Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tussilago tervetuloa mukaan!

ON: Kp 25/21-?? Ei plussaa eikä tätiä. Ei oireita suuntaan tai toiseen. Alapää on herkempi kosketukselle ja väsyttää. Nukuin päikkärit ja 12 tuntia yöllä. Ehkä vain kuvittelen ja muuten väsyttää, negaa näyttää. Vielähän se illaks täti ehtis ajallaan. Ens kierrossa en testaa ennen kuin on viikon myöhässä, jos on. :/ Julmaa tällainen, koko kierron odotellu tätiä ja ny päivä päivältä enemmän kuvittelen että ehkä tää onkin myöhäinen plussa. Voi pettymys tulee.

Tervehdys pitkästä aikaa! :)

Pahoittelut negan saaneille :/ 
 ja tervetuloa uusille mukaan kuumeilemaan :)

Taisi olla muutama plussannutkin, joten Onnea heille :)

Eetula; voi ei.. oon niin pahoilla.. :/ oot kyllä ihanan positiivinen :) ja ihan huippua että kuitenkin raskauduit :) Toivoa siis on :)

Mohveli; ikävä tilanne siellä.. :/ onko mitään uutta?

Chipmunk86; tylsiä nuo pitkittyneet kierrot.. :(

elmiina; jospa sieltä vielä plussa tuleekin ;)

Omaa; viikko sitten tultiin miehen kanssa kahdenkeskiseltä lomalta :) Oli kyllä ihana loma ja lämpöä riitti :) Tytöllä oli hoidossa mennyt oikein hyvin, ei ollut kuulemma kauheasti edes ikävöinyt meitä.. edellinen viikko meni niin kiireissä joten en kerennyt täällä kuin piipahtaa lukemassa pikasee teidän kuulumisia.. :) Nyt itsellä menossa kp 56 eikä tädistä tietoakaan.. edellisen testin diginä tein ennen matkaa eli kp 38.. tuskin enää mitään plussaa tuliskaan vaikka mielessä on aina pienen pienen pieni toivon kipinä jospa kuitenkin plussa vielä tulisi.. voisin tietty viikon sisään vielä testaa niin sitten viimeistään menkat alkaa :D ainakin usein menee niin että kun testin tekee ja tulee nega ja hetken päästä menkat.. eilen taas elämä löi vasten kasvojani.. ihan kuin olisi turpaan saanut.. hyvä ystäväni ilmoitti olevansa jo viikolla 16. raskaana.. olin että just.. pienin heillä kerkee täyttämään 2v kun kolmas lapsi jo syntyy.. kyllä on pakko myöntää että uutinen kirpaisi ja syvältä.. mä olen varmaan ihan kauhea ihminen.. :( olen yksin ajatuksieni kanssa, mies ei halua keskustella kanssasi siitä kuinka paha mieli mulle tuli tuosta uutisesta ja siitä kun en tule raskaaksi vieläkään.. täytyy myöntää että nyt alkaa pikku hiljaa olee jaksamisern kortit vähissä.. mistä tässä saa enää toivoa raskautumiseen? mulla on jonkin verran ylipainoa joten julkiselta puolelta ei saada apua lääkärin sanojen mukaan.. ensin kuulemma pitää olla normaalipainoinen.. viime yön pohdintojen jälkeen ajattelin että täytyy varmaan jäädä jonkinlaiselle yritystauolle..ilman ehkäisyjä mentäis mutta ei ajatustakaan kierron laskemiselle tai muulle vastaavalle.. yhtään ovis- tai r-tetsiä en tee enää aikoihin.. enää ei jaksa vaan olla positiivinen.. tuntuu että lähipiirissä ihmiset vaan lisääntyy, töissä vihjaillaa raskaus-jutuista jne.. en ymmärrä mitä väärää tässä ollaan tehty kun meille ei sitä plussaa voi tulla?

huh huh.. olipas vuodatusta.. helpotti sentään vähän :)

Toivottavasti kevät tuo paljon plussia meille kaikille :) minä mukaan lukien :D

tervetuloa kaikille uusille! :)

elmiina: sama tilanne jatkuu mullakin.. :/

kukka: tiedän niin hyvin kyl ton tunteen.. itekki muutaman kerran tirauttanu kyyneleitä kun kuullu et joku on raskaana..

