Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa Lotte, onnea plussasta!!! Oon muuten samaa mieltä että loppuvuodesta on ihan hyvä syntyä (nimimerkillä toinen hurmaava jousimies;)).

Nyt tulee omaa napaa niin että hirvittää ;) Takana rankkaakin rankempi viikko, työn puolesta piti käydä kouluttautumassa Helsingissä ja keskiviikon ja torstain olinkin sitten menossa aamuviidestä iltaseitsemään. Sitten vielä perjantain pitkä työpäivä niin oon ollut tosi huonosti mukana elämässä, saati sitten täällä. Silmät ristissä kävin aina kurkkaamassa illalla mitä on tapahtunut päivän mittaan mutten oo muuten jaksanut mitään tehdä.

Testasin tänään ja jäätiin miehen kaa ihan hämilleen, digitesti sanoi no mutta sen testiosassa näkyy kyllä haalea viiva. Päätettiin että katotaan vaikka maanantaiaamuna uudestaan jos kuukautiset ei oo siihen mennessä tullu. Nyt jännittää :P

Jaksamista ja uuteen yritykseen voimia niille ketkä testannut negatiivista. :( Ja jälleen +++ onnea oikein kovasti ja liimaa taskuun. :) Nyt vain kaikki porukalla pois kuumeilu klubista!!!

Iltoja!

Hei ihanaa miten monta on plussannut!!! ONNEA!!! <3<3 nyt vaan tarrasukat tosi lujasti jalkaan pienille! Ja monella näyttäis olevan ovis ajankohdatkin lähellä. tsemiä niihin ;)

Omaa napaa: tänään kp 23/34-37. ovis oli tuossa ma-ke välillä? Ihan en oo varma kun en tikuttanut vaan menin ihan omilla huomioilla. kivuilla ja limoilla oletin löytäväni sen. Nyt on jo tosiaan se yk4 tai 5. en pysy enää mukana laskuissa :/. Toivon todella että peittojen heiluttelut riittää, nimittäin mies sairastui keuhkokuumeeseen!! :/ Ja ymmärrettävää on että sitten ei kyennyt liiaksi..Harmitteli itse sitä mulle, ymmärtäähän tuon. Nyt oon sitä tässä kotona hoidellut...

muistaakseni peitot heilui, pe,su,ma ja ke. Ja eka kerta kun preseed testissä :D Mies vaan totes että: ""kylmää"! :D Vähän huvittavaa oli muutenkin sen laitto ja muut. Kuulemma on kuin lääkettä laittais, mutta meillä muutenkin on niin rentoa kaikki että hommat hoitu oikein hyvin ja leppoisasti :)

Kamalan ihanaa miten tämä vauvakuume on vienyt ihan mennessään. Tänäänkin kävin ikeassa ja suurin osa ajasta meni vauvaosastolla.. Sisko repi korvasta että nyt mennään! Ihania pinnasänkyjä ja kaikkea! <3 Olin ihan sekaisin.

Heippa!

Mua aivan hävettää kun omanapailen täällä sen minkä kerkeen. On niin hektistä tää elämä  kun juuri alkoi työt, tänään saatiin tavarat uuteen kotiin ja neiti aloittaa hoidossa. Joten käväsen aina nopeasti teidän kuulumisia luikkimassa.

ONNITTELUT KAIKILLE PLUSSAINNEILLE TASAPUOLISESTI! <3
Itse en ole vielä testannut, kun on ollut sellanen olo että menkat alkais mutta ei vaan näy. Ja rinnat edelleen herkät. 
Mutta nyt täytyy vihdoin ja viimein päästä suihkuun!!! 
Plussatuulia kaikille :)

Voi että anhe, jännitän täällä myös puolestasi peukut pystyssä, ja koko sydämestäni toivoisin sitä plussaa teille <3

Late, hauskan kuuloista tuo teidän liukkarikokeilu :D Toivottavasti natsaa nyt, ja mieskin siitä paranisi pian :)

Kiitos musicbox, ja onnea uuteen kotiin! Tottakai täällä saa omanapaillakin ihan hyvällä omallatunnolla, ja toivottavasti ne menkat ei edes ala, vaan tulis plussa :)

Iltalehden sivuilla bongasin tämmösen jutun naisten terveyteen liittyvistä myyteistä:

5. Kuukautisten aikaan ei tule raskaaksi

Vaikka hedelmöittyminen kuukautisten aikaan onkin epätodennäköistä, se ei ole mahdotonta. Emättimeen päässeet siittiöt voivat säilyä elinkelpoisina jopa viikon ajan. Ovulaatio voi puolestaan tapahtua pian kuukautisvuodon päätyttyä tai jopa sen aikana. Siksi kärsivällisesti odotelleella siittiöllä on mahdollisuus onnistua myös kuukautisten aikaan. Tämän vuoksi rytmimenetelmä onkin melkoisen epäluotettava ehkäisykeino.

