Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan ensimmäisenä kukka^^ Olen niin pahoillani puolestasi, että ei vieläkään tärpännyt :( Seuraavalla kerralla sitten? Älä heitä toivoa menemään, kyllä tulee teidänkin vuoro!

Inala: Minä olen aina ajatellut että haluaisin 2 tai 3 lasta, tytön ja pojan... ja sitten sen kolmannen iltatähden ehkä ;) No minulla on nyt jo tosiaan kolme lasta ja neljännen yritys kohta alkaa... Raskauksia ei minulla takana tosiaan ole kuin kaksi, että kaksi lasta pitäisi nyt olla, mutta toisesta raskaudesta syntyikin sitten kaksi tyttöä kerralla :) Niin ne vaan näköjään muuttuu matkan varrella nuo lapsihaaveet. En olisi nuorempana voinut kuvitella, että haluan suuren perheen sillä nyt se tuntuu luonnolliselta. Onneksi mies on ollut samoilla linjoilla lasten lukumäärän kanssa, eli kaikki otetaan vastaan jotka meille suodaan. Mies ei hätkähtänyt sen kummemmin edes siitä, kun kuulimme kaksosista ensimmäisessä ultrassa. Itseasiassa mies vitsaili että masussa majailee kuitenkin kaksi, kun oltiin ultraan menossa... :)

Mutta niinhän se on että lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan ja olen onnellinen näistä mitä meillä jo on, mutta toivon kuitenkin, että vielä saataisiin tuo neljäs lapsi.

Ainut: Meillähän on nyt se tilanne että meillä tosiaan 3 lasta (yksönen ja kaksoset) ja 5 paikkaisessa autossa kaikki paikat käytetty. Eli tämä mahdollinen neljäs lapsi sitten pistää asiat taas enemmän sekaisin kuin nuo tuplat teki. Auto pitäisi vaihtaa, yläkerta rakentaa, jotta saadaan lisää huoneita käyttöön... Eli kaiken järjen mukaan kaikki olisi nyt oikein hyvin, mutta minkäs sille mahtaa jos sydän sanoo että, vielä yksi lapsi olisi tervetullut. ;)
Täällä ollaan asiat tehty muutenkin kantapään kautta, joten ei ole ihme, että tässäkin asiassa tehdään erilailla kuin ehkä joidenkin mielestä pitäisi...

Ainut: Oi kuulostaa täydelliselle isäinpäivälahjalle! Nyt sormet ja varpaat ristissä, että nipistelyt kertoo alkaneesta raskaudesta. Koskas meinaat uskaltaa testata? :) Piti kirjottaa sulle, kun etkös kysellyt noista kahvitottumuksista, että mä olin viime raskauden jälkeen pitkään juomatta kahvia, mut töissä aina repsahdin. Nyt se on taas mukana kuvioissa, mutta pyrin juomaan max. 2 kuppia ja on päiviä etten juo lainkaan. Limua on oo juonut  viime kesän jälkeen ollenkaan, oon niin tyytyväinen kun oon saanut karsittua just makeutusaineita tosi hyvin ruokavaliosta pois, kaikki tuotteet pyrin ostamaan normeina, en käytä kevyt tuotteita yms. lainkaan ja jos jonkun saa luomua niin sellasena pyrin ostamaan. Hiuksia en oo värjännyt kolmeen kuukauteen. :) Ja seuraavaks kun värjään niin menen kokeilemaan kasvivärejä. :) Et ei ainakaan tästä pitäs olla kiinni raskautuminen. :) Niin ja kahvi loppuu siihen päivään kun raskaus alkaa. :) Niin ja ne clomit vahvistavat ilmeisesti ovulaatiota, en ole vielä kovin hyvin perehtynyt. :D

Kukka^^:  Eikä! :( On kyllä niin kurjaa kun siellä kin ollaan tosi pitkään odotettu uutta plussaa! Rentouttavaa lomaa joka tapauksessa.

Inala: Oon aina haaveillut kahdesta lapsesta, mutta nykyään aattelen, et jos saisi edes yhden niin olisin ikionnellinen. :) Välillä haaveilen kaksoisraskaudesta, mutta tuskin tulee kun yhtäkään saada aluille ja jos saadaan niin hänkään ei jaksa alkua pidemmälle. Oon itse ihan samaa mieltä, etten koskaan aijo enään aloittaa hormooniehkäisyä. En koskaan! Jos joskus niitä lapsia siunaantuisi niin kyllä kondomi on jatkossa meidän ehkäisy.

Lotte: Juu olen kyllä tyytyväinen kun asiat etenevät. Tosin ensi kierrossa voi olla se ongelma, että ovulaatio osuu pääsiäiselle, että ei välttämättä päästä inseminaatiota kokeilemaan, muta minusta tuo tukihoitokin jo lohduttaa. Kurja kun siellä työt eivät vastanneet odotuksia. Toivotaan sinne plussaa joka ainakin antaisi myöhemmin uusia työkuvioita. :)

Sli: Mitäs sinne kuuluu? Miten siellä loppukierto meni? :)

Täällä ilmestyi ovistestiin hymynaama, vaikka lääkäri povaili kyllä torstaille, mutta piti mahdollisuutena, että on positiivinen tänään. Mietin,että jos folli oli eilen 17 mm ja on tänään positiivinen ovulaatio tulos niin irtoaako se liian pienenä? Kerkeääkö se kasvaa tarpeeksi jos se esim. huomenna irtoaa? Minkä kokoinen edes mahtaa olla täysiaikainen munasolu? Mä oon aina aatellut,et se on jotain 21 mm. Kyllä taas mietitään monimutkaisia asioita täällä. :)

Mohveli: viel vinkki ton pupuilun suhteen mikä on tepsiny mulla muutaman kerran ku oon kokeillu. Eli siis ehdota et nukkuisitte alasti. Meillä se on ainakin johtanu jonkin muuhunkin ku nukkumiseen. :D

JMH toi odottaminen on kyl sit niin ärsyttävää ja varsinki sit ku menee viel kauemmin et näkee ku luuli. Jotenki vielkin tuorees muistis mulla se ku mies oli intissä. se oli niin inhottavaa se odottelu ja sit ku meillä ei ollu oikeestaan kun yks kokonainen päivä kun nähtiin ja sit se taas lähti.

iita: sulla on ainakin oireet kohillaan. Toivotaan et toi on nyt sitä itteensä ;P

_mirelyn_ tervetuloa mukaan :P Älä välitä muiden mielipiteistä. Teillä on lapsia sillon tarpeeksi kun itte niin päätätte. Itte oon kasvanu 4 lapsisen perheen vanhimpana ja on kyl ollu niin ihanaa kun on ollu seuraa :)

Inala: Teillä alkaa onneks ratketa toi ärsyttävä tilanne. Ihanalta kuulostaa toi kylpylä viikonloppu :P

Pikkutonttu: ihania uutisia!

