Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinpä. Ite oon yrittäny ny keskittyä harrastuksiin taas enemmän, mutta vääjäämättähän tuo lapsiasia pyörii mielessä monta kertaa päivässä silti. Ei ehkä enää ihan niin pakkomielteisesti, mutta kuitenkin. Eipä sillä tee kun omasta olostaan vaikeaa. En mä usko, että se stressaaminen tai stressaamattomuus on mikään maaginen lääke siihen, että lopulta nappaa, vaikka monet niin kokeekin. Kaikennäköisissä tilanteissa tulee ihmisiä raskaaksi ja jos stressi olis noin hyvä ehkäisykeino niin eihän tähän maailmaan tulis lapsia ollenkaan... :D Tää on taas niitä, että vaikka hyvin tietää mitkä on faktat, niin niin tunneasioista on kyse, ettei sitä vaan osaa ottaa niin lunkisti. En mie ainakaan.

moikka naiset ! :hello
tyttötiikeri: sanoppa kuule muuta!! sanoin jo miehellekin että varmaan mielisairaaksi tuun kun koko ajan mietin kaiken maailman asioita.. :S Se jo nauro mulle kun ensin oon hiljaa ja mietin ja kohta tulee taas joku vauva kysymys tai "entäs jos entäs jos, mitenkäs sitten jos" :D hohhoijjaa.. ja niin, eipä tuu meille jouluvauvaa :/ täti pärähti paikalle lauantai aamyöstä eli nyt on kp2/32-37 ? Kuten arvelinkin, niin taas tuli kierto yhdellä päivällä alemmas :) Oon jo kerenny miettiä että, entäs jos menee vielä muutamia kiertoja että tulis se "normi" 28 päivän kierto ja sitten vasta elimistö on valmis :D? oikeesti viekää mut osastolle kiitos....

Mitenkä muuten te laskette kiertoa jos täti alkaa yöllä?? Kierto tuli nyt alemmas mulla, 32 päivää WOHOOO!!! <3 mutta onko se jopa 31?? jos yöllä alkaa ja huomaat vasta aamulla, niin kumman päivän puolella se on :D? Niinku ois jotain väliä mut haluan olla kartalla.. Ja joo, oon kerenny jo kattoo että ovis on 1.5 :D jee, hyvää vappua vaan lakanoiden välissä. :D onneks mies on töissä myös vappuna, niin ei tuu lähettyä minnekkään sitten kotoo :)

Oon ihmeen tyyni, vaikka täti tulikin. pikku itkut vaan tirautin, mutta mulla on niin ihana mies, etten jaksanut jäähä murehtimaan. Se tsemppasi että uuteen yritykseen vaan kulta ja toi mulle suklaalevyn, pusutteli ja teki ruokaa <3 :hug003 :love7

Jos alkaa iltayhdeksän jälkeen merkataan seuraavalle päivälle on muistaakseni virallinen ohje. Pahoittelut tädistä :(

On se jännä, kuinka silloin ekan kohdalla ei tullut kuulosteltua mitenkään erityisesti itseään, tai tuntu et ehkä oma kroppa tuntui vieraammalta kuin nyt. Silloin ekasta jätettiin pillerit pois toukokuun lopussa ja yhdet menkat kerkis tuleen ennen plussaa. Kai sitä jotenkin vaan silloin ajatteli, että siihen menisi paljon kauemmin:) Kaks päivää ennen menkkojen alkua testasin negan ja tyydyin sit vaan siihen, että no seuraavasta sitten. Minkäänalaisia oireita ei ollut tuon jälkeen. Sit vasta kun oli rv 5+0 alko olla semmonen olo, että nyt alkaa menkat mutta pakko tehdä testi vielä kun niitä ei kuulunut. El silloin vasta 5+0 piirtyi eka haamu raskaustestiin. Ilmeisesti ovuolaatio olikin sit oletettua myöhemmin tai jotain. Et se tuli sit jotenkin ihan puskista.

