Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lotte, mukava kuulla, että asiat lähtevät rullaamaan eteenpäin siellä työelämässä, ja kiitos onnitteluista :) Uskon kans, että kyllä nämä asiat selkeytyvät tavalla tai toisella.

Nyytti, löysin tuolta jostain TYKS-labin sivuilta ohjeita ainakin tohon kotinäytteen ottoon, niin vanhalla tavalla kun otettiin se näyte, eli purkkiin vaan, niin siinä oli että parin tunnin kuluessa suunnilleen pitäis toimittaa näyte eteenpäin. Sitten taas tämä vakuumiputkilosysteemi on sellanen, että näyte säilyy huoneen lämmössä 8 tuntia ja jääkaapissa vuorokauden. Eli varmasti se olis sitten vielä testauskelponen jos teet just tolla tavalla, että aamulla aikasin otat sen ja sitten testaat kun heräät :)

Voi ainut, iso hali sinulle <3 Mutta toisaalta, kun eilen itsekin sen testin tein, kp27/28, oli tosi haalea viiva ja kesti jonkin aikaa tullakin siihen. Se voi sinulla olla just rajoilla ettei  ole vielä tarpeeksi istukkahormonia kehittynyt. Viime raskaudessa mulla oli paljon selvemmät ja vahvemmat viivat jo heti, joten ei ne hormonintuotannot aina kohoa niin äkkiä, se on näköjään ihan tapauskohtasta.

Chipmunk, onpas nyt ärsyttävä tilanne sinulla, höh...Ja kiitos onnitteluista :) Sitä on vaan niin epäileväinen vielä koko asian suhteen, että pysyykö se pikkunen kyydissä. Ja onhan se vähän kurjaa kun ei voi miehen kanssa yhdessä iloita ja jännittää, jakaa tätä asiaa :(
Kun siis meillähän on ollut tosiaan se tilanne, että yhdessä päätettiin viime vuoden maaliskuussa jättää ehkäisy pois. Heinäkuun alussa plussasin, mies jo silloin suhtautui ensin torjuvasti, halus aborttia, adoptiota, lähteä, kaikkea muuta paitsi ei vauvaa. No rauhottui siitä sitten kuitenkin. Syyskuun nt-ultrassa selvisi että on mennyt kesken. Mies lohdutteli ja sanoi, että yritetään uudestaan. Sitten kun plussasin uudestaan, niin taas sama juttu...mutta taas se meni kesken. Nyt olin ajatellut aloittaa pillerit seuraavasta kierrosta, mutta nyt onkin sitten näin...Ja miehen mielestä kaikki on tällä hetkellä huonosti, ja mä olen hänet kuulemma houkutellut naimisiin ja kaikkeen muuhunkin, että hän ei halua olla tässä eikä halua yrittää mitään. Voin vaan sanoa todellakin, etten ole ikinä painostanut häntä mihinkään, mutta noin se muisti jotenkin vääristyy näemmä :(  Että eipä paljon huvita kertoa tästä raskaudesta...

Heips Mohveli, kiitos onnitteluista, ja hyvä että pidät miehen ojennuksessa pilke silmäkulmassa ;)

Iiihanaa Perjantaita!!!

Paljon onnea Jomael!

Ja täytyy onnitteluun jatkaa että seuraan sua "taas"...
Tänään kp 32/31 Plussaa :D
Nyt liian innostuneena eiajatus kulje joten kirjoittelenpa myöhemmin lisää!

Tyttötiikeri: Tervetuloa myös minun puolestani kuumeilemaan, itsekkin olen vain hetken vasta täällä palstalla kuumeillut, "oikeassa elämässä" hieman kauemmin :) Pahoittelut negasta, jospa se siitä vielä päivien kuluessa plussaksi vaihtuisikin ja jos ei nyt tästä kierrosta tärpännyt niin sitten seuraavasta!

