Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aurinkoista sunnuntaiaamua kaikille!

Eetula Olet ihanan positiivinen! Saisimme kaikki ottaa mallia sinun ajattelustasi! Haleja!

piia Mulla lähtee ahistus aina ku siirtelen vähän huonekaluja. :)

elmiina Jänniä päiviä sulla edessä! Tsemppiä!

JMH Mukavaa reissua teille!

Ellalaa Teilläkin piinapäiviä luvassa! Tsemppiä!

Tyttötiikeri Äläpä muuta sano! Mutta eniten ärsyttää ku ite sillä tavalla sekoilin. Ois ees testi ollu viallinen tms.

Täällä edelleen ootellaan tädin tuloa. Eilen ois ollu "virallinen" tädin vierailu päivä, mutta eipä tullut... Pe ja eilen tuli housuun pienen pientä tuhrua, mutta siinä kaikki. Ovulaation osasin mielestäni bongata ja nyt jos täti ei tule piakkoin niin onpahan kierto venähtäny. Normaalisti 26, mut edellinen oli 32 ja nyt ollaan kp 28. Edelleen mulla vaan on semmonen tykyttävä tunne tuolla pääkopassa, että kun mitään menkkatuntemuksia (rintojen arkuutta, vatsakramppeja) ei ole ollut ollenkaan, että oisko sittenkin tärpänny ja viime viikon testit tein vaan tosiaan liian aikasten... Spekuloittekohan te rakkaat kuumeilijat yhtä paljon ku minä?!?!? :) Tuntuu, että ajatukset on koko ajan enemmän vähemmän tämän tyylisiä kuin: Entä jos...? No kun sillo oli ovis niin sit...? ym... Äh, lähtis käymään pienellä aamukävelyllä tuolla ihanassa auringonpaisteessa!

JMH hauskaa lomaa ja matkaa, nauti oikein kunnolla vapaasta :)
muut pahoittelut tädista/pettymyksestä.
jos jollain tullut positiivinen niin onnittelut :)
Mohveli: kyllä sitä aina on tullu spekuloitua ja testejä tuli tehtyä ennen. eiköhä aika monella meist ole sama vika että testejä kuluu tai ainaki sillo kuluu ku varaa ostaa :)

on: täällä odotellaan ovista ja mietitään kierron pituutta onko 34 kuten ennen vai venähtääkö. vajaa viikko viel ois odotettava ovista ellei ole peräti lyhyempi kierto mutta mitää ovisoireit ei kyl ole ja mulla se on niin kivulias ettei voi olla huomaamatta. eilen oli PITKÄSTÄ AIKAA hyötyliikuntaa illalla. mutta tiedän ettei tasan tärppää. menkkojen itellä pitäs alkaa ens kuus ku luteaalivaihe on sen 13pvä ja laskurin mukaa ovis ois jossai 21-23.3. saa nähä.
kevättä ja 23-30 lämpötiloi odotellessa...

sori omaa napaa täs vaan eli tein just testin ja puhtaanpaa negaa ette löydä.. :/ kp 33/29-34.. täti edelleen kateissa eikä mitään tuntemuksia et olis ees tulossa.. tulis jo niin pääsis uuteen kiertoon.. mites muilla piinailijoilla? 

Mä en edelleenkään vuoda mitään :( no huomenna soitto polille ja asiat selviää edes vähän....

Eetula sun kärsivällisyyttä kyl koetellaa. pyytävät sut käymää polilla huomen ja saat vaik lääkkeet että tulis iteksee ulos ettet joutus kaavintaan. voimia ja jaksamista. toi tunne on ihan hirvee ku tietää missä mennää mut sit ei tapahu mitää eli ei tule itestää ulos nopeest.

elmiina ja elllalaa toivottavast ne menkat teil alkas mahd. pian ettei kierto venyis tai sit se mieluisampi vaihtoehto että olis tärpänny vähä myöhässä ja pikkunen ois saanu alkunsa. kärsivällisyyttä koetellaa oikein urakalla. ite toivon et ovis ois pian jotta sais selvyyden kierron pituutee. raskautta en viitti haaveillakaa liiemmi vaik liikuntaa harrastettu eilen illal. nuo km:t pisti hiukka mietteliääks et miks näin käy mut eihä sitä koskaa tiedä, ehkä pikkunen ois syntyn sairaana tai kuollu pian syntymän jälkee jos raskaus ois jatkunu. toivottavast joskus tulee terve ja elävä pienokainen syliin.

