Pahoittelut tädin saaneille ja onnea plussista!
Eetula: Tosi hyvä päätös toi elintapojen muuttaminen. Ite oon alkanu ajatella noita elintapoja niin, että jos en antais esim. jotain roskaruokaa lapselleni, niin miksi söisin sitä itse? Kai minä (ja sinä) ansaitaan se sama rakkaus ja huolenpito mitä myös lapselle varattaisiin?
Vargynja yk5 menossa täälläkin... Toivottavasti sullakin kierrot tasaantuu. Mullakin ihmeen pitkä viimeks ja nyt oon laittanu kalenterit kaikki pisimmän mukaan, voi tulla täti viikkoakin aiemmin mut ainakaan ei tuu "ylimääräistä" piinaviikkoa.
Minuakin väsyttää keväisin... Mieliala heittelee ja uni menee kevyemmäksi ja levottomammaksi. Siitä se kesää kohti helpottaa. Ihanaa, kun paistaa aurinko.
Lana tsemppiä kovasti ja toivottavasti se kierto tasoittuu.
ainut ihana asenne siulla ton "the lasketun ajan" suhteen. Surut on surtu ja kohti aurinkoa ja kesää. :)
Tyttötiikeri niinhän ne väittää että pillereiden jälkeen voi mennä parikin kuukautta ennen kuin alkaa ovuloida. Hyvä jos olis ollut ovis nyt. Jos ei silti ala tätiä kuulumaan niin taas uutta testiä kehiin ja sit jo lääkärille aikaa että saa selvitettyä tilanteen..
Nyytikki isosti onnea! Oonkin seuraillu joulukuun jutustelujakin kun tältä palastalta tuttuja on siellä (ja marraskuisissakin, vaikka ei tule sit sinne kommentoitua kun itse on yhä täällä kuumeilijoissa). Sormet ristissä että on sitkeä sissi matkassa loppuun asti.
TMJ voi ei :( Pahoittelut vuodosta. Vuotohan tosiaan voi johtua melkein mistä tahansa. Mahtaa olla piinaavaa odotella.
chilly hyvä että kierto taas normaali. Ja uus tatuointi, jee! Miulla on niitä kanssa "muutama" eli kolme raajaa, puoli selkää, kaula ja rinta täynnä. Kova yritys on saada tatuointien määräksi vain yksi, eli koko kroppa... Ei kyl haittaa yhtään pitää parin vuoden taukoa kuvien ottamisesta jos osuis hyvä syy kohdalle.
Miehen suunnitelmiin liittyen, eihän tatuoinnin ottaakseen tarvitse olla täydellinen kroppa. Ite ainakin aloin aikanaan ottamaan kuvia kun kroppa oli kaikkea muuta kuin täydellinen, niin oli sitten peiliin katsoessa edes jotain, mikä oli varmasti omaa, ja mistä pidin.
Eea miekin puuskahtelin jo ennen kuin yritys edes alkoi et miks kaikki muut on raskaana paitsi minä :( Hauska itse asiassa sanoin ton yhdelle kaverille jota olin onnitellut pari tuntia aiemmin ja heilläkin ilmeisesti hetki meni että tärppäs niin jännä miten tuollainen voi lähentää ihmisiä.
Jos miulla tärppäis tästä kierrosta menis LA ihan joulukuun loppuun. Vähän huono aika tulla maailmaan, vaikka voihan se aikaistua tai venyä. Mutta miekin oon alkanu asennoitua että ens vuoteen menee ja onhan se raskas ajatus, taas yksi rajapyykki ohi ilman että on raskaana. Meillä alkoi yritys joulukuussa ja onhan se oikeasti vielä tosi lyhyt aika... Mutta odottavan aika on pitkä varsinkin kun on niin tärkeästä asiasta kyse ja lapsi olisi todella toivottu.
butterfly mie vedän pirkan monivitamiinia tällä hetkellä, siinä on foolihappoa hyvin ja muutenkin aika sama listaus ku multivitan äitiysvitamiineissa. Tärkein ero että siinä on myös a-vitamiinia, jota taas raskauden aikana ois syytä välttää suurissa määrin. Eli periaatteessa heti ku plussa näkyy ni mulla vaihtuu mammavitamiineihin, mut sitä ennen syön noita tavallisia pois kun niitä oli muutenkin jo käytössä. Sit varmaa pysyn mammavitamiineissa ku toi purkki loppuu ni eipähän tarttei ihmetellä. Vaikka kalliimpiahan ne on. Lisäks otan yhden vahvan kalaöljykapselin per päivä, enempää en viitti ku monivitamiinissa jo e-vitamiinia. Ja magnesiumia syön jos on kramppeja.
Foolihappoahan suositellaan että alkaa syödä jo 3 kk ennen yrityksen aloittamista että sitä on varmasti kehossa tarpeeksi.
lilla82 vuosi täyteen... Toisaalta siitä aukeaa uusi mahdollisuus sitten hoitojen kautta, josko vihdoin tulis teidän vuoro :)
mirelyn onpa teillä lyhyt aika häihin! Riittää varmasti tekemistä. Onnea!
Jomael ihanaa, että syke kuului! Vuoto mahtoi pelästyttää, toivottavasti on kaikki hyvin ja kaikki jatkuukin hyvin. Hankala tilanne teillä miehen kanssa. Hetken jo saa toivoa ja menee mukavastikin asiat ja sitten toi, ei halua isäks. Eiköhän se siitä selviä, suuntaan tai toiseen...
Eve79 tervetuloa mukaan! Onnea tulevista häistä.
Nyytti pahoittelut :(
Gatusa pahoittelut negasta ja toivottavasti sitä plussaakin vielä näkyis.
ON: Oon taas vuotta vanhempi eli 29v. pärähti mittariin maaliskuun lopulla. Vieläköhän ehtii ensisynnyttäjäksi ennen kuin täyttää 30? Yk5 ja kp 15/21-29. Laskureihin lykätty nyt se 28 päivää eli ne ilmoittaa että ovulaatio on tänään, mut veikkaan et meni jo. Kp 12-13 akselilla pieniä nippailuja ja kunnon kylkikramppi jossain syvemmällä, ja jotain ihme naurukohtauksia sen seuraks. Vois olla pidemmässä kierrossa ovis tai lyhyemmässä jo kiinnittyminen. Veikkaan ovista, en testannut sitä. Oli ovis milloin tahansa edellisen parin viikon sisään niin hyvin on hyödynnetty. Nytpä taas odotellaan se viikko tai pari.