Kukka^^: Voi ei :/ toivottavasti olis vaan niin et ei oo viel kehittyny tarpeeks istukkahormonia.

Jäi varmaan monelle vastaamatta kun oli tullu taas niin paljon tekstiä, mut ihanaa kun on paljon juttuseuraa :P

ON: Täällä meni eilen totaallisesti hermot. Ovis viikko alkoi maanantaina ja tietysti herralla on ollu ny joka ilta niin väsy ettei mitään pupuilua oo tapahtunu. Mulla kun oli niin suuret odotukset tästä kierrosta kun tuli hommattua noi mamma vitamiinit, lopetettua tupakointi ja tikuteltu ovis. Nyt sit taas kaikki romuttu eikä oo vissiin ees mahdollisuutta edes raskautua. TAAS! :/  En viittiny enää tänään tikuttaa ovista kun en ehkä halua tietää et koska se on jos kerran sille ei sit voi tehdä mitään. Noh pitää ajatella positiivisesti. Tätä viikkoa on viel aika paljon jälkellä ja en tarkalleen tiiä et koska se ovis on ku lopetin ton tikuttamisen. Tulipa taas pitkästi tekstiä.. :D

Kyllä mahtuu mukaan joukkoon _mirelyn_! Tervetuloa kuumeilemaan! :)

ainut jaa-a, en tiedä milloin tohtisi testin käydä hakemassa. :) Nyt vasta olen itsekin havahtunut jännittämään, että jos sitten kuitenkin olisi heti ensi kierrosta nasahtanut. Kuvittelin, että ei varmaan ihan heti ensimmäisestä kierrosta voi tulla raskaaksi, joten en ajatellut, niin pitkälle, että saisin alkaa testaamaan. :)

JMH onpas huonoa tuuria, että joudut melkein samantien töihin kun mies tulee kotiin. :( Ei siinä varmaan kyllä nukutuksi saa kun odottaa vain toista kotiin. Itsekin olen joskus yömyöhään valvonut toista odottaessa ja sitten heti aamuksi itse töihin samoilla silmillä. Pitää sitten ottaa vain kunnon iltapäivänokoset ettei jää univelkaa. :)

Inala ihana mies tosiaan kun oikein kylpylällä hemmottelee. :) Nauttikaa nyt oikein kunnolla!

Jippiina Jännää sielläkin. Toivottavasti plussa sinne pärähtää! :)

anhe toivotaan kuitenkin, että se plussa sieltä tulee, vaikka olo enteileekin tätiä!

pikkutonttu hyvä, että lääkärikäynnistä sait hyviä tuloksia. :) En tiedä milloin tohdin testata. :D

Kukka^^ No voi höh. :( Pahoittelut negasta. Toivotaan, että se plussa sieltä joskus tupsahtaa.

omaa: kp31/28-?. Taas illalla jomotti oikeaa nivusta, joka säteili ihan jalkaan asti. Rupesin jo pelkäämään veritulppaakin. No sitten se rauhoittui myöhemmin itsestään. Suihkussa illalla tuli sellainen huonovointisuuskohtaus myös hetkellisesti. Nyt olen tämän päivän värissyt kylmissäni. Aivan ihmeellisiä oireita. :D Mies on koko ajan sanonut, että kyllä ne menkat sieltä vielä tulee, niin eillen illalla kun mun oireita siinä sivusta kahteli, niin tokaisi leikillään että "oonkohan pannut sut paksuks?". :D Ihana, kun nyt vasta havahtuu, että näin siinä voi käydä kun pillerit jättää sivuun. :D Nyt sitten vähän olen tässä pohtinut, että käynkö apteekissa heti töiden jälkeen vai jätänkö testaamisen huomisen sijasta vasta lauantaille?

ainut, toivotaan ettei pistelyt kerro vain endovaivoista, vaan olisi pal mieluisampi selitys :)

JMH
, toivotaan :)
Harmi että sulla ikainen herätyskin vielä just sillon kun sais murun vieressä pitkästä aikaa kölliä, mutta toivottavasti miehes on nyt sit jonnii aikaa kotona niin saatte silti vietettyä laatuaikaa :)

Inala, juu, eihän se ihme ole ja poika ei edes ole kipeä, tällaisia meidän yöt vaan on.
Eilen oli pitkästä aikaa parempi yö ja heräs vaan kerran :O Mutta uuteen päivään noustiinkin sit jo viideltä..
Hienoa että miehen exä pääsi sairaalasta, jospa siellä tilanne normalisoituisi pian. Ompa tosi harmi ettei exä halua sun olevan tekemisissä lapsen kanssa, onhan se kuitenkin sun miehenkin lapsi eli osa perhettä :/ 
Kylpyläviikonloppu kuulostaa ihanalta!

Jippiina, meillähän menee kierrot suht samassa(tai siis ovis ainakin). Mulla ois to dpo9, mutta testata meinaan kyllä aikasintaan viikko siitä eteenpäin eli kp 29/27 jos ei täti tuu sitä ennen :)
Kuinka pitkää kiertoa sä enteilet itelles eli milloin täti tulisi jos tulee?

Kiitos Pikkutonttu :)
Mulla ei ole hajuakana mitä vauhtia follit kasvaa kyllä, mutta tsemppiä oviksen hyödyntämiseen jokatapauksessa! :)

Vargynja, kiitos. Ja juu, olihan se jotain sanoinkuvaamattoman kamalaa, koko maailma romahti kaikkine suunnitelmineen. 4v ehdittiin yhdessä olla, asua ja elämää suunnitella. Mutta aika on tehnyt tehtävänsä, siitä on jo lähes 9v ja ikävän kanssa oppii elämään.
Kiva että löytyi juomakelpoinen greippimehu, toivotaan että siitä on apua :) Jaksuja anoppilan vierailuun!
Mun miehen molemmat vanhemmat on jo kuollu, niin täällä ei sellaisia ole. Surullista ihan kun meidän lapsilla ei tule olemaan isän puolen isovanhempia ollenkaan.. Miehen isä kuoli ihan tässä hiljatain. Ehti mun poikaan kyllä tutustua ja olisi ollut mukavaa pappapuoli maisemissa pitää, mutta minkäs näille mahtaa.

