Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vielä ei saa onnitella.... Mutta sain äsken haalean viivan testiin.....

Varovasti, mutta hirmu tunteella paljon onnea Hannele#30 sekä Niian!!!
Nyytti: uutta päivitystä ootellaan peukut pystyssä! Äh, tuo päivitys olikin tältä päivää, pidätpä siis meidätkin jännityksessä :)
Chipmunk86, toivottavasti tuohon kierron venymiseen saisit jonkun helpottavan selityksen, kokemuksesta tiedän miten tuo on mitä inhottavin tilanne!!! Zemppiä!
Ellallaa, peukut että, tuntemukset on ne oikeat :)
Catzie, toivotaan ettei tuo meinaisi mitään :/
Eetula, täälläkin kaikki "ulokkeet" ristissä tummemman viivan puolesta!!

Eetula, tulipa todella hyvä mieli viestistäsi! Täällä kanssa kaikki jäsenet sojossa :)

Nyt hakemaan ipanaa mummilasta kotio syömään ja sit luistelemaan. Illemmalla taas linjoille, ei uutta päivitettävää :)

Soitin tk:n kun keskiviikkona on otettu raskausverikoe ja se oli 12 vähän mutta viitearvon yli 7 yksikköä

Eetula, mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? Onko mahdollisesta kiinnittymisestä sen verta vähän aikaa, ettei arvot ole vielä enempi nousseet vai?

Täällähän on monella jännät ajat meneillään! :D  Minäkin pidän Eetulalle, Nyytille ja muille jännittäjille peukut ja varpaat pystyssä ja haaleille plussille vahvempia plussia! :) Kiva käydä katsomassa miten kevätaurinko täällä vaikuttaa. ;D

Jaksamista niille joille on täti tunkenut ei toivotulle vierailulle. :/

Ja kaikki uudet tasapuolisesti Tervetuloa!

Nyytti kirjoitti:
Eetula, mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? Onko mahdollisesta kiinnittymisestä sen verta vähän aikaa, ettei arvot ole vielä enempi nousseet vai?

Sain haalean plussan tänään ja verikoe on otettu tiistaina... eli joo! 

Mutta tämä on eka plussa viimeiseen kahteen vuoteen joten en meinaa pysyä housuissa......

Eetula ei onnitteluja, mutta AIVAN!!! mahtavaa jos jos jos :) täälläkin pidetään peukut pystyssä ja jännitetään. Olisi todellakin teidän vuoro. Niinku teistä joku totesikin,että parhain testata näyttö testillä niin olen samaa mieltä. Ei tarvitse arpoa viivojen kanssa. Huomenna vielä teen liuska testin ja sitten marssin apteekkiin hakemaan totuutta. :D Ja sunnuntaina aamusta tietää enempi. Täällä siis muillakin jännät paikat edessä. :) :) Ja kiitos onnitteluista, toivottavasti on syytä onnitella. Täällä jatkuu meno hissun kissun siis....

Eetula olispas hyvä uutinen, täällä kanssa sormet ja varpaat ristissä... Ihanaa <3

Iik ihanaaa taas!!! :) ja ihanaa naistenpäivää ihanat naiset <3

Ihanaa ja onnea teille kaikille jotka ootte plussannu!! Viiva on viiva!! ;) Toivotaan että pysyvät kyydissä loppun asti :)<3 voi kumpa jo minäkin... Mutta ette tiedäkään miten onnellinen olen teidän plussaajien puolesta..:)

Itsellekin tulee sellanen positiivinen fiilis, että kyllä tää tästä.. maltti on valttia ;D? Tädin pitäis tulla noin viiden päivän päästä... En tiedä onko tälläkertaa millainen pituus kierrossa, koska se on vaihdellut viime aikoina koko ajan.. Tuntuu pientä kivistystä alavatsassa.. vuorotellen puolelta toiselle ja maha on turvonnut... Voihan se olla että oon syöny vaan epäsopivasti :D MUTTA aina hiipii mieleen, että entä jos...:))

ps: ihanaa kun on tullut paljon uusia.. tervetuloa!! En vaan pysy kyyvissä näissä kirjoituksissanne mut KAIKKI luen.. meni siihen sitten kuinka kauan vaan.. tää on niin koukuttavaa!! :)

Kiitos.... 

Mulla on kaiken maailman testit täällää... sen siitä saa kun laittaa miehen apteekkiin käymään.... 

ainut, kiitos ja hienoa ettei endo vaivannutkaan! :) Aina voi pupuilla varastoon, tiedä kuinka sinnikkäitä simppoja voi matkan lähteä ;)

Ellallaa, mä olen vähän tällainen hassu ;) Tää odottelu ja jännitys jotenkin kuuluu tähän asiaan :D
Mullakin on joissain kierroissa vihloskellu mahaa melkeimpä koko loppukierron oviksesta alkaen. Toivottavasti tarkottais sulla, että siellä on jotain jotain häppeninkiä :)

Catzie, voi ei.. :(

Laurushkalla jännät paikat, tsemppiä piinailuun! :)

Maikkielle myös tsemppiä piinaviikkoon! :) Liian aikaista oli varmasti testata, eli kaikki mahkut vielä :-)

Korppi, pidetään nyt jännitystä juu yllä ;)

Lotte, kaunis kiitos peukutuksista :)

Eetula, ihan mahtavaa, ei vaan oo sanoja!! :)))
Eli ihanko luomuna nyt onnistui vai oliko teillä viime kuussa vielä joku juttu?