Uskaltauduin taas sivustolle tammikuun loppupuolella tulleen km:n jälkeen, LA olis ollut pikkukakkosilla elokuussa. Nyt 5.3. alkoi ekat menkat km jälkeen ja oletettu ovis siis ajoittuu näille päiville, 28pv kierrolla olis tarkalleen 19.3... Tarkkaan en osaa sanoa, kun en ole käyttänyt mitään tikkuja tms. ja oireet oviksessa on olleet aina tosi vähäiset. Pillereiden jätön jälkeen oli kuitenkin n. puoli vuotta säännöllinen 28 päivää eli näillä tiedoilla mennään... Eilen jo peittoa heiluteltiin ja parin seuraavan päivän aikana täytynee vietellä vielä uudelleen tuo luolamies, joka ei tosin pistä yhtään vastaan ;) Km:n jälkeen tilanne oli ihan eri, kun pelkäsi satuttavansa muo tai että joutuisin kärsimään uudestaan samat tuskat, jos taas tulee km...
Jännityksellä odotan, tärppäiskö jo heti ekoista menkoista ja meillä olis mahdollisuus saada jouluvauva <3
Tsemppiä kaikille yritykseen!!!

Mohveli: Voi kuule kyllä sitä spekulointia harrastetaan täälläkin. Ja välillä jopa ihan turhaan. Kun kerran kävin siellä verikokeessa ja hCG pitoisuus oli 1, niin silti mietin välillä, et mitä jos sittenkin olis tärpänny, mut ovis vaan ollu myöhemmin kun ajattelin, eikä siks vielä oo pitpsuudet noussu... :D Aika epätodennäköistä, mut kaikkea tulee mietittyä kun niin kovasti toivoo.

Mutta näyttää kyllä monella olevan nyt se tilanne ettei tätiä kuulu kylään, mutta negaa näyttää... :/ Ja tännepäin ei vieläkään mitään uutta... Ei edes minkäänlaisia tuntemuksia, oviksesta, raskaudesta tahi tädin vierailusta lähipäivinä... Huoh...

elmiina ja Ellalaa: Olemme kyllä niin totaalisen samassa veneessä kaikki! Tuloksia siis jompaan kumpaan suuntaan nyt äkkiä kiitos!

Heipparallaa ja kaunista sunnuntaita kaikille, kaikesta huolimatta :)

Alkuun pikkuisen omanapaista kirjoittelua... 
"Tänään on 17. maaliskuu, ja on meneillään kiertosi 17 päivä. Ovulaatiosi: 3 päivää sitten, 14. maaliskuu, ja 10 päivän kuluttua raskaustesti voi näyttää positiivista."
Juu, vau-sivustoa lainatakseni tuo alku.
Ei vois enää enempi päästä pyörällä ihminen olla. Tiedot kyllä pitää paikkansa hyvinki ja taisipa tuo ovulaatiokin tulla vähän niinku vahingossa hyödynnettyäkin... ;) Mutta mutta.. Mä päätin olla spekuloimatta aiheella olenko raskaana vaiko en. Vaan eihän se onnistu! On siis ollu ihan käsittämättömän outoja tuntemuksia mahassa nyt tuon ovulaatiosysteemin jälkeen taas että ei koskaan ennen. Ja se paljon puhuttu kiinnittymisvuoto tai mikä se nyt onkaan. Kuinkas aikasin sellasta voi olla? Mä en muista yhtään tämmösiä juttuja esikoisen odotusajasta ja tuntuu että pää sekoaa kun alkaa liikaa miettimään. Hemmetti. Tää on se tuttu kaava taas, alkaa miettiä kaikenlaista päässä ja odotukset on korkeella ja mitäs sitten.. TÄTI tulee kuitenkin. Mutta tämmöstä tänne mun sunnuntaihin. Ihme olot senkun jatkuu... Tulee muuten pitkät 10 päivää.... 

Mitenkäs muilla? Edelleen mun on vaikee kenellekkään oikeen erikseen kommentoida kun en oikeen pysy mukana kun tuota juttua tulee niin vauhdilla :) 

Mutta Eetulalle täytyy taas kyllä sanoa että mä niiiiin ihailen tuota sun asennetta! :) Oikeesti. *Nostaa hattua* Hirmu paljon tsemppiä jatkoon, toivottavasti ei tulis mitään komplikaatioita nyt tän km:n myötä. 

Tsempitykset myös muille kanssakuumeilijoille! :) Jospa tää kevät ja aurinko tosiaan sais vauhtia näihin plussatuuliinkin ja saatais niitä ihanaisia vauvoja lisää maailmaan :) 

Eetulalle hirveesti tsemppiä että saat ens viikolla jotain selvyyttä asioihin.

Hirveesti on juttua tullu ettei kaikkiin millään pysty kommentoimaan,mutta kaikki on kyllä luettu :)

ON: ovis hyökkäsi nurkan takaa ja meinasi päästä karkuun,mutta ei onneksi ennättäny. Vau-tietojeni mukaan ovis ois pitäny olla vasta ma-ti,mutta tein testin pari tuntii sitten ja hymynaama sieltä tuli :) onneks aamulla heiluteltiin peittoa ;)
Teen silti ma ja ti vielä testit.

