Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Clearbluella olen Raskaana 1-2 eli pakko se on uskoa että mahdoton muuttui mahdolliseksi.

Eetula, wau!!! Uskomatonta ku  hoidot lopetetaan niin plussaast seuraavassa kierrossa!! :) Onnea kovasti!!

Onnittelut Nyytille myös plussasta. Täällä onkin tapahtunut taas hurjan paljon. Täytyy luoskella teidän kuulumiset ihan rauhassa! :)

Eetula onnea hirmuisesti miul tuli iha kyyneleet silmiin teidän puolesta <3 Nyt vaan kunnon tarrasukat pikkuiselle!

Eetula! :) aivan mahtavaa!!!! Ja nyt kyllä onnittelen, ONNEA oikein kovasti ja liimapuikko taskuun. :)) Kaikki on mahdollista elämässä. Täällä pissattu taas liuskaan ja testi tummuu, ehkä ehkä meilläkin kohta uutisia...

Onnea Nyytille ja Eetulalle :) ja valtavasti niitä paljon puhuttuja tarrasukkia

Täällä odotellaan sitä viivan vahvistumista... kun ei se oikein siltä vaikuta. Tilasin sit nuita digitaalisen näytön testejä pari jotta voi seurata lähteekö tilanne muuttumaan.
Jännä viikonloppu edessä, meiän pikkupoju menee näyttelyyn :D eilen oli siis operaatio kissan kynnet, leikkaus, jne. Nyt jänskättää

Huomenta! Täällä on niin paljon iloisia uutisia, että OnNEA nyt kaikille tasapuolisesti! Ja taidan sitten itsekin kertoa, että on aika liittyä teidän plussanneitten joukkoon ;) <3 pitää lukea enemmän ajatuksella kaikki viikon ajan tulleet kirjoitukset, mutta näyttääpi siltä, että tuolla marraskuisissa onkin paljon tuttuja naamoja jo valmiiksi, ja mikä sen ihanampaa!!>

Eetula, nyt saa kai jo onnitella, joten valtavasti onnea! :))
Ja Iita kanssa, ihan mahtavaa, onnea kovasti! :)

Kiitos kaikille onnitteluista, ompas meillä tänään plussa-aamu kerrassaan, ihanaa siirtyä yhdessä marraskuisiin :)

Hannele ja Niian, eiköhän teidänkin hommat aika varmoja jo ole :)

Onnea Iita!!! :) ja liimapuikko taskuun. Mikä ihmeen plussa Aalto tänne puhaltanut. :D Toivottavasti meillä muillakin viivat vahvistuu. Tänään östan digitalisen testin niin ei tarvitse arpoa viivaa. Hissun kissun mennään siis ettei pudota korkealta.

Nyytti, meinasin hypätä pöksyistäni kun olin niin iloinen sinun puolestasi <3. Muutenkin ihanan paljon plussia tähän aamuun, nyt on hyvä lähteä töihin iloisella mielellä, kun voin iloita teidän kaikkien puolesta. Onnea teille kaikille.

Hurjasti Onnea Nyytille ja Eetulalle! :)

Omat ihme rusehtavan punaiset vuodot loppuivat samana päivänä kun alkoivat. Maanantaina olis testipäivä ihan varmuuden vuoksi!

anhe, voi kiitos. Mulle taas meinaa tulla itku kun noin ihanaa onnitteluviestiä luen, kiitos!♥
Catzie, multa tuli kp27 muutaman tunnin tuhrua ja sit loppu kokonaan. Ehkä sullakin tarkoittaa hyvää :)
Tää kävi taas oksentamassa, kolmas aamu nyt peräkkäin. Näinköhän tästä tulee nyt sit joka-aamuista. Mutta haitanneeko tuo, pääasia että joku on matkassa :)

Ja muillekkin kiitokset, olo on onnellinen :)

Catzie toivotaan toivotaan! Eikö raskuden alussa voi tulla niukka rusehtava vuoto. Entä jos kuitenkin... Ti ti diiii!!! :) ulkona paistaa aurinko ja täältä saa lukea hyviä uutisia. Voisiko päivä paremmin alkaa?

