Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hellooouu!

ON:
En tiedä kuvittelenko (oisko jotain uutta?) vai mitä, mutta eilen kp 17/33-36 tuli aivan järkyttävät limat kun olin pissalla ja pyyhkäisin niin oli muuten sen verta liukasta että käsi ihan lipesi :D Nauroin yksinäni vessassa kun oli sen verran koomista :D Sitten illan myöten rupesi koskemaan alavatsaan, NIIN tässä tässä vaan mietin että voisko olla ovis!! Oon juonu ja syöny niitä greippejä eri muodoissa ja jos ne oli niitä limoja niin voin vannoa että että greipit teki limoista LÖYDETTÄVÄT :D huhhuh!

No jokatapauksessa heti kun mies tuli kotiin niin ohjasin sänkyyn ja testailtiin preseediä ekan kerran :) Mies tuumasi että näyttää siltä kun laittais jotain lääkettä :D hehe.. Harmikseni kaikki ovistestit oli loppunut mutta oon aika luottavainen nyt omiin havaintoihini. Oispa ihanaa kun kierto lyhenis lyhenemistään ja nyt ois jo 31! jee!! :) Ei siis mahdotonta :)

Niin ja hei sanokaapa muuta, voiko olla ärsyttävämpää ajankohtaa!! Kuitenkin se menee jossain vaiheessa ryyppäämiseksi niin keksippä siinä sitten tekosyitä mikset voi juoda. Ja jos pitää testailla ulkomailla niin tuntuu pahalta kun mies ei ole mukana ja en halua kyllä missään puhelimessa kertoa, jos plussa tuliskin. Oon sen lääkäri käynnin jälkeen ollut niin positiivinen ja odottavainen tän raskautumisen suhteen, että kuitenkin tipahan taas maan tasalle :/

Eea: Minäkin oon jäänyt ihan koukkuun tähän, on ihana huomata miten tää on meidän yhteinen asia! Naiset kuitenkin ymmärtävät asiat aina erilailla kun miehet :) Ja hei, pakkohan sitä on yrittää pysyä positiivisena, vaikka välillä se onkin vaikeeta. Eihän täällä muuten selviä :)

iita: En minäkään luottais roskisplussaan. Kuitenkin ne ohjeet on ihan tarkotusta varten. Kokeile parin päivän päästä uudelleen :)

_chilly: Joo toi raskauskeiju on paha kun sieltä tulee aina tilattua.En minäkään miehelle sanonut että tilasin tai summia, se aina huomaa vaan postilaatikosta "Hei, mitähän sä nyt tälläkertaa oot tilannu :D"

Korppi& chipmunk86: Huiiii teillä jännät paikat! Toivotaan parasta <3

ainut: Hymähdin ihan ääneen tuohon sun viikkorytmin kuvailuun :) Pitää todellakin paikkaansa. Ja plus että aika matelee todella hitaasti :/

Mukavaa maanantaita kaikille kuumeilusiskoille! Näin se on tämäkin viikko polkaistu käyntiin

Eetula: Tietysti saat käydä tuntojasi täällä jakamassa. Ja mistä sitä tietää, vaikka se raskaus kaikesta huolimatta saisikin alkunsa tänä vuonna. Eihän nuo raskaaksitulemiset ennenkään ole kaikkia lainalaisuuksia noudattaneet. :) Ja kuten joku jo mainitsikin, tämä on kyllä paras paikka murheiden ja ilojen jakamiseen.

Chipmunk86: Toivottavasti täti eksyy matkallaan ja jättää tulematta kokonaan. Onko sulla nyt siis menossa tuo 3+3, vai olisiko se tuolloin 3.2.? En tiedä ymmärsinkö kirjoituksesi väärin, mutta nuo rv:thän lasketaan siten, että mahdollinen ovulaatio/hedelmöityspäivä on 2+0, ja jos kuukautisten pitäisi alkaa 14pv ovulaatiosta, niin oletettu kuukautisten alkupäivä on 4+0. :)

ainut: Hyvä tietää, että toimivat kuitenkin jotenkuten. Mä oon kans miettinyt tuota kahvinjuontia, et mitenköhän sitä pystyisi vähentään. Ei se muutenkaan taida hirveän terveellistä olla jos/kun kuppitolkulla päivässä juo. :D

Korppi: Tsemppiä piinapäiviin sinnekin!