Late, toivotaan että nipistelyt ois nyt sitä itteään :)

Kide, outo fiilis voisi tarkoittaa jotain hyvää, kuten nuo oireetkin. Piinaviikolle jaksua :)

ON: täti kateissa edelleen. Oireetontaankin on kyllä edelleen, että samalla epäuskoinen olokin. Vähän on alamasussa tuntemuksia, mut ei mitään suurta. Ilmavaivoja on kyllä paljon, että ne taitaa tuon pienen kipuilun aiheuttaa.
Ostin tänään sittarista jo yhden halpistestin, jos sillä uskaltais huomenna tai ylihuomenna testata ja apteekin omalla sit varmistaa päivää paria myöhemmin JOS sieltä nyt jotain plussaan viittaavaa tulee. Koko ajan kyllä pelottaa että täiti sieltä myöhässä paikalle karauttaa ja kierrot alko hyppelemään taas suurempaan päin. Yritän kai pysyä maan pinnalla, vaikka vähän kyllä jännittää jo :)

Eetula, mie toivon koko sydämestäni että unelmastanne tulee totta <3 Ihana uutinen!

Tää on niin ihanaa tulla lukemaan ettei ole ainoa piinailija, varmaan muutkaan ei malttaisi odottaa että saisi vähän tietoa, joko plussaa tai kuukautisia :)

Nyytti äkkiä testailemaan ja kertomaan tänne sitten! :)

Hyvää naistenpäivän iltaa. :)

Chipmunk, toivon kovasti että tällä kertaa tulehdus pysyisi sinusta kaukana. :/ Ja alkuviikosta tulisi plussa!

Voi kurja piia flunssaasi. :( Toivottavasti se lähtee pian pois. Tsemppiä tädin tulemattomuuden odotteluun. Aika kuluu tuossa vaiheessa mielettömän hitaasti.

Mohveli, siellähän on jännää. Oireet kuulostaa kyllä lupaavilta. Tsemppiä piina viikkoon. Toivottavasti oireille löytyy hyvä syy. ;)

Mukavaa reissua ainut. Sääli että ovis menee siellä hukkaan. Mut kyllä haikara teidät vielä löytää aivan varmasti. Ottakaa kuitenkin ennen lähtöä uimarit talteen, jos ne vaikka kuitenkin jaksaisi ovikseen asti.

Voi ei Catzie. :( Voi kun vuoto olisi vain jotain alkuraskauden vuotoa. Paljon voimia sinne.

Pikaista paranemista laurushka. Toivottavasti oireilut on kuitenkin raskautta eikä pelkkää flunssaa. Missä vaiheessa olitkaan menossa kiertoa? Joko on jännät päivät käsillä?

Eetula, pidän täällä myös sormet ristissä ja isovarpaatkin pystyssä. Ihanaa, jos teitä sittenkin onnisti.

Vargynja: viikko jäljellä menkkoihin, oli vaan tosi niukat viime mensut, mikä oli sinänsä outoa, testasin sittarin halpistestillä ja se ei vielä näyttänyt männäviikolla mitään. Mutta kokemuksella mulla on mennyt pitkälle menkkojen jälkeen ennen kuin on plussa näkynyt ja siksi täällä sormet ja varpaat ristissä bongailen kaikenmaailman "oireita" ehkä se mulle lupaavin on juuri tuo vatsan nippailu, on muutaman kerran päivässä samanlaista kuin viimeksi raskautuessa, vihlovaa pistävää nipsuttelua kohdun seutuvilla!

Maikki92 oliko sulla jotain oireita jo vai olitko vaan malttamaton? (itse meinaan olla malttamaton mutta olen pysynyt housuissani testailun suhteen paitsi kuluneella viikolla tein tosiaan liuskatestin)

Eetula toivon sinulle todellakin tuota onnea että olisi kyytiläinen tullut nyt matkaan! Ja kadehdin tuollaisesta testinostajamiehestä, pyysin omaani hakemaan testin apteekista mutta hänestä voidaan ihan hyvin odotella vielä ennen kuin testaillaan, ehkä pitää itse hakea kaappiin noita :D

ooi nyttenki pistää taas alavatsaa ikävästi mutta silti jotenkin niin ihanasti, tuntuuko kenestäkään muusta typerältä fiilistellä tälläisia? Tuntuu ainakin itsestäni jotenkin tosi aikaiselta ja vähän ehkä nololta kun ei edes tiedä mutta kun on ollut vain kerran aiemmin tälläisia.. ;)

Takaisin