Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp 27/21-??. Oiskohan huomenna jo kp 1, ainakin tänään on välillä ollut jo vahvempia juilimisia mahassa. Just parahiks ku saa miehenki taas ekaa kertaa kohta melkein viikkoon kotiin. Ois saanu tulla ja mennä tässä alkuviikosta jo se täti...

Onpa tänään ollut hiljasta. o.o

TMJ, ei niitä taida saada mitenkään pois päästä. :D Enintään vähäksi aikaa puuhaamalla jotain iihan muuta. Sen tosin pitää olla jotain ajatukset vangitsevaa. Esimerkiksi neulominen ei tehoa, sillä siinä pystyy ajattelemaan samalla liikaa. Tsemppiä piinaviikkoon.

Reipuli, oi, ovat varmaan sulosia. :> Simmosten katselu ei vaan yleensä ainakaan auta vauvakuumeeseen. Aika jännä, että ihan samana päivänä syntyivät.

Elmiina, saatko miehen vaihteeksi vähän pidemmäksi aikaa kotiin? Toivottavasti täti ymmärtää vihdoin tulla sinne. Eihän se kiva ole, mutta pitkittynyt odotus on vielä ikävämpää.

Itellä piinaviikko lähenee loppua hitaasti mutta varmasti. Jos täti on tulossa ajallaan, sen pitäisi iskeä viikonloppuna. Käytiin yhtenä päivänä apteekissa. Mukaani tarttui tietenkin testejä ja lisäksi mammavitskuja. Saan sitten varmasti kaikkia vitamiineja tarpeeksi niin ei siitä ole kiinni (tosin ei tässä kuussa raskautumisessa enää auta, mutta jos vaikka olisi tärpännyt, voidaan vauvan kanssa paremmin). :) Yllättävintä on se, että mieskin osti itselleen multitabspurkin. Ihan käskemättä vielä. Osaa se tuokin yllättää. :D

Polin ohje oli odottaa, kyllä ne sieltä tulee..... Musta vain tuntuu että kohdussa olis tulehdus........ Pientä vuotoa on ja mahaa vihloo mutta ei muuta. Aattelin huomenna soittaa johonkin ja toivottavasti ottavat mut vakavemmin kuin poli asian suhteen... Muutenkin oli törkeä sh puhelimessa..... Mm. Hänen mielestään meidän on turha laittaa rahojamme yksityiselle kun raskautumista prosentti on niin huono :( hei mä tulin just raskaaksi vaikka kesken menikin......

Hei,

täältähän näitä tuoreempia keskusteluja löytyi :) Ajattelinpa minäkin laittaa mustaa valkoiselle. Taustaa yrityksestä sen verran, että e-pillerit lopetin toukokuussa 2012 ja siis mitään ehkäisyä ei olla käytetty sen jälkeen. Joulukuussa 2012 sain diagnoosin: PCOS. Mikä ihmeen pcos, ajattelin....pommi tipahti kuin salama kirkkaalta taivaalta. Diagnoosin jälkeen mielialat ovat vaihdelleet kovasti. Välillä olen heittänyt kirveen kaivoon ja välillä hakenut sen sieltä taas pois. Terolutit sain silloin joulukuussa ja lääkäri määräsi niitä otettavaksi 1 tabletti/pv kymmenen päivän ajan, jos näyttää, että kierto venyy yli 35 päivän enkä ole raskautunut. Kaksi tälläista kuuria olen nyt syönyt sen joulukuun jälkeen ja nyt on menossa kp 21. Ovulaatiota tikuttelin kp11-kp18. Kp 13 ja 14 viiva oli melkein yhtä vahva kuin se toinen. Noina muina päivinä viiva oli paljon haaleampi. Eilen lenkillä ollessa tuli ensimmäistä kertaa aivan megasuuri repäisykipu kohtuun...ääneen sitä piti sadatella. Muutenkin on menkkamaista juilintaa eilen ja tänään ollut. Mutta en vain jaksa uskoa, että tärppi olisi käynyt. Niin monet negatiiviset raskaustestit olen tämän yrityksen aikana tehnyt. Minulla on tooodella pitkät kierrot olleet, aina 35:stä 90:een päivään asti. Teroluteilla ja tuolla annostuksella ovat kuukautiset alkaneet kolmen päivän päästä viimeisestä tabletista. Miehellä on ennestään 2 lasta, minulla ei sitä ainuttakaan. Tuntuu, että ympärillä kaikki muut ystävät ja tuttavat raskautuvat...paitsi minä. Monet itkut on itketty vaikka eihän yritystä ole vielä ollut kuin 10 kuukautta....Jospa se tästä :) Asiaa olisi vaikka kuinka, mutta en viitsi tämän pidempää tarinaa kirjoittaa....kiva, jos joku jaksoi lukea tänne asti <3 

