Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos ainut <3 Täytyy nyt katsella rauhassa, pelottaa tietysti että taas tulee keskenmeno...
Mutta jos ei tule, niin todennäköisesti yksinhuoltajuus häämöttää meikäläisellä, jos ei ihmeitä tapahdu. Mutta se on sen ajan murhe, ja joskushan niitä ihmeitäkin kyllä tapahtuu :D

Paljon onnea plussasta Josmael, toivotaan että kaikki asiat menevät parhainpäin, paljon tarrasukkia matkan! :)

Chipmunk86: pahoittelut negasta.:(

Ainut: Ompas siellä jännät paikat. Pidetään peukkuja, et olisi kiinnitysvuotoa ja plussa piirtyy lauantaina testiin.:)

Jippiina: Mitenkäs testailu sujui, toivottavasti positiivisia uutisia!! :)

JMH: Hyvä, että saat nyt nauttia miehestäsi pidemmän aikaa..:)Millasia oireita clomit sulle toi niitä syödessä? Aijotteko ottaa ne nyt seuraavassa kierrossa taas käytöön?

Meillä oli ihan hyvät simppavastaukset, olikohan joku 44 milj.joista 66% hyvin liikkuvia. En mä noista hirmusti ymmärrä, mut lekuri sano, et hyvä tulos on. Mies ainakin helpottu! :) Ja minä toki myös. Täällä on tänään ollut kovat oviskivut, et ihan inhottaa. Nyt on yritetty hyödynnellä ja jos ei tulos ole hyvä niin, sitten pääsen maistelemaan niitä clomeja..

Inala: Onneksi mies ei kuitenkaan käynyt piuhoja katkaisemassa ja ihanaa kun hän on samoilla linjoilla kanssasi lasten suhteen :) Teillä ilmeisesti uusioperhe? Miehelläsi aiemmasta suhteesta lapsi/lapsia? Kauanko olette olleet yhdessä, ilmeisesti asuttekin yhdessä? :) Anteeksi kun tyhmiä kyselen...

JMH: Ihanaa, että miehesi suunnittelee lomareissua ja muitakin ylläreitä on tulossa :D Ja sinustahan tulee äiti ja piste ;)

Vargynja: Tuosta anoppiasiasta, meillä asuu tuleva anoppini tuossa reippaan sadan metrin päässä ja se on kyllä aika likellä. Puolensa siinä että asuuko kaukana vai lähellä, sillä meillä ongelmana sitten on se että anoppi tuppaa osallistumaan (minun mielestäni) hieman liikaa meidän perheen elämään... Ihanaa on että hoito yms apua on lähellä, mutta liika on liikaa meidänkin tapauksessa. Ja tuo kyseinen anoppi on niiiin ylpeä, että juuri hänen pojalleen on siunaantunut kaksoset ja on tuomassa meille vähän väliä vaikka minkäsortin ihmistä ihmettelemään ja ihastelemaan tyttöjä. Tämä tapa on nyt tyttöjen kasvaessa hieman rauhoittunut ja ehkä silläkin on osansa, kun kerran avauduin että meidän tytöt ei ole mitään näyttelykappaleita vaan ihan samanlaisia lapsia kuin kellä muulla tahansa.

ainut: Sulla tosiaan jännät paikat siellä :) Koita olla stressaamatta, jospa se on sitä kiinnittymisvuotoa, kuka tietää... Toivottavasti täti osaa pysyä kaukana teiltä!!
Me asutaan maalla, meiltä lähimmälle kylälle on 6km ja kaupunkiin reipas 50km. Itse olen asunut koko ikäni maalla ja tutustunut maalaiselämään ja luontoon sitä kautta. Maatilaa ei minun vanhemmillani ole ollut, mutta naapurustosta semmoinenkin aikoinaan löytyi joten navetassa on tullut pienenä tyttönä pyörittyä ja kesällä heinän teossa. Minusta sekä maalla että kaupungissa voi aivan hyvin kasvattaa lapsia. Itse en voisi kuvitella muuttavani enää takaisin kaupunkiin (siellä tuli opiskeluaika vietettyä) joten on todennäköistä, että meidän lapset kasvaa täällä maalla. Miehen isä on edelleen maanviljelijä, mutta karjaa ei heilläkään ole ollut enää lähemmäs 15 vuoteen. (asuvat siis tuossa meidän naapurissa).
Kummassakin paikassa on hyvät ja huonot puoletsa ja siksipä se on jokaisen perheen omien tarpeiden mukaan valittava, mihin asettuu asumaan. Joskus kaipaan minäkin sitä, ettäkaupungissa on lyhyt matka melkeimpä minne tahansa ja kauppoja on pilvin pimein mistä valita. Toisaalta taas... Eilen illalla käveltiin tuolta naapurista meille kotiinpäin ja mies tokaisi pulkissa istuville lapsille, että kattokaapa miten paljon tähtiä on taivaalla... Sitä määrää ei nää kaupungissa ;)

Jomael: Kiitos :) Ja onnea sinulle plussasta, vaikka se tulikin nyt huonoon saumaan vai? Voihan se olla, että se onkin hyvä uutinen kunhan hieman sulattelet(te) asiaa... Muoks... Toivotaan parasta!

