Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siitä on niin kauan muka kun viimeks kirjottelin et varmaan ihan turhaa vastailla noihin vanhoihin viesteihin. ONNEA KAIKILLE PLUSSASTA! :) näyttää et kevät aurinko tekee tehtävänsä :P

Mohveli: Samoilla piinapäivillä mennään, mut uskon et mulla se täti tulee käymään taas. Ei oo toiveet kovin korkeella ittellä omasta kierrosta, mut noi sun oireet on kyl tosi toiveita herättävät :P Toivon täällä tosi kovaa et sulle tulis plussa. 

ON: Eli niinku kirjottelinki tos ylempänä et tätiä melkeenpä odottelen tulevaks tän viikon lopuks tai ens viikon aluks.  Rinnat tuli eilen vihdoin kipeeks eli sekin jo kertoo et ne menkat on sieltä tulossa vaikka kuinka haluis ettei tulis. Oon täs ny muutamana kiertona yrittäny ittelleni sanoo etten tuu raskaaks niistä oireistä. :D Täs kierros oonki saanu hyvin pidettyä toiveet matalalla et ei sit kirpase niin kovaa ku se täti tulee. Toisin ku viime kierrosta.

Vargynja, samoilla päivillä ollaan joo, mun viivat alkaa olla melkein yhtä vahvat..testaan vielä illalla mihin suuntaan menee :) eilen saatiin tilanne hyödynnettyä, illalla tai viimeistään huomenna uudestaan..maksimoidaan mahdollisuudet
sit se alkaa taas se jännäys..joka krt yrittää pitää toiveet matalalla ettei tipu niin korkeelta, mutta aina se vaan käy toisin päin, varsinkin jos tulee mitään oireita sinnepäinkään.. hah hah.

No ni... verikoe näytti 16 eli vähän vielä mutta on noussut.. kun hedelmöitysajankohtaa ei voi sanoa.... polille soitin ja e-reseptinä aloita lutinus 1 x 2 tänään ja varhais UÄ varattiin sinne 4.4.13... 

Takapiruna täällä teitä seurailen :) Oli pakko tulla kommentoimaan kun niin mahdottoman monta plussaa on tullut! Ihanaa :) :) Ja vaikken sua Eetula tunnekkaan, niin jotenki aivan erityisesti sun plussa on jotaki aivan käsittämättömän hienoa. Oon kyllä sormet ja varpaat ristissä täällä hengessä mukana ja toivon että kaikki menee hyvin :) Jaksuhalit ja tsempitykset toki myös muille :) Täällä ei oikeestaan uutta, ovulaatio pitäis tuntemusten perusteella olla kohtsillään käsillä ;) Yk 5 tai 6, emmää enää tiedä. Kovasti yritän olla stressaamatta mutta... U know... :D

Kääk Eetula!! :) Hyvältä kuulostaa! :) Toivon parasta teille :)

nyt vaan ON pikaisesti.. mulla on ihan kusi puntissa... kp 32/34-37? klunks... Tänään tuntuu (ehkä kuviteltua) erilaiselta mahassa ja oikealta selkää juilii jatkuvaan... Mä niin toivoisin... mutta tuntuu silti vähän menkkamaiselta...koko päivän ravasin vessassa kattomassa housuihin kun tuntuu märältä(?) . Ihan outoa O_O? .. Viikonloppuna ois se työpaikan reissu, että kattoo nyt miten käy... Veikkaan että täti tulee joka tapauksessa.. Mies sanoo, ettei menkat tule, mutta oon jo tottunut tähän pettymiseen...Tuun kyllä sit kertoon miten käy..

Plussatuulia muille <3

Hello :)

Melindalle onnea ja tarrasukkia :)

Catzielle tsemppiä seuraavaan yritykseen, ahkeraa peitonheiluttelua vaan ;)

Kide, toivottavasti täti ei tule ja pääset testailemaan :)

Vargynja, hyvä että talletuksia on tullut tehtyä ahkeraan ;)

Niian ja Hannele, ihana kun saitte vahvistusta tilanteeseen :) Nyt vaan onnea matkaan <3

Nonne, olispa vaan valemenkat ja raskaus oliskin alkanut! Mutta jos ei nyt, niin täällä peukut pystyssä seuraavaa ovista ajatellen :)

Mikäs laurushkalla on tilanne?

