Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JMH: Kiitos kommentistasi! Näinhän se on,että itse sen parhaiten tietää, ehkä tämä todellisuus vain pisti pään pyörälle, kun tajusin, että mieski oikeesti on aatellut asiaa ja haluaa lasta! :)

Lotte: Itselläni ajatukset ehkä tulevat siitä, että mietin omaa ikääni..olenko vielä liian nuori? Täytän tänä vuonna 22v. Monilla ikäisilläni on jo lapsia. Elämäntilanteeni on todella hyvä, on töitä, vakaa parisuhde ja muutenkin elämässä menee hyvin. Jännittää vain, että pitäisikö minun vielä elää nuoruuttani ilman lasta. Ehkä pelkään,että lapsi rajoittaa liikaa elämääni vaikka tiedän,että eihän se nyt aivan niin mene. Varmasti pääsen tekemään samoja juttuja kun tähänkin asti, se on vain järjestely kysymys. Mutta onhan tämä nyt iso asia! ;) Ehkä mietin vain ihan liikaa.. Olen muutenkin huomannut, että liika miettiminen ei sovi mulle!

JMH ah... Ei kannata googlailla :D (Tai klikkailla linkkejä muutenkaan miten sattuu, nimimerkillä tänään paruin noita "en tiennyt olevani raskaana" dokumentteja youtubesta, niin epäreilua, pakkoko oli katsoa.) Tuttu huoli, multa ei tosin otettu ikinä koepaloja mutta oli tihennetty papaseuranta ja epäilty papilloomavirus solumuutosten takia kunnes lopulta sain täysin puhtaan paperit vuosi sitten. Ja nyt jäänyt seuranta tekemättä sille kystalle mikä löytyi viimeks. Kun joku huoli jää päähän niin sitähän pyörittelee sitten koko ajan. Ja sitten se unohtuu ja nousee pintaan taas eikä siitä pääse millään eroon :/ Tämäkin vielä sulle kiusaksi.

Uuuh, ihana olla ihan rauhassa kotona. Ja vaihteeksi niin, ettei mitään suurempaa stressattavaa ole näköpiirissä. ^^ Tänään oli muuten kiva ilma (muutama aste pakkasta ja rauhallinen lumisade <3 )

On tullut poissa ollessani niin hurjasti viestejä, että jätän suosiolla kommentoimatta kaikille yksityisesti. Yhteisesti kaikille plussanneille onnitteluja ja tarrasukkia. ^^ Ja pahoittelut tädin, negan tai muita vastoinkäymisiä kohdanneille. :( Voimia teille, jotka odotatte myöhässä olevaa tätiä. Chipmunk siellä ainakin taisi olla jo aika kauan odotellut. Tiedän niin hyvin tuon tunteen, että toivoo jo että se täti tulisi, että pääsisi epävarmuudesta. Toivottavasti pääsette pian piinasta, jos ette haikaran niin tädin muodossa. Pikaista paranemista kaikille raisastajille.

Parille jäi päähän sanottavaa ihan yksityisestikin...

Jippiina (olithan se sinä), voimia! Viisuri(e)n poiston jälkeinen aika oli itselläni ainakin aika kammottavaa. Mutta kyllä siitä elossa selviää. Millainen on vointisi?

Jomael, onnea plussasta. Voi kurja, kun se tuli tuollaisessa tilanteessa. :( Pidän sormet ja varpaat ristissä ja toivon, että miehesi järkiintyy. Jos ei, niin luotan että pärjäät hienosti vauvan kanssa ilmankin häntä.

Pikkutonttu, onnea hyvistä tuloksista. Uskon vakaasti, että teitäkin vielä onnistaa. Älä menetä toivoa, vaikka varmasti tuntuu kamalalta. hali, plussatuulia ja voimia!

