Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JMH No se siitäkin ilosta. :(

late pahoittelut tädin saapumisesta. Siitä taas uuteen kiertoon...

ON: Mies pääsi sitten kotiin yhdeksi yöksi, eli on taas poissa. Torstaina ehkä pääsee takas. Exän tädin piti tulla hoitoavuksi ja on nyt sitten sairastunut, minkäs sille mahtaa. Ainakin tulee jo näin hyvissä ajoin havaittua, että elämä ei oo aina kauheen helppoa, kun on pikkuisia...

Kp 19/21-24. Viikonloppuna juili ja jomotti ja viime viikolla pistelikin vatsa. Sit ne menkkaoireet katos ja nyt taas jomottaa. En mä tiedä. Ei mitään normista poikkeavaa. Menkkoja odotellaan aikaisintaan perjantaina, viimeistään maanantaina. Yhden aikaisen testin tein jo, vaikka minkään järjen mukaan siinä ei vielä mitään pitäisi näkyä. Jos vaikka sattuis, että seuraavaks tuleekin kaksi viivaa, niin tietää sitten uskoa niitä kanssa (harkitsin itse asiassa ihan vaan yhden testin dippaamista vesikippoon ihan vaan nähdäkseni negan :D ). En kyllä usko, ei jaksa olla kauhean toiveikas. Tietty takaraivossa että jos nyt kuitenkin... Eipä oo montaa päivää odoteltavaa enää suuntaan tai toiseen.

Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille!! Ja pahoittelut teidän puolesta, joille on vain negaa näytetty tai täti tullut kyläilemään..

Pakko nyt vähän omanapailla tännekin, vaikka jo tuonne toiseen ketjuunkin kirjoitin...
Eli...
Mulla oli tossa aiemmin syksyllä papa-kokeessa solumuutoksia, ja oli myös kontrollinäytteessä. Tänään sitten kävin tarkemmissa tutkimuksissa naistetautien polilla.. Noh, siellä sitten ennen tutkimuksia kerroin tilanteesta, että periaatteessa raskaus on mahdollinen, menkat myöhässä 2 vko, jotakin oireilua on, mutta testit negaa. Lekuri ajatteli sitten että ultrataan nopeesti, niin saadaan siihen varmuus. No, ei saatu, lääkäri näki siellä ultrassa jotain, mikä vois olla alkio!!!!! Mutta ei kuitenkaan ollut varma, kun laite oli kuulemma niin vanha, ettei kuvasta saanut kunnolla selvää. Parempaa laitetta ei löytynyt, joten lääkäri tutki sen minkä uskalsi, ja laittoi lopuksi verikokeeseen. Eli huomenna sitten se totuu selviää.. Ahdistaa, että pitää huomiseen asti odottaa! On kyllä nyt kovin huimat ajatukset pyörimässä päässä. Toivon kipinä on kyllä nyt roihahtanu aika suureks.. Järki kyllä yrittää toppuutella, mutta jos vastaus on nega, niin varmaan aika korkeelta tipahdetaan...

Anteeksi nyt tälläinen omanapailu, mutta nyt kyllä paljon pyörii ajatuksia päässä.

Olin kanssa hätähousu. Tein tänään negatiivisen testin. kuukautisten pitäis alkaa ylihuomenna. Ei kuitenkaan ole yhtään semmonen olo. no, nyt jatkan elbaamista ennen seuraavaa yövuoroa. Sylkirauhanen tai imusolmuke ilmottelee olemassaolostaan tuolla leuan alapuolella oikealla puolen niin että huomaa sen turvonneen ihan silmin kun katsoo. Kuumetta ei kuitenkaan ole... jos aamulla vielä oireilee niin hyppään suoraan yövuoron jälkeen lääkäriin ja saavat katsoa!

Onko tänään ollut jotenkin hiljainen päivä vai miten tuntuu, ettei viestejä ole tullut yhtään samaan malliin kuin aiemmin. Kenellekään kuulu mitään erikoista? :D Ei sen puoleen, ei kyllä itsellenikään kuulu. Onneksi sentään osalla on kuulumisia, joita lukea.