Täällähän on taas uusia plusstoiveita ilmassa! Paljon onnea Lotte, toivottavasti viivat vahvistuu ja ihanaa anhe, toivottavasti sielläkin selkeä plussa pian pärähtäisi =)

Musicboxilla edelleen jännää, toivottavasti täti pysyy poissa :)

late, kovasti paranemisia miehelle, varmasti häntäkin harmittaa, mutta minkäs sairastelulle mahtaa :/

Hannele, mulla ei ollut esikoisesta oikein mitään tuntemuksia. Pari päivää kun menkat oli myöhässä niin testasin, varsinaiset oireilut alkoivat vasta sen jälkeen. Jälkeenpäin tajusin kyllä että oli huimannut normia enempi ja tuli se yksi punainen viiru kiinnittymisen aikaan yms. Mut ei mitään sellaista, että olisin ollut satavarma että NYT.
Eli en kyllä osaa luottaa että vaistot ja kroppa kertois.

Täällä kp 24/27. Oireetonta edelleen.
Huimannut on ehkä hiukka tavallista useammin, mutta johtunee alhaisista verenpaineista. Näin oireetonta ei tainnut olla kuin ekassa yk:ssa. Mies eilen jo masua silitteli ja kuulosteli ja vakuutteli että kyllä mä voin raskaana olla vaikkei miltään tunnukkaan♥ Oma usko ei nyt vaan oo kovin korkealla, mutta loppuviikostahan sen näkee sit taas. Eilen oli pupuilun jälkeen useamman tunnin, melkein puol päivää sellaista menkkajomottelua, mutta meni sitten ohi.
Menis ny ens viikko nopsaa ni pääsis tästä piinasta.

Menkat päätti alkaa tänään. : ) Eipä tuo haittane kun vasta eka  kierto pillereiden lopettamisen jälkeen oli.

Lotte: Paljon onnea plussasta! <3 Ihana syntymäpäivälahja miehellesi. :) Toivottavasti se viiva nyt siitä vielä vahvistuu.

pikkutonttu: Tsemppiä odotteluun! Täällä on peukut pystyssä. <3

JMH: Ei tää tosiaankaan hirveän mukavaa ole. Varsinkin kun parasetamolit loppui eilen, enkä ole uskaltanut buranaa syödä, jos vaikka olisikin kuitenkin käynyt niin onnellisesti että olen raskaana. Toivottavasti en oo turhaan kärsinyt. :S Tänään onneksi pääsee apteekista hakeen sopivampia tabuja. Tuosta lasketusta ajasta; eikös monet mene yli lasketun ajan jopa parikin viikkoa, joten voihan olla että jos la. on joulukuun loppupuolella niin vauva haluaisikin tulla maailmaan vasta tammikuun puolella? :)

Niian: Toivottavasti nyt olisi kuitenkin tärpännyt. :)

Nyytti: Toivotaan että oireettomuus olisi hyvä enne. Eihän noille oireille ilmeisesti mitään tiettyä kaavaa ole. :) Jännäksi menee sielläkin.

Tulehan Jomael kertomaan, onko viiva vahvistunut. :)

Mohveli: Toivottavasti tämä kierto olisi nyt se teidän kierto. Kyllähän sitä reissata ehtii vaikka maailman tappiin asti. ;)

anhe: Hui, jännäksi käy. Tulehan sitten kertomaan kuinka kävi uuden testin kanssa. :)

late-:  Pahoittelut miehesi sairastelusta. :( Onneksi kuitenkin ehditte hyödyntää oviksen ennen sitä.

musicbox: Pahoittelut menkoista. Ja onnea alkaneeseen kiertoon!

