Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Frida_, nyt en ainakaan tuntenut itseäni ihan tyhmäksi testiä tehdessä, kun on muita samalla kannalla. ^^ Nega siitä testistä sitten tuli. Enpä muuta ollut uskaltanut odottaakaan. Paremmalla onnella uuteen yritykseen, ei muu auta.

PePa, onnea rouvautumisesta! On se hieno tunne, kun kumppani onkin aviomies, vaikka käytännön ero onkin mitätön. :D

Onnea Eleanora! Toivottavasti pysytkin siellä. Ehkä me seurataan esimerkkiä ja hipsitään pian kaikki pois täältä. :)

Eea, joko on tullut plussa näkyviin? Ei kai vain sitä ikävämpää vaihtoehtoa?

Iissalle paljon voimia. Toivottavasti hoidot tehoavat.

Moikka! Pari päivää on lukematta niin hirveä määrä uusia juttuja :O Minusta on kiva lukea missä muut on menossa.. Kaikilla kuitenkin niin samanlaiset tilanteet, mutta silti niiiiiiin erilaiset. Taitaa aika monella testit näyttävän negaa?
Itselläni ei vielä mitään tietoa siitä ovulaatiosta, koska en luota siihen ollenkaan ja laskureihin olen jo menettänyt hermoni. Nyt siis kp 13/35(?)...Any help here? Tuntuu etten "osaa" olla tämän kierron kanssa mitenkään päin. 35-37 jne vaihtelee.. Sitten kun kierto ei olekaan samanlainen kun viime kuussa niin heti sitä on testi kädessä että joko joko joko..SILTI tuntuu ns. normaalilta, kun lukee että muilla kierrot voi olla 45-50--> tai ylikin  :/

En tiedä miten muilla on kylmä, mutta täällä hieman pohjoisemmassa on sen verta kylmä, että aattelin ehdottaa miehelle ihan vaan peiton alla lämmittelyä ;)

Kiitos kaikille onnitteluista :) Oli ainakin ikimuistoinen hääpäivä kun sain lähteä illan päätteeksi vielä päivystykseen tikattavaksi :D Mun vanhemmat oli tulossa kakkukahveille ja ajattelin olla nopea ja tehokas ja tiskata samalla kun kakku on uunissa. Taisin sitten pitää liiankin kiirettä kun lasista lohkesi isohko pala ja viilsi sormen auki luuhun saakka, isä heitti mut sitten lääkäriin ja yhden tikin laittoivat. Pari päivää saikkua ja käsi paketissa :) On ollut aika hankala päivä tänään kun kaiken joutuu tekemään vasenkätisenä eikä se oikein meinaa onnistua multa, ehkä huomenna sujuu jo paremmin.

Eleanora Pahoittelut keskenmenosta ja onnittelut plussasta :) Toivotaan tälle matkalaiselle kaikki kiinnipitovälineet matkaan! Ja juu kirjoittelin 2012 marraskuisissa.

kukka^^ Toivotaan että tilanne siellä ratkeaisi johonkin suuntaan, vaikka sitten niin että menkat alkaisi. Tiedän hyvin miltä tuntuu jumittaa kun ei menkkoja kuulu eikä pääse aloittamaan uutta kiertoa :/

Vargynja Pahoittelut negasta, eikun uuteen nousuun vaan :)

Omaa napaa Taitaa se ovis ehkä tehdäkkin tuloaan, ihan vielä ei ovistikun viiva taida vahvimmillaan olla mutta selkeää kehitystä oikeaan suuntaan, ehkä päivän-parin päästä vois olla jo yhtä tummaa kontrolliviivan kanssa. Aika hyvä ajoitus kun saatiin lapset hoitoon miehen vanhemmille viikonlopuksi, saadaan olla ihan kaksistaan ;)

Kp 1/22-23. Päivän myöhässä, mutta uskollisesti täti on täällä taas. Sitten vaan ovulaation odottelua, jihuu! Aamulla olin todella pettynyt ja pahalla tuulella ja tuntui että ei varmasti ikinä saada lasta, mutta nyt on ollut jotenkin niin ihana päivä, etten voi valittaa. Olo on kevyt ja en oo ees kovin kipeä menkkojen takia, joten aion nauttia tästä loppuillasta ilman mitään masennusfiiliksiä. Kyllä se varmasti tässä kierrossa tärppää ja plussa tulee tuossa kolmen viikon päästä! :) Ainakin haluan uskoa niin.

