Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kurjuus vargynja :( Laiha lohtu varmaan tällä hetkellä, mutta ehkäpä nyt tutkimuksissa löytyis sitten joku konkreettinen syy, jonka korjaantuminen helpottaa sitten sitä plussan saamista <3 ja paljon suklaata nyt vaan!>

Heippa kaikille!

Korppi kun kyseli listaa plussaneista, niin tässä sellainen.

Eli plussaneita tammikuun alusta 13, kyytiläinen pysynyt kyydissä (joista käsittäkseni tammikuun puolella 7 kpl):
elenna
babytar
Nunnuruu
Eleanora
PePa
Josma
Elma
helmiäippä
Hes_su
Nannannaa
Peikko83
salome23
Vehnä

Ja käsittääkseni kolme keskenmenoa tämän vuoden puolella.

Eli ei nyt ihan huono tulos kuitenkaan, että jotain koko ajan tapahtuukin! ;-)

Ja jos jollain on tarkempi tieto, niin saapi laittaa. :-)

Onnea Salome ja Vehnä!

Olipas tullu paljon tekstiä, kun olin reissussa ulkomailla. Kiva päästä taas mukaan juttuihin, vaikka nyt en kyllä jaksa kovasti kommentoidakaan. Luettu on ja tsempitän kaikkia täysillä!

Meillä ovis oli ja meni viikonloppuna, onneksi juuri ennen mun reissua. Ovulaation tikutin perjantai-illalla ensin davidin testillä ja varmistin clearbluella. Oli ekaa kertaa käytössä toi clearblue ja pakko vähän kehua, kun digi-raskaustesti on nii tylsä "ei raskaana"-teksteineen ni toi hymynaama oli aika kiva :). Pupuiltiin pe ja la ja oviksen veikkasin sunnuntaille. Tuntemuksia ei oikeen ollut, mut ei mulla koskaan. Ovis oli siis kp15, joka sopii ainakin viime kiertoon, joka oli 29 päivää. Nyt mennään dpo4 ja ei malttais odottaa sinne ensi viikonloppuun millään!

raskaus testiä testailtu mutta, negaahan se näytti... ovista ei olla testattu eikä meinattu ettei mee ihan liian yrittämiseksi. ei haluta mitää  päivän päälle juttuja. eikä haluta liikaa sitä että yrittää.. onpa taas vaikeasti selitetty :D muttaniin kuitenki tiedetää suunnillee koska on ovis niin säännöllisesti pari päivä välei ne peitot heiluu :D

Maikki92: Sama taktiikka meilläkin oli aluksi, mutta muutamassa kuukaudessa se lähti lipsumaan. Ensin kalenterin tarkkailu, sitten ovistikut, sitten tietynlainen liukkari, sitten foolihapot ja greipit.. Toivottavasti sulla on pitempi pinna kuin mulla. ;) Stressitöntä yritysaikaa toivotan! :)

Inala: Toivottavasti saat miehesi pian takaisin kotiin. Mikä dpo sulla nyt on menossa?

Sienna ja Lotte: Tervetuloa mukaan jutustelemaan! toivottavasti plussa pärähtäisi pian teillekin. :)

iita: Raskauskeijulta minäkin tilasin viikonloppuna ja eilen paketti tuli, eli se 3pv meni nyttenkin. Ei paha. Olen vain niin hätäinen. ;D Oletko tehnyt tässä kierrossa vielä yhtään r-testiä, vai ajattelitko odottaa siihen että täti mahdollisesti olisi myöhässä?

musicbox: Kun sulla kerta tuollaista on taustalla, niin kannattaa varmaan käydä lääkärissä jos vähänkään epäilyttää että jokin olisi pielessä. Saa sitten ainakin mielenrauhan. :)

anhe: Kyllä se kroppa onneksi pitää luonnostaan huolen siitä, että peittoja tulee heiluteltua oikeaan aikaan. ;) Itseäkin joskus oikein säälittää mies, minkälaisen hirviön kanssa se joutuukaan elämään kierron puolenvälien paikkeilla. :D

Nyytti: Hyvä, että ovis olikin vasta nyt, ei kierto jää liian tynkäläiseksi. Plussatuulia! :)

