Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmi Vargynja tädistä :( Mutta nyt sitten uutta yritystä vain kehiin ;)

Ainut itse kans miettinyt, että pitäisi vain olla ajattelematta liikaa asiaa, mutta kun on se vain niin vaikeaa. Aina kun täti tulee, niin kyllä meinaa masentaa :( Mutta kyllä meilläkin vielä ihan varmasti tärppää! :)

Pikkutonttu toivottavasti ovis tuli hyödynnettyä hyvällä tuloksella ;)

Eetula miten meni lääkäri??

Niian onnea! ihanaa <3 Koitahan ottaa rauhallisesti nyt :) hyvä kun kissat pitää susta huolta :D

Itsellä ei mitään uutta :D Samaa rataa mennään ja ovista odotellaan. Saas nähdä tuleeko ovista nyt normaalisti tai miten tämä kierto menee, kun on edelleen vähän outoja vuotoja :/ Ensinhän oli ne 2 menkat peräkkäin vajaa viikon tauolla. Viimesimmäthän loppui tuossa maanantaina ja nyt eilenkin kun miehen kanssa vähän puuhailtiin, niin huomasin sitten vessassa pyyhkiessä vähän sellaista ruskeaa :/ Tänään ei kyllä ollut mitään taas. On tämä outoa... Saa nähä pitääkö mennä taas lääkäriin... ärsyttävää...

Hyvää pääsiäistä naiset!

Pikaisesti vain omanapailen: eli tänään kp 18/ 33-37 ja tuntuu että ovis on ihan just nyt!! Laskeskelin itse että jos kierto tulee taas yhden päivän alemmas niinkuin se on tehnyt koko ajan, niin oviksen pitäis olla huomenna.. Mutta silti limojen ja tuntemusten perusteella sanoisin että se on jo nyt.. Huomenna oon muutenkin reissussa ja erossa miehestä, että tämä on nyt oikeastaan ainoa päivä kun voi hyödyntää.. Jouluvauva- haave <3.. SILTI vaikka vielä ei voi tietää mistään mitään, tuntuu että turhaan ees herättelen toiveita... veikkaan vaan että saadaan ootella omaa pientä vielä piiiitkä tovi :/

Hei onnea teille, kenellä epätieto varmistui <3 varmasti hieno tunne :) !

Ja tsemppiä kaikille oviksen hyödyntämiseen ja plussatuulia <3 Jos täti tulee niin suklaa auttaa, ainakin hetkellisesti ;) Ja sit vaan kohti uusia haasteita :D

Niian ja Jomael: Paljon paljon onnea!! :)

Vähän kopiotua omanapailua tännekin (ketuttaa niin paljon)
 kp 59/enenääedestiedä... nyt alkaa jo watuttamaan tämä homma. välillä harmittaa niin paljon että itkettää, välillä vaan kiukuttaa. Välillä ahdistaa, kun ei mitään tapahdu... :( Parina päivänä on ollut alavatsanippailuja, eilen yöllä tosin hetken aikaa koski tosi kovaa, ihan kuin joku olis puukolla viillellyt sisältä päin... Mutta kuitenkin olen jo parin päivän ajan usein marssinut voitonriemuisena vessaan, että "jes, nyt on ihan varmasti täti vihdoin saapunut!" Mut ei, ei pienen pietäkään punertavaa tai edes rusehtavaa pistettä! Ei kertakaikkiaan mitään. Testasin huvin vuoksi parina päviänä ovistestillä ja raskaustestillä. Yhteen ovistestiin tuli melko vahva viiva, muuten ei ole näkynyt viivan viivaa. Eli ei yhtään mitään! :(

Mukavaa pääsiäistä kaikille.

Kirjoittelemaan en taas hetkeen ole kerennyt, mutta olen käynyt lueskelemassa teidän muiden juttujanne ja nyt kun pikkuhiljaa itsellänikin alkaa enemmän olla asiaa niin toivottavasti jatkossa pääsen taas enempi juttuihin mukaan.