Tsemppiä jokaiselle! Joko on plussailtu?

Täällä alkaa taas mieli olla kohillaan kun kuukautiset teki eilen loppuaan ja uusi nousu kohti tulevaa ;) Eilen oltiin miehen kummitytölle ostamassa lahjaa ja samalla huomasin yhden NIIIN ihanan värisen bodyn (50cm)!!! Ukokekkin jo siihen sanoi että pakkohan tuo on ostaa =D mutta sinne vielä jäi, kaupan hyllylle odottelemaan ottajaansa... ehkä sen vielä joku muu "tarvii" ennen mua :)

Tuon 2v uhmiksen kanssa meinaa välillä kyllä nostattaa pattia itellä otsaan, kysyy ihan kunnolla hermoja... 

Ja aamulla katoin miten koira on jääny ketjustaan kiinni porrasvakoon tuolla pihasaunalla, niin eihän se mitään kiinni ollu! tai ketju oli mutta koira ei :D :D oli nykässy ittensä irti ja tuloksena hillu tuolla pihasaunan kuistilla irti! tosin, eipä se kyllä ees yrittäny karata mihkään, lutunen eläkeläinen on kyllä <3 Nyt sitäki vahdin täällä automaattisesti ikkunoista kun se ketjun lukko-osa meni rikki ja pyöräytin vaan pannasta sen kiinni ketjuun omalla tyylilläni, jos se vaikka siihen asti pysys että mies tulee uuden lukon kanssa töistä kotio...

Nyt ei muutakuin liput salkoon ja painetaan täysillä! kyllä me ne plussat saadaan vielä näkyviin :)!

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!

Eea: Viestisi oli kyllä niin ihanan positiivinen piristys päivääni ja koko tähän yrittämisen, epävarmuuden ja odottelun noidankehään! Kiitos sinulle!

Nautinnollista viikonloppua kaikille ja eikun pupuilut käyntiin! :)

Täällähän ollaan ihanan positiivisella mielellä Eea ja piia84 :). 

Mukavaa viikonloppua, hellikää toisianne ;)!

Kiitos onnitteluista! Varovaisesti ja sormet ja varpaat ristissä täällä vielä mennään, mutta toivon kovasti että tällä kertaa päästäis maaliin asti! Tänä aamuna soittelin ensimmäistä neuvola-aikaa, sain jo parin viikon päähän. Nyt kaikille niin suuret onnenpotkut että täältä pääsee muutkin kohta odottelupalstoille! Syyskuisiinki vielä mahtuu, eikös vain!!

Heippis! Täällä on revittävä uskoa pienimmistäkin asioista... Meilä on työpaikalla aina perjantaisin viinipulloarvonta. Viimeeksi raskaana olleet naiset ovat olleet tosi kovassa vedossa näissä arvonnoissa, ts. jos olet raskaana niin arvonnoista napsahtaa pullo tiheään... noh, nyt mä olen voittanut jo kolme pulloa melkein peräkäisilä viikoilla...... voi kun tää olis nyt sitä ;) Menossa nyt kp 21/29 ja teroja vielä 3 jäljellä,..... saas nähdä miten käy. Eilen oli sellainen outo nippailufiilis jonkun pari tuntia, voi kun olis ollu kiinnittymisjuttuja.. Paljon plussatuulia kaikille!