Inala: Kiitos kun jaksoit vastata kysymyksiini ja valoittaa teidän perheen tilannetta minulle :)
Kuulostaa siltä että teillä on kaikki hyvällä mallilla ja lapsi/lapset ovat erittäin tervetulleita. Itselläni myös se tilanne että tytöt täyttävät nyt ensi vkloppuna 2v ja olen ilmoittanut töihin olevani hoitovapaalla siihen asti kunnes tytöt ovat sen 3 vuotta, eli sinä aikana olisi meillekkin passeli jos uusi raskaus alkaisi. Mitä nopeammin sen parempi ;)
Ihanasti ilmaisit tuon ajatuksen, että jos ei heti tärppää niin se on teille mahdollisuus viettää aikaa kahdestaan ja jatkaa kuherteluvaihetta <3

Jomael: Vaikka sinulle vastasin jo aiemmin niin vielä pitää lisätä, että kyllä asioilla on tapana järjestyä parhain päin ja jos miehesi ei ymmärrä miten ihana asia teidän liittonne ja tuleva lapsi on niin se on hänen mokansa. Joten paljon tarrasukkia nyt matkaan ja tsemppiä sinulle tulevaan! <3

JMH: Miehen kotiinpaluun lähenemiselle <3

musicbox: Uutta testiä kehiin vaan kun siltä tuntuu :) Toivotaan että seuraavassa testissä on sitten se plussa!

Jippiina: Että osaatkin pitää kaikkia jännityksessä, mukaanlukien myös itsesi... Nyt kertomaan mitä se testi näytti, plussaa toivottavasti!!!

Nyytti: Onneksi vatsakipu on jo hellittänyt, nyt vain odotellaan ja toivotaan parasta...

Iita: Ehdottomasti käyt sitten kertomassa mikä oli testin tulos, täällä kuitenkin malttamattomina odotellaan kuulumisia :) Ja mukavaa lomaa tietenkin Ps.sunnuntain negasta on jo piiitkä aika, seuraavassa testissä se plussa sitten on, toivottavasti :)

Lotte: Mukavaa, että sait nostettua kissan pöydälle ja asiat rullaamaan eteenpäin edes hieman. Jospa se huhtikuu puhaltaa sitten uusia tuulia sinulle työrintamalla :)

ainut: Mutta menkkoja ei kuitenkaan vielä näy? Älä vielä heitä toivoa tästä kierrosta, odottele rauhassa (hyvähän minun on sanoa) ja teet uutta testiä jos/kun tätiä ei näy sunnuntaihin mennessä :) Kyllä tekin onnistutte <3 Lähettää halauksen :)

Chipmunk86: Jännää jännää, odottaa odottaa :) Ei se oireettomuus välttämättä huonoa tarkoita. Kyllä se plussa sieltä tulee...

Mohveli: Suosittelen kotiin jäämistä, jos vain mahdollisuus on. Meidän kohdalla se oli oikein hyvä ratkaisu, töitä kerkeen tekemään sitten koko loppuelämäni (alalla jolla olen, ei työt tosiaan lopu tekemällä). Mies tienaa meillä hieman enemmän kuin minä, joten siksi hän on töissä, tosin hän on pitänyt kaikki mahdolliset isyyslomat, isäkuukaudet ja monikkopidennykset yms ja on ollut niiden aikaan apuna kotosalla. Hän hoitaa myös töiden jälkeen lapsia yhtä paljon kuin minä ja on sen lisäksi vielä normaalisti apuna kodin askareissa jne... Ihana mies siis kaikin puolin minulla <3 Eikä tuo sinunkaan miehesi hullummalta kuulosta ;)

Korppi: IHANAA!! Onnittelut plussasta... Nyt niitä tarrasukkia paljon sinne teidän suuntaan ja peukut pystyyn, että pikkuinen pysyy mukana!
Olipas ihana perjantai kun plussatuuli puhaltaa...

Nyt kun pääsisi vielä Jippiinaakin onnittelemaan :D

Oikein mukavaa perjantaita itse kullekkin... Ulkona mahtava sää ja aurinko paistaa!
Ja kuten huomaatte, itsellänikin on hyvä päivä tänään, vaikka meillä ei vielä edes jännäillä henk.koht... Jännäilen sitten teidän kaikkien muiden puolesta! :D

Tulin vaan töiden lomassa pikaisesti toivottamaan Korpille ja Jomaelille onnitteluja kilokaupalla. Ihanaa <3

Vielä tunti töitä jäljellä, illalla tuun uudestaan kertomaan kuulumisia ja kommentoimaan muitten elämää ;)

Kiitos kovasti Jomael :)

Korpille sylin täydeltä onnea!

