Vargynja on se ihana <3. Tekee kyllä kaikkensa, että mulla olis hyvä olla sillonkin, kun on itse poissa. Mieli vaan menee maahan aika-ajoin kun yksin on, ei sille mitään voi :/. Mutta tosiaan, peukut pystyyn, että löytää maista hommia.
Jomael onnellisempi en kyllä vois olla, että löydettiin toisemme uudestaan. Jos kakarana oltais alettu kunnolla seurustella, niin ei kyllä oltais tässä tänään. Yhdessä siis ainakaan.
ONNEA PLUSSASTA ja tarrasukkia hurjasti!!! Nyt on varmaan kyllä ajatukset sekasin. Toivottavasti saat asiat setvittyä miehen kanssa. Jaksuja siihen <3.
Jippiina mäkin tykkään keväästä :). Maaliskuussa syntynyt kevään lapsi... tai jotain :D. Kyllä mä yritän siihen uskoa, että musta tulee vielä äiti... Niin kun teistä muistakin! Peukut pystyssä!
Lotte ei tässä auta kun malttaa... vaikka vaikeeta se on! Toivotaan todella, että jotain löytyy. Nythän jo tarjottiin sellaista, että olisi vaan kaks viikkoa kerralla pois. Ajoitus vaan huonoin mahdollinen, kun olis pitänyt lähtee jo ens viikolla :/.
Ymmärrän ton työhomman. Mä oon aikoinaan vaihtanut hommia ja elämänlaatu parani paljon. Kyllä se kovasti helpottaa, jos tykkää työstään!
Ihana mies taitaa sullakin olla :).
ainut minikolmosissa oon kisannut, eli mahdollisesti ollaan kisattu samoissa kioissa :). Toi toinenkin vanhus on ollut eläkkeellä jo 1,5 vuotta. Nykyään kisaan minikakkosissa, kun ei niitä aginollia oo meille suotu, prkl. Kontaktit kyllä toimii, mutta mutta... Mä treenaan nykyään Lempäälässä ja maksan siitä ihan riittävästi =P. Edustan edelleen vanhaa seuraani, vaikka en siellä ole treenannutkaan sen jälkeen, kun Pirkanmaalle muutettiin.
No joo, ei heitetä pyyhettä kehään, mutta välillä vaan iskee masis =P.
Siellä on jännää! Toivottavasti on kiinnittymisvuotoa! Peukut pystyssä!!!
Chipmunk86 voi harmi!
Mohveli kiitos kannustavista sanoista <3. On tää siksikin ihanaa, kun mies on tommonen, että tiedän ettei se ole ollut tollanen koskaan kenellekään muulle! Ei ole halunnut aiemmin sitoutua kehenkään ja ennen mua kuvitteli, ettei mene koskaan naimisiin... Ja niistä yllätyksistä sen verran, että ne taitaa olla melkosen intiimejä ;D.
Hyvähyvä! Aina kannattaa keskustella! Noinhan miehiä pitääkin käsitellä! Ilmottaa, että asia on kuule nyt näin... :D Ihanaa, että ootte samoilla linjoilla <3. Ja älä nyt stressaa sitä ovista! Koska mäkin teen sitä jo nyt =P. Vaun laskuri ei mulla pidä clomien aikaan yhtään paikkaansa, mutta entäs jos clomeja ei ole... En oo nyt tässä kierrossa tikutellut ja nyt se on jo myöhästä. En oo vielä varma onko lääkkeet mukana seuraavassakaan kierrossa.
Tohon vihlomishommaan en osaa sanoo. Kaks edellistä kiertoa, kun on ultrattu, niin tuntemukset on olleet just sillä puolella, missä on tapahtumiakin ollut.
pikkutonttu kun söin 1 päivässä kp3-7, niin tuli kuumia aaltoja ja hikoilua. Mielialat vaihteli ja olin välillä ihan seko. Tein sellasia asioita, mitä en todellakaan normaalisti tee = tarkkaavaisuus oli heikentynyt. Agilitytreeneissä mun touhu oli ihan alta lipan, huhhuh! Puolikkaalla kp3-7 oireita ei juurikaan ollut. Tai ei ainakaan noin huomattavia! Se mun annostus nyt onkin, koska yhdellä kehittyi ihan liikaa folleja. Mä en oo nyt vielä ihan varma, että otetaanko lääkkeet käyttöön tässä kierrossa, vai odotetaanko toukokuuhun...
Hienoa, että vastaus oli hyvä! Ja että ootte päässeet hyödyntämään oviksen.
_mirelyn_ kiitos kannustavista sanoistasi :).
Tervetuloa Tyttötiikeri tännekin!
Inala kyllä mäkin tota mietin, kun mekin ollaan oltu vasta kaks vuotta yhdessä. Siis kahdenkeskistä aikaa, että pitäiskö nauttia siitä vähän pidempään. Mähän en siis ollut yksin hetkeekään, vaihdoin miestä lennossa =O. No, mulla tulee ikä nopeemmin vastaan kun sulla. Tyytyväinen olen, että jätin pillerit pois heti, kun mun ero oli selvä. Muuten ei oltais vielä tässäkään tilanteessa...
Onkohan mulla jotain omaanapaa tänään... Kai sitä aina jotain =P. Tossa jo kirjottelinkin, että vähän huolettaa, että miten toi ovis nyt menee. Tässä lääkkeettömässä kierrossahan oli limoja jo kp 9-10. Vaun laskurin mukaan oviksen olis pitänyt olla sunnuntaina tai maanantaina, eli kp16-17. Nyt on vähän juilinut mahaa. Tikutellut en oo, koska kuvittelin oviksen jo olleen. Askarruttaa seuraava kierto, jos en ota lääkkeitä, niin oviksesta ei oo tietoo. Clomien kanssahan se on todennäkösesti ollut kp13-15 välillä. Ens kuussa en pääse ultraankaan, kun ollaan sillon todennäkösesti reissussa. Noh, näillä mennään.
Miehen kotiinpaluu taas vähän lähempänä <3.