Eetula, hienoa että hommat edistyy!!! :)

Kukka, voi ei :(

Ellallaa
, toi alasti nukkuminen muuten toimii ;)
Mä nukun aina, mut jos mieski ni sen tietää miten käy :)
Voi kurjuus jos siellä ei tuu ovista hyödynnettyä kunnolla.. Onko sun mies tietoinen että nyt olis tärppipäivät?

Mä olen nuo lapsilukuasiat miettiny niin, että kiva olisi jos tavan autoon kaikki mahtuisi, eli kolme olisi kiva luku. Itselläni on kaksi sisarusta ja tykkään kyllä. Mies just sano että jos kaksoset tulis, niin hän laittais kyllä piuhat poikki, joten voitanee olettaa että kolme on hällekkin maksimi :D
Täällä mennään kp20 ja tänään alkoi juilimiset. Ihmeen oireetonta on ollut, kun yleensä oviksesta jatkunu epämääräiset kipuilut menkkoihin asti. Nyt ollu monta päivää ihan ok, mutta tänään alko vasemmalle alas juilimaan aina kun yskäisee tai jos venyy, eli taivun oikealle tai taakse. Munasolu irtos tällä kertaa oikealta, että en tiedä miksi  tuolla vasurissa nyt sit kipuilee. Voihan se kipu heijastella tietty, ettei oikeasti ole siellä missä kuvittelee. Mutta en tiedä. Pinetä huimalilua on myös ollu, mutt se nyt voi hyvin todennäköisesti johtua aikaisesta heräämisestä yhdistettynä pieneen aamupalaan ja mäenlaskuun ynnä rinteessä kiipeilyyn.
Viime kierrossa oli toiveet ja odotukset niin korkealla, että nyt yritän pitää kintut visusti maan kamaralla.

kukka no höh ikävä juttu. Rentoudu lomalla ja ajatukset pois tästä kaikesta hetkeksi...

ainut voihan se plussa-aalto olla sieltä vielä tulossa :) Meillä on mies muutenkin mieltynyt isompiin autoihin plus hänellähän on se kolme lasta entuudestaan, vaikka vanhimmalla onkin jo oma ajokortti. Nii ei nuo käytännön asiat niin paina mitä nyt tarvii saada yläkerrasta lämmin ja kylppäriremontti yms on ollut suunnitteilla joka tapauksessa lisääntyy perhe sitten kuinka monella tahansa. Me asutaan kanssa tosi syrjässä ja itse jotenkin kuvittelin aina asuvani ja kasvattavani lapset kaupungissa. Sekin ajatus muuttui kun mies löytyi täältä pitkältä maakunnan puolelta ja minun oli helpompi muuttaa kun itsellä työt juuri loppunut ja hänellä täällä vakinainen virka, talo ja perhettä.

mirelyn meillähän mies oli tosiaan menossa piuhoja katkaisemaan ennen kuin minut tapasi ja nyt kun itse oon tuosta tusinasta vitsaillut niin hänellä ei siihen muuta sanottavaa kun että älä ihan kaikille tuosta puhu hänelle tulee paineita jos ei ehdikään saada tusinaa täyteen :D Mutta joo jännä miten suunnitelmat muuttuu ja ihana kun on mies samoilla linjoilla.

pikkutonttu enpä tiedä tuosta follin koosta mut eikös siinä se 2-3 päivää lh piikistä mene munasolun irtoamiseen? Että eiköhän se ehdi kasvaa ja sitä ennenhän tässä on juuri otolliset hetket ;)

Ellalaa eikä! Ihmekö tuo jos hermot menee, ite oisin takuulla jo kiukunnu jos ei kerta kelpaa ja hyvä aikakin ois... Pakkohan se ymmärtää jos toista väsyttää mut tekis kyllä varmasti mieli heittää niillä tikuilla vesilintua. Jos se mies vielä siitä.

chipmunk siulla on kyllä hermot terästä jos et oo heti sitä testiä juoksemassa. Toivottavasti on tärpännyt!

Nyytti oho mikähän ajatus/tulkintavirhe mulla ehti jo tulla... Ja eipä se haaveilukaan aina pahasta ole mut tosiaan ikävä pudotushan siitä maan pinnalle sitten tulee kun ehtii jo toivoa vaikka mitä.

ON: Niin kyllä mä oon ajatellu että mies pitää huolta meidän perheestä... Oon todella ylpeä miehestäni, miusta hän on hoitanut asiat hienosti ja juuri niin kuin kuuluukin. Minä oon aikuinen ja pärjään itekseni vaikka ikävä onkin. Poika on vielä tosi pieni ja tarvii nyt isäänsä.

Miusta kaikki miehen lapset on myös miun perhettä vaikka eivät täällä asukaan. Hänen lapsilla on sitten kaksi perhettä vaikka vanhemmat lapset onkin jo isoja niin aina on tervetulleita isän (meidän) luokse. Ja vaikka tuo nuorimmainen ei vielä täällä käy niin kyllä oltiin sossun puolellakin sitä mieltä, että kunhan kasvaa, niin pojalle on tärkeää viettää aikaa myös isän kodinomaisissa olosuhteissa, äidillä ei ole sitä oikeutta estää vaikka kuinka ei isän uudesta kumppanista pidä. Mutta ainakaan tässä tilanteessa en mitenkään koe olevani lasten äitipuoli vaan isän kumppani ja yksi aikuinen lisää lasten elämässä.

Ai kamala kun te ootte aktiivisia!!! Taas saa lukee pää höyryten, että pääsee juoneen kiinni :D.

