Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mistähän vois johtua yllättävä tuhru vuoto? Menkat viimeks 30.3. ja loppui aika pian kova vuoto. Nyt yhtäkkiä eilen tuli pienen pientä ruskeaa liman seassa.

Moikka moi... Täälläkin ilmoittautuu yksi kuumeileva :) Yritystä takana yli vuosi jonka aikana yksi keskenmeno. Keskenmenon jälkeen menkkoja ei näkynyt eikä kuulunut, jonka vuoksi sitten söinkin 3kk terolutteja että saataisiin kiero taas normaaliksi (aina on tosin ollut hieman epäsäännöllinen). Nyt menossa toinen kierto ilman terolutteja.. Josko tuota sais oviksen tästä kierrosta nyt toivon mukaan pongattua 8) Pikku kakkonen olis kyllä enemmän kuin toivottu <3

Moikka!

Saaga**: Tervetuloa!

piia84; jospa sieltä plussa nyt pärähtäisi ;)

Lana; siellä taitaa olla jännät paikat ;)

ainut; tiedän niin sen tunteen.. sellaset uutiset vasta pilaakin päivän.. tässä vaiheessa ainakin mä alan olee jo niin katkera että vauva-uutiset kolahtaa aika lujaa.. :/ saitko oviksen bongattua?

Gatusa; harmittelut uuteen kiertoon joutumista.. olisitte kyllä plussan jo ansainnu! Tsemppiä!

Eetula; mites siellä, alkoiko menkat?

Omaa: kp 20 meneillään.. mä en usko plussaavani tästä kierrosta.. miehen kanssa jäänyt pupuilut vähälle.. ensin mies oli kipeenä ja nyt sitte sukset ristissä.. :( pienet riidat ovat nyt paisuneet yhdeksi suuren suureksi.. saas nähä miten tästä eteenpäin.. ärsyttää.. no ei ainakaan tartte mitään oireita rupee kyttäämään ja keksimään.. on tosi keväiset fiilikset joo.. :( mä en ikinä uskonu että toisen lapsen saaminen on näin vaikeaa! moni on sanonu että toinen tulee yleensä helpommin.. ihme satuja!

Tsemppiä ja plussapuhureita kaikille!

kiitosta, mut mä aattelen näin että mieluummin menkat ku 5. km. kumma kyllä mulla ei ol niit tuttui menkkakipui ees mikä on kans iha positiivist, hanat sais kyl jo aueta iha kunnol et pääsis näkee minkä vahvuset on ja kui pitkät... ja kohti uutta ovista jonka toivon huomaavani. viimekierros en kunnol huomannu ni näemmä missasin.

Eetula: Mukava kuulla, että lopettaminen ei ole ollut vaikeaa, tsemppiä myös jatkoon :) Joko testasit? ;)

Rosebud:
Mikä tilanne tuhrun kanssa? Mulla kävi samoin, eli menkat pääsiäisenä ja ne kun loppui niin siitä jokusen päivän päästä tuli tuhrua, pyyhittäessä ja sit oli kolmena päivänä alamahassa kipua lisäks... (Sen verran kovaa juili, että jouduin särkylääkkeen ottamaan)
En edelleenkään tiedä mikä nuo aiheutti, mutta vuotoa tai kipuja ei ole nyt ollut 4 päivään joten jääneekö syy sitten arvoitukseksi.

Saaga**: Tervetuloa mukaan. Tsemppiä oviksen pongailuun ja hyödyntämiseen ;)

kukka^^: Mikähän miehiä nyt vaivaa, tuntuu että useammalla on nyt jonkin sortin dilemma miehen kanssa :/ Todella harmi, jos tärppiä ei tästä kierrosta tule, mutta seuraavaan kiertoon mennessä sitten välit kuntoon miehen kanssa ja uutta yritystä kehiin :)

Gatusa: Tosiaan, ehkä parempi näin... mutta nyt pää pystyyn ja uuteen kiertoon paremmalla onnella. Milläs mielellä se miehesi nyt on?

No onpa kiva että mulle on pompannu tohon raskauskuva?? :D

No mutta anyways..

Tuhrua tuli ja se meni. Mitä lie oli?

terveppä terve, täällä yhden lapsen (12/12) äippä joka myös haaveilee jo seuraavasta :)
kp ollut 30 niiden harvojen menkkojen aikana jotka on tulleet, ja tällä hetkellä mennään jo kp 32 ja erinäisiä "tuntemuksia" on ollut jo kolmisen viikkoa :D saa siis nähdä ehtiikö nuo vuodot alkaa ennen kuin testaan (päätin testata vasta kun menkat 7 päivää myöhässä)

olipas jotenki vaikee löytää tänne uuteen mestaan...
Mut siis joo..
Ovis oli/on eilen ja tänään ja (ehkä) huomenna:wtf .Vaikka sen laskujen mukaan pitäis olla vasta 14-15.päivä...taas etuajassa. Onneks alotin tikuttelee jo kp 9 kohalla (nyt kp 11) :) Otin opikseni viime kierrosta ku se pirulainen pääs karkuun. Nyt vaan heilutellaan peittoja ;)

