on kans todelliset piinapäivät siellä menossa... Jospa sieltä se plussa tulee, vaikka antaakin hieman odotuttaa :)

musicbox: Teille sinne pikaista paranemista!! Oksutauti on yksi kauheimmista taudeista joita tiedän, yök...Ps.meillä se vieraili viimeksi jouluaattona! :( Jospa se ois teillä jo parempaan päin menossa! Ja miten multa on menny ihan ohi (tai sit en vaan muista :( ) että ootte muuttamassa yhteen... Onnea! Sehän on hieno asia, millos pääsette virallisesti muuttamaan? :)

Rosebud: Jospa se oli tosiaan ovis sitten eilen :) Ja mikä parasta pääsitte myös sen hyödyntämään :) Nyt sitten odotellaan ja toivotaan parasta! <3

Lana: Toivottavasti sinäkin pääsisit vaikka vkloppureissulle jonnekkin tässä lähiaikoina, eikun vaan pientä irtiottoa suunnittelemaan :) Miten ihmeessä mä pääsen täällä netissä käymään lukemassa sun mahdolliset plussa kuulumiset vkloppuna?? Seuraavan kerran koneelle pääsen vasta maanantaina, kun ollaan sieltä reissusta kotiuduttu... hmmm... Jospa siellä hotellissa ois joku kone tms mistä pääsee nettiin, vai pitääko mun tää oma kone raahata sinne mukana laughing7 No ei taida sekään olla hyvä ajatus... Mulla kun ei oo semmosta hienoo puhelinta, josta pääsee nettiin yms... Oon ollu aina (tähän asti) sitä mieltä, että mä en semmosta tarvii, mut nyt on ollu jo muutama kerta, kun ois pitäny nettiin päästä ja konetta ei oo ollu käytettävissä... Voipi olla että on semmosen puhelimen osto jossain vaiheessa edessä :) :)

ON: Kp 21/28. Viikko ainakin vielä odoteltava... Tää on sit varmaan hetkeks (3 päiväks) mun viimenen viesti, sillä sitä reissua pukkaa tuonne Tallinnan suuntaan ja sieltä kotiudutaan vasta maanantain puolella.
Jos en pääse siellä ollessa lukemaan tiedän kuulumisia, niin tuun sit fiilistelee niitä heti maanantaina.

Pitäkääkin sitten huoli, että vklopun aikana on tullu paljon tekstiä ja niitä hyviä uutisia/kuulumisia ja/tai plussia! :) :)

Heipsis! Täällä olis nyt sitte eka neuvolakäynti takana. Kauheen nopsasti tää tuli, esikoisesta oli pari viikkoo myöhemmin. Eipä siellä ihmeitä ollu, perusmittaukset, paino, rr, Hb ja pissanäyte. Sokerirasitukseen käypi tieni jälleen, koska esikoisen odotusaikana sairastin diettihoitoista raskausdiabetestä. Painoa ei tarttis liiemmälti tulla raskauden aikana, sitä kun on ennestään jo ihan riittävästi... :P No, se nyt oli tiedossakin. Ihmeen kivasti neukkutäti suhtautui tähän paino-asiaan, olin etukäteen hieman suorastaan pelännyt suhtautumista asiaan. Mutta mutta... Eka lääkäri neuvola olis toukokuun lopulla, verikokeissa tartteis käydä kesäkuun alussa. Sikiöseulontoihin ei haluttu lähteä mukaan, ei oltu esikoisenkaan aikana. Omaa napaa vielä sen verran että kuvotus / etova olo tuntuu pahenevan päivä päivältä... :P Yäks. Ei oo kaukana ollu wc-ankan morjestaminen tänäänkään. Ja sit päälle vielä aivan kauhea väsymys. Niin ompas kyllä varsin hehkeä olo :D No, mutta keskiraskautta ja hehkeyttä odotellessa... Eikös se sillon pitäis iloksi muuttua? Kiitos hirmuisesti onnentoivotuksista :)

Onnea mä toivottelen kovasti teille kaikille muillekkin! :) Niin raskautumisen kuin muidenkin tavoitteiden suhteen! Joku teistä taisi olla valkolakkiakin tavoittelemassa, lykkyä kovasti! :) Kauhistuttaa ajatella että itsellä on jo 10 vuotta aikaa siitä kun sen kapistuksen päähän sai painaa :D On sitä jo vanha.