Inala mun exäni sanoi muutama kuukausi eron jälkeen, että on tajunnut, että olis pitänyt erota jo paljon aikasemmin. Että mun päätös oli loppujen lopuks loistava :P. Se roikku mussa jonkun 8 kuukautta ja sitten ihan yllättäin lakkas pitämästä yhteyttä. Kun toi nykyinen lähti töihin, niin yhteyhdenpito yltyi... Sitten hiljasuus ja kun seuraavan kerran nähtiin, ei halunnut puhua, eikä nähdä koiria. Meidän häiden jälkeen poisti mut facessa kavereistaan. Mun blogia käy kyllä lukemassa, koska muutama viikko sitten sinne kommentoi. Oon yrittäny ihan tarkotuksella vältellä samoja kisoja ym. Onneks ei asuta enää samassa kaupungissa.
Joo, aikataulu on syvältä. Täytyy mennä tiistaina ajoissa nukkuun, koska se on varma, että herään. Yritän saada työkaverin meneen aamuun, että voisin ite mennä kasiin. Edes vähän pidemmät unet tai jotain... ;).
Kylpyläviikonloppu kuulostaa niiin ihanalta! Nauttikaa toisistanne <3. Mullekin kuulemma tiedossa jos jonkinlaista ylläriä :D.

Jippiina ei mee ovis ohi :). Seuraavat menkat odotettavissa 11.päivän paikkeilla. Pääsiäisen jälkeen tiistaina olis paluu laivaan =/. Normaalisti siis 28 töitä ja 28 vapaata, mut nyt venähtää.
Sulla on niin jännää! Tsemppiä!

anhe aivan, täällä on kyllä niin helppo jakaa kaikki :).
Tsemppiä testauksen odotukseen sinnekin!

pikkutonttu Loistavaa, että sulla kaikki kunnossa! Kerroppa sitten, mitä tuntemuksia clomit sulle toi... Ja onnea hymynaamasta, ei muuta kun hommiin! Kypsän munasolun koosta ei tietoa, mutta mulla kans suurin ollu yleensä sen 18mm ja gyne sanonut, että ovis parin päivän sisään.
Kiitos <3, kyllä viipyy ja nyt siis ihan pääsiäisen ylikin, kun paluu venyy.

Vargynja joo, koitan saada herätystä vähän myöhemmäks, jos työkaveri menis hoitaan aamutoimet... Normiahan toi mulle on, kun meen joka aamu 6.30 töihin =P.
Voihan väsymys! Tiedän tunteen... Tsemppiä anoppilakyläilyyn!

Eetula hyvä, että laitoit tuulemaan :).

Lotte sanoppa muuta :/. Juu, suklaata nyt ja viikonloppuna punkkua, niin menee aika rattosammin :D. Tsemppiä piinaviikon lisäksi työjuttuihin. Mulla kans paikkavahti tilattuna...

Inalalle vielä, noh, mä en oo "aina halunnut" yhtään =P. Tää mun haluni kun heräs vasta pari vuotta sitten. Just tällä hetkellä riittäis, että sais edes sen yhden. Kaksosetkin kelpais, kun on jo tän ikänen... ;D Ja jostain syystä oon ajatellut poikaa, vaikka mulla on tytölle nimi valmiina! Mies on puhunut tytöstä, poikahan sillä jo on...

kukka^^ ja pah :(, se on niin raaka testi! Älä vielä luovuta, ethän!

ainut mä harrastan agilitya. Nykyään vaan treenaan ja kisaan, mutta "entisessä elämässä" myös koulutin aktiivisesti. Tokoa on noitten vanhusten kanssa aikoinaan kanssa tahkottu. Terrieri vaan tuppaa oleen melko haastava siinä... Eikä mulla oikein motivaatio riittänyt.
Vai niin se lääkäri sano :). Mun mielestä kaikki lääkärit on erikoisia, jokainen omalla tavallaan, myös iso osa eläinlääkäreistä. Tai no, ollaanhan me kai kaikki omalla tavallamme, mutta lääkärit erityisesti :D.

etk peukut pystyssä!

Ellalaa kyllä, odottaminen on syvältä. Varsinkin, kun odottaa montaa asiaa kerralla :P. 
No voi mies! Ei niin väsynyt voi olla! Nyt pistät sen ojennukseen! ;D

Chipmunk86 joo, aika samoilla silmillä varmaan töihin... ja oon varma, että mies odottaa mua sängyssä, kun tuun kotiin <3.
Jännää on sielläkin! Huh, paljon plussatuulia!

Nyytti on kyllä kotona monta viikkoa :). Laatuaikaa tulee olemaan varmasti paljon, kun mulle osuu lomakin tähä väliin.
Mulla on kanssa ollut "väärän puolen" juilimisia edellisissä kierroissa. Sitä oon vähän ihmetellyt, mutta kai se sitten kuuluu asiaan.

ON: kp19/30, ei mitään kummempaa. Pää kipuilee vähän, hartiat vähän enemmän. Saa nähä onko noista lääkkeistä pitkässä juoksussa mitään apua. Kauaa en niitä aio popsia. 
Mies ilmoitti eilen, että ei aio olla tuossa työssä kauaa. Kuulemma huhtikuussa vielä menee, mutta sitten on keksittävä jotain muuta. Ei kuulemma halua riskeerata meidän liittoa töiden takia. Kokee tän liian rankaksi meille molemmille. Siellä se suunnittelee lomareissua ja on tilannut jotain ylläreitä mulle... Ärrrsyttävää, kun joutuu odottaan!!!
Raskautumisasioista kun toissailtana puhuttiin, niin ilmotti mulle, että musta tulee vielä äiti ja piste. Mä siis olin taas kerran heittämässä pyyhettä kehään =P. On se ihana, kunpa vaan olis jo kotona.

Iltaa taas tänne. :)

Jäi eilen kommentoimatta pikkutontulle. Lähinnä siksi, että viestisi tuli kun olin kirjoittamassa omaani, enkä jaksanut enää lisätä sitä lähetyksen jälkeen. Hieman myöhässä siis: onnea hyvistä uutisista! Eiköhän teilläkin pian tärppää. :) Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen.

Eetula, uskon ja toivon että teidän nousu lähtee tästä. Kun pääset (toivottavasti) kunnon lääkärien hoivaan. :)

Harmi kun Lottella ei työt ole olleet mieluisia. :( Toivottavasti löydät jonkun mukavamman paikan. Tsemppiä piinaviikkoon.

Inala, vähän sekä että. :D Anoppi on noh, ihan mukava, mutta toisinaan rasittava. Myöskään isossa tuntemattomassa joukossa lauantain viettäminen ei kuulosta innostavalta ajatukselta. Ja sitten vielä matkat päälle, kun anoppi sattuu asumaan suht kaukana niin perjantai menee sinne matkatessa ja sunnuntai palatessa. Kaikista mieluiten viettäisin viikonlopun kaikessa rauhassa kotona.

