Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea TMJ aivan ihania uutisia :)

täällä ei mitään erikoista, kohta töiden pariin eli hankkimaa asiakkaalle sijoittajia, pitää soittaa emiraatteihi, saudeihi ja qatariin sekä euroopan mantereelle :) toivottavast kaikki menee niinku pitääki ni kaikki on ilosia mein perhees. 
eipä ole pms alkanu ja valkkari jatkuu, mikäköhä nyt on yleensä oviksen jälkee on kuivakausi mullaki mut eipä näy nyt sitäkää ja se pms mikä mul kestää yleensä oviksest menkkoihi ei ole alkan vielä...alkaa jännittää. löysin muute ohjeen iha uskomattoman suloiseen vauvan neulottuun makuupussiin, oli ihan pakko eilen alkaa tehä sitä ennen ku mies toi työvälineen mulle :)

Jomael ootkos ollut jo ultrassa? :) Jännitän täällä sun puolesta :D

Elrei Mites sulla, teitkö tänään testin?? Kyllä vähän kuulostaa, että vois plussaa tulla..jospa tuo lauantain tuhru olis ollu vaikka jotain tyhjennysvuotoa tms..? Toivottavasti saat plussan! :)

Pikkutonttu Voi toivottavasti teillä nyt tärppäis! Plussatuulia sinne! <3

Ainut Kyllä varmasti teilläkin vielä tärppää! Älä lannistu :) Vaikka joskus kieltämättä itsestäkin tuntuu, että ei taida ollenkaan onnistua.. Toivottavasti saisitte nyt pian uutta plussaa ja menisi kaikki tällä kertaa hyvin <3 Tuo taulukko näyttää tosiaan kyllä aika hyvältä ;)

Musicbox oi voi! Oliskohan siellä nyt plussaa tulossa! ;) Koitahan vielä malttaa jonkun aikaa, niin pääset testaamaan..peukkuja täältä! :)

Gatusa hihii, ai et ala nyt meille kaikille kaupata vauva -lehtä ja me naiset ;)

TMJ Voi ONNEA!! Aivan ihanaa! <3

Täällä ei mitään muutosta tai uutta ole..
Ovulaatiota nyt odotellaan sitten josko tulis jo loppuviikosta tai ens viikolla..

Onnea hurjasti TMJ!!! Tarrasukkia ja liimaa matkaan mukaan. :)

Ainut sinun innoittamana kokeilin itsekin tuota sivustoa. :) Pitää yrittää opetella pikkuhiljaa sitä käyttämään. Ainoat mitä sinne olen nyt kirjannut on lämmöt reilun viikon ajalta ja pupuilut tämän kierron aikana. :)

Omaa: kp59/28-? menossa. Eillen taas tein negatiivisen testin, joten odottelu jatkuu. Huhtikuun alun olen laittanut itselleni eräpäiväksi lääkäriin menolle jos menkkoja tai plussaa vihdoin ala kuulumaan. Arvuuttelin mielessäni taas uuden ovulaatiopäivän ajalle 16-18.3.2013, kun limailu oli silloin runsasta ja halutkin aikamoiset. :D Olen tosiaan mittaillut hieman lämpöjänikin ja olen ehkä huomannut lämpöjenkin nousseen. Ennen tuota ovulaatiota lämmöt saattoivat olla jopa 36.0 paikkeilla kun normilämpö yleensä noin 36.5. Nyt aamuisin kun olen mitannut niin lämpö huitelee 36.8-37.0 välillä. Kaikkea sitä seurailee kun on aikaa odotella jotakin tapahtuvaksi. :D

havaitsin ovishuipin eilen, arvatkaa oliko mies millään kuhertelutuulella eilen.. no ei tietenkään. Vitutta aivan prkleesti.

Iissa En mä tietty varma oo :D Ja aika hienoa ois, jos ei tulis, mutta ei parane vielä innostua! 