larnuska, onnea plussasta toivottavasti se siitä vahvistuu :) ihanaa!!!
TMJ ajatukset haluaa aina vähän pakostakin harhailla, vauva asiat aina mielessä....vaikka onkin töissä niin jotkut päivät ovat ihan mahottomia. ;)
Vargynja, pidetään peukkuja että olisi tärpännyt ja plussa tulisi, ja aina hyvä syödä noita raskausvitamiinejä...paras alku pienelle :)
eetula, mikä on vointi? oliphan töykeä hoitsu polilla :(
Lillan82 tervettuloa mukaan kuumeilemaan :)

ON: omat sivut kopsattu.....Tänään on 21. maaliskuu, ja on meneillään kiertosi 14 päivä. Ovulaatiosi: 1 päivää jäljellä, 22. maaliskuu, ja 14 päivän kuluttua raskaustesti voi näyttää positiivista.
Kyllä vain... cb digitesti näytti hymynaama tänään...ja mitä parasta mies kotona meriltä....niin pienen onnen kipinä ja toivo on taas syttynyt :)

Hei! :)
Ajattelin minäkin tulla nyt tännekin keskusteluun mukaan ;)
Meillä ehkäisy jätetty pois 2/12 ja esikoista kovasti toivottaisiin :)

Viime kuussa kävi niin ikävästi, että luultiin jo, että pikkuinen ilmoittaa tulostaan, mutta sitten se olikin vain kysta :(
Söin sitten Primolut kuurin, joka loppui eilen ja nyt taas uutta yritystä kehiin.
Menkat loppui juuri maanantaina, kun oli ihan 2-3 päivän menkat..ihmeen lyhyet, mutta kaippa nyt kaikki on ok.

Toivottavasti plussattaisiin myös tänä vuonna! :)
Onnea hirveästi yritykseen teille muillekin! :)

Itsellä niin hirveä vauvakuume ja miettii vain koko ajan näitä asioita, ettei tästä töiden teostakaan meinaa tulla mitään ;)

Heips:)

Ihan pikaseen vaan tässä kirjottelen, eli onnea Laurushka plussasta, en ole varmaankaan vielä onnitellut :)

Niinhän se on Lana, että se kuumeilu vie niin mukanaan, ja pyörii mielessä koko ajan. Ja sitten kun olet sen plussan saanut, niin sitten miettii vaan sitä, että onko siellä nyt kaikki hyvin :D

Olen ollut vähän passiivinen viime aikoina, olen käynyt kyllä lukemassa teidän uutisia, mutten ole jaksanut enkä välillä ehtinytkään kirjotella. Teen normi päivätyön lisäksi kolme kertaa viikossa extraduunia, joten monesti lähden aamusta viiden jälkeen liikenteeseen ja olen siinä ysin-kympin aikaan illalla kotona, niin oon ollut vähän poikki, ja sitten vielä kotona mikään ei ole muuttunut, niin on vähän vaisu olo...
Mulla piti olla varhaisultra huomenna, mutta nyt on pari päivää ollut aikamoista kipuilua oikealla alavatsassa, ja kävin lääkärissä tänään, nyt odottelen soittoa TYKS:in naisten polilta ultraan, joten peruin sitten sen huomisen ajan.

Kovasti toivon kaikille  teille hyviä uutisia mahdollisimman pian, ja sorry tää oli tällanen pikanen melkeen omanapailu vaan :D Työt kutsuu taas...

