Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lotte ihan loistavaa, että plussa on vahvistunut. Isot onnittelut aina vaan ja uudestaan :)!

Tyttötiikeri kannatan ahkeraa peittojen heiluttelua! Pitää pelata varmanpäälle, jos ei ole varma ;)

Inala no ei todellakaan kannattais googlailla! Mut minkäs teet, kun on liikaa aikaa... No, kohta ei ole! Ei enää montaa tuntia... Niin ja kai noi solumuutokset aika yleisiä on, eikä yleensä edes kovin vakavia.

Vargynja no hyvä, että olet "normaalin rajoissa"! Mitä se sitten ikinä meinaakaan =P

Jomael kiitos <3. Varmaan lähen hakeen sen kentältä, ei malta odottaa!!!
Hyvä, että sait piristystä päivään :). Hali <3

Nyytti
joopa, kyllä pitkä odotus nyt palkitaan, mutta on se silti ollut liian pitkä! Joo, ehdotan papaa gynelle, kun seuraavan kerran meen.
Vai semmosia oireita, ei kiva =/. Tsemppiä tädin odotukseen, vaikkakin toivotaan tietty, että jättää tulematta!

Chipmunk86 Parempi olla varma, kun epävarma :D

Gatusa tervetuloa jutskailemaan! Voimia vieläkin kovasti. Toivottavasti se talo on nyt mieleinen ja pääsette muuttamaan! Kiva, että sulla on töitä, niin saat vähän ajatuksia muualle...

Korppi on kyllä, IHANAA!

ainut voi paska :(. Tosi syvältä!

Ellalaa kyllä, odotan malttamattomana! Jos ei ihmeitä tapahdu, niin lähtee kyllä taas pääsiäisen jälkeen kuukaudeks pois :/. Mutta sitä ei mietitä nyt! Jep, en oo nyt enää funtsinut tota papilloomaa...
Loistavaa, että sait miehen ruotuun :). Peukut pystyssä!

etk suurensuuret onnittelut!!! Hurjasti tarrasukkia matkaan!

Nonna- mä oon kans "entisessä elämässä" ollut sellanen. Miettinyt mitä muut ajattelee ja muutenkin miettinyt ihan liikaa joka ikistä asiaa. Mietin nykyäänkin liikaa, mutta en enää mitä muut ajattelee. Elämä on opettanut tervettä itsekkyyttä. Kyllä se vaan niin on, että onni lähtee omasta itsestä! Jos sun sanomiset tai tekemiset jotakuta häiritsee, mutta ite oot tyytyväinen, niin so be it!

ON: Reilu 6 tuntia ja rakkaan kone laskeutuu Pirkkalaan! Hullun hommaa, mutta taidan sen kyllä lähtee sieltä hakemaan. Taksia voi joutua odottamaan... Ja mä en kestä odottaa sitä kotona! Onneks sain vaihdettua niin, että meen aamulla vasta kasiin töihin :).

Käytin koiran fyssarilla tänään. Fyssarin kanssa tuli sitten puheeksi keskenmenot ja lapsettomuushoidot. Hän on ollut hoidoissa, 5 kertaa meni kesken hoitojen aikana :(. Todella karua kuultavaa. Lasta ei koskaan onnistunut saamaan. Ei edes adoptiolla, koska olivat liian vanhoja, hän 43 ja  miehensä 15 vuotta vanhempi. Hän sanoi suoraan, että nyt ette odota enää. Tehkää asialle kunnolla jotain. Suositteli lämpimästi Väestöliittoa. Mä oon kuitenkin sen ikänen, että pääsen helposti tutkimuksiin... Karua, mutta pakko se on myöntää, ettei tästä enää nuorru =P.

Nyt täytyy alkaa touhuileen, että aika menee nopeemmin. Sit ysiltä nukkuun, että jaksaa yöllä kukkua <3.

KÄÄÄK !

Ihanaa miten monta on plussannut!!! <3 Kuin plussien hyökyaalto! LISÄÄ LISÄÄÄ!!! Voi kun pääsis itekkin pian... Mielialat heittelee positiivisuuden ja pessimistisyyden välillä KOKO ajan... "kyllä se tässä kierrossa..."  "Ei helvetti, tuskimpa vaan, ei varmasti... minäkö muka.. haha..."