Jippiina: Veit jalat suustani. Minullakin oli eilisen auringonpaisteen ja ylipäätään kevään johdosta iloinen fiilis. Mukavaa että joku muukin oli samasta syystä iloinen eilen :D
Mites testin kanssa kävi?? ;)

Chipmunk86: Pahoittelut negasta, jospa testaat uudelleen päivän tai parin päästä, jos täti ei ole vielä silloin tullut. Ja jos täti tulee niin sitten uutta yritystä kehiin sen greippimehun kera :)

Mohveli: Kiitos :) Meillä on tällähetkellä hiljainen talo kun kaikki lapset on samaan aikaan nukkumassa. Hetki minulla omaa aikaa näpytellä täällä, vaikka muutakin tekemistä olisi ;) Itselläni ei ole kuin yksi pienempi sisko ja olisin toivonut silloin aikoinaan veljeä, mutta vanhemmilleni oli riittänyt kaksi lasta vallan hyvin.
Olen (toivottavasti) täyspäinen ;) ja täysipäiväinen kotiäiti. Vakipaikka on kyllä odottamassa, sitten kun joskus töihin takaisin palaan :) Minusta on ihanaa olla lasten kanssa kotona, vaikka joka päivä ei niin ihana välttämättä olisikaan, mutta lapset on pieniä vaan hetken ja kun oli mahdollisuus jäädä kotiin hoitamaan lapsia niin miksipäs ei.
Toivottavasti teillä olisi puuhailut tapahtuneet sittenkin oikeaan aikaan ja pääset jännäilemään piakkoin :)

Pikkutontulle: Onnea hyvistä tuloksista ja nyt vaan peitot heilumaan ja pidetään peukkuja, että lopputulos olisi se paras mahdollinen! :)

Kaippa sitä voisi tähänkin ketjuun liittyä keskustelemaan. Tavoitteena olisi ainakin tulla raskaaksi 2013, ja mielellään mahdollisimman pian :D

Eka yk nyt ollu, tai itseasiassa nyt on kp 29/27-29, ja ehdin jo tänään tehdä ekan testin, joka oli nega, mutta eipä tässä auta kuin odotella.

ainut jopas on jännittävää, toivottavasti kiinnittymisvuotoa! :)

chipmunk onko siulla kierto ollu yleesä millanen luomuna? Jos oot ollu pillereillä niin siinähän voi hetki kestää, että keho muistaa, mitä tehdä... Jos on ollu ovis myöhemmin voi kiertokin venyä. Toivotaan tietty että tulee plussa vielä.

Mohveli ihanasti ilmaistu tuo kellistäminen ja kiva, että mieskin myöntyi ;) Säännöllisesti selälleen vaan. Toivottavasti ei nyt tullut liian myöhään mutta tosiaan sama reipas ote ensi kiertoon vaikka 3-4 kertaa viikossakin niin luulisi riittävän ainakin siltä kantilta.

Mie oon kans miettiny et toimiikohan itellä oikea ihan normaalisti, välillä tuntuu sieltäkin irtoavan mut nyt esim. viime kierto ois ollu oikean puolen vuoro ja en oo ihan varma lähtikö liikkelle lopulta mitään kun ei tuntunut. Vaik henkimaailman asioitahan nuo, voihan se olla et on kiinnikkeitä tai hermotuksia sillai että se vaan tuntuu sulla aina oikealla.

Jomael onnittelut plussasta! <3 Ikävään väliinpä tosiaan tuli ja ihmeelliseen aikaan ilmoittaa nyt tulostaan. Eiköhän asiat siitä selviä sitten tavalla tai toisella.

mirelyn tohon on vaikea vastata lyhyesti kun yksi asia johtaa toiseen :D Mutta miehellä avioliitosta kaksi poikaa, toinen jo täysi-ikäinen joka asuu omillaan ja toinen yläasteella, asuu äitinsä kanssa. Ja nyt sitten nuorimmainen tuli edellisestä, melko myrskyisästä, suhteesta miehelle yllätyksenä viime keväänä. Tästä johtuen oli se nipsaisuaikakin jo varattuna, kunnes tapasi minut viikkoa ennen lääkäriaikaa. Saman katon alla on vain mies ja minä, viime kesänä tavattiin ja syksyllä minä muutin miehen luokse kun matkaa oli se 450km ja minun piti muista syistä joka tapauksessa muuttaa.

