Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa: niin toivon että saan nähdä sinut tuolla plussanneiden joukossa pian. Toivottavasti asiat selkiintyy
.
ON: Kyllä se testi tummeni :) Hommasin kaks viikko näytöllistä testii nin voi seurata sitten niillä miten  homma etenee vai eteneekö. 4+3 olin laskurin mukaan ja la 14.11. katsotaan nyt pikkuhiljaa mite käy. Marraskuisissa onkin monta tuttua nimeä täältä ja nuista keskenmeno ryhmistä. Ehkä siten varhaisultran jälkeen sitä voisi harkita sinne siirtymistä. Nty vaan toivotaan ettei taas ole vastaus; ei täällä ole mitään... 

Teinköhän testin sittenkin liian aikasin ja iloitsin liian aikaisin..... Koska tein uudelleen testin kylläkin erimerkkisen kuin eilen ja se on negaa... Pitääköhän mun vain uskoa sitä digimittaria ja lopettaa noiden turhien testien tekemisen ja mennä ens viikolla verikokeeseen? Pelottaa niin pirusti!! Mies on sitä mieltä että en tee yhtäkään eri merkkistä testiä ja vaan ja ainoastiin digitestin ens viikon keskiviikkona... Ootteko samaa mieltä? Oonko mä tyhmä?

Eetula, voi ei :( Jos on testissä eri herkkyys voi näyttää eri lailla, miehes on varmasti oikeassa. Joka tapauksessa se stressi tuskin siitä helpottaa, vaikka miljoona eri testiä tekis, varsinkin, jos näyttävät eri tavalla. Ei voi kuin odottaa ja toivoa parasta... Sormet ristissä täällä!

ON: Vedin eilen kunnon tekstariraivarit miehelle aiheesta "en enää jaksa ees kuvitella, että menkkaoireet on raskausoireita, mä en ikinä tuu raskaaks enkä ees haluu mitää lasta." Totuushan on että tässä vaiheessa ei vaan millään voi tietää, mutta inhottavasti on taas ne nipistelyt ja paineen tuntu kiusana ja ihan samalta tuntuu kuin aiemmatkin kierrot, mä oon jo henkisesti luovuttanu. Aiemmissa kierroissa vaan kun hormoniehkäisyttömät kierrot oli vielä niin uusia ni sitä kuvitteli "oireista" kaikenlaista. Varsinki ku mulla näemmä liittyy ällötys ja huimaus ihan PMS oireisiin. Kp 17/21-24 ja dpo 8? Vajaa viikko vielä tuskailua. Onneks saan huomenna miehen viereen, ihan yöks asti kotiin, ekaa kertaa lähes kolmeen viikkoon.

Elä Eetula vielä hättäile <3 Nyt vaan keksit itsellesi paljon tekemistä ennen keskiviikkoa..tiedän, helpommin sanottu kuin tehty..:/ ootko tehnyt liuskoja vai tikkuja sen digin lisäksi. Itselläni oli tosi vaikea nähdä liuskoista mitään. Mut jos oikein pinnisti niin siinä saatto nähdä haamun varjon..

Elmiina: Halaus <3 Olo helpottaa varmasti vähän kun saat sukeltaa miekkosen kainaloon. Toivon sinnekin touhun täyteistä viikkoa ja toivottavasti aika menee nopeasti ja tulos olisi teidät yllättävä :)

ON: Käyn täällä silloin tällöin teitä moikkaamassa. Taidan siirtyä nyt tuonne plussanneiden puolelle tai marraskuisiin jos uskallan. Aamulla tein tikun ja digin. Vahva punainen viiva ilmestyi heti ja digissä 3+. Totta se nyt tällä hetkellä on :) Olo on onnellinen ja samaan aikaan jännittää. Vaikka ei ole kokenut kuin sen yhden tipahduksen, niin se pettymys silti riitti siihen, että nyt ei ihan täysillä uskalla kiljua riemusta. Tänään saamme kertoa ensimmäiselle rakkaalle <3

Siis neljä liuskaa on näyttänyt ja apteekin oma testi plussaa + digimittari viikkoja 1-2. Toi oli joku elove tai juko vastaava..... Neljä liuskaa on antanut viivat + apteekin oma ja digimittari.

Ne oli haaleita kaikki.mutta mieskin ja kaveri näki ne. Mä olen hieman vauhko! Pelottaa niin pirusti. Multivita menee x 2 ja omega 3 x 2 ja panadol x 3

En tiedä.... Viimeiset menkat oli 30.1 mutta multa lopetettiin hoidot 20.2 joten mä en tiedä mistä laskea... :(

onnea plussanneet, ihana kuulla hyviä uutisia tutuilta nimiltä joiden kanssa pyöriny pidemmän aikaa samoilla palstoilla ja saanu tukea sekä tukenu :)
täällä ei mitään uutta, muistelin vanhoi verikokeita mitä otettii ku olin raskaana ja kilpirauhasarvot tais olla normaalit mut kait sitä vois tarkastuttaa varoiks.
tällä pallonpuoliskolla miehen suku harvenee ku muutama päivä sit kuoli tädin mies ja nyt yksi sedistä on vetämäs vikat hengenvedot, on kuulemma kuin paperia, ei tunnista ketää, ei pysty liiemmin puhumaan jne. mun mies saattaa menä kattoo sitä tänää...

