Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyytti, Eetula ONNEA ONNEA!!
Ihania uutisia teiltä :) tästä on hyvä päivä jatkua....
itse lähden tekemään oviksen bongailua!

Kiitoksia!! Kaksi vuotta ja vähän päälle olen tätä odottanut osuvaksi kohdalleni :)

Munkin piti tulla onnittelemaan Nyyttiä ja Eetulaa!! Ihania uutisia! :)) <3 tänne ei mitään uutta, taustailen toistaiseksi kun vauvahaaveet on jäissä. tarkoitus olisi saada nyt ensin esikoisen adhd- tutkimukset käyntiin. :) ei meillä tosin ehkäisyä ole käytössä, että saapi nähdä.. :d ihanaa viikonloppua kaikille!>

ONNEKSI OLKOON EETULA JA NYYTTI!!!! <3<3 Ja jos en ole muistanut onnitella niin onnea myös IITA JA HANNELE!!!!! päivän parhaat uutiset !!! :)) tarrasukkia ja kaikkea liimaa jne mukaan että kyytiläinen pysyy kyydissä loppuun asti!! ihanaa!!! :))

Kiitos IPPA, toivotaan parasta :))

Catzie: peukut pystyssä täällä......

ON: täällä nyt kp 30/ 34-37? Ei YHTÄÄN tiedä mitä tapahtuu ja millon... Ovistuntemuksia kun oli useempana päivänä niin veikkaan että ens keskiviikkona täti kaartaa paikalle, mutta toivossa on hyvä elää... Välillä on tuntemuksia eripuolilla alavatsaa, mutta mieikuvitus on sellanen kenkku juttu että ei passaa rueta vielä miettimään liikoja :/

Onneksi töissä huisketta ja kotona remppaa niin ajatukset on ihan hyvin pysynyt poissa (välillä) tästä kuumeilusta.. Mies on onneksi ihana ja jaksaa tsempata kun mie masistelen :)

HEI SIT OIS KYSYMYS!! Te jotka olette nyt plussanneet, mikä yrityskierto tuotti plussan? :) Ja jos jaksatte vastailla niin oireista haluaisin kuulla myös! Oikeet ja kuvitellutkin ;D On nimittäin tosi yksilöllistä!

Ihanaa viikonloppua! <3

Late, yk4 tärppäsi. Mulla ollu tosi oireetonta. Huimaus alko näin jälkeenpäin ajateltuna ehkä viikko oviksen jälkeen, bauttiarallaa. Mutta mulla on matala verenpaine luonnostaa, niin en osannut sitä suoraan oireeksi ajatella. Muutoin ei ollu ihmeitä, ennenku aloin oksentelemaan kerta/aamu muutama päivä sitten. Tänään ollu ajoittain vähän etovaa oloa useamman kerran. Mahanpohjalla tuntuu paineen tunnetta ja nippailuja,pientä kipuilua nivusissa yms.Jotka alkanu eilen ja tänään. Tänään ollut aika hutera olo myöskin. Jos menkat ei ois jääny pois, niin en ois edes arvuutellu olevani raskaana vielä muutama päivä sit. Epäuskoinen olo edelleen, mutta kaippa tää totta on :)

Niin Ihanaa luettavaa!!
tuhannet onnittelut Eetula, Nyytti ja Iita!!!Hannele ja Niian peukkuja tummenevalla viivalle!!
Nyt te kaikki tuonne raskaaksi 2013 plussanneet palstalle!

late-: Täällä oli yk 12 välissä km josta tokassa kierrossa uus plussa. eli reilu vuosi siihen meni täällä :)

Me jätettiin pillerit pois lokakuussa, joten tää oli yk 4. Tuulimunan/keskenmenon takia (jolloin siis luulin raskautuneeni jo yk 2:sta) jäi tietenkin yhdet välistä kun olin "raskaana" ja sit pidettiin yk 3 väliä lääkärin ehdotuksesta (tosin leikittiin uhkarohkeita ja bongattiin ovis ja välteltiin...ei tykätä leikkiä kortsun kans ;) no niin, menipä yksityiskohtaisesti...

Molemmilla kerroilla huimaus, öllö olo ja pääkipu. Sillä erolla vaan, että ekan plussan jälkeen kaikki oli mulla voimakkaampaa. Nyt on ollut tasainen pieni huimaus ja pääkipukin tulee hetkeksi ja menee. Öllö olo tulee vain jos on nälkä. Ja niin se nälkäkin tulee nyt jotenkin salakavalasti. Näppyjä on myös tullut jonkin verran. ja hei, makeanhimo on pysnyt taka-alalla paremmin :)

Heissan!

Lomalla on ihanaa, mutta on kyllä ihanaa olla myös kotona! Nyt on aikaa myös vastata teillekin jotakin! :)

ainut En kyllä tiiä niistä asennetableteista... Yritän kovasti olla ajattelematta tulevaa piinaviikkoa ja menkkoja + testaamista, mut väkisinkin tulee niitä mietittyä. Yritän olla toivomatta liikoja ja asennoitua jo tädin tuloon. 

elmiina Mistä sie tilasitkaan noita testejä? Vois itekin tilata, jos nyt ei tärpänny.

