Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienoa chilly että kierto on normalisoitunut. :) Tatuointisi kuulostaa hienolta. Saako kysyä, onko sillä jokin merkitys? On mielenkiintosta kuulla tarinoita tatuointien takaa. :)

Pahoittelut tädistä Eea. :( Mutta kyllä teitä vielä onnistaa. Ensi vuonna teistä voi hyvin tulla onnelliset vanhemmat. Maailma on toisinaan julma ja epäreilu.

butterfly, kurjaa että siellä jäi ovis hyödyntämättä. :/ Mä käytän mama multivitamiinia. Purkissa lukee, että se on tarkoitettu odottaville, imettäville ja raskautta yrittäville, että eiköhän sen syönti tässä vaiheessa jo kannata. Olen järkeillyt asian niin, että ei ainakaan mistään vitamiininpuutoksesta ole raskautuminen kiinni.

Voi kurja Lilla, jos et saa haikaraa etkä tätiä kylään. :( Tsemppiä!

mirelyn, milloinkas häitä vietetään? Häiden järjestely on kyllä kaikesta stressistä huolimatta kivaa aikaa. ^^

Gatusa, onpas teillä tiukkaa kun ei edes siteitä tai testiä saa. :/ Toivottavasti täti pysyy poissa ja saat sen testin vielä, ennemmin tai myöhemmin ja siihen plussan. Ja ikävää, että siellä on terveydenhuolto noin surkeaa. Toivon, että jos nyt olet raskaana, tällä kertaa menee kaikki hyvin ja tarvitsee tapella sen kanssa mahdollisimman vähän.

Jomael, jopas nyt on tuuliviiri miehesi. Ehkä sitä vaan pelottaa näin aluksi. Toivon että se siitä rauhoittuu ja teillä menee kaikki hyvin. Hienoa että pikkuinen sentään elää ja sydän kuuluu. :)

Nyytikki, samaa mietin myös toisinaan. Miksi ne retkut, jotka ei siitä lapsesta edes välitä lisääntyy kuin puput, mutta meillä on ongelmia vaikka muille jakaa. Pidän sormet ristissä, että siellä kaikki sujuu tällä kertaa hyvin. Olipas töykeä vastaus neuvolasta. :\

Itelle ei kuulu mitään sen kummempia. Jos kierto olisi vaihteeksi sen normaalin 30 päivää ovis olisi 12. päivä, mutta nähtäväksi jää. Kun vaan mieliala pysyisi ylhäällä. Taitaa taas kevät väsymasennus tehdä tuloaan. Tiedä sitten mikä siinä on, kun joka kevät, kun pitäisi piristyä, kun aurinko alkaa paistaa vaikutus on suunnilleen päinvastainen.

Nyytikki: kiitos tsempistä :) teen du'aa että pikkunen pysyy loppuun asti matkassa sinulla :)

Eve79: tervetuloa ja onnittelut tulevan avioliiton puolesta, toivottavasti tärppi käy pian :)

on: oonkoha mä yliherkkä tai jotai ku hermot pinnas, tekis miel parkuu joka asiast melkei. tänää iski hirvee kauhu et onko sittenki alkaas menkat vaikka mitää siihe viittaavaa ei edes ole eikä pms:aa ole ollu koko kierrossa. kait se on ku ei testiä saa tehtyä ku ei pysty ostaa. (tietenkää en mitenkää viittaa perheesee vissii :/ ). VÄSYTTÄÄ ITKETTÄÄ JA PELOTTAA putooko korkeelt. kait nää on mielialan vaihtelui ja toistuvien keskenmenojen aiheuttamia pelkoja.

tsemppiä kaikille tasapuolisest, toivottavast saatte pikkuset kyytii pian ja syliin. :)

Voi Gatusa tosi kurjaa, kun on nuon huono terveydenhuolto :( Toivottavasti sulla nyt menisi kaikki hyvin ja pikkuinen olisi tulossa! Toivotaan parasta sun puolesta! Ja jos pikkuinen on tulossa, niin toivottavasti pysyy matkassa mukana loppuun asti <3