Tosi vähän aikaa ollaan oltu vasta yhdessä, lapsista oli alunperin puhetta "parin vuoden päästä." Vaan ensinnäkin minulla on ollut kauhea vauvakuume sen viimeiset 15 vuotta ja nuo miehen jutut nuorimmaisen touhuista ei tosiaankaan ole auttanut pitämään sitä loitolla. Toiseksi minun on uudella paikkakunnalla vaikea saada töitä ilman opiskelua ja 3,5 vuotta ammattikorkeassa ja sen jälkeen vakituinen työpaikka pitkittäisi projektia helposti viidellä vuodella ja mies on tänä vuonna 43 ja toinen puoli pois pelistä simppojen suhteen. Plus että jos tuuri kävisi ja nappaisi tämä tai ensi kierto olisi mahdollisuus äitiyspäivärahaan toissavuoden työtulojen perusteella, vaikuttaisi todella paljon rahallisesti.

Vaan jos ei nappaa ihan heti niin onhan se meille mahdollisuus viettää vielä vähän lisää aikaa kahden kesken ja jatkaa tätä kuherteluvaihetta vauva-arjen sijaan. Itselläni on reilu vuosi asumuserosta ja virallinen avioero tuli juuri ennen kuin uuden mieheni tapasin. Edelliseen suhteeseen en lapsia halunnut. Hassua miten ne asiat menee joskus. Nytpä ei ole naimisiin kiire eikä olisi lapsillakaan ellei tuo ikä alkaisi jo tulla vastaan vielä kun olisi useampi toiveissa... Jos olisi itsestään selvää että vaikka joka toinen vuosi aina lapsen saisi niin mikäs tässä muuten olis ollessa :D

Tyttötiikeri tervetuloa!

Pikkutonttu, kiitos kovasti, ja mukava kuulla että saitte hyviä uutisia :)

Mirelyn, kiitos :) Kyllähän se niin on, että minulle tuo plussa oli ihana uutinen, mutta se saattaa maksaa mulle avioliittoni, jos tämä raskaus kestää. Mutta olen tarvittaessa siihen kyllä valmis, jos mies ei tuosta järkiinny. En aio kyllä vähään aikaan kertoakaan hänelle tästä, en ennenkuin on vähän pidemmällä.

Inala, kiitos, ja kyllähän ne asiat sitten ajan kanssa selviää, kunhan nyt ensin tuo pienen pieni ihmisenalku jaksaisi pysyä mukana...Toivottavasti teillä tärppää pian!

Tyttötiikeri, tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)

Meinaan kyllä itsekin täällä pysytellä vielä hyvän aikaa, on tämä niin, niin alussa vielä, ja aion vielä testailla uudemman kerran muutaman pvän päästä :)

Vargynja on se ihana <3. Tekee kyllä kaikkensa, että mulla olis hyvä olla sillonkin, kun on itse poissa. Mieli vaan menee maahan aika-ajoin kun yksin on, ei sille mitään voi :/. Mutta tosiaan, peukut pystyyn, että löytää maista hommia.

Jomael onnellisempi en kyllä vois olla, että löydettiin toisemme uudestaan. Jos kakarana oltais alettu kunnolla seurustella, niin ei kyllä oltais tässä tänään. Yhdessä siis ainakaan.
ONNEA PLUSSASTA ja tarrasukkia hurjasti!!! Nyt on varmaan kyllä ajatukset sekasin. Toivottavasti saat asiat setvittyä miehen kanssa. Jaksuja siihen <3.

Jippiina mäkin tykkään keväästä :). Maaliskuussa syntynyt kevään lapsi... tai jotain :D. Kyllä mä yritän siihen uskoa, että musta tulee vielä äiti... Niin kun teistä muistakin! Peukut pystyssä!

Lotte ei tässä auta kun malttaa... vaikka vaikeeta se on! Toivotaan todella, että jotain löytyy. Nythän jo tarjottiin sellaista, että olisi vaan kaks viikkoa kerralla pois. Ajoitus vaan huonoin mahdollinen, kun olis pitänyt lähtee jo ens viikolla :/.
Ymmärrän ton työhomman. Mä oon aikoinaan vaihtanut hommia ja elämänlaatu parani paljon. Kyllä se kovasti helpottaa, jos tykkää työstään!
Ihana mies taitaa sullakin olla :).

ainut minikolmosissa oon kisannut, eli mahdollisesti ollaan kisattu samoissa kioissa :). Toi toinenkin vanhus on ollut eläkkeellä jo 1,5 vuotta. Nykyään kisaan minikakkosissa, kun ei niitä aginollia oo meille suotu, prkl. Kontaktit kyllä toimii, mutta mutta... Mä treenaan nykyään Lempäälässä ja maksan siitä ihan riittävästi =P. Edustan edelleen vanhaa seuraani, vaikka en siellä ole treenannutkaan sen jälkeen, kun Pirkanmaalle muutettiin.
No joo, ei heitetä pyyhettä kehään, mutta välillä vaan iskee masis =P.
Siellä on jännää! Toivottavasti on kiinnittymisvuotoa! Peukut pystyssä!!!