Vielä viikko ootella.. kp 26/34-37 tänään... blaah....

Iltaa arvon naiset. :) Mitään uutta ei täällä ole tiedossa, mutta en malta olla kommentoimatta teidän kuulumisia.

Nyytti, toivottavasti haluttomuutesi ja muu oireilu tarkoittaa jotain ihan muuta kuin tätiä. Nimittäin plussaa. Voimia viimeisten päivien odotukseen. Kiitos rohkaisusta, ehkä olet oikeassa ja jos olisi jotain huolen aihetta, olisi tutkittu lisää. :)

Äläs vielä heitä kirvestä kaivoon Chipmunk, jos ovulaatiosi oli 26.2., tädinkin pitäisi tulla vasta viikon päästä. Eli plussa saattaa hyvinkin tulla vielä. :) Toivottavasti niin käykin. Tsemppiä tädin tulematta jättämisen odotukseen. ;)

Tervetuloa Gatusa. Pahoittelut useista keskenmenoista. :( Toivottavasti pian taas tärppää ja tällä kertaa pikkuinen pysyy kyydissä täydet 9kk. Onnea oman kodin saannista. Käsitinkö nyt oikein, että asut ulkomailla?

Voimia ainut. Kurjaa kun tuo meneekin nyt noin ja tauon pito oli turhaa. :(

Onpas Ellalaalla sekavat olot. Mut pääasia, et sait miehen ruotuun ja puuhailtua sopivasti oli sitten ovulaatio nyt tai aiemmin. :) Ikävää tosin, jos kierto venyy.

Onnea etk täälläkin! Ja tarrasukkia mukaan. :)

Nonna, tuo liika miettiminen on itsellekin tuttua. Hieman alan päästä eroon liiasta muiden mielipiteiden miettimisestä. Onneksi, kaikkia ei kuitenkaan voi miellyttää, joten kai sitten voi samantien miellyttää niitä, jotka on meidän kanssa samaa mieltä tässä asiassa. ;) En usko, että ollaan liian nuoria äideiksi. Onhan monet meitä nuoremmatkin hyviä äitejä. :)

Ihanaa JMH, kun viimein saat kultasi kotiin. :)

Tsemppiä late piinaviikkoon!

Toivottavasti ketään ei muuten haittaa, että tiputtelen nimimerkeistänne viesteissäni viivat, numerot yms. pois. Ne ei vaan pysy päässäni ja jotenkin ne tuntuu epäolennaisilta, varsinkin kun tämän ei pitäisi kamalan virallista jutustelua olla. :) Mutta sanokaa ihmeessä, jos tapani häiritsee. Yritän sitten muistaa kirjoittaa nimen kunnolla.

Vargynja: Minua ei ainakaan haittaa vaikka nimimerkistäni viiva puuttuisikin..en edes huomannut ennen kuin sanoit :p

Oon tullut tosi hyvälle tuulelle, kun oon saanut kirjoitella tänne palstalle ajatuksiani vaikka emme ole vielä lasta yrittäneetkään. On niin ihana, kun on ihmisiä jotka ''kuuntelee'' juttujani ja monella samanlaisia ajatuksia..

Lapsettomuutta on niin paljon tässä maailmassa ja ystäväpiiristänikin sitä löytyy yllättävän paljon joten ehkä en saisi ajatella liikoja vaan antaa mennä vaan! Tuskin se muuttaa asiaa olin minä sitten 22v tai 30v.. kun lapsia haluaa niin silloin pitää toimia..:) Kerron teille kyllä heti,kun alamme lasta yrittämään..ajattelin kuitenkin vielä odottaa ainakin kuukauden...jos maltan :):) Ja anteeksi tämä omanapailu... en vielä pääse niin kiinni kaikkien juttuihin, että osaisin erikseen kommentoida.

herranen aika kun on  paljon viestejä tulla tupsahtanut tänne...