Jeps.
Kp 1
Yk 4 alkoi siis
Edellinen kierto oli nyt 34 päivää että pitenee vaan nämäkin kierto kierrolta.

Koitan asennoitua taas pikkuhiljaa uuteen nousuun... ihanaa kun mieskin kannustaa <3
Pienen pieni puusavottakin auttoi kun sai taas aivotuulettaa itteensä ees hetken aikaa... ja huomiselle varasin jo lenkkiajan itelleni että ukoke kattoo poijjaan perään :)

Iltoja!!
Ulkomailta kotiuduttu ja päätä tuuletettu firman reissulla :) Kivaa oli, tädistä huolimatta, mutta kivempi tulla kotiin<3... Tänään kp 6/33-37 tai jotain muita hirveitä lukuja :/ en mää tiiä enää... ei jotenkin huvittais edes tässä kierrossa laskea mitään tai muutenkaan yrittämällä yrittää.(joo helppoa nyt sanoa..). Koko ajan itkettää ja harmittaa :( Mies jo sanoi että on valmis menemään testeihin, jos se rauhottais mun mieltä... Tää on ihan kauheeta....

Työ ootte kirjotellu niin paljon että en mää en pysy yhtään kärryllä :D oon kyl lukenu kaikki viestit no worries!

ellallaa ja mohveli miten pystytte olemaan testaamatta. :OOO mä en ikinä jaksais oottaa jos ois myöhässä yhtään..:DD Toivotaan parasta! rautaset hermot, huh!

plussatuulia kaikille! <3

Onpas nyt monta tätiä/plussaa odottavaa. Tsemppiä Ellalaa, Tyttötiikeri, elmiina ja Mohveli. Toivottavasti harmi vielä muuttuukin plussaksi. Tai tulisi edes täti niin pääsisitte piinasta. Tyttötiikerillä varsinkin ollut jo mielettömän pitkä piina. Jos ovulaatiosi on tullut myöhässä, voi hyvin tärpätä ylipitkässäkin kierrossa. :) Suosittelen myös lääkäriä, jos täti ei ala näkyä lähiaikoina. Mohveli, et tosiaan ole ainoa, joka spekuloi. Mietin joka kierrossa, jos ja jos... :D

Gatusa, toivottavasti pääsette vielä jumppaamaan ennen ovulaatiota. Kurjaa, jos se menee ihan hukkaan. Mut kyllähän sinnikkäät simpat voi säilyä pidemmänkin ajan.

Eetula, voi kurja. Toivottavasti vuoto alkaisi pian normaalisti ja pääsisit  hommasta eroon ilman lääkkeitä ja varsinkin kaavintaa. Tai ainakin asiat selviäisi. Kylläpä teitä nyt koetellaan, paljon voimia sinne.

Pahoittelut keskenmenosta Nyytikki. Toivottavasti tulee pian uusi tärppi ja pikkuinen pysyy mukana.

Hienoa että saitte oviksen hyödynnettyä TMJ ja chilly. Nyt vaan toivotaan parasta. :)

Pahoittelut piia tädistä ja onnea uuteen kiertoon.

Sitä samaa myös latelle. Täti kerta toisensa jälkeen on ahdistavaa. Ei tässä oikein mitään lohduttavaa osaa sanoa. :( Mut oon varma, että teillä vielä onnistaa.

Huomenta!

Onko kellään teistä kun on saanu km:N niin noussu maito rintoihin vielä viikko sen jälkeen ? Huomasin vaan eilen ku peuhailtiin nii että multa tulee maitoa o.O ja tuntuu omituiselta kun viikkojakaan ei ollu ku 3+6 kun keskenmeno tuli ja nyt tulee maitoa!?

Kaikille tsemppiä ovisten haisteluun ja uusiin kiertoihin jos viel ei tärpänny... mä yritän ruveta laskeen et mitähän ne kierrot nyt sit mahtais olla :D

JMH, toivottavasti on ollut mukava reissu ja paljon tärppionnea uuteen kiertoon :)

Vargynjalla piinaviikko meneillään... piiiitkää pinnaa ja tsemppiä!

Tyttötiikerin kierto venähtänyt tooodella pitkäksi. huh!

Olikos se chipmunk kellä kans venyi, mikäs siellä on tilanne??
Olen yrittäny lukea täältä kaikki viestit, mutta aina voi jotain olla menny ohi :)

Mitenkäs Tyts, mikä on jaksu ja tilanne?