Rosebud, jännästi alat jo nyt kuumeilla uutta vauvaa :) Se on kyllä niin, että se pikkuvauva kasvaa niin nopeasti, ei se kauaa ole sellainen tuhiseva kääryle :)

Iiks Mohveli, sulla on jännä tilanne, peukut pystyssä puolestasi :)

Piia84, olispa sinullakin tärpännyt eikä menkat alkaisi, ja samat sanat sinulle Ellalaa :)

Elrei, onnea mahdollisuuksien maksimointiin, toivottavasti tuottaa tulosta ;)

Eetula, tuohan oli lupaava tulos, tsemppiä <3

TMJ, onnea oviksen bongailuun ja tärppiin!

Voi vitsit late, kunpa sieltä pukkais sitä plussaa :)

Mulla piti tänään olla se verikoe, että saisin sen hcg-arvon. No, neuvolantäti olikin laittanut siihen lähetteeseen, että katsotaan vaan oonko raskaana vai en. No eihän siitä nyt mitään hyötyä ole, kun täällä olen jo testaillut minkä olen kerennyt, ja raskaanahan mä, mutta olisin nimenomaan halunnut tietää miten koholla se arvo on, eli onko nyt viikkojen tasalla. Ei sitten otettu turhanpäiten sitä koetta ollenkaan...Nyt vaan koitan malttaa odottaa viikon tai kaksi tohon ultraan, jos saan nyppästyä jostain vaan rahat, mieli tekis mennä jo tällä viikolla :D
Lisään tähän vielä, että sen takia olisin halunnut nähdä että onko arvo hyvin koholla, että tuo raskaustestihän voi näyttää monta viikkoa vielä plussaa vaikka olis jo mennyt kesken...

Eetula, TOIVOTTAVASTI on vain hyviä uutisia :) <3

TMJ valitettavasti sitä ei vaan osaa olla stressailematta, mä en ole bongaillut tarkemmin oviksia mutta laskurin mukaisesti laitoin vähän ekstraa peliin silloin niin toivotaan ;) hyvä etten oo ainoa joka ei pysy yrityskierroksissa mukana :D

ellalaa ja mohveli, jos se ois ens viikolla sitten meidän vuoro pistää plussatuulahdukset käyntiin? Täällä odotellaan viikonlopulle tai ihan viimeistään maanantaille menkkoja. Ja en oo edes raskaana ollessani pregcheckin liuskaan saanu toista viivaa että mun kokemukset niistä on ihan susia.

Jomael, täällä jännitellään.. Käytiin ostamassa testejä mutta sain ehdottoman kiellon olla käyttämättä niitä ennen kuin muru on mun kanssa testaamassa eli aikaisintaan keskiviikkoaamuna :D Mahatuntemuksia on ja välillä rinnat herkillä. Välillä vähän sellaista raudan makua suussa ja ikenet vuotaa kun niille edes näyttää hammasharjaa ainakin aamulla tänään :D väsyttää kauheesti, tiedä sitten onko lenssusta vai... ;P

Hurjan paljon onnea plussanneille! Sitkeitä tarrasukkia matkaan :).

Oon ollu taka-alalla jonkin aikaa... Kp31/30 ja huomenna varmaankin 1/?, koska nyt tuhruttaa. Jotenkin sekasortonen olo jatkon suhteen. Palaan asiaan jossain vaiheessa, kun pää ja jatko on selkiintynyt...
Mies TAAS poissa, kun joutui menemään Turkuun koulutukseen :/.

Plussatuulia ja mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Eetula: Pidetään nyt peukut pystyssä että kyytiläinen pysyy mukana :)
Jomael: Kiitti paljon toivon kipinästä mut uskon että ihan oikeet menkat nää kuitenki on...seuraavia kiertoja odotellessa :) jospa parempaa onnea sinne sitten sais :)
Kide: jospa se täti ei tulekaan...tsemppiä :)
late-, ellalaa, mohveli ja laurushka: plussatuulosia teille...jännät paikat kaikilla teillä! :)
TMJ: onnea oviksen bongailuun :)
Elrei: huih ku sullakin niin jännittävä tilanne siellä :) plussatuulia+++

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja uskoa että kyllä niitä plussia tulee ++++

malttamaton olen :D nyt harmitti ku testasin liian aikasin. keskiviikkona pitäs ne menkat alkaa mutta toivon mukaa ei haluaisin sen plussan. nyt pelottaa :( tulee taas omalla tavalla niin pahamieli jos taas nega.. ois se vauvva niin tervetullut taloon!

