Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä!!! Toivotaan, että sinullakin tuo pitkittynyt kierto päättyisi pian. :) Kyllä tuossa ajassa meinaa mennä hermot kun mitään ei tunnu tapahtuvan suuntaan tai toiseen. Itse rupesin epäilemään menkkoja jo muutama päivä sitten kun yöllä heräsin ihan hiestä läpimärkänä. Olo oli kuin uitetulla rotalla. :D Googletin tuota yllättävää yöhikoilua ja siellä monella oli juuri muutamaa päivää ennen menkkoja tullut yöhikoiluja kun hormonit laskee elimistössä. Onpas taas kiva oire, mutta huomaapahan sitten selvästi jos menkat on tuloillaan. :D

Huomenna pitäisi tädin tulla, jos kierto on tuo normaali 28 päivää. Oireita ei ole siihen viittavia kyllä vielä kuulunut. Ja siis enhän mä tuota tätiä erityisemmin kaipaa vaan sitä, että jäis tulematta :) Jostain kumman syystä aloin taas lukea noita raskauden ensioireita netistä ja nythän niitä olis taas muka vaikka kuinka...ekassa raskaudessa siis tässä vaiheessa oli vain tihentynyt virtsaamistarve ja rintojen arkuus, ehkä myös hiukan kuvotti. Nyt sit ei noita aiempia vaan raskausoireina muka nenän tukkoisuus, iskias, palelu ja sellainen jossain sivustoilla kuvattu täyteen puhallettu olo...give me a brake eli kaikkea sitä alkaa kuvitella, kun oikein toivoo raskautumista.

Nyt vaan tsemppiä kaikille, toivottavasti kevään kunniaksi tosiaan alkaisi tulla tänne niitä plussauutisia :)

Kävimme siellä ava-klinikalla torstaina. Ja siellä lääkärin kanssa juttelun päätteeksi. Olen päättänyt jättää alkoholin ja tupakan menneisyyteen ja aloittaa samaan syssyyn laiharinkin... hullua ehkä mutta, ensi kertaa tuntuu päätös oikeastaan todella hyvältä. 

Jos tuolla kaikella saamme lapsen niin se on sen arvoista. 

Kuulostaa Eetula lupaavalta kun olet noin motivoitunut! :) Itse olen muutamia vuosia sitten ollut aikas bilehile, mutta nyt jo parisen vuotta ollut hyvinkin vähällä käytöllä, viime vuonna taisin kolmisen kertaa juhlamaljaa nostaa ja nekin vain vähäisillä alkoholi määrillä, tänä vuonna en ole lasiakaan juonut. En ole päätöstäni katunut, eikä oikeastaan koskaan tee edes mieli. Mielestäni hauskaa voi olla juhlissa ilmankin alkoholia. Onneksi tupakoinut en ole koskaan. Tsemppiä siis lopetuksen kanssa!

Jomael: Kiitos tsemppauksesta :) Kerroitko miehellesi vauvasta? Miten meni? Toivottavasti miehesi on yhtä onnellinen ja innoissaan asiasta kuin sinä. :)

Vargynja: Kiitos :) Me jännäillään sitten suunnilleen samoja aikoja. Kuinka pitkiä kiertosi ovat olleet, jos teille alkoi nyt yk5?

Gatusa: Täällä pidetään teille peukkuja, jospa sittenkin olisi tärpännyt ja "oireettomuus" olisikin merkki raskaudesta. No ei ole enää pitkä aika, kun voit testata :D

Piia84: Meillä alkoi juuri yk1 nyt menossa kp 4/28 mutta jää nähtäväksi, että millainen kierto tulee olemaan nyt pillereiden lopetuksen jälkeen. Teillä jännät hetket käsillä, toivotaan että tärppää, olipa se ovulaatio jo nyt tai vasta sitten ensi viikolla :)

late-: Toivon todella, että teillä nyt tärppää, ei nuo laskurit yms aina oikeassa ole ja on hienoa että olet itse oppinut kuuntelemaan kehoasi ja toimitte sen mukaan :)

Chipmunk86: Ihana uutinen, toivotaan että tämä uusi kierto toisi sen kaivatun plussan myös teille :)

Tyttötiikeri: Pahoittelut pitkittyneestä kierrosta, toivottavasti täti tulisi teille piakkoin niin pääsisitte uuteen kiertoon. Raskauden mahdollisuutta ei siis ole?