Catzie: toivotaan, että oli vain sitä sallittua pientä tuhrua :) Peukkuja!!!

Maikki92: Täällä peukutetaan. Liian aikaisin testaaminen on NIIIIN ristiriitanen juttu. Kaikki tietää että niin ei kannata tehdä, mutku ei vaan pysty ;D Toivottavasti se viiva sieltä sit oikeana aikana pärähtää :)

Eetula: Jälkijunassa näitä juttuja lueskelin ja liian aikaisin kirjoitin sinulle ensin pitkän vastauksen...jouduin sitten tekeen ihan uuden, mutta kerrankin niin ettei haitannut tekstin deletonti mua yhtään!!!! :D Onnellinen teidän puolesta!!!! tais miehen ripakopallinnen testejä jäädä vähän turhiksi ;) -> kohta marraskuisiin :)

late-: Toivotaan, että nippailut on juurikin niitä, mitä pitääkin ;) jaksuja päivien laskuun!

Kide: Itse myös "kärsin" huimauksesta :) joten, toivotaan että sinunkin kohdalla se on juuri sitä :) ja tuo outo fiilis, minulla ollut nyt myös samanlainen oire. Onko semmonen vähän irtonainen olo omasta kropasta? Mä en osaa sitä tunnetta muuten selittää :)

Nyytti: Hihii!!! Tekin plussanneiden joukkoon! Ihanaa :) Marraskuisissa nähdään :)

Hannele ja Niian: Toivottavasti plussat vahvistuu tasaisesti ja varmasti <3

iita: Hurjasti onnea sinullekin!!! :) Marraskuisiin matka myös käy :)

Ne keitä en huomannut huomioida niin tasapuolisesti Onnea plussanneille ja halaus jos ilkeä akka tuli kylään. Tää on semmoinenkin tekstimeri, että väkisinkin jotain jää huomiotta :D

ON: Kiitos onnitteluista! :) huomenna tarkoitus tehdä Davidin tikku ja ensi viikon alussa clear bluen digi. :) Katsotaan nyt sitten milloin uskaltaa marraskuisiin hypätä. Voi olla, että malttamaton on siellä jo heti huomenissa ;) Mä huomasin Jomael tuon "Raskaaksi 2013 ryhmässä plussanneet" -keskustelun vasta nyt. Katsotaan liitynkö ensin sinne ja sitten vasta marraskuisiin. Molempiin en ehkä pysty jakaantumaan kun tuntuu että nytkin on jo liikaa koneella ;) Ihana keli pihalla ja tämän aamun foorumin selailut vaan kruunasi tämän päivän! Paljon tarrasukkia kaikille ja ihanaa vkl:n alkua!!!

Heips taas :)

Piia84, paranemisia ja tsemppiä loppukiertoon!
Ja Mohvelille myös tsemppiä piinaviikkoon :)
Ainut, harmi että seuraava ovis menee reissussa, hali <3
Ellalaa, toivottavasti vihlonnoille löytyisi mukava selitys, ja täti jättäisi seuraavaksi tulematta ;)
Tsemppiä ja halit Catzielle!
Laurushka, toivottavasti oireet johtuvat plussasta :)
Maikki92, jaksamista sinulle viimeisiin kiertopäiviin!
Late, toivottavasti täti jättää tulematta ja samoin toivon sinulle, Kide :)

Ja sitten, ihan mielettömän valtavasti onnea Eetula, Nyytti ja Iita!!! Ihanaa lukea teidän uutiset, mahtavaa <3

Ja Niian, toivottavasti pian saat jo tummemman viivan testiin, mukavaa näyttelyviikonloppua :)

Hannele, sinulla jo vissiin olikin tummempi viiva näkyvissä? Ihanaa <3

Ippa, näitä tosiaan alkaa olla, mutta täälläkin on niin ihania ihmisiä, etten halua luopua <3 Tietysti toivoisin koko sydämestäni, että kaikki täältäkin pääsisi omaan kuukausiryhmään pikkuhiljaa. odottajien puolelle :)

Takaisin