No niin edelleen testi on liuskalla nega joten iloitsin liian aikaisin :´( 

No näillä mennään..... Menkkoja odotellessa..... 
emoticon

lopetappas se testailu ja odota rauhassa kerta sanoit että oot ihan kokeisiin menossa :) <3
täällä sormetvarpaat ristissä sun puolesta ja odotetaan parasta!

Okei... sitä se mieskin sanoi....  kai sitä pitää uskoa.... Mutta kun juomii niin pirusti... menkkamaisia oireita.....

Eetula, niissä liuskatesteissä voi olla eri herkkyys, älä vielä luovuta <3
Vai oliko aikaisemmin myös liuska positiivinen? No, mutta verikokeesta sitten ens viikolla sen näkee, tsemppiä! Ja voimia, tiedän, kuinka inhottava tilanne tuo on...

lähtee vaan järki jos stressaa ja miettii :) Mulla on valitettavasti vähä sama juttu noitten tuntemusten kanssa, juilii vatsaa varsinkin makuullaan kun ei tee mitään :) en kehtaa testata kun viikon päästä vasta pitäs olla se jännäpäivä..

jos en olisi sairaana lähtisin sisareni kanssa luistelemaan tuonne auringonpaisteeseen! eli ajatukset muualle :)

Voi Eetula, tsemppiä! Sormet ja varpaat nyt pystyssä teille! Voimia!

Hannele Olipas tyhmä se digitesti ku silleen käyttäytyi. Jospa uusi testi antaisi sen toivotun tuloksen!

Gatusalle voimia kotitilanteeseen. Toivottavasti löydätte pian oman kodin ja saatte oman nyytin syliin!

elmiina Jospa teilläkin kotitilanne helpottaisi vähitellen! Haleja!

Ellalaa ja late Taidamme olla samoilla piinapäivillä! Toivottavasti saamme aloittaa seuraavan plussa-aallon! Peukut pystyssä meille, jotta täti osaisi pysyä pois!

On: Ruuan himo kauhistuttaa ja hymyilyttää... Onkohan loman aikana vatsalaukku vaan venyny, ku tuntuu, et en millään ruokamäärällä ole täysi! Alavatsaan on tainnut kotiutua ilmapallo, kun niin paljon ilmaa tulee ulos, varsinkin iltaisin... ;) Samalla myös paine "tuonne alas" on lisääntyneeseen suuntaan sekä pienet "kutittelut". Ei tunnu inhottavaa menkkamaista jomotusta! Jospa jospa...! 

Mulla tais viimeks jäädä onnittelematta muita plussanneita... Siispä kaikille tasapuolisesti onnittelut ja toivotaan, että pikkuiset pysyy mukana :)
Eetula, älä vielä heitä kirvestä kaivoon...odottelet tosiaan sitä verikoetta, joku testi voi olla tosiaan eri vahvuinen kuin toinen..jos nyt malttaisit olla vaan testaamatta (tiedän paremmin sanottu kuin tehty).
Omaa: ovista odotellessa, oireet on melko voimakkaat, viittais siihen, että ovis ois lähellä, mutta testit ei vielä näyttää plussaa. Taidan käydä ostamassa noita Precheckejä, niillä on tullut aina onnistunut plussa..

kiitos tsempistä kaikki ja toivottavasti plussaatte pian ja kaikki menee hyvin :) ei pidä luovuttaa. 

on: täällä harkitaan laihdutuskuuria koska painoa on hiukka liikaa omasta mielestä, josko nuo ongelmatki häviäis sen myötä. nyt ku ei ole raskaana ni voi laihduttaa mutta kun mä en saa laittaa itelleni ruokaa lautaselle sillo ku anoppi kokkaa tai yleensäkää (itehän en saa laittaa ruokaa koska mä oon likanen jne vaikka desinfiointiaineessa uisin ensin ja steriileis vaatteis oisin käsineet kädes) joten ruokaa on aina liikaa lautasella ja väkisin pistetää vatsaan joten laihdutus hiukka hankalaa. 

onko ideaa miten täs vois laihtua? 

Gatusa ihan mielenkiinnosta kysyn että missäpäin maailmaa asustelette siis? :)

Voisitko ehkä pyytää miestäsi kasaamaan lautasellesi vähemmän? Jos ei anoppi ei ota kuuleviin korviinsa? :) Tai onko mahdollista liikkua paljon? :)

afrikassahan me. ongelma on se että mä en puhu arabiaa joten vaikee selittää anopille mitää, mies ei kuuntele jos sanon et yritän laihduttaa. ulos en mene ilman miestäni koska on tullu huomattua et hieman turhan vaarallista kun ei ole kävelykatuja vaikka kaupungissa asutaan (meinattu ajaa yli tahallaa muutamia kertoja ni saanu loikkia ja mies ollu mukana) kämpillä pitää olla hiljaa ettei appi suutu joten aika haastavaa.
pitää varmaa yrittää hiljaisesti rehkiä lattialla.

Takaisin