Täällä menossa kp22/30-32. Mitään erityisiä oireita ei oo ollut. Alavattaa tossa vähän särki ja närästänyt, mut niin tais tehdä viime kuussakin:D Eli ei mitään kovin luotettavan kuuloista. Tosin oon melko varma, että kun se ovis oli kuiteski kaks kolme päivää sekstailun jälkeen tödennäkösesti, niin mahkut ei ainakaan oo mitkään isot. Kova halu on ja ajatukset pyörii ympärillä koko ajan, mut sit taas totee että jos ei nyt niin sit toisella kertaa. Meillä on esikoisella meneillään kauhee uhmaikä ja sille nyt tullut ihme äitivaihe ja roikkuu mukana joka paikkaan:) Onhan se niin, että onneksi raskausaika on pitkä ja esikoinen kerkiää siinä vaiheessa jo paljon kasvaakin. Mut tottakai sitä välillää jänskättää, et miten kahden kanssa selviää.

Plussatuulia ja tsemppiä jo seuraavaa kiertoon lähteneille!

Höh, ilmeisesti en osaa tätä käyttää:D Äskeinen viesti oli kuitenkin Anellilta

late_ Kuulostaa kyllä aika luksukselta sun miehen lohduttelu:) Vitsi jotkut miehet vaan tajuaa, ei meillä vaan koskaan:D:D

Huh, onpa ollut kiireinen huhtikuu. Onneksi sentään aurinko jaksaa paistaa taas ja tänään ehdin kirjottelemaankin. Viestit olen kyllä ehtinyt päivittäin lukemaan, mutta kirjoitus on jäänyt. Eikä nyt pysty enää kommentoimaan kaikkien kuulumisia.

Pahoittelut yhteisesti kaikille tädin tai muuta ikävää kohdanneille. Erityisesti Nyytille, joka taisi palata tänne odottajista. :( Toivottavasti pääset sinne pian takaisin sitten kun yritätte uudelleen.

Tyttötiikeriä pitää kyllä onnitella tädin tulemisesta. Sääli ettei tullut plussaa, mutta kiva että pääsit viimein siitä piinasta.

Gatusa, kurjaa kun miehesi suhtautuu tuolla tavalla. :( Ihan niinku se ois sun vika, jos raskaus ei suju niinku pitäis. Sen pitäis tukea sua eikä äksyillä sulle! Pidä pintasi rahojesi suhteen äläkä anna miehesi ja sen perheen viedä kaikkea.

Mitäs Jomaelille kuuluu? Millä mielellä miehesi on tätänykyä?

Omalle navalle kuuluu odottelua. Ovis oli laskurin mukaan perjantaina ja varovasti arvelen että se saattoi jopa olla silloin. Mies on tullut niillä main myös kellistettyä sänkyyn. Nyt vain odottelen taas kaksi viikkoa ja toivon parasta.

Vargynja: me jännätään sit samaan aikaan :) Mulla kans ovis oli pe.

Tyttötiikeri: aika hurja kierto sulla oli.Huh. Onneks pääset nyt alottaa tyhjältä pöydältä ja toivotaan et ens kierto olis normi.

ON: kp 14/27. Tosiaan ovis oli pe (tikulla varmistettu) ja hyvin tuli hyödynnettyä. Nyt jänskätään. Uuden kp pitäis alkaa 29.4..toivotaan että ei ;)
Ti meen ottaa sen tauoinnin..iik. Alkaa vähän pelottaa jopa. Se kipu...yhyyh. On se ihminen tyhmä ku suostuu vapaaehtosesti kidutettavaks x)

Noniin! nyt täällä täti jänskää ihan täysillä että milloin se uusi tätittettävä oikein syntyy! :hello2 :hello2 :hello2 Sain jo kahdeltatoista viestiä että on 7cm auki ja jumalattomia supistuksia on koko ajan, vitsiläinen ku mie oon niin onnellinen täällä!
....ja voi viude vaude kun samalla vaan ajattelen itteeni että jospa sitä joskus vielä itekkin....