Joo no niinhän tuo varmasti menee, että ei se miettiminen ja pähkiminen siihen jää, jos plussa tulee ;)

Toivottavasti Jomael sulla nyt olisi kaikki ultrassa hyvin!
Ilmoittelehan täällä välillä miten siellä menee :)
Kiva lukea teidän muidenkin kuulumisia ja miten menee :)

Jomael, toivottavasti siellä on kaikki hyvin ja kiitos onnitteluista! :)

Täällä on vahva plussa ja nyt leikin etten ole vielä raskaana ja suostun jännittämään/innostumaan vasta toukokuun alussa kun on ensimmäinen ultra. Helppoahan toi ei oo sillä vauvakuume on ollut niin kamala ja nyt kuten yllä mainittiin niin miettii vaan että onko siellä kaikki hyvin! On myös vaikea pitää ajatukset poissa masusta kun itkettää ihan koko ajan. Kaikki! :D

No voi pyhät pyssyt ja puukuulat! :D En oo vissii ihan hetkee täällä käyny, kun miun edellinen kirjotus on sivulla 7!!!! xD 
No, enisvei! Nyt alkaa hoidot taas rullailee ku muut häiriötekijät on suoritettu pois! =)
Eli alotetaan seuraavasta kierrosta kp 5-> Puregon 50IU/pv ja tämä 5 päivän ajan, sitte folliultra ja Pregnyl irrotuspiikki ja sitten inseminaatio! Nyt on siis menossa kp11 ja kävin tänää folliultrassa Clomien syönnin jälkeen, mutta ei mitään vastetta tullu ni hypättiin nyt sitten vihdoin yksi askelma ylöspäin mein hoidoissa! =)

Ihanaa taas lukea että joillain plussiakin tulee :) onnea! (nimi muisti kun on niiiin hyvä)

ON: huomenna turkuun kattoon onko sillä siipalla niitä veijareita tarpeeks .. tai luulis ainaki et on ku jo km saatiin... ja sit odotellaan et tulis toukokuu et saadaan vastauksia .. tai siis toivotaan toivotaan tietysti et niit ei tarvita ;)

plussa tuulia kaikille !! <3

niin ja yritystä on ollu 12/11 alkaen ja km tosiaan 3/13

Olipa tympeä hoitaja Eetulan puhelimen toisessa päässä. :( Tuskinpa hoitojen kanssa raskautuminen niin mahdotonta on, kun luomustikin pystyy tärppäämään. Voimia tilanteeseesi, toivottavasti löydät toisaalta jonkun järkevämmän.

Tervetuloa Lilla kuumeilemaan. Pahoittelut kaikista vastoinkäymisistä. Toivottavasti tuo kipu oli sitä itseään eli raskautta.

Hienoa että pääsette hyödyntämään oviksen noni. Plussatuulia sinne, että nyt tärppäisi.

Tervetuloa Lana myös tänne. Toivottavasti siellä on kaikki nyt hyvin ja pian tulee plussa.

Jomael, joko selvisi kipujen syy? Toivon kovasti, että siellä olisi kaikki hyvin. Voi kurja teidän kotitilannetta, kun ei mies vieläkään tule järkiinsä. :( Voimia sen kanssa.

Toivottavasti Iissa teillä hoidot nyt tehoaa ja saatte pian oman nyytin syliin.

Omanapailun kopioin laiskasti tuolta toisesta ketjusta:

Itsellä menossa kp 29/30-??. Kovasti yritän olla kuvittelematta oireita, mutta silti niitä ilmestyy. Ei pitäisi toivoa liikaa, ettei putoa korkealta. Kumminkin on kuviteltuja tai olen tulossa kipeäksi. Oireina tai "oireina" havaittu huimausta, viluisuutta, rintojen arkuutta, vatsan nipistelyä ja välillä pientä pahoinvointia.

Pikainen oma napailu... Kävin eilen ostamassa testin. Aamulla menin vessaan ja tein testin. Siinä istuskelin pöntöllä ja samaan aikaan kun vain yksi viiva pärähti testiin, tuli täti. Uskomatonta! Voiko ihmisen mieli siis vaikuttaa näin paljon oman kehon toimintaan, että sitä ajatuksellaan pystyy melkein tädinkin ohittamaan! No, nyt olen sitä mieltä, että jostain kumman syystä, mulla on alkanu kierto pitenemään. Tässä kierrossa aionkin tikuttaa ovista, että olisin edes vähän viisaampi oviksen ajankohdasta. Ei menis toistuvasti ohi, ku ei oo tietoa millon se oikeasti edes on.

Vargynja Voi kunpa teillä ois tärpänny!

