Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kun te ootte nyt kaikki täällä niin minäkin lyöttäydyn :) Enempi tuota "jännitetään yhdessä" -palstaa seurailin. Nyt en siis oikein ole vielä kartalla kuka odottaa viivojen vahvistumista ja kuka pelkää tätiä (tai anoppia, niin kuin toisella palstalla nimesimme) saapuvaksi...Kurjat akat pysykööt poissa!!! Kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin <3

ON: Taustalla km (tai lääkäri epäili tuulimunaksi, kun mitään ei enää ultrassa näkynyt) tammikuun alussa, tyhjeni itsestään. Silloin ehdiin elokuisissa hetken oleilla.

Yksi kierto lääkärin ohjeista pidettiin taukoa ja nyt näyttäis tärpänneen :) Toivottavasti kyytiläinen pysyy mukana ja kehittyy hienosti. Ensimmäinen liuskatesti DPO11: haaleaakin haaleampi viiva. Näkyi paremmin kun oli vähän kuivunut. Seuraavana päivänä toinen liuska ja hitusen vahvempi. DPO 15 Davidin tikku ja haalea, mutta selkeä viiva <3. DPO 16 ja tikun viiva vähän tummunut :). Tänä aamuna, eli DPO 17 ja tein liuskan ja nyt siinäkin oli jo ihan selkeä viiva. Ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta selkeä. Liuskoista näkyy mun mielestä huonommin kuin tikuista, mutta kun sain kaupanpäällisen niin halusin testata tuon laatikosta pois. Kiva kun niitä tuolta raskauskeijulta laittavat kaupanpäällisiksi niin saa malttamaton jotain testata kun ei ihan viitti joka päivä tikkua "tuhlata" :D

Oireita: jotenkin se olo vain oli semmoinen :) Ja varmin oli tää jatkuva pieni huippaus. Ei paha, tän kans pärjää, mut semmonen kuitenkin se on että sen huomaa ja yhden harha-askeleen saatan ottaa jos käännyn nopeasti ja lähden samalla liikkeelle. Tänään tuli pääkipu. Nälkä tulee aika nopeasti ja siihen päälle huono olo jos en syö. Hupaisa on myös miten herkkä sitä on. Oon aina ollut herkkä, mutta ihan oikeasti saattaa joku outo asia alkaa itkettämään. Mikä siis normaalisti ei itketä. Esim. kun näkee, että kavereiden kaksvee huutaa kurkku suorana kun häntä on juuri toruttu pikkuveljensä huitaisusta. Tuli vaan paha mieli :D Tai kun riitelemme avopuolisoni kanssa niin ensin voin olla kuin persiisiin ammuttu karhu ja sit yhtäkkiä ei ookkaan mikään. Mä kun olisin jo valmis sopimaan niin miestä ärsyttää ihan suunnattomasti :D Outoa.

Kovasti jo haluaisin tuonne marraskuisiin liittyä..:) josko sitä kuitenkin jaksaisin vaikka ensi viikkoon odottaa. Että sais vieläkin vahvemman viivan. Se muuten piti vielä sanoa, että tän plussan jälkeen viivat on vahvistuneet tasaisemmin ja nuo yllämainitut oireet on olleet vielä melko lieviä. Oireiden määrä on noussut tasaisesti.

Helmiina, tuo donnatesti on juuri sellainen, pienoismikroskooppi :)

Ipalle tervetuloa ja tervemenoa onnitteluiden kera :)

Typerät iltavuorot kun vasta tähän aikaa ehtii kirjoittamaan.. Mutta on sentään huomennakin iltavuoro, niin ei tarvitse herätä kovin aikaisin eikä siis olla sängyssäkään ihan niin minuutilleen.

Tervetuloa juttelemaan Kide. Kirjoitin vissiin edellistä viestiäni hitaasti, kun kirjoitit omasi sillä aikaa. Enkä tietenkään huomannut sitä ennen kuin omani lähetyksen jälkeen. Toivottavasti nuo kaikki kivut sun muut viittaa haikaran eikä tädin tuloon. :)

Varovaiset onnittelut Hannele. <3 Eiköhän plussa ole aina plussa. Toivottavasti se myös pysyy ja vahvistuu. Ei ole kokemusta davidin testeistä, mutta ehkä viiva oli niin hento, jos kerran pissa oli melkein kuin vettä. Aamullahan sen tuloksen varmimmin saa.

Niianille myös varovaiset onnittelut. Toivottavasti sinulla myös viiva lähtee vahvistumaan ja sen aiheuttaja pysyy kyydissä. :)

Jännää Nyytti! Toivon ja jännitän täällä peukut pystyssä, että täti pysyy poissa sieltä. Kyllä, toivoa on niin kauan kun täti ei ole kunnolla paikalla. Tsemppiä piinapäiviin.