Saaga**: teretulemast joukkoo!

noni: paljon,paljon, PALJON onnea!! Toivotaan parasta et masu-asukki pysyy messissä <3

Kirjoitan nyt vain lyhyen omanapailun, kun miehen kanssa ollaan reissussa ja iPadilla kirjoittelen..
Tänä aamuna testailin ja negaa tuli :(
Ajattelin kyllä että voi olla et oli vähä liian aikaista, joten viikon päästä uudelleen, jos menkat ei oo alkanu :)
T: Lana (ei vissiin iPadilla ottanu mun nimimerkkiä)

Onpas jotenkin hankala tämä uusi foorumi.. no kai tähänkin tottuu...
Mutta nyt pikainen omanapailu..
Täti löysi vihdoin tiensä tänne!!! Jee! Kp 73 (?) vaihtui Kp1!! Tokihan se plussa olisi ollut parempi vaihtoehto, ei tule tänä vuonna vauvaa meille :(
Mutta oon silti niin helpottunut edes tästä ratkaisusta!! Toivottavasti tämän jälkeen kierto nyt pysyisi tasaisena ja pian jäisi sitten hyvästä syystä pidemmäksi aikaa pois ;)

tääll mennää siinä kp 3/38. iha oudot menkat täytyy sanoo.
tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia, koht varmaa takas koululle esikoisen kans tekee valitus opettajast. ja syksyl sit yksityiskoulu koska edes kaupungin paras julkinen koulu ei tarjoa näköjää kunnioitust, turvallisuutta ja järjestystä.
mies oli aamulla erittäin äkäsellä ku totesin vähä tosiasioi että ei sen kannattas mainita et sillä sen ja sen verra rahaa koska nyt siit on lähten siskolle, veljelle ja näemmä muille sit suurin osa ja valitteli ettei ol ku 30 jälel yli satasest. siis saakeliako ne kinuaa rahaa kokoajan ku samalla yrittävät heittää meidät pihalle joka kuukausi. ilman mun miestä niil ei olis ees ruokaa.

voihan viineri mää sanon!! MIKS TÄÄ ON MUUTTUNU NÄIN VAIKEEKSI :O en osaa enää käyttää.. tulin aina ennen tänne omien sivujen kautta ja nyt pitää aina mennä hakukentän kautta :/ ja muutenkin ihan hassu ja outo.. jospa tähän tottus...

nooooh, enivei.. elämme jännittäviä aikoja!! tänään kp 32/33-37... kuten oon aiemmin sanonu, niin kierrot on tullu koko ajan aina yhen päivän alemmas, ELI tänään pitäis alkaa kaiken jären mukaan jos alkais, TAI sitten huomenna, eli ois kierto 33 päivää pitkä.. VITSI MÄÄ EN KESTÄ. koko ajan oon kokeilemassa sormella että joko tulee verta :/ oon tulossa jo hulluksi...MITÄÄN tuntemuksia ei ole ollut, tiiä sit onko se hyvä vai huono juttu :/ huh... mies on sitä mieltä että nyt on tärpänny, mutta silti mä en jaksa toivoa.. oon pettynyt niin monesti että en jaksa jotenkin uskoa :/ nooh, tuun ilmoileen oli tilanne mikä tahansa. kunhan jotain tapahtuu :) Ainiin, ja ovis oli 99 prosentin varmuudella tasan kaks viikkoo sitten perjantaina! että niin...

Hei tervetuloa uus(uudet, en muista montako oli) :) Tänne kyllä mahtuu! <3

Plussatuulia kaikille, toivotaan että alkais taas kunnon plussa-aalto kun kevät aurinko rupee lämmittään taas ja kesä hiipii lähemmäs <3 :)

Plussatuulia sais puhallella ainakin tänne suunnalle ja pikaisesti. :) Ollaan miehen kanssa yritetty saada yhteistä lasta jo viime heinäkuusta lähtien ja ei oo vieläkään tärpänny. Miehellä on tosin edellisestä liitosta jo kaksi lasta, joten siltä suunnalta pitäs kaiken toimia. Miulle lapsi olisi ensimmäinen.

Pienen pientä tuskastumista alkaa olla oman pään sisällä havaittavissa, kun kuitenkin ollaan yritetty jo kohta 10kk ja muutama kaveri on tullut yllättäen raskaaksi. On oma kierto tässä yrityksen aikana tullut pidemmäksi, alussa se oli 26pv ja nykyisin 29pv tai jopa 31pv.

Huomaa, että tuskastuminen on suurimmillaan kierron viimeisinä päivinä ja pettymys on suuri, kun menkat sieltä aina alkaa. Omassa päässä on sellainen ajatus, että vuoden verran yritellään ja sitten vois käydä lääkärillä kyselemässä että missä on vika. Itellä ikääkin tulee kohta mittariin 30v ja miehellä 35v. Ei tässä enää kovin nuoria olla. :)

ruusunkukka83 älä luovuta ja vaivu epätoivoon. tiedän että raastaa kun ei tärppää meil oli sama juttu, eka ei tärpänny millää meni sellaset 6kk sit 10/11 tehtii plussatesti joutuaksemme kokemaan 11/11 eka keskenmeno. sen jälkee oliki vuoron perää plussaa ja keskenmenoa viimesin tammikuus.
mulle oli yhdistelmä pettymys ja helpotus ku alko menkat kolme päivää sit. halutaa lasta miehen kans mut mulla oli reilus vuodes 4 keskenmenoa eli joka kerta ku tärppäs ni meni viim. rv 8+1 kesken, kerran ehin nähä sykkeenki ja sit ku pari viikkoo myöhemmi tarkastus et kaikki niin ku pitää ni todettii kuolleeks.