Mulla ei ole kai ollut aikasemmin oikeen ajatusta siitä kuinka monta lasta haluaisin. Nyt ensimmäistä yrittäessä oon asiaa vasta miettinyt. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että kaksi voisi olla kiva määrä, mutta voi olla että se mieli muuttuu. :) Jos nyt saisi ensin sen ensimmäisen. Vähän aiheen sivusta, tuli mieleen. Vaulla kun on "kuinka monta lasta on sinulle sopiva määrä" tms. testi niin tein sen kerran ja sain vastaukseksi kaksi. Mies sai vastaukseksi, että se hankkii koiran. Eikä se edes pidä koirista. :D

Pahoittelut negasta kukka. :( Toivottavasti ensi kierrossa viimein tärppäisi. Tai tällä kertaa tulisi sittenkin plussa. Mukavaa lomaa kaikesta huolimatta.

ainut, eiköhän kaupungissa ja maalla kasvattamisessa ole molemmissa omat hyvät ja huonot puolensa. Itse sain kasvaa maalla ja lapsuuteni oli onnellinen. Kaverit asui lähistöllä ja oli ihanaa juoksennella metsissä, kiipeillä puissa ja pyydystää heinäsirkkoja ja suursukeltajia. Luontokin tuli tutuksi ehkä eri tavalla kuin kaupunkilapsilla. (Tai ainakin sain järkytyksekseni yläasteella huomata, ettei kaupungissa kasvaneet luokkatoverit edes suursukeltajaa tunnistaneet.) En kuitenkaan ole sitä mieltä, etteikö kaupungissakin voisi lapsia kasvattaa. Itse aion kyllä yrittää parhaani, että lapsistani tulisi täälläkin luonnonläheisiä. :) Isänpäivä kuulostaa paljon mukavammalta mahdolliselta syntymisajalta kuin aprillipäivä. Toivottavasti miehesi saa nyt sopivan "isänpäivälahjan". ;)

Ellalaa, pöh sitä miestäsi. :( Toivottavasti se vielä virkistyy ja saatte oviksen hyödynnettyä.

Kiitos Nyytti. :) Kyllä tämä on kuitenkin kivempi näin päin kuin ilman anoppia. Hieman jopa huvittavaa, kun meidän (toivottavasti) tulevalla lapsella on 7 isovanhempaa, jos lasketaan meidän vanhempien kumppanit mukaan. :D Sääli, että teidän lapsilla on isovanhemmat vähissä. :/

Kiitos JMH. :) Ihana mies sinulla, ei voi muuta sanoa. Ja hienoa, jos saat sen enemmän luoksesi jatkossa. Toivottavasti hän saa töitä maista.

Tulipa taas tarinaa. Mutta minkäs teet, kun haluaisi kaikille jotain sanoa (ja silti varmaan joku jäänyt välistä). Ja tulee niin paljon mieleen sanottavaa.

Haha mie en ollu tota testiä ees huomannu ku yleensä selaan näitä kännykällä ja siin ei testit toimi... Oli pakko käydä testaamassa ja siinähän ei lukenu numeroa vaan että "Lapsia, lapsia, lapsia!" :D Mie oon aina itse asiassa pelänny vähän lapsia kun en oo niiden kans ollu mut tuol päiväkodilla jo ku o tottunu ni ei miuu haittais vaik ois kotonaki sama meininki ku tuol tusinan lapsen keskellä.

Vitsit täällä on tullut niin tiuhaa tahtia kaikkea uutta, ettei pysy kärryillä mitä kenellekin kuuluu, vaikkakin käyn kyllä usein lukemassa. Jotenkin on vaan ollut sellainen olo, ettei pysty antamaan itsestään mitään, monta kertaa meinannut alkaa kirjoittamaan, mutta ei olekaan jaksanut...
Inala, sulla on kyllä melkoisen hankala tilanne sen alle vuotiaan vesselin suhteen, mutta toivottavasti kärsivällisyytesi palkitaan pian, ja alatte saada poikaa teillekin päin :)  Ja ihana mies sulla kertakaikkiaan, hemmotteluviikonloppukin tulossa :)
Vargynja, ymmärrän kyllä hyvin, että mieluummin sitä viettäisi viikonloppua kotona arjen kiireilyn jälkeen.
Mirelyn, tsemppiä nelosen tekoon ;)
Chipmunk, miten sä maltat olla testaamatta, rautaiset hermot sinulla :D
Ellalaa, tiedän kyllä tuon tunteen, meillä on nykyään tosi hiljasta tuolla sänkyrintamalla, tosin tän kuun ainoat pupuilut osu just oviksen aikoihin, joten tiedä sitten miten käy, nyt on kp 26/28, jotain tuntemuksia on, mutta johtuuko vaan menkoista, senhän mä saan tietää tässä muutaman päivän kuluessa...
JMH, voi jessus että sua koetellaan nyt :( Mutta onneksi sun mies on NIIN sun puolella ja arvostaa teidän liittoa tosi paljon <3
Eetula, tsemppiä sinulle, asennetta sinulta löytyy todella :)
Pikkutontullekin kannustavat terveiset!
Kukka, voi pahus tuosta negasta :(
Nyt mä unohdan monia mainita joukostamme, mutta paljon positiivisia ajatuksia teille kaikille, hyvät naiset ja kanssakuumeilijat, olette ihan korvaamattomia <3

Ihanaa iltaa kaikille! Mä niiiiin tykkään kun on kevät (mun kalenterissa ainakin kun lumet on alkanut sulaa ja aurinko paistaa), ja vaikka tänään ei ole ollutkaan niin hyvä ilma, mun päässä on soinut koko päivän aikakoneen "keltainen toukokuu". :D Jes.

anhe: Mä en edes yritä, tiukkaa teki etten jo tänään testannut töistä tullessa, vaikka tiedän että ei olisi ollut sitten niin yhtään mitään järkeä näin aikaisin ja vieläpä päiväpissasta. :D Mutta kun tuolla kaapissa noita testejä on niin kyllähän ne siellä vähän polttelee.

pikkutonttu: Mahtavaa, hyvät uutiset piristää aina. :) Mä oon ihan pihalla noista minkä kokoisia follien ja limakalvojen pitäisi olla. :O Nyt vain vällyjen väliin, eipä sitä tiedä kuinka paljon ne ehtii yhdessäkin yössä kasvaa. :)