Tervetuloa Tiikerityttö mukaan juttelemaan. :) Ja jos hatara pääni ehti unohtaa jonkun muun uuden tulokkaan, niin tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut huonosta muistista. :\

Nonna, taidetaan olla vähän samassa veneessä. Olen myös toisinaan miettinyt, että osaanko hoitaa lasta ja olenko oikeasti valmis. Mutta pyörittelyjenkin ytimessä tiedän, että haluan lapsen. Elämäntilanne ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta jos sitä jää odottamaan saa odottaa koko elämän. En usko, että tätä valmiimmaksi enää tulen jahkailemalla. Kyllä se raskaus sitten valmistaa ja vauvaa oppii hoitamaan. Ei sitä odottelemalla opi. ;) Ehkä on ihan normaalia pohtia näitä ja olla välillä epävarma. Onko muilla ollut samanlaisia tuntemuksia? Täytän muuten myös 22 tänä vuonna.

Joku otti esille lapsen loppuvuodesta syntymisen. Täällä on myös yksi loppuvuoden lapsi. Niinkin loppuvuoden, että en edes jousimieheksi ehtinyt. Kauris siis, joulun ja uuden vuoden välissä syntynyt. En kyllä ole koskaan kokenut, että syntymäajastani olisi haittaa. Toisaalta en ikinä ole ollut innokas baarissa roikkujakaan. Mutta asenteesta siinä lopulta on kiinni. Jokaisella kuitenkin menee se sama 18-vuotta tulla täysi-ikäiseksi syntymäajasta riippumatta. Aina on myös vietetty joulut ja synttärini erikseen. Vuodenajoista kun myös oli puhe, niin minä suorastaan rakastan talvea. <3 On kesäkin ihan kiva, mutta ei se talvea voita. Kevät ja syksy sen sijaan on lähestulkoon pakollinen paha siinä välissä. :D On niissäkin omat hyvät puolensa, mutta pidän niistä silti paljon vähemmän.

ON: Perjantaina lääkäri tosiaan soitti. Kilpirauhasarvot on normaalin rajoissa. Tiedä sitten, tarkottaako "normaalin rajoissa" samaa kuin "nippa nappa normaali". :\ Väsymys on kylläkin helpottanut stressin vähentyessä. Samalla otettu raskaustesti näytti negaa, mutta enpä muuta ollut odottanutkaan, kun tätikin oli jo käynyt ja uutta kiertoa elelen tyytyväisenä. Tai melkein tyytyväisenä. Hieman ärsyttää, kun kierrosta nyt tie yhtään mimmonen se tällä kertaa on. Eli ei yhtään tiedä millon pitäisi ensinnäkin oviksen olla ja toisekseen tädin tulla kylään, tai pikemminkin olla tulematta... No pitää pupuilla ahkerasti niin tulee hyödynnettyä ovis on se sitten milloin hyvänsä. :)

Mohveli, kiitos, halit takaisin ja toivottavasti täti pysyttelee poissa :)

Hannele, ihanaa, toivottavasti aavistelusi osuvat oikeaan!

Kiitos Nyytti sinulle rohkaisusta, liikutuin kyyneliin kun luin mitä olit kirjoittanut :) Ja kuulosti tosi kodikkaalta tuo sinun aamusi, haleja myös :)

Chipmunk, harmi tuollaista odottamista, toivottavasti testi näytäisikin plussaa :)

Ainut, paljon lämpimiä haleja sinulle <3

Ellalaa, toivotaan nyt kuitenkin vielä, että joku sitkeä uimari olis sinnitellyt ja uinut maaliin saakka ;)

Korppi, onneksi olet jo toipumaan päin. Kiitos ja samoin tarrasukkia sinulle:)  Toivon ettei tämä vuoto merkkaa mitään, muuta kuin että kiinnittymisestä johtuva vuoto tulee nyt vanhana verenä ulos, ja siis sehän on ihan pientä ja pyyhkiessä välillä vähän vaan jää paperiin eikä muuten vuoda...Miehen kanssa ei mitään muutosta, on niin hiton etäinen ja kylmä, sohvallakin oikeen varoo ettei vahingossakaan käsivarsi kosketa mua :(