Mohveli, juurikin noin, eli ensimmäinen päivä oviksen jälkeen :)
Aikamoistahan tää kuumeilu kyllä on, odottamista odottamisen perään..

Chipmunk, no johan siellä on täti karkuteillä :O
Toivotaan nyt edelleen että pysyisikikin poissa :)
Mulla on nyt yk4 meneillään ja ensimmäistä kertaa pillereiden lopettamisen jälkeen suht samanlainen kierto kuin edellinen, ainakin oviksen ajankohdan perusteella voisi näin kuvitella. Eka kierto venyi 32pvään, toka 29  ja kolmas 27, nyt mennään varmaan siinä samoissa. Aikansa voi ottaa että kierto asettuu ja tasoittuu hormoonien jälkeen. Kärsivällisyyttä :)

ainut, voi ei.. Olen kovin pahoillani. Pettymys ja suru on varmasti todella suur :(
Tuossa on yksi syy miksen juurikaan harrasta koko testailua, se on vaan niin musertavaa saada se nega, mielummin odottelen tätiä vaan..
Testasithan sä toki ajoissakin, ettei se nyt satavarma tulos vielä ole..
Kovasti jaksuja sinne toivottelen ja olen ihan samaa meltä että reilukerhojäsenyyksiä ei näissä hommissa jaella.

Jippiina pitää nyt kaikkia ihan urakallajännityksessä, tuu jo kertomaan miten kävi!

Omassa navassa ei ihmeitä, kp22 ja edelleen oireetonta elämää. Päivä meni hujauksessa, kun oltiin reissussa tuossa viereisessä kaupungissa ihan vaan ostoskeskuksessa ostelemassa poitsulle tarpeellisuuksia.
Kovasti jaksuja kaikille ja plussa-aalto sais jatkua :)

Lisää +++ ihanaa :) tästä hyvästä perjantai fiilis huipussa. Onnea raskautuneille ja liimapuikot taskuun. No nyt kysyn... Oliko raskaaksi tulleilla vahva tuntemus ennen testiä,että menkat ei enää ala?? Kumpaa enempi, henkinen tunne vai fyysinen? Mulla oli ehdottomasti henkinen tytöistä. Joku aikaisemmin kyseli,että miten usein seksiä harrastetaan. Me oltu yhdessä 12vuotta ja alku vuodet seksiä vähintään joka toinen päivä. Nykyään 2-3krt viikossa. Harvemmin menee ettei yhtään kertaa viikossa. Pitänyt jo aikaisemmin sanoa ja nyt sen saan kirjoitettua. Luen joka päivä teidän kirjoituksia intoa täynnä ja ihaillen. =) Osaatte niin aidosti ja suoraan kirjoittaa omasta elämästä ja kaikista tunteista. Kateeksi aivan käy. Itselläkin tekisi mieli avautua ja kirjoittaa noin, en vain osaa yhtä aidosti.

ainut: Halaus täältäkin! Tiedän niin hyvin tuon tunteen. Sitä on niin pohjamudissa kun pettymyksiä tulee kokoajan ja muut (jotka eivät välttämättä edes halua lasta) saavat niitä kertalaakista. Kirjaimellisesti. ;(    Mutta ehkä tosiaan testasit liian aikaisin. Toivottavasti. Tai jos ei tässä kierrossa, niin toivottavasti teillekkin haikara löytää ja pian sittenkin!

korppi: ONNEA!  Mahtavaa,että teillekkin tuli plussa! Ehkä saatte Jippiinan kanssa plussa-aallon aikaiseksi. :D

Korpille oikein paljon onneaaaaa!!!!! Jeij! Liimaa, jesaria, tarroja, nippusiteitä ja kaikkia kiinnitysvälineitä nyt sinne kohtuun, että pysyy ihmisenalku mukana! :)

