Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka moi!

Täältäkin pientä tilapäivitystä...omanapailua kuten täällä sanotaan :) Eli kp25/35-90 menossa. Kp20 paikkeilla tuli kova repäisykipu kohtuun ja sitten on ollut pienempiä sellaisia ja menkkamaista jomotusta. Valkovuoto on yleensä niukka joten muutoksen huomaa helposti...nyt siis jonkin verran enemmän tullut sitä. Rinnoissa ei juurikaan mitään eroa normaaliin. Rinnat eivät reagoi menkkoihin eli siis harvoin ovat kipeät tai kosketusarat. Mutta nämä oireet voivat hyvinkin johtua pcos:stä.... yritän pitää mielen kurissa, kun niin monta kertaa olen niitä negatiivisiä testejä tehnyt. Mutta kuitenkin tässä jännittää josko tuossa pääsiäisen aikoihin tekisi testin ja jos on negattivinen niin testailen ehkä seuraavan kerran sitten pääsiäisen jälkeisenä viikonloppuna jne. Sitten on varmaan taas syötävä Terolut -kuuri jotta saa nollattua tilanteen...ellen ole vieläKÄÄN raskautunut :) 

Mutta onnea teille kaikille muillekin asian suhteen! 

Voimia saiski tulosten odotteluun. Kamalan pitkän ajan joudutkin odottamaan. Toivottavasti tilanne sitten normalisoituisi siellä.

Lana, joko mehiläisestä on soiteltu takaisin? Mitä sieltä sanottiin. Toivon että sielläkin asiat selviäisi ja saisit normaalin kiertorytmin takaisin. Tätiä ei ole tullut, mutta ei plussaakaan. Testi näytti niin selvää negaa, että selvenpää saa hakea. :(

ainut, toivottavasti täti jättää tulematta sinne. Testin tulos vastauksessani Lanalle.

Tsemppiä Lilla odotukseen, toivottavasti se viimein palkitaan plussalla.

Kuten tuossa jo yllä sanoin, nega tuli. Ei auta kuin odotella ja toivoa että kierto ei veny samanlaisiin mittoihin kuin viimeksi. Ilmeisesti ovulaation jälkeinen vaihe pitkittyy tai sitten erehdyin ovulaation pongauksen suhteen. Loppuviikosta voisi testata uudestaan, jos tätiä ei näy.

Gatusa Kysta minulla tosiaan oli, mutta ei ollut kuin 2,5 cm kokoinen. Mutta siihen söin Primolut kuurin, että se kuulemma sitten ns. räjähtää. Silloin tulikin sitten menkat ja ajattelin, että nyt on kysta pois. Mutta kun vajaa viikko ja uudet menkat, niin jo vähän ihmetyttää..

Ainut Pitäisköhän kokeilla aamuin illoin, niin josko joskus tulisi positiivista ;)

Lilla82 Pidetään peukkuja, että olisit raskaana! Jännittävä pääsiäinen tulossa ;)

Vargynja Hitsi kun lääkäri yritti soittaa, mutta kun olen töissä ja olin juuri asiakaspuhelussa, niin en pystynyt vastaamaan..ääh. Olen nyt odottanut josko lääkäri soittaisi uudelleen, kun heillä on tieto, että jos en heti vastaa, niin kokeilevat uudelleen pian, kun olen puhelimessa usein työssä. Voi harmi kun sinulla oli nega! :(
Mutta kyllä se sieltä vielä tulee! :)

toivottavasti Lana saat selvyyden tilanteeseen.
Vargynja: pahoittelut negasta, toivottavast tulis mahollisimman pian plussa sulle.

mä toivoin että saisin headsetin tänään mutta ei, liian kallis kuulemma koska mulla mac niin ei kaikki toimi yhteen koneen kans. nyt sit mietitääki miten voi tehä töitä ku tarttee headsetin et voi soittaa netin kautta. ärsyttää, lisäks just ku olin nukahtamas ni esikoinen ja mies tuli kotiin ni alko hirvee meteli. (tulos: mä en todellakaan ole naantalin aurinko kuten muksu ja isäntä aattelivat kenties) ihan tajuton väsymys iski päälle ku salama kirkkaalt taivaalt.