Voi Pikkutonttu, voimahalauksia sinulle <3

Voi harmi piia84, että tauti vaan jatkuu vielä, parantavia ajatuksia ja haleja sinulle :)

Nonna, älä pelkää ettet osaa, sitten kun sen aika on, varmasti huomaat että osaat hyvinkin :) Ei olis sitä minustakaan uskonut, että parikymppisenä hoitelin keskolassa 1400-grammaista poikaani ihan kuin vanha tekijä jo heti kun sain pojan syliin :)

Chilly, toivottavasti olosi helpottaa pian , tai jos ei helpota, niin johtuisikin siitä että olet raskaana ;)

JMH, kiitos, ja ihanaa yhdessäoloaikaa kun se mies vihdoin sieltä kotiutuu <3

Onnea vielä Lotte, ihana tuo sinun miehesi <3

Kiitos Vargynja onnitteluista ja rohkaisustasi <3

Chipmunk, voihan se olla että sulla olikin ovis vasta oletettua myöhemmin, oireet ainakin kuulostais siltä. Eli tilannehan voi kääntyä vielä miksi vaan. Jospa se plussa odottaakin vielä tulemistaan ja on ollut liian aikaista testata :)

ainut, voi ei.. todella harmillista että ovis jää hyödyntämättä, mutta olisp atylsää palata yksin kotiinkin ja jättää vika päivä reissusta väliin. Jospa siellä olis sinnikkäitä simppasia ja jaksaisivat sen 4-5päivää jos olette ahkerina just ennen reissua? ja sit tietty kerta pari kiellon päälle vielä kotiuduttua. Ei tuossa välttämättä ole toivo ihan menetetty, varsinkaan kun ovis ei aina tule ihan satavarmasti samaan aikaan :)

Korppi, kiitos :) Mitkäs sulla on voinnit?

Ellalaa, harmi että laivareissun pupuilut meni vähän penkin alle, mutta jospa pientä toivoa kuitenkin tosiaan olisi :)

Pikkutonttu, täällä saa aina vuodattaa! Ihanaa kun on paikka jossa vapaasti kertoa tuntemuksistaan ja takuulla löytyy sympatiaa ja ihmisiä, joilla samanlaisia, tai samantapaisia kokemuksia. Kovasti jksua sinne♥
Koita kaivaa sitä uskoa ja toivoa sisimmistäs. Kun on valtava halu tulla äidiksi, ei yrittämistä kai vaan voi lopettaa. Unelmistaan pitää pitää kiinni :)

JMH, et ole ainut joo ja kiitos :)
Ihanaa että saat miehesi pian kotiin, jo sä olet odottanutkin! :)
Voishan se olla hyvä käydä papassa, ainakin oman mielenrauhasi takia. Mulla oli joskus nuorempana solumuutoksia, mutta kaikki sen jälkeiset ovat olleet puhtaita. En edes muista koska oisin viimeks käyny.. pitäis ehkä itekkii.

Lotte, hienoa että siellä testit vahvistanu plussan :)

ON: Illasta alkanut vatsassa olla vähän tuntemuksia, luultavasti lähestyvä täti siellä oireilee. Mutta kummallista on täysi haluttomuus ja läheisyydentarpeen puuttuminen. Tää alko oikeastaan jo aika pian oviksen jälkeen.. ollaan pupuiltu yhden ainoan kerran oviksen jälkeen, eli kohta kahteen viikkoon.. Mitään hellyyden ja läheisyyden tarvetta ei ole, aika päinvastoin. Ja me ollaan normisti todellisia kyhnääjiä. Säälittää ihan tuo mies kun oon näin outo :/
Ensimmäistä kertaa mulla on sellai olo, et tekis mieli jo testata ihan piruuttaan vaan, niin ei tarvis piinailla loppupäiviä kun se selkeä nega ilmaantuis. Mut toisaalta taas turhaahan se on.
Kotonta löytyy vaan apteekin oma testi ja se ei taida herkimmästä päästä olla. Milläs herkillä testeillä muut on testannu jo ennen oletettua tädin saapumispäivää?