Tosta dpo laskemisesta kyselisin... Onko se dpo1, kun ei ole ns. mitään tuntemuksia oviksesta vai miten...? Tai siis ku mulla oli eilen tosi kipeä maha, rinnat hellät ym. ovistuntemuksia. Ja aattelin, et se on nyt se ovis. Mut tänäänki oon ollu itkunen, pahalla päällä, vatsa on myös juilinu, rinnat on hellänä ja hieman on myös oksettanu. Ni onkohan se ovis sittenki tänään? Laskurin mukaan ois vasta huomenna. Vai väliäkö tuolla on kumpi se päivä on kuhan suurinpiirtein tietää, vai mitä? heh! Minäkö muka en aattele asiaa olenkaan! :D

Paljon onnea myös Korpille, ihanaa! :) Jospa se plussa-aalto tästä nyt alkaa.

Nyytti: Mä kans käyn melkein joka aamuyö pissalla. Sitä vaan on jotenki ihan koomassa silloin, ja muutenkin kun silloin on hirvee pissahätä niin äkkiä vaan pöksyt alas ja asiaan. :D

Lotte: Hyvä, että siellä työmaalla kuitenkin asiat etenee. Suurin kynnyshän onkin yleensä se asian esille ottaminen, joten eiköhän se siitä suttaannu. :)

ainut: Ymmärrän kyllä täysin sun fiilikset, vähän niinkuin omia ajatuksia olisi lukenut. Kai ne surulliset tunteetkin kuuluu asiaan. Tsemppiä ja halirutistus sinulle. :)

Mohveli: Toivottavasti nyt olis tärpännyt. Sitten vaan odottelua, odottelua.. :) Sitähän tämä on.

Kiitos teille ihanille, kun olette täällä minun puolesta jännittäneet. :) Ikävä vain tuottaa pettymys, nega tuli. :( Noh, hammas on kuitenkin poistettu ja operaatio meni ihan kivuttomasti. Sen sijaan nyt iltapäivästä kun puudutus lakkasi, oli välillä ihan valtava kipu. Pilleriä vaan naamaan ja kylmällä hautomista.. Jos huomenna olis parempi päivä taas? :)

Piti välillä ripustaa pyykit kuivumaan, mutta vähän omaa napaa tähän myös..  Tänään on tuntunut vähän oireilua selässä ja mahassa. Ei oikein sellasta kunnollista kuten ennen menkkoja,mutta samantapaista kuitenkin. Melkeen jo tästä masennuin, mutta sitten päätin,että koska tädin pitäisi saapua vasta ensi keskiviikkona niin kipuilun alulle tämä on aika aikainen ajankohta (minulla) joten voin suhtautua tähän myös optimistisella kannalla ja ajatella näiden olevan raskausoireita! ;D  Voi olla,että petyn pahasti keskiviikkona, mutta en halua pilata viikonloppuani masentumalla jo tänään, joten aion tälläkertaa sitkeästi roikkua pilvilinnassani ainakin tämän viikonlopun. Tekisi mieli tehdä testikin huomenna vaikka tiedän sen olevan turhan aikaista, mutta miehelläni on huomenna syntymäpäivät ja plussahan olisi aivan mahtava lahja. :)

Mohveli: Jos vain pupuilette säännöllisesti niin sittenhän varsinaisella ovulaatiopäivällä ei ole merkitystä. ;)  Viisaammat osaavat varmasti paremmin vastata muihin kysymyksiisi.=)

Onnittelut plussasta Korppi!

Pahoittelut negasta Ainut! :( Ihan itku meinasi tulla, kun luin viestiäsi. Kamalan tutun tuntuisia ajatuksia, kun pelkää ettei uutta plussaa koskaan kuulu. Jaksamista sinne! Kyllä se vielä iloksi muuttuu! Ei luovuteta! Halaus sinne! Ja eihän sitä vielä varmaksi tiedä, jos vuoto olisi ollut kiinnittymistä niin eihän se vielä testissä välttämiättä näy, odotellaan rauhassa jo täti kuitenkin jättäisi tulematta!

Pahoittelut negasta myös Jippiinalle! Hyvä, että siellä on saatu hammasasiat kuntoon niin on nekin hoidettu ennen odotusaikaa! :) Toivottavasti kipu siellä asettuvat.