Pikkutonttu Kiitos sunkin tsempeistä! Oon mittaillu lämpöjä suusta ja aamuisin sängyssä ennen nousua. Oon nyt heräilly aika samoihin aikoihin, ja oon päässy hyvin mittaamaan aina puol kasi. Mutta oon just miettinyki, että miten se onnistuu, kun joskus on kausia, että heräilee paljon aikasemmin tai sitten viikonloppusin myöhempään. Mutta toisaalta ei siitä pidä stressiä ottaa. Toi näyttää tollasena renkaana ne lämpötilat, jotka on otettu "liian eri aikaan". En tiiä mikä on se raja, mulla taitaa isoimmat heitot olla jotain tunnin pintaan.

Toivottavasti musicboxin pahoinvointi aavistelisi samaa asiaa kun edellisellä kerralla! Vatsatautia en ainakaan sinne toivo!!

TMJ Aivan hirmusesti onnea!! Loistavaa! Voi olla vähän hankalaa pitää naamaa peruslukemilla, mutta saahan töissä olla iloinen, oli syy mikä tahansa ;)

Tsemppiä Gatusalle töihin! Kuulostaa mielenkiintoselta hommalta! :) Mistä tollanen makuupussiohje löyty? Mä oon armottoman huono neuloja, mutta ehkä sitä vois opetella, jos plussa joskus tulis :)

Lana Kiitos tsempeistä! :) Samaa toivon sulle! Tsemppiä ovulaation pongailuun!

Chipmunk86 Hetken mullaki kesti opettelu, mutta pikkuhiljaa on oppinut tuota käyttämään! Sullaki on lämmöt hyvin koholla!

Catzie Hitsin mies. Mutta tänään sitten! Vielä ei oo liian myöhästä! :)

Tänne ei ihmeempiä. Eilen sain itteni pakotettua lenkille ja olin kyllä tosi tyytyväinen siitä. Juostessa välillä oli menkkamaisia kipuja, mutta luulen, että on siitä, että veri kiertää sielläki paremmin, en lähtis vielä sanomaan, että oisko menkka vai plussatuntemuksia. Toisaalta aina kuitenki vähä mietityttää, että onkohan ne vaan niitä endo-kipuja, kun sillon kun niitä oli niin oli jo monta päivää ennen menkkoja. Se mikä ihmeellistä on, että sen yhden kierron jälkeen niitä ei oo ollukaan taas... Vaihtelee näköjään seki aikalailla. Me puhuttiin miehen kanssa, että voitais ehkä pe testailla davidin liuskatestillä, kun meillä on useampia, jos ei mitään merkkiä tädistä oo sitä ennen tullut. Mutta ei pidä mennä asioiden edelle, onhan tässä vielä päiviä.. Rintojen arkuus on onneks pahimmasta vähän vähentyny, arat ovat edelleen. Väsymys on hirvee. Eilen jouduin painuu sänkyyn jo puol kymmeneltä, vaikka monesti valvon puoleen yöhön.. Mutta nää voi tietty johtua monesta asiasta, ei välttämättä raskaudesta..

ainut Juu, tuo matala profiili on täs itellääki pari vuotta ollu jo seurana! Haluais innostua et on onnistunu, mut kun ei uskalla, ku se pettymys tulee sit niiiiin korkeelta ja kovaa päi näköö! :/

TMJ Hurjan paljon onnea plussasta!!!! :)

Iissa Nimenomaan...

Mä nyt menin kuitenki kokeilemaan kohdunsuun limoja, vaikka olin päättäny etten kokeile. Sormiin jäi punaruskeaa mähmää, joten eiköhän tässä nyt taas tätiä sitten odotella parin päivän sisään...

TMJ hirmuisen paljon onnea!!! :)

Ja täällä myös pidetään peukkuja kaikille, jotka vielä jännittelevät tuleeko plussaa vai ei.

Jomael: mites kävi ultrassa? Toivottavasit olisi iloisia uutisia! :)

ON: kp 57/28-?, tänään alkaisi menkat jos olis vielä "normaali" pillerikierto menossa. Tosin vähän kyllä olis merkkejä että se täti saattais jopa tulla. Hope so! Mieskin jo tuskailee, että alkais nyt ne menkat, että pystyis taas laskelmoimaan optimaalisia päiviä. Ootellaan nyt tää viikko vielä..