Nyytikki no olipa tosiaan ikävästi tokaista hoitajalta :/ Tuntuu ettei he oikein aina ajattele, kun itselle kans käynyt pari kertaa niin, että on hoitaja sanonut aivan ihme asioita. Niinkuin silloin kerran kun halusin raskaustestin verestä, kun ei ollut tullut tätiä ja testit negaa, niin halusin lääkkeiden takia varmuuden. Niin tokaisi, että etkö sitten meinaa pitää sitä, jos oot raskaana :O kamala...
Mutta onnea ja peukkuja sinne, että kaikki menee loppuun saakka hyvin! :)

Eve79 tervetuloa mukaan :) Toivotaan sinne myös lähiaikoina plussaa :)

Catzie: Mikä tilanne siellä, vieläkö on vuotoa? Vuoto voi hyvinkin olla kiinnittymisvuotoa, jos sitä ei tule paljoa, joten älä vielä heitä toivoa. Odottelet kaikessa rauhassa ja jos kunnon menkkoja ei ilmesty niin teet testin. Tsemppiä.

Voi Eetula... Koita jaksaa kaikesta huolimatta <3

Gatusa: Voi tuota teidän tilannetta, vai että miehen sandaalit oli tärkeemmät ostaa ku sinulle se r-testi :/ No mutta toivotaan että siteitä et seuraavaan 9 kuukauteen tarvitse ;) Mielialanvaihtelut kuuluu raskauteen, joten sen piikkiin nyt nuo sinunkin oireet laittaisin ;) Ompa teillä erikoinen terveydenhuolto siellä ja kamalia asioita olet joutunut kokemaan. Mites sitten kun synnytyksen aika aikanaan koittaa, missä se tapahtuu ja miten siellä päin maailmaa toimitaan... Kuulostaa kertomasi perusteella siltä, että siellä tosiaan pitää vaatimalla vaatia hoitoa tai sitten mennä yksityiselle lääkärille (ja ne tietysti on kauheen kalliita vai?)?

Jomael: Meidän häitä juhlitaan 1.6.2013. Eli vajaa kaksi kuukautta on enää häihin :) Ja tosiaan tuo häiden järkkäily on kyllä aikaa vievää puuhaa ja sillä saa ajatukset pois kaikesta muusta, kun pitää vaan hääjuttuihin keskittyä.
Sinulla ei kyllä ole ollut helppoa tämän raskauden kanssa, saatikka tuon miehesi ;) Jospa miehesi ei ole vielä tottunut ajatukseen vauvasta ja sen takia käyttäytyy ja sanoo huonosti harkittuja juttuja :/  Tuo rusertava vuoto ei aina automaattisesti tarkoita pahaa ja kuten saittekin selville niin vauvalla on onneksi kaikki hyvin ja mikä parasta saitte sydänäänet kuuluviin :) <3

Lana: Kiitos onnitteluista, häitä juhlitaan 1.6, eli ei ole enää pitkäaika ja sitten on meidän perheessä kaikilla sama sukunimi <3
Minä tilasin kotitesti.fi nimisestä verkkokaupasta, mutta muitakin varteenotettavia verkkokauppoja on mistä tilata. Olen aiemminkin tilannut tuolta samasta paikasta, niin siksi tein tälläkin kertaa tilauksen sieltä :) Tsemppiä piinapäiviin!! :)