Onnittelut kaikille plussan saaneille tasapuolisesti, olette kaikki todellakin plussanne ansainneet ja paaaaljon jarrusukkia matkaan. Pidän peukkuja myös kaikille niille joilla jännät hetket käsillä, olipa kyse sitten ovulaation pongailusta tai itse testin tekemisestä. :)

Pahoittelut niille joilla kierrot ovat venyneet tai täti on tullut kylään :(

ON:
Täällä päästään vihdoin yrittämään "oikeasti", sillä tänään tädin tullessa paikalle alkoi yk1 ja kp 1/28. On tämä vaan niin jännää joka kerta :)
Jotenkin on huojentunut olo näin kierron alussa, kun kaikki on vielä mahdollista.
Nyt sitten vaan heilutellaan peittoja, odotellaan ovulaatiota ja tietenkin toivotaan tärppiä :D

Hyvää lauantaita :) ja samalla myös munarikasta pääsiäistä! =P

Pikainen omanapailu (TAAS!)
Täällä ei kummempia, päivät menee hiljalleen eteenpääin. mulla on ollut nyt alavatsanippailuita/vetoja harva se päivä vaikka ovulaation pitäis olla vasta ens viikon puolella (ja normaalisti mää en edes tunne minkäänlaisia ovulaatio-oireita, siis, jos nämä nyt niitä edes on... Liekkö vaan ilmaa suolessa, tai jotain :D D :D). Outo on tämä naisen elimistö! Kp siis 14 tänään /30-34 (viimeisten kiertojen perusteella)

Vielä tämä päivä töissä niin pääsee vapailemaan pariksi päivää :)

Ps. Ihania uutisia teiltä odotellen!

-piia84-

Heippa! Hirmu tsemppejä toivottelen täällä kuumeilijoille, kyllä se vielä tärppää! :) Nyt kun jälkeen päin miettii ( jälkiviisaushan se helpointa on ) niin mulla oli kyllä ennen plussaa vaikka mitä oireita :D Esim. tupakan haju otti nenään aivan järkyttävän pahasti kun mies tuli tupakalta, puhdas koira haisi ihan järkyttävälle ja alamahassa tuntu semmosia ihme tuikkasuja, niinku sukkapuikolla olis joku tökkiny. Ja alaselkää jomotteli heti jostain kp 15 eteenpäin. En tiijä... Helppohan se tosiaan nyt on sanoa, mutta jotenkin tuli vaan sellanen tunne että nyt tärppäsi <3 Semmoista. Kiitos kovasti onnitteluista ja että saapi käydä täällä porinoimassa vielä. Hitaasti menee päivät "tälläkin puolella" :D 4+2 viikkoja ja kovasti odotellaan että saadaan rv 7 kasaan ja varhaisultraan mennä. Pakko päästä, vaikka esikoiselta en käynytkään. Jotenkin nyt toisella kerralla mietityttää kaikki vielä enemmän :/ Mutta plussia toivottelen kaikille kovasti ja aurinkoista kevään odotusta :) 

kiitos tsempistä tmj :) niin ku sanonta kuuluu odottavan aika on pitkä :)

on: eipä erikoista mitä nyt siivousinto iski ja anoppi siitä erittäin kiitollinen koska tyttäret ei auta mitenkää ja niitä kotona 2, yks töissä. poikkeuksellisest tänää siivosin hänen puolest koko talon paitsi mitä hän nyt väkisin halus katolla käydä ja siivota ylimmät rappuset eli 1/3 osa rappusista. :) lisäks tiskattu ja pyykit pesty, nyt on mieski yli ilonen ja yllättyny ku kuulee mitä kaikkee mä oon tehny (meil ei hirveest mahiksii pestä pyykkiä, ainoastaa silloin tällöin)

ihme energinen olo oli aamulla mut sit iski suihkun jälkee ihme väsy, yleensä pms estää mua tekemäst suunnillee mitää koska oon tosi väsy, mielialat vaihtelee kokoajan yleensä eikä muutenkaa mikää onnistu. ei raskausoireit ei pms oireit, paitsi mitä vähä nyt just täl hetkel etoo, voi olla et oon juonu hiukka liikaa vettä lyhyes ajas, en tiä. lisäks vetäny foolihappotablettei, rautatablettei anemiaan ja allergialääke silloin tällöin. rautatabletit taitaa aiheuttaa vähä ummetust mut pakko niit on syödä ku haluun veriarvot kuntoo koska mulla oli noit keskenmenoi useampi ja hemoglobiini meni pahemman kerran anemian puolelle. että mä inhoon piinaviikkoa, on sellai pesänrakennusinto nyt ni haluis tietää mistä johtuu, yleensä ku on tärpänny ni mul on isken ihme pesänrakennusvietti.
tulipa pitkä sepustus...pahoittelut