_chilly: Toivotaan, että kiertosi olisi normaali km:sta huolimatta. Kurjaa kun ne joskus voi sekoittaa kropan ihan totaalisesti. En mäkään aina miehelle kerro jos jotain tilailen. Se varmaan lentäis selälleen kun tietäis monellako kympillä noitakin testejä on tullut tässä kuukausien mittaan tilailtua. ;D

iita: Varmaan noi haamuviivat/viivanpaikat riippuu vähän testistäkin. Esim pregchekillä en oo saanut koskaan turhaa haamua tai mitään viivanpaikkaa edes testiajan jälkeen, mutta First signalilla tulee testauajan jälkeen lähes aina haamu, jopa ihan värillinen. Mut onhan noista oikeista roskishaamuistakin ihan eläviä todisteita. :D

Eea: Onnea ovisplussasta! Toivottavasti tärppää ja lujasti. :)

JMH: Oi, onpa ihana tuo miehesi poika. Hienoa että tulette niin hyvin juttuun. :)

Omaa napaa: Voi tätä turvotuksen määrää, olo on kuin ilmapallolla. Jos reiän tökkäisi kylkeen niin lähtisin varmana lenteleen ympäri huonetta samalla tavalla ku rikkinäinen ilmapallo. :D Johtuu todennäköisesti siitä että viikonloppu meni anoppilassa liian hyvällä ruualla. Ei muuta tällä erää. :)

Muoks: late-:lle vielä lisään, että kyllähän tuo aika vahvasti ovikselta vaikuttaisi, jee! :) Mäkin jo innoissani odotan, et jos nyt ei oo tärpännyt niin otan ensi kierrossa greipit kehiin!

Vargynja itse asiassa mä en tiedä oonko allerginen jollekin. Oon syöny allergialääkkeitä nokkosihottumaan syyskuusta asti, alko kutina sen jälkee ku mulla murtu olkapää elokuun lopussa. Epäilen että on tullu reaktiona yhteen särkylääkkeeseen mitä muhun pistettiin ja kroonistunu mut kohtapa tutkimuksiin että mikä vikana ku ei huvita turhaan noita syödä eikä oo näemmä oireet menny itekseen ajan kanssa ohi.

JMH ihanaa äiti-poika-aikaa :) Mie oon työkokeilussa päiväkodilla onpahan tosiaan ne "lainalapset" täyttämässä näitä päiviä ni ei mee omaa toivoessa ihan kaikki aika. Hyvä, että on päänsärky edes helpottanu ja kohtahan sitä saa miehenkin kotiin... Nauttikaa toisistanne!

late- toki parempi jos ei juo yhtään mut ihan alussa ei välttämättä ole haittaa jos lasillisen ottaa. Tai käy itekses tilaamassa juomat ja pyydä kokista johonki drinkkilasiin. Ite mietin kanssa samaa ku oli Tallinnan reissu mut alkoki menkat just reissuun lähtiessä ni eipähän tarvinnu miettiä tekosyitä olla juomatta. Itse asiassa muutaman jälkeen taisin mainostaa "juhlivani" menkkoja, ups...

Maanantai-iltaa kaikille kuumeilijoille!

On tullu taas niin paljo tekstiä, et huh huh! :) Kaikki on kyllä luettu, mutta taitaa mennä nyt ihan oma napailuksi...

Täällä menossa laskurin mukaan kp8 ja itse asiassa vasta varsinainen yk2. Greippimehua on tullu juotua viikon verran joka aamu lasillinen. Tykkään tosta Rybb & Deckersin greippimehusta. Sitä ei ollu viimeksi kaupassa ni ostin Valion verigreippi-greippimehua ja se on kyl pahaa! Ostin vielä kaks litraa ni pakko on juoda ne loppuun... Mies kyllä alko nauramaan, et aikamoisia poppaskonsteja kokeilen, mut ei kieltäny ostamastakaan! :)

Nyt on ollu pari päivää rinnat hieman hellänä ja on tuntunu oikealla puolella pientä nipistelyä, joten taitaa se ovis olla tulossa. Vaun laskurin mukaan oviksen pitäisi olla vasta 4.päivä, mutta latasin puhelimeen sen WomanLog sovelluksen ja se näyttää oviksen jo 2.2. Tiiä sitten millon se oikeesti tulee...??? Oottelen nyt vain niitä megalomaanisia limoja, kun tuota mehuakin on tullu juotua! :)