Aamulla oli aivan sellanen olo että kuukautiset alkaa, ja nyt taas ei. Se vaihtelee. Se,mikä on ollut jännä huomata ja todistajien läsnäollessa todeta, on se että mun normilämpö on kyllä TOSI alhanen. Keskiviikkona töissä mittasin kolmella eri digitaalisella lämmön itestäni ja se oli kaikissa vain 35 ja rapiat (35-35.3) Oon mä toki ennenkin saanut nuo lukemat (että ei oo uutta mulle) mutta aina ajatellut että on oltava digimittarin rikki (vaikka olisin sen ostanut eilen kaupasta), kun ei voi noin alhasia näyttää. mutta se nyt on näköjänsä totta! Jännintä tuossa oli se, että töissä sain alhasimman tuloksen (tasan 35 astetta) juuri samanlaisella mittarilla kuin meillä kotonakin on! ja tänään olen mittailut lämpöjä niin näyttää mittari 35,6. ja kun tällä kotimittarilla olen siis kuumetta aiemmin iteltäni mitannut niin sielläkin muistissa oli viimeisin mittaustulos joka tasan 35.
Kyllä kuulkaa tytöt mieli ja ajatukset taas juoksentelee pitkin taivaita! perään on turha yrittää huudella... jos ne kuukautiset sieltä vielä alkaa niin pitääpä kaivaa parit laskuvarjot esiin että jaksaavat mua kannatella ajatusteni kanssa...

se ois niinku Yk 4, Kp 29/30(-34) Dpo jotain mitä ei voi tietää

Mä en nyt tiedä näkyykö mun nimimerkki vai ei, en tajuu tätä uutta foorumia :D Tmj siis kirjottelee. Ultrakuulumisia vaan pikaseen huutelen ku täytyy esikoista hoivata, sairastaa ilmeisesti enterorokkoa :/ Niin, eli varhaisultrassa käytiin tänään. Rv 6+3 piti paikkansa ja viikkoja vastaava pieni ihmisenalku siellä köllötteli. Vahva syke näkyi. Kaikki on siis hyvin, eikä vuodoille näkynyt syytä. Nyt sitte täytyis pikkuhiljaa ruveta oikeesti uskomaan että raskaana tässä ollaan :D

_chilly voi vitsi, mä oon kans jo kauan haaveillu tatskasta, oon aatellu jotain esikoiseen liittyvää, et olis sit aina muistona. Mut jotenkin oon vaan sit aina keksiny rahalle muuta käyttöä:/ Vois kyl pyytää vaiks lahjakorttia johonki liikkeeseen merkkipäivänä, jos sit tulis oikeesti mentyä. Minkälaisen kuvan aiot ottaa?

Täytyis jaksaa ruveta suunnitteleen esikon 3v. pirskeitä, joita ensi viikonloppuna olis tarkoitus juhlia. Mää oon vaan niin huono leipomaan, et melki aina oon tilannut kakut jostain muualta:D Mut nyt ajattelin ryhdistäytyä! Pojalla kun on niin vaatimattomat toiveet kun palomieskakku. Jep.

Oon huomannut että nännit olis niinku vähän arat, mut ei mitenkä erityisen kipeet...No onneks viikko menee muissa ajatuksissa, niin ei kerkiä toivottavasti itseään niin syynätä:D Reilun viikon päästä vois sit alkaa menkkoja odotteleen.

Jaa-a, oppiikohan tätä uutta foorumia käyttämään, kun justiin sain opeteltua aikasemman. :)

Hetkeen en ole kirjoitellut, kun mitään ihmeempiä ei ole tapahtunutkaan. Onnea uusille plussaajille ja pahoittelut niille joille täti tuli kyläilemään. Pahoittelut eritoten Nyytille. :( Tervetuloa uusille kuumeilijoille.

Hienoa tyttötiikeri, että pääsit vihdoinkin uuteen kierrokseen, vaikka olisi se tietenkin se plussa saanut olla myös.