Chipmunk86 voi harmi! 

Mohveli kiitos kannustavista sanoista <3. On tää siksikin ihanaa, kun mies on tommonen, että tiedän ettei se ole ollut tollanen koskaan kenellekään muulle! Ei ole halunnut aiemmin sitoutua kehenkään ja ennen mua kuvitteli, ettei mene koskaan naimisiin... Ja niistä yllätyksistä sen verran, että ne taitaa olla melkosen intiimejä ;D.
Hyvähyvä! Aina kannattaa keskustella! Noinhan miehiä pitääkin käsitellä! Ilmottaa, että asia on kuule nyt näin... :D Ihanaa, että ootte samoilla linjoilla <3. Ja älä nyt stressaa sitä ovista! Koska mäkin teen sitä jo nyt =P. Vaun laskuri ei mulla pidä clomien aikaan yhtään paikkaansa, mutta entäs jos clomeja ei ole... En oo nyt tässä kierrossa tikutellut ja nyt se on jo myöhästä. En oo vielä varma onko lääkkeet mukana seuraavassakaan kierrossa.
Tohon vihlomishommaan en osaa sanoo. Kaks edellistä kiertoa, kun on ultrattu, niin tuntemukset on olleet just sillä puolella, missä on tapahtumiakin ollut.

pikkutonttu kun söin 1 päivässä kp3-7, niin tuli kuumia aaltoja ja hikoilua. Mielialat vaihteli ja olin välillä ihan seko. Tein sellasia asioita, mitä en todellakaan normaalisti tee = tarkkaavaisuus oli heikentynyt. Agilitytreeneissä mun touhu oli ihan alta lipan, huhhuh! Puolikkaalla kp3-7 oireita ei juurikaan ollut. Tai ei ainakaan noin huomattavia! Se mun annostus nyt onkin, koska yhdellä kehittyi ihan liikaa folleja. Mä en oo nyt vielä ihan varma, että otetaanko lääkkeet käyttöön tässä kierrossa, vai odotetaanko toukokuuhun...
Hienoa, että vastaus oli hyvä! Ja että ootte päässeet hyödyntämään oviksen.

_mirelyn_ kiitos kannustavista sanoistasi :). 

Tervetuloa Tyttötiikeri tännekin!

Inala kyllä mäkin tota mietin, kun mekin ollaan oltu vasta kaks vuotta yhdessä. Siis kahdenkeskistä aikaa, että pitäiskö nauttia siitä vähän pidempään. Mähän en siis ollut yksin hetkeekään, vaihdoin miestä lennossa =O. No, mulla tulee ikä nopeemmin vastaan kun sulla. Tyytyväinen olen, että jätin pillerit pois heti, kun mun ero oli selvä. Muuten ei oltais vielä tässäkään tilanteessa...

Onkohan mulla jotain omaanapaa tänään... Kai sitä aina jotain =P. Tossa jo kirjottelinkin, että vähän huolettaa, että miten toi ovis nyt menee. Tässä lääkkeettömässä kierrossahan oli limoja jo kp 9-10. Vaun laskurin mukaan oviksen olis pitänyt olla sunnuntaina tai maanantaina, eli kp16-17. Nyt on vähän juilinut mahaa. Tikutellut en oo, koska kuvittelin oviksen jo olleen. Askarruttaa seuraava kierto, jos en ota lääkkeitä, niin oviksesta ei oo tietoo. Clomien kanssahan se on todennäkösesti ollut kp13-15 välillä. Ens kuussa en pääse ultraankaan, kun ollaan sillon todennäkösesti reissussa. Noh, näillä mennään.
Miehen kotiinpaluu taas vähän lähempänä <3.

HAA!!! Täällä on +++ paljon onnea matkaan ja toivottavasti saatte asiat kuntoon miehen kanssa. Jokapäivä on käyty kirjoitukset lukemassa, mutta ei osaa kommentoida aina. Nyt kysyn tyhmiä ja tietty voisin netistä kaivaa tiedon kans. Millon sitä kiinnittymis vuotoa pitäs tulla? Ja millasta Se on,miten paljo? Mulla ei aikaisemmissa raskauksissa tullu. Tänään huomasin pikkareissa pienesti rusehtavaa verta. Siis tosi vähän... Mut tietty heti mietin et oisko sitä.

JMH no mulla oli yksi lyhyempi suhde välissä mutta olin villi ja vapaa kun miehen tapasin. Hän taas vaihtoi hyvinkin lennosta, eli entinen suhde oli vain lapsen ympärillä. Siinä sitten pari kuukautta oli elämä kaikilla täyttä helvettiä kunnes exälle löytyi uusi asunto ja minä muutin tänne samana iltana kuin exä aamulla ulos. Ei ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan mutta mitäpä tuota peittelemäänkään. En yhtään ihmettele, miksi exä ei pidä minusta. Hän ilmeisesti oli toivonut lapsen pelastavan suhteen, joka ei muutenkaan toiminut... Vaan mistä minä tiedän enhän minä häntä tunne.