Nyytikki: Toivottavasti sinä olet se joka aloittaa tämän huhtikuun plussa-aallon :D

Eetula: Hieno päätös, joka toivottavasti tuo teille sen kauan kaivatun plussan! Tsemppiä :)

Siis joo mulla on mennyt tässä vähän överiksi. Joten päätin ettei tälläinen elämä voi enään jatkua. Tuhoan itseni ja rakkaat siinä samassa, käytökselläni mitä alkoholi saa mussa aikaan. sitä paitsi se estää mua saamasta sitä mitä haluan eniten tässä maailmassa. Joten nyt on korkea aika kasvaa aikuiseksi (ikää 35) ja elää myös niin. 

Lääkäri sanoi että elämäntapa muutoksella meillä on hyvät mahdollisuuden omaan lapseen hoitojen avulla. Joten se on aikamoinen motivaation lähde prosessiin. 

Täällä täti ilmeistyi paikalle perjantaina. Nyt siis menossa kp 4 ja yk 3. 
Joten mun huonovointisuus taisi vain enteillä näitä menkkoja, eikä mun onnekseni edes mitään vatsatautia tullut. Luojan kiitos! :) 
Pääsiäinen tuli vietettyä töiden parissa ja huomenna pitäisi vielä jaksaa niin ois kuus päivää putkeen tehty hommia. 
Nyt pakko mennä suihkun kautta nukkumaan!!

Heips :)

Kiitos kaikille tsempityksistä, olette ihania <3

Kerroin tosiaan sitten lauantai-iltana saunan lauteilla, että nyt on niin, että odotan vauvaa. Oli muuten tosi vaikeeta alottaa puhumaan siitä :D Pelkäs todella paljon, että kun just viikon verran ollut paremmin asiat, niin menee taas paletti ihan uusiks. No ensin se vähän nikotteli, ja sitä sanomaan, että kun sitten kaikki on täysin seis sen jälkeen, että mitään ei voi enää tehdä jne. Rauhottelin siinä sitten ja sanoin, ettei se asia niin ole ollenkaan, ja että luottaa vaan minuun, mulla on jo yhdestä kokemusta :) No sitten toinen argumentti oli, että niin mut ne hormonit sitten, hän ei jaksa mua sitten kun mä valitan kaikesta ja riitaa tulee jne :D No siihen sanoin, että mullahan alkaa jo 9. vko etkä mitään oo huomannut, ei tää niin paha ole :D Siihen hän sitten rauhottui ja on ollut ihan suloinen sen jälkeen, paitsi ettei se näköjään kauheen mielellään halunnut kuunnella äsken, kun lueskelin ääneen että mitä kaikkea sikiössä tällä viikolla tapahtuu. Että pienin askelin ja liikaa asiasta puhumatta eteenpäin tässä mennään...
Tässä tuli nyt vaan tätä omaa, mutta tulin just töistä, ja mentävä viel koiran kanssa iltalenkille, hyvää yötä kaikille <3

Gatusa, ehkä oireettomuus tarkottaakin sitä, ettei tätiä ole tulossa seuraavaan 9 kuukauteen. :)

piia taisi kysellä missä vaiheessa kiertoa ollaan menossa. Mulla on kp 6. Täti on poistunut eli oviksen odotteluvaihe. :) Toivottavasti ovuloit sillai että pääsette hyödyntämään.

late, onnea oviksen pongailusta. Hienoa, kun olet oppinut kehoa kuuntelemaan niin hyvin. :) Toivottavasti tuli myös hyödynnettyä ja tästä alkaa 9kk odotus.

Chipmunk, kiva että pääsit viimein uuteen kiertoon. :) Onhan se harmi, ettei tullut plussaa, mutta tommosessa tilanteessa on ainakin musta vaan helpottavaa, että se täti viimein tulee, kun testit näyttää kuitenkin vaan negaa.