Kun sais vaan tuon miehen tuonne makkarin puolelle muutakin kuin nukkumaan... Jotenkin me molemmat ollaan iltaisin niin väsyneitä, et ku 10 aikaan päästään sänkyyn ni nukahdetaan samantien. Aamulla ei yksinkertaisesti ehdi ja töiden jälkeen tuo minun 9-vuotias neitokainen häärää kokoajan tässä kotosalla, että ei päästä oikein millään pupuilemaan.  Oon yrittäny "häätää" sitä kavereilleen, mut nyt tuli sitten kuumeeseen ja oksutautiinkin. Just ku se oviskin ois tulossa! Blaah.... Tiedän, aika itsekästä ajattelua! :)

Muutenkin oon tässä miettiny (varmaan ihan turhaan ja liikaa), mut tätä meidän pupuilua, et ku tuntuu, et te kaikki muut pupuilette niin mahdottoman paljon, että kuinka usein te harrastatte keskimäärin seksiä??? Musta tuntuu, et me tehdään sitä aivan liian harvoin! Välillä jopa tuntuu, et mies ei edes halua, ku illalla vaan kääntää selän ja alkaa nukkumaan... Yritän sille päivällä ehdotella ja vinkkailla, et nyt vähän niinku haluttais tms. ni sit illalla ku siihen ois mahkuja ni ei... En edes kerro, et nyt ois sopiva aika kuusta ja ovis lähellä. Luulin, et tää ois meidän yhteinen projekti ja haave... Hankala sitä vauvaa on yksin saada alulle... En haluais painostaa tällä asialla ja puhuminen on mulle jotenkin tosi vaikeeta... Parisuhde on muuten mielestäni kunnossa, ei isoja riitoja ja stressinaiheita kummallakaan. Sit kyllä ku pupuillaan, ni se on ihanaa ja kaikin tavoin tyydyttävää, mut haluaisin nyt vähän enemmän säpinää ja yritystä kehiin... Pitää vissiin lähtee ostamaan jotain tosi seksikkäitä alusvaatteita tms., et mieskin pysyy hereillä alkuillan... En tiiä... Tulipa vuodatus! :)

Mohveli: Miusta tärkeintä on että se tahti tuntuu molemmille sopivalta. Miun edellisessä suhteessa kumpikaan ei saanu tarpeeksi mut aina odotettiin jotain maagista hetkeä et kummallakin hirveet himot eikä sellasta tietenkää ikinä tullu. Ja jos ittee ei just sil hetkel sattunu kiinnostaa ni aina torjui toisen eikä antanu ees mahdollisuutta. Sit se torjutuksi tuleminen söi molempia ja vähitellen se meni siihen 1-2 krt / kk. Erohan siitä tuli lopulta.

Nykyisessä suhteessa taas molemmat on oltu aika... Hmm, aktiivisia. Eli meillä touhu on kyllä ihan jokapäiväistä. Silloin, kun mä olin kotona, saattoi olla se 2-3 kertaa päivässä. Nyt kun oon päivät poissa miehelläkin on taas normaalin mittaiset lounastauot töistä, kyllä sille niistä kettuiltiinkin.

Pari hassua iltaa on ollu jos esim. toinen on ollu tosi väsyny tai kipee kun on käyty vaan nukkumaan. Kumpikin meistä on aiemmissa suhteissa tullut usein torjutuksi ja nyt kun on kumppani jolle maistuu samassa määrin kuin itselle niin se näkyy ja on itselle tosi helpotus. Kun toisen mielestä ne omat halut on ihan normaaleja eikä oo sitä suostuttelua ja pitkin hampain suostumista niin on itselläkin seksikkäämpi olo. Itse asiassa ollaan yhdessä sovittu että ikinä ei tarvii vongata vaan aina saa. Mutta tää sopii meille ei ehkä useimmille.