Mohveli: dpo on päivät ovulaation jälkeen eli ovulaatiopäivä olisi 0 ja seuraava päivä sitten 1. Itse lasken niin, että kun saan plussan olisi se -0 ja seuraava päivä eli ovispäivä 0 ja sitten kun mulla oli eilen ovis tuntemusten mukaan niin tänään olisi dpo1. Korjatkaa toki muut jos olen väärässä. Mulla alkaa ovulaatio "limat" jo ennen ovulaatiota ja loppuvat kun ovulaatin on ohitse. Tämän jälkeen alkaa muutaman päivän "kuivakausi" toisilla tämä kuiva kausi voi olla pidempi. Rinnat voivat olla toisinaan oviksen aikaan hieman nipistelevät, mutta kunnolla kipeytyvät vasta sen jälkeen, jonka olen ajatellut johtuvan keltarauhasen toiminnasta.

Lotte: Toivotaan, että tuntemukset osottautuvat raskausoireiksi! Paljon plussatuulta sinne!

JMH: Hui, kamalia oireita! No olen silti valmis kärsimään jos niistä vain apua olisi. :) Toisaalta voi olla pelkästään hyvä, että on oviksen aikaan jossain reissussa yms. on muuta ajateltavaa ja raskaudellekkin hyvä mahdollisuus alkaa. Luulen,että siellä kyllä plussataan heti miten kun mies palaa. :)

iita:
Hyvää lomaa sinne! Toivotaan,e ttä tulee vielä hyviä uutisia! :)

Täällä taisi eilen olla ovis kivuista päätellen, tänään ei ole enään kipuja ollut ja limatkin ovat ohi. No ihan hyvin tuli ovis hyödynnettyä joten nyt vaan odotellaan rennosti loppu kierto ja aloitellaan ensi kierto sitten clomeilla jos plussaa ei tule. kp 14. dpo 1.

Mohveli, tuo voikin ollavähän kinkkinen juttu,jos samanlaisia tuntemuksia useana päivänä. Mulla tulee yleensä selvä kipupiikki, josta lasken sitten eteenpäin. On toki maha useampana päivänä kipeä, mutta vain yhtenä enemmän kuin muina, olen sen ovispäiväksi laskenut. Ovishan voi käsittääkseni kestää sen 24-48h eli parikin päivää, viimeksi mulla oli kipein päivä kp12, mutta kp13 tuli myös limoja ja olin aamupäivän maha kipeä, donnatestiin tuli myös oviskuvioita sekä kp12 että 13, 14 taas pundas nega, eli ovis kesti sen pari päivää.. Ehkei se ole ihan niin tarkkaa, kunhan tietää suurinpiirtein missä kohtaa mennään :)

Jippiina, voi harmistus sentään! Etkä sä kellekkään pettymystö oo tuottanu, pidit meitä vaan niin jännityksessä et oli pakko huhuilla. Toivottavasti seuraavasta kierrosta törppää, tai sitten oli vaan liian aikaista testailulle! ;)

Inala on toi kyllä hankala toi teidän tilanne... Mutta eiköhän se siitä tasotu, kun aikaa kuluu, toivottavasti. 

musicbox jännää! Miten menee?

Jomael rakastuneita ollaan kyllä, välillä sitä miettii, että miten on mahdollista, että toiseen rakastuu aina vaan ja uudestaan :). Meidän juuret on niin syvällä maassa, vuosien takana ja silloin jäi jotain kesken. Nyt tää on sitten tätä, kun ollaan taas yhdessä. Tottahan se on, nyt on koko kuukausi aikaa hyödyntää ovis, koska se sitten sattuu olemaankaan :D.