Kiitos Jomael. Ehkä voin sitten olla huoleti, jos tälläistä esiintyy muillakin. :) Ehkä minullakin on tuohon aikaan kierrosta aina herkät paikat, mutta en ole aikaisemmin tajunnut sitä. Luulen että tuossa vaiheessa löytyy peittojen heilutteluintoakin vähemmän. Ja tuo vatsanipistelykin voi olla jotain vatsa/kylkilihaksen jumikipua. (Kuka käski istua huonossa asennossa...) Joo-o, yritän tässä selittää itselleni kivut normaaleiksi. :D Hammaskivut on ikäviä. Onneksi omasi on jo hellittänyt, toivottavasti pääset pian kokonaan eroon vaivasta. Ja toivottavasti se ei häiritse vauvaasi.

Tervetuloa joukkoon Catzie. :) Vähän nuo pahoinvointisi kuulostaa mukavan epäilyttäviltä. Toivottavasti alat pian voida paremmin tai niille löytyy kiva syy.

elmiina, täytyy myöntää että hämmennyin ensin nimimerkin vaihdostasi, mutta tajusin pian että sinähän se olet. :) Tilanne vaikuttaa siellä kurjalta kaikin puolin. Jaksamista paljon sinne. Koittakaa saada exä ojennukseen ja lapsi luoksenne niin saisit miehenkin taas kotiin. Ei tuo voi noin jatkua. :(

Tervetuloa tähänkin ketjuun ippa. Ja onnea vielä kerran plussasta! Paljon tarrasukkia mukaan. (Tuo anoppi on kyllä niin nerokas, että se pitäisi levittää muuallekin siltä palstalta. :> )

Huomenta :)
Olenkin jo lähtenyt viiden jälkeen liikenteeseen, ja nyt kohta tunnin ollut työpaikalla. Tänä aamuna oli eka kerta kun aamukahvi tökki enkä pystynyt juomaan loppuun :D
Mä olen nyt muutaman päivän kulkenut bussilla töihin, kun autossa olis pari juttua mitä pitäis laittaa ennen katsastusta, ja siinä puhutaan aina monista satasista yleensä kun autoa pitää fixata, että nyt sitten toistaseksi busseilen, siksi niin aikanen liikekannalle lähtö :)

Elmiina, sä olet ollut ihmeen kärsivällinen tuossa teidän kuviossa, mä en olis varmaan pystynyt samaan. Mutta toivottavasti asia ratkeaa, onhan se ihan älytöntä, että se exä on lasta kieltänyt teille tulemasta...

Ippa, munkin tekis toisaalta mieli sinne marraskuisiin jo liittyä, mutta olen toistaiseksi pidättäytynyt, ja olen nyt vaan siinä 2013 plussanneet. Kai mä ajattelen, ettei sit tarvitse monelta listalta pyytää poistamaan jos menee kesken...

Vargynja, kiitos, kyllä se helpottanut on, vielä se alkaa aika tavalla sattumaan kun syö jotain, mutta rauhottuu taas jonkin ajan kuluttua. Hammaslääkäri ainakin vakuutteli ettei tuosta tilasta ole ollut sikiölle vaaraa, ja paratabseja voi kipuun nappailla. Eikä onneksi ole ainakaan mitään vuotoja tullut, kun pelkäsin vähän, että voimakas kipu aiheuttaa niin kovan stressitilan kroppaan, että voisi vaikuttaa huonosti tuohon pieneen vauvan alkuun...

Toivottavasti on tulossa pian lisää hyviä uutisia tänne, mukavaa päivää!

Jomael Pikkuinen on pysynyt matkassa mukana. :) Tsemppiä maanantaille! Inhottava kun vielä hammassäryn pukkasi. Onneksi kuitenkin lääkkeet tehoaa.

Nyytti Toivotaan kuitenkin, että menkat ei sieltä tule vaan kyse olisi jostain ihanasta! :)

chilly onnittelut tädistä! xD

Elrei, noni, Kide, Catzie tervetuloa!