Helhel: Käyn täällä aina teijän kuulumisia kurkkimassa (toivoen että näen teidät kaikki pian plussanneissa) ja pakko kommentoida et itekään en ollut töissä ko.viinipulloarvontaa piiiiitkäään aikaan voittanut ja sinä päivänä kun voitin niin joku vaisto takaraivossa sano et tee ny testi varmuuden vuoks että voi hyvällä omalla tunnolla nauttia viinistä ja samalla kun ruuvasin pullon korkkia auki piirtyy digiin ylläriteksti "raskaana jne..."  (sen takia ylläri että pitkä odotus takana ja monta negatestiä tehny ja oottelin vaan menkkoja alkavaks ku ei ollu mitään oireitakaa muusta siinä kierrossa......)Toivottavasti sullakin enteilisi :)

Tänään tuli ovistestiin tosi vahva plussa, lapset on koko viikonlopun mummolassa ja saadaan olla miehen  kanssa ihan kahdestaan ;) Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn että tärppäis!

OMMK mikä tilanne?? mulla olikin ovis sit eilen,kp 32 :OO kivut oli kyl mahtavat ja testikin sen sit todisti. viiva oli jo ihan tummanpunanen ennenku pissa kerkis loppuun asti :D eli ei ole ihme kun lämmöt mulla ei noussu.  seksistä on kyllä ollu taukoo mutta toivotaan että eilinen kerkiäis tuottamaan tulosta x)

Heippaheii! :)
Ihanaa kuulla kaikilta teiltä jo plussanneilta, tai muilta positiivisilta naisilta kuulumisia! Täällä on oikeesti hyvä ryhmähenki <3 Jos laskureihin on luottamista niin ovulaatio pitäis olla kuuden päivän päästä. Miehellekin asiasta mainitsin, niin hän oli heti intona että ensi viikko vietetään kokonaan sängyssä :D Nyt siis mulla kp 16 menossa :) Toivon niiin kovasti että nyt onnistuisi. Pääsin jo tuoksuttelemaan kaverini viimeviikolla syntynyttä vauvaa<3 Ja voin kertoa ettei ainakaan laannuttanut tätä kuumetta :D!  En ole enää asiasta niin paljoa stressannutkaan, työt painaa nimittäin niin päälle, ettei kerkeäkään stressata :) Ehkä hyvä niin... Plussatuulia kaikille teille, joilla ei ole vielä tärpännyt :) Peitot heilumaan, kun ulkona on kylmä ;)

Etk: Mulla kans varmaan oli ovulaatio myöhässä koska alkuviikosta ne lämmöt nousi ja valkovuoto loppui. Mulla siis jo kp41 :( kauhia kierto! Mutta uskoisin että jospa viikon päästä menkat sitten alkaisivat...huh huh. Meillä ei tullu käytettyä ovista hyväksi kun luulin sen olleen jo ajat sitten, mutta seuraavaa kiertoa odotellessa sitten taas :) hyvä etk että teillä ei kuitenkaan ovis mennyt hukkaan ;) en tiedä voiko vaikuttaa se että join sitä greippimehua tässä kierrossa. Luin jostakin palstalta että jollakin oli pidentynyt kierto kun oli greippimehua juonut. On vaan hankalaa ku kierrot tämmöisiä niin saisi tehdä niitä ovistestejäkin viikkotolkulla kun ei yhtään tiedä milloin se sitten on :(

Hyvää iltaa naiset!

Onnea plussanneille :)

Täti ei oo vieläkään tullu paikalle!! Huomenna tulee hieman verikokeiden tuloksia, laktoosi-intoleranssi, keliakia, verenkuva, maksa-arvot ja kilpirauhaset
(melkee vuos sitte otettu joku muu kilppari testi ). Alavatsa kivuista eivät oikee osanneet sanoo mtn, mutta huomenna ku soittavat ni kysyn että oisko raskaus maholline..
Rinnat edelleen kipeet ja jotenki kiinteemmät, tai kovettuneet?
Alavatsa kivut ovat jo hellittäneet mutta eivät ole jääneet kokonaan poiskaan.