Pahoittelut late tädistä. Plussatuulia uuteen kiertoon.

Voi kurja tuota kierotasi Chipmunk, kun venyy ja vanuu aina vaan. :/ Toivottavasti nyt pian tapahtuisi jotain.

Onnea Elrei oviksen onnistuneesta pongaamisesta. Nyt sitten vaan odotellaan se tuskastuttavan pitkä kaks viikkoa.

Mohvelilla ja elmiinalla on sitten tulossa jännä viikonloppu. Pidän peukkuja pystyssä molemmille. Surku kun miehesi ei saanut sen enempää olla kotona elmiina. :(

Ja Tyttötiikerillä vasta jännää onkin. :) Varovaiset onnittelut jo nyt. Toivottavasti huomenna saa onnitella kunnolla.

Pikaista paranemista piia. Toivottavasti nega muuttuu vielä plussaksi.

late pahoittelut kuukautisten alkamisesta! Eipä sanat taida auttaa mitään. :( suklaata ja hyvä elokuva auttaa ainakin minua joka tilanteessa. Eetula täällä ollaan hengessä mukana ja toivotaan parasta.:) +++++++ En voi enkä osaa kuvitella mitä on olla teidän tilanteessa ja odotella. Jotain siellä on, sehän jo nyt varmaa. Täällä on jännät paikat monella edessä!!! Nyt vain plussa aaltoa pidetään yllä. ++++++ Tänään varasin ultra ajan, joka tuli viikolle 7. Nyt on alkamassa 5 raskaus viikko. Saisi nämä viikot nopeaa ohi ja näkisi, että siellä tosiaan on jotain.

Piti tulla vähän oma napailemaan.. Oon yrittäny pitää toiveet tän kierron onnistumisesta aika matalalle ettei sit tarvi pettyä mut alkaa olla taas oireita sen verran paljon et taas miettii et jospa sittenkin. Taitaa kyl nää olla taas kuviteltuja ja niihin varmaan löytyy selitys ku ne menkat alkaa.. Eli siis oireita ilmestyny muutaman päivän sisäs: menkkajomotus (varmaan johtuu tulevista menkoista), tissit välillä kipeet ja sit taas ei, huono-olo, kylmä ja sit taas kuuma, väsymystä ja nyt sit viel tuli alaselkään maksaläiskä?! (voiskohan johtua ennemmin noista ladyvita-mama vitamiineista?) :o

Äääk! Just testasin ja tuli kaks ihan selkeetä viivaa!!! Huomenna testaan vielä digitestillä. Huh! Nyt pitäis alkaa valmistautuun töihin... ??

Moikkamoi.
Voisin minäkin laittaa kuulumisia.
Me ollaan oltu neidin kanssa molemmin flunssassa viime viikolla ja neiti edelleenkin flunssassa sekä korvatulehdus. Itse onneksi olen jo parantunut.
Mieskin sairasti mahataudin, mutta ei onneksi täällä ollessaan.
Meillä onkin alle 2 kuukautta yhteenmuuttoon :)

Tällä hetkellä kp 11 menossa, mä en jotenki usko että me ennen kesää raskaudutaan kun tällä hetkellä nähdään vain viikonloppuisin :D

Mä taidan tästä häipyä kun neiti huutosuoli on taas elementissään täällä ja on kovin huomionkipeä. :D

Niin ja onnittelut KAIKILLE plussanneille :) Täällä joka päivä seurailen teidän kuulumisia vaikken aktiivisesti kirjoittelekkaan ja omanapailen aika reilusti :P

Onnea plussanneille :) 

(.) Ens viikolla uusi verikoe :) Tässä mietin että menenkö viikonloppuna töihin vaiko en.... mies on sitä mieltä että en menisi kun työni on todella fyysistä ja lääkärit käski ottamaan rauhallisesti.... no käyn tänään työssä ja päätän sitten mitä teen..... voiko nuo lutinukset ärsyttää limakalvoja kun tänään tuli kepin nokkaan hieman punertavaa vai onko tämä menossa kesken.... tiedän olen todella ärsyttävä vainoharhainen jne. Mutta tätä on odotettu niin kauan että toivoisin kaiken menevän hyvin...... Siis jalkoja särkee, selkä särkee jne. Mutta voivatko ne kuulua myös raskauteen? (edellisestä raskaudesta en muista enään mitään, joten ei ole mihin verrata)  R-testejä en tee sen me olemme mieheni kanssa sopineet... eli ainoastaan verikokeilla mennään.....