Maikki92 Onnea testaukseen. Toivotaan, että oireilut lupaavat hyvää! :)

elmiina hyvä, että lääkärireissu meni hyvin. Hieman nimi ihmetytti, mutta nopeasti kuitenkin välähti. :) Harmi, kun on tuollainen hankala tilanne päällä kotona. :(

Hannele ja Niian toivotaan, että se viiva lähtee siitä vahvistumaan!

ippa tervetuloa ja onnittelut. :)

omaa: kp40/28-? menossa ja odotellaan yhä edelleen jotakin tapahtuvaksi. Ensi viikon alussa testaan taas jos mitään ei kuulu silloinkaan. Nyt eillen tuli taas sellainen pissatulehdusmainen fiilis. Vessattaa enemmän kuin yleensä ja hätä meinaa jäädä hieman päälle, mutta kirvelyä ja verta ei ole ainakaan vielä ollut. Lääkitsin heti illalla itseäni töiden jälkeen juomalla pari litraa vettä ja napsin jäisiä karpaloita. (onneksi olin kerännyt niitä pakkaseen). Kulautin vielä c-vitamiiniporetapletilla höystetyn veden nassuun. Toivotaan, että se mokoma tulehdus pysyy poissa. >(

Chipmunk, kiitos, on aika jännä kuulla sitten maanantaina tai tiistaina, että millanen hcg-taso on, toivottavasti olis kunnolla koholla :)
Sinulla nyt venyy ja venyy tuo kierto... Voi kun toivon että saisit plussan kun seuraavaksi testaat! Ja pysyisi tulehdus poissa :)

Helou kaikille tasapuolisille!

Täällä sitä kärvistellään tämän helvetinmoisen yskän kanssa... 5vrk yhtäkyytiä korkeassa kuumeessa ja särkylääkkeilläkin laski vain lämmön puolelle. huhu huh mikä olo oli! Eilen menin kuitenkin töihin ja tiukkaa teki jo loppupäivästä :/ aina kun suunsa vaan aukas niin köhi minkä kerkis. Nyt ois ykkösvapaa ja pojan vienti viikonlopun viettoon :) pitkä reissu tulee kun 200km yhteen suuntaan(tapaamispaikalle), mutta onneksi oon kotosalla ennenkuin  mies pääsee töistä pois <3 (vaikka melkein ois pitäny keksiä itelleni tekemistä iltaan asti muualla niin mies ois saanu yllärinsä mulle järkätä, kuulema nyt meni pilalle kun oonkin ennen sitä kotona =D=D=D)

Kiertoon liittyen ei täällä uutta :/ kp 25/n.31. Aika menee TOOOSIIII hitaaaaastiiiii..... Oireita ei kyllä oo ollu tähän päivään mennessä mitään... Halu on kova mutta jotenki tuntuu ettei se nyt vieläkään vaan oo tärpännyt :( Noh, viikon päästäpä senki sitte jo toivottavasti tietää....

Vargynja, kiva kun jännäät siellä kanssani ja kiitos tsempityksistä :)

Chpmunk, kiitos! Oma sinun kiertosi jo venynyt toooosi pitkäksi!

Piialle kovasti paranemisia, kuulostaapa kamalalta taudilta!

Täällä kp29/27 ja ei muutosta tilanteessa. Toissapäivänä tuli tosiaan muutaman tunnin pientä tuhrua vessassa käydessä, mutta sen jälkeen ei ole näkynyt mitään. Koko eilisen odotin tätiä saapuvaksi, mutta eipä tullut, ei edes tuhrua ja sama homma tänään. Ihme juttu jos kierto rupeaa taas venymään, kun ovis jo oli samaan aikaan kun viimeksi ja kierto sen 27pvää.
Parina aamuna olen oksentanut, mut ei oo sellasta jatkuvaa pahoinvointia, vaan tulee ikäänkuin kohtauksena ja sit onkin kiire vessaan, kun on oksentanut niin olo helpottaa pian.
Jotenkin vaikea uskoa että raskaana olisin, kun ollut tosi oireetonta. Mutta katsellaan nyt vielä päivä pari ennenkuin alan oikeasti jännnittämään, ellei tätiä näy :)

Heissan kaikille!

Plussia onkin tullut viikon aikana oikein urakalla!!! Onneksi olkoon teille kaikille tasapuolisesti! Toivottavasti kaikilla pysyy pikkuset matkassa loppuun asti.

Muutamat siellä odottelee viivojen vahvistumista. Tsemppiä teillekin!

Pahoittelut kaikille, joille täti tuli kylään... Ois vaan menny naapuriin eikä ois hoksannu tulla teille!