ON: eilen illalla oli tuntemuksia et ny se täti tulee mut eipä sitten tullukkaan.. oon taas kuvitellu ittelleni raskausoireita ku täs ny on jo reilun viikon ollu välillä kuvottava olo ja sit taas ei mitään.. on niin märkä oloki koko ajan et vois hyvinki kuvitella et sieltä olis ennemmin ovis ku täti tulossa.. piina jatkuu kp34/29-34 huomenna uutta testiä kehiin..

Butterfly85 - mä juuri tilasin raskauskeijun ovistestejä (David puikkomallisia) ja toimii. Sain oviksen juurikin bongattua. Helppoja ja nopeita.. ja suht edullisia ;)

Hyvää alkavaa viikkoa! Täällä kauniit säät jatkuu, toivottavasti muuallakin.

Pahoittelut saiski keskenmenosta. :( Ja paljon tsemppiä. Tuohon kysymykseesi en kyllä osaa vastata mitään.

Nyytti, jep piinaviikkoa täällä eletään. Kiitos tsempeistä ja pitkästä pinnasta. Niitä tarvitaan. Joko on selvinnyt, mitä rinnassasi on? Toivottavasti ei mitään vakavaa. :\

Joko polilta on kuulunut jotain Eetula?

Jopas Chipmunkillakin venyy kierto aina vaan. :/ Löytäisi jo se täti viimein sinnekin. Tsemppiä odotteluun.

Tervetuloa Wilmuska juttelemaan kanssamme. Pahoittelut keskenmenoista. Ja onnea oviksen pongaamisesta ja hyödyntämisestä. Toivottavasti tärppäsi ja pikkuinen pitää tällä kertaa lujasti kiinni. :)

Tervetuloa Tussilago tännekin. :) (Tuonne toiseen ketjuun jo sinulle vastasin vähän enemmän.) Toivottavasti siellä tapahtuu pian jotain suuntaan tai toiseen.

Tsemppiä elmiina sinnekin. Voi että, kun monilla nyt tuntuu kierrot sekoilevan. Tädit ja haikarat on ihan eksyksissä. Toivottavasti jompikumpi löytää sinut pian.

Mukava kuulla että reissusi oli mukava kukka. :) Muuten kuulumisesi onkin kurjempia. Ei tässä oikein osaa mitään lohduttavaa sanoa, mutta paljon voimia lähetän. Ja plussatuulia. Tee ihmeessä varmuuden vuoksi uusi testi. Jos se vaikka olisikin plussaksi muuttunut. Jos ei niin toivottavasti edes täti tulisi sinne pian. Julmaa tommonen, ettei edes apua voi saada. Tuli ihan paha mieli puolestasi. :( Oikeus ylipainosellakin on saada lapsia. Etkä ole kauhea ihminen. Etkä edes ole täällä yksin tunteidesi kanssa. Monilla on kirjoitusten perusteella ollut samanlaisia fiiliksiä toisten raskautumisesta ja mielestäni ne on ihan ymmärrettäviä. Hali.

Voimia Ellalaa odotukseen. Pidän sormet ristissä, että huomenna tulee plussa.

Kappas, olinkohan vähän hidas, kun melinda ehti väliin. Paljon onnea ja tarrasukkia! ^^

Ööö, mitä tapahtui. Äsken tuossa viestini yläpuolella oli viesti jossa melinda kertoi että hänellä on kyytiläinen ja nyt se viesti on kadonnut.emoticon

Noniin ultrassa käyty ja siellä OLI kyytiläinen kohdussa. neuvolan rv arvio oli hieman pielessä mutta ei se mtn. kovasti se sydän siellä väpätti ja kaikki oli ok. Mutta onnea yrittäjille ja itse siirryn odottajien puolelle. 

Onnea ja tarrasukkia melindalle!