ON: En edes tiedä että pitäisikö mun sanoa tätä, pelkään että se kuitenkin menee pois.. Eli siis, tänään tuli taas haamulainen testiin. Vielä ei missään  tapauksessa ole kuitenkaan onnitteluiden paikka, koska ei se siitä aiemminkaan ole lähtenyt vahvistumaan. :/ En edes miehelle ole sanonut, haluaisin ensin vähän vahvemman varmistuksen asiaan.. Sen kaaliin muutenkaan ei mene se, että siihen testiin ei tule sellaista värillistä viivaa, edes haaleaa, jos ei ole raskaana. :D Viimeksikin se vain sanoi kun viiva lähti haalenemaan että jos ne ekat testit olikin väärässä. No ei varmasti ollut, kun tein niitä silloin vielä kaksin kappalein. Huoh. Toiveet ei ole kovin korkealla. :/

Korppi onneksi olkoon! Nyt niitä tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan!

Nyytti näköjään täti on päättänyt jättää kyläilemättä täällä. :D Vähän meinaa kyllä kärsivällisyys loppua tässä odotellessa. :) Toivottavasti edes sitten tuo menkkojen puuttuminen tarkoittaa jotain hyvää. :)

Jippiina Toivotaan, että se hentoinen haamulainen kuitenkin siitä vahvistuisi. Multa on kans lähiaikoina pari viisuria leikkaamalla poistettu, joten muistissa on kivut, säryt jne. :(

JMH jännää, jännää! Saat pian miehesi kotiin. :) Itse olen saanut pitää mieheni nyt ihmeen kauan kotona vielä. Hommiahan se täällä kotopuolessakin tekee, niin että päivät on viikonloppuisinkin melkein poissa, mutta iltaisin saan sen takaisin kotiin ja yöksi viekkuun. :)

Lotte ihanaa sait plussan! Toivottavasti se viiva vielä siitä vahvistuu! :)

anhe täällä on peukut pystyssä plussan puolesta!

late- Toivottavasti mies paranee nopeasti! Tuo keuhkokuume on sitten inhottava tauti ja ei sitten todellakaan saa mennä rasittamaan itseään liian aikaisin ettei tule jälkitauteja. Toivottavasti pupuilut osui nappiin. :)

musicbox harmittelut tätin kylään saapumisesta. :( Itsekin varmaan saan tätin käymään kylässä kohtpuoliin.

omaa: kp 35/28-? menossa. Hetken sain olla oireettomana, mutta nyt on ollut eillisaamusta lähtien rinnat herkillä. Meinasi huuto päästä, kun vanhemmilla käytiin eillen illalla kylässä ja koira innoissaan hyppäsi rintoja vasten. :) Illalla taas ennen nukkumaanmenoa oli sellaiset menkkamaiset jomotukset, että siteen taas laitoin valmiiksi yötä varten. No turhaa se näköjään oli kun edelleen ne menkat on kadoksissa. Sitten ensimmäiset näppylät on jämähtänyt leukaan. :( Pelko on, että pillereillä rauhoitettu teiniakne palautuu takaisin. Huomenna pitää varmasti taas nolona käydä tutussa lähiapteekista taas testi hakemassa jos menkoja vieläkään kuulu.

Nyytti, mua on ainakin huimannut kun olen tullut raskaaksi, ja verenpaineet olleet matalalla, joten toivotaan että se sullakin tarkottais sitä :)

Musicbox, tuli sitten siihenkin selvyys, ja hyvä jos et ole kovin harmistunut asiasta :)

Jippiina, nyt peukut ylös että saat pian jo kunnon viivan näkyviin, kyllä se siitä vahvistuu :)

Chipmunk, voihan vitsit, tulispa sieltä nyt se plussa!

Mä testasin tänä aamuna uusiksi, ja nyt oli jo tosi vahva viiva. Silti on todella epävarma olo, kun ollut pari päivää jo sellasta rusehtavaa, kylläkin hyvin niukkaa vuotoa, ja alavatsa on kipuillut. Rintojen arkuus on mielestäni melkein kokonaan hävinnyt. Kääk, mä en kestä tätä epävarmuutta, vaikka pakkohan se vaan on nyt odotella, kun ei näin varhasessa vaiheessa vielä mitään tuolla ultrassakaan näy...
Miehen kanssa jatkuu äänetön kämppäkaveruus, ei mitään yhteyttä :(

Testi näytti negatiivista :( Olo on muutenkin niin turvonnut että eiköhän ne kuukautiset sitten pian saavukin. Umpisurkea olo.