Nyt on niin paljon tullu viestejä, et en oikein osaa kellekään mitään erikoista kirjotella, joten menee hieman oma napailuksi... Täällä elellään kp 19/26-? ja dpo 6. Ovis oli noin viikko sitten eli kp 11-13. En tikuttanu, vaan ihan omilla tuntemuksilla bongasin. Greippimehuakin tuli juotua alkukierto, mut en huomannu, et ois limat ollu limasempia. Ovis saatiin hyödynnettyä varmaan ihan hyvin, vaikka välillä piti miestä laittaa ruotuun ja melkein kellistää sänkyyn väkisin! :) Eilen ja toissapäivänä tunsin jotain kummallista alavatsa vihlontaa. Eilen oli jopa niin kova, että piti ennen hiihtolenkkiä ottaa ihan särkylääke. Sen verta kovaa vihlo. Lisäksi rinnoissa on tuntunu pientä nipistelyä välillä, ruoka maittaa ehkä liiankin hyvin ja päivällä oon ihan sippi, joten on pakko ottaa päikkärit. Tietysti pieni toivonkipinä alko näiden tuntemusten vuoksi nostaan päätään... Jospa se ois sittenkin tärpänny...!?!?! Tädin pitäisi tulla 16.päivä eli tasan viikon päästä, joten nyt alko todellinen piinaviikko! Kumpa viikko menisi äkkiä! Toisaalta oon jotenkin paljon rennommalla asenteella kuin ennen. En panikoi ja mieti asiaa läheskään niin paljon, paitsi tietty nyt! :)

Tervetuloa tänne puolelle Ippa, niin ja tervemenoa! :D

Jomael Toivottavasti auton kuntoonsaattaminen ei oo iso juttu. Mua just harmitti ku ajan sellasella rämällä, jonka huolto makso aivan järkyttävästi. Puolet auton arvosta melkeen. 3 kerta toden sano ja saatiin vuodeks taas leimat. Tosin ens vuonna en suostu tolla autolla enää katsastukseen mennä, sillon pitää olla jo uus alla...

Toivottavasti Chipmunkilla tapahtuis ees jotain. Edes sitten ne menkat ni pääsis uuteen kiertoon ja loppus toi megakierto. Paras tietty olisi se plussa!

Toivottavasti Piia84 ois tärpänny. Ja voi vitsit ihanaa, jos saat jonkun yllärin!

Nyytti Toivottavasti ois plussaa tiedossa. Kuulostaa kyllä ihan lupaavalta! :)

Mohveli, mistä tollasia asennetabletteja saa ostaa? Mäki haluun olla panikoimatta ja miettimättä sitä raskautumista, mutta ei pysty! Tsemppiä sinne odotteluun :)

Täällä ei mitään uutta. Vitutus ehkä vähän laantunut. Sunnuntai aamulla aikasin lähen reissuun ja palailen sitten seuraavan viikon lauantaina myöhään. Ovulaatio menee siellä reissussa huitrumpsis. Ois nyt ees ollu keskellä reissua ni ois jotkut saumat ollu varastoon pupuilemisilla, mutta taitaapi olla siinä loppureissusta.. Mietin et ottaisin tikut mukaan ja testaisin oviksen, ku viime kierto oli niin outo, jotta tiiän sitten seuraavaan kiertoon että mikä on meininki. Et jos me saatais oma vaapi tammikuussa 2014? buahahhaahaha, niin varmaa :P

ja ainii. Odotin ihan kamalia endo-kipuja, mutta täti ei tuntunu tässä kuussa miltään? Ilmeisesti ne sitten vaihtelee kuukausittain, ku viime kuussa oli niin hulluja kramppeja, ettei voinu vaan ku maata.

Joku kirjoitti herkistä paikoista tiettyyn aikaan kuusta. Minulla sama homma muutaman päivän ja menee ohi. Tänään aamusta testasin noilla samoilla liuska testeillä ja hento viiva tuli kaveriksi. Hmmm... Minulla pitäisi alkaa menkat viimeistään maanantaina. Sitä yli ei koskaan mene ajallisesti. Pitäisiköhän käydä ostamassa apteekista se viikkonäytöllä oleva testi. Näkisi suoraan onko vai ei...

Mä kyllä suosin noita digitestejä. Ei tarvii viivoja tihrustaa, tyly tietty on kun napsahtaa se ei raskaana :( Mut Hannele pääset epätietoisuudesta ja me uskotaan siihen plussaan :)

Mä kyllä suosin noita digitestejä. Ei tarvii viivoja tihrustaa, tyly tietty on kun napsahtaa se ei raskaana :( Mut Hannele pääset epätietoisuudesta ja me uskotaan siihen plussaan :)

ei pitäis puhelimella kirjoitella, tais tulla mun viesti kahteen kertaan eikä poistaminen näytä onnistuvan....