Sepä tuossa että kun ei ikinä tiedä kuinka kauan kestää jos niitä lapsia sitten lopulta siunaantuu ollenkaan. Niin kyllä minusta on parempi jos lapsi tulee "liian aikaisin" kuin että joku päivä huomaa, että on liian myöhäistä. Meillä tosiaan miehen ikä alkaa tulla nopeammin vastaan ja tuskin hänkään haluaa enää 60-vuotiaana vaippoja vielä vaihtaa, kyllä eläkepäiviä sitten olisi kiva jo viettää kahdestaan eikä alle kouluikäisiä kotona.

Heips!

Täällä kärsitty rintojen aristelusta ja särystä. Tulee niin ne ajat mieleen kun aloin tyttöäni odottamaan. Ja alavatsassahan mulla niitä kipuiluja oli jossain vaiheessa.. Oon tehny testin tänään ja negaa näytti. Tää tissikipu on ihan järjetöntä etten tiedä itkiskö vai nauraisko. Mulla on nyt menossa kp 34.. Menkkoja ei näy ei kuulu.. Blääh..... 

Iltaa kaikille. Valitettavasti nyt tulee vaan lyhyt omanapailu, palaan huomenna paremmalla ajalla kirjoittelemaan enempi. :)

Pahoittelen, että olen teitä pitänyt jännityksessä. Olen nimittäin pitänyt itseänikin koko päivän jännityksessä. Uskokaa tai älkää, mutta UNOHDIN testata tänään. Tai siis kävin aamuyöllä ihan puoliunessa pissalla, ja vasta kun oli liian myöhäistä niin tajusin että hitto vieköön.. Eipä siinä sitten olisi enää auttanut pönttöön alkaa sitä tikkua dippaileen. :D Ja koska muutenkin testausajankohta olis ollut melko varhainen, niin sitten enää uudestaan herättyäni viitsinyt parin tunnin pissasta testata. Kylläpä otti aivoon.

Huomenna mun on sitten testattava joka tapauksessa kun on se hammaslääkäri, pitää varmaan kirjoittaa pöntön kanteen että muista testi. ;)

Jomaelille vielä; Suuret onnittelut plussasta! Toivottavasti siellä muutkin asiat kääntyvät parhain päin. :)

Jippiina miten voi unohtaa testata? :D ensi yöksi pönttöön kuppi niin sinne voit testailla jos unohtuu. Ei,mutta nyt niitä plussia lisää niin tämä kuukausi pelastettu ja toivoa meille yrittäjille. :) Mulla vielä tovi,että pääsee höyrähtää testien ostoon.Mut nyt päätin,että testaan vasta kun menkat kunnolla myöhässä...luetaan yhden päivän myöhässä. :)) Joku teistä oli saanut neganki :( kyllä siitä suosta noustaan uuteen yritykseen kuhan hetken saa surra.

Hannele, mulla tuli kiinnitymisvuotoa kun esikoisesta raskauduin. Oli aika tarkkaan viikko oviksesta ja sitä tuli vaan sen verran, että kerran tuli punainen viiru paperiin vessassa käydessä. Ainakin oletan että se oli juuri sitä :)
Kuvailemasi saattaisi hyvinkin olla juuri sitä, toivotaan parasta :)

Jippiina, no voihan samperi miten kävi :D
Mä kyllä ymmärrän, herään 99% öistä aamuöisin pissalle ja sillon ei kyl oo tolkku matkassa alkuunkaan, vaan autopilotilla vessaan ja takas. Siinä mitään pissoja muista talteen ottaa ;)

Tänne ei ihmeitä. Aikalaisen harvinaisen oireetonta ja kp21 meneillään.
Eilinen alavatsakipukin on helpottanut. Iltaisin palelee ihan villisti ja halut on kadoksissa, muutoin n a d a.

Täällä on nyt pää niin jumissa, ettei pysty tuottamaan mitään järkevää tekstiä. Kaikki on melkein ainakin luettu ja enemmän ja vähemmän sisäistetty... Paljon onnea plussasta Jomaelille, toivotaan, että siellä saadaan asiat kuntoon! ehkä se mieskin muuttaa vähän suhtautumistaan, jos isäksi olisi tulossa? paljon odottelin, että saan samalla onneilla jippiinaakin, toivottavasti sit huomen aamulla :) Itsellä tää viikko illat töitä ja lauantaina viikoksi reissuun, samalla pitäis siivota kämppä esittelykuntoon (myynnissä siis) joten takki on TYHJÄ! Testi ostettu ja odottaa kaapissa.. Sunnuntainen nega sai pahimmat "testi-innot" laantumaan ja nyt pelaan varman päälle. Aikaisintaan ens viikon puolella.. Mutta toivon, että täällä tulee paljon plussia reissun aikana ja palaan ens viikolla sitten kertomaan teille uutisia! Ellei ole sitten niin hyviä, että käyn pikaseen kännyllä jo kertomassa ;)