Nyytikki, pidän peukut pystyssä, jotta täti jättäisi sinne tulematta.

Onnea Eetula hyvistä päätöksistä. Ja tsemppiä niiden toteuttamiseen. :>

mirelyn, kiertoni on yleensä olleet 30-33 päivää (yleensä se 30, mutta välillä vähän venähtää), mutta viimekierrot on venähdelleet enemmänkin. Viimekierto oli 34 ja sitä ennen oli megakierto. Toivon että tässä oltaisiin palaamassa entiseen, mutta tiedä siitä sitten. Ja joo, 5 yk menossa.

Pahoittelut musicbox tädistä. Onnea uuteen kiertoon.

Jomael, kiva kun mies otti noinkin hyvin asian. ^^ Pidän sormet ristissä, että teidän suhde jatkaa oikeaan suuntaan ja mies muistaa jatkossa, että te rakastatte toisianne.

ÄLLÖVAROTUS! Mulla olis menkkojen kuulunu alkaa vasta viikon päästä suunnilleen.. Mulla oli myös jotain pieniä outoja oireita raskaudesta, joita mietin luulotaudiksi. Nyt kuitenkin mulla yhtäkkiä tuli pientä tuhrua housuihin ja ihmettelin asiaa. Sitten ns hanat aukes ja ihan törkeen kipeetä. TOSI runsasta vuotoa tulee varmaan sata litraa tamponiki tuli läpi suurehkosti alle parissa tunnissa vaikka yleensä kestää sen kuus tuntia helposti. Sen lisäks ihan kamalia hyytymiä ja paakkuja. Kipukin on jotakin jäätävää supistusten tapasta vääntöä. Onko nää nyt astetta kamalammat menkat vai voisko olla kyseessä spontaani keskenmeno? EIhän sitä tietenkään kukaan voi tietää, mutta mietin onko semmonen mahdollista. 

Kylläpäs täällä on taas tullut tekstiä :D
Oon kyllä käynyt välillä lukemassa mitä ootte kirjoitellut, mutta ei pääsiäisen aikaan ehtinyt oikein itse juuri kirjoitella :)

Teille joilla on tulossa ovis, niin tsemppiä sen hyödyntämiseen ja toivotaan plussaa! :)
Ja te joilla on ollut jo ovis, niin plussatuulia sinne ja toivotaan parasta ;)

Tyttötiikeri voi kun tuo sun tilanne ja selkeentyisi :( Aika inhottavaa, että ei ne menkat ala ja ei sitä plussaakaan tule.. Toivon tietysti että plussa vielä tulisi ;)

Gatusa toivottavasti nuo oireet ja tuo sun pesänrakennusvietti tietää hyviä uutisia ;)

Nyytikki oletko jo ehtinyt testailla? Voi toivottavasti tulisi plussaa!

Chipmunk86 hienoa että vihdoinkin pääsitte uuteen kiertoon! :)

Eetula tsemppiä sulle tuohon laihariin ja kaikkeen muuhunkin! Toivottavasti nuosta on apua :) Itse en ole koskaan poltellut ja alkoholia otan lähinnä sen saunasiiderin ja joskus illalla yhden. Mutta laihis pitäisi kyllä kans aloittaa! Kun saisi vain aikaiseksi...

Jomael hienoa kun sait miehelles kerrottua ja hän ei kuitenkaan tuon pahemmin asiaa ottanut! :) Kyllä hän siitä varmasti kans innostuu vielä enemmän, kun masu alkaa kasvaa, näkee vauvasta ultrakuvia ym. <3

Voi Rosebud tosi harmillista tuollainen! :( Eihän sitä oikein voi tietää tietysti mitä tapahtui...

