Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut kaikille plussanneille! Teitä onkin tosi monta, kateeksi käy miksei sitä plussaa jo tännekkin voisi saada.

Täällä täti pyyhälti paikalle tänään. :/ Harmittaa vietävästi jotenkin olisin toivonut ettei niihin clomeihin olisi tarvinnut sekaantua. No lauantaina otan ensimmäisen ja katsotaan mitä tästä sitten tulee.

Butterfly85: Mä tykkään tosta CB:n bigitaalisesta ovulaatiotestistä. Se on tosiaan vain hieman arvokkaampi joten käytän joskus niin et aloitan tikutuksen ihan noilla Cittarista ostetuilla liuskatesteillä jotka myöskin mielestäni hyviä maksavat 10 kpl/9.90 eli myös edullisia ja kun viivat alkavat olla tasavahvat tai melkein varmistan digillä. Kuulostaa moni mutkaiselta, mutta tälläinen tapa mulle on tullut. :) Mä en koskaan kuullut noista Volume500, mutta aattelisin et ite lähtisin ennemmin kyselee TK:sta lähetettä joihinkin tutkimuksiin jos oma tai toisen hedelmällisyys mietityttää. Kauanko teillä on yritystä takana?

Toivotaan Eetula ettei kyse olisi pahimmasta! Tsemppiä odotteluun!

Mulle tuli mieleen, että olisko teillä myös pidemmän aikaa yrittäneille tai ainakin vaikeamman tien kulkeneilla kiinnostusta jos perustettais oma ketju jossa vois näitä hankalia tunteita jakaa niin pääsis vähän paremmin perille kun ei olisi ihan näin isossa massassa ja samalla kun täällä on enemmän juuri yrityksen aloittaneita niin ehkä tämä isot omat pettymykset ei ihan tänne palstalle kuulu. Tuntuko kenestäkään, että tunnisti samoja ajatuksia kun en toki yksinäni silti kirjoitella haluaisi?

Tein digitestin...Raskaana 1-2 viikkoa edelleen näytti mutta tuhrua tulee joten en oikein jaksa uskoa enään..... 

Pikkutonttu: Tuollahan on sellainen ketju.... Mutta tämä ketju on ollut jo ainakin viime vuodesta asti... Raskaaksi 2012 ja nyt Raskaaksi 2013. Vaikka olen henkilökohtaisesti erittänyt jo 2,5 vuotta niin en halua lokeroida itseäni tuonne pidempään yrittäneihin... se on jotenkin masentavaa.... Mutta tämähän oli sitten vain minun mielipide.

Heippa

Liitynpä kans tänne kun nyt puoltoista vuotta yritetty ja juuri tullut keskenmeno ja tutkimuksiin menossa .

Seuraava lääkäri vasta toukokuussa mutta yritetään silti heti kun halut palaa niin ihan luomusti josko jo !! mutta tsemppiä kaikille ja plussia paljon <3

Itse henk.koht. sitä mieltä että olisi rikkaus meitä kaikkia kohtaan niin lyhyempään kuin pitempäänkin yrittäneiden kannalta kun oltaisiin ja SAATAISIIN purkaantua ja keskustella asioista samassa ketjussa. Toki jos joku muu haluaa sen muualla tehdä niin en missään häntä/heitä siitä tuomitse :)
Itse ajattelen omalta osaltani tässä ketjussa niin, että olen nyt tänne "juurtunut" ja täällä on ollut hyvä olla ja lukea toistenkin ajatuksia. Tämä yhteishenki,mikä tänne on saatu luotua näinkin lyhyessä ajassa, on uskomaton tuki ja turvakin kun on vaikeaa ja kaipaa ympärilleen muitakin ihmisiä kuin miehen, jonka asiasta voi puhua... ja onhan se niinkin ettei miestäkään AINA jaksa kuormittaa kaikilla omilla ajatuksillaan, niin ihana kuin se onkin, ja kuuntelisi kaiken ja koittaisi ymmrtää <3
Peruslähtökohtana kun omallekkin raskautumiselle on se, että se varmaan tulee kestämään... Ihmehän se olisi jos näinkin aikaisin tulisi (jo yk3)... Tällä viikolla sitä on saanut ajettua itsensä siihen mielentilaan että tässä tulee kestämään ja that's it. Mietin jo että pitäisikö käydä lääkärissä josta sen myös taas kerran kuulisi, mutta tuon ajatuksen jälkeen sen sai taottua itselleensäkin päähän jollain tasolla... :)

Eetula <3

Minä tilasin aikanaan ebays:tä englannista raskaus ja ovulaatiotestejä. Sieltä kannattaa vilkaista, sain tosi edullisesti hyviä herkkiä testejä.
Paketissa oli 25 testii ja hinta oli jotain 15 euron paikkaa. 
Tässä muutama esimerkki

http://www.ebay.com/itm/PRIVATE-15-MIDSTREAM-OVULATION-PREGNANCY-TEST-TESTS-/150320025029?pt=UK_Health_HealthCare_RL&hash=item22ffc58dc5

http://www.ebay.com/itm/2-x-ULTRA-EARLY-PREGNANCY-TESTS-2-CLEARBLUE-DIGITAL-/220659771514?pt=UK_Health_HealthCare_RL&hash=item336058e87a

On saanut sitten ihan huoletta testailla ilman että testien maksut nousee taivaisiin....

Voi Eetula :( ei tuohon voi sanoa mitään. Testi näyttää kumminkin raskaana! Voisiko se tuhru olla vain sitä mitä voi tulla alku raskaudessa??? Pidän teille edelleen peukkuja pystyssä.

Viime lauantaina oli sama tulos raskaana 1-2 viikkoa joten kyllä sen olis pitäny jo nousta... Eikö?

Olisi sen varmaan pitänyt nousta? Kaiken järjen mukaan, mutta miten tarkka tuo testi on viikkojen kanssa. Voiko tosiaan luottaa? Todella tuskallinen tilanne!!! :/

Voi Eetula :(
Kyllä minäkin ensin ajattelin, että raskaushormonin määrän olisi jo piänyt nousta, mutta missä se raja sitten menee, eli voiko se muuttua vasta viikonloppuna ja jos viime la ilmoitti 1-2vkoa.
Ei auta kuin toivoa parasta!!

Eetula: Toivoa on kunnes toisin todistetaan :) Voihan se olla ettei hormoonipitoisuus ole vielä ehtinyt nousta, yksilöllistähän sekin on. Ja kramppailuja/vuotojahan voi olla alkuraskaudessa muutenkin. Sympatiat on kyllä kovasti sun puolella :) Omaa napaa sen verran että ovis taidettiin bongata tuntemusten perusteella & hyödyntää myös tietty ;) Sitten vaan tartteis olla jalat maassa -asenteella pari viikkoa. Tuleeko se täti jälleen vai ei... Mutta kaikesta huolimatta mukavaa viikonloppua kaikille! :) Itsehän vietän sen töissä, vuorotyöläinen kun olen :P

Eetula: Kai se on vaikea arvioida mitä se pitäisi olla kun ei hedelmöitys ajankohtaa tiedetä. Kai näin ajateltuna 5 vrk hormonimäärän kuuluisi monin kertaistua normi raskaudessa, mutta älä menetä toivoa ennenkuin verikoe on otettu. Vaikka tällä hetkellä ei varmasti siltä tunnu niin voisiko ajatella, että joka tapauksessa tässä olisi positiivistakin, kun eikö sinulle juuri viime kuussa sanottu, että hedelmällisyys on niin huono, että lahjasoluilla raskautuminen olisi seuraava vaihtoehto, minun mielestä tilanne ei näytä olevan yhtään niin toivoton. Joten tsemppiä tulevaan joka tapauksessa.

Niin ja tarkoitin sillä ryhmällä kun täällä on ikävän monta tuolta 2012 ryhmästä jotka eivät ole vielä plussanneet ja he kirjoittelevat niin harvoin tänne, että tulisiko heidänkin enmmän kirjoiteltua jos olisi vain "omalla" porukalla kirjoiteltaisiin, kun niin samassa veneessä ollaan. Tuo pidemmän kaavan mukaan yrittäneet on kovin hiljainen ryhmä, mutta ehkä vielä mennään täällä, toivon mukaan siirrytään sitten tuonne raskautuneisiin joskus..

Eetula:
<3 voimia..

En tiedä pitäisikö minun kysyä tätä asiaa tuolla keskenmeno palstalla, mutta ajattelin kuitenkin kysellä täällä teidän tuttujen nimimerkkien luona sellaista mikä kovasti minua mietityttää...

Olen miettinyt, että sitten kun joskus toivottavasti tulen raskaaksi niin mihin minun pitää ottaa yhteyttä JOS vaikka epäilen keskenmenoa? (tyhmää murehtia jo tällaisia asioita, kun ei ole vielä ollut edes yritystä, mutta väkisinkin tulee ajateltua). Neuvolaan vai päivystykseen?

Siis mä olen jokatapauksessa onnellinen kun tulimme joka tapauksessa raskaaksi vaikka meidän ei pitänyt edes tulla.. joten oikeilla lääkkeillä kaikki on mahdollista.. eli meidän ei tarvitse vielä luovuttaa omilla soluilla....

Kiitos piia84 <3 Jos ei tilanne ala parantua, täytyy alkaa tehdä ratkaisuja...Ja voi olla että ratkaisu tuleekin heti kun kerron raskaudestani...Pahoittelut negasta, mutta toivon kovasti että se plussa sieltä vielä pompsahtaisi, halit :)

Kiitos sinulle Eetula myös, ja ihanaa kun sinulla on niin suloinen mies <3 Siitä digitestistä vielä, niin sehän näyttää tosiaan siitä hedelmöityksestä sen arvion, eli jos silloin viime lauantaina olikin vaikka n. viikko hedelmöityksestä, niin nyt testattunahan se antaa edelleen sen saman tuloksen,, eli 1-2 viikkoa. Toivon kovasti että siellä olisi pieni kyytiläinen mukana <3

Ellalaa, testiä kehiin ;)

Pikkutonttu, myötätuntohaleja <3

Saiski87, halaus, ja voimia uuteen yritykseen <3

TMJ, tsemppiä odotteluun ja hyvää työviikonloppua :)

Nonna, neuvolaan varmaan, tai jos on kovia kipuja ja vuotoja, ja kellonaika on sellanen ettei neuvola ole auki, päivystykseen. Itselle kun tuli keskenmeno joulukuussa, en soittanut mihinkään, kärsin vaan kotona. Tammikuun puolella kävin kylläkin lääkärissä vatsakipujen takia, ja lähettivät ultraan siltä varalta, jos sinne olisi jäänyt jotain rippeitä, kun nehän voi aiheuttaa tulehduksen.

Mulle ei mitään uutta, tavanomaista pikkupelkoa vaan keskenmenosta, vaikkei tällä hetkellä mitään syytä ole ilmennyt kylläkään...viikon päästä olis varhaisultra, oli pakko soittaa aika just äsken, kun ajattelin, etten halua kokea sitä minkä koin viime syksynä, eli odotin sinne nt- ultraan asti, ja siellä sitten selvisi että oli mennyt kesken jo monta viikkoa sitten.

Eetula, tsemppiä ja jaksamista. Voihan tosiaan olla niin, että tuon testi viikkonäytöt ei ihan täsmäile. Itse muistan joskus lukeneeni, että aamuvirtsasta tulee ehdottamasti tehdä, että viikkonäyttö toimii ja tais ohjeissa olla, että siinä on muitakin tilanteita, että se antaa väärän tuloksen. Nyt vaan yrität ajatella positiivisesti ja seuraava verikoe antaa lisäinfoa.
Uusia kuumeilijoita on tainnut tulla mukaan, tervetuloa! Joku sanoikin, että mitä enemmän täällä pyörii, sitä enemmän se kuume nousee ja pitää paikkansa  
Piia84, pahoittelut negasta... uuteen nousuun vaan!!

Täällä ei uutta auringon alla, vajaa viikko oviksesta, nyt pitäis vielä toinen viikko jaksaa kitkutella. Mutta positiivista :) meen maanantaina työpaikkahaastatteluun, olen tosiaan tällä hetkellä tytön kanssa kotona. Tein vuoden vaihteessa sellaisen radikaalin ratkaisun, että "nostin kytkintä" työpaikasta, josta olin äippälomalle jäänyt. Siellä pomo oli niin syvältä, että ei siitä olis mitään tullu. Jo ennen äippälomaa ajattelin, että tänne en sit enää palaa... pitäkää peukut maanantaille pystyssä!
Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Vuoto on lisääntynyt... odotan puhelua polilta että mitä tehdään. En ole tosiaankaan surullinen. koska nyt tiedän että tämä on mahdollista.. omilla soluillani! 

Jatka tähän samaan... polilta soittivat ja verikokeessa kävin äsken... maanantaihin asti käytän lutinusta joka tapauksessa ja sitten katotaan missä mennään..... Mutta illalla saapi jo tietää onko veriarvo noussu vaiko laskenut..... 

Eetula, teille varmaan todella hyvä uutinen, että raskaudutte luomusti :) antaa uskoa tulevaisuuteen JEE

Eetula: Hienoa miten paljon jaksat nähdä positiivista kuiten vaikka vaikeaa varmasti on. Nyt jos pahin mahdollinen on tapahtunut, niin kaikki toiveet täältä sun puolelle ettei mitään komplikaatioita muuten tule ja pääsette pian toivomaan uudelleen <3

Keskenmenon kohdatessa riippuu kivusta ja toki raskauden pituudesta, miulle sanoivat viimeksi että, jos kaikki tulee omasta mielestä pihalle eikä kivut ole kuin kramppeja (supistuksia), ei välttämättä tarvitse ottaa yhteyttä mihinkään, tosin viikon kahdeksan jälkeen kuulemma mielellään tarkistavat edes ulkoisesti (siis ei ultraa) ettei tulehduksen merkkejä ole.
Riippuu tietysti  myös ihmisestä ja tilanteesta, ainahan voi ja tulee soittaa mihin tahansa päivystykseen jos on sellainen olo!!

Mulla on käytössä lutinukset raskauden ylläpitämiseksi.... siksi kävin verikokeessa et lopetetaanko ne vai jatkanko?! En mä solkena vuoda.... vielä..

Takaisin