Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Eetula! Voimahaleja sinne!

Tässä kopio tuolta raskautuneiden puolelta eli omaa napaa tulossa...
Täällä on hieman ristiriitaiset fiilikset... Tein tänään aamuyöstä digitestin ja se näytti negaa... :( Menkkojen siis pitäisi tulla huomenna. Outoa vaan on se, et jo maanantaina minun mielestäni cittarin pregcheck näytti haaleeta plussaa ja keskiviikkona selkeämpää. Eilen tein illasta myös yhden ja sekin näytti plussaa. Nyt en kyllä oo enää ihan varma, et katoinko oikeasta kohdasta sen "raskausviivan". Mieskin kyllä näki ne viivat ja oli sitä mieltä et raskaana ollaan, mut digitestin mukaan ei olla. No, katellaan tämä viikonloppu miten tilanne kehittyy. Ärsyttävää! Mies vaan sano, et ei heitetä kirvestä kaivoon vielä, kun menkatkaan ei ole vielä myöhässä. Ite vaan oon niin kärsimätön, epäluuloinen ja tyhmä, ku teen noita testejä aina etukäteen. Sitä oottaa ja toivoo, mut sit aina putoaa niin korkeelta. Voihan olla, et hormoonia ei vaan ole vielä tarpeeksi (todellakaan!) ja testi näyttää siksi negaa. Taidan käydä ostamassa tukun noita testejä ja testailla joka päivä niin kauan ku menkat ilmestyy! :D

Mikä on muiden piinailjoiden tilanne?

OMAA NAPAA:

Mä vaan ootan että ukoke tulee kotio ja pääsee tuonne ulos vähän aivotuuletusta harrastamaan! perkele että ärsyttää nyt kyllä kaikki, ja ihan vaan sen negatiivisen tuloksen takia. Mää en oikeesti jaksa iltaan saakka olla räjähtämättä jos oon vaan sisällä. Täällä on huonekalutkin vaihtaneet paikkaa makkarissa ja verhoja oon vaihdellu ja semmosta helvetin isoa (toki hienoa) peiliä roudannu ylös ja alas ja miettiny että missä sen oikea paikka ois... Toivottavasti kuukautiset nyt tulis ajallaan eikä odotuttas kiertoa tosi pitkälle. sitäkin kun on tapana tapahtua...

onpas täällä käynyt parina päivänä paljon keskustelua, kivaa lukea <3

Eetula voimia odotteluun, ihan kamalaa jos ei kestäkkään, toivon tosi paljon hyvää sinne!

Jomael, toivottavvasti asiat selkeytyy pitkällä aikavälillä ja jännitän jo puolestasi varhaisultraa ;)

Itse täällä en jaksaisi piinailla enää yhtään, kävin salaa mieheltä ostamassa testin kun ei ole täällä tänään :D Se pihtailee testejä multa etten olisi niin malttamaton ja pettyisi turhaan ;)

Eetula sulla on ihailtava asenne. Hattua nostaisin, jos sellainen päässä olisi.

Mohveli ääh ärsyttävää... Tiedän tunteen!

ON: Kp 22/21-24. Herkkä testi aamulla nega, jos oviksen bongasin oikein alkaa vihoviimeistään sunnuntaina menkat. Saa nähä, jotain nipistelyjä ja jomotusta tuntuu, mutta vielä ei näy isompia kramppeja tai vuotoa. Toivoa on kunnes täti tulee, ei oikein jaksa uskoa, mutta jos kuitenkin.

Veriarvo 7 joten nyt vain kohti uutta nousua!! Mies on tosi pahalla päällä... Pettynyt jne. Ja nyt sitten saan kuulla kunniaani :( en voinut tällä mitään :( mä käyn läpi kaikki "kivut" vuodot jne. Tää on mulle fyysistä ja henkistä! No niin kun olen sanonu et kohti uutta nousua!! Vyöheketerapia here i come

Kiitos kaikille vastauksista... =) en enään kysele asiaa joka ei minua nyt tällä hetkellä koske millään tavalla..

Eetula:
Paljon tsemppiä tulevaisuuteen!

Kyllä se tästä :) ette musta eroon pääse :D sori.... Mieskin puhuu pikkuhiljaa

Vain omaa napaa tiedossa!!! No niin, hätähousu ku olen ni olin tyhmä ja testasin aivan liian aikasten. Lisäksi olin kattonu viivan paikan väärästä kohtaa!!! Tein äsken viimeisen kaapista löytyneen testin ja huomasin et siinä oli jo ns. punanen viiva valmiina. Olin tosiaan kattonu sitä testiviivaksi. Testiviivan paikkahan olikin sitten vähän sivummalla ja lähempänä kontrolliviivaa. Saan siis syyttää ihan omaa napaa tämmöisestä huolimattomuudesta. Tänään ois pitäny olla kp1 mut aamulla näytti et tuhrupäivät on vasta edessä (3-4). Nyt siis 27/???. Näyttää myös siltä et kierrot alko yhtäkkiä pitenemään. Normaalisti 26, mut edellinen 32 ja tämä varmaan n. 30. Millonkahan siis oli ovis?!?!? Olin eilen niin pahalla päällä ja lupasin itelleni ja miehelleni, et enää en koske noihin testeihin, jos menkat ei oo tosissaan myöhässä. Alan urheilemaan ja lopetan tämän stressaamisen! :) Olkoon tämä mun sekoilu opiksi myös muille, et ei kannata testata liian aikasten ja kantsii tutustua testiin (varsinkin uuteen) hiukan ennenku työntää sen sinne pissasuihkuun! :) Hauskaa viikonloppua kaikille!!!