Nonna Mustakin tuntuu, et kaikki on joko raskaana tai sitten pienen vauvan onnellisia vanhempia... Tuntuu, et TV:ssäkin kaikki saa vauvoja!

Ellalaa Mulla on kans ollu tän viikon eli oviksen jälkeisen viikon ajan "märkä" olo. Rintoja pistelee välillä ja alavatsassa tuntuu pientä painetta. Ei tunnu semmosta normi jomotusta ollenkaan. Päätä on myös särkeny parina päivänä.

Eetula, Nyytti, iita ja ippa Onneksi olkoon! Tarrasukkia nyt matkaan kaikille!!!

Kide Oispa sun tuntemukset sitä itseään!

laurushka Täällä kans tuntemuksia ja oireita kuulostellaan vähän liiankin kanssa. Välillä oon mielissään ku jotain tuntuu, mut toisaalta alkaa pelottamaan, että täti siellä vain kolkuttelee jo.

Niian ja Hannele Tsemppiä viivan tummumisen odotteluun! Vaikka viivahan on aina viiva! :)

Catzie Toivottavasti tuhrut tarkoittaisivatkin vain pientä alkuraskauden tuhrua niinku Nyytilläkin. Tsemppiä piinailuun!

ON: Täällä tosiaan kp 20 ja dpo 7. Tuntemukset ja olot kirjotinkin jo tonne alkuun... Tänään ostin jo valmiiksi kaappiin cittarin pregcheck testejä. Mies vaan varotteli, et ei kannata testailla liian aikasten... Niinhän se on, mut ku ei vaan malttais! Päätin kyllä, et ens pe tai la testaan aikasintaan, jos ei tuhrua tai mitään merkkejä sitä ennen ole tullut. Piinailun piinailua siis täällä...

Äsken tein taas yhden liuska testin ja heti näytti toista viivaa. Vielä vaaleampi mut selvä viiva siinä nökötti. :) Himotestaaja kun olen (näköjään) ajattelin, että hitot!!! Testaan samaan pissaan digi testin. No kastoin sen 5sekunttia pissaan ja häh!!!! Tuli pienen hetken päästä kirja näyttöön. Testi epäonnistui. Voihan p*ska! Mitä tein väärin? Kastoin pään purkkiin ja heti testi pöydälle. Ei auta kuin piinailla tovin. Tai haen uuden testin aamuksi.

Tässä oon viettänyt muutaman viikon hiljaiseloa kirjoittelusta, mutta oon kuitenkin käynyt lukemassa sillon kun oon jaksanut. Nyt on ollut todella rankkaa aikaa omassa elämässä, joten en oo jaksanut innostua mistään - en edes vauvoista. Stressiä on edelleen tiedossa ja paljon tekemistä, joten saattaa olla että hiljaiselo jatkuu. :(

ONNEA Niian, Hannele, Eetula, Nyytti, iita ja ippa!! Aivan mieletön plussa-aalto. Onnittelut jokaiselle plussanneelle. Nimiä saattoi unohtua, kun ei oo hetkeen kirjoitellut ja aikaa on kulunut :)

Täällä ei ole mitään hyviä uutisia jaettavana, koska täti kurvasi juuri paikalle. :( Niin tylsää! Mutta sen tiiän, että tästä alkaneesta kierrosta (yk6) on tärpättävä. Tahdon niin paljon. Tulee ottamaan henkisesti koville, jos ei plussaa neljän viikon päästä näy, koska oon tsempannu itteäni, että kyllä se viimestään tärppää kuudennesta kierrosta, vaikka tiedän kyllä, että paljon kauemmin voi mennä.

Myöhästyneet naistenpäivän toivotukset kaikille!

Täällähän on hyviä uutisia oikein aaltona. :) Ja ulkona on/oli kanssa mahtava ilma. Aurinko paistaa ja mukava pikku pakkanen. <3

Laurushka
, siellähän on sitten jännää. Toivottavasti nippailut ja muu tarkoittaa hyvää. :)

Paljon onnea Nyytti, Eetula ja iita! Ja paljon tarrasukkia kaikille. <3 Niinhän tässä kävi varsinkin Eetulan kohdalla, että heti tärppää kun sitä vähiten odottaa. :)

Harmi Hannele, ettei digitesti toiminut. Ehkä siinä oli joku valmistusvirhe. :\

Catzie, mukava kuulla, että tuhrut loppui lyhyeen. Ehkä ne oli sitä samaa kuin Nyytillä. :)

Mohvelilla ilmeisesti piinaviikon aika. Koita malttaa sen testin kanssa. Tsemppiä, toivottavasti tätiä ei tule.

Pahoittelut Eea tädistä. :( Seuraavaan yritykseen sitten taas, toivottavasti tällä kertaa tärppäisi.

Täällä ei mitään uutta. Laskurin mukaan oviksen pitäisi olla tänään. Ei ole ollut mitään erikoisia tuntemuksia, että ei taas tiedä.

