Huomenta vaan kaikille
Kävin eilen viemässä pojan isälleen. Olis kyllä jo pitänyt torstaina viedä,mutta sopivasti tunti ennen lähtöä ilmoitti ettei se oikein käykkään kun pe pitää vielä käydä kaupungilla (välimatkaahan meillä tosiaan on sen 300km ja risat). Lapsen kanssahan se EI tieten onnistu!
prkl että otti aivoon, vaan sain pidettyä suuni kiinni... on se kumma että ei voi ajatella asiaa sen kannalta että os saanu olla poikansa kanssa päivän pitempään (vaikka sitten olisi joutunut kärryttelemään torin ympärillä pari tuntia, poju kun kuitenkin viihtyy hyvin rattaissakin). Kyllä mäkin oon tehny niin ja joudun edelleenkin tekemään, en voi tajuta että mikä
stana siinä on niin pirun vaikiaa! (anteeksi muutama painosana heti näin ensimmäisenä...)
Onneksi lapsi on vielä näinkin pieni eikä ollut ainakaan päällepäin moksiskaan kun lähtö venähtikin päivällä...
Mulla on ihan kauhia niskajumi, oon työntäny mobilaattia ja kauratyynyä ja kaikkea mahollista! Eilen kun kävin kampaajalla niin se hiero päänahkaa ja kallon pohjaa niin teki mieli huutaa tuskasta sekä nautinnosta yhtäaikaa!
Vähän meinaa kyllä jännittää, periaatteessa kaksi päivää niin kk:t vois alkaa mutta eipä kyllä oo ollu siihen pahemmin vielä tuntemuksia. normisti mulla on tähän aikaan jo parit kunnon finnit (paikallishoitoset aknelääkkeet nyt käytössä, taipumusta kun on) naamassa ja kaikkia mahollista.... no onhan tässä tieten vielä aikaa.... jos nyt täti kaasuttaa kylään ja nostaa lippua salkoon niin koitan olla kovasti harmittelematta ja keskittyä vapun juhlintaan kun pääsen silloin pitkästä aikaa liikenteeseen ja vähän keikkaa katsomaan ja sen semmosta
, jos nyt kuitenkin liputus jäisikin pitämäti niin onnellinen olisin
Pitää vaan yrittää keksiä itelleen tekemistä ja yrittää, että olisi jonkinmoinen laskuvarjo mihin tarrata mikäli ne kuukautiset tosiaan alkaisivat..ei sitten tipahtaisi niin korkealta....
Jepsis, määpäs taijan tästä lähtiä ulos vähän kyyläilemään. Kävis vaikka koiran kanssa lenkillä :D :D