Eetula, kovasti tsemppiä uuteen nousuun. Kyllä tuolla asenteella se nousu tuleekin :)

Mohveli, harmituksen harmistus :/

Tsemppiä kaikille piinailijoille, jännitän täällä taustalla :)

Eetula : Paljon tsemppiä sulle , on ihanaa lukea et pystyt kaikista koettelemuksistas huolimatta olemaan positiivinen... halauksia sinne <3

Kaikille muille paljon plussatuulia ja yritystä ja tsemppiä jajajaja...

Omaa napaa.. täällä mennään masennuksen ja toivon sekotuksissa, miehestäni olen tehnyt jo hullun kun itken ja huudan ja suutun kaikesta ja ne ketkä yrittää tsempata läheisistäni saa kyllä kans osansa.. Pikku hiljaa kyllä ajatukset menee siihen suuntaan että hei me kumminkin oltiin jo raskaana että kyllä se oma yhteinen vauva sieltä vielä voi tulla... Kovin on vaan vaikea päästä menetyksestä yli ja hormooni/tunne vuoristorata on melkoinen..

kyseessä siis olis meidän ensimmäinen yhteinen lapsi.. Minulla yksi tytär ja miehellä kaksi poikaa ennestään muttakun se yhteinen olis niiiiiiin ihana <3

pahoittelut kaikille pettymyksen kokeneille. ei muuta kun uutta yritystä kun valmis siihen. eetula pahoittelut keskenmenosta, varmasti rankkaa mutta ainakin sait selville että luomustikin onnistuu.

on: eipä ihmeitä, ovista odotellaan kun kierron pituutta ei tiedä ennen ku oviskivut saapuu. kouluissa alko kevätloma joka 2vko ni ei tartte raahautua tässä kuussa enää kouluun onneks.
tekis miel yrittää raskautua ja kattoo jos onnistuis mut pelko takamukses et jos käy taas samoin ku aiemmin. mies vonkaa mut sit alkaa miettii et ei olekaa hyvä idea jos on pieniki mahis et tärppää.
mun mieliala on sisuuntunu miehen perheen takia ja peittojen heiluttelu ei tod. ole ekana mieles. pitää löytää jokin tulonlähde ni stressiä on ku miehen perhe nielee mein säästöt AINA ku on vähänki rahaa piilos (etenkä isällehä ei sanota ei jos isä sanoo anna rahas) nii ja ne rahatha ois omaa kotia varten.

Kiitos ---<--@ 

Mä en nyt ymmärrä... veriarvo oli 7 mutta vuoto ei ala... Tulee vain ruskeaa vuotoa.. Kirkkaanpunaista :( noudunko vielä ottamaan lääkkeitä että tulee paska ulos? Lutinukset lopetin tähän aamuun....

muistan kuinka mulla alko vuoto ekas keskenmenos vast ku arvo joka samana aamuna ennen keskenmenoa oli mitattu ja ennen kuin kuulin tuloksen alko vuoto ja supparit. tulos kerrottiin ultran yhteydessä että oli alle 1 eli oli menny kesken ja kohtuki oli puhdas. eli viel voi mennä aikaa vähäsen. toka oli "helppo" kans koska tuli itestää ulos mut 2 vikaa oli keskeytyneit km:ja (varsinainen painajainen).

Mohveli kiitos <3. Ja voi harmi tota sun hommaa :(. 

Elmiina joo, eihän se ollu kun kaks päivää pois, mutta siinäkin oli kaks liikaa!

Noni ei siis ollut kun kaks päivää, mutta 33 päivän eron jälken sekin tuntuu tosi kurjalta!

Jomael kiitos <3 lämpimiä haleja sinulle myös <3

Lotte no niinpä, eihän toi koulutus ollut kun kaks päivää, eli yhden yön oli pois. Mutta silti!

Eetula kovasti voimia sinne <3! Ihanan positiivinen asenne sulla kyllä! Pidä toi :).

Uusille tervetuloa ja tädin kohdanneille paljon tsemppiä! 
Anteeksi, etten kaikille erikseen kirjottele, tulis vähän liian pitkä postaus =P. 