Pakko oli käydä kurkkaan Clearblue digin käyttöohje, niinkuin muistelinkin sen pississä uittamisaika on 20 sekuntia! Se 5 sekkaa oli varmaan liian lyhyt aika :-/

Ellalaa juuri lopetin pillerit ja ensimmäisiä luomumenkkoja odottelen tai sitten sitä plussaa. :) Hyi kamalaa jos kierto venyisi 90 päivään kun tämä päälle 40 on jo sitkuttelua. :/

Nyytti JEE PLUSSA!!! :) Tarrasukkia völjyyn! :)

Eetula aivan ihanaa!!! Onnea hirmuisesti ja sinne myös niitä tarrasukkia!!! :)

iita onnittelut plussasta! Sinnekin tarrasukkia! :)

Catzie toivotaan, että sinnekin plussa pärähtäisi! :)

Hannele ja Niian toivotaan, että viivat siitä vahvistuu!

Eea pahoittelut tädistä. :( Toivotaan, että ensi kierrossa tärppää!

Kide toivotaan, että olisi pieni kyytiläinen matkassa! :)

Omaa: kp41/28-?. Ihana keli oli tosiaan. Miehen kanssa käytiin pitkästä aikaa oikein laavulla hörppimässä kuumaa kaakaota ja käristettiin makkaraa.<3 Nyt savulta tuoksuvana saunomaan! :)

Eea :( toivon todella,että teidän vuoro ensi kuussa! Kuukautisten alku on p*rseestä! Saa nähdä miten täällä käy. Akuliina, pitää sitä olla tyhmä!!! Kun ei lue ohjeita. :/ pidin sen 5sekuntia ja pois. Näytti alkuun,että testi toimii ja sitten tuli kirja. Kiitos kun vaivauduit selvittämään. :)

käytii kattoo talo joitai päiviä sitte ja mun vastaus oli suora EI siis kaukana kaupungista, ei omaa pihaa vaan naapuri kii melkei talossa ei ikkunoita huoneissa joten ei luonnon valoa (pahempi ku vankila jos otetaa vertaus koska eiköhä vankiloissaki ole sentää ikkunat). toinen talo oli liian kallis vuokralta joten vieläkin etsitään. mielee alko hiipiä pelko sopiiko mun ja miehen geenit yhteen vai ei. ku en usko et täällä sais selityksen keskenmenoille joten pitää vaa yrittää, mies sano et hän haluu et eka tutkitaa sit vast ku vastaukset ni yritetää jos tulee ilmotus ettei mitää syytä löydy.
mä vaan haluisin niin kovast sen pienokaisen vihdoin. eihä mun anoppiakaa tutkittu ja sit 5km jälkee kaikki meni hyvin, josko mullaki ois sama.

onnittelut kaikille plussanneille, paljon tuttuja nimiä jotka plussannu, tarrasukkia ja vauvaliimaa PALJON :)
ne jotka saaneet tädin kylään pahoittelut. 
itellä vihdoin loppu menkat :)

Taas paljon uusia plussia! ONNEA kaikille tasapuolisesti! =)

Ja uuteen kiertoon rynnistäville tsemppiä ja onnea matkaan! :)

late: Mulla tuli varmaan n.viikko oviksen jälkeen vaan jotenkin auvoinen olo ja sellanen fiilis, että nyt tais tärpätä. :)  Muuten ei oikeastaan mitään oireita ennen plussaa. Plussauksen tienoilla ja siitä eteenpäin on ollut runsastuvissa määrin "tuntemuksia" alavatsalla. Ei oikeen nipistelyä tai vihlontaa, mutta tuntemuksia kuitenkin. ;) Plussauksen jälkeen huomannut myös makeanhimon hiipuneen ja nälän. Ei ole varsinaisesti huono-olo, mutta ei ruoka oikein maitakkaan. Ei vain ole nälkä vaikka maha kurnisi. ;) Ja tosiaan plussasin jo kp 25/28  yk 8.   :)

Hannele#: Kylläpä digitesti tempun teki! Tosin jos se johtui hätäilystä niin..  ;)  Toivottavasti huomenna saat onnistuneen suorituksen ja selkeän RASKAANA ilmoituksen! =D

Gatusa: On teillä nyt siinä monta asiaa yhtäaikaa. Liian monta. Vahvimpia aina koetellaan, mutta vähempikin varmasti riittäisi. Saisitte nyt pian sen kodin niin pääsisit vähä stressittömämpään ympäristöön. Toivon teille kovasti onnea että saisitte tulevaisuudessa oman pienokaisen turvallisesti syliin <3

ON: huomenna teen yhden tikun. ja jos olen oikein malttamaton niin myös digin ;) Huomenna olis 5+0. Jännittää, vaikka aika vahvoja tuloksia oon jo saanutkin, viimeksi 6.3. Tänään menkkajuilimisia niin ehkä siks vähäsen "varpaillaan". Ja jännittää ehkä siksikin, että odotan jo NIIN innolla, että saan kertoa tästä yhdelle minulle tärkeimmistä ihmisistä. Muille emme vielä aio kertoa.

Takaisin