Tervetuloa taas uusille :)
Samperin täti, kun on taas jokusen kuumeilijan löytänyt :/
Harmi myös että virtsatietulehdukset ovat iitalla ja chipmunkilla riesana. Luitko muuten Iita vastaukseni donnatestin suhteen ja jäikö kysyttävää?
JMH, Mulla on kanssa tooosi usein pää kipee. Panacodia olen syönyt jo vuosikausia, kun ei muulla lähde. Neurologit yms kierretty ja mulle on sanottu että on krooninen päänsärky. Olin estolääkityksellä ennen esikoista, mutta nyt siis ollu jo muutaman vuoden ilman. Niska-hartaseutu on kyllä tosi usein jumissa, et sieltä kans varmaan suurelta osin johtuu.. :/
Tässä kierrossa päätin olla ottamatta lääkkeitä oviksen aikaan ja siitä eteenmpäin, ettei niistä nyt ainakaan haittaa olisi :)
Lotte, greippimehu tosiaan lisää ns. hedelmälistä limaa jolloin simppasilla pitäis olla vähän paremmat edellytykset päästä päämääräänsä :)
Inala, voi kurjuus ettet miestäsi kerkeä kunnolla näkemään, ihan hanurista kyllä :/ Lyhyeltä kiertosi kuulostaa, mutta luteaalivaihe taas ihan ok. Verigreippiä minäkin puristin ovikseen asti, ne mehut on niin ytyjä ettei mee ees alas :)
Maikki92, tsemppiä tähän kiertoon ja oviksen odotteluun! :)
Mä kirjoitan blogia, mut ei kyllä liity tähän aiheeseen mitenkään :D
Vargynjalle kovasti tsemppiä uuteen kiertoon, harmistus oli suuri kun luin että täti saapui sittenkin :(
Mohveli, varmasti ihanaa saada mies pitkästä aikaa kotiin! :) Tuo yhteismajoittauminen vaatii jo hiukka kekseliäisyyttä oviksen hyödyntämisen suhteen ;)
Hannele#30 kyseli aiemmin miehen kuumeilusta. Meillä oli tosiaan alusta asti selvää että yhteinen lapsi halutaan. Oltiin suunniteltu että alotettas yrittäminen tän vuoden alusta, mutta marraskuun alussa mies ehdotti, että lopettaisin jo pillerit♥ Meillähän yhteistä taivalta on takana vasta viime kesästä, mutta eipä sitä aina tarvi vuosikausia yhdessä ensin olla ja asioita jahkailla, varsinkaan kun molemmilla jo ikää jonkin verran(32 ja 39).
Kovasti on mies mukana kuumeilussa, lastaa greippiä kaupassa kärryyn, puristaakin niitä mulle välillä. Yhdessä tutkaillaan donnatestin tuloksia ja foolihappollisia vitaamineja syö mieskin. Pupuilun jälkeen kysyi viimeksikin että haluatko nostaa jalat seinälle ja mietti että jos tästä sessiosta tärpää, niin kumpihan vauvasta tulisi :) Kun mahaa juilii, niin ääneen miettii että jospa siellä nyt jotain tapahtuisi :)
Koen siis olevani hyvin onnekas, kun on mies jonka kanssa voi asioista todella puhua ja joka toivoo lasta kovasti. Edellisen raskauden olin yksin.
Jippiina, kiva että paketti vihdoin tuli, minä vain hiukka myöhäsäs kirjoitteluni kanssa :)
Nyt sit vaan tsemppiä piinaavaan loppukiertoon ja toivotaan että plussa pärähtää testiin :)
ainut, hyvä että ovis tuli hyödynnettyä ja nyt vaan kovasti tsemppiä piinapäiviin! :)
Täällä alkaa ipana käymään niin kierroksilla, että pakko lähteä ulkoilemaan. Puoli kuudelta taas mut herättäny ja ekat tunnin meni ihan kohmeessa.
Omassa tilanteessa ei ihmeitä. Kp16 meneillään ja pieniä vihlaisuja silloin tällöin.
Odottelua ja odottelua vaan :)
Mukavaa vkl kaikille :)