Itsellä oli ovulaatio varmaankin eilen tai tänään. En ole nyt testaillut ovulaatiota. Toisaalta vähän sellainen olo, että olisi tänään. Pääsiäisen aikaan miehen kanssa kyllä puuhailtiin oikein kunnolla! :D Ja eilenkin. Mutta pitää varmaan varmuuden vuoksi vielä tänäänkin yrittää hänet innostaa puuhailuun ;)
En kyllä oo ollenkaan varma, että miten mulla nyt menee tää kierto ja ovulaatio ym. kun on ollut nuota vuotoja vähän miten sattuu sen kystan jälkeen.. Mutta saa nyt nähdä..

pikkutonttu Toivottavasti plussattais samaan aikaan ja päästäis loppuun asti yhdessä! Se ois huippua! :) Toivottavasti tämä kierto tois mukanaan hyviä uutisia!

Lana Toivottavasti kierto lähtee sujumaan nyt normaalisti ja vältytte lääkäriltä! 

late- Toivottavasti se olis teille se jouluvauva tulossa! Maailman paras joululahja!

Tyttötiikeri
. Voi hitsit ton sun kierron kanssa.. Toivottavasti se nyt normalisoituis!

TMJ:lle onnellista odotusta :)

Gatusa Toivottavasti pesänrakennus oireilee siitä toivotusta plussassa! Kuulostaa jännältä tuo teidän asumisjärjestely. Me asutaan nyt toisten nurkissa hetkellisesti (taloremontti) ja mä oon ihan hajalla aina välillä, kun on tottunut asumaan kahdestaan. Toisaalta mulla oli aluks vähä vaikeeta asuu miehenki kanssa, ku olin asunu 5 vuotta yksin sitä ennen. 

Jomael. Et tiiä kuinka hyvältä tuntu lukea, että teillä on asiat ollu paremmin. Toivon todella, että rakkaus vielä kestää ja saatte nauttia yhdessä tulevasta pienokaisesta <3 Tsemppiä!

Nyytikki Tsemppiä piinapäiviin!

chipmunk86 onnea kp1:stä!! Vihdoin!

Eetula Kiva kuulla teidän lääkärikäynnistä. Nuo sun päätökset kuulostaa hyvältä! Tsemppiä niiden kanssa!

Täällä kp5 ja siis uutta kiertoa mennään. Rintojen arkuus loppu hetki ennen kuukautisia. Voi olla, että oli muuten vaan estrogeenit normaalia korkeammalla tms. kun lämmötkin tippu aika lopussa vasta. Mutta nyt sitten uutta yritystä taas :) Ovis pitäis olla tossa 11.4 tienoilla, joten reilu viikko vielä odottelua. 
Yllättävän kivuttomasti meni eilinen päivä, se "the laskettu aika". Ei paljon ehtiny sitä miettiä ja jos tuli mieleen, ni ei hirveesti surettanu, mietti vaan lähinnä, et minkähänlaista se nyt meillä ois. Tosin eiköhän sitä nyt oo riittävästi jo surtukin.. Mutta tosiaan nyt on ollu tosi hyvä fiilis, kai se on osaksi tätä kevättä, joka on kyllä ihanaa! <3 

Nyytikki: toivotaan ettei täti tule, vaan pääsisit plussailemaan! :)

Eetula: Tsemppia tuon päätöksen kanssa. Tupakasta luopuminen ei ole niin helppoa, mutta mahdollista kuitenkin nim. 2 kk ja 2 päivää täysin ilman tupakkia :D Mutta omalla kohdalla ainakin huomasi, että kyllä se vaatii sen oman päätöksen ja kunnon halun lopettamiseen, ei se muuten onnistu. Sinulla kyllä näyttäisi olevan hyvä motivaatio :)

Mirelyn: periatteessa rauskas on mahdollinen, ollaan tässä ilman ehkäisyä oltu.. Mutta jo ekan varsinaisen yrityskerran jälkeen epäilin olevani raskaana, ja muiden tutkimuksen ohella tehdyssä ultrassa näkyi "jotain" jostai ei voinut olla varma oliko se alkio vai ei, mutta veri kokeesa hCG:n pitoisuus oli vain 1. Ja olemme kyllä senkin jälkeen peittoa heilutelleet, mutta ei ole oikein mitään oireita ja testit näyttää negaa..