Omaa: Kp 14/28-63 menossa. Yhtään ei ole tietoa milloinkahan ovulaatio tapahtuu vai onko jo mennyt ja hurauttanut ohi. Menkkojen jälkeen on oikeastaan jo kp 10 lähtien ollut vetistä vuotoa, mutta eillen ja tänään on juilinut alamassua varsinkin vasemmalta puolelta. Talletuksia on kyllä nyt viikonlopun aikana tehty makkarin puolella.:love022 Nyt pääsin kokeilemaan tässä kierrossa myös greippiä. Kaupasta on ollut greippimehu loppu, joten sitten olen hörppinyt tuota veriappelsiinimehua (ei taida olla samaa vaikutusta kuin greipillä, mutta hyvää on!) ja syönyt verigreippiä. Saas nähdä minkälainen kierto tämä on. :happy090

juu pintani pidän. julkasin mun kotisivutki tuossa vähä aikaa sitte josko alkais bisnes luistaa entist tehokkaammin. mutta sitten ne kuuluisat valitukset miehestä. ei voinu kertoo et on menos yli 100km päähä tänää, esikoinen mukana, kulkuneuvo hajos keskellä ei mitään, majapaikkaa ei ole, ilmottaa ei voinu, piti soittaa ite eikä kerton muuta ku on vähä kaukana ja tulevat huomenna sit sulki puhelimen. lanko kerto anopille puhelimes missä ovat. miten täs voi enää luottaa jatkos? siis oikeest ottaa päähä ja yöllä ei ole turvallist olla ulkona.

Onpas outo tää foorumi.. ennen aukes uus ikkuna, ku alko kirjottaa viestiä ja nyt aukee samaan ikkunaan. Pitää avata toinenki välilehti tälle foorumille, et näkee mitä muut oli kirjotellu :D
Lisäksi en tiedä sainko nimimerkkiäni tuonne, mutta jos ei niin täällä siis Lana kirjoittelee :D

_mirelyn_ ei tosiaan tullu mulla plussaa perjantaina :( Mutta viikonloppuna kokeilen uudelleen, jos ei tätiä näy :)

Rosebud tuo tuhru nyt voi johtua esimerkiksi ovulaatiosta (itellä joskus tulee pari tippaa verta) tai sitten jos on jo kiinnittymisvuoto? ;) Osaatko sanoa joko on ovulaatio ollu täs kierros?

Saaga** tervetuloa mukaan kuumeilemaan! ;)

Kukka^^ toivottavasti siellä on miehen kanssa asiat taas kunnossa!

odottaa(ko?) tervetuloa mukaan! :) Olisipa onni, jos olisit jo uudelleen raskaana! Kerrohan miten siellä käy! :)

late- hih, tuo sun teoriahan voi vaikka pitää paikkaansa! ;) Toivotaan niin! :D Jos mulla alkaa menkat yöllä, niin oon laittanu ylös sen seuraavan päivän, et sillon alko. Voi sulla on ihana mies, ku nuon lohdutti!! <3

piia84 harmillista tuo sinun lapsen isän toiminta :( Ehkäpä hän ei sitten kykene vain hoitamaan asioita, jos samalla pitää työntää rattaita ;) Mikäs siellä tilanne, onko täti alkanut? Ja sinusta on varmaan tullut jo tätikin? :D

Vargynja ja _chilly toivottavasti oviksessa tuli tulosta! ;)

TMJ ihanaa kun siellä on kaikki kunnossa! <3

Gatusa ihmeellistä kyllä tuo miehesi toiminta. Miksi ihmeessä ei voinut sulle kertoa missä on? :O outoa...

ON: Itse sain perjantaina raskaustestiin negan :(
Toki en tiennyt oikein tästä kierrosta nyt, että mistä päivästä pitäisi laskea, kun oli ne 2 menkat viikon välein.
Mutta voi siis olla että täti saapuu kyläilee vielä tällä viikolla nyt alkuviikosta..toivottavasti ei! Jos ei tule, niin viikonloppuna taas testaillaan :)

aattelin nyt uudelleen kirjottaa, ettei ton mun nimimerkin kanssa tuu sekaannusta :D kun oli toi alku vähä hankalaa ;) eli odottaa(ko?) oli joku vieras (?) tunnus tai jotain muuta :D tämä siis on "oikea" tunnus :)

ON: ja siis jännitystä hipoen mietin josko tänään testailisi ;) josko illalla jo kuulette jotakin :D