Vargynja: Pahoittelut labravastauksista. :( Samasta syystä tykkään enempi liuskatesteistä kuin digitesteistä (sen lisäksi että ne on niin kalliita). Se "ei raskaana"-teksti on vaan niin tyly, ettei sitä huvita joka kuukausi katsella. Paljon jännempää on tihrustaa niin liuskoja että onko siinä viivaa vaiko ei. :D

piia84: Haha. :D Tai sitten siellä on joku yksi yli-innokas joka tyhjentää joka kaupan greippivarastot. :D

JMH: Toimittu on. ;) Joskin viimeksi sunnuntaina, kun täälläkin mies oli pari päivää työreissulla. Mutta väittäisin kyllä, että ovis oli jo viikonloppuna. Toivottavasti ainakin. Kävitkö työterveydessä noitten pääkipujen takia?

Korppi:  Tsemppiä piinapäiviin ja plussapuhureita sinne!

kukka^^: Voihan se "oireettomuuskin" olla oire itsessään. Kunpa olisit nyt raskaana, olisi viimeinkin teidän vuoro! :)

ainut: Onnittelut oviksen bongaamisesta ja tsemppiä piinapäiviin nyt sinnekin! :)

Omaa: Jee, paketti tuli eilen ja minähän reippaana tyttönä heti testailin ovista. Eilen ja tänään näytti hyvin haaleaa viivaa, yhtä  haalea kumpanakin päivänä. Elän siis toivossa että ovis olisi ollut jo viikonloppuna (tai aiemminkin), silloin on ollut ainakin paljon enemmän actionia makkarin puolella. Mies oli nimittäin reissussa tässä pari päivää. Ja toisekseen nyt eletään jo kp23 ja mun kierto on ollut yleensä sen n.33-34 päivää lukuun ottamatta noita kahta edellistä.. Ens viikolla mun on jokatapauksessa tehtävä r-testi, perjantaina olisi nimittäin hammaslääkäriaika. :O

Täällä keskustelu vilkasta! Huonoja ja hyviä uutisia. Tsemppiä ja IIISOJA plussa tuulia ens kuulle. ++++++ Jollain teistä - näytti :( luin tuon tammikuun jälkeen + listan ja onhan meitä jo paljon!! Voi kun sais omankin nimen sinne. Sekstailtu ollaan joka päivä! Paitsi ei eilen jaksettu. Kokeilu menossa ja vain ainoastaan tämän kuukauden. Jos jaksaa niin seksiä joka ilta. Yksi päivä ilman seksiä tähän mennessä, hyvä me! :D toista lasta kun alettiin kuumeilee toi tämä tekniikka toivotun tuloksen. toisella kerralla tärppäsi ja takana kuukausi samalla periaatteella. ;) Tuli kyllä nyt tekstiä vain itestä. Tekstit lisääntyy sillä vauhdilla ettei pysy perässä. Kaikki luetaan, edelleen. :)

Hannele Täälä kans melkeensä luonnostaan menee tuo seksiä joka ilta :D tammikuussa jäi ihan muutama yksittäinn päivä välistä miehen reissujen vuoksi, reissut ei kuitenkaan sattuneet ovulaation aikoihin. Mutta eipä silti kyllä kahteen kiertoon tärpännyt :/ kolmas kierto siis lähteny käyntiin samalla linjalla! toivottavasti teillä kuitenkin tulosta näkyy nopeammin! :)

Viime kierrossa toki jo koitin ovulaatiota tikutella ja tulihan se sieltä lopulta :D nyt sitten mennään taas ilman.

Kävin tänään vahauttelemassa koipia ja PIRU että sattu!! eipä oo ennen noin kipeetä tehnykkää, perhana elämäni ensimmäisen mustelmanki sain siltä reissulta! kohtapa sitä saa taas mennä uudelleen....

Tämmöstä täällä tänään, nyt alkoi parin päivän vapaat ja poika ois huomenna menossa isänsä luo viikonlopun viettoon. Kattotaan mitä keksitään sitten lauantaille vai nukkusko vaan...

Inala ei oo kivaa ei... lekuri määräs lepoo ja lääkkeitä. Tän hetkinen diagnoosi niska-hartia-selkäjumista johtuva päänsärky. Maanantaina taas lekuriin ja neurologiakin suositteli =P. Harmi ettei toi neuro mee työterveyden piikkiin :/. Tässä on niin iso gynelaskukin tulossa, että huhhuh.
Teillä onkin sitten tosi kurja tilanne päällä. Toivottavasti eksä vähän antais