Huhhuh ja eikun kirjottamaan taas :D!
Niian mielenkiintoisia aikoja, saa nähä mitä tapahtuu :). Peukkuja! Meiän nuorempi narttukoira käyttäyty mun ekan raskauden aikaan oudosti...
Nyytti noniin, mä arvasin etten oo ainoo, joka tätä on miettinyt... Meilläkin mies sano, että mitä sitten, annetaan palaa vaan :). Ihana mies sulla(kin), jos en oo sitä aikasemmin jo sanonu :D.
Lotte Hurrrjasti ONNEA plussasta! Tarrasukkia paljon matkaan!
No juu, mikä tahansa kuukausi on hyvä syntyä... Kunhan vaan olis kyse siitä omasta pienokaisesta <3
Mäkin kiehahdan, mutta vanhasta tottumuksesta sulkeudun. Oon kyllä vähän oppinut pois siitä. Mies taas osaa sanoo niin pirun rumasti, jos sille päälle sattuu. Ei meilläkään isoista asioista vängätä, niissä ollaan samoilla linjoilla. Typeristä pikkuasioista vaan =P. Sovitaan tosi nopeesti aina. En oo kuulemma vielä koskaan edes nähnyt, kun miehellä menee oikeesti hermo! Sen mielestä mä oon helppo ja eksä sano mua tosi vaikeeks...
Mies on hakenut maista töitä koko meidän yhdessäolon ajan. Yhteenkään haastatteluun ei ole päässyt :(. Sähkömies se on ja niitä haetaan jatkuvasti, mutta ilmeisesti eivät usko, että merimies pysyy maissa? Tai sitten palkkapyynti on liian kova =P.
Mohveli hyvää lomaa! Mut helkkari sen polven kanssa :/. Tsemppiä piinaviikkoihin!!!
Mä en itseasiassa oo miettinyt muut, kun että loppuvuosi on vähän tylsää aikaa... Työkuviot ei voi siinä vaiheessa vähempää kiinnostaa, jos tärppää ;D. Ja kiitos tsempeistä <3 enää yks yö ja päivä!!!
late- no hui! Toivottavasti mies jo paranemaan päin! Mä en uskalla katella mitään vauvoihin liittyvää, alkaa ahdistaa... :/.
musicbox no voihan rähmä :(. Mutta onneks oot sinut asian kanssa, eikä alkanu ahistaan, niin kun meitä muita =P.
Jippiina ONNEA haamusta!!! Toivottavasti lähtee vahvistumaan nyt. Mikäs on kiputilanne? Me ollaa miehen kanssa molemmat synnytty pari viikkoo etuajassa, joten sitä väkisin ajattelee sit, että omakin syntyy =P. Miehen piti siis syntyä -77, mutta siitä tulikin -76 :D.
Chipmunk86 ihanaa ihanaa! Mieheltä tuli aamulla viesti, että"huomenna huomenna!!!" :D Niinpä <3. Mulle olis ihan sama, vaikka oliskin viikolla pois välillä. Kunhan pääsääntösesti olis yöt ja viikonloput mun viekussa...
Toi sun tilanne ei oo kyllä kovin ihana... Tsemppiä odotteluun!
Voimia Jomael ja tietysti hurjasti onnea plussasta edelleen!
anhe tosi kurja juttu :(. Mä niin toivoin, että siellä olis tärpännyt. Jaksuja <3.
piia84 no voihan... pikaista paranemista! Hienoa, että ovis tuli kuitenkin hyödynnettyä :D.
Kiitos <3. Siinä on onneks reilu satakiloa miestä rutistettavana :D. Nautitaan varmasti!
Sitä mäkin jo aloin alkukesästä funtsia, että ei mee talvivaatteet päälle! Mutta ikävä kyllä sitä ei tarvinnut kauaa miettiä :/.
Inala peukut pystyssä, että tärppäs!
Hannele#30 tsemppiä piinailuun!
ainut Prkln täti! Meitä taitaa olla muitakin, jotka ei sitä lasta saa tänä(kään) vuonna :/. Toinen toistamme tukien mennään eteenpäin!
Korppi eikä! Voihan yrjö =P. Joo, ei se joulukuu niin paha oo, kunhan nyt ei ihan aattona syntyis... Itsestähän se hyvin pitkälti on kiinni miten lapsikin siihen suhtautuu!
Ellalaa jotenkin kummasti se mieli muuttuu ;). Ja tärpin suhteen pidetään peukkuja nyt kuitenkin...
pikkutonttu kyllä mä taisin ite kans puhua oireista ensin =P. Ononon!!! Ihanaa, enää yks yksinäinen yö! No joo, vähän toista, mutta sen kestää, kun tietää, että aamulla herää kuitenkin rakkaan vierestä :). Kiitos <3.
Ei saa menettää toivoa! Vaikka tiedän kyllä mitä käyt läpi :(. Viikonlopun aikana taas kävin läpi koko tunneskaalan... Ja tuli myös pelko persiiseen, että "vanha vaiva" haittaa tätä nyt. Ei pitäis miettiä liikaa!
Nonna- itehän sä parhaiten tiedät miltä tuntuu. Mut älä mieti liikaa, vaan anna palaa! Usko kun... meinasin sanoo täti, mut en sanokaan... kokeneempi neuvoo ;). Kyllä noita ajatuksia on ollut itelläkin, mutta asioilla on tapana järjestyä :)!
_chilly ärsyttävää! Koita kestää!!!
ON: Tää selkäkipukin jää sen varjoon, että huomenna, tai no, keskiviikon puolella yöllä, mä saan vihdoin miehen kotiin <3!!!
Alamaha on ollu inhottava jo monta päivää. Välillä juilinu kovemmin ja välillä ollu kauhee paineen tunne. Ei kiva! Nyt siis kp 24/30. Tässä lähipäivinä pitää olla yhteyksissä gyneen seuraavan kierron suhteen.
Viikonloppuna mietin taas liikaa asioita. Tai googletin... Mulla on ollut kakarana syyliä ja näyttäis, että on tullut taas sormeen. Papilloomavirushan sitä aiheuttaa. Ihan niin kun kohdunkaulan syöpääkin... Mun taustahan on semmonen, että 07/2011 papassa löyty jotain. 10/2011 otettiin koepala kohdun suulta. Olin sillon jo jättänyt pillerit pois ja se oli kuulemma hyvä. Raskaaksi ei olis ehdontahdon saanut tulla ennen tuloksia, mutta yritettiinhän me. Koepala oli puhdas ja kontrolli keväälle 2012. Kontrollin aikaan olin raskaana ja pääsin samalla varhaisultraan. Silloin 6+5. Jouduttiin taas ottamaan koepala, koska kohdunsuulla näkyi marmoroitumista. Papa oli puhdas ja niin myös koepala, onneksi! Toi nyt kuitenkin kaihertaa mielessä ton syylän takia :/. Kun se virus veressä on ja pysyy?!?
No, mies taas rauhotteli mua tuttuun tyyliinsä. Mutta aion kyllä tästäkin gyneltä kysyä. Vois olla paikallaan ottaa taas papa, koska edellisestä on kohta vuosi. Mutta väkisinhän sitä miettii, että mitäs jos toi vaikuttaa jotain... Vaikka ei kuulemma pitäis.
Että semmosta täällä.
Mukavaa alkanutta viikkoa teille ihanille <3!