TMJ, onnea onnea!!
Jomael, kiinnostaa tosiaan se ultran tulos, miten meni?
Omaa lyhyesti; ei sit tarvinnu testata, täti tuli :( no hyvä puoli kuiteskin, että nyt näyttäis nää kierrot vähän normalisoituneen, tulis enää 31 päivää tuon 34 sijaan, että ajattelen nyt näin positiivisesti

Heips kaikille :)

Piti jo aikasemmin tulla kirjottelemaan, mutta sit tulikin työkiireet väliin.

Lanalle tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ;)

Elrei, pahoittelut menkoista :( Nyt vaan tsemppiä uuteen kiertoon ja plussatuulia :)

Gatusa, sulla on tosi mielenkiintosen kuulonen tuo uusi työ, onnea siitä! Toivottavasti uusi alku poikisi myös hyviä uutisia vauvarintamalla :)

Pikkutontulle onnea oviksen hyödyntämiseen! Plussatuulia <3

Iissalle myös peukut pystyssä täällä :)

Musicbox, toivottavasti olis plussa tuloillaan siellä :)

TMJ, hurjasti onnea sinulle plussauutisista!

Chipmunk, voi kun se plussa jo sieltä tulisi!

Voi Catzie, yritä pistää se laiskimus siellä nyt töihin ;) Ei vielä ole myöhäistä :)

Ainut, voi kun oliskin vaan kiinnittymisvuodon jäänteitä. Lämpimiä ajatuksia sinulle <3

Tyttötiikeri, toivottavasti pääsisit pian uuteen kiertoon, tai mikä olis tietysti paljon parempi vaihtoehto, tuliskin plussa :)

Kävin siellä TYKS:issä, ja sain sieltä ihania uutisia <3 Pikkunen sintti siellä sinnitteli sydän läpättäen. Vastasi viikkoja 7+3, eli suurinpiirtein niin kuin pitikin :) Mitään gynegologista syytä kivuille ei löytynyt, mutta voi olla, että se vanha keisarileikkausarpi siellä vaan kiristelee. Kyllä helpotti, mutta nyt alkaa varmaan jännittäen odottaa seuraavaa etappia, eli nt-ultraa...

Mukavaa päivää teille kaikille!

Catzie Voi nuota miehiä! :D Jospa tänään vaikka innostuisi ;)

Ainut Toivottavasti perjantaina tulee testaillessa teillekin hyviä uutisia :) Jospa se punaruskea olis ollu vain jotain kiinnittymisvuodon tapaista tai jotain..toivotaan parasta!

Tyttötiikeri Toivottavasti pian teillä asiat selkenisi ja pääsisi uuteen kiertoon taas yrittämään :)

Elrei Voi harmi tädistä :( Mutta nyt vain sitten uutta yritystä! :)

Jomael VOI IHANAA!! Onnea ihan hirmuisen paljon!! emoticon

Voi pöh, Lana, kun ei lääkäri soittanut uudestaan eikä asiat selvinnytkään. :\

Gatusa, työsi kuulostaa mielenkiintoiselta. :) Toivottavasti se myös on sitä ja kaikki menee hyvin. Kiitos tuosta linkistä, siellä näyttäisi olevan paljon kaikkea mitä voisi yrittää neuloa, jos onnistaa...

Pahoittelut Elrei tädistä.

Sullahan on kiva asenne pikkutonttu. :) Pidän sormet ristissä, että teille tulee vihdoin plussa. Ja eiköhän se tule, kun kummassakaan ei ole mitään vikaa ja avittavaa hoitoakin saatte. :)

musicbox, toivottavasti pahoinvointi tarkoittaa vauvaa eikä ainakaan vatsatautia.

Ihanaa! Onnea TMJ. ^^ Ja paljon tarrasukkia pienelle.

Chipmunk ja Tyttötiikeri, pidän molemmille peukkuja pystyssä, että siellä tapahtuisi lopulta edes jotain.