Nopeaa omaa napaa vaan... Kp 25/28 ja dpo 11... Eipä ole tuntemuksia suuntaan taikka toiseen :/ Tai on mutta kun ainapa niitä jotain on tätiläisen tulon lähestyessä. Että tämmöistä. Ja kyllä, negaa on tullut jo testailtua vaikka vannoin etten testaa ennen kuin täti missaa tulonsa :P Maanantai ja masennus. Onneksi huomenna on tiistai :)

pika omanapailu: meitsi voi ainaski ilmottaa et tässä kierrossa EI tule plussaa.. Menkkaoireita,valkovuotoa (alkuvuodesta kun plussasin oli sekin loppunu) yms. Tädin pitäis tulla kylään pääsiäisen jälkeen. Vähän harmittaa,mut kuitenkin osasin odottaa tätä.
Noh,saanpahan ainaki mun uuden tatskan ;)

Huomenia!

Täällä ollaan jo aamuvuoroon vaihteeksi menossa (tai menen kunhan saan itseni liikekannalle!)

Tästä kierrosta jotenkin toivon että menisi äkkiä ohitse, oikeastaan mitään isompaa syytäkään tuolle ajattelulle ei ole...

On nippaillut nyt alavatsaa, voisin melkein vannoa että ovulaatio ois kohillaan, mutta tänään vasta kp 10 ja ovulaatio on nyt muutaman kierron ajan ollut vasta kp 19 tietämillä... tiedä sitten taas :D (tuossa ehkä myös aiempaan ajatukseeni syy). nyt koirat ruokkimaan ja töihin mentävä!

Huomenta :)

Piia84, säkin olet aikasin liikenteessä :) Mä kävin puol viiden aikaan koiran kanssa lenkillä ja sit äkkiä suihkuun ja bussipysäkille, nyt ollut jo jonkin aikaa työpaikalla käynnistelemässä itseäni :D

Kiitos Lana, tsemppiä sinulle tilanteeseesi, toivottavasti se normalisoituu pian <3

Kiitos Laurushka, ja Vargynja, ja pahoittelut negasta <3 Mohvelille kiitos ja tsemppiä uuteen kiertoon :)

Nyytikki, olen todella pahoillani  taannoisesta keskenmenostasi. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin seuraavan kerran, haleja <3

Mä olen käynyt aina välillä kurkkaamassa ja jännittämässä teidän kuulumisia, itse ollut hieman taka-alalla, koska tää odottaminen on niin tuskallista... Eli kun kävin siellä lääkärissä viime torstaina, sain tosiaan lähetteen TYKS:iin, ja sieltä tuli eilen kirje, että mulle on aika varattuna huomis-aamuksi. Eli sitten pääsen ultraan ja selviää, että onko siellä elämää. Kivut on jo vähän hellittäneet, nyt vaan aina välillä vihlasee alavatsasta ilkeesti.

Kaikille joilla on ovis tuloillaan, toivon kovasti että tärppää nyt <3 Ja niille, jotka odottavat että koska vois testata, toivon hirmusesti sitä plussaa! Mukavaa päivää, toivottavasti siitä tulee aurinkoinen :)

Ei sitten eilen enää lääkäri soittanut..
Noh..ehkä vain nyt sitten katson miten alkaa tästä eteenpäin mennä ja menen sitten lääkäriin, jos vielä menee ihan omituisesti kierrot..
Pääsiäinen siis kulutetaan nyt toivon mukaan ovulaation merkeissä miehen kanssa se hyödyntäen ;)

Jomael Toivottavasti huomisessa ultrassa tulisi hyviä uutisia! <3

Ja teille kaikille muille onnea plussailuun, testailuun ja yrittämiseen! ;)