JMH, ihanaa kyllä kun olette niin rakastuneita <3 Ja hei, eihän se periaatteessa haittaa vaikka et ihan kartalla tosta seuraavasta oviksesta olis, kun kuitenkin heiluttelette peittoja koko ajan ;)  Ja kiitos onnitteluista, kyllä vielä on aika epätodellinen fiilis, sen lisäksi että tietty pelottaa keskenmenokin...

Kiitos Hannele, toivotaan että asiat selviää :) Niin ja sehän hedelmöittyneen munasolun kiinnittyminen kohdun seinämään saattaa aiheuttaa pieniä verisuonten katkeamisia, josta siis tämä kiinnittymisvuoto. Ja aikaa tuolla hedelmöittyneellä munasolulla menee noin 5-6 pvää muistaakseni siihen kiinnittymiseen.

Musicbox, toivottavasti olis plussa tulossa eikä menkat.

Kiitos Jippiina kovasti :) Voihan vitsit kun tolleen unohdit, pidät meitä muitakin viel sitten jännityksessä ;)

Kiitos iita :) Toivotaan sellaista ihmettä että järkiintyis :D Sulla on sitten siellä tosiaan kaikenlaista hässäkkää, mutta toivottavasti saat rentoutua reissussa? Niin ja ehdottomasti kertomaan heti, jos saat hyviä uutisia, jota sinulle kovasti toivon :) Mukavaa reissua!

Täällähän moni on jännillä päivillä menossa. :)  Vaikka negoja on jo tullutkin, niin älkää luovuttako ennenkö täti tunkee kylään. Ehkä ne negat vielä plussiksi muuttuvat! :)

Jomael:  ONNEA!  Mahtavaa,että jollakulla on kertoa plussauutisia. =)   Kurjaa kuitenkin,että perhetilanteenne on tällähetkellä mikä on. Toivottavasti asiat vielä lutviutuvat parhain päin. On se paras sitten loppupelissä mikä ratkaisu vain.

JMH: On minunkin mies tosiaan aika mussukka vaikka pakko myöntää,että tempperamenttisena luonteena se ei aina muistu mieleen. ;)  Onneksi hänellä on kuitenkin super pitkä pinna ja minäkin kohta taas muistan mimmoinen kultakimpale on vastaan tullut. =) Tekee ruokaa jos ehtii kotiin ensin (ja oli tänään leiponut leipää! =D ), siivoaa, halaa ja on vaan mussukka. <3  Mutta ylläreitä tai edes kukkia ei paljon kannata odottaa ja välillä tuntuu asioiden tekemiset unohtuvan. :/  Mutta onhan yhteiselämä helpompaa, kun kumpikaan ei ole, eikä kuvittele olevansa täydellinen. =)

Jippiina: Aikamoista! Unohdit testata.. ;D  Osaat kävellä paremmin unissasi kuin minä. ;)  Tosin minä kyllä unohtelen välillä asioita hereillä ollessanikin. :(

ON:  Työmaalla suoritettiin keskusteluja ja keskusteluja.. Mihinkään lopputulokseen ei kuitenkaan vielä päädytty. Päädyimme maaliskuun ajalta väliaikaisratkaisuun (jatkan töissä normaalisti) ja huhtikuun alkuun mennessä neuvotellaan lopputulos. Samoilla linjoilla mennään pomon kanssa, mutta käytnännön seikkojen takia päädyttiin nyt tähän. Olisi ehkä pitänyt nostaa kissa pöydälle jo vähän aiemmin. =/ Kuitenkin jo pelkkä ajatus muutoksesta on ihan piristävää.

Täällä innolla odotellaan jo Jippiinan ilmaantumista ja testin tulosta :)
Mä tossa mietin muuten, että kuinka kauan pissa pysyy testauskunnossa, jos esim  kuppiin ottaa talteen?
Mä kun tosiaan käyn joka aamuyö vessassa(yliaktiivinen rakko), enkä nyt siihen aikaan tahdo aamuun herätä ja jännityksellä testailla. Eli voisko sillon ottaa vaan talteen ja tehä testin sit kun uudestaan herää? Yleensä käyn tossa 3-5 aikaan ja aamuun herätään sit kuuden, viimeistään puol seiskan pintaan, niin ei oo ollu rakossa niin kauaa uutta pissaa että vois siitä testata.

Nyt tulee pelkkä omanapailu.

