Iissa En mä tietty varma oo :D Ja aika hienoa ois, jos ei tulis, mutta ei parane vielä innostua!
Pikkutonttu Kiitos sunkin tsempeistä! Oon mittaillu lämpöjä suusta ja aamuisin sängyssä ennen nousua. Oon nyt heräilly aika samoihin aikoihin, ja oon päässy hyvin mittaamaan aina puol kasi. Mutta oon just miettinyki, että miten se onnistuu, kun joskus on kausia, että heräilee paljon aikasemmin tai sitten viikonloppusin myöhempään. Mutta toisaalta ei siitä pidä stressiä ottaa. Toi näyttää tollasena renkaana ne lämpötilat, jotka on otettu "liian eri aikaan". En tiiä mikä on se raja, mulla taitaa isoimmat heitot olla jotain tunnin pintaan.
Toivottavasti musicboxin pahoinvointi aavistelisi samaa asiaa kun edellisellä kerralla! Vatsatautia en ainakaan sinne toivo!!
TMJ Aivan hirmusesti onnea!! Loistavaa! Voi olla vähän hankalaa pitää naamaa peruslukemilla, mutta saahan töissä olla iloinen, oli syy mikä tahansa ;)
Tsemppiä Gatusalle töihin! Kuulostaa mielenkiintoselta hommalta! :) Mistä tollanen makuupussiohje löyty? Mä oon armottoman huono neuloja, mutta ehkä sitä vois opetella, jos plussa joskus tulis :)
Lana Kiitos tsempeistä! :) Samaa toivon sulle! Tsemppiä ovulaation pongailuun!
Chipmunk86 Hetken mullaki kesti opettelu, mutta pikkuhiljaa on oppinut tuota käyttämään! Sullaki on lämmöt hyvin koholla!
Catzie Hitsin mies. Mutta tänään sitten! Vielä ei oo liian myöhästä! :)
Tänne ei ihmeempiä. Eilen sain itteni pakotettua lenkille ja olin kyllä tosi tyytyväinen siitä. Juostessa välillä oli menkkamaisia kipuja, mutta luulen, että on siitä, että veri kiertää sielläki paremmin, en lähtis vielä sanomaan, että oisko menkka vai plussatuntemuksia. Toisaalta aina kuitenki vähä mietityttää, että onkohan ne vaan niitä endo-kipuja, kun sillon kun niitä oli niin oli jo monta päivää ennen menkkoja. Se mikä ihmeellistä on, että sen yhden kierron jälkeen niitä ei oo ollukaan taas... Vaihtelee näköjään seki aikalailla. Me puhuttiin miehen kanssa, että voitais ehkä pe testailla davidin liuskatestillä, kun meillä on useampia, jos ei mitään merkkiä tädistä oo sitä ennen tullut. Mutta ei pidä mennä asioiden edelle, onhan tässä vielä päiviä.. Rintojen arkuus on onneks pahimmasta vähän vähentyny, arat ovat edelleen. Väsymys on hirvee. Eilen jouduin painuu sänkyyn jo puol kymmeneltä, vaikka monesti valvon puoleen yöhön.. Mutta nää voi tietty johtua monesta asiasta, ei välttämättä raskaudesta..