Moi kaikille!
Pitkästä aikaa..meillä tietokone meni pimeeksi ja sitä tässä on korjailtu ja VIIMEIN saatiin kuntoon!! Puhelimen kautta oon teidän kuulumisia lueskellut, mutta sitä kautta on niin vaikee itse kirjoitella. Paljon on ollut tekstiä ja kuulumisia, pahoittelut negan tai tädin kohdanneille. Nyt en muista oliko uusia plussia mun poissaolon aikana, mutta jos oli niin HIRVEESTI ONNEA!!!!
Jomael, toivotaan ultrasta ihania uutisia, se kyllä jännittävä paikka. Muistan ekasta raskaudesta, kun käytiin varhaisultrassa, pelotti, että onko siellä mitään.. sit kun näki sen sykkivän sydämen, voi pojat mikä tunne!!
Omaa napailua:
Täällä on tosi outo tilanne. kp 30/30-34. Lauantaina oli pientä tuhruilua ja vähän vielä sunnuntainakin, mut sitten loppu kuin seinään. Mulla oli koko viime syksyn viikkoo ennen menkkoja ihme tuhruilua, nyt oon sitten käyttänyt lugeja kolmen kierron ajan ja ne hävis, paitsi nyt sit lauantaina...outoo. No eilen sit tietenin tein testin, niin puhdas nega kuin olla voi, mutta on nyt ihan kintaalla oisko vielä näkynytkään. Raskausoireita olen tietysti kehittänyt, rinnat on arat, tuntuu, että nälkä vaivaa ja välillä heikotus. Äsken katoin telkasta jotain ohjelmaa, jossa nainen kertoi menettäneensä miehensä pienen vauvan syntymän aikoihin ja itku pääsi... ei tämmöstä herkistelyä oo ollu aikoihin. Huomenna taidan laittaa testit kehiin, sillä jos pongasin oviksen oikein, huomenna pitäis jo näkyä!!!
Jännittää tippuuko kovaa ja korkealta vai kuinka käy!

Elrei: toivotaan että tulee plussa huomenna, täällä viel pari viikkoa jännittämist suunnilleen kun ovista en ole voinu varmuudel bongata ku kipui ei ole ollu. toivon vaa ettei vika kkm ja operaatio sotken kiertoa sillai et menis pitkäks ku aiemmin oli sen 34pvä. 

plussatuulia ja tarrasukkia kaikille!!! :)

Heippa. Täällä on tässä kierrossa ollut clomit ekaa kertaa käytössä. Eilen kp 12 oli kontrolli ultra jo toisella puolella oli kaksi munasolua tulossa ja toisalla puolella yksi. Tänään tuli plussa ovulaatiotestiin ja nyt sitten vaan yritetään kovin rennoin mielin hyödynnellä. Me päätettiin ettei vielä lähdetä inssiä kokeilemaan, koska ei siitä meidän tapauksessa olisi hirmuisesti hyötyä, kun miehen simpat hyvää laatua. Lugesteronit lisäksi loppukiertoon tueksi. Vähän tälläseksi kikkailuksi tuntuu menevän, mutta toivotaan et olisi apua.

Kaikille kovasti plussatuulta. Ihana kun kevätaurinko lämmittää päiviä ja sulattaa lumia pois. Mä niin odotan kesää ja kauniita ilmoja. Nyt on taas sellainen olo, et kyllä se plussa sieltä tulee omalla ajallaan jos ei tässä kierrossa niin toivottavasti seuraavassa sitten. Yritän ajatella, että kun kummassakaan ei mitään vikaa ole löytynyt niin kai se onnistunut raskaus vielä jollain keinolla meillekkin saadaa. Yritän olla murehtimatta turhia. :)

pikkutonttu Toivottavasti teille pian se vauva suodaan, varsinkaan kun mitään syytä "lapsettomuuteen" ei ole löytynyt.

Mulla on jotenki ollu tosi ristiriitaiset fiilikset. Jotenki koko ajan toivon, että nyt ois tärpännyt, mutta se on jotenkin sellasta haihattelua jo omastaki mielestä. Mielessä on kuitenkin se, että ei se oo onnistunu, ei se ennenkään oo onnistunu. Sitten mietin että no joo, onnistuhan se jo kerrankin, että ei se voi mahdottomuus olla.. Silti tuntuu samalta ku joskus lototessa, että toivoo kovasti ja haaveilee mitä kaikkea sillä rahalla tekis ja silti tietää koko ajan, että pelkkää haihattelua.

Ens maanantaina ois ollu meiän laskettu aika. Oishan se oikeesti ihan mukavaa, jos saatais tieto uudesta plussasta juuri ennen sitä. Mutta toisaalta. Ovulaatio saatto mennä jo ohi ku olin reissussa, meni niin tiukille..