Kp 46

Yk 9

Oon viitenä päivänä ovistestejä tehny mut en oo sanuu plussaa lainkaan..? Muita oireit kyllä on, runsasta vuotoa ja alavatsa kipuja. Gynen mukaan ovulaation olis pitäny olla torstaina tai perjantaina... No me ollaan ainakin kovasti nähty vaivaa ja käytetty nää mahdolliset hedelmälliset hyväksi nyt vaan ollaan ja odotellaan ja touhuillaan varmuudeksi vielä kunnolla jos se ovulaatio vähän olis myöhäss...

PePa: Onnea rouvalle! ja jee plussasta o-testissä :)
Eleonora: Onnea plussasta ja kovasti tarrasukkia!
Elenna:
Superonnittelut vielä ja kaikkea hyvää raskauteen! Toivottavasti kaikki menee hienosti.
etk: jee plussasta, tuo toivoa! :)
JeKiira: Mulla meni pitkään yli oletetun seuraavan kp1 ennen kuin sain plussan. Toivottavasti se plussa sieltä tulee.
Eea: Tosi mahtava asenne! :) Pitäis itekin koittaa pitää samaa yllä. 
hehel: Toivottavasti se on merkki! Plussatuulia!
OMMK: tee testi vai onks sulla aina noin pitkä kierto? Voisko olla plussaa? :)
Iissa: Kovasti tsemppiä! 
late-: Itellä kierrot olleet reilu 30 (33-36) ja ovistestin ohjeessa neuvottiin alottamaan tikuttaminen tuollaisella kierrolla kp18 kohdilla. En oo ite saanut ovista näkyviin testiin eli en tiiä millon varmasti on, mutta ainakin ohje antaa käsityksen, että ovis olis aika myöhään. Mä olin jotenkin aina kuvitellut (silloin ennen kun oviksen määrittämiselle ei ollut mitään syytä :)) , että ovis on joskus kp14 kohdilla.

Mä edelleen vaan oottelen :) Eipä tässä muuta voi. kp 29/33-36 Vähän rupee jo jännittämään ja pelkään kasaavani kauheet odotukset loppuviikolle. Koitan olla ajattelematta testeiä, plussaa, tätiä,... mutta vaikeeta se on. 

Toinen Terolut kuuri alkoi tänään, jännityksellä suhtaudun loppukiertoon. Elän toivossa et tää on nyt se meidän plussa kierto! :) Ovis plussaa en oo ite koskaan saanu, vaiks ahkerasti toisinaan tikuttanu ja silti pystyny kyl bongaamaan ovislimat kyllä.

Onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille!
Täällä ei ihmeitä, kp10 meneillään. Päätin etten tässä kuussa ovista testailekkaan vaan mennään rennommalla otteella. On aktiivisempaa tuo touhuaminen molemmilla, kun ei ole paineita  että "nyt olis pakko" :)
Greippiämehua olen juonut lähes joka päivä ja miehen kanssa molemmat syödään foolihappoa. Tärppipäivien pitäis alkaa viikon puolivälissä, mutta alavatsatuntemuksia jo ollut. Katsotaan mitä tämä kolmas yrityskierto tuo tullessaan :)

Silkki: Toivottavasti tärppää tästä kierrosta! :)

Uskon kyllä ovuloineen perjantaina, kyllä sen vaan omasta kropastaan huomaa,vatsaa nimistelee ja vuoto runsasta ja kirkasta. Meillä jäi nyt yritykset pariksi päiväksi tauolle, miehellä akloi tänään vatsatauti enkä usko että hän on nyt kovin halukas... Toivottavasti tehtiin tarpeeksi viikonlopun aika, jos ei niin sitten seuraavaan kiertoon vaan, tähän odotteluun on jo niin tottunut. Voikohan mulle käydä niin että kun on 1,5 vuotta odottanut että tulis raskaaksi että sit kun viimein olen niin en osaakkaan lopettaa yrittämästä?! :D Et aivot jäis aikaan ennen raskautta? :P

yritystä 07/11
pco 09/12
clomifen 10/12

Takaisin