Aluksi ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!! :)
Ja pahoittelut niille joille se rasittava täti on tullut :(

Itselläni on hieman hämmentävä tilanne ja haluaisinkin kuulla että onko jollakulla muulla ollut vastaavaa...eli nyt on kp 34/28-31 ja testin tein tänä aamuna ja se näytti negaa :( onko kenelläkään näyttänyt testi positiivista esim vasta viikon menkkojen jäätyä pois??
Esikoisesta tein testin vasta 1,5 viikkoa myöhemmässä vaiheessa niin ei ole "vertailupohjaa" omalla kohdalla että näyttäiskö mulla jo heti menkkojen jäätyä pois positiivista vai ei... Se kai tässä onkin hämmentävää kun menkkoja ei näy eikä mitään oireita/tuntemuksia ole menkoista vaikka normaalisti niitä on jo useita päiviä ennen menkkojen alkua. Toisaalta pelottaa että turhaan nyt toivon raskautta sillä testikin jo näytti sitä negaa :( ei kait tässä muuta voi ku odotella joko uutta testausta tai sitä tätiä tulevaksi...

Oikein paljon plussatuulia kaikille!! ++++

Kaikille plussan saaneille mielettömän paljon onnea <3

Lotte kyselitkin oonko talvi-ihmisiä talvella syntyneenä. Ehdottomasti oon. Kesät palelen, mutta talvella paukkupakkaset ei tunnu missään :D Muutenkin olen aina rakastanut talvea, siinä on jotain niin rauhoittavaa. Yhden talven ietin ulkomailla ilman lunta ja plussakelissä, ja kotiin päästyäni olin ikionnellinen kun näin Helsinki-Vantaalle saapuessani pikkuisen lunta maassa ;)

JMH, ihanaa kun saat miehesi yöllä kotia :D

Omaa napaa: kp 1 ja pettymys haamu/nega-episodin jälkeen oli ihan kamala. En taida olla vielä valmis uuteen raskauteen, sen verran koville ottaa. Miehellekin epäilin että mua ei ilmeisesti ole tarkoitettu ollenkaan äidiksi. Himpskutin kroppa, sotki mun pääni viikonloppuna kun luulin että ollaan taas lähempänä unelman toteutumista. Kuten jo edellisessä viestissä sanoin takki on ihan tyhjä. Ehkä olisi aika pitää taukoa tai ainakin antaa asioitten mennä omalla painollaan yrittämättä.

Nonna olen hieman vanhempi, mutta itsellenikin tuli myös samanlainen jännitystila, kun pitkän ajan miestäni lapsentekopuuhilla kiusanneena, sainkin yhtäkkiä myöntävän vastauksen. IIK! :) Minulla oli vielä pillerilevy menossa, joten söin sen loppuun ja siinä samalla sain hetken aikaa miettiä tulevaisuutta. Siinä vaiheessa kun pillerit loppui, niin ei ollut enää ongelmaa vaan vauvakuumeilu alkoi. :) Ei muiden mielipiteistä kannata välittää. :)

chilly mikäs vointi siellä? Toivottavasti kuitenkaan ne menkat ei kuitenkaan ala vaan plussa pärähtäisi. :)

JMH Siellä on varmaan ollut ihana jälleennäkeminen!!! :) <3

Tyttötiikeri itsellänikin on pillerien jälkeen kroppa sekaisin. 24.1 lopetin pillerit ja siitä tyhjennysvuodosta asti on menkat tulematta. Itse olen vain nyt aluksi mennyt sillä, että tutkiskelen kroppaani uudelleen. :) Olin aivan varma, että ovis oli 14.2. (laskurin mukaan piti olla 11.2) ja sen perusteella tein 2 negaakin. 26.2 minulla oli kunnon juilimisia masussa, mutta menkkoja ei edelleenkään kuulu, joten tein siitä päivästä sitten uuden ovispäivän itselleni. :) Nyt sitten odotellaan ensiviikkoon ja taas ollaan puulla päähän lyöty jos menkat ei silloinkaan ala ja testi näyttää negaa. :) Jaksuja sinnekin!

Vargynja hyvä että olo on hieman parempi. En heitä vielä kirvestä kaivoon. :) Sain itselleni kehitettyä päässäni tuon uuden ovulaatiopäivän, niin jaksaa hieman paremmin odotella ensiviikkoon. :) Juu, minun nimeä saa lyhentää niin paljon kuin tykkää. :)

Gatusa Tervetuloa. Toivon tosiaan, että saisitte pienen käärön kohta syliin ja onnea uudesta kodista!

