Heips:)
Ihan pikaseen vaan tässä kirjottelen, eli onnea Laurushka plussasta, en ole varmaankaan vielä onnitellut :)
Niinhän se on Lana, että se kuumeilu vie niin mukanaan, ja pyörii mielessä koko ajan. Ja sitten kun olet sen plussan saanut, niin sitten miettii vaan sitä, että onko siellä nyt kaikki hyvin :D
Olen ollut vähän passiivinen viime aikoina, olen käynyt kyllä lukemassa teidän uutisia, mutten ole jaksanut enkä välillä ehtinytkään kirjotella. Teen normi päivätyön lisäksi kolme kertaa viikossa extraduunia, joten monesti lähden aamusta viiden jälkeen liikenteeseen ja olen siinä ysin-kympin aikaan illalla kotona, niin oon ollut vähän poikki, ja sitten vielä kotona mikään ei ole muuttunut, niin on vähän vaisu olo...
Mulla piti olla varhaisultra huomenna, mutta nyt on pari päivää ollut aikamoista kipuilua oikealla alavatsassa, ja kävin lääkärissä tänään, nyt odottelen soittoa TYKS:in naisten polilta ultraan, joten peruin sitten sen huomisen ajan.
Kovasti toivon kaikille teille hyviä uutisia mahdollisimman pian, ja sorry tää oli tällanen pikanen melkeen omanapailu vaan :D Työt kutsuu taas...