Nyytikki: Olipas sinulla töykeä hoitaja puhelimessa, saitko kuitenkin ajan vai vieläkö pitää uudelleen sinne soitella? Ompas teillä elämässä paljon asioita tapahtumassa, niin oli aikoinaan meilläkin, joten kokemuksesta sanon, että koita antaa kaiken mennä omalla painollaan enempiä stressaamatta, niin vaikealta kuin se kuulostaakin.
Meillä rakennettiin omakotitaloa, kun odotin tyttöjä (edellinen raskaus 2011). Päästiin muuttamaan tasan kuukausi ennen kuin tytöt päättivät syntyä kuukauden etuajassa.
Mutta loppujen lopuksi kaikki meni hyvin, joten niin menee varmasti myös teilläkin :)
Ja samaa olen minäkin ihmetellyt, nuiden narkkareiden ja muiden hörhöjen kohdalla. Elämä on joskus epäreilua, mutta nyt sinä olet raskaana ja kannat sisälläsi sitä kallisarvoista nyyttiä seuraavat 9 kuukautta <3 Nyt on teidän vuoro <3

Eve79: Tervetuloa ja onnea tulevien häidenne johdosta, meillä on häät nyt kesäkuussa ja ensimmäinen yrityskierto menossa. Missä vaiheessa kiertoa olet menossa? Puhaltelen plussa tuulia sinne teille päin :)

Vargynja: Häitä vietetään 1.6 eli ei olisi enää pitkä aika niihin. Tuntuu, että on vielä ainakin miljoona asiaa tekemättä, vaikkakin suurimmat hommat on tehty/varattu niin silti hommaa tuntuu riittävän... Toivottavasti saat tuon väsymasennuksen jollain lailla poistumaan sinusta ja uutta virtaa tilalle. Entäs jos kävisit hieman hemmottelemassa itseäsi, vaikka kampaajalla tai jossain hieronnassa tai muussa hemmotteluhoidossa, se voisi piristää sinua :) Ja tsemppiä oviksen odotteluun... Ovista odotellaan täälläkin.

kiitos tsempistä toivotaan parasta, nyt vaa hirvee pelko et huomen alkaa sittenki menkat vaikkei olekaa sitä perinteist kipua alavatsassa, nippailua munasarjoisse vuorotellen molemmin puolin.
mitä synnytykseen tulee ni joko kotona, perheen luona, sairaalassa (ainakaa mein kaupungin yliopistollinen sairaala ei ole suositeltava paikka koska siellä terve vauva kuollut lääkärin hoidossa, mä olin lähel menettää henkeni jne...ja yks likka 28v kuoli verenhukkaa osastolla koska vuoti kuiviin kun lääkärit eikä hoitajat ei käyny kattoos sen kuntoa LAKON takia!!!)mutta paras paikka taitais olla yksityinen klinikka. mikäli varaa ja inshaAllah tulee olemaan varaa niin mä käyn koko odotusajan yksityisel ja myös synnytän siel mikäli mahollista. mä en enää yliopistollisee sairaalaan mene siel voi menettää henkensä, kukaa ei kuuntele eikä auta. 
ja ne jotka tietää tuon mun työjutun jo kuten varmaan todella moni täällä ni nyt meni kyl yliveto mieheltä...se sano et jos saan hyvät rahat ni mähä voisin ostaa veneen missä kaloi varten gps paikannus ja kaikki muut tarvittavat varusteet. HETKI PIENI missä se osa mitä mä tarviin ja haluun? miehelt tulee listaa suunnillee joka päivä lisäys.

_mirelyn_ Vielä tulee vuotoa, mutta se on nyt enemmän punertavaa kuin aiemmin. En sanoisi että sitä paljon tulee, eli ei silleen vuoda vaan kun pyhkii niin tulee paperille mutta ei tarvi suojaa käyttää. Ja kun esim kokeilee sormella sisälle niin sormeen tulee punertavaa limaista töhnää.

Pahoinvointia ja huimausta ollut pari päivää, jatkuu tänäänkin. Voi hyvinkin johtua siitä että toisesta päästä tullut nestettä sen 2 päivää. Tänään maha kunnossa mutta pahoinvointi ja huimaus jatkuu. Mutta en usko että näin aikaisin voisi pahoinvointi olla raskausoire? ja entä huimaus? Ei.. en uskalla toivoa. Katsoo ensi viikolla. Tätiä odottelen 9.4. Katsotaan.