Jotta tää raskautuminen ei muutenki vaikuttais olevan jo tarpeeks epätoivosta, ni ilmeisesti mukaan saatiin nyt sitten epäsäännölliset kuukautisetkin. Ehdin jo niin toivoa, että olis kiinnittymisvuotoa ja tänään aamulla en malttanut olla testaamatta (dpo12, kp27 (29)). En elämässäni varmaan niin selkeetä negaa oo ennen nähnykään. Testiviiva oikeen syväntummanpunanen ja eikä mitään viivanpaikkaa edes. Kai se on uskottava siis, että ne menkat on pian sitten alkamassa. Mietin, että kun nyt oon laskenu mun oviksen olleen sunnuntaina 17. päivä, niin oiskohan se ollut kuitenkin sitte lauantaina 16. päivä. Positiivisen ovistestin teil illalla perjantaina. Sillon luteaalivaihe vois olla ihan oikeen pitunen, jos menkat alkais sunnuntaina, mutta kierto vaan päivän lyhempi. Tuntuu nimittäin vaikeelta kuvitella, että vasta maanantaina alkais menkat, jos keskiviikkona tuli vähän verta paperiin ekan kerran. Toki voihan luteaalivaihekin olla normaalia lyhempi tietty. Kuhan nyt menkat oottais edes siihen sunnuntaihin, ettei menis ihan sekasin kiertolaskut. Ja oli se ovis millon tahansa, kyllä pupuilut silti oikeaan kohtaan osu..

Nyt ku pääsin töihin ni pystyin tonki verran jo asiaa miettimään noita kiertopäiviä yms., mutta voin kertoo, että kotona vaan vitutti. Siis niin hitosti. Kiva alottaa aamu itkulla, mutta niin se vaan alko. Jokaisen negan jälkeen tulee vaan vahvemmin sellanen epäilys, että saadaankohan me ikinä lasta. Ja katkeruus siitä, että monet niitä saa kun vaan niin päättää. Mua syö myös ihan hirveesti se, ku nään miten pettyny mies on. Tekis mieli pyytää anteeks, vaikka enhän tiedä missä se vika on, vai onko vaan huonoa tuuria. Tais tehdä ihan hyvää toi tauko yrittämisestä syksyllä, kun on tää vaan niin hiton rankkaa, joka kuukaus toivoa ja pettyä peräkkäin. Entistä inhottavammaksi tekee vielä sen, että ens kierron ovispäivät taidan olla just reissussa ulkomailla. Menee se kierto sitten ihan hukkaan...

Mut päälimmäisenä fiiliksenä nyt on suru, pettymys ja ajatus siitä, miksei me oikeen onnistuta?? Uskon, että moni teistä tietää nää tunteet liiankin hyvin.

Mohveli hienoa, että sait miehen kellistettyä. :D Toivotaan, että pupuilut tuottaa tulosta! Juu, ensimmäinen kierto on menossa pillerien jälkeen, joten arvelin itsekin, että saattaa olla hieman epävakaat kierrot aluksi. Menkkoja ei ole vieläkään kuulunut eli pitää varmaan viikonloppuna etsiä uutta testia kehiin, jos mitään siihen mennessä ei tapahdu.

Vargynja olisi sitten minulla hurjasti lapsia jo jos kalevalan tapaan lapsia tulee. :D Nimittäin tykkään puolukoista jopa mustikoita enemmän. :) Ei kait tässä auta muuta kuin odotella mitä tapahtuu kropassa seuraavaksi. Toivottavasti tulokset ovat kuitenkin hyviä verikokeissa.

Jomael onnea plussasta, vaikka tilanne kotona ei nyt ole parhaimmasta päästä. Tarrasukkia matkaan mukaan! :)

Pikkutonttu hyvä, että tulokset olivat hyviä! Ei muuta kuin peitot heilumaan. :)

_mirelyn_
kiitoksia. Ehkä pitää uudestaan testata jos menkkoja ei kuulu. :)

Tyttötiikeri tervetuloa joukkoon mukaan kuumeilemaan! :)

Inala enpä kyllä muista millainen kierto on ollut luomuna kun siitä on jo päälle 10 vuotta kun pillerit aloitin. Samaa merkkiä olen syönyt koko ajan. En usko, että ne näin heitteli luomuna, mutta mistäpä sitä tietää.

musicbox täällä kans menossa kp33 ja ihmeellisiä oireitakin on kerennyt olemaan. Eillen testasin negan myös eikä menkkojakaan kuulu. Ei kait muuta auta kuin odotella.

Jippiina juu kirjoita se viesti tai jätä se testi siihen pöntön kannelle valmiiksi, niin muistat testata. :D Itse kyllä eillen aamulla muistin testata. Kun kello herätti, niin silmät revähti samantien auki ja muisti pelasi ihmeen hyvin. :D Toivotaan, että plussa tulee! + + +

iita hyvää reissua sinne! Toivotan plussatuulia myös mukaan. :)

ainut kamalasti voimahaleja sinne. Kyllä varmasti se onnistuminen sinnekin tulee, vaikka epätoivoiselta nyt tuntuukin.

omaa: kp33/28-? menossa. Nyt ei ole ollut minkäänlaisia oireita, joten sitten vain odotellaan mitä seuraavaksi tapahtuu. Ehkä ensi viikon alussa testaan uudelleen, jos mitään ei tapahdu sitä ennen.