OmenaPossu, Aasa, Piia, Lana: Mie oon ainaki jännityksessä mukana teidän kaikkien osalta :) Ei heitetä pyyhettä kehään vielä negan kohdalta. Vasta kun vuotoa ja nega...

TMJ ihanaa, että oli kaveri matkassa vuodosta huolimatta. Tarrasukkia hurjasti ja onnea vielä.

ON: Kp 10/21-29. Ovis ehkä tänää tai sitten ei, tuntuu et kierrot heittää vaan enemmän sitä mukaa mitä kauemmas pillereistä on päästy eikä kroppaan voi oikein luottaa enää. Mies on ollu yhä paljon nuorimmaistaan hoitamassa. On onneks kotiinkin ehtinyt ja exä tervehtymään päin eli pitäis jatkossa olla vaan ne viikkotapaamiset ja yks viikonloppu kuussa taas. Sikäli kun ei taas jotain katastrofia tule, siel on exä ollu ensiavussa parikin kertaa ku o pitäny olla yhteistä aikaa ja nyt ku alkaa terveys näyttää paremmalta niin siellä oli vesivahinko ja muutto eli taas pitää poikaa vahtia ja näitä katastrofeja on kyllä ollut jo ihan tarpeeks. Mut ens viikon mies on lomalla ihan vaan kotona miun kans (mie kyl töissä) ja viikonloppuna mennään miun vanhalle asuinpaikalle, siel on kivaa ohjelmaa yhdessä ja pääsee näkee vanhoja kavereita. Eli syitä hymyillä alkaa löytyä.

Ja eilen kun mies oli yötä kotona juteltiin niin vähän oli ihana ku alko jutella että kyllä hän jo kuvittelee et minkälainen mie olisin äitinä - mie ku oikein nautin ku saan kotona siivota ja esimerkiks joku teetarjotin on millilleen järjestelty ni se naureskeli et mie katon ne vaipan tarratki varmaa viivottimen kanssa kohdalleen, haha. No pientä kettuilua mut kyl minul lämmitti sydäntä että se selvästi tulevia ajatellessaan odottelee jo perheenlisäystä. Exällä ois kuulemma tosi paljon hyväkuntoista vauvanvaatetta myynnissä ja hän mietti uskaltaisko ostaa, ei vaan oo keksiny mitä sanois ku tulis varmaan puukosta jos sanois että on häntä itseänsä varten. Ja eihän täällä oo vielä ketään edes aluillaan. :(

_Mirelyn_ Meidän esikoinen täyttää maanantaina 3 vuotta <3 Iso poika jo, mutta tavallaan vielä ihan vauva vielä, Toisaalta kuitenkin jo sopivassa iässä, kun sisarusta toivotaan. Ainakin näin olettaisin:D Yöt olen saanut nukkua alun kolmen kuukauden koliikin jälkeen todella hyvin. Poika nauttii nukkumisesta yhtä paljon kun vanhempansakin ja saattaa vapaapäivinä nukkua esim 21-11:) Korvatulehdus kierre oli välissä jolloin vähän valvotti, mutta putkien jälkeen sekin on rauhoittunut. Eli semmoinen mukavan tasainen vaihe menossa, jos ei uhmaa lasketa:D Vaipoista ollaan pikkuhiljaa päästy, tutista luovuttu, itsenäisesti taitaa jo monet asiat ja pian aletaan isojen poikien sänkyynkin opettelemaan. Onhan se esikoinen aina se oma vauva kuitenkin ja pitäis toisaalta uskaltaakin antaa vähän jo itsenäistyä. Mukavaa reissua lahden toiselle puolelle!

musicbox toivottavasti alkai oksutauti jo helpottaa yäks! Meillä sairastettiin noro noin kuukaus takaperin ja ei kiitos enää ikinä! Yksin elellenkin oksutauti oli karsee saatika sitten että pitää vielä lapsesta huolehtia siinä samalla. Onneks mummut ja papat sairasti vasta meidän jälkeen, niin voitiin sit vuorotelleen hoitaa toisiamme:D Tsemppiä muuttoon!