Korppi hyvä, että mahatauti helpotti.

ainut ei tarvitse mitään lupailla. Saa ainakin minun puolestani kirjoittaa niin paljon omaa napaa kuin huvittaa oli ne sitten hyviä taikka huonoja. Voimahaleja sinne rutkasti!

Ellalaa toivotaan, että talletukset osuivat nappiin! :D

Nyytti täällä on peukut pystyssä plussalle!

etk ihanaa plussa!!! Onnea teille rutkasti ja tarrasukkia völjyyn!!

late odotellaan yhdessä sitä viikkoa. :) Toivotaan plussaa sinne!

anhe pahoittelut tädistä. Olisi saanut pysyä poissa. :( Voimahaleja paljon sinne!!!

omaa: kp38/28-? odotellaan, odotellaan... :)

Huomenta :)

Korppi, kiitos paljon <3 Kyllä tästä sitten alkaa varmasti nauttia kotitilanteesta huolimatta, kunhan pääsis vaan sinne varmemmille viikoille :) Ihanaa että olet parantunut :)

Ainut, harmi juttu tuon työtilanteen kanssa, ja se just että yritit ajatella reilusti työnantajaa kohtaan pitämällä taukoa, ja sitten vastassa onkin vain epävarmuutta työn jatkumisesta :(  Hali <3

Ellalaa, toivottavasti oliskin ovis ollut nyt vasta, kun kerta saitte kunnon talletuksetkin tehtyä ;D

Nyytti, mikäs tilanne siellä?

Etk, hurjasti onnea vielä täälläkin osastolla!

Kiitos sinulle Nonna, ja tsemppiä yrityksen aloittamiseen :)

JMH, kiitos ja halit sinne kyyhkyläisille <3

Latelle tsemppiä odotteluun!

Nonne, toivottavasti se plussa sieltä pilkistää pian :)

Anhe, voimia sinulle <3 Se oliskin varmaan ideaalitilanne, että antaisi mennä vaan omalla painolla ja olla stressaamatta, mutta kuka siihenkin mahtaa oikeasti pystyä :(  Mutta koita rentoutua, hellikää toisianne ja pitäkää toisenne lähellä, niin henkisesti kuin fyysisestikin <3

Chipmunk, voi harmi kun joudut vielä odottelemaan :(

Tein vielä tänä aamuna digitestin, oli pakko. Se näytti raskaana 2-3 viikkoa, eli on sitten ihan ajan tasalla (5.rv). Nyt vaan odotusta....Ensi maanantaina on verikoe, josta katotaan kans sitten vähän noita hormonitasoja, en saanut neuvolan kautta varhaisultraa, tylsää...

Heips ja kiitos tsempityksistä ja kyselyistä :)
kp27/27 ja pientä vaaleanpunaista tuhrua jo näkyy, eli täti saapunee kunnolla tän tai huomisen aikana. Ei mulla toiveet korkealla olleetkaan, mutta toki harmittaa vietävästi ja mietityttää miksei onnistu. Ikäero esikoiseen kasvaa koko ajan ja tulevaisuutta mietitty vain siltä kantilta, että toinen vauva tulee. Yk5 siis alkanee tuota pikaa ja into koko yritykseen vähän hukassa.

Huomenia ihanaiset ;)

Parempi päivä tänään, eilinen alakulo on pistetty pussiin ja kierrätykseen. Pettymys tuntuu vaan kerta kerralta pahempi. Muistan kuinka JMHkin puhuit siitä kun edellisen kerran täti tuli, huomaan itsekin samanlaisia tunteita.

Täällä on ollut puhetta siitä onko liian nuori äidiksi ja osaako olla äiti kun sen aika tulee. Itse kuulun niihin joille on ihan pienestä selvää että haluaa äidiksi ja ison perheen. Luulin aina olevani jo parikymppisenä useamman lapsen äiti, mutta kolmekymmentä on parin vuoden päässä ja vieläkin oon lapseton (vaikkakin enkelivauvan äitihän mie jo oon <3). Ensinnäkin uskon että useimmilla naisilla on sisäänrakennettu äidinvaisto joka kyllä auttaa sitten kun lapsen saa syliinsä. Sitä vaan tietää mitä kuuluu tehdä. On niitäkin joilla sitä ei oo, mutta useimmiten sellaiset ihmiset valitsevatkin ihan itse etteivät halua lisääntyä ollenkaan.

nonne, just juteltiin miehen kaa siitä kuinka meidän esikoisesta raskaustesti näytti plussaa tosi haaleasti kun olin jo viikon ootellut kuukautisia, sitä ennen en ollut testannut mutta oli tosi työn takana että sen plussan silloin sai näkyviin :D. Riippuu varmasti testistä ja omasta raskaushormonimäärästä miten se näyttää.