_mirelyn_ Juu,yks löytyy ennestään vasemman jalan pohkeen sivusta (yltää reilu puoleen väliin pohjetta.Otin sen 2009) siin 3 tassun jälkeä (iskän edesmenneen hauvelin) ja ornamentteja :)
Oma mies kans on jo vuosia sanonu et hän laitaa sit sydämen päälle kaikkien (huom:KAIKKIEN. Eli on kuulemma tulossa enemmän kun yksi :D) lasten nimet. Ja onhan se kans haaveillu fullsleeve lohikäärmeestä,mut oon vähän nauranu sille suunnitelmalle ku raasu on vähän ruipelo (sairastaa Crohnin-tautia),et sen pitäis treenaa eka ja saada sitä massaa aika hiton paljon et se ees näyttäis miltään,ku nyt sitä pintalaa ei oo mitenkään hirveesti.
Kaverin kanssa juteltu kans,kenellä on varmaan joku 20 teosta koristamassa ihoa,et senki aviomies on pitkään suunnitellu ottavan taskan mut ei oo vaan onnistunu toteuttaa sitä.Jotenkin miehillä näyttäis olevan hankalampaa tämmösten pysyvien juttujen toteuttaminen :D Eli sun varmaan vaan kannattaa ostaa sille se lahjakortti ja työntää se tautonti-liikkeen ovesta sisään xD
Ja onnittelu tulevista häistä! Voi ku itekkin joskus pääsis niitä suunnittelemaan (ollaan oltu siis kihloissa reilu 12 vuotta..että että :D)..

Jomael Ei jösses sen miehen kanssa. Mullekki tuli ihan tippa linssiin sun puolesta :/ Jospa sen nyt vaan täytyy antaa rauhassa miettiä asiaa. Kyl se varmasti siitä tokenee :) Ja ihana et sait kuulla pikku syrämen pamppailua <3 varmaan mieli saa hieman rauhaa kun tietää et ainaki masu-asukilla on kaikki hyvin :)

Vargynja Mulle tää uus on vähän niinku muistutus itelleni et pysyy omana ittenään ekä anna kenenkään määrittää sua ja laitta johonkin lokeroon. Sen takii kans laitan se tosi näkyvälle paikalle et se on kans siinä muistuttamassa siitä ja nään sen koko ajan. Oikeesti olisin halunu sen oikeeseen kylkeen kylkiluitten päälle,mut se sattuu aivan pirusti. Joten luovuin siitä asettelusta heti kättelyssä :P

Gatusa Ei morjens täkäläisen terveydenhuollon kanssa!! "Aika" hurjaa luettavaa..huhhuh! Joo,ehkä parempi vaan satsaa siihen yksityiseen jos siel ei tarvii pelätä henkensä puolesta.
Hirveesti tsemppii et sun vaistot on oikeessa et ois tärpänny.
Oon ite tässä parin viime kuukauden aikana oppinu luottaa omiin vaistoihini tämmösten asioitten suhteen.

Catzie sormet ristiin vaan että voi ollakkin ihan raskasuoireita. Kun mulla oli kulunu hedelmöityksestä 5 päivää ni mä sain ihan karmeen ripuli-oksennus-pyörtyily kohtauksen (siis ihan paskoin alleni sillävälin ku oli vintti pimeenä). En ikinä oo pyörtyny ja sinä aamuna pyörryin 2 kertaa 3h sisään. Ja terveydenhoitaja arvauskeskuksessa heti kysy et oonko raskaana (ööö...en.kai). Eikä multa löytyny mitään..veikkas vaan et olin kuivunu. Lääkkeeks runsasta veden juontia. Et ei kuule näistä koskaan tiedä ;)

hohhoh ku tuli tekstiä :D no kun kerranki on aikaa...