Nyt on mieli ihan sekava. Ukko alkoi huomautteleen asiasta kannettuaan mulle kolmatta päivää omena vishyy... ja narttu kissamme on ihan seko ollut nyt reilun viikon ja kyhnää sylissä. Nyt kp 25/28 ja tein erittäin herkän testin. haalee viivahan siihen tuli... eihän sitä olis vielä saanut testata ja eihän sitä tiiä kiinnittyykö edes vai mitä tää on... kattellaan.... ja sormet ja varpaat ristissä et nää hormonit ois nyt toiminut

Jomael, onnittelut vahvistuneesta plussasta ja eiköhän se niukka vuoto ole harmitonta :)
Tosi harmi että kotona tilanne mikä on :/
Mulla on normistikkin matalat verenpaineet, joten en nyt lähde päätelmiä tekemään. Ehkä tosiaan on tavallista enempi huipannu, mutta mutta. En mä jotenkaan usko tärppiin.

Jippiina, Giiks! Toivottavasti se viiva lähtis nyt vahvistumaan eikä haalistuis kokonana pois! Jänniä päiviä elellään, toivotaan parasta :)

Chipmunk, huomisen testin tulosta odotellessa :)

anhe, pahoitteluni:(

Niian, oi vitsit! Ajoissa näytti plussaa, toivotaan että viiva vahvistuu! Eläimet kyllä vaistoaa asioita :)

Helou ja rentouttavaa sunnuntaita kaikille <3

Tervetuloa uusille kuumeilijoille sekä TODELLA PALJON ONNEA PLUSSAN SAANEILLE!!!

Tämä viikko vierähtikin nopeasti... pitkää päivää, poika kipeä, mies kipeä ja nyt MINÄ kipeänä! kylläpä olli antosa tunnelma lauantaina kun nenä vuoti ku seula ja kuumetta nosti... ja tottahan me nyt olimma sukuloimassa eikä kotiin päästy ennen tätä päivää, voin kertoa että ihan helvetin pitkä ja syvä huokaus (onnellinen sellainen) pääsi, kun oltiin kotipihassa...nyt lämpöä nostaa taas, tällä hetkellä mittari näyttää 37,8 ja nenä on tukossa ja kauheeta tämä yskä :(

Joku kyseli ovulaatiosta, että onko ollut nyt vkl:na?? :) *viittaa* tai oletan ainakin niin kahden edellisen kierron perusteella. Ovis on siis ollut tosi myöhään, vasta siinä kierron 19 kohdilla (mikä on nyt siis sattunut tälle viikonlopulle). Alkuviikosta lähtien on kyllä ollut tuntemuksia jos monenmoisia alamahalla. Tiiä sitte mitä taas meinaa... mutta puolessa välillä tätä kuuta pääsisi mahdollisesti testailemaan! peittoja on heilulteltu kyllä!! vaikka tällä viikolla aina toinen on ollu kipeenä ;) Vähän mietityttää että onko ees mahollista raskautua näin kipeenä kun on kunnon tulehdustila päällänsä nii kai sitä elimistö hylkii kaikkea ulkoapäin tulevaa eritettä! =D

no joo, nyt kaivan viltin ja menen sohvalle möllöttämään kkerrankin ilman mitään omantunnon tuskia ;)

Jippiina: Toivottavasti viivat sinullakin lähtisi vahvistumaan!Tsemppiä jännäämiseen. =)

Jomael: Aika monillahan kuulostaa olevan jotain pientä vuotoa alkuraskaudessa. Toivottavasti vuoto tosiaan harmitonta ja loppuisi pian pelottelemasta. Tilanteenne kotona ei kuitenkaan kuulosta kovin mukavalta. Millaiset fiilikset sinulla on?  Jaksamista sinullekkin.

Niian: Ihanaa, plussatuulia sielläkin! Onnea ja toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan! Ja niinhän sitä tosiaan sanotaan,että eläimet kyllä vaistoaa tuollaiset asiat. ;)

anhe: Kurjaa. :(   Mutta mukava kuulla,että täällä on muitakin jousimiehiä. Talviseen syntymäpäivään liittyen on kysyttävä kumpi on parempi talvi vaiko kesä? Itse pidän talvesta ja syksystä ja olen huomannut monen muunkin talven lapsen pitävän talvesta ja keväällä syntyneiden kesästä. Ovelaa.