_mirelyn_: Nuo muiden kaikkitietävien ihmisten kommentit "sopivasta" lapsiluvusta kuuluu kyllä kastiin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tsemppiä sinne! :)

kukka^^: Niin väärin, niiiiin väärin! :( Olis todellakin ollut teidön vuoro.

ainut: Toivottavasti niitä plussia pärähtelisi nyt oikein urakalla, suorastaan hyökyaaltona. :) Huomenna nähdään kuinka käy mun osalta. Vaikka tiedän kyllä että saattaa olla liian aikaista..

etk: Tsemppiä piinapäiviin. Sehän on varmasti vain hyväksi ettei ole ehtinyt vauva-asioista stressaamaan. :)

Ellalaa: Harmi, että touhuilut ovat menneet sivu suun. Ehkä viisasta onkin jättää tikuttelu sikseen ja mennä ihan vaan fiiliksen mukaan. Jos se fiilis sieltä sitten löytyy, molemmilla. :)

Chipmunk: Kävitkö apteekin kautta? Oireet ainakin kuulostaa ihan mukavilta näin raskautumista ajatellen. ;)

Nyytti: Onpa mukavaa kun meitä on näin monta samoilla päivillä, ei oo kiva jännätä yksin. :) Mä en nyt tarkalleen tiedä milloin menkkojen pitäisi alkaa kun oviksesta ei täysin varmaan tietoa ole, mutta arvioisin että lauantain ja  maanantain välillä. Tavallisesti mun kierrot on olleet n 33-34 päivää, mutta kahdessa edellisessä kierrossa jossa sain siis haamuplussat, kierrot venyi viikolla.  Kävi siis silleen, että n. dpo 10-11 muistaakseni tuli haamut, jotka ei kuitenkaan lähteneet vahvistumaan ja täti tuli n 10 pv siitä.. :/

JMH: Miehes on varmasti oikeassa, kyllä susta vielä äiti tulee. :)

Vargynja: Haha, hauska tuo miehesi testitulos. :D Täytyypä itsekin kokeilla..

ON: Huomenna on minun kohtalon päiväni. Saattaapi olla liian aikaista, mutta kyllähän noita testejä riittää. :) Olen kuitenkin ajatellut asian niin, että jos olisin edellisissä testannut vasta sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, niin olisi jäänyt ne haamuplussat huomaamatta. Sitten stressaisin varmasti paljon enemmän koko raskautumisasiaa. Oman mielenrauhani kannalta on parempi selvittää että yrittääkö siellä edes tapahtua mitään raskaaksi tulemiseen viittavaa. :)

Oletpas sinä Jippiina, ihanan valoisalla mielellä :) Täällä on peukut pystyssä huomiselle testaamiselle!

Jippiina: plussatuulia huomiseen testiin! Ja samoin kaikille muillekkin jotka rupeavat lähipäivinä testailemaan. :)

Ellellaa: kylläpäs kuulostaa kurjalta. Olisiko yhtään auttanut, jos olisist miehellesi kertonut nyt olevan H-hetki vai heikentääkö se vain intoa? Toivottavasti pääsette vielä pikaisesti petipuuhiin ja ovulaatio ei ole ehtinyt mennä ohi.

JMH: todellakin ihana mies sinulla kun ylläreitäkin tilannut! ;D Malttia miehen ja yllätysten odotteluun. :)  Toivottavasti hän löytää pikaisesti uuden ja paremman työpaikan.

Inala..? Vai kuka se nyt oli joka aloitti keskustelun lasten määrästä..  Ei vielä kestä henkilöt kasassa, kun täällä on niin paljon porukkaa. Minä olen haaveillut aina yhdestä lapsesta. Jostain syystä olen aina ajatellut,että enemmästä ei kannata edes haaveilla ja olen miettinyt adoptionkin mahdollisuutta ennenkö törmäsin mieheeni reilu 3v sitten. Toivottavasti oletukseni siitä ,että jo yhdenkin lapsen saaminen olisi haastavaa on johtunut vain siitä,että oikea mies ei ole aiemmin tullut vastaan eikä mistään muusta ennakkoaavistuksesta. :/  Mieheni haluaisi kaksi lasta. Kunhan nyt saataisiin edes yksi, niin olisin varmasti hyvin helposti yllytettävissä toisenkin hankintaan. :D

kukka^^ Kurjaa! Onneksi pääset nyt lomalle jotta saat hetkeksi muuta ajateltavaa. Nauttikaa lomasta ja toisistanne!  :)

_mirelyn_ Kyllähän lapsiluku on teidän oma asia ihan samalla tavalla kuin sekin,että kaikki eivät vain halua lapsia. Ei kaikkien kuulu olla keskivertoperheitä ja hyvä niin! :)

ON: Kiitos kaikille tsempeistä töiden ja piinaviikonkin suhteen. Huomenna pitäisi pitää jonkunlainen palaveri töiden jatkumisesta ja jos jatketaan, niin tuntimääristä ,palkoista jne. En osaa edes stressata siitä tai ehkä hieman, kun pelkään heidän ehdottavan sitten kuitenkin jatkamista täysillä tunneilla . Hölmöä pelätä vakipaikkaa etenkin tällaisten suunnitelmien aikana, mutta jotenkin tuntuu vain siltä, että tuo paikka ei ole ihan oikea minulle. Toisaalta luonnollisestikin pitää löytää muuta työtä tai lisätyötä jos ei jatka tuolla. Mutta se on sen ajan murhe.
  Mies kysyi tänään onkok ollut oireita. Totesin,että ihme kyllä niin ei ole ollut  oikeastaan mitään "oireita" joita edellisissä kierroissa on ollut. Mies totesi,että tuohan kuulostaa hyvältä, ainakin asiat on nyt siis jotenkin eritavalla. ;)  

Inala: Totta kyllä tuokin ja lohduttavaa, että oireilu kertoo ainakin jotain tapahtuvan tai yrittävän tapahtua. Ja tuohan se aina jännitettävää, mutta ikävä puoli on se,että oireet nostavat odotuksia ja pettyy pahemmin. :/  Mutta ainakin kropassa jotain tapahtuu ja pitäisi varmaan iloita siitä. :)

Mukavaa auringon lämmittämää huomista teille kaikille. Ehkä tuo aurinko ja linnunlaulu saa tännekkin sen plussa-aallon aikaiseksi. =)

pikkutonttu Aattelin uskaltautua lauantaina testaamaan, mutta tilanne on vähän muuttunut, kerron siitä vähän tossa omanapailussa. Onnea oviksen pongauksesta! Toivottavasti follit oli ehtiny kasvaa tarpeeksi isoiksi, mäkään en niiden normikoosta oikein tiedä..