Heissan naiset!

Jomael Onneksi olkoon plussasta! Toivottavasti saatte kotona tilanteet ratkaistua parhain päin! Tarrasukkia matkaan nyt vain!

_mirelyn_  Meillä appivanhemmat asuu onneksi tarpeeksi kaukana! Välimatkaa on monta sataa kilometriä. Omat vanhempani asuvat parin sadan kilometrin päässä. Anoppi on semmonen ylihuolehtivainen ja surkuttelija, joka tuppaa kaikesta pienestäkin asiasta olevan niin huolissaan, että välillä ihan ärsyttää. Oma äitini ei ole yhtään samanlainen! :) Oishan se kiva, että isovanhemmat asuisivat vähän lähempänä, varsinkin, jos tarttee nopeaa hoitoapua, mutta minkäs teet. Näillä mennään.

Mie olen kans miettiny et haluaisin jäädä jokskin aikaa kotia, sit jos/kun pienokainen meille siunaantuu. Vakipaikkaa mulla ei vielä ole, mutta toivon, että se asia korjaantuisi tänä keväänä. Mulla on tyttö, joka on 9 vuotta ja hänen taaperoaika meni siinä, kun opiskelin, joten olisi ihana keskittyä pelkästään lapseen ja kotiin. Mieskin on kyllä väläytellyt, että hänkin haluaisi ja voisi jäädä kotiin hoitamaan, mutta katellaan nyt sitä sitten kun on ajankohtaisempaa. Ollaan kumpikin samalla alalla, joten ei näy hirveesti tuloissa kumpi on kotona.

Tyttötiikeri Tervetuloa mukaan ja plussatuulia!

Inala Sanoinkin miehelle, että se lapsi ei mistään pyhästä hengestä sikiä, että tarvitaan vähän panostusta! Eilen annoin hänelle huilimisillan ja nyt aamulla sanoin sit, että tänään pitää sit ottaa takaisin eilinen. Käskin ladata akut valmiiksi! :D En oikeesti oo tommonen pirttihirmu vaan vähän lasken lasken hänelle. Mukavampaa kun on vähän pilkettä silmäkulmassa molemmilla! :)

Mie kans vaihdoin miehen aika lennossa. Pitkään oli menny edellisen kanssa huonosti ja kun ilmoitin hänelle, että saa kerätä kimpsut ja kampsut ja lähtee litomaan, ni viikko meni kun oli jo uus mies mulla yökylässä ja sille tielle jäi! ;) Toki olin hänet jo tuntenu vähän aikaa ja yhtäkkiä huomasin vaan, et olen ihastunu häneen. Ihastuminen oikeestaan avasi mun silmät ja tajusin, että rakkaus on kuollut edelliseen jo aikoja sitten. Lapsen takia ja vanhasta tottumuksesta oltiin viissiin vaan edelleen yhessä. Nyt ollaan oltu 5,5 vuotta yhdessä ja siitä 2,5 vuotta naimisissa. Nopeaa tahtia on kaikki menny, varsinkin alussa yhteenmuutot ja muut, mutta olemme onnellisia. <3

JMH  Tais se mun ovis sittenkin olla eilen (laskureiden mukaan olisi vasta la). Alavatsaa juili niin maan perkuleesti ja ainakin halut oli kohdallaan. Tänään aamusta oon ollu itkunen ja murehtinu etukäteen kaikki maailman murheet ja surut. Et kyllä kai nuo pupuilut sitten on osunu ihan oikeaan, jos uimarit vaan jaksavat pari päivää vielä häntiään heilutella ja munasolua etsiskellä. Ja tänäänkin meinataan peittoja heilutella. Tyttökin on nyt isällään yhden yön ni saatais olla rauhassa... ;)

musicbox Jännältä kuulostaa! :) Ilmoittelehan miten tilanne etenee!

ainut Oisko vaan mahdollista, että hormonia on vielä liian vähän? Mie yritän aina ajatella positiivisesti, vaikka välillä se on niin turhaakin ja pettyy niin maan perkuleesti. Voimahaleja kuitenkin!

ON: Nyt siis kp 12. Eilen oli ilmeisesti ovis ja nyt siis dpo 1? Kierron osa II siis lähti käyntiin... Ekassa kärsitään menkat ja ootellaan ovista. Kakkososassa taas tutkaillaan kehoa mahdollisista raskauden merkeistä ja ootellaan kauhulla menkkoja. Aika yksitoikkoista on kuumeilijan elämä...

Takaisin