Heipä vaan!

Täällä siis keskiviikkona aloitettu Puregon 50IU/pv ja sunnuntaina viimenen! Sit maanantaina ultraan katteleen onks tuol tapahtunu mitään! =)

ruusunkukka83/ EI kannata lannistua!

late-/ tulee mieleen omat tuntemukset tosta sun tekstistä kuinka koko ajan kokeilemassa nyt ne menkat alkaa.

Täällä nyt ihan outo olo. Oli niin selkeä että menkat alkaa kun nippaili ja tuli tuhruvuotoa mutta ei mtn... viime menkat siis 30.3. ! Sen lisäksi mun iho on tullut täyteen jättimäisiä KIPEITÄ pahkuroita eli varmaan finnejä. Sairaita! Sama oli viime kerralla... mutta miten muka voisin olla raskaana kun menkat oli niin vähä aikaa sit. Plääh..

Huomenta vaan kaikille :angel8

Kävin eilen viemässä pojan isälleen. Olis kyllä jo pitänyt torstaina viedä,mutta sopivasti tunti ennen lähtöä ilmoitti ettei se oikein käykkään kun pe pitää vielä käydä kaupungilla (välimatkaahan meillä tosiaan on sen 300km ja risat). Lapsen kanssahan se EI tieten onnistu! prkl että otti aivoon, vaan sain pidettyä suuni kiinni... on se kumma että ei voi ajatella asiaa sen kannalta että os saanu olla poikansa kanssa päivän pitempään (vaikka sitten olisi joutunut kärryttelemään torin ympärillä pari tuntia, poju kun kuitenkin viihtyy hyvin rattaissakin). Kyllä mäkin oon tehny niin ja joudun edelleenkin tekemään, en voi tajuta että mikä stana siinä on niin pirun vaikiaa! (anteeksi muutama painosana heti näin ensimmäisenä...) :smiley-angry002 Onneksi lapsi on vielä näinkin pieni eikä ollut ainakaan päällepäin moksiskaan kun lähtö venähtikin päivällä...

Mulla on ihan kauhia niskajumi, oon työntäny mobilaattia ja kauratyynyä ja kaikkea mahollista! Eilen kun kävin kampaajalla niin se hiero päänahkaa ja kallon pohjaa niin teki mieli huutaa tuskasta sekä nautinnosta yhtäaikaa! :smiley-angry017 :laughing005

Vähän meinaa kyllä jännittää, periaatteessa kaksi päivää niin kk:t vois alkaa mutta eipä kyllä oo ollu siihen pahemmin vielä tuntemuksia. normisti mulla on tähän aikaan jo parit kunnon finnit (paikallishoitoset aknelääkkeet nyt käytössä, taipumusta kun on) naamassa ja kaikkia mahollista.... no onhan tässä tieten vielä aikaa.... jos nyt täti kaasuttaa kylään ja nostaa lippua salkoon niin koitan olla kovasti harmittelematta ja keskittyä vapun juhlintaan kun pääsen silloin pitkästä aikaa liikenteeseen ja vähän keikkaa katsomaan ja sen semmosta :cool05 :dance008 :cool05 :gen014 :gen014, jos nyt kuitenkin liputus jäisikin pitämäti niin onnellinen olisin :drunken_smilie Pitää vaan yrittää keksiä itelleen tekemistä ja yrittää, että olisi jonkinmoinen laskuvarjo mihin tarrata mikäli ne kuukautiset tosiaan alkaisivat..ei sitten tipahtaisi niin korkealta....

Jepsis, määpäs taijan tästä lähtiä ulos vähän kyyläilemään. Kävis vaikka koiran kanssa lenkillä :D :D

Mitenköhän sitä sais päähänsä jotain muuta ajateltavaa kun tän vauva-asian? Koko ajan sitä jollain tavalla pähkäilee ja miettii erinäisiä asioita.. Nyt kun se täti vihdoin löysi tänne, niin nyt sitten mielessä pyörii, että mitenköhän se ovis nyt sitten ajottuu ja mitenköhän jatkossa nää kierrot lähtee kulkemaan.. tuntuu että pääpaino ajatuksissa liittyy koko ajan jotenkin näihin juttuihin.. Olis niin paljon helpompaa, jos pystyis olemaan pahemmin ajattelematta näitä asioita, niin ei tulis stressailtua liikaa, niin ei ainakaan kierto sen takia häiriintyis, eikä sit tarttis pettyä ja turhanpäiten testailla yms yms yms... Mut ei se oo niin helppoo! :D

Takaisin