Ainii ja tässä vielä linkki tuohon fertilityfriendin taulukkoon, mitä se on jo mulle tehnyt, vaikka vaan hetken käyttänyt. Ohjelma toistaseksi laskee ovulaation tuon testin perusteella, kun tarpeeksi muita oireita ja erityisesti noita mitattuja lämpötiloja ei ole ollut, mutta oon kyllä aika tykästyny tohon. Niin helposti saa kaikki tuntemukset ylös ja ei tarvii muistella ja miettiä, että mitä oli millonkin. Sinne saa merkattua kaikki limat ja nipukka-tuntemukset ja lääkkeet ja muut tuntemukset. Tulee sitten tollasta kaaviota. Ihan kaikkea en oo jaksanu merkitä, lähinnä noita juttuja tossa ovulaation aikana ja nyt ennen kun menkkojen pitäis alkaa, mutta ens kierrosta kun pääsen alottamaan heti alusta, niin aattelin kyllä merkkailla kaiken mahdollisen, kun kännykän sovelluksellakin on niin helppo. Ja ei, tää ei oo mikää maksettu mainos :P

Tässä mun taulukkoa
http://www.fertilityfriend.com/home/435942

Ja ainut oot ihan varma et siulla alkaa uus kierto? :D Jos tuon perusteella pitäis sanoa ni voisit olla hyvinkin pieniin päin jo! :D

Kiitos Ainut, lämmitti kovasti sun tsemppaus! Kovasti toivon myös sinne nyt plussaa! Kurkkasin sun tota kaaviota ja sullahan on lämmöt mukavasti koholla, et sen puolesta vaikuttas lupaavalta. Miten mittailet lämpöjä? Kainalosta? Suusta? Aamuisin? Mä jossain kohtaa yritin mittailla, mut sit kun on vuorotyö niin se on välillä aika haastavaa, kun heräilee ihan eri aikoihin ja sit kun luin jostain et olisi tärkeää mitata aina samaan aikaan ennen sängystä ylösnousua niin ei se sit onnistunut. Lähinnä nykyään seuraan oviksen aikoihin et näkee, et lämmöt nousee niin tietää ovulaation tapahtuneen. :) Pitää taas yrittää seurailla. :)

Iissa: Hienoa, että siellä päästään hoidoissa eteenpäin, pidän peukkuja että saatte plussan!! :)

Kuulumisia täältäkin suunnalta!

Täällä meneillään 24/34-??. 
Mulla on nyt pari päivää ollut kamalan huono olo. Oksettaa. ://
En tiedä enteileekö tämä nyt lähipäiville vatsatautia vai mitä ihmettä tämä on.
Viime yönäkään en nukkunut juuri ollenkaan huonovointisuuden takia.
Silti jotenki kummasti tulee deja vu alkuraskaudesta kun aloin likkaa odottamaan niin mähän oksentelin melkein alusta saakka ja kärsin pahoinvoinnista. :D
Mutta en toivo liikoja, katotaan nyt.. :
Pääsiäisen ajan olen töissä, saapahan hyvät lisät ;D

Nyt taidan painua unten maille! :)

toivottavast mahollisimman moni teist saa plussan nyt, ainaki nää viimesimmät kirjoittajat vaikuttas lupaavilt plussan puolest. ite käytin fertilityfriendii kans viime vuonna ja sillo tärppäs. nyt en ol käyttän, tarkkailen tuntemuksii kirjotan ylös mahollisimman tarkast.
tänää pääsin alottaa työt ja vihdoin ja saas nähä tuleeko mulle jo eka soppari ekan puhelun myötä. menin kyl alus hiukka solmuu ku en ol aikoihin tehny tätä duunia mut ihan hyvin meni onneks :) ja ei todellakaan ole sit mitää puhelinmyyntiä kuten vois kuvitella. eli kaikki voi olla rauhallisin mielin.

Huomenta :) Raskaana 1-2 tuumi Clearblue tänä aamuna... Apua :D Ja nyt naama peruslukemilla aamuvuoroon... :S Plussatuulia kaikille!!!! :)

Takaisin