Jomael Tsemppiä ja jaksuja!

Ellalaa ja elmiina Mikä tilanne teillä on?

Plussatuulia kaikille ja tervetuloa uusille kuumeilijoille!!!

Hei, muistanko väärin vai kirjoittiko joku siitä, et km jälkeen eka ovis olis ollu jotenkin kivuliaampi kuin aiemmin? Mä en nimittäin ennen ole ollenkaan bongannut ovista, mutta nyt kyllä tuntui selkeet oireet (ainakin vatsan toispuoleista kipua munasarjojen tuntumassa, valkovuodon runsautta/koostumusta en seuraillu enempää).
Ja sitten vielä tyhmempi kysymys...kuinka nopsaan ne raskausoireet sitten voi tulla oviksen jälkeen vai liittyykö rintojen arkuus ja alavatsan kipuilu yhä 2. päivää sitten olleeseen ovikseen tai hurjaan hyötyliikuntaan, jota yritettiin harrastaa parina päivänä tuossa oviksen tienoolla? Päivitin viimeinkin tuonne omiin tietoihin km jälkeen, et yritetään raskautta (ei siis olla enää rv17, niisk) ja siellähän kerrottiin mahdollisen raskauden näkyvän testissä vasta 11 päivän päästä eli huhtikuun ekana...
Nyt tosiaan toivon jouluvauvaa, koska meidän sairaalan synnäri saatetaan lopettaa vuoden vaihteessa ja sit pitäs lähtee synnyttämään 50km päähän. Eli on sellanen olo, että nyt-heti-mulle-raskaus-kiitos!!

Mohveli: kyllähän tuo ihmismieli on uskomattoman vahva, ja pystyy yllättäviinkin asioihin. Mutta hyvä (?) että se täti nyt kuitenkin tuli, niin pystyy taas jotenkin laskeskelemaan, että missä mennään ja tikuttelemaan ovista....

Täällä suunnalla ei mitään uutta... kp 51/28-???

pikainen omanapailu:

Ei uutta =D =D =D

Kp 6 nyt ja onneksi täti näyttää poistuvan takavasemmalle ;) sain tälle päivää vapaata kun tein eilen tuplaa jne. Lähden viemään poikaa vkl:n viettoon niin saadaan vähän miehen kanssa vietää kahdenkeskistä aikaa ;)

Hyvää viikonloppua tylleröt! nähdään maanantaina !

Pikainen omanapailu täältäkin:

Ei uutta täälläkään! xD xD xD

Kp 54/28-?? menossa. 3.4. on viimeinen eräpäivä ja sitten varaan ajan lääkäriin jos plussa ei ilmaannu.

Mohveli: No kylläpä nyt sattuikin tulemaan samaan aikaan! Mutta kaippa se ihmismieli vain voi vaikuttaa.. Itsellä ei ole koskaan jäänyt menkkoja väliin ja nyt kun ollaan yritetty vauvaa, niin sitten jäi ja tuli mukamas kaikkia raskausoireitakin :D Ja se oli tosiaan sitten se kysta..

Nyytikki: Itsekään en ole oikein koskaan tuntenut ovulaatiota, mutta ihmeellisesti kun alettiin vauvaa oikein kunnolla yrittämään, niin alkoi tuntua! :O KM minulla siis ei ole ollut, mutta jotenkin kun yrittämään alkoi, niin elimistö alkoi huudella ovista ;) Tullut nyt parina kertana pienesti vertakin oviksen aikaan.

Ja sitten täältäkin omanapailua :P
Nyt KP 8 ja ajattelin, että miehen kanssa voitaisiin viikonloppuna vähän reippaammin tuota peittoa heilutella ;)

täällä sit mies muuttiki mielensä ja nyt sit yritetää taas pienokaista. saa nähä tärppääkö taas, jos tärppää ni toivottavast pysyy matkassa loppuun asti. :)

toiminpa taas lääkärinäkin ku mies kävi keuhkokuvissa. kuvat normaalit onneks eli ettei vaan ois allerginen yskä sillä. (onneks on koulutust alalta)

Ihanaa Gatusa! :)
Toivottavasti teillä nyt tärppäisi ja tosiaan pysyisi matkassa mukana..olisitte sen kyllä jo ansainnut!

Takaisin