Rodebud toivottavasti ajoitus oli oikee, peukut ja varpaat pystyssä:)

Lana ainakin ajattelis, että voisko kohdun ulkopuolinen raskaus jo näin pian oireilla? Tai siis just, että voiko sen oikeastaan etukäteen tietää,Kokemusta ei kyllä ole.,Toiv. on ihan jotain muuta kipuilua:) Tsemppiä testailuun, tääl taidetaan aloittaa testailu samoilla main.

elmiina ihania ajatuksia mieheltäs:)

Täällä meneillään kp 26/30-32 eli jänniä hetkiä alkaa olemaan. Noin viikko oletetun ovulaatiom jälkeen alkoi alavatsassa jännästi juilia ja tuntua erinäisiä tuntemuksia, kesti pari kolme päivää. Nytkin silloin tällöin, mut tavallaan ei oo kuitenkaan menkkakipumaisia. Vitsi mä en ennen olis varmaan ees tämmösiin kiiinnittänyt mitään huomioo, mut tottakai nyt kyttää kaikkee mahdollista., Nännit on kipeet, tissit aristaa juostessa, muutama hassu porukohtaus tullut enkä mä kovin usein itkeskele. Muutamia heikotus/huono-olo kohtauksia on myös ollut, mut ne saattaa olla myös ihan muihin asioihinkin liittyvviä tai kuviteltua juttua. No pianhan se selviää, innostus ja paniikki kulkee rinta rinnan käääks:D

Nyt nukkumaan ja viimoinen työpäivä edessä ennen ruhtinaallisia vapaita. Mukavaa viikonloppua kaikille!

_mirelyn_ raskauden jäljiltä yks pukama joka vuosi verta :/ mutta tosiaan lääkäri totesi ettei syytä huoleen :)

ON: jälleen yksi esikon alkuraskauden oire nosti päätään tänään ja ukko juoksutti mulle ämpäriä :D elikkä mulle tulee oksennus refleksi, ei yhtään mistään :O ei haju, ei maku, ei värit eikä mikään muukan vaikuttanu asiaan, vaan tuli ihan puun takaa yhtäkkiä ja tuo ukko tokas että olenko varma niiden testien näyttäneen negaa ;) ja tietty tätiä ei ole näkynyt :D

Minun pitää sanoa teille jo tässä vaiheessa heiheit! YK1 siis menossa ja ehdin lukea teidän juttuja muutamassa päivässä vasta sivulle 34 saakka, kun plussasin tänään... :) Kolmesti. Kerrasta kun en uskonut ja piti vielä illan päälle digitaalinenkin tehdä ennen kun alkoi uskomaan. Ei siis ihme, että ne nännitkin tulivat nyt 30 v. iässä!

Mutta kiitos ihan valtavasti näistä teidän kirjoituksista! Oli ensikertalaiselle mahtavaa päästä lukemaan niin erilaisia tarinoita ja huomata, miten tärkeä ja iso asia tästä jokaisen elämään tulee. Ei ole yksin ajatustensa ja toiveidensa kanssa.

Minä siirryn varovasti kuullostellen tuonne raskautuneiden puolelle (ovulaatio oli 6.4. eli ihan alussa tämä toki vielä on, joten muutama viikko saa vielä kulua ennen suurempaa riemua - nyt vasta varovainen hymy kasvoilla) ja ehkä juttelemaankin. Toivottavasti saan teidät muutkin perästä sinne! Vaikkette minusta juuri mitään tiedäkään, niin minä ehdin monta iltaa teidän juttujanne lukemaan - ja kovasti jo käymään läpi tunteita ja ajatuksia teidän tarinoiden ja elämäntilanteiden siivittämänä.