ON: kp4 ja clomit alotin eilen. Kierto veny 32 päivään, ei kiva! Ens perjantaina ultraan tsekkaan follien tilanne. Nyt tää olis lomalla ja huomenna lähdetään kohti Ruotsia :). Ihan vaan pikavisiitti, mutta kuitenkin. 

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

En ole muutamaan päivään ehtinyt mitään kirjoittamaan. Kaikkien viestit olen kuitenkin lukenut. Tulisi ihan liian pitkä viesti jos kaikille erikseen kommentoisin eikä kaikki pysy niin hyvin päässäkään, että jätän nyt yksilöidyt kommentit pois.

Pahoittelut ja voimia kuitenkin kaikille tädin, negan tai muita vastoinkäymisiä kohdanneille. Varsinkin Eetulalle. Ainakin tuo todistaa sen, että sinun on mahdollista raskautua ihan omilla soluilla. Sinulla on kyllä hieno asenne. (Tämän verran oli ihan pakko kommentoida henkilökohtaisesti.)

Tervetuloa uusille tulokkaille. :)

Itelle ei kuulu mitään uutta. Vielä pitäisi reilu viikko jaksaa odottaa, että täti ei tule käymään.

Plussatuulia ja mukavaa viikonloppua kaikille. Ehkäpä aina vain enemmän paistava aurinko saa täälläkin ihmeitä aikaan. ;)

mohveli ja eetula: :( ei muuta kun uuteen nousuun.

JMH: hyvää lomaa ja pitäkää hauskaa ruotsissa! :)

ON: Mulle ei mitään uutta. Vieläkään en oo tehny testiä. Sovittiin miehen kans et teen testin sit vasta ku menkat on oikeesti myöhässä. eli tiistaina viimeistää testi kehiin.. Outoa on kyl se et vaik on ollu menkka krammpeja niin ne ei oo ollu yhtä kipeitä kun normaalisti. noh kp 32/29-34 vielä on tädillä aikaa tulla vierailulle.. :D

Mohveli ei voi olla totta! :( pahoittelut. Eetula samat sanat sinulle, mutta ihailtavaa tuo sinun asenne. :) Jaksamista paljon!!! Kaikkien kirjoitukset luetaan ja jännitän taustalla. Ei täältä osaa lähteä poiskaan. Tänne ei ihmeempiä, odottava tunnelma. Varhais ultra lähellä, mutta kumminkin niin kaukana. Toivottavasti nähdään sykkivä sydän.

Välillä on hankala hypätä mukaan keskusteluihin, etenkin kun täällä on niin vilkasta tämä keksutelu, monen tilanteissa olen kyllä hengessä mukana ja ahkerasti pyrin lukemaan keskustelua.

Eetula: melkein tulee tippa linssiin kun sinun tilannettasi seuraa. Todella kurja tilanne, mutta toisaalta ihana uutinen teille, että se raksautuminen on mahdollista! Ja asenteesi on upea! Toivon teille koko sydämestäni tsemppiä ja onnea jatkossa! <3

Mohveli: raivostuttava tilanne! Ensin se toivon kipinä herää, ja sitten tempaistaankin matto jalkojen alta... Ymmärrän että kurjalta tuntuu. Mutta ei muuta kuin uutta yritystä vain..

ON: Täällä menossa nyt kp 46/28... ei kuulu tätiä, eikä ole edes tuntemuksia että se olisi tuloillaan. 1,5 viikon päästä pitäisi jo seuraavien menkkojen tulla, joten jos niitä ei silloinkaan rupea kuulumaan niin kait se on sitten lekurissa käytävä.. ..tosin eihän sitä tiedä, mies on nyt ollut innokas tuohon peittojen heilutteluun, että saattaahan se tässä välissä tärpätä. Vai voiko edes tärpätä kun kierto on tämmöiseksi venähtänyt?

Tyttötiikeri voi toki, jos on ovulaatio myöhässä, niin voi olla pidempi kierto, tai jopa tärpännytkin sitten paljon odotettua myöhemmin. Mutta jos ei sulla ole mitään hajua mikä luomukierto on, niin kannattaa varmaan kohta lääkäriin.

JMH mukavaa reissua!

ON: Kp 24/21-24. Saa nähdä venyykö kierto, välillä jotain menkkatuntemuksia mut ei varsinaisesti sellainen olo et tartteis pelätä että ne alkaa. Negaa näytti liuska aamulla. Jännäks menee. Oon kuitenkin varma et ovulaatio oli viimeistään 4. 3. ja luteaalivaihe on miulla 13 päivää. Vaikka venyis yhdellä päivällä ni sitpä en tiiä mikä on jos ei maanantaina ala jo. Eilisestä asti miettiny että voisko olla että on tärpänny kuitenki vaikka koko kierron aatellu että ei tässä kierrossa ainakaan. Hitto mie niin toivoisin. Äkkiä nyt se täti tai mieluummin sais näkyä kahta viivaa aamulla. Ole tässä nyt sit kaivamatta joka aamu testiä esiin...

Takaisin