Jomael: Hienoa että sait kerrottua miehellesi! Ja hyvä että hän otti asian noin rauhallisesti. :)

Rosebud: voi kurjuus. Varmasti on ikävä kokemus tuollainen, johtuipa mistä hyvänsä. Toivottavasti pian helpottaa vuoto ja kivut.

ON: Heh, tässä nyt huvikseni lueskelin että JOS olisin jo silloin ensimmäisestä yrityskerrasta (kaikesta negatesteistä yms huolimatta) raskautunut, olisin nyt viikolla 9. Ja viikon 9 raskausoireisiin kuuluu pistävä kipu alavatsassa (löytyy), huimaukset (löytyy), mielialan vaihtelut/mieliteot (löytyy) ja hajut tai maut ällöttää (hajut!! välillä saa taistella ettei laatta lennä, mm tupakka, pakokaasut, koira!).. Huvittavaa, mutta en kyllä pätkääkään usko että raskaana olisin. Ei se vaan voi olla mahdollista. ainakaan että olisin jo vko 9, sillä se hCG pitoisuus oli silloin kolmisen viikkoa sitten 1..

No, kuitenkin, tein tossa äsken hyvikseni raskaustestin, joka tietty oli nega, ja ovistestin, joka taas oli niiiiin vahva plussa. Se testiviiva pätkähti heti näkyviin, ja oli selkeästi vahvempi kuin kotrolli viiva.. Eli se on parasta heilutella sitä peittoa nyt parin seuraavan päivän aikana hyvinkin ahkerasti...? Vaikka onki vähän hämmentävää jos se ovis on nyt tuloillaan. Mut kai noi testit suht luotettavia on? Vai?

Voi että, kun tätä kehoa oppis tulkitsemaan ja tajuamaan, että milloin on kyse tädistä ja milloin plussasta...illalla oli vatsa ensin muuten vaan kipeä ja sitten alkoi tuntua vähän niinkuin siltä, että täti tosiaan olisi ajallaan tulossa. Työpäivän kipristelikin ja heitin pikkareihin siteen, koska iltapäivästä oli 3h koulutus tiedossa. Joku kumma ajoi kotimatkalla ostamaan testin ja voi tsiisus, PLUSSAA se näytti! Kiitos siis kaikille tsempeistä <3
Nyt vaan kaikille muillekin hurjasti onnea, josko vaikka kuulisimme lisää plussa-uutisia. Gatusalta niitä erityisesti jo toivon, toivottavasti saadaan Sinulta pian iloisia uutisia!
Itse siirryn pikkuhiljaa siis LA joulukuussa porukkaan, LA olisi siis 10.12., jos nyt tällä kertaa pikkuinen pysyisi matkassa loppuun asti...aika epärealistinen olo ja jännittää seuraavat viikot ihan hirveästi!!! Kumpa kaikki menisi hyvin...esikoinen siis olisi tulossa.

Heipä hei...

Ja varoitus, tää ei sitten ole erityisen kivaa tekstiä... :/
Raskausviikkoja on siis tällä hetkellä 4+5... Ja viikon verran ollu jtn ihme rusehtavaa tuhruttelua... Hyvinkin niukkaa, eikä kipuja mitään.
No äsken vessareissulla sitte huomasin että tulee ihan kirkasta verta... Ei kovin paljoo mutta kuitenki liikaa tämmösessä tilanteessa.
Että taisipa olla tämän pituinen tämä retki.
Melko surkeeksi vetää mielen tämä tämmönen...
Mistään ei mitää tiedä kun viikkoja on näin vähän, ei siellä ultralla mitään näy kumminkaan näin aikasin.
Mutta kaippa tässä huomenissa pitää jonnekki soitella että tarttee varmaan jotain tarkistella jos tää nyt kesken menee / meni että tarviiko jotain apuja tyhjentymisen suhteen. Nyt ei naurata ei. Ja huomenna hymyssä suin töihin... Not. :/ 

ONNEA NYYTIKKI olen niin iloinen puolestasi kuten myös muiden jotka viimeaikoina plussanneet. 
Jomael onneksi mies otti tuon hyvin.
Eetula hyvä että motivaatioo riittää :)
Rosebud: kuulostaa ky maholliselt alkuraskauden km:lt voiha se toki olla menkatki. Toivottavast voit paremmin koht.