ON: ei mitään. kp 3/27. Maha kun ilmapallo.

sori,en jaksa tarkistaa kirjotusvirheitä x)

_chilly kuulostaa ihan siltä mitä mulla nyt on. Paitsi en ole oksentanut mutta kuvottava olo koko ajan ja tuntuu siltä että laatta lentää koska vaan. Kuume nousi päiväksi 12 tunniksi ja laski sitten taas. Ihme juttuja.

No, odotellaan kärsivällisesti :)

Hei kaikki ihaNAISET! 

Ekaksi kaikille yhteisesti ja erikseen jaksuja oikein kovasti, oli tilanne mikä tahansa. 
Pikaisesti omaa napaani päivittelen ennen kuin kömmin nukkumatin maille. 

Mulla siis on tilanne nyt se että toissapäivänä ja tänä aamuna tuli pikkuisen vuotoa, ihan silkkaa verta siis. Tuhruttelua oli siis ollut jo vähän aiemminkin...
No, raskausviikkoja olis nyt siis kasassa tasan huimat 5. Otin siis ja soitin neuvolaan että no mitäs. Täti tuumi että voi olla normaalia alkuraskauden vuotoa taikka sitten menee kesken. Ei pysty oikeastaan näillä viikoilla sanomaan suuntaan taikka toiseen, ainoastaan odottamaan... Jos alkaa kunnon vuoto / tai kipeeks tulee ni sit sairaalaan. Mut kipuja ei tosiaan ole ollut, mitä nyt semmosta nippailua joka taitaa kuulua raskauteenkin... Ja vuotoa ei ole taas näkynyt.

Soittelin sitten vielä yhteen yksityiseen neuvolaan jossa on mahdollista käydä ultrassa kätilön toimesta. Tämä täti toivotteli kovasti onnea raskauden johdosta ja kuulosti olevan hyvinkin varma siitä että tää mun pieni verenvuoto johtuu kohdun napukan taikka limakalvojen pienten verisuonten puhkeamisesti esim. jonkin ponnistelun vaikutuksesta. Tiedä häntä sitten... No, 14.4.13 olis kuitenkin ultra varattuna, pitäis kuulema hyvinkin sydänäänet olla näkyvillä jo, viikkoja olis tuolloin 6+3. Että sanotaanko naiset näin että tulipa juuri ihan h*lvetin pitkät 10 päivää. Tai no 9 jos tarkkoja ollaan kun tää pv meni jo. Semmosta. Ihan himppasen kuulkaa jännittää... Toisaalta toivo elää ja toisaalta pelkää niin pirusti että miten käy. Mutta mä tuun kertomaan tänne miten meni taikka kävi. Suuntaan tai toiseen. 

Parasta toivoen, pahinta peläten... 

Hyvää yötä :) 

mirelyn: Perus suositus on vähintää 6kk mielellään vuosi, mutta viimeks 4kk neuvolassa antoi lääkäri luvan uuteen vauvaan. Toki parempi että se yleinen suositus eli 6kk tulee nyt täyteen :) Se oli mun miehen ehto, koska ei halua riskejä. Mulla muutenkin riskiraskaus kertaa miljoona tyyliin. Mulla isoin stressi tulee ku sairastan diabetestä ( I-tyyppi) ja se vaikeuttaa aina raskautumista :( Lueskelen teidän kaikkien juttuja vaikken aina kommentoi. Kännykällä on vaikeaa kun ei pääse kommentti kentästä kuka sanokaan ja mitä.

Palailen tänne kuumeilemaan. Eilen ultrassa todettu keskeytynyt keskenmeno ja tänään lääkkeellinen tyhjennys..
Kunhan tästä on toivuttu niin uuteen yritykseen, eihän tässä muutakaan voi.

Jomael: Häiden suunnittelu tosiaan vie onneksi ajatukset pois kaikesta muusta. Kun touhuaa järkkäilyjen parissa kokopv.n ei sitä kerkiä muuta ajattelemaan tai tekemään. Osittain aika terapeuttista.
Paljon onnea kaikille tuleville morsiammille. Jokainen nainen voi olla ainakin kerran elämässä päivän ajan prinsessa.