Ellallaa, nyt mies kuriin! :D Kyllä tärppeinä pitää jaksaa!

Inala Sulla on tosi kiva suhtautuminen sun miesten lapsiin! Arvostan kovasti tollasta asennetta.

JMH Noni, hauska juttu! Me kisaillaan myös agissa, tosin viime aikoina on jäänyt kun muutettiin pois hkistä ja vaihdoin seuraa turkuun. Samalla jäi hyvä treenihalli, treenikaverit, koulutettavat.. :( Meiltä on turkuun jonkunlainen matka ja sitä ei monesti viikossa viitti ajaa, joten on vähän treenipaikat ollu hakusessa. Itteä ei motivoi sellanen sunnuntaiharrastelu, vaan pitää pystyä sitten edistyy, joten on ollu vähän motivaatio-ongelmia treenipaikan puutteen takia. Mulla on pihapiirissä 200 m2 maapohjanen halli omille esteille, kuhan ne sais vaan hankittua. Tässä välissä on palautettu mieliin taas tokoa, ja paimenen kanssa se onki oikeen mukavaa, mutta kyllä taitaa jäädä ton terrierin kanssa voi korkkaamatta, varsinkin kun sen alempien luokkien kisavuosista on jo taukoa. Paimenen kanssa ollaan käyty myös paimentaa, mutta enemmän sellai mielenvirkistykseksi kun niin, että meillä siinä mitään kovin suuria tavotteita ois. Ties vaikka ois joskus kisattu samoissa kisoissa ;) Me liidellään minikolmosissa ja kuhan toi paimentaja joskus kisavalmistuu niin makseissa kans. 

Sun miehen asenne on just oikea! Ei mitään pyyhkeitä kehään!

Vargynja Samat mietteet maalla asumisesta kun sulla! Toisaalta oon sitä mieltä, että kaupungissa lapsista saattaa tulla helpommin omatoimisia ja alotekykysiä, kun pienestä saakka on "pärjättävä" julkisen liikenteen, harrastusmatkojen yms. kanssa. Toisaalta en tiiä onko maailma sielläki jo niin muuttunu, että kuinka lapsia annetaan yksin matkustella mihinkään, kun kaikenlaisia hulluja on.. :/

Toivottavasti Jippiinalle on tullut mieleinen tulos!

ON. En tiiä mitä mussa tapahtuu. Eilen illalla wc-käynnin yhteydessä paperiin tuli ihan vähän vaaleanpunaista. Kokeilin limoja ja siellä oli lisää sellaista hailakan vaaleanpunaista valkovuotoa. Housuihin asti ei ollu tullu mitään ja aamuyöstä kun kävin wcssä ei paperiin tullut mitään. Nyt kun äsken kävin wcssä tuli paperiin vähän enemmän vaaleanpunaista ja limoja kun kokeilin niin sielläkin oli. Möhnä on erilaista kun sillon kun alkaa kuukautiset ja eihän herranjumala mun kuukautisten kuuluis alkaa vasta kun maanantaina. Mietin että voiko olla kiinnittymisvuotoa ja sitä googlailin eilen illalla ihan tuskapäissäni. Tulin jo siihen tulokseen, että voi olla dpo10 vielä sitä, kun monilla oli ollu juuri dpo8-9. Oisinkin ehkä ollut ihan rauhallisin mielin, jos ois ollut vaan se eilisiltanen, mutta jos nyt alkaa vuotaa enemmän ni mitähän sitten. Pelkään kuukautisia, mutta ei mun kuukautiset oo ikinä heittäny tolleen, että tulis aikasemmin ku pitäs näin monta päivää. Eikä mitään välivuotoja oo koskaan normaalisti ollu. Ajattelin et saan jännittää vaan lauantaihin asti, mutta tuliki joku ihme välipaniikkijännitysvuoto sitte tähän väliin. Ei käy tylsäks! Ja muuten kohdunsuun limoja kokeillessa oon huomannut, että se kohdunsuu on aivan tosikaukana. Tuntuu ku osottais suoraan selkään, tarvis jotkut pienonsoittajan sormet pian! :D

Eillen sitten kuitenkin apteekin kautta kotiin. En malttanut enää odottaa. :D Sanoin miehelle, että jos aamuun mennessä menkat ei ole veiläkään alkanut, niin testin teen. No aamulla menkat ei olleet vieläkään alkanut. Ei muuta kuin elämäni ensimmäistä raskaustestiä kokeilemaan. Ostin sen clearbluen digitestin, että saan selkeän ja varman vastauksen. Vastaukseksi tuli "Ei raskaana". Nyt on kp32/28-? menossa ja ihmettelen missä ne menkat on? Toivottavasti alkaisivat pian, että tiedän kropan olevan suurinpiirtein kunnossa pillerien jälkeen ja saisin lähteä uuteen kierrokseen kera greippimehun. :) Plussatuulia muille testaajille! + + +

Heissan kanssasisaret!

JMH On sulla ihana mies, kun suunnittelee teidän tulevaisuutta ja on valmis vaihtamaan työpaikkaakin teidän liittonne hyväksi! Kyllä susta vielä äiti tulee! Tule sitten kertomaan mitä ylläreitä mies on sulle suunnitellu! :)

Eetula Tsemppiä uuteen nousuun! Älkää vielä luovuttako! Voimahali!

Jippiina Tsemppiä testailuun! Ite aina yritän olla testaamatta ennen menkkoja, mut silti sorrun ja sit petyn. Parempi siis odotella rauhassa tätiä ja ku on myöhässä ni sit vasta testata. Hyvähän se on sanoa, mut ku on tilanne päällä ni omat päätökset unohtuu kyllä samantien! :)

Mirelyn Tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja teillä on kyllä varmasti vilskettä kolmen pienen kanssa! Minusta ois ihanaa olla "suurperheen" äiti! realistisesti kuitenkin ajattelen, että olis mahtavaa jos onni sois ja sais kolme lasta. Olen itse myös kolmelapsisesta perheestä, samoin kuin mieheni. Itselläni onkin jo yksi edellisestä suhteesta, mutta toivoisin niin kovasti, että saatais ne kaksi sitten tämän nykyisen kanssa. Oletkos ihan täyspäinen kotiäiti vai käytkö töissä?