Lotte mun mies on kanssa erittäin tempperamenttinen! Oon mäkin, mutta mies enemmän. Alussa tuli väärinkäsityksiä, kun en ihan aina ymmärtänyt sitä räjähtävyyttä. Reagoi vähän erilailla kun eksä asioihin ja ilmaisi sen kanssa. Eksä vaan vaikeni =P. Mutta tässä suhteessa oonkin alusta asti painottanut sitä, että asioista pitää puhua ja mielellään heti, kun jotain tulee... Vaikka sitten vähän äänekkäämminkin. Edellisessä suhteessa vaan oltiin turpa kii ja mökötettiin. En mäkään kukkia saa, tai mitään helyjä. Huomenlahjakin oli suuri yllätys! Meillä mies saattaa imuroida, muuta en odotakaan. Välillä siivotaan yhdessä. Ruokaa tekee viikolla melkein päivittäin. Mä kokkaan päivät töissä, joten se on kyllä ihanaa ettei kotona tarvi. Koirat ruokkii ja lenkittää mun poissaollessa ja se on mulle tärkeetä! Mies suunnittelee yleensä meidän reissut. On merimiehenä kulkenut vuosia niin paljon, että tietää jutut ja tuntee paikat :). Sopii mulle oikein hyvin, meen minne mies vie :D. Tietty se kysyy mun mielipidettä aina, mutta mulle käy kyllä kaikki. Mä kun en mistään mitään tiedä. Edellisessä suhteessa pääsin pari kertaa Ruotsiin (15 vuoden aikana) =P.
Toivottavasti tulevat muutokset on sitten mieluisia työrintamalla :).
Pilvilinna on hyvä, ei mee viikonloppu pilalle, jos (mutta ei toivottavasti) tulee lunta tupaan...

ainut voihan nega :(. Voimahali. Tiedän tunteen, niin kun me kaikki täällä... Jos muistat mun purkauksen vajaa kuukausi sitten =P. Mä itkin jo tuhrusta ja kun kunnolla alko niin sit vasta itkinkin. Tsemppiä ja voimia paljon <3.

Chipmunk86 ärsyttävää! Peukkuja!!!

Mohveli jee! Loistavaa, että osu ihan kohilleen :). Kyllä ne uimarit jaksaa sinnitellä, uskotaan siihen! Peukut pystyssä! Yksitoikkoista joo, mutta niin jännää, vaikkakin hyvin raastavaakin... =P.

Korppi lämpimät onnittelut plussasta! Paljon sitkeitä tarrasukkia matkaan!

_mirelyn_ kiitos <3. Tänään kyllä vähän ahistaa... ens yönä sen piti jo mun luokseni saapua :/.

Jippiina voi kurjuus! Aijaijaijai! Toivottavasti ei kipuile kauaa! Mä inhoon hammaslääkäriä, hirvee kokemus viisurin poistosta vuosien takaa... Nappailin särkylääkkeitä pitkään ja kaks viikkoo kesälomasta meni pieleen. Mulla on läppävika ja pitäis pitää suu priimakunnossa. Silti meen hammaslääkäriin vaan jos on ihan pakko!

pikkutonttu Mä kutsuisin noita kyllä haittavaikutuksiksi! Oireet on sitten raskausoireita, vaikka ei raskaana oliskaan. Että kannattaa muistaa sekin =/. Putoo muuten korkeemmalta, kun normaalisti...
Meillä tärppäs vuosi sitten maaliskuussa, kun oli päätetty olla yrittämättä... Reissussa oltiin sillonkin. Saapa nähdä kuinka käy =O.
Hyvähyvähyvähyvä, että ovis tuli hyödynnettyä :D. Nyt Peukut pystyssä!

Täällä vähän sekavin tuntein, jälleen kerran =P. Olin eilen illalla niin väsy, etten jaksanu tännekään kirjotella. Blogiakin pitäis kai päivitellä... Jotenkin niin vaisu olo, kun ei se mies vielä tuukkaan, syvältä! Päivät matelee, mutta se tiistai-keskiviikkoyö lähestyy kyllä. Hitaasti, mutta varmasti!

Mua mietityttää ehkä eniten tää maaliskuu. Jos nyt tärppää, niin la on joulukuussa. Ekasta raskaudesta se oli meillä 21.12. Mies on syntynyt joulupäivänä ja kyllähän se vähän myöhäsestä ajankohdasta on kärsinyt. Varsinkin sillon, kun muut täytti 18 alkuvuodesta ja itse joutu kärvistelemään... Miehen oli kyllä tarkotus syntyä tammikuussa, mutta sillä oli ollut kiire putkahtaa maailmaan :D. Tiedän, että tärkeintä olisi tulla raskaaksi ja synnyttää terve lapsi, ihan sama koska se ihanuus sitten tapahtuisikaan! Mutta tämmösiä mietteitä mulla oli vuosi sittenkin. Onko muut miettineet tätä ollenkaan?!