Pikana vastaus Nyytille: mulla oli netistä tilattuja (Raskauskeiju) herkkiä David liuska testejä. Apteekissa myytävät CB testit pitäs olla yhtä herkkiä, mutta CB liuskatestejä en suosittele. Itse olen niillä pari kertaa kuvitellut saaneeni plussan, kun näytti kapeaa raitaa testiosassa, mutta olikin vaan joku mikälie raita. =/  Ja digitesti taas kohtuu kallis. Nuo netistä tilatut ei paljoa maksannu ja tulivat parissa päivässä kotio. :)

Vargynja: Hauskaa,että taas yks talven lapsi, niin syntymäajaltaan kuin mieleltäänkin! ;)

Mulla taisikin oma vastausikkuna olla viimeksi kauan auki, sillä äsken huomasin että oli vaikka kuinka monta viestiä, joita en ollut huomannut/lukenut lainkaan omaani kirjoittaessa! :)

Vargynja, hyvä että arvot olivat normaalit, vaikkasulle nyt pieni epävarmuus jäikin ilmeisesti. Yritä nyt vaan ajatella että "normaalin rajoissa" tarkoittaa juuri sitä, eli ei niiden suhteen huolta. Kaipa noissa lukemissa sen vrta haitaria on, että rajatapaukset on siellä "ei normaaleissa" ja tutkitaan sitten lisää, voisi ainakin kuvitella.

Jomael, :)

Lotte, noilla testasin esikoisesta ja haamuja vain tuli. Eikä kai tässä ole aikaakaan enää tilailla, kun tänään jo kp 25/27 ja ajattelin että oisin huomenna tai ylihuomenna voinut jo ennakkoon testata. En kyllä tiedä mistä tällainen tunne nyt tuli, kun yleensä olen vain rauhassa odotellut niitä menkkoja.

Tyttötiikeri, pillereiden lopettaminen aiheuttaa tosiaan heittelyä kierrossa. Itselläni oli ihan samoin. En nyt muista aiempia kirjoituksiasi, mutta alkaako teillä eka yk vasta kunhan menkat ollu välissä, vai onko tämä nyt ekan yk:n jälkeistä tädin/plussan odottelua?
En usko että on kauheasti järkeä alkaa ovista tuossa kohtaa testailemaan. Eli kyllä sen tädin pitäisi ensin välissä tulla ja uuden kierron päästä käytniin :)
Pupuilu ei tietty ole koskaan turhaa, ei siitä ainakaan haittaa ole ;)

Toisen testin tänä aamuna tehneenä uskon, että en ole raskaana vaan odottelen sitten ihan kiltisti sinne ensiviikkoon. :D Nyt kun menen sillä olettamuksella, että ovulaatio oli 14.2 sijaan 26.2, niin tämä odotteleminenkin tuntuu hieman siedettävämmältä. :) Toivotaan, että sinun oireilusi lupailevat plussaa. :)

josko tulisin joukkoon kun toive ois raskautua tän vuoden puolella ja mikäli vain mahdollista pysyä raskaana loppuun asti ( toisin kuin edelliset 4 kertaa)...
kp 3 menossa ja mietitää millanen kierto on oikei ku ekat menkat vikan kkm:n jälkeen... jos sama ku ennen ni kuun loppupuolella ois sit ovis. saa nähä oisko siihe mennes vihdoin oma kotiki.

mitäpä muille kuuluu?