Ellalaa: Joko? Joko? No entä nyt? Joko.... ÄÄÄÄÄH. Hermoon ottaa, jotta tsemppiä meille... Ja onnea huomiselle :)

Chipmunk86: Mehän mennään lähes samoissa päivissä, mulla kp 48/28-? Negaa on ollu ihan verikokeessakin ja nyt vaan ootellaan ja ihmetellään. Kait se on sinne lääkäriin kohta puoleen suunnattava jos ei ala mitään tapahtumaan. Jaksamista sinne vain!

Hellurei ja hellät tunteet !

Ellalaa, elmiina ja tyttötiikeri Jaksuja tädin tai plussan odotteluun! Tiedän, tämä on rasittavaa, ku mistään ei enää tiedä mitään. Kaikki on niin epävarmaa.

TMJ Samanlaisia fiiliksiä on täälläkin! Koko ajan mietityttää tärppäsikö vai ei, tulleko menkat vai ei, voiskohan plussa jo näkyä yms. Ärsyttävää ku sitä aina itelleen lupaa olla miettimättä, mutta sitten toivo alkaa nousta ihan huomaamatta.

chilly Hyvä että saitte oviksen hyödynnettyä! 

late Mulla ei kyllä ole yhtään rautaset hermot! Viime viikolla tuli testattua kolme kertaa, vaikka menkat ei ollu vielä edes myöhässä! :) Nytkin vingun mieheltä kokoajan, et joko testataan, mut hän ei anna lupaa... Hmph!

saiski Pahoittelut keskenmenosta!

Chipmunk Tuo sun kierto on kyl aivan mahdoton! Soitahan jo tk:hon.

Tussilago Tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

Kukka Et ole huono ihminen! Mullakin on usein ihan samanlaisia fiiliksiä. Tuntuu, et kaikki ympärillä sikiää! Tosi outoa tuo julkisen puolen "sääntö"! 

Ellalaa Toivottavasti huominen testaus antaisi toivotunlaisen tuloksen eli plussan!

Vargynja Tsemppiä piinaviikkoon!

melinda Onneksi olkoon! Tarrasukkia ja liimaa sinne pikkuiselle!

on: Täällä siis kp29/26-32. Vessassa käynnit on paniikinomaisia, kun ei tiedä onko housuissa punaista, ruskeeta vai ei mitään. Perjantaista lähtien on tullu välillä sellasta vaalean ruskeeta tuhrua (sori yksityiskohtaisuus) tai sit ei mitään. Märkä olo ja rinnat nyt taas "illasta" täyteläisemmät. Jomotuksia ei, paitsi eilen illalla vähän. Tapahtuisi jo jotain suuntaan tai toiseen!!! Loppuis nuo tuhrut ni uskaltaisin testata tai pyyhältäisi täti kunnolla paikalle!!! Argh!

Kukka : kuullostaa omituiselta säännöltä koska ainakin minua on nyt tutkittu ja jatketaan tutkimuksia alku kartoituksia vielä mutta kuitenkin niitä tehdään vaikka olen ylipainoinen..

täällähän tapahtuu taas kun ei ole hetkeen itse kirjoitellut (päätin ottaa vähän lomaa vauvakuumeilusta netissä kun se vaan pahentaa tilannetta..) lukemassa olen kuitenkin käynyt! :)

onnea plussista ja toivottavasti piinailijat saavat vähintäänkin sen myöhäisen plussan! :)

eetula, ei voi muuta sanoa kuin tsemppiä<3

itse jännitän että alkaako punaiset päivät vai ei, muutaman päivän on ollut itku herkässä mikä vähän vinkkaisi että ne alkaa kuitenkin ja olen luopunut tässä kierrossa toivosta, ihan vaan kun tahdo pettyä :D vaan eipä ole vielä näkynyt menkkoja! :)

Nyt on tosiaan sekä täti että haikara eksyksissä. Ny loppu stressaaminen tän kierron osalta, jos ei tätiä kuulu ni testaan ens viikolla uudestaan. On miulla minipillereillä ollu pisin kierto 27kin päivää että ehkä oon vaan bongannu oviksen väärin. En kyllä usko? Eli kp 26/21-??. Tulis ny ees se täti sitten. Kaikki PMS oireetkin on kadonnu jo. Ei niin mitään.