Nyt tällänen ON hihkasu tähän väliin: Jes! Täti tuli kylään! :D
En oo piiiiiitkään aikan ollu näin huojentunu menkkojen alkamisesta xD
Oli nimittäin eilen aika epätoivonen olo ku ei mitään tuu ja maha korispallon kokonen.
Kp oli nyt sit 30.
Nyt toivotaan et kierto palautuu siihen normi 27/28

Nyt töihin ->

Chipmunk86:

Hyvä kuulla, että en ole ainut :)

Nyt mies on sitten alkanut murehtimaan, kun minä pääsin siitä eroon... nimittäin se miettii nyt niitä lapsen negatiivisia puolia paljon. Raha-asiat ehkä suurimpana mielessä...kummallakin meistä on vakipaikka ja olenkin yrittänyt sitä rauhoitella, että ei se tilanne tästä voisi paremmaksi muuttua. Meillähän menee ihan hyvin moneen muuhun verrattuna. Mutta annan hänelle aikaa ajatella.. ei meillä ole vielä kiire yrittää ja muutenkin ollut puhe, että odotetaan vielä hieman. :)

Moi kaikki!
Tulen mukaan kuumeilemaan. Olen jo pitkään seuraillut teidän keskusteluja, mutta nyt vasta uskaltauduin mukaan. Minulla on entuudestaan yksi ihana neito 1,5 vuotias. Nyt enemmän tai vähemmän yritetty toista, minun kuume tosin koko ajan ollut TOSI korkeella, vähän on yritystä lannistanut miehen leikkaus syksyllä. Tammikuussa jo pomppasin ilmaan, tuli digiin raskaana 1-2 vkoa, no se ilo kesti vain muutaman vuorokauden eli kemiallinen oli :(
Nyt sitten olen pettymyksestä selvinnyt, kierrot vaan meni sekaisin, oviksen ajankohdasta ei nyt mitään hajua, pitäis varmaan alkaa tikuttamaan jo piakkoin. Nyt menossa kp 11, ei mitään tuntemuksia. Pelottaa, että näinköhän tuo kemiallinen sotki nää hommat totaalisesti.
Mutta mieli pitää olla korkealla, muutenhan tästä ei tuu yhtikäs mitään, eikös

aaapuvaaa! :D kp 22 menossa ja kierto ois se 29päivää :D Ens keskiviikkona ois testaus aamusta ennen kun menen kurssille.! jännittää.. Ajateltu ovis käytettiin kyllä hyvin.. Pieni tuntemuksia on ehkä ollut jo.. vähän vatsaa on nipistellyt tai tuntuu semmosia pistelyjä välillä oikealla puolen ja välillä kyllä vasemmallakin :D ja hullun turvonnu olo! en tiä onko tää nyt asiaan liittyvää vai tuleeko oireet halusta tulla raskaaksi?? Testausta jännittäen!

Heips!
Täällä olisi yksi kuumeilija lisää joka haluaisi liittyyä teidän ihanaan seuraan. Olen jo jonkin aikaa lueskellut täällä tapahtumia ja nyt oma kuumeilu on ottanut sen verran vallan että päätin myös kirjoitella.
Yritystä on ollut viime syksystä asti, mutta mies on töissä merillä niin aina ei oikein oo päivät "sattunu kohdilleen" vai miten sen sanoisin ;)
Eli haavenaa olisi oma pieni nyytti. 

onnea kaikille plussaneille !!!! :)