ON: nippailua munasarjois tajuton väsy koko ajan, seesteinen olo mitä nyt meinasin pojan koulus enkun opettajalle ärähtää kun oli kuullut et teen töit ni kysy miks en menis töihin johonki tehtaasee, hmm... 8h-9h/pvä, 6pvä/vko ja n. 250dinaaria/kk vaiko min. 1000USD=1750dinaaria/sijoittaja, tunnit ne mitä ehin, kotoa käsin, oon oma pomoni ja jos saan myytyä yhen antiikkiesineen ni tulee min 200 000USD mulle. Kumpikoha kannattaa... Haluis näköjää tehä eurooppalaisest melkei orjan.
nii joo aamusin yleensä ei ol nälkä mut nyt on ollu herätes nälkä, välil vähä etonuki ja pari kertaa meinannu oksentaa. siinä mun tilanne kp 29-31. millokoha sitä uskaltas testata...?
hei mul on ukkospäänsärky tiessää, alko ukostaa ja yleensä mul hirvee hedari ennen ukkost, ainoastaa raskaus on poistan sen aina.

Rosebud, saatto olla varhanen km. Tai saatto olla olematta. Voimia jokatapauksessa. Toivottavasti olo pian paranee on kyse sitten mistä hyvänsä.

Lana, onnea jos saitte/saatte nyt ovulaation hyödynnettyä. Pidän peukut pystyssä, että seuraavaa kiertoa ei tulekaan (seuraavaan 9 kuukauteen). Tai jos tulee niin ainakin ajallaan.

Onnea ja tarrasukkia Nyytikki! :>

TMJ, osan ottoni, jos se menikin nyt samantien kesken. :( Ei tähän oikein muuta osaa sanoa, kun tommoset ikävät uutiset tekee sanattomaksi. Pidän sormet ristissä, jos vaikka olisikin vielä toivoa.

Gatusa, noi sun oireet kuulostaa hyviltä. Pidän peukut pystyssä. :) Hiukan surkuhupaisaa tuo sinun ja tehdastyöläisten tulo/työnmäärä ero. Sääliksi kyllä käy tehtaiden "orjia". Hienoa, että sulla kävi tuuri ja sait tommosen homman.

Nyytikki Mega onnittelut! Tarrasukkia ja liimapuikko taskuun ;) Ihanaa <3 Jotenki ite saan paljon toivoa ja positiivista energiaa näistä plussista (varsinkin kun huomasin et ollaan aika samaan aikaan saatu km).
TMJ Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Onko sulla muut oireet hävinny? Sormet ristiin et kaikki ois hyvin.
Joamel Ihanaa et miehes ottikkin sitten asian hyvin vastaan. Jospa se siitä ;) Itekkin sillon höpötin melkeen 24/7 vauva-juttuja ja sikiön kehiytyksestä yms. Miehiä ei vaan silleen kiinnosta noi jutut. Ei se sitä tarkottais ettei se ois ilonen asiasta tai mitään. Miehet nyt vaan on tommosia. Ainaki mun xD
Eetula LOISTAVA päätös! ;) Hyvä hyvä!

ON: Huhhuuh! Kierto on palautunu normiks (27). Jee! Eli nyt menossa kp 1/27. Kuten jo tuolla aikasemmin sanoin et en mitään odottanu tolta edelliseltä kierrolta,ni piti siis paikkansa. Mut tässä kierrossa sitten ;)
Mulla on tatuointi aika 16.päivä ja oviksen pitäis olla 15.päivä. Aika nappiin menee et jos tärppää, ni tyyppi ei oo viel kiinnittyny,eli ei pitäis mitään vahinkoa tapahtua :)

Onnea Nyytikki! Ja onnittelut muillekin, jotka ovat raskautuneet.