Huomenta armaat kanssakuumeilijat :) Täällä jäätiin poikasen kans sairastuvan pitoon täksi päivää... :S Sitten alkaakin vapaat, toivottavasti ei mee sairastaessa koko aika. On tää kyllä ihmeellisin kierto pitkiin aikoihin :S Tänään on siis kp 19/27(28)? ja dpo 5. Muutaman päivän on ollu ihan ihmeellinen olo. Ja eilen rupesi tuntumaan siltä ettei tissit sovi liiveihin :D Anteeksi vain hiukka suora ilmaus. Että en tiijä. Voisko sanoa että odottavan aika on jälleen kerran piiiiiitkä. Ja ainuttakaan testiä en kyllä tee ennenkuin täti on kunnolla myöhässä. Jos nyt edes myöhästyy. Argh. Taas on toiveet pilvissä ja sieltähän on aina yhtä riemukasta tipahtaa rytinällä alas :/

Himputti noita monien pitkittyineitä kiertoja ja negoja :/

Kukalle paljon voimahaleja!

TMJn tilanne jännittää :))

Vargynja, kiitos kysymästä, kaikki oli hyvin!!
Kummassakin rinnassa oli varsin runsaasti rauhaskudosta, mikä ilmeisesti sit aiheuttanu kipua toisessa rinnassa. Lääkäri meinasi että raskaudesta johtuvaa kun hormonit pärähtäny"käyntiin", mutta tää kipu alko jo ennen plussakiertoa. Mies sit kotimatkalla huomautti, että eikös me epäilty aika vahvasti varhaista keskenmenoa viime kierrossa ja niinhäns e olikin. Eli liekkö hormonit saanu aikaan rauhasten kasvamista/lisääntymistä jo viime kierrossa, sit tuli stoppi vuodon kera ja nyt tässä kierrossa sit uus hormoniryöppy.
Täällä meni viime yö niin huonosti nukkuen, että olo ihan kuutamolla. Sen vissii näkee ulospäinkin, kun mies tarjoutui vapaaheoiseksi viemään poikaa kerhoon. Takas tullessaan huikkas eteisestä että huh huh(luultavasti siis ajatuksena kommentoida jotain tapahtunutta), johon misä vastasin "Niin, kyllä!". Molemmat oli hetken hiljaa ja täys repeeminen :D En tiiä mistä mun vastaus tuli, mut ei sillä ollu mitään tekemistä miehen kotiintulon kanssa. hohhoijaa... :)

Toivottavasti ketään ei häiritse että edelleen täällä taustailen, en mä malta pysyä poissa ja kiva lukea mitä kenellekkin kuuluu ja jännittää mukana :)
Kovasti plussatuulia toivottelen ihan joka suuntaan!♥

moikka luin et sun kierto pitkittinyt mun oli parhaimmilaan kp 64 tosin on ollut tässä viimeiset 6kk mutta eiköhän se onnista sullakin kun se onnisti minuakin ja mulla sentään on ylipainoa. 

Ekaa luomumenkkoja pillerien jälkeen vasta odottelen, joten en ole osannut vielä huolestua pitkittyneestä kierrosta. Uskon, että töissä oleva stressiaika ja suuret elämänmuutoksetkin vaikuttavat nyt tähän kiertoon aika lailla. Tällä viikolla laitetaan nimet tontin ostopapruun ja talofirmojen kilpailutus kovasti jo menossa, että saadaan omaa tuvan rakentamista kesällä aloittaa. :) Olihan mulla alkukierrossa parikin antibioottikuuria ensiksi poskiontelotulehdukseen ja sitten pissatulehdukseen, joten sekin on varmaankin myöhästyttänyt kropan toimintaa. Lääkärille en ihan vielä viitsisi mennä kun nämä TK:n porukka on mitä on ja työtkään ei tahdo antaa myöten ylimääräisille lääkärireisuille.

Onnea mahottomasti pienestä kyytiläisestä! Tarrasukkia sinne massuun! :)

Takaisin