Lotte Toivottavasti löydät jotain itseäsi kiinnostavaa työtä tai nykyinen työ muuttuu sellaiseksi. Tsemppiä myös piinaviikkoon!

Plussatuulia kaikille!!!

ON: Keskustelut miehen kanssa tuottivat tulosta ja ollaan nyt sit pupuiltu kahtena päivänä! Jeij! En kehdannu mitään skitsokeskustelua aloittaa, ni ilmoitin vaan miehelle, et aion seuraavan kahden viikon ajan kellistää hänet joka päivä! Eilen illalla sano vaan tilanteen jälkeen, että nyt vaan uutta lastia kasvattamaan seuraavaa päivää varten! :) Sanoin vaan, et yhteinen projektihan tämä on ja hän oli todellakin samaa mieltä. <3

Jostain pitää vissiin kuitenkin stressiä vetää ni aloin miettimään, et nää pupuilut tais tulla liian myöhään... En luota kyl enää mihinkään laskuriin! Nyt on kp 11 ja Vaun laskurin mukaan oviksen ois pitäny olla vasta 2.3. ja toisen, WomanLogin mukaan vasta 4.3. Alkuviikosta vuoto oli ehkä hieman limasempaa, tuntui pientä nipistelyä oikealla alavatsalla sekä rinnat oli hieman arat ja tiistaina tuntui pieni "kouristus" samoilla seuduilla. Keskiviikkoa vastaisena yönä heräsin myös pieneen alavatsavihlontaan. Nyt ei ole tuntunut minkäänlaisia oireita, vaikka oviksen pitäis olla vasta tulossa. No, nyt jos ei tärppää niin aion kyllä tikutella ovista koko ens kierron ajan! :) Eipä sillä, että tuo edellinen venynyt kierto kyllä sekottaa ainakin mun päätä ja laskureita, että saa nyt nähä mitä seuraavat päivät tuo tullessaan. Tädin pitäisi tulla 18.3. jolloin kierto olisi 28 päivää. Yritän olla liikaa miettimättä asiaa... 

Tuli myös sellanen pikku juttu mieleen, että mulla aina nuo vihlonnat tuntuu tuolla oikealla puolella. En edes muista tilannetta, että ois vasemmalla puolella tuntunu mitään. Toimiikohan tuo vasen puoli ollenkaan...

ainut Onpa sulla jännät paikat! Mullakin tuli edellisessä kierrossa aluksi sellasta vaaleanpunaista vuotoa pari päivää ja sit ruskeeta tuhrua ja sit alko kunnon menkat. Yleensä ei tuu tuota vaaleanpunaista ollenkaan. Mut mulla olikin viikon menkat myöhässä ja silti kaikki testit näytti negaa. Toivottavasti sulla pysyy täti poissa ja vuoto olisi sitä itseään eli kiinnittymisvuotoa! Tsemppiä!!! Yritä olla stressaamatta! :)

Chipmunk86 Oliko tää sun eka kierto ilman pillereitä? Voihan olla, että sun kierto on vielä hieman sekaisin pillereiden jäjiltä ja sen vuoksi menkat on ns. myöhässä? Mulla edellisessä raskaudessa testi näytti plussaa vasta kun menkat oli kaks viikkoa myöhässä, joten voihan olla, että sulla ei vielä hormonia ole riittävästi että se näkyisi testissä. Tee testi parin päivän päästä uudestaan, jos ei tätiä kuulu. Toivottavasti tulee plussa!!! :)

Hyvää kalevalanpäivää naiset. (Ehkä on kuitenkin hyvä, ettei me saada lapsia kuten kalevalassa, nimittäin puolukasta. Tosin olisi se helppoa, jos sellaisen syömällä tulisi raskaaksi. :D )

Jippiina, teitkö testin? Jännään täällä tulostasi. Toivottavasti on positiivinen. :) Taidan olla harvinaisuus, kun minua ei kevät tähän aikaan vuodesta piristä. Auringon paiste on ihan kivaa, mutta lumen sulaminen ei. Ei vielä, pidän talvesta ja mun puolesta se saisi jatkua vielä vähän aikaa. Varsinkin kun loska on tylsää.

Lotte, miten palaverissä kävi? Tsemppiä, menee sitten niin tai näin. Ikävässä työpaikassa ei ole kivaa, mutta ei ole työttömänäkään. :/

Ainut, toivottavasti vuoto on kiinnittymisvuotoa. Pidän peukut pystyssä, jotta täti pysyisi poissa.

Pahoittelut negasta Chipmunk. :( Toivottavasti täti sitten tulisi nopeasti että pääset odotuksesta. Tai mieluummin tulisi kuitenkin plussa, jos vaikka olisi samalla tavalla kuin Mohvelilla. Tiedän kuinka ärsyttävää tuollainen on, kun ei ole tätiä eikä plussaa. Tsemppiä!

Kiva että sait miehen ruotuun Mohveli. :) Toivottavasti sama meno jatkuu ja tuottaa pian tulosta.

Täällä ei mitään erikoista. Verikokeessa kävin tosiaan tänään ja huomenna saan tietää tulokset.

Heips :)

Jippiina, täällä myös jännätään puolestasi :)

Chipmunk, jospa tosiaan ei vielä ole hcg tarpeeksi koholla vaan.

Ainut, toivotaan täälläkin että johtuisi tuo vuoto kiinnittymisestä :)

Ja jee Mohveli, hyvä kun tehos tuo juttelu ;)

Vargynja, toivottavasti sinulla olisi kaikki hyvin <3

Mulla on sellanen tilanne, että kävin kaupungilla, ja ostin samalla testin, nythän on siis kp 27/28, ja tuli sellanen tunne, että heti täytyy saada testata. Niinpä sit Stockan vessaan ja testit kehiin...No, plussa sieltä nyt sitten tuli, jonka otan kovin ristiriitaisin tuntein vastaan, koska olin just ajatellut, että alotan pillerit seuraavasta kierrosta, kun on niin epävakaa tilanne miehen kanssa. Eikä me olla harrastettu edes seksiä kuin pari kertaa tän kuun aikana, voi elämä tätä tuuria, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa...
No, joka tapauksessa, mä aion tästä mahdollisimman pian mennä lekurille ja täytyy nyt vielä varmistaa tää plussa muutaman päivän päästä :)

Takaisin