Mohveli, vielä on siis tsänssit, että olisitkin raskautunut tästä kierrosta! Jännää jännää :)

Ellalaa pahoittelut negasta...Toki on pieni mahdollisuus ettei vielä näy jos tätikään ei ole myöhässä.
Elmiinalle ehdin jo kirjoittaa tsempit piinailuun, mutta taisitkin testin myös tehdä.. :/

Eetula, toivottavasti pääsisit pian uuteen kiertoon!

Nyytikki, toivottavasti teille olis jouluvauva tulossa :)

TMJ, noin viikko oviksesta tais olla se yleisin aika kiinnittymisvuodolle. Mulla tais ekassa raskaudessa tulla aika tarkkaan 7pvää oviksesta, yksi punainen viiru vessassakäynnin yhteydessä.. Tässä tokassa ei tullut lainkaan.
Toivottavasti siellä omituiset olot ennakois hyvää :)

Chilly, hienoa että saitte yllätyksenä hyökänneen oviksen hyödynnettyä ;)

Piia, tsemppiä ja jaksua uuteen kiertoon. Kyllä se plussa vielä tulee!

late,kiva kuulla että reissussa oli mukavaa :)
Mielialat varmasti heittelee ja on maassa, kovasti jaksua sinne!!!

Saiski, en osaa kysymykseesi vastata mitään, mutta kovasi toivon teille tärppionnea ja siirtymistä takaksin raskautuneiden puolelle!

Tänne ei ihmeitä. Kaurapuuro on kiehumassa ja poika tuossa hyörii. Raskaus on hyvin oireeton ja mitään varmutta ei ole, että onko tuolla edes kaikki hyvin. Mihinkään kokeisiin en pääse, saati varhaisultraan. Kuulemma vaan jaksettava odottaa sinne np ultraan.
Tänään on aika terveystaloon toisen rinnan ultraan, kun siellä on jotain omituista.

Joo vuotoa ei edelleenkään ole :( nyt sitten odotellaan että polilta joku soittaa takaisin...

Täällä yhä odotellaan pitkittyneen kierron kanssa. Nyt on kp50/28-? menossa. Viimeisin nega testattu lauantaina. Oireettoman olon jälkeen on ollut nyt viikonlopusta lähtien erittäin vetinen valkovuoto. Välillä saa juosta vessaan märän olon vuoksi (luulen aina, että täti tuli paikalle), mutta saankin todeta, että valkkariahan sieltä valuttaa. :D Tosi yksityiskohtaista tarinointia, sori. :D No nyt sitten elättelen toiveita, että tuo valkovuoto ennustaisi tulevaa tätiä tai sitten sitä todella epätodennäköistä plussaa. :) Nyt on mennyt ihan puihin laskelmat ovulaatiosta. Ensimmäinen epäily oli 14.2 sitten seuraava 26.2. Otin seuraavaksi ovulaatiopäiväksi 5.3 niin taas tämä odottelu helpottuu kummasti. :D Kait sitä pitäisi TK:hon soitella josssain vaiheessa jos tämä kierto venyy...

Moi kaikille!
Nyt oli ihan pakko kans kirjottaa tänne, niin ei tarvi ihan itekseen spekuloida..

Nyytikki - mulla ihan juurikin sama tilanne kuin sulla. Toinen km helmikuulla ja 5.3. tuli täti. Nyt siis ovis ihan näillä näppäimillä ja ollaan kyllä peittoa heiluteltu.. saas nähä kui käy. 
Ei ihan jaksa uskoa, että heti tärppäis. Ollaan kuitenki jo kohta puolitoista vuotta yritetty enemmän tai vähemmän.. ja siis kaksi km takana. Uusi raskaus kyllä pelottaa, jos taas menee kesken.. mutta eihän sitä voi tietää. Kunpa voisikin.. tai sitten ei. Tää on niin tätä!

Koko viestiketjun luin, mutten enää muista "nimiä".. kuitenkin tsemppiä ihan kaikille ja tietysti niitä plussatuulia! <3

Jospa mä nyt tännekin kirjoitan, vaikka tuonne toiseen ketjuun ehdinkin jo laittaa samat jutut.

Lopetin minipillerien syömisen kesällä (oisko ollut heinäkuussa). Syyskuussa tulin raskaaksi ilmeisesti ekasta kierrosta, lokakuussa raskaus keskeytettiin lääkkeellisesti, sillä kyseessä oli tuulimuna. Vuodin 7 viikkoa ihan solkenaan, kunnes vähän ennen joulua kävin kaavinnassa.

Nyt on mennyt 3 kiertoa ilman plussaa. Eka oli 28 päivää, toinen 32 ja nyt on menossa kp32. Testi näytti viikonlopulla negaa, mutta menkat ei ole alkaneet. Tylsää odottelua siis kuukaudesta toiseen.

Takaisin