Piti tulla vastaamaan sulle Mohveli et meillä ton pupuilun suhteen on aivan samanlaista, mut meillä se on kyl vissiin siitäkin kiinni et mies on vähän viel epävarma lasten tekemiseen et sen takia pihtailee :D Ja aikasemmin ku mulla oli pillerit käytös niin mulla oli halut ihan hukas nii meillä on ollu oikeestaan aina aika vähän pupuilua ku vertaa nöihin muihin.. :D

Älä Mohveli stressaa, et ole yksin.. Meilläkin on vauhti hiipunut pikkuhiljaa, alkuunhan tahti oli hurjaa! Ensimmäinen vuosi pari oli meilläkin mooonta kertaa päivässä ja kokoajan, mutta kyllä se sitten siitä "tasoittui". Itse syytän osittain Nuvaring ehkäisyrengasta, jonka pois jättämisen jälkeen alkoi makkarissakin taas olemaan aktiivista. En mä asiasta jaksa enää stressata, olen sanonut miehelle, että jos tuntuu, että saapi liian vähän, PITÄÄ puhua! Meilläkin on molemmat kuitenkin nauttioita makkarin puolella ja mies on kyllä ihana kaikin puolin! Siis muokataas vielä sen verran, että meillä on nyt kohta 6 vuotta yhteistä taivalta takana..

Iltaa kaikille!

Täällä onkin ollut aktiivista porukkaa. :)

Mulla on huomenna aika sinne lapsettomuusklinikalle. Suunnitellaan tulevaa mahdollista tukihoitoa ja tietysti ultrataan. Toivottavasti kaikki on hyvin ja päästään ensi kierrossa tositoimiin. :) Onnistuin viime kierron lopulla saamaan elämäni ensimmäisen hiivatulehduksen influenssakuurini aikaan saannoksena, sain siihen kyllä hoidon mutta nyt on ihan kiva kuulla, et onko parantunut. Hieman on ehkä jäänyt arat limakalvot sen jälkeen vaikka kutinat ja kuumonukset jäikin.

Tulen huomenna kertomaan mitä lääkäri sanoi ja kommentoimaan teillekkin. Tasapuolisesti plussapuhureita kaikille! Toivotaan, että tädit jäis kesälomille hieman etukäteen. :)

Kiitosemoticon

Sain taysista epikriisit ja olipas karua luettavaa... hohoijaa..... Meistä tuntuu kuin meitä olisi hoidettu vasemmalla kädellä... arvot kun ovat paastosokeria myöden päin seinää.... Sen pohjalta varasin omalääkärille ajan jossa pyydän että otamme kokeet uudelleen kilppari, paastosokeria ja hedelmällisyyttä myöden.... 

Sitten mua ihmetyttää kun Clotameja ei ole edes koskaan kokeiltu kun pientä toimintaa kuitenkin on :) 

Mohvelille, meillä heilutellaan peittoja pari kertaa viikossa. Toisinaan ollaan molemmat niin poikki ettei jaksa viikkoon edes ajatella asiaa. Mie oon kyllä meillä aktiivisempi, välillä oon ihan kamala ja hyökkään toisen kimppuun kun sitä ei muuten saa innostumaan, pitkään saa taivutella että miehen housut lähtee ;). Meidän parisuhteen alusta saakka on ollut niin että mie oon meillä se halukkaampi osapuoli, mutta mun makuuni heilutellaan kuitenkin ihan riittävästi peittoja, vaikka joskus minua harmittaakin ettei just siihen tiettyyn himotushetkeen mies sytykään.

Mulle tästä porukasta on tullut tosi rakas. Niin kuin puhe onkin täällä ollut, vertaistuki on kyllä mielettömän arvokasta ja muutkin käyvät samanlaisia tunteita läpi. Sekin on ihanaa että meitä mahtuu porukkaan niin monenlaista kuumeilijaa, aiheesta kuin aiheesta löytyy vastauksia ja tsemppausta. Plussatuulia kaikille <3

Just vedettiin (taas) matto jalkojen alta :(. Mies kerto, että oli ilmotettu, että lentoliput on ens viikon tiistaille. Puolenyön aikaan kotona, ehkä. Tää on niin väärin!!! Itku tuli ja tää kurja olo ei varmasti helpota ennen ens viikkoo emoticon Ikinä, ikinä, ikinä ei pitäis odottaa mitään eikä luottaa mihinkään :(. Syvältä! Taidan mennä sääliin itteeni peiton alle... Kiitos ja anteeksi, vähän helpotti. Palaan huomenna asiaan, jospa olis edes vähän parempi mieli.