Gatusa: anteeksi että utelen (sillä sitä todellakin nyt teen!) mutta haluaisitko sie vähän infota miten te siellä oikein asutte, minkälainen kulttuuri siellä on kaiken suhteen (kodin/asumisen/perheen/naisen/raskautumisien/lapsien?) Kuulostaa vain niin erilaiselta ja myös ihanalta tuo yhteisöllisyys ja kaikki :)

meillä on sillai et asutaa miehen perheen luona, vanhemmat sairaita. yleensä kun poika menee naimisiin on isä rakennuttanut pojalleen oman talon läheltä itseään mutta meillä on sillai et esikaupungissa kun asutaa ni asutaa samas talos, valitettavast mun kohalla ei täyty se monen kuvitelma onnellisesta perheestä siinä mielessä että anoppi on ainoa ihana muuten kaikki onki meit vastaan. raskautumisen kohalla tilanne on se että paras mennä klinikalle ei yliopistolliseen sairaalaan. raskautuminen ei ol mitää ihmeellist, ei mitää traditioi. naisen asema on se että jos naimisissa niin tietenki mieluiten kotona mutta kotoa käsin voi tehdä työtä ja raha minkä nainen työllä ansaitsee se kuuluu hänelle, ei muille. nainen hoitaa kotityöt (mun mies kyl onneks auttaa esim. hän osaa laittaa ruokaa, pestä pyykkiä ja tiskata joten saan apua tarvittaessa.) lasten kuuluu auttaa ja pitää huolta vanhemmista kun vanhemmat iäkkäitä. ei eroa hirveest muist kulttuureist.

Heips tänne :)

Kiitos Lana, ja tsemppiä tilanteeseesi <3

Vargynja, kiitos ja plussaonnea uuteen kiertoon <3

Ainut, <3

Kiitos pikkutonttu, ja kovasti täältä plussatoiveita <3

Gatusa, kiitos sinulle, ja toivon kovasti, että tuo sinun pesänrakennusvietti nyt tietäisi plussauutisia <3

Eetulalle kovasti tsemppiä ja jaksamista <3

Niian, nyt rauhallisesti sitten vaan <3

Late, toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä ja siitä tulisi myös tulosta <3

Kiitos Tyttötiikeri, ja toivottavasti saisit pian jotain ratkaisua tilanteeseesi <3

Mirelynille paljon tsemppiä nyt kun pääsette alkamaan yritystä <3

Piia84, nainen on kyllä tosiaan aika monimutkainen rakennelma, niin fyysisiltä kuin henkisiltäkin ominaisuuksiltaan, niin ja huom. kaikki ovat ominaisuuksia, ei vikoja plussaonnea sinulle myös tähän kiertoon <3

Minun pitäisi tänään vielä tuossa kun mennään saunomaan, kertoa miehelleni, että meille olis tulossa vauva. Saas nähdä miten käy, meillä on just viikon verran ollut asiat paremmin, onkohan enää tän illan jälkeen, hui :D

Hyvää ja munarikasta pääsiäistä. :) Tässähän pääsi vierähtämään pitkä aika viime kirjoituksestani. Kaikki viestit on kuitenkin luettu. Nyt sitten yritän kommentoida, mutta älkää loukkaantuko, jos ei muista kaikkea.

Eetula, miten lääkärissä meni?

Niian, ihania ultrauutisia. <3 Onnea ja tarrasukkia.

Lana, toivottavasti siellä tilanne normalisoituu ja ovis ja seuraava täti tulee ajallaan. Tai ainakin ovis, täti voi jättää tulematta. ;)

Toivottavasti laten ovis oli silloin kun ajattelit ja sait sen hyödynnettyä. Toisaalta, vaikka se olisikin vasta seuraavana päivänä, kyllähän ne uimarit sen verran säilyy. Pidän peukut pystyssä, että saatte tästä kierrosta oman nyytin.

Tyttötiikeri ymmärrän täysin, että kiukuttaa ja ärsyttää ja ahdistaa tuo tilanne. Itselläni oli samoja tuntemuksia, kun yksi kierto venähti, eikä se edes ollut noin megapitkä. Tsemppiä!