Vargynja naama näkkärillä ja onnellisena kun mikä <3

Nonna- oikeessa olet, lapsettomuutta on paljon. Itse toivon, että olisin löytänyt nykyisen mieheni kanssa uudelleen yhteen aikaisemmin. Karu totuus on, että yli kolmekymppisenä se hedelmällisyys vähenee vuosi suodelta... Mieskin on monta kertaa todennut, että voi kun olisi rohkaistunut ottamaan yhteyttä aikaisemmin. No, jossitella ei kannata, voihan se olla, että aika ei olis ollut aikaisemmin meille kypsä. 
Kyllä te sitten tiedätte, kun se oikea aika on :). Eihän se mikään ihme ole, että mieskin vähän pakittaa. Kyseessä on kuitenkin elämän mullistava asia :).

nonne mun mielestä tosta "myöhäisestä plussauksesta" on ollut täällä puhetta... Mulla ei oo kokemusta asiasta.

anhe oli ihanaa ja on edelleen. Niiin ihanaa herätä rakkaan vierstä :).
Mä niin tiedän miltä susta tuntuu!!! :/ Jaksuja <3.

Chipmunk86 kyllä, jälleennäkeminen oli ihana ja aamu ja töistäpaluu jajaja <3 :D
Kauheeta odottamista! Tsemppiä!

Jomael kiitos <3

Nyytti voi höh! Ajatukset ja tunteet menee pettymyksen jälkeen vuoristorataa. Niin tuttua. Jaksuja sinne <3.

_chilly onnittelut tädistä XD. Toivotaan, että kierto palautuu pian normiin.

Elrei tervetuloa!

Maikki92 tsemppiä piinaviikkoon!

noni tervetuloa! Kiva saada kohtalotoveri, mäkin oon "merileski". Sain just viimeyönä miehen kotiin <3. Oli pois 33 päivää =P.

ON: mitäpä täällä, IHANAA, kun on rakas vihdoin kotona <3. Uus kierto lähestyy (toivottavasti alkaa pian) ja varovaíset toiveet nousee taas pintaan...

Elrei ja noni tervetuloa mukaan!

JMH ihanaa, mie niin toivon parasta teidän puolesta.

anhe minäkin oon "pienestä pitäen" halunnut sen kolme lasta ja tässä kuussa tulee jo 29 vuotta täyteen eikä ole vielä yhtäkään. Sitä ois onnellinen jos yksikin siunaantuisi, mutta toki isompi perhe olis toiveissa yhä. Pahoittelut tädin saapumisesta. Ehkä sekin on lopulta hyvä asia jos on vaikka muutamakin kierto kunnolla käsitellä tunteet ennen kuin tärppää?

etk isosti onnea! Ja tarrasukkia ja jesaria matkaan! Muillekin plussanneille kun en muista keitä olen ehtinyt onnitella kun nopeasti käynyt palstalla kääntymässä...

vargynja hyvä strategia jos ei kierto ole ihan varma... Lääkärit kyllä ärsyttävästi valitsee välillä sanansa, eivät tietenkään voi ikinä 100% luvata että kaikki on kunnossa, mutta kyllä mä haluaisin mieluummin kuulla "ei syytä huoleen" kuin "normaalin rajoissa." Ärsyttävää jäädä pähkäilemään, vaikka sitähän nuo tuolla yrittää lääkärit yleensä sanoa.

ON: Minä sain sen itse epäilemäni nokkosihottumadiagnoosin mutta muutama allergiatesti ja perusverenkuva otetaan vielä ihan varmuuden vuoksi. Ja jos ei vuoden sisään alkamisesta helpota niin uudelleen lääkäriin. Se hyvä että lääkärin mielestä noista allergialääkkeistä ei pitäisi olla haittaa raskaaksi tulemiseen tai raskauden aikana käytettynä, on kuulemma ollut pitkään käytössä ja tunnettu turvalliseksi. Oli nuori naislääkäri joka oli muutenkin tosi sympaattinen ja kiltisti vastaili miun kysymyksiin kierrosta yms ja oli sitä mieltä että oon vaan onnekas tän kiertoni kanssa kun on lyhyt ja niukka vuoto eli juurikin "normaalin rajoissa." Nyt hyvillä mielin jatkamaan ja ihan normaalisti sitten jos se vuosi menee ilman tulosta niin vasta tutkitaan, ei syytä huoleen.