Hienoa, että sun mies otti asian noinkin rauhallisesti, Jomael. Toivottavasti teidän perheestä tulee onnellinen ja suhteenne vahvistuu. :)

Pahottelut jokaiselle, joka on saanut tädin vieraaksi ja varsinkin teille, jotka epäilette keskenmenoa. :(

Täällä lähti eilen yk 7 käyntiin. Eli nyt on kp 2/23-26. Emme saa lasta tänä vuonna. :(
Olo on haikea. Missä se meidän oma pienokainen viipyy?
Eikö hän tiedä, että meillä on kaikki valmista?

Miksi muut ympärillä saa lapsia ja miksi kaikki ovat saaneet vauvan vuoden sisällä häistä?
Miksi? Milloin meille tulee se suurin onni?

musicbox: Pahoittelut tädistä. Sinulla kierto täysin samassa menossa kuin minulla :) Millaisia kiertosi ovat olleet pituudeltaan?

Jomael: Aivan mahtavia uutisia. Hienoa että sait kerrottua miehellesi vauvasta. Nyt vaan annat miehen sulatella asiaa niin hyvä tulee :) Pienin askelin eteenpäin niinkuin sanoit.

Vargynja: No sitten me testaillaan melkolailla samoihin aikoihin, jos/KUN täti ei tule käymään :) Tsempit sinne teille!

Rosebud: Pahoittelut ja voimia :( Tuo kuulostaa kieltämättä hurjilta menkoilta tai varhaiselta keskenmenolta :/ :(

Lana: Nyt sitten toivotaan että tärppi tulisi ja täti pysyisi poissa. Tsemppiä odotteluun :)

ainut: Onnea tähän uuteen kiertoon, toivotaan että teilläkin tärppää... Meitä on nyt aika monta, joilla kierto suunnilleen samassa vaiheessa, eli kaikki testaillaan sit samoihin aikoihin, kun ei tätejä näy kylään ;) ;)

Tyttötiikeri: Voi tuota sinun tilannetta... On varmasti hermoja raastavaa, kun ei testit näytä plussaa, mutta ei tätiäkään näy. Toivon tietysti että plussa sieltä lopulta tulisi tai sitten pian se täti niin pääsette tekin uuteen kiertoon :) Ovistesteistä ei itselläni ole kokemusta, joten niiden paikkansapitävyydesta ei ole minulla tietoa...

Nyytikki: Hienoa, aivan mahtavaa, jes... Sinusta se plussa-aalto nyt sitten alkaa näin huhtikuun osalta :) Olipas hieno uutinen, onnea! <3

Voi ei TMJ :( Huonolta kuulostaa, mutta älä kuitenkaan ihan vielä heitä kirvestä kaivoon. Huomenna soitat vaikka neuvolaan tms ja kysyt mitä pitäisi tilanteessasi tehdä. Tietysti viikot on aika pienet, eli jos menee kesken, niin sillehän ei lääkäritkään mitään voi (kamalalta tuntuu sanoa noin) :( :'(

Gatusa: Tuo kuulostaa kyllä niin siltä että olet raskaana :D Sehän olisi loisto homma... ja kohta pääset testailemaankin :D Ompas pojallasi mielenkiintoiset kommentit omaava opettaja! Ois voinu pitää mielipiteensä omana tietonaan.

_chilly: Hienoa että kiertosi on taas normaali ja nyt eikun peiton heiluttelu hommiin, kunhan täti lähtee kylästä ;) Millasen tatuoinnin meinasit ottaa? :D

Eea: Tuo taitaa olla totta, että jos tästä kierrosta tärppää niin laskettu aika menee ensivuoden puolelle. Mutta vuosi 2014 on sitten meidän kaikkien vuosi, eikös niin?? :D
Tsemppiä teille tähän kiertoon ja peitot heilumaan, kunhan täti lähtee kylästä!

Itselle ei mitään uutta sitten eilisen ;) kp 5/28, täti on poistunut talosta ja tässä odottelen miestä iltavuorosta kotiin ;) Lapset nukkumassa ja talo hiljainen... Ihanaa... :)

Takaisin