Lana Juu, se on kyllä aina ollut tuommonen, lapsen kanssa ei voi tehdä mitään, ellen minä ole ollut mukana. Sehän oli itsestäänselvyys että jos minä halusin menn ystävän kanssa kahville, lapsi oli aina matkassa mutta kun hän lähti, eihän nyt lasa voi kaverien luo viedä! Toisaalta hyvä näin, kun loppuloskin oli tämä.
Nyt siis ihan maailman paras mies <3 just passeli mulle :love7 :love7

Täti minusta tuli eilen hieman ennen seitsemää. Poika, 52cm ja 4,5kg! :cool05 :cool05 :hug007

Tänään ei ole vielä kuukautisia näkynyt 30/30 eikkä vielä ole oikein tuntemuksiakaan siihen suuntaan... aikalailla kierto on noissa päivissä pysynyt! mitä nyt viimeisin meni 34 asti... sillä nyt hieman pessimistisen varovainen olen. Jos se toivon määrä voisi näkyä päälle päin niin mun ympärillä varmaan oliski yks ihan hemmetin iso kohtu, jonka sisällä mä oisin!

Viime yönä näin untakin, että olin tehny negatiivisia testejä pari, ja kun täti oli jo viikon myöhässä niin tein uuden jossa sitten lukikin: raskaana 3-4 Ja minä siihen että on oltava viallinen testi kun eihän ne noin näytä ku 3+ jos viikot on yli ton :wtf Sitten me yhtäkkiä oltiin jossain neuvolassa jonka käytävällä oli ulkomaalainen äiti käyrillä ja mies katto ihan ihmeissään sen mahaa kun maha paljaana siinä oli että mikä helvetti siellä oikein liikkuu! mentiin sitten lähemmäs kattomaan niin mahanahkan päällä näky niin selvä jalkapohja ja varpaat kun se vauva niitä varpaitaan kipristeli siinä... ja mie siinä olin että tahtoo kans tommosen! :sad015

Mua vähän häirittee nuo hymiöt kun liikkuuvat tuossa itekseen tuossa omassa loossissaan. hankala on ettiäkkään mitään oikeeta hymiötä kun ikkuna vaihtuu kesken kattelun! jospa nää on näitä mitä vielä tarttee kans muokata....

Nyt lähen hakemaan poijjaan kotio :) illalla pitää käydä taas kurkkaamassa mitä teille kuuluu <3

Heippa kaikille! Ihanaa lukea teidän juttuja.

Paljon on taas tapahtunu ja vastailen vaan yleisesti kaikille nyt. Parillakin näyttää olevan miehen kanssa sukset ristissä nyt. Toivottavasti asiat selkeytyy ja riidat unohtuu. Ite kans pistin riidaks miehen kanssa lauantai-yöllä, ku tulin kotiin ja miehestä ei kuulunu mitää. Tiesin toki, että on kaverillaan, mutta että sitä ei kiinnostanu soitella mulle, että oonko kotona tms. ja mikä on meno. Eka selitti että ei tajunnu soittaa ja jotain, kunnes myönsi että mökötti mulle siitä ku vähä niinku löin luurin sen korvaan ku soitin ajo-ohjeita ja sitte tuntu siltä, ettei sitä kiinnostanu niitä kertoa ku oli kavereittensa kanssa. Miten pienistä jutuista sitä joskus nää riidat lähteekää. No, saatiin kyllä sovittua ennen nukkumaanmenoa, mutta mietin, et ois pitäny pupuilla vielä lauantaina ni se jäi sit tekemättä.

Tsemppiä kaikille, jotka odottaa plussaa ja jaksamista niille, jotka on joutuneet uuteen kiertoon. Ja joillekinhan se tietty on positiivinen asiakin, jos kierrot on venyny aikasemmin!

Täällä menee kp18 dpo3. Ovulaatio oli perjantaina ja luulen tunteneeni sen pe-aamulla. Ovistesti näytti plussaa keskiviikko-iltana. Pupuiltu on ok:sti, mutta olin pe-la reissussa, joten toivottavasti torstain pupuilut on osunu kohdalleen. Jos ovis oli pe-aamulla niin ainaki luulis. Eilen olikin sitten tosi outo päivä. Oli aivan vetämätön olo ja iho jotenki herkkä ja kylmä ja illalla kun mittasin kuumeen, ni sitä oli 39,1!! Ku normaalit (aamu)lämmöt on ollu 36,6-36,8. Ja mikä oudointa, niin tänä aamuna lämmöt oli kuitenki ihan "normaalissa" eli ei kuumeen merkkejä. Tosin huomaan nyt ku oon töissä ollu, että on tosi väsyny olo, vaikka nukuin tosi hyvin kuumeesta huolimatta.

