Onpas outo tää foorumi.. ennen aukes uus ikkuna, ku alko kirjottaa viestiä ja nyt aukee samaan ikkunaan. Pitää avata toinenki välilehti tälle foorumille, et näkee mitä muut oli kirjotellu :D
Lisäksi en tiedä sainko nimimerkkiäni tuonne, mutta jos ei niin täällä siis Lana kirjoittelee :D
_mirelyn_ ei tosiaan tullu mulla plussaa perjantaina
Mutta viikonloppuna kokeilen uudelleen, jos ei tätiä näy :)
Rosebud tuo tuhru nyt voi johtua esimerkiksi ovulaatiosta (itellä joskus tulee pari tippaa verta) tai sitten jos on jo kiinnittymisvuoto?
Osaatko sanoa joko on ovulaatio ollu täs kierros?
Saaga** tervetuloa mukaan kuumeilemaan!
Kukka^^ toivottavasti siellä on miehen kanssa asiat taas kunnossa!
odottaa(ko?) tervetuloa mukaan! :) Olisipa onni, jos olisit jo uudelleen raskaana! Kerrohan miten siellä käy! :)
late- hih, tuo sun teoriahan voi vaikka pitää paikkaansa!
Toivotaan niin! :D Jos mulla alkaa menkat yöllä, niin oon laittanu ylös sen seuraavan päivän, et sillon alko. Voi sulla on ihana mies, ku nuon lohdutti!!
piia84 harmillista tuo sinun lapsen isän toiminta
Ehkäpä hän ei sitten kykene vain hoitamaan asioita, jos samalla pitää työntää rattaita
Mikäs siellä tilanne, onko täti alkanut? Ja sinusta on varmaan tullut jo tätikin? :D
Vargynja ja _chilly toivottavasti oviksessa tuli tulosta!
TMJ ihanaa kun siellä on kaikki kunnossa!
Gatusa ihmeellistä kyllä tuo miehesi toiminta. Miksi ihmeessä ei voinut sulle kertoa missä on? :O outoa...
ON: Itse sain perjantaina raskaustestiin negan
Toki en tiennyt oikein tästä kierrosta nyt, että mistä päivästä pitäisi laskea, kun oli ne 2 menkat viikon välein.
Mutta voi siis olla että täti saapuu kyläilee vielä tällä viikolla nyt alkuviikosta..toivottavasti ei! Jos ei tule, niin viikonloppuna taas testaillaan :)