_mirelyn_ Me ollaan tulevan mieheni kanssa oikeestaan tammikuusta lähtien yritetty saada lasta aluille.
Mulla on ollut vuosia vatsan kanssa paljon ongelmia, mutta lääkärit ovat sanoneet ettei se ole este raskaaksi tulemiseen. Gyne sanoi että voi helposti vuosikin mennä ennen kuin tärppää...
Tässä olisikin minulla viimeinen maraton edessä, jos nytten pienokaista odottaa.
Vielä muutama pv odotellaan ennen kuin testiä kannattaa tehdä.

_mirelyn_ ihanaa, varmasti mahtavaa saada suunnitella omia häitä :) Itse olen kans suunnitellut jo kaikenlaista, vaikka häitä nyt ei ihan vielä ole tulossakaan ;) Mutta onpahan sitten jo valmiiksi pitkälle suunniteltu, kun vain kosinta tulisi :D
Täytyypä surffailla kans tuolla kotitesti.fi sivulla, kiitos! :)

Gatusa kamalaa kyllä toiminta sielläpäin sairaalassa! :( Kannattaa tosiaan ottaa varman päälle pienokaisen ja itsensä takia ja mennä yksityiselle, jos suinkin mahdollista. Kamalaa että jossain hoito voi olla nuon huonoa :(
Miten muuten siellä on nyt tilanne? Onko menkkoja näkynyt? Toivottavasti ei! :)
Hmm...toivottavasti miehesi ymmärtää, että itsekin voit haluta ostaa välillä jotain, eikä vain hänen toiveiden mukaan. Kuitenkin jos raskaana olet, niin eikö ole tärkeintä saada sinulle ja lapselle kunnon hoito, eikä mitään venettä :D Tarvitsisiko miehesi sitten työssään sellaista venettä ym.?

Catzie plussatuulia sinne!! :)

_chilly kuulostaa hienolta nuo sinun tatuointisi :) Olen itse suunnitellut tatuoinnin ottamista 10 vuotta, mutta enpä ole saanut vielä aikaiseksi :D Jospa joku päivä ottaisi..
Voisi tietty olla vaikka itselle parin vuoden päästä 30 -vuotislahja ;)

TMJ toivotaan kovasti että se yksityisen neuvolan täti olisi oikeassa ja olisi vain jotain ponnistelun aiheuttamaa verenvuotoa! Lähetän sinne PAAAAAALJON tarrasukkia, että kaikki menisi hyvin :) Käyhän täällä välillä kertomassa kuulumisia ja miten sitten ultassa meni, kun se vain ensin on. Täällä jännitetään sun puolesta! :)

Voi Nyytti olen todella pahoillani :( Harmi että kävi näin...

ON: Ovulaatiosta on vajaa viikko (jos se siis oli kun oletan sen ollaan) ja nyt on ollut jotain ihme oireita.. ihme nippailuja, ja välillä tuonne vasemmalle puolelle tulee ihan sellainen pienesti viiltävä kipu. Ei nyt varsinaisesti kipeää ota, mutta kumminkin.
Vähän meinaa heikottaa (pyörryttää ja jotenkin heikko olo muutenkin). Mitäs tämä nyt sitten on..?? :/
Toivottavasti nyt ei taas ainakaan mitään kystia...