Voi pöh miesten kanssa Catzie. :\ Raaha se tänään pupuilemaan, vielä ei ole myöhäistä. Ja onhan jo aikaisemmin voinut jäädä elossa olevia uimareita. odottamaan munasolua. :)

Onnea Jomael ihanista ultrakuulumisista. <3

ON: yk 4(? vai olisiko jo 5) ja kp 1. Eli täti jolkutti tänään paikalle.

Toivottavasti täti löytäis pian tyttötiikerin, niin pääsisitte uuteen kiertoon ja yrittämään!

Harmittelut tädistä Elrei ja Vargynja!

Gatusa Aika ihana toi makuupussi tosiaan! :) 

Kiitos Jomael ja Lana. Teidän tsempitykset on ihania! Tuntuu, että aina siinä kohtaa kiertoa ku alkaa pikkasen jo uskoa raskauden mahdollisuuteen, ni tulee heti suoraa palautetta kropalta.. :D Pitäs olla vaan pessimisti loppuun saakka aina ja sit yllättyä ilosesti jos oiski tärpänny. Tai toisinpäin, että päättää jo kierron alusta, että nyt mä raskaudun! Tuskin toimis sekään... Fiilis on kuitenki ihan ok. Olihan tässä se mahdollisuus, että ovis ehti mennä ohi ku olin ite reissussa.. Kaikki toivo ei tietty oo vielä mennyttä ennenku täti kunnolla saapuu, mutta ainaki on palautettu maanpinnalle...

Ainut, toivotaan et olisi alkuraskauden tuhrutusta.:) Miedän pitää pitää erityisen hyvää huolta toisistamme kun ollaan jo niin pitkä ja kivinen tie kuljettu. Toivotaan,et plussataan vielä yhdessä niin kuin viimeksikin hyvin samoihin aikoihin. :) <3

TMJ: Onnittelut plussasta

Josmael: Ihana kun siellä saatu hyvät ultrakuulumiset, antaa toivoa et voi sitä keskenmenojen jälkeen vielä onnistuakkin. :)

Vargynja: Kiitos, yritän pitää nyt mielen pirteänä kun ei se mitään auta jos vaan mököttää ja katkeroituu. Voi kun vaan muistais sen kun täti seuraavan kerran kurvaa kylään..:)Pahoittelut tädistä. :(

Täällä on tänään ollut aikas kovat oviskivut, johtuisko clomeista, en tiedä. On yritetty hyödyntää, loppu jää nähtäväksi.

juu työ on mielenkiintoista ja palkitsevaa mutta kyllä on haastavaakin. huominen omistettu lähi-idälle työn puolesta ja yritetää saada tehtyy sopparei mahollisimman monta sillä suunnalla kun suuret rahat on siellä suunnalla ja ne tykkää sijottaa.

onnea jomael oon niin onnellinen sun puolesta, teen du'aa että kaikki menee hyvin loppuun asti :)

muille tsemppiä piinailuun ja toivotan plussatuulia kaikille :)
nyt vähä vois neuloa taas lisää, takakappale on melkei puolesvälis koht :) oli ihan pakko alkaa neuloo sitä makuupussia ku on niin ihana ja tuli vaa olo et josko kävis hyvin.

Huomenna on sitten se lääkäri... jännittää.... en tiedä miksi... on kyl mieslääkäri hui! 

Tsemppiä Eetula!

Onnea plussanneille ja niitä tarrasukkia. Tätin kohdanneille tsemppiä seuraavaan yritykseen. Käyn täällä seurailemassa :)

Meillä oli tänään varhaisultra, vihdoin siellä sykki pieni sydän <3 Nyt kun pysyis matkassa. Rauhallisesti pitää ottaa, muutossa mä en saa kantaa mitään. Yritetään sitten ottaa rauhallisesti että saadaan se 12 viikkoa täyteen, mittojen mukaan oli 6+4, laskurien 6+6. Kissat ainakin kovasti mua hoitavat :D

ihanaa Niian että siel on pienokainen, nyt vaa rauhallisest kuten lääkäri ohjeisti. :)
tmj toivottavast sinäki saat hyvii ultrakuulumisia sit ku meet sinne :)

Takaisin