Kp 13/21-24 (ei oo pidempiä kiertoja näkynyt nyt kun on minipillerit pois) ja reilu viikko odoteltavaa. Tänään sitten tuli postissa Pre-Seed ja 20 ovistikkua (myöhässä tähän kiertoon) sekä (oikeesti) 50 erittäin herkkää raskaustestiä :D Nimittäin briteistä tilattuna sen preseedin kanssa noi perusliuskat oli 0,99 puntaa / 10 kappaletta eli noin 12 senttiä kappale. Sit ei tartte stressata että loppuuko kesken ja toivottavasti noista jää ainakin se 40 myytäväksi tällä palstalla eteenpäin vähän reilu postikulujen hinnalla. Että yli ampuu mutta menköön, onpahan mielenrauha kun ei testit lopu kesken.

Nonne: mulla kävi niin että vasta reilu pari viikkoa menkkojen alkupäivästä näytti plussaa herkkä testi (2-3vk) ja kahtena viikkona sitä ennen negaa kun tein viikon välein :)

Kauhea kuumeilu päällä, olen ihan hysteerinen noiden "oireitten" kanssa, menee jo yöunetkin melkein :D

Nonne, en nyt muista kenellä, mutta mielestäni jollain on plussa näkynyt vasta kaksi viikkoa oletetun tädin tulemis päivän jälkeen. Toivottavasti sinulle tulisi jompikumpi, mieluummin plussa pian. :) Toivottavasti et ainakaan joudu lähemmäs kahta viikkoa odottamaan tätiä ilman plussaa, niinkuin itse jouduin. Oletko ovulaatiota pongannut tässä kierrossa?

Pahoittelut anhe tädistä. :( Mut uuteen kiertoon sit vaan, kyllä se sinullakin tärppää ennemmin tai myöhemmin. Ymmärrän kyllä täysin, että tuntuu pahalta. Voimia! Mukavaa muuten, kun on muitakin talvesta tykkääjiä. :>

Nyytti, joko täti tuli? Toivottavasti ei tullut, eikä tulekaan. Kyllähän joillain on pientä vuotoa niillä main kun kuukautisten pitäisi alkaa. Käsittääkseni ainakin.

Pitäisikö tässä nyt pahoitella vai onnitella chillyä tädistä. Pahoittelut siitä, ettei vielä onnistanut. Ihanan positiivinen asenne kyllä. Hatun nosto siitä. :)

Tervetuloa mukaan Elrei ja noni. :)

Tsemppiä piinaviikkoon Maikki.

Inala, mukavaa että voit allergialääkkeitä popsia hyvillä mielin. :) Toivottavasti testit ja liukkarit jää suureksi osaksi teillä käyttämättömiksi.

Omanapailua taas hieman: Eilen illalla tuntui nipistelyä niillä main missä oletan munasarjan olevan (oikealla). Oviksen ei pitäisi vielä olla eikä limoissakaan mitään erityistä havaittu.. lisäksi sitten hieman nolompi ongelma. Pari kertaa peittoja heilutellessa on myös tuntunut pientä kipua, jos ei ole ollut juuri sopivassa asennossa. Viimeisimmällä kerralla ei kuitenkaan ollut taas mitään ongelmaa pupuilussa. Pitäisikö tässä nyt soitella aikaa gynelle vai olla stressaamatta jos ei enempää ilmene outoja kipuja? Voisiko kipuilu sängyssä johtua hieman pidemmästä välistä edelliseen kertaan (joka siis johtui tädistä, sitä edeltävästä ahdistuksesta ja sen jälkeisestä miehen sairastelusta ja anoppilareissusta)? Auttakaa te fiksummat ja kokeneemmat. Melkein olisin kyllä lääkäriin soittelemassa, jos ette onnistu rauhoittelemaan. :\ Tuntuu omituiselta kirjoitella tänne näin intiimejä asioita...

Nyt tulee omaa napaa niin,että paukkuu :D tein äsken predictor early testin ja 5 min päästä ruutuun piirtyi haalea viiva!!! Eli raskaana pitäisi olla ehkä. Viiva oli haalea mut mieskin sen näki selkeästi ja violetti sävy oli viivassa. Tein testin ennen menkkojen alkua eli 4pvä ennen. Voiko tuohon luottaa millään tapaa? Ja voitte arvata..tulen tekemään testejä joka päivä. ;)

Takaisin