Rosebud: Se riippuu tietysti kierrostakin mut mun oli menkat 30.3 ja ajattelin vappuna testailla jos täti ei oo tullut, kun siitäkään en tiedä koska tulis kun kierrot sohlannu viime kesästä asti. aika samoissa piina päivissä kyllä mennään :)

Onnea plussanneille!

Aasa ihanaa, tarrasukkia matkaan ja pysyt siellä odottajien puolella 9kk :)

Rosebud riippuu millainen kierto sulla on ja milloin ovuloit. Mitä säännöllisempi kierto sen helpompi toki arvioida milloin seuraavat menkat alkaisi. Voihan sitä testata vaikka milloin, mutta liian aikaisin testatessa ei välttämättä näytä oikein niin menee vähän testi hukkaan hätäillessä.

Huomenia!

miekin laskeskelin tässä että eihän mulla vielä 34 päivän kiertoa ole ollut vaan 33 se pisin joulukuun alusta alkaen kun yritys aloitettu. nyt ois siis kp 34/30(-33) eikä vielä oo punalippuja näkynyt. Tänään siis pitäis alkaa!! Ei tosin ole fyysisesti mitään oireita suuntaan tai toiseen. Voihan siellä toki taas vaihteen vuoksi pco:kin nostaa päätään ja pidentää kiertoja ja kaikkea kun naamakin on ihan näpyillä selkää myöten :/ Aiemmin jo kirjotin että tilasin ovis ja raskaustestejä, ensimmäistä kertaa kakkosluokassa ja ne ei sitten vieläkään tulleet, perkeleet :D Tästä lähiten tilaan aina ykkösluokassa! ovat jo seuraavana laaikossa ja meillä vielä heti aamusta, kun posti tulee jo 8-8.30 välillä.

Onnea aasalle :)

Oli jotain koirakeskusteluja..
Meillä mettäkoiria, tai miehellä ;) kaksi eestinajokoiran ja beaglen sekotusta ja yksi norjanharmaa. Suomenajokoiran pennusta tässä haaveillaan ja tilattukkin on kunhan juoksut tulee ja onnais astutus :)

Itelläni on ollunna sheltti ja husky urokset <3 kummastakin jouduin luopumaan kun poika oli pieni. Alkoi käydä raskaaksi elämälle että huolehdin pienen pienestä vauvasta yksin ja olisi pitänyt lenkittää talvipakkasilla kahtakoiraa, ei mennyt ihan yksiin se ajatus, vaikka aikanaan ajattelin ja vannoin etten ikinä missän nimessä luovu koiristani ellei lapsi ole niille allerginen! mutta käytäntö site osoittikin toisin... ja olen kyllä onnellinen, että minusta oli tekemään silloinen raskas päätös, pitkään minää etsin kotia, varsinkin huskylleni :) sheltti meni siskolleni :)

_mirelyn_ : Ollaan oltu yhdessä pian vuosi, mutta miehen opiskelujen takia hän ei oo pystyny muuttamaan kesken lukukauden tänne. Meillä välimatkaa melkein 200 km, mutta silti jaksanut joka viikonloppu tulla tänne meidän luo :)
Ensi perjantaina mies muuttaa saman katon alle. Isompi asuntokin tuli varta vasten hommattua, jotta olisi meille kolmelle tilaa. :) Ja täällä olis kyllä neljännellekin tilaa ;D Toivon ettei menkat tulisi tällä kertaa kylään ollenkaan!!
Ja oksutaudista sen verran, että se on nyt selätetty. Neiti vielä eilen oli aika kipeän oloinen ja maha löysänä, mutta tänään jo hiukan terveemmän oloinen. Syökin jo jotain ja jaksaa leikkiä : ) Luojan kiitos ei turhan usein oksennustautia tule sairastettua, en se vain taudeista v****maisin :S

Takaisin