Heips :)

Hyvä Gatusa, että on nuo kierrot normalisoitumassa. Onko teillä sellanen tilanne nyt, että oma koti häämöttää? Olis ihanaa, saisit ihan eri tavalla rentoutua ja nauttia omista oloista :)

Täällä ei mitään ihmeitä, töissä yritän olla ajattelematta tätä hentoista raskauden alkua ja sitä, miten meidän avioliiton kanssa käy, mutta aika mahdotonta noita juttuja näyttää olevan pistää syrjään, koko ajan ne pyörii mielessä, huoh....Mutta kohta lähden lounastauolle mukavan työkaverin kanssa, vähän piristystä päivään :)

Ai niin, ja kun oli puhetta että millä testeillä on testailtu, niin mä olen ainakin saanut apteekin omalla testillä plussan näkyviin jo ennen menkkojen oletettua alkamispäivää :)

näköjää oma koti häämöttää vihdoinkin, vuokra mutta silti, okt, piha. kuulostaa ainaaki iha lupaavalt mut pitää vaa ite eka nähä, mies kävi tänää kattoos ja sano mulle puhelimes et meidän pitää muuttaa siihen taloon eli ihan mielenkiintoinen tyyli ilmoittaa asia. jos piha ei vastaa sitä mitä mä haluan ni vuokranantajan on paras antaa mun pistää se piha kuntoo, mähä en mitää paljasta maata pihaks sano!!! täs aloin netissä tekee töitäki ni inshallah kuun lopus tai ens kuun alkupuolel saan rahaa sit itelleni, onneks maksu on dollareis ni saa vähä enemmä kuin mitä paikallinen valuutta.
hyvä puoli tässä maassa on se että täällä EI ole verotusta :)

niin ja onnittelut jomael raskaudesta. mikä tuo juttu tuost avioliitost on, eikö mies halua lasta vai? luulisi olevan onnensa kukkuloilla, meil ainaki olis jos tulisin raskaaks ja kaikki menis hyvin. tosin tiedän et alkuraskaudes olis varmaa varpaillaa, veikkaan et jos oma koti saadaa ni raskauski voi onnistuu kun ei ole huutokuoroa valittamas ja vaatimas kaikkee mahollist. nytteki mies yrittää säästää kotia varten ni eikös siskolle pitän ostaa hiiri, toinen tartti lääkkeitä (ymmärrettävää koska sen sydän ei toimi kunnolla ja eessä kohta ties kuinka mones leikkaus ja osa sydämestä on keinotekoinen) ja millo mitäki tarttevat ja pitää ostaa ruoka koko porukalle. 

Kiitos Gatusa onnitteluista, ja peukut pystyssä täällä sen talon suhteen :)
Niin, meillä on miehen kanssa asiat ihan solmussa, hän ei enää ilmeisesti rakasta mua, johonkin se rakkaus on häneltä kadonnut, eikä ole halukas juttelemaan asioista tai mitään. Luulin vielä jokin aika sitten, että meillä on kaikki hyvin, mutta luulin väärin, oli jo ilmeisesti pidemmän aikaa hautonut kaikenlaista mielessään...Tällä hetkellä ollaan vaan kämppäkavereita :(  Niin, ja helmikuun ekoilla viikoilla oli viimeiset kaksi kertaa seksiä, ja olin ajatellut aloittaa pillerit kunhan menkat alkaa, mutta nyt sitten olen raskaana. Itse tahdon tietenkin pitää pienen ihanan kääryleen, jos hänet minulle suodaan vaan, mutta miehelle en ole vielä kertonut, enkä aio kertoakaan ennenkuin itse huomaa. Luulen että sen jälkeen hän viimeistään nostaa kytkintä...Jos ei joku ihme tapahdu...

Tiistaita leidit!!

Gatusa: Ihanaa jos saatte oman pihan missä touhuilla ja kuluttaa aikaa, kyllä se vaan on niin rentouttavaa :) (..josko tännekin se kesä pikkuhiljaa tulisi :). Toivotaan pikaista normaalisoitumista kierron suhteen, ja sulle jos kelle sen pienen käärön vihdoin soisin!!

Jomael: Toivottavasti saisit edes hieman nauttia raskaudesta, tuo tilanne on kyllä raastava. Josko kevät "masennus" olis ohi menevää? Paljon pitkiä hermoja sinne!!!