Oon ollu ny huono kirjottelemaan tänne mut kuitenkin on pitäny joka päivä tulla lukeen muiden kuulumiset. Vastailen vähän kyl vanhoihin viesteihin :D

Tervetuloa kuumeilemaan kaikki uudet :P

JMH: Voi harmi et tulee lisää tollasia pitkiä reissuja. Toivottavasti sun mies ny löytäs maalta sellasta työtä jossa viihtyis :)

anhe: Voi ei! Harmi kun täti tuli taas :/ Voimia uuteen kiertoon. Kyllä se plussa sieltä tulee. Luultavasti sillon kun sitä vähiten odottaa. Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se sanonta menikään :D

elmiina: huh tilasit heti oikein kunnolla :P vois kyl ittekki tilata niin sais sit tehtyä kunnolla testejä eikä tarvis miettiä et en viitti testata ettei mee turhaa testejä :D
Teillä kurja tilanne jatkuu edelleen voi hitto.. :/ toivottavasti saatte pojan teille niin näkisitte toisiannekin.. :)

Nyytti: Voi ei toivottavasti se täti ei tuu ollenkaan ja tuhruvuoto oli jotain alkuraskauteen liittyvää. :) Huh kuinka pystyt odottelemaan ilman testin tekemistä. Mä olisin varmaan tehny jo vaikka kuinka monta testiä :D

Nonna-: Täällä samanlaiset fiilikset. Tuntuu et jokainen vastaantulija on maha pystyssä tai on jo saanut. Siinä tulee kyl ittelle tosi tyhjä olo.. :/

Chipmunk86: Voi tapahtuisipa jo jotain suuntaan tai toiseen inhottavaa tollanen epätietoisuus.. Ootko justiin lopettanu pillerit vai onko yht äkkiä kierto noin pitkä. Mulla pillereiden jälkeen oli muutamat menkat ihan normaalit mut sit olikin joku 90 päivää välis ja sen jälkeen 14 päivää ennen ku ne sit tasottu. Edelleenkään mulla ei oo säännölliset menkat.. :/

Mohveli: Hyvä kun säkin sait miehen kellistettyä. Mulla kans pitäis joskus tos 16.-18. alkaa menkat.. :)

Ihanaa kun täällä on niin moni jo saanut plussan. Antaa ittellekki toivoa et ehkä vielä minäkin, mut tästä kierrosta ei kyl todellakaan oo kovin suuret toiveet. Ehkä hyvä vaan niin ei pety niin kovaa :)

ON: Kierto edelleen vaikauttaa oudolta. Alavatsaa vihlonu ny oviksen jälkeen melkeempä päivittäin. Koko kierron on oikeestaan ollu märkä olo jos nyt ei laske muutamaa päivää menkkojen jälkee. Krooninen väsy on ollu koko viikon, mut voi kyl johtua siitä viikonlopun laivareissusta joka vei kyl voimia aika paljon. Niin ja mulla on ollu aina rinnat kipeet oviksen jälkeen mut nyt ei oo yhtään :o no täs on kyl viel viikko aikaa niidenki kipeytyä. 

Catzie: Kp tarkoittaa päiviä siitä kun viime menkat alkoi ja sit toi dpo tarkottaa päiviä siitä kun ovulaatio oli :) 

Jaaha, tähänkö tämä nyt sitten jäi..

Tunsin yhtäkkiä vihlovaa kipua alavatsassa. Kun hetken päästä kävin vessassa tuli ruskeeta vuotoa, aika reippaasti. Kokeilin sormella sisääni ja sormeen tuli reilusti ruskeeta vuotoa.  Apua!

Ellalaa kiitos! :)

Heippa jälleen :)

Catzie voi eii, jaksamisia ja toivotaan kuitenkin parasta? :(

jomael: Täällä näyttää aika jotenkin lupaavan kivalta. Tosin sain järkyttävän poskiontelontulehduksen, mutta mahaa nippailee päivittäin ja rinnat herkkänä. Mieliala vetelee omia reittejään ja huippausta on vähän. Ruokaa tekee koko ajan mieli mutta en ole varma johtuuko etova olo mistä, viimeksi etova olo alkoi aikalailla heti myös mutta tämä saattaa johtua kyllä flunssastakin..

Toivoa on kovasti mutta plussaa ei ole näkynyt näillä kiertopäivillä :D Tosin viimeksi meni tosi kauan ennen kuin saatiin plussaa näkyviin, pari viikkoa kuitenkin menkkojen yli! Ahh en malta odottaa millään tietoa :))))

Kiitos.. todella piinaviikko tulossa. Tyhmä menin eilen tekemään yhden testin no totta kai se oli nega.. mutta onha nyt vasta 24kp... ja kierto se 29päivää...  mutta keskiviikkona se oikea testipäivä ellei menksut ala aikasemmin! :) 

Takaisin