Heips tänne :)
Vargynja, Lana, ainut, Tyttötiikeri, Gatusa, chilly, Eea, mirelyn, kiitos ihanista tsempeistä ja toivotuksista <3
Ainut, hyvä että olet noin positiivisella mielellä, kyllä tämä auringonvalo auttaa todella paljon myös :)
Nyytikki, hirmusti onnea plussasta!
TMJ, olen pahoillani uutisistasi, haleja <3 Onneksi teillä on siellä jo ihana kullanmuru piristämässä jokaista päiväänne :)
Chilly, kiva että kierto on normalisoitunut :)
Eea, haleja sinulle <3
Rosebudille tsemppiä uuteen yritykseen!
Butterfly ja Lilla82, voimia ja haleja teille <3
Mirelyn, koskas te nyt sitten menettekään naimisiin? Varmaan mukava puuhata kaikkea häihin liittyvää, ja huokaista helpotuksesta aina kun saa jonkin asian taas hoidettua :)
Catzie, voihan se ruskea vuoto olla kiinnittymisestä johtuvaakin? Sehän ruskea väri kertoo sen että on vanhaa verta. Tsemppihalit <3
Hei Eetula, miten muuten noitten pregnyl- pistosten kanssa on, kun ne kai sisältää istukkahormonia, niin onko sanottu että miten voi vaikuttaa mahdolliseen testaamiseen?
Koita jaksella siellä Gatusa, ja toivon sinulle kovasti plussaa <3
Mulla on ollut vähän raskaat pari päivää, kun ekaks alkoi tulla pieniä määriä rusehtavaa vuotoa. No tietysti huolestuin aika tavalla. Sitten eilen mies soitti kun olin töissä. Hän oli tuota vauva-asiaa pyöritellyt mielessään ja oli ihan sekaisin ja todella vahvasti sitä mieltä, ettei halua mitään vauvaa :( Koitin vaan rauhotella ja sanoin, että ei sitä edes tiedä onko siellä joku vielä elossa, kun sitä vuotoakin on. Ja muutenkin, koittais nyt vaan rauhottua ja katsotaan rauhassa tätä eteenpäin. Mieli ei ollut kovin hyvä, kun aamulla menin neuvolakäynnille. Pyysin että koittais kuunnella sydänääniä, vaikka onkin kovin epätodennäköstä, että näillä viikoilla vielä mitään kuuluis. Mutta sellanen ihme tapahtui, että kuului kuitenkin, sellasta 170 oli syke. Voi ihana, ainakin siellä kaikki hyvin! Nyt vaan pikkuhiljaa eteenpäin ton miehen kanssa....
Mukavaa päivää kaikille!