Chipmunk86: Peukut sinne että, olis ovis ollut myöhässä :)

Nyytti: Nyt on parannuttu ihme taudista, saapui kuin salamana ja katosi yhtä nopeaan, nyt odotellaan niitä oikeita raskaus oireita :) Joko testailit, minäkin ihan jännään sun puolesta? Mä en tuosta apteekin testistä oikein tiedä, olen saattanut testailla jo aikaisemmin mutta oli viikkoja sitten minkä verran niin jotenkin hailakka se aina on mutta auttaishan se haamukin :D

JMH: Ihanaa ihan pian saat miehesi kotiin <3

Lupaan, että seuraavan kerran, kun viestin tänne ni kirjotan jotain positiivista ja muutakin kun omaa napaa, mutta nyt ei taas pysty. Mehän pidettiin syksyllä taukoa yrittämisestä sen takia, että mä alotin uuden työn ja ajattelin, että pienessä yrityksessä on ihan kohtuullista, ettei sitten heti jäis äippäilee. Nyt ei ookaan enää varmaa jatkuuko työt ja jos ei jatku ni loppuuko milloin. Vähän harmittaa ettei koko ajan vaan yritetty, ku näköjään asiat voi kääntyä ihan miten vaan nopeastikin. Ei johdu musta, mutta ei paljoo lohduta.. 

Nonna-: Mulla kans hiipii ajatuksiin tollaset mut sit taas ku lasta oon toivonu moooonta vuotta ja hoitanu meiden lapsia paljon niin ajattelen et kyl me pärjätään. Sullakin on tollanen mies, joka oikeesti haluaa sitä lasta niin sen tietää et se myös hoitaa sitä. :) Meillä on muutenki nähtävästi samanlainen elämäntilanne ja ollaan samanikäsiä ;P

ainut: Voimahaleja sulle paljon "lasketun ajan" päiville. Mulle muuten tuli kans sellanen tilanne eteen et uus työpaikka pitäis ny ettiä. Täs mis oon töis niin vaihtuu omistaja ja sillä ei oo mulle ku muutama tunti viikos töitä niin en voi enää tähän jäädä.. :/

_chilly: Mulla ei oo auttanu tohon paineen tunteeseen ja menkkajomotukseen muu ku pupuilu. Tuntuu et sillä aukee paikat ja menkat tulee ;D

JMH: Pian saat olla miehen kainalos! :P toivottavasti ei tuu enää noin pitkiä reissuja sille. Gyne varmaan osaa opastaa sua ton Papilloomaviruksen kans :)

Lotte: Paljon onnea plussasta! :P Ton varmemmaks asia ei tuu. Toivotaan et pikkunen pysyy mukana loppuun asti :)

Chipmunk86: Ärsyttävää odottelua sulla kans :/

ON: Luulin tos et mulla oli ovis perjantaina ku tuli limoja paljon mut sit olikin tosiaan niin et kans päivää olikin sen jälkeen ihan kuivaa. Mut eilen taas tuli yht äkkiä limoja oikeen kunnolla ja sit mahaa ja selkää jomotti! :o no sain miehen taas ruotuun ja talletukset tuli tehtyä oikeen kunnolla. Nyt vaan sormet ja varpaat ristis et se ovis olikin eilen. Outoo kyl et jos se oli eilen ku sit mun kierto oliski 33 päivää. Viime kierto oli vaan sen 29 päivää. Mut ei toikaan ny niin mahdotonta oo ku on ollu joskus 34 päivääkin kierto. Olisko elämä liian helppoo jos olis aina yhtä pitkä kierto :/

Chipmunk, jaksuja odotteluun!

Gatusa, pahoitteluni että jouduit taas palaamaan kuumeilijoiden joukkoon. Toivottavasti pääsette muuttamaan pian ja elämä tasoittuu ja rauhoittuu. Jospa se raskauskin sujuisi paremmin sitten vähemmällä stressillä.