Tältä näyttää kartta:
http://www.fertilityfriend.com/home/435942

Heips, nyt ei taas malta olla päivääkään hiljaa, kun ehtii kirjoitella. :D

Chilly, kiva ettei tarvi ihan yksin piinailla. Ja ainut myös, näemmä menet samassa. :> Toivottavasti tehdään sitten oikeen plussa-aalto. Kurja ainut, että teilläkin oli riitaa, mut hienoa että saitte sen sovittua. Tuo on kyllä tullut myös huomattua, että niitä riitoja saa ihan kummista ja pienistä asioista aikaseksi. :\

Onnea piia tätiytymisestä. :> Toivottavasti täti pysyy kuitenkin poissa sieltä.

TMJ, onnea kivoista ultrakuulumisista. Toivottavasti esikoinen paranee pian.

Anell, tsemppiä piinaviikkoon. Tuo on kyllä mukavan kuuloista, ettei sitä ehdi niin paljoa vatvoa ja tutkia tuntemuksiaan. Toivottavasti tätiä ei näy viikon päästä.

Gatusa, onpas taas kumma kun ei mies kerro sinulle liikkeistään. :/

Pahoittelut negasta Lana, toivottavasti se vielä muuttuisi plussaksi.

Omalle navalle ei kuulu mitään kummempia. Vähän hämmästelen tässä, kun kuivaa kautta ei ole näkynyt että oliko se ovis nyt kuitenkaan perjantaina. Ei tässä kai auta kuin katsoa, milloin täti tulee... Minusta tämä uusi foorumipohja on kivempi kuin edellinen. Loppujen lopuksi mukava ja helppokäyttöinen. Mut tietty makunsa kullakin ja vikansa tässäkin on.

OmenaPossu tuu sitten ilmoittamaan tulosta! ;) Täällä jännätään myös sun puolesta! Itse tosiaan ajattelin mahdollisesti testailla vielä sunnuntaina jos ei ennen sitä tapahdu mitään :)

Onnea piia84 kun sinusta tuli täti!! :) Pitkä poika tuli :) eikä kyllä muutenkaan mikään ihan pikkuinen ;P Toivottavasti tuo sun uni oli enneuni, et tulee se plussa! ;)

ainut harmi kun lauantaina ette enää päässyt hyödyntelemään ovista, mutta jospa se olis jo ehtinyt tärpätä ennemmin ;) Hyvä kun saitte kuitenkin riidan sovittua :) Ihme tuo sun kuumejuttu!

Vargynja elän vielä tämän viikon toivossa, että jospa se täti ei tulisi ja saisin sunnuntaina plussan <3
Mä muuten olen kans nyt oppinut käyttämään tätä uutta foorumipohjaa ja pidän sittenkin kans tästä ehkä enemmän :D

onnea piia tätiytymisestä :) mitä uniin tulee ni kiva et iha hvän unen näit, on se ihmeellist mitä alitajunta viestittää öisin.

juu on kyl outoa käytöst kieltämättä ja ongelma on se että mun on vähä vaikee luottaa elämänkokemusten perusteel mieheen joka ei kerro missä on!!! pahint on että lapsi on mukana ja oli yön sit sellases +12 - +14oc lämpötilas kesävaatteis. onneks esikoinen iha intuitiivisest teki vähä ylimääräsii pakkaamisii vaikka oletti että rannalta tullaa suoraa kotii samana päivänä. mm. lakana kassiin, tuli kyl käyttööki näköjää yöllä varmaa peitteenä. ja mikäli tulevat tänää kotii ni tiedän et turha kysyy paljonko rahaa jäljel koska ajoneuvo pitää korjata ja osat maksaa.

Takaisin