Onnea mirelyn, kun pääsette yrittämään. :) Toivottavasti teitä onnistaa pian.

Gatusa, toivottavasti pesänrakennustarve tarkoittaa sitä, että rakentelet sitä pesää vatsassa kasvavalle lapselle. ;)

Jomael, hienoa että välinne alkavat korjaantua. :) Pidän peukut pystyssä, että ne vielä tämän illan jälkeen jatkavat samaan suuntaan.

Itelle ei kuulu mitään kummempia. Täti on vielä kiusanani. Katselin yhtenä päivänä kalenteria ja totesin, että tänä on nyt yk 5.

kiitos tsempistä jomael ja vargynja :) itellä tuli eile kyl sellai olo että tuskinpa tärppäs.
toivottavast jomael kaikki menee hyvin, vargynja toivottavast tärppää tässä kierrossa.

on: on sellai olo et ei kyl varmaa ol tärpänny en tiä mikä on. ei ole mitää oireit mihinkää suuntaa ja pää sanoo että ei mul niin helpost voi tärpätä. eli lähen siitä et yk2 odotellessa, enpä ainakaa pety.

Huomenta!

Täällä herättiin pojan kanssa kahdestaan jo kuudelta, onneksi kellot oli vielä talviajassa ja se olikin jo seitsemän ;)

Gatusa Kiva kun vähän valaisit :) ja mulla ihan samanlainen olo, ettei kyllä varmastikkaan tuu tärppäämään. Koitan uskotella näistä oloista huolimatta että ovuloin vasta ensiviikon lopulla =D

Mieskin pääsi laiduntamaan (lue ryyppäämään) eilen kavereidensa kanssa ja herranjestas sentään kun Rymisteli sisälle! Entisessä suhteessa olisin ollut aivan hermona, mutta nyt lähinnä nauratti!! =P ihmettelin vielä sängyssäkin että miten se on saanut edes avaimen lukkoon kun ei tahtonut pystyssä pysyä, saati pysyä pöntöllä edes istualleen =P =P Nätisti kävi kuitenkin nukkumaan hetimiten ja pitäähän sitä JOSKUS nollatakkin kunnolla (vaikka joku nollaa jollain toisella tavalla sitten:)) onneksi ei ole toistuva tapa.

Missäs vaiheessa te nyt oletta kiertojenne kanssa menossa? Osaa jännittää jokaisen puolesta <3

ON; Kp 27/28...olen kuin olenkin malttanut odottaa rauhassa tätiä tulevaksi ja jos ei ala kuulua pääsiäispyhien jälkeen, niin marssin hakemaan vasta sitten apteekista raskaustestin. Vaikka "omien sivujen" teksti muistuttaa, että vois jo näkyä heti kuun vaihteessa testissä plussaa, niin taidan odotella hetken vielä... Vai maltankohan...? Onneksi ei ole nyt valmiiksi testejä kotona, kun tuhlasin ennen viime tädin saapumista ainakin 5 testiä kierron pitkittyessä km:stä.
Nyt siis on eka normaali kierto km jälkeen ja odotukseta aika korkeella raskautumisen suhteen...toki niin kova stressi töiden, raksan yms. kanssa, että hyvin epätodennäköistä raskautua. Ja tarviin varmaan dosetin, että muistan syödä mammavitamiinit yms. kun tuppaa ne aamuisin jäädä ottamatta :( Vatsaa on ollut kyllä hiukan kipeä...mut ei samalla tapaa nipistellyt kuin ekassa raskaudessa. Rinnatkin näyttää tänään isommilta ja taas huomenna pienemmiltä, eikä siis erityisen arat...ei sais liikaa kytätä näitä tuntemuksia. Ai niin, muutaman kerran olen pulauttanut pikkareihin oikein kunnolla eli siis valkovuotoa on tullut aika runsaasti kyllä... Mutta nyt kyllä tässä istuessa vatsaa alkoi kivistää vähän täti-tyyliin, taitaa siis alkaa ajallaan... :(
*Huokaus*

toivon mahollisimman monelle plussaa  näin kevään kunniaks.