Korppi
, kiva että siellä on tervehdytty :)
En ole vielä testannut, oli joku hetken häiriö eilen, kun niin teki jo mieli testata ;)
En minäkään ole apteekin omalla kuin haamun saanut, vaikkakin ihan selkeän. Jostais yystä sen taas kaappiin ostin muutama kuukausi sitten. Odotelkoon nyt siellä vielä :)

ainut, voi vitsit, kurja tilanne jos olette nyt ihan turhaan pitkittäneet asioita. Töissä voi tosiaan tapahtua ihan mitä vaan. Minullakin olisi vakituinen työpaikka Helsingissä ja aloin jo järjestelyjä tekemään viime vuoden lopulla, että vähän lähemmäs muutetaan jotta voin junalla töissä käydä(en halua siis pk-seudulle palata), mutta sitten selvisikin, että siellä on taloudellinen tilanne sen verta huono että voivat tarjota vain 3pvää viikossa, eli en palaakkaan sinne enää ja uuden työpaikan etsiminen edessä. Tässä kuussa loppuu hoitovapaakin..

Täällä kp26/27. Kuten korpille jo kirjoitin, niin eilinen hetken mieliteko aikaiseen testailuun meni jo ja odottelen rauhassa tätiä to-pe saapuvaksi. Torstaina kai tulisi jos pysyy samassa kuin viime kierto. Eihän tässä ole enää montaa päivää, niin piinaillaan nyt sit kunnolla ;)
Maha oli eilen epämukava ja vähän menkkamaisen tuntuinen, mutta tänään taas ei mitään. Nännit on kipeät, mutta musta tuntuu et ne on ollu enempi tai vähempi kipeät koko luomukiertojen ajan. Huimailua on edelleen vähän tavallista herkemmin, mutta ei se edelleenkään välttis merkkaa mitään. Väsymystä ja liikaa häseltämistä, aina ei muista syödäkkään kunnolla. Poika heräs tänään taas viideltä, joten olo on skarppi kuin raparperi kuumana kesäpäivänä.

moikka piiiitkästä aikaa :)
töissä niin kiirettä ettei tääläkään ole kerennyt käymään.. lauantai aamuna plussattu x) <3
tää on niiiin häppi :) nyt kun kolmonen pitäis kunnolla kiinni marraskuuhun asti. LA olis 11.11 päivää ennenkun esikoinen täyttää 5v <3 rauhassa edetään ja odotetaan ekaa ultraa :)
niin ja omasta navasta poin, eli suuuret onnittelut plussille ja haamuille. ja kaikille negoille ja tädin saaneille pahoittelut :(

Vargynja:
Kiitos ihanasta kommentistasi! :) Piristi kummasti. Ehkä sitä on turha oikeasti miettiä liikaa..tottakai pitää harkita tarkkaan ennen kun lapsia alkaa väsäämään, mutta siis liika ajatteleminen tekee vain pään kipeäksi. Ihana kuulla, että olet myös saman ikäinen kuin minä. En ole siis ihan pöhkö, kun näinkin nuorena haaveilen vauvasta.emoticon

Jomael:
Ehkä se näin on, että sitä osaa kyllä, kun se pieni taapero lasketaan syliin. :) Onnea sinulle raskaudestasi..toivotaan, että asiat järjestyvät parhain päin.!

Ellalaa:
Ihana kuulla, että täällä on näinkin monta samanikäistä! Ihan höpsöhän minä oon, kun aattelen, että oon liian nuori.. Tai nuorihan minä oonkin, mutta on niitä lapsia nuoremmillekkin suotu ja ovat osanneet hoitaa :)

emoticon En tiedä miksi ajattelen niin paljon sitä, että mitä muut ajattelee. Meidän tilanteessa ois iha ymmärrettävääki, että lapsia tulis, kun kaikki on kohdillaan. Mutta oon aina ollut tällainen, kun jotain suurta on itselle tapahtumassa tai tapahtunut. Kun mentiin miehen kanssa kihloihin niin jännitin suunnattomasti sen asian kertomista ihmisille ja varsinkin omalle äidilleni..en ymmärrä miksi...MIETIN LIIKAA :D

Takaisin