Pahoittelut nonne tädistä. Toivottavasti tässä kierrossa teillä viimein tärppäisi.

laurushka, oon kans huomannu ton saman. Mitä enemmän täällä roikkuu, sitä enemmän on vauvakuume. Mut ei täältä pysty pysymään poissakaan. Siellähän on nyt todella jännää. Raudan makua ja kaikkea. :)

Mohveli, toivottavasti cittarin testin haamu oli todellinen. Niidenhän pitäisi kait olla aika herkkiä? Jännätään ja toivotaan ja teet lähempänä oikeeta aikaa uuden. :)

Tsemppiä piia piinaviikkoon! Ei sitä tiedä vaikka olisikin tärpännyt.

Ellalaalle myös tsempit piinailuun. Toivon että olet väärässä ja täti pysyy poissa.

Eetula, ihanaa, siellä siis todella on joku. ^^ Nyt vaan sormet ristissä, että pikkuinen jaksaa pysyä matkassa.

latellakin on jännää siellä. Pidän peukkuja pystyssä, että täti ei löytäisi sua reissusta.

JMH, voi kurja kun ette taaskaan saa olla miehesi kanssa yhdessä. :( Ei kai se tärppipäiviäkin joudu olemana poissa?

Plussatuulia kaikille yhteisesti. :)

Jomael, ei pysty ei :D mulla on pari muutakin sivustoa missä roikkua ja välillä liikaa aikaa. Nytkin on kämppä siistinä ja pyykit pestynä niin mikäs tässä läppäri sylissä jännitellessä..

Maikki92 pidän sulle peukkuja, maltoit kuitenkin pitempään kuin mitä itse olisin jaksanut :)

Jaaaa sieltähän se täti pyyhälsi paikalle :// Osasinki jo odottaa koska yöllä heräsin ihan jumalattomaan mahakipuun!! Ja mä oon sikeeuninen ja en yleensä herää mihinkään :o eli nyt lähti kp1/33-37..ja yk 5(?eivoimuistaa)..JOS jotain positiivistä haluaa tän vitutuksen keskellä löytää, niin kierto tuli taas yhen päivän alemmas <3 Mä vaan veikkaan että meillä on tässä vielä 5kk ainakin yritettävä että kierto ois "normaali" jos kerta joka kierrossa tulee yhen päivän alemmas...

Noh, ei muutakun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!!! :)

Hui, viestejä on niin paljon tullut siitä kun viimeksi kävin, että en osaa kaikille vastata. :) Joten näin yleisesti onnittelut uusille plussaajille ja pahoitteluni niille joilla täti kurvasi paikalle.

Omaa: Itse odottelen sitä jotakin tapahtuvaksi yhä edelleen. Kierto on venynyt sinne kp44/28-?. Hieman jo tympäsee tämä menkkojen/plussan odotteleminen. Tilasin eillen netistä uusia raskaustestejä, niin ettei tarvitse lähikaupoissa ja apteekeissa hypätä. Jos testit tulevat huomenna ja menkat eivät vieläkään ala niin testaan torstaina.

Ovis on ollut siis eilen, limat loppu kuin seinään eikä testiin tullut enää kuin haalea viiva....nyt on siis kaikki voitava tähän kiertoon tehty ;) ja eikun odottelemaan....

Late Voi rähmä!! Pidetään toivoa yllä, että jospa sit seuraavassa kierrossa tärppäis! JMH Voimia sinulle ystäväiseni! Haleja! Eetulalle nyt kovasti tarrasukkia matkaan! Kide Onko siellä mitään erikoista tapahtunut??? On: Kävin tänään gynellä. Kohtu siisti ja munasarjat samankokoiset. Vielä ei osannu sanoa et onko hedelmöitystä tapahtunu. Eihän ne nyt sitä tietty vielä nääkään jos on viikkoja 3 + jotain ja eihän ne menkatkaan oo mulla vielä myöhässä. Jospa nyt kuitenkin ois tärpänny! Yhtään ei oo menkkamainen olo, ei jomottele tai kipuile. Alavatsa lähinnä tuntuu turvonneelta. Yleensä menkkaoireet alkaa jo viikkoa aikaisemmin ja tuhruttelu 3-4 päivää ennen kunnon vuotoa. Perjantai on eräpäivä! Saas nyt nähä miten käy. ??

Takaisin