Musicbox: Mokoma täti sitten saapui sinnekkin. :/  Toivottavasti viimeinen vierailu pitkään aikaan.

Chipmunk86: Kylläpä sinulla kierto venyy. Onko sinulla ennenkin ollut noin heitteleväinen kierto vai oletko vasta lopettanut pillerit?

JMH: Ymmärrysongelmia meilläkin on ollut temperamenttierojen takia. Minä saatan kiehahtaa ihan vähästä ja sitten mököttää pitkäänkin. Mieheni on kyllä myös todella luupäinen vaikka ei niin räjähdysherkkä kuin minä ja juuri se on usein ongelmana. Kun kaksi luupäätä rupeaa jänkhäämään jostakin (yleensä jostakin täysin yhdentekevästä) alkaa vähemmästäkin pinna kiristyä. Aika hyvin on kyllä alettu oppia välttämään tällaisia tilanteita ja lopettamaan turha tyhjän jänkkääminen toteamukseen,että olemme eri mieltä, piste. ;)  Onneksi kuitenkin isommista asioista olemme yleensä aika samaa mieltä, joten niistä ei tarvitse riidellä. :) 
  Mitä luulet, onko miehesi helppo löytää uusia töitä maista? Onko hän sellaisella alalla vai saattaako töiden etsiminen venähtää?

Hannele#30: En tiedä uskaltaisiko tuohon kysymykseesi aavistuksesta ja oireista vielä vastata, mutta toisaalta koska testissä on 2 viivaa, niin olen ainakin ollut raskaana ja toivottavasti vielä sen n.9kk olenkin. ;)  Itselläni ensimmäiseksi tuli nimittäin aavistus. Jonkinlainen "autuas" olo vaikka päällepäin se tuskin näkyi, kun muutamille tutuille ehdin asiasta jos toisestakin ärähtää. Ja sen kautta tämä optimistinen olo. Olen nimittäin suhtautunut tähän projektiin todella pessimistisesti parit viime kuukaudet ja nyt yks kaks tuntui ihan toiselta. Vaikka viime torstaina tuntui menkkamaisia kipujakin, niin positiivisesti vain "päätin" niiden johtuvan raskaudesta eikä siitä,että menkat tulisivat etuajassa. Nyt viikonloppuna on ollut erilaisia tuntemuksia vatsassa, mutta menkkamaisia kipuja ei onneksi ole torstain jälkeen ollut. Että näin täällä. :)

ON:  Tein aamulla uuden testin ja jos eilen oli testissä haamu, niin tänään siinä oli haalea plussa. Kehitys on siis aivan oikeaan suuntaan. =)

Lotte, täytyy käydä pikana kommentoimassa, että minä olen marraskuussa syntynyt ja en tykkää talvesta juurikaan. Odotan kesää kuin kuuta nousevaa :)

Onnea plussanneille, ihanaa :)

Kännykällä oon vakoillu teidän juttuja koko viikonlopun mut en oo kehdannu jäädä näpyttämään kun oli laatuaikaa yhdessä. Peitot heilui ja ovis tais olla taas laskureita edellä eli jälleen lyhyt kierto. Ovis ennustettu maanantaiksi, mutta tuntui jo lauantaina vasemmassa munasarjassa - ja sunnuntaina oikeassa?! Sais muuten tärpätä tää kierto ja molemmat puolet niin olis hyvä alku siihen tusinaan lapseen. Mies tosin ehdotteli että jos pysyttäis sellaisessa että tähän juuri ostettuun autoon mahtuu. Siinä olis meidän lisäks viidelle tilaa. :D Eli piinaviikot edessä taas...

Anhe, olen todella pahoillani, iso, lämmin hali sinulle <3

Niian, onnittelut plussasta, ja täällä peukut pystyssä että lähtee vahvistumaan :)

Kiitos Nyytti :) Täällä koitetaan vain olla ja toivoa parasta...

Piia84, paranemisia!

Ihanaa Lotte, onnea! (täällä ei mitään muutosta parempaan, yritän vaan pitää itseni kasassa...) Kiitos sinulle <3

Takaisin