käytii torilla ja voi että alko hiki virtaa ku tuulipuvun takki kii, alla paita ja päällä musta jilbab/ns. pään yli abaya miten sen luokittelee. tääl tänää paikallist aikaa klo 9-10 lämpötila jo yli 20 reippaast, kuinkakoha ylös kipuaa tänää... mies halus ostaa vaatteita ni piti raahautua mukaa mut mulleha ei löytyn mitää, joskus sit saan mahollisest verkkarit.
kp 29/34-35? mitä piinailuu tulee ni en tiä mikä on mut väsyttää tajuttomast ja ärsyynnyin poikkeuksellisen nopeest mut sit rauhotuinki kyl samantien, ihania pikku mielialanvaihtelui, eka ilonen, sit ärsyttää ja sit taas tyyni. onkoha pms iskemäs nyt sit muhu...tosin parina aamuna heränny nälkäsenä mitä EI yleensä tapahu, mä en yleensä tunne nälkää helpost etenkä aamusin. eile tuntu pikku nippaus alavatsas mut sen pistin vatsantoiminnan piikkiin.

Heippa! :)

Pikainen käynti :) kp 20/33-37 Kiitti kaikki te ihanat, jotka jaksatte tsempata aina :) Toivotaan että ois sänkykerrat riittänyt, mut oon silti tosi pessimistinen tän asian suhteen. :/ Vaun omatiedot mukaan ovis ois tänään mutta pyh pah kun se tosiaan oli perjantaina :) Se oli sellanen tuntemus, ettei voinu pahemmin erehtyä :) Ihanaa kun oppii kuunteleen omaa kehoa :)  Ja sen lisäksi nyt huomaa, miten tissit taas heti kipeytyy.. ihan tosikipeet nännit, auh..
JOMAEL! Onkohan mulla jääny joku viesti välistä vai mitä!  Ihanaa jos teillä välit lämpes uudestaan miehen kanssa <3 Jes!! käyhän kerton miten kävi kun mies kuuli uutisen :) Toivon tsemppiä :)

late- : jos hyödynsitte oviksen ni ole vaa ilonen että kierto lyhyempi, ei tartte oottaa niin pitkään. toivottavast tärppäs :) 

nii jomael miten kävi ku miehelle kerroit raskaudest? inshaAllah kaikki meni hyvin ja välit lämpeni lisää. :)

siis aivan uskomatont, mein kulkuneuvo on TAAS rikki. huomen pitää viedä esikoinen kouluu aamulla kun tunnit alkaa klo 8. no pääsee koulust klo 12 ja mun työpäivä meni sit päin mäntyä siinä, oon ehkä vähä enne yhtä kotoma esikoisen kans ja sit onki enää max 10-20 min aikaa soittaa lähi-itää ku paikat sulkeutuu klo 14 ja ne on tunnin tai kaks meit eellä, en ol varma kuinka paljon. voiko mennä enää huonommaks tilanne mun kohal...hitto ku ei ole älypuhelint enää (mun laukku varastettii ku tultii tähä maaha, passi ei ollu laukussa onneks) ni ei voi käyttää skypeä puhelimen kautta. toivottavast ehtii ees pari tuntii ottaa yhteyttä saksaa huomenna josko sais sinne sopparei aikaseks.

Jei!!! Täällä näköjään viimeinkin kp64 vaihtui kp1. Varmuuden vuoksi laitoin eillen siteen pöksyihin kun mentiin päiväksi ulkoilemaan tuonne kauniiseen ulkoilmaan. Illalla oli siteeseen ilmestynyt muutama vaaleanruskea läntti. Tänä aamuna oli siteessä jo tummemman ruskeaa tuhrua. Näköjään nyt menkkojen myötä on samalla naamakin alkanut kukkimaan. Leukaan ja päänahkaan on ilmestynyt näppyjä. :( Toivottavasti ei ihan mahottomasti rupea kukkimaan. Tästä lähdetään sitten uuteen yrityskiertoon, joka toivottavasti ei veny ja vanu tuon ensimmäisen kierron mittaiseksi. :) Tai saa vanua mieluummin sen 9 kuukautta. :D

Kiitos tsemppauksista! <3

Chipmunk86: Hienoa että pääset vihdoin uuteen kiertoon. Täällä kp 61 menossa, toivottavasti perässä tultais ja täälläkin päästäis uuteen kiertoon... :)

Takaisin