Ja vielä lisää asiaa tältä kuumeilijalta... Mitäs ootte kaverit niin aktiivisia ;)

pikkutonttu: toivottavasti saatte hyvän alun hoitoihin. Mielenkiinnolla odotan miten siellä meni.

Eetula, harmillista että epikriisit olivat negatiivista luettavaa. Kannattaa tosiaan keskustella oman lääkärin kanssa. Itsellä ei oo noista hoidoista kokemusta, mutta viime syksyltä on useampi epikriisi synnytysosastolta ja naistentaudeilta kun tyttäremme menehtyi synnytyksessä, niin huomasin kyllä miten tärkeää hyvä hoito on. Meillä ei oo kummallakaan pahaa sanottavaa meidän sairaalasta ja siitä miten minua hoidettiin. Epikriiseistäkin kävi ilmi asiat niin että minäkin ymmärsin mitä oli tapahtunut.

Voi ei :( Sie oot niin kovasti oottanut miehesi paluuta. Oon niin pahoillani. Luulen että kaikki meistä ovat surullisia siun puolesta. Toivottavasti huomenna on parempi päivä, nyt vaan peitto korviin ja karkuun tyhmää maailmaa.

anhe kirjoitti:
Ja vielä lisää asiaa tältä kuumeilijalta... Mitäs ootte kaverit niin aktiivisia ;)

pikkutonttu: toivottavasti saatte hyvän alun hoitoihin. Mielenkiinnolla odotan miten siellä meni.

Eetula, harmillista että epikriisit olivat negatiivista luettavaa. Kannattaa tosiaan keskustella oman lääkärin kanssa. Itsellä ei oo noista hoidoista kokemusta, mutta viime syksyltä on useampi epikriisi synnytysosastolta ja naistentaudeilta kun tyttäremme menehtyi synnytyksessä, niin huomasin kyllä miten tärkeää hyvä hoito on. Meillä ei oo kummallakaan pahaa sanottavaa meidän sairaalasta ja siitä miten minua hoidettiin. Epikriiseistäkin kävi ilmi asiat niin että minäkin ymmärsin mitä oli tapahtunut.

:´( minä kun valita niin pienestä anteeksi :( Kuinka olet päässyt yli? 

Eetula, minusta et todellakaan valita pienistä. Meille eka raskautuminen oli helppo ja kaikki sujui todella hyvin raskauden ajan, joten en voi ymmärtääkään millaista on joutua odottamaan ja toivomaan saakka pettymään. Jossain määrin tämä vauvaprojekti on ollut osa mun toipumisprosessia, joidenkin mielestä ollaan aloitettu yrittämään liian aikaisin, mutta ei tässä kuitenkaan ole ollut kyse siitä että korvattaisiin meidän tyttö uudella vauvalla vaan siitä että meillä riittää rakkautta toisellekin lapselle ja ollaan valmiita sellainen vastaanottamaan kun on tullakseen. Toipuminen on ollut raskasta, mutta kuten jo aiemmin totesin meidän sairaala oli ihan mahtava, parempia hoitajia ja lääkäreitä ei olis voinut sattua meidän vaikeaan tilanteeseen ja saatiin miehen kaa molemmat keskusteluapua heti ja se on jatkunut koko tämän puoli vuotta. Läheisistäkin on ollut tosi suuri apu ja miehestäni etenkin. Sairaalassakin totesivat heti tapahtuneen jälkeen että meistä tosiaan huokuu ulospäin miten paljon rakastetaan toisiamme ja ollaan toistemme tukipilareita.

Vielä lisään tähän: Mulle myös tämä ryhmä on ollut suureksi avuksi. On ihanaa olla ympäröity ihmisillä jotka ymmärtävät miten paljon voikaan ihminen kaivata lasta ja kuumeilla. Se tieto, että täällä on porukkaa joka ymmärtää pettymyksen karvaan kalkin kuukaudesta toiseen ja polttavan kaipuun, on älyttömän tärkeä mulle. Oon yrittänyt kyllä etten ihan liikaa iskisi teitä muita meidän tragedialla, mutta joissain kirjoituksissani on vaan puhuttava siitäkin. Meillä kaikilla on omat murheemme, enkä todellakaan halua pelotella muita.