Selkä kipuilee, mutta pää ollut ihan ok. Eilen selvisin yhdellä kipulääkkeellä ja torstaina kahdella! Tänään ei oo mennyt vielä yhtään :). 

Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille ja plussatuulia tietysti myös :)!

Onnea plussanneille ja hurjan paljon niitä tarrasukkai matkaan :) Tänne tulee juttua niin kovin ettei perässä pysy.
ON: Clomeja alkukierto tuplana takana, sitten kp 16 alkaen Luget käytössä. Sunnuntaina loppuu ne ja sitten odotellaankin menkkoja. Ei ole ollenkaan olo et olsii raskaana, eikä kyllä olo et menkatkaan alkaisi. Aika outo olo kun ei tunnut mitään, aikaisemmin joka clomikierrolla tuntunut että olisi raskaana..... ja kahdella neljästä onkin tärpännyt sitten

JMH, meillä itseasiassa keskusteltiin tänään juuri samasta aiheesta miehen kanssa, tai mä keskustelin ja miestä vähän hymyilytti ;) Sanoin just tuosta, että jos tässä kierrossa ei tärppää niin seuraavan kierron LA menis joulukuulle ja se ei ois kiva aika. Liian lähellä joulua ja ois tosiaan aina jälessä kavereistaan, kun ikää tulee ja muut pääsee vaik minnne ja hää sit ei :D
Sanoin et pitäiskö pitää kierto taukoa et menis sit tammikuulle jos tärppää, mut mies oli eri mieltä, ei kuulemma kannata nyt käyä koettelemaa onneaa ja nauro :D

Tänne ei ihmeitä, kp23 ja pieniä tuntemuksia alamahassa, mut ei satu kovasti. Luulen kyllä että täti tulee loppuviikosta, on ollu niin oireetonta että.

Nyytti ja JMH: Älkääs nyt! Joulukuu on hyvä kuukausi syntyä! ;D  Tästä ei varmaan ole kovin vaativaa arvata,että olen syntynyt joulukuussa. ;)  Totta kyllä,että olin viimeinen joka täytti 18v ja koska syntymäpäiväni olivat joululomalla, niin kaikki kaverit eivät välttämättä tulleet juhlimaan. =/  Mutta olen yrittänyt vanhempana ajatella,että kiitos syntymäpäiväni minusta on tullut hurmaava ja huimapäinen jousimies! :D   Tämä tietysti vain,jos yhtään uskoo horoskooppeihin.. ;)  Toisaalta myönnän kyllä itsekkin pohtineeni onko loppuvuosi hyvä aika saada lapsi, mutta palaan sitten aina tuohon samaan jousimies optimismiin. ;)

ON:  Mieheni syntymäpäivän kunniaksi kp 25/28 kahdella David herkällä testillä aivan haalea plussa! JEE! :D  Sanoin miehelleni,että nyt on tulossa isin tyttö, kun haluaa jo tänään näkyä testissä vaikka ei periaatteessa edes luvata vielä näkyvän. =)  Olen onnellinen, mutta venytän pilvilinnastani jalat vielä maan kamaralle, koska kyseessä tuo herkkä testi joka ymmärtääkseni saattaa antaa  ennenaikaisia ilonaiheita. Testaamme uudelleen viimeistään tiistaina, todennäköisesti jo aiemmin ja katsotaan lähteekö raidat vahvistumaan. Alavatsalla kuitenkin tuntemuksia, jotka eivät ole oikeen menkkamaisia, joten aion pysyä optimistisena. ;)

Lotte, ihanaa, plussa! Onnea :)

Jippiina, harmittelut tuosta negasta , voi kun vielä muuttuisi plussaksi!