Onnea Mohveli :) ja onnittelut tietenkin kakikille muille jotaka ovat plussaneet, ihanaa!!!
Ja sitten pahoittelut kaikille joille täti on tullut kyläilemään....uusi kierto jo uudet yritykset.
On tuullut niin paljon viestejä taas tänne :))
JMH voi :( surkuus kun miehesi  joutu kurseille, tiedän ikävä kyllä tuon tunteen kun on ensin töissä ja poissa ja sitten joutuu lähtemään taas jonnekin just kun on luullut että nyt, NYT saa olla yhdessä. :( joutuuko hän olemaan kauankin Turussa?

ON: kurjuuksien kurjuus, täällä jo luulin että nyt olisi meidän vuoro. Pari päivää myöhässa täti, joka muuten melkein tulee aina kellon tarkkuudella kyläilemään. Ehdin jopa onnessani käydä ostamassa digi testin....mutta se ei tullut käyttöön kun testiä piti tehdä niin arvaatte varmaan miksi ei.
Kiertoa on varmaan sekottanut viime kuussa antibiooti kuuri jonka jouduin syömään. Nyt sitte bongaamaan ovista ja toivottavasti tää kierto sitten olis suht normaali, tiedä sitten :(

Moikka leidit! laitoin tämän viestin jo tuonne toista vauvaakuumeillen osioon, mutta täälä tuntuu olevan vilkkaampaa tää keskustelu, joten saisko teidän seuraan liittyä yksi kuumeilia lisää? Olen teidän keskusteluja lueskellut ja nyt uskaltauduin itse tulla kirjoittelemaan. Meillä on ihana tyttö joka täyttää kesällä 3v ja pikkukakkosesta haaveillaan, tänään lähti jo yk 7 käyntiin, veetutus oli jälleeen suuri, kun tuntuu että kaikki kaverit ja puolitut ja tuntemattomatkin ovat kokoajan raskaana, sitä omaa vuoroa odotellessa, kaippa se on taas hammasta purren toivottava, että vielä se meidänkin vuoro on :)

Ihanan paljon tänne on tullut kirjoituksia sitten viime lukeman.
Ja näitä plussia vaan satelee kaikille, ihanaa! :) Eetulalle erityisesti ajatuksia täältä. Tarrasukkia kaikille pienille masuihin! <3

Omaa napaa: Ei olla nyt viime kierrossa edes yritetty isommin, mutta seuraavat "tärppipäivät" osuu meidän lomalle ja ollaan menossa kylpylään. Eli josko onnistuttais. ;) Katotaan nyt. Kuume on kyllä kova, haluis päästä odottamaan omaa pientä. Lähipiirissä on parikin laskettua aikaa tässä 4 kuukauden sisällä. Mutta kaikki aikanaan, ei auta kun ottaa rennosti ja elää terveellisesti. :)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille! :)

Mohveli
ONNEA!!! =)

Kysymys kaikille: Kuinka paljon heiluttelette peittoa ennen ovista ja jälkeen?! Vai onko teillä peitonheiluttelu keskittynyt ovikseen..?

Kerran viikossa pyritään täällä mutta oviksena keskittyy sitten osumatarkkuuteen :) Sanokaa nyt testattako noita volume 500 tabuja?

Sanokaa vain jos olen RASITTAVA  niin tukin suuni mutta pelko on niin kova... kun taas kramppaa.... 

Onnea plussanneille <3

Meillä tärppäs siitä kierrosta, jossa alotetettiin joka toinen päivä peittojen heiluttelu heti, kun täti poistu paikalta. Np-ultran jälkeen ehkä pystyy sit vähän päätteleen, millon se tärppi kävi. Varhaisultran perusteella ei viel varmaks voi sanoa.

Takaisin