anhe kirjoitti:
Eetula, minusta et todellakaan valita pienistä. Meille eka raskautuminen oli helppo ja kaikki sujui todella hyvin raskauden ajan, joten en voi ymmärtääkään millaista on joutua odottamaan ja toivomaan saakka pettymään. Jossain määrin tämä vauvaprojekti on ollut osa mun toipumisprosessia, joidenkin mielestä ollaan aloitettu yrittämään liian aikaisin, mutta ei tässä kuitenkaan ole ollut kyse siitä että korvattaisiin meidän tyttö uudella vauvalla vaan siitä että meillä riittää rakkautta toisellekin lapselle ja ollaan valmiita sellainen vastaanottamaan kun on tullakseen. Toipuminen on ollut raskasta, mutta kuten jo aiemmin totesin meidän sairaala oli ihan mahtava, parempia hoitajia ja lääkäreitä ei olis voinut sattua meidän vaikeaan tilanteeseen ja saatiin miehen kaa molemmat keskusteluapua heti ja se on jatkunut koko tämän puoli vuotta. Läheisistäkin on ollut tosi suuri apu ja miehestäni etenkin. Sairaalassakin totesivat heti tapahtuneen jälkeen että meistä tosiaan huokuu ulospäin miten paljon rakastetaan toisiamme ja ollaan toistemme tukipilareita.

Aivan ihana kuulla :) 
Mullekin eka lapsi oli "helppo" silloin en tiennyt että lapsettomuutta voi ollakin... tiedän tyhmää mutta olin naivi ja tietämätön kaikesta.... Nyt ei sitten tunnu mikään auttavan! 
Mies ilmoitti että rakastaa mua ja haluaa olla kanssani tuli sitten lapsia tai ei..... (mä kun annoin hänelle jo taka portin lähteä) 

Yleensä olen käynyt kerran päivässä kirjoittelemassa täällä, mutta nyt piti alkaa näpytteleen toiseenkin kertaan. Mielenkiintoinen keskustelun aihe, Mohveli. :) Meillä makkarin puolella touhutaan about joka toinen päivä keskimäärin. Välillä tulee tietty päiviä että peitot heiluu joka päivä, välillä esim. kerran viikossa. Etenkin oviksen aikaan jostain kumman syystä minä olen se aktiivisempi osapuoli, mies taas muuten. Joten kumpikin pidetään omalta osaltamme huoli että makkarissa tapahtuu. ;) Mutta ehdottomasti olen samaa mieltä kuin Inala, turhaan niitä kertoja laskee jos tahti on molemmille sopiva. Jos ei ole, niin silloin voi varmaan keskustella kumppanin kanssa asiasta, tai sitten - hankkia lisää puhtia vaikka niillä kivoilla alusvaatteilla. ;)

pikkutonttu: Tsemppiä klinikkakäynnille. Toivottavasti saatte hyviä uutisia, tulehan sitten kertomaan! *peukut pystyssä* :)

Eetula: Kannattaa kyllä pitää puolensa, jos tuntuu että asioita ei ole hoidettu kunnolla. Jaksamisia sinne. :)

JMH: No johan on hemmetti! Ärsyttävän myöhään ilmoittavat tuollaisestakin asiasta. :( Koitahan nukkua kunnon yöunet, jos huomenna olisi jo parempi mieli. *lohtuhalaus*

anhe: On kyllä ihailtavaa, miten sulla kaikesta huolimatta on noin positiivinen ja hieno asenne. Voimia teille <3

Josko sitä sitten nukkumaan.. ;)

Inala, kuulostaa ikävältä. :\ Toivottavasti saat asiaan selvyyden ja mieluiten pääset koko ongelmasta eroon.

Mohveli, olen miettinyt välillä vähän samaa, kun monet tuntuu pupuilevan päivittäin. Mutta eiköhän se vauva alkunsa saa vähän vähemmälläkin. :) Toisinaan puuhaillaan joka päivä, toisinaan vain jotain kerran viikossa. Minä taidan olla meilläkin se aktiivisempi osapuoli, mutta en kuitenkaan koe, etten saisi tarpeeksi usein. Toisinaan kyllä ärsyttää, jos itseä haluttaa eikä mies innostu. Onneksi näitä ei ole kovin usein (lähinnä oviksen aikoihin ja kuukautisten jälkeen jolloin voisi pupuilla useamman kerran päivässä). Enemmän "ongelma" on molempien väsymys ja stressi. Usein ei vain jaksa illalla muuta kuin käpertyä vierekkäin ja nukkua eikä päivälläkään kovin usein ehdi. Varsinkin nyt viime aikoina on tuntunut, että on aina vain väsynyt. Kenties kilpirauhasissa tosiaan on jotain häikkää, kun väsyttää, väsyttää ja väsyttää.

pikkutonttu, täällä on sormet ristissä, että lääkärillä menee mukavasti ja plussaat pian. :)

Voi Eetula, kurjaa tuollainen. :( Toivottavasti omalla lääkärillä saat kunnon hoidot ja lopulta sen pienen nyytin.