Kiitos vielä Mirelyn <3 Sekä kiitokset myös anhelle, Niianille ja Nyytille <3

Hannele, kun kyselit noista raskaustuntemuksista, niin jotain pientä on ollut josta on vähän aavistellut, pahaa oloa ja lievää rintojen arkuutta ja noin, mutta aika vähän vielä...Niin ja tänne voi kyllä ihan vapaasti kirjotella, me ollaan hyviä kuuntelemaan ja tukemaan <3 

Täytyy testailla tässä huomenna tai maanantaina, onko yhtään viiva vahvistunut, jotenkin kuitenkin epäilyttää, mutta katsellaan...

Mukavaa lauantai-iltapäivää kaikille!

Ihanaa lauantaita kaikile!

Loma on alkanut ja olo on kyllä sen oloinen! Ok, mulla on takana kaks viikkoa sairaslomaa tuon polven takia, mutta "oikea" loma on kivempi. Polvi ei kyllä edelleenkään oo kunnossa ja ens viikon lasketteluloma menee mun osalta murtsikkahommissa, jos niissäkään, ruuanlaitossa ja muuten vain lomaillessa! Nyt ois kp 12/26-? ja dpo 0-1. Piinaviikot alkaa ja pelko, että täti tulee ajallaan 16.päivä on valtava!

Jippiina ja Lotte Oon kyllä ihan samaa mieltä, että ihan sama sille tarkalle ovulaatiopäivälle, kuhan tosiaan suunnilleen tietää. Tais olla aika paniikinomainen viesti tuo edellinen... :) Pupuiltu ollaan nyt säännöllisesti, joten odotukset tämän kierron raskautumisessa on aika suuret. Tammikuussa oli lähinnä niin suuret odotukset raskautumisesta ja en oikein tuntenu omaa kroppaa vielä niin hyvin, että oisin voinu sanoa jotain oviksista ja muista päivistä. Painetta oli lähinnä siitä että kun mies oli lähdössä kuukaudeksi reissuun ni oisin niin kovasti halunnu raskautua sitä ennen. Lisäksi meillä on suunnitelmissa pitempi reissu ulkomaille rapakon taakse, joka ois tavoitteena toteuttaa ens vuonna, mut nyt tämä vauvaprojekti lykkää reissua väistämättä reissua vuoden myöhemmäksi. Sitäkin vuoden alussa hermoilin, ku mietittiin, että sitähän vois lähtee hyvin reissuun noin puolivuotiaan kanssa. Sitä sitten stressasin, että tuunko raskaaksi vai en ja jos en tuu, ni reissu myöhästyy yms. Nyt mies sano mulle, et katotaan reissua sit vuoden päästä ni voidaan rauhassa tehä tämä kersa ensin. Nyt onkin paljon rauhallisempi mieli, vaikka odotukset korkeella onkin. :)

pikkutonttu: Mones yk teillä on? Missä vaiheessa aloit miettimään noita clomeja? Mitä niiden napsiminen edellyttää?

Nyytti ja pikkutonttu: Kiitos tietoiskuista! En tiennytkään, että ovis voi kestää parikin vuorokautta. Mutta niinku edellä jo sanoin, että kuhan suurinpiirtein tietää ni eiköhän sekin tieto johonkin riitä. Pitää ens kierrossa tikuttaa, jos nyt ei tärppää.

JMH Mie mietin kans noita laskettuja aikoja ja niiden ajankohtia. Väkisinkin tulee mietittyä työkuvioita, lomia, reissuja ym., että mitä jos oon raskaana silloin ja mitä jos se syntyy silloin. Hullua hommaa miettiä etukäteen! Niinku sanoit, tulis vaan nyt eka raskaaksi! Tsemppiä sinulle näihin muutamaan piinapäivään! Tiedän miltä rakkaan odottaminen tuntuu. :)

Lotte: Jännittävää aikaa teilläkin! Tsemppiä! Toivottavasti viiva vahvistuu eikä testi näytä mitä sattuu!

Kellä muilla ku mulla sattu ovis tälle viikonlopulle? Mitäs kiinnittymisoireita voi odottaa ja milloin? Oon ihan täpinöissäni tämän asian kanssa nyt! :D Huh huh...

Takaisin