no niin ja täällä testattu niin puhdas nega ettei puhtaampaa löydy. menkkoi ei näy viel joten odotellaan, ei hajuakaa mikä on kierto nyt sitten. mieshä veti pultit ku aloin itkee koska tuli nega sil meni täysin hermot muutaman järkytyksen aiheuttaman kyyneleen takia. ei mitää menkkaoireita edelleenkää lähimainkaa, rintoi välil vähä pistelly mut pistän sen mielikuvituksen piikkii, en mä niin helpost voi paksuks tulla (tosin mulle se hankalampi osa on se että pikkunen pysyis hengis ja matkas) keho vissii vaatii aikansa toipuaksee ja nyt ei ol onneks liiemmi stressiäkää mitä ny mies on et "tee ny rahaa" ja esikoinen hankkiutuu ongelmii koulussa silloi tällöi, ei voi antaa olla iteksee ees sitä yhtä välituntia mikä niil on.
se ajatteli et mä maksan kulut jos hän/me alkais kalastaa tonnikalaa ja yrittää myydä japaniin. eli kalastajaks hän aatteli, japanilaiset ostaa tonnikalaa hyväl hinnal, tosin en tiä oliko montaki vuotta vanha dokumentti mikä nähtii national geographic chanel abu dhabil.

woe Nyytti :/... sanattomaksi vetää...

Mää oon nyt todennut että noiden nippailuiden on oltava jotain syvien vatsalihasten löytymistä taas pitkästäaikaa, kun nää kivut ja olot on kestäny kohta jo tosiaan kaksi viikkoa! Ovis oli limojen mukaan alkuviikosta, laskelmien mukaan kuitenki pitäs olla nyt, pe-su välillä. juupelis, että semmosta.

Toivotaan nyt vaan kovasti kaikille niitä plussia! pirulainen, oishan se kiva saada vielä tälle vuotta hyvällä lykyllä pieni syliin <3

Täällä myös kuumeisesti odotan että sisko ottaisi ja poksahtaisi ;) 7.4 on LA

Onks se kaks viikkoa pistoksesta kun saapi testata? :) Hassua.... 

Tervetuloa uusille.. olkoon vierailusi täällä lyhyt 

Voi Gatusa kyllä se plussa sieltä varmasti vielä tulee! Älä sure. Vaikka onhan se toki surkeeta, kun on ehtinyt jo innostua ja elätellä toiveita ja sitten tuleeki negatiivinen tulos :( Mut jospa se plussa vaan ei vielä näkyny..? Harmillista kun miehes sitten vielä reagoi nuon :(

Piia84 siellähän on jännät ajat menossa! :) Toivottavasti siskollasi menee kaikki hyvin! :) Me mennään kans katsomaan viikonloppuna kaverin 2 viikon ikästä poikaa <3

Mulla on nyt ihan ihme olo.. Nyt on maha kramppaillukki :/ Tai tullu enemmän sellasia kipuja.. ihme homma. menkkoihin kuitenki pitäis olla vielä sellaset 1½ viikkoa... ja heikottaa.....
Mä oon jo kyllä ihan sekasin tän mun elimistön, kierron ja kaiken suhteen :D

Täti tuli kylään. Ihme lyhyt kierto kun edellisen 4-5 on ollut 30 päivää ja tää nyt 27..
Ainakin menkkamainen vuoto tuli. Blääh.. Enhän mä oottanu menkkoja kuin vasta ens viikon tiistaina. Jaa-a... en iki maailmassa puol vuotta sitte uskonu että raskaaksi tulo olisi näin vaikeeta :(

pahoittelut tädin kohdanneille.

on: juu kylhä se oli aika kurjaa ku tuli nega ja mies reagoi aikas huonost sit tulokseen ja muuhunki sit vähä pidemmän aikaa. menkkaoireit ei ole, valkkari vähissä, menkkoi ei näy mut veikkaan et saattaapi alkaa aika pian ellei sit ovis ole vast tuloillaan.  ihme pitkä kierto kyl tulee jos ovist ei ole viel ollu ku nyt kp 34 jo menossa. tai sit se ovis oli sitä nippailua joitai päivii sit eli missattu, no odotellaan kärsivällisest, keskitytää työhön sillo ku sitä voi tehä (ei häiriötekijöitä ympärillä). väsy olo kokoajan ja tosi herkkä mut ei mul sitä perinteist pms:aa ole myöskää. jos on menkat alkaaksee ni sais kyl alkaa et tietäs kierron pituuden. mä en mitää mega kiertoa halua.

Takaisin