JMH, voi ei, julma maailma. :( Voimia miehen odotukseen. Ikävöinti on kamalaa.

anhe, teillä on kyllä hieno asenne. Hienoa että olette saaneet niin hyvää hoitoa niin hirvittävässä tilanteessa. Voimia kaiken keskelle.

Pitää vielä yhtyä muihin siinä, että täällä saa aivan mahtavaa vertaistukea. Käsittämätöntä kuinka paljon tuntemattomat ihmiset voi tukea. Tuntuu että ymmärrätte joitain asioita paremmin kuin mies, vaikka se aivan ihana ja ymmärtävä onkin. Mutta ehkä joitain asioita ei ymmärrä kuin samassa tilanteessa oleva nainen. :)

Heips pitkästä aikaan! :)

Mohveli; meilläkään ei aina hommat maistu.. joskus ollaan välillä niin väsyneitä ettei vaan jaksa.. mut noi seksikkäät alusvaatteet kuulostaa kyl hyvältä ;) ite teen juuri niin varsinkin jos haluan ettei mies mene liian aikaisin nukkumaan... :D

pikkutonttu; toivottavasti saat hyviä uutisia! Tsemppiä! :)

Eetula; en tiedä mitä sanoa.. toivon sydämmestäni että teille jollain ihmeen kaupalla plussa tuliskin <3

anhe; sanattomaksi vetää teille tapahtunut asia.. ihanaa että teillä on niin positiivinen asenne :)

Chipmunk86; toivottasti täti jättää tulematta :)

ainut; voihan piinaviikot.. toivottavasti siellä nyt plussa pärähtää :)

Korppi; sielläkin jännäillään, plussatuulia :)

_chilly; plussatuulia! :)

iita; harmittelut negasta! minkä merkkinen testi sulla oli? omakohtaisia kokemuksia vastaavanlaisista tilanteista on tullut apteekin omilla testeillä.. ihan värillisiä ja vahvoja viivojakin tullut n. 20-30min testin tehtyäni.. sen takia en enää ns. roskishaamuja kattele koska kuitenkin näissä tapauksissa negaa tarkoitti.. voihan olla että sulla onkin plussa seuraavassa testissä :) Tsemppiä!

Omaa; mitäs tässä, kp 35 meneillään tai vissii jo 36 kun ollaan jo tiistain puolella ;) CB:n testi kaapissa kummittelee mutta en vielä ole testannu.. aamulla ajattelin testaavani tai sitten keskiviikkona viimeistään ellei menkat jostain syystä tuliski :) perjantaina ollaan lähdössä lomalle :) sinne en ainakaan tätiä kylään haluaisi.. edellisiä kiertoja miettien niin ei välttämättä tulekaan.. kierto kun pisimillään on ollut 90 luokkaa.. tuntemuksia, hmm joo, jotain ollu.. kuvotusta ollu muutamien ruokailujen jälkeen mutta oon ajatellu että silloin on ollu kauhee nälkä ja sitten liian äkkiä syönyt.. pinna kireellä ihmeellisissä asioissa.. vatsassa ollut nyt viime päivinä kiristyksen tunnetta tai sellasta ihmeellistä painontunnetta johon liikkuminen auttaa.. limojakin ollu ihan kiitettävästi... noh, nää kaikki tietenkin voivat viittaa menkkoihinkin :D mutta väkisin tulee ajateltua että josko nyt olis meidän vuoro.. joko nyt olisin raskaana.. pakko vaan ajatella ja miettiä asioille muita syitä ettei taas liian korkeelta tippuis.. onneks on peffassa vähän pehmikettä niin ei luut murru ;D

mutta plussatuulia kaikille! Seuravaa plussa uutista odotellen! :)

Takaisin