Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mohveli: Onnea!!

Nonna:
Täällä heilutellaan peittoja joka päivä jos vain tilaisuus on... Joskus saattaa olosuhteiden pakosta tulla se parin kolmen päivän tauko. Eipähän tartte miettiä, joku kerta osuu kuitenkin kohdalle tai paria päivää ennen.

kp 29 eli kierron viiminen päivä pitäs olla... eilen illalla myöhään tein negatiivisen testin.. vielä ei kuitenkaa ole menksut alkanu. :( pettymys kun taas nega.

Mohveli onnea onnea oikein paljon!!! :) mahtavaa. Nyt kovasti toivotaan, että pienet pysyvät loppuun asti mukana. Eetula älä vielä hätäile ja et ole rasittava! Hyvä purkaa tuntojaan ulos, helpottaa. Täällä pidetään peukkuja sinulle ja ollaan hengessä mukana. Muistanko lukeneeni oikein,että jollain alkoi menkat? Pahoittelut :( ei Se kivalta tunnu ei.

Late, pahoittelut menkoista, hali <3

Chipmunk, pidän peukkuja huomiseen testaamiseen :)

Elrei, tsemppiä odotteluun, hyvä että ovis on hyödynnetty kunnolla ;)

Elmiina, toivon kovasti sinulle ettei täti pyyhällä paikalle!

Tyttötiikeri, saitko verikokeesta tietoa jo?

Piia84, toivoa vielä on :) Toivottavasti et nyt saa kuumetta.

Hannele, sama juttu, odotan ihan kärsimättömänä että kuluis nää alkuviikot....

Ellalaa, toivottavasti ovat miltä kuulostavat, eli raskausoireita :) En kyllä osaa sanoa tuosta maksaläiskästä...

Musicbox, ihanaa kun olette muuttamassa yhteen :)

Eetula, lepäile ihmeessä viikonloppu, jos pystyt ottamaan töistä vapaata. Ja ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu, haleja <3

Noni, harmi kun se täti sitten löysi teille :(  Tsemppiä uuteen kiertoon!

Fandra, tervetuloa joukkoon, ja toivottavasti pian on tosiaan teidänkin vuoro :)

Reipuli, ihanaa ja rentoa  kylpylälomailua, toivottavasti siellä tärppää, puitteet ainakin ovat otolliset :)

JMH, lämpimiä haleja sinulle <3

Maikki92, toivotaan ettei tulis menkkoja vaan plussa kuitenkin, mutta jos tulee niin haleja ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Mulle ei kuulu mitään uutta. Olen työmatkalla, ja tuntuu vähän kurjalta kun enää ei miehen kanssa soitella ja sanota kuinka ikävä on ja muuta sellasta, tuntuu että on ihan sama missä mä olen ja miten kauan...
Ostin tänään digitestin, ja huomennna aamulla teen sen, ja katson, että onko muutosta siihen viimeksi tehtyyn, kun näytti sen 2-3 viikkoa, nythän pitäis sitten jo näyttää 3+.....Kun nyt laskurin mukaan on menossa 5vkoa 4pvää....

Mulla loppuu sopimus 2.4 ja mies on sitä mieltä etten mene enään töihin....

Eetula, eihän siihen ole sitten kuin pari viikkoa, joten ei kai se niin haittaa, vaikka nyt sitten lepäisitkin kunnolla, se tekisi varmasti sinulle hyvää sekä henkisesti että fyysisesti :) Vai mitä mieltä itse olet?

Mohveli: Onnea paljon ja tarrasukat täältäkin <3

Nonna: Meillä on menty vähän sillä fiiliksellä mikä on ollut halukkuus :) ja sehän se on tärkein, koska uskon, että kun oikeasti halut on kohillaa niin ne limatkin on ihan erilaiset. Liukkaammat olosuhteet sammakoilla liikkua ;) Mut kyllähän nyt aina vähän ekstraa kannattaa laittaa peliin ;) ja kummasti sitä tsemppaa kun tietää mistä on kyse :D eli jos normisti vain kääntäisi kylkeä niin tottahan sitä vauvantekopuuhat houkuttelee isommankin väsyn takaa toimimaan ;) mut tässä kierrossa me pupuiltiin ainakin kp9, 10, 11,12 ja 13(oltiin siis reissussa ;) Sit iski väsähdys ja pupuiltiin vasta kp 17,testin mukaan ovis kp 18. ja nyt en oo kyl ihan varma, et oliko toimintaa myös siinä jälkeen sit kuinka...niitä en oo merkannu ylös. kyllä, pidän pienimuotoista päiväkirjaa :)

Eetula: et ole rasittava <3 tämä on juurikin se paikka missä voi ja pitää purkaa omaa oloaan. Täällä kaikki varmasti elävät hengessä mukana ja odottavat kuumeisesti tuloksianne. Iso halaus sinne <3 Miehesi kuulostaa kyllä ihanalta, kun  noin sinusta huolehtii. Jos hän on todella sitä mieltä ja että se ei taloudellisesti teitä "kaada" niin jää ihmeessä pois. Saisitko keksittyä itsellesi muuta, kevyempää ja mielekästä puuhaa? Ettet kuitenkaan kotona sitten stressaa itseäsi hengiltä.

Maikki 92: Voisko olla että ovis ollut nyt myöhemmin? Mitä testejä käytät?

Jomael: Halaus sinulle :( Voin kuvitella tuskasi :( Itse olisin sinun tilanteessa ihan rikki, enkä tarkoita nyt vauva-asiaa niinkään vaan sitä epätietoisuutta kun toinen ei kommunikoi :( Oletko koska viimeksi kertonut miehellesi tunteistasi? niitä sinulla ilmeisesti kuitenkin on edelleen häntä kohtaan?

Mohveli: ONNEA isosti ja tukevia tarrasukkia! =)

Eetula:  Jaksamista kärvistelyyn. Odttavan aika on pitkä ja varmuuden  tilanteeseesi odottaminen varmasti aivan karseaa. Yritä jaksaa kuitenkin ja tarrasukkia myös teille!  =) 

JMH: Teillä nyt todellakin työnantaja haittaa muuta elämää. :(  Toivottavasti miehesi löytäisi pian töitä maista, jotta poissaolot vähenisivät.

Ja kaikille tasapuolisesti plussatuulia!  :)

Kiitos ippa<3  Pari viikkoa sitten varmaankin suunnilleen yritin jutella, ja kyllä hän tietää että rakastan häntä, mutta hän tyrmää vaan heti kaikki tunteet ja kieltäytyy täysin kaikesta tunteellisesta, kosketuksesta ja sanoista, meillä ei enää edes sanota hyvää yötä kun aletaan nukkua....

Negatiivinen oli verikoe... Mutta eipä siinä, nyt ainakin sain varmuuden tilanteesta ja eikun vaan ahkeraa peiton heiluttelua jatkossakin ;)

Kiitos kaikille onnitteluista! Haluaisin kuuluttaa tämän asian koko maailmalle, mut vielä ei kannata, joten on hyvä että te ootte olemassa ja teille voi kertoa! <3 :) Hieman on pöllähtänyt olo ja tietty epävarmuus on vielä suurta. Toivottavasti pian pääsisi varmemmille viikoille. Laskurin mukaan nyt ois 3+3. Latasin puhelimeen tollasen sovelluksen, jossa näkyy viikot, kehitys, painon tarkkailu ym. Huomenna teen vielä sen digitestin ni varmistuu kunnolla koko homma! 

Mohveli onneksi olkoon! Nyt tarrasukkia matkaan mukaan sinne massuun! :)

Omaa: Minun testini näytti aamulla yhä edelleen negaa. Olen kyllä ihan äimänkäkenä mihin se täti on eksynyt? Nyt on jo kp46 menossa ja mitään ei kuulu. Noh, ehkä ne pillerit on sekoittanut tosiaan kropan. Jos ovulaatio (olen aivan varma kipuilujen takia, että ovis oli silloin) osui silloin päivälle 26.2, niin eikö menkkojen pitäisi periaatteessa alkaa ihan kohtpuoliin? No ei kait auta muuta kuin odotella yhä edelleen. :(

Huomenta tylleröt!

Jomael, voimia sinne tilanteeseen <3 En ole aiemmin tilaasi kommentoinut koska olen miettinyt kauttasi omaa aiempaa suhdettani, josta siis lapsikin sai alkunsa... Toki tilanteemme siis eroavat toisistaan varmasti mutta silti olen miettinyt miten pitkään itse sinnittelin.... Ongelmat alkoivat mielestäni jo raskausaikana ja tunteet kuolivat kyllä totaalisesti pojan syntymän jälkeen, ainakin minulla. Siihen toki vaikutti todella paljon miehen käyttäytyminen ja sen myötä olikin helppo keskittyä vain äitiyteen ja unohtaa itsensä ja kuoleva parisuhde kokonaan.. Mutta kun ero tuli kysymykseen niin tein oikean ratkaisun kyllä kun hain eroa, se olisi pitänyt viedä jo ensimmäisellä kerralla päätökseen, mutta annoin ajan kulua, ja sitten se olikin jo myöhäistä ja eikun uudelleen paperit vetämään....

Täällä tänään kp 31/31 :) kuukautisia ei vielä kuulu, eikä kyllä toistaiseksi ole ollut semmoinen olo että kuukautiset alkaisivat, muutama finni on kyllä taas naamaan ilmestynyt, mutta mahakivut puuttuvat totaalisesti, yleensä mahakivut alkavat jo muutamaa päivää ennen kuukautisia! kuitenkin tässä ootastelen koko ajan millon ne täti-tuntemukset alkavat =D

Miehellä on tänään synttärit aamulla keitin kahvit ja mies sai oikein suklaista juustokakkua heti aamutuimaan, sekä lahjan, joka ilmeisesti oli mieleinen kun sitä piti heti härppäillä. Ostin OIKEIN ison rusetin pakettiin, joka nyt kuulema sitten odottaakin iltaa ;) ;) Telepatia siis toimii meidän välillä kun itse ostaessani paketointivälineitä, ajattelin ihan samaa!!

Imusolmuke tai sylkirauhanen, kumpi lie, alkaa olla laskeutumaan päin. Sen verta iso se vielä eilen oli että jouduin käymään lääkärissä ja ne halus ottaa heti päivystyksenä crp:n ja leukkarit kun a-viruksen jälkeen jälkitaudit on mahollisia. Ne oli kuitenkin ihan ok,  siihen nähden että oon ollu kipeenä kohta kaks viikkoa :) eli siis seuraillaan. Eilen oli kyllä ihan kauhee olo kun yövuorojen päätteeksi ei päässy nukkumaan ennenku puoli yhdeltätoista, ja nukuin vaan nelisen tuntia jotta saa rytmin käännettyä näille vapaille oikein päin :/ hyh hyh...

Nyt kuitenkin mentävä pyykinpesuun! joutuu varmaan jakamaan parillepäivälle tuon jumalattoman kasan että on tiaa kuivattaa ne jossain... kuivausrumpu ois aika kiva!

Tänne tuli täti kylään , kun tästä eroon pääsen varmaan ois ovistestin paikka , suosituksia ? Niin ja onko jonku tosiaan kokeillut noita volume500 tabuja?

:) mieheni on todellakin ihana..... mutta lukee jo kyllästymiseen saakka kaikkea alkuraskaudesta ja kyselee kokoajan :D Mies on yrittäjä ja nyt itsekkin kotona... en mä tiiä onko stressaavampaa olla kotona vaiko töissä..... :) talous ei siis kaadu jos jään kotiin mutta kun töissäkin olisi kiva olla... mutta pelkään että joku menee pieleen jos menen töihin ja se itse syytös on sitten kamalaa.....

Jomael mä en tiedä sun tilannetta mutta sen tiedän että joskus on vain parempi erota.... Itse olen sen tehnyt enkä ole päivääkään (no joo ehkä pari päivää) katunut..... olen löytänyt rinnalleni aivan mahtavan miehen joka rakastaa mua just sellaisena kuin olen..... Hän myös kertoo rakkaudestaan mua kohtaan päivittäin, ottaa syliin ja pitää hyvänä..... joten tiedän kyllä minkälaista on olla jäähtyneessä suhteessa missä ollaan vain "lapsen" takia.... poikanikin on aivan tasapainoinen nuori mies ja rakastaa isäpuoltaan paljon.... Hän kulkee meidän välissä viikko ja viikko systeemillä.... pian alkaa koulu ja homma muuttaa mutta miten sitä en vielä tiedä..... 

Kiitos että saan avautua ja olla rasittava.... ---<--@

Nonna: heilutellaan peittoa oikeestaan fiiliksen mukaan. Joskus vähän enemmän ja joskus vähemmän.. :) oon yrittäny keskittää pupuilut ovikseen :D

butterfly: ei oo tullu testattua noita volume 500 tabuja.. :/

Eetula: Et ole rasittava.. ymmärtäähän tuon että huoli on kova. :) ja noista krampeista vielä et oon ymmärtäny et niitä tulee alkuraskaudessa paljon kun kohtu kasvaa ja venyy joten älä huoli niistä.. :)

ippa: mä kans myönnän et pidän päiväkirjaa pupuiluista.. :D kirjotan tonne womanlogiin, mikä mulla on puhelimes kaikki pupuilut. eihän niitä muuten voi muistaa :D

ON: jännittää tosi kovaa tällä hetkellä et tuleeko menkat vai tuleeko plussa. en oo viel viittiny tehä r-testiä kun en oo varma et oliko se ovis 1. vai 4. päivä.. toi maksaläiskän ilmestyminen ihmetyttää edelleen ja nostatti toiveita aika paljon mut en vieläkään uskalla toivoa et olisin raskautunu.. eli nyt siis kp 30/29-34.

Nyt kramppaa ja tulee verta vielä vähäisesti mutta taisi olla tässä.... 

Takaisin