Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
omanapailen taas kerran.. eli eilen oli taas tuntemuksia koko illan et ny se täti tulee.. en sit hakenu apteekista testiä kun luulin et menkat alkaa. laitoin siteenki jo yöksi mutta aamulla ei mitään! ei tätiä eikä mitään tuntemuksia et olis ees tulossa. no tänä aamuna ku töihin tulin oli tosi huono olo ku en ollu syöny mitään. join kupin kahvia ja ny on taas olo ihan normaali.. piinailu siis jatkuu.. kp35/29-34. tänään töiden jälkeen kyllä haen sen testin! :D 

elmiina: sulla vissiin kans sama tilanne vai onko tullu jo selvyyttä? :)

innostus innostus innostus! sain haamun eikä ollut edes aamuvirtsasta! (ei en malttanut odottaa enää pitempään kun eilen olisi pitänyt ihan viimeistään alkaa menkkojen!)

Pitää toivoa että parin päivän päästä vahvistuu! :) <3

Heippa kaikille! Paljon on taas tapahtunut, kun oon ollu reissussa! Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille :(

Mulla oli ovulaatio pe/la. Ehkä joku pienenpieni toivo saattais olla, sillä päästiin pupuilee la-illalla, kun tulin reissusta. Kovasti en tosin jaksa uskoa, mutta katotaan miten käy. Ens kiertoon sitten uudella innolla, jos nyt ei tärppää. 

laurushka: onnea!

Ellalaa: miulla ku noita testejä on ni negaa näytti tämäkin aamu. Vähän menkkakipuja aamulla mut ei vuotoa. Ekat päivät herätti toivoa, nyt taas vaan odottelen menkkoja. Mikä lie hormonihäiriö ku ovis oli ihan ajallaan, siitä oon varma. Lieneekö stressi sitten. Kp 26 siis menossa, edelliset ollu 21 ja 22. Tosin ku söin vielä minipillereitä ni oli kierto pisimmillään 27 päivää eli kai ne täs parin päivän sisään alkaa. Varasuunnitelmana jos ei ens maanantaihin mennessä ala testaan silloin vasta uudelleen ja sit kai lääkäriin...

Onnea melindalle ja laurushkalle! Ihanaa! :)

Mä en millään malttais odottaa ens viikkoa ja lomaa ja yhden yön kylpylälomaa! :)
Viikonloppuna näin unta, että meillä oli vauva. Joka nukku meijän sängyssä, siellä täällä. :D Mies oli menny vauvan kanssa nukkumaan ja itse menin myöhemmin perässä. Mä ihmettelin sitten miehelle suureen ääneen, että miksei vauvalla ole vaippaa ollenkaan. Että pissaa on kohta koko sänky täynnä. Voi gaad mitä unia. :D Muistan että vauva oli poika ja niin kaunis kun vaan pieni ihmislapsi voi olla. :) Että tällasta kuumeilua tänne siis.

Tällä hetkellä täti on hyvin vahvasti kylässä ja olkoot. Kunhan lähtee pois viikonlopun aikana.
En voinu malttaa mieltäni ja olla spekuloimatta, että jos tästä kierrosta onnistuttais saamaan kyytiläinen mukaan, niin la olis 20.12. Olispa kyllä paras joululahja ikinä! :)

Ellalaa on hyvä ja hakee sen testin nyt tänään, niin ei tarvii täällä niin hirmusti jännitellä mukana. ;)
Vaikkei kaikkiin viesteihin tuu kommentoitua, niin kaikki luen ja oon hengessä mukana.

Laurushkalle oikein paljon onnea!!!

Jeps, täti edelleen hukassa... Tai en tiiä onko tulossa vai mitä... Tänään on vuoto muuttunu hieman tummemmaksi eli kai se täti sieltä muutaman päivän päästä porhaltaa paikalle. Muutaman päivän päästä on kp1. Nyt siis 30/26-??? Mistä se johtuu ku yhtäkkiä kierrot alkaa pitenemään? Varsinkin tuo ovulaation jälkeinen pätkä...

Täälläkin kärsitään ylimittaisesta kierrosta :( viime kierrossa menkat alkoi 2 tuntia negatiivisen testin jälkeen (veikkaan psyykkisiä syitä). Nyt ei sekään auttanut, vaan menossa on kp 33. Mä varmaan stressaan tätä, ja siksi ei kiertokaan pysy säännöllisenä.

ei tarvinu testiä hakea kun alko tulla tuhrua.. olis se plussa ollu kivempi mut onneks ny tuli ees joku selvyys.. :)

Ellalaa Mulla tullu tuhrua jo perjantaista asti, mut kunnon vuotoa ei millään. Tänään vähän tummempaa, muuten ollu tosi vaaleeta. Aloin jo epäilemään, että onko nämä jotku valemenkat... Mitään menkkaoireita ei vaan oikeastaan ole.

Mä taas kävin läpi noita oireita mitä oon kirjaillu kalenteriin. Mulla on ollu torstaina pistäviä kipuja, mutta en oo tajunnu että se ois ovis, kun luulin, että se meni jo maanantaina. Kuivat päivätkin oli tiistai ja keskiviikko. Eli josko tää ois oikeesti pidempi kierto, +-27 päivää. Sillon viimeistään ylihuomenna pitäis tulla tädin kylään. Jos ei tätiä näy uus testauspäivä lauantai.

Elmiina: itseasiassa katoin kans noita kalenterimerkintöjä ja huomasin et mullakin oli kp18 jotain alavatsajomottelua. Oiskohan mullakin ollu ovis vasta sillon eikä kp13. Mut muistan et se edellinen viikko oli kyl tosi kivulias kaikin puolin. Mistäköhän ne kivut johtu jos ovis oliki niin myöhään?

Samaa miekin oon ihmetelly. Mulla tuli jopa normaalit pms oireet ajoissa (huimaus, etominen, mahan turvotus) ja ne meni pois lauantai-sunnuntai-akselilla jo. Nyt tosin alkoi jomotus mahassa uudestaan että kai se täti huomenna tai ylihuomenna sitten. Henkimaailman asioita...

Nyt odottelen vuotoa ... jota ei ole vieläkään tullut  :( 

Ava-klinikalle varattu aika hoitojen jatkamiseksi :)

Kiitos Mohveli tsempeistä. Tsemppiä sinne takaisin odotteluun. Siellähän on jännää, toivottavasti tuhrut poistuu ja tulee plussa. Tai edes se täti eikä kierto venähtäisi niinkuin se tuntuu nyt monilla tekevän.

Mukavia vapaita TMJ. Toivottavasti pääset rentoutumaan etkä vain sairasta koko aikaa. Tsemppiä odotteluun, toivottavasti ei tarvitse tällä kertaa pudota.

Nyytti, kiva että siellä olikin kaikki kunnossa. :) Minusta ainakin on vain mukavaa, että plussanneet jaksaa vielä käydä täällä tsemppaamassa meitä ja lukemassa meidän juttuja.

Onnea ja tarrasukkia laurushka täälläkin. Saa taas toivoa, kun edes jollain onnistaa. :)

ainut, toivo se pienikin toivo. Toivon täällä, että teillä tärppäsi vaikka pupuilu hieman "myöhästyi".

Pahoittelut Reipuli tädistä. Ei siellä ilmeisesti kovin korkealta olla pudottu? Hyvää kylpylälomaa, ehkä siellä tärppäisi. :)

Saitko Eetula mitään tutkimuksia/lääkitystä/muuta hoitoa? Voi rähmä tuota tilannettasi, kun ei millään tule ulos.

Voimia yhteisesti kaikille, jotka odottavat eksynyttä tätiä.

Laurushka kovasti onnea sinne! Toivottavasti kaikki sujuu loppuun asti hyvin! :)

Tsemppiä teille joilla on kierto venähtäny. Toivottavasti tuhruttelut enteilis tädin vierailua. :)
Täälä ei vieläkään mitään!!! kp 49/28-ääretön? Vähitellen alkaa kyl oikeesti ketuttaa tämän. Ihan raivostuttavaa! Viime yönä näin unta, että tein 20 raskaustestiä, kaikki vielä jostain syystä eri merkkisiä, ja niistä joku 15 oli positiivisia ja muutama sitten negoja. Olin niiiiiiin onnellinen. "pikkusen" harmitti ku heräsin. :D Mut eipä auta ku ootella...

Aurinkoista huomenta :) Meillä nukuttiin peräti seitsemään! Jihuu. Vapaatkin alkoi, pientä nuhaa meillä poikasen kanssa mut ei sen kummempaa. Taitaa poskihampaat kiusata poikaa, komiasti ovat läpi ylhäällä.

Yks huono puoli tässä vapailussa on... Vauvva-asiat on koko ajan mielessä :D Tulee koko ajan mietittyä oireita. Nyt on siis kp 20/27(28) ja dpo 6. Menis vaan nopsasti viikko. 

Mites muilla? Pitkiä kiertoja on ilmeisesti monella riesana :/ Saapa nähdä miten itsellä käy. Ohan tää melkosta vuoristorataa taas. Kertokaapas vinkkejä, miten nää vauvailut saa pois päästä? Kun ei täältä foorumiltakaan malta pois olla! Liian jännä seurailla muiden tilanteita :)

Vargynja: Juu, ei oo pudottu korkeelta. Viime ovis meni ohitte ja nyt sitte sitäki kovemmalla tarmolla. Osuu niin kivasti kyllä yhteiselle lomaviikolle tällä kertaa, että ei muuta ku peukut pystyyn. :)

TMJ: Eipä näitä kyllä saa millään pois päästään, vaikka kuinka yrittäis.

Pari kaveria on saanu eilen muksut ulos yksiöistään. Ja ei ainakaan helpota katella niiden ihanien pienten kuvia. :)

Onko kukaan käyttäny fertilityfriendiä? Mä kirjauduin sinne ja latasin myös kännykkään. Illalla pitäs naputella tietoja edellisistä kierroista. Lämpöjä en oo oikeen mitannu, mutta jos nyt alkais mittaamaan. Vaikuttaa ihan mielenkiintoselta "härveliltä". Ois ainaki kaikki tuntemukset yms. tallessa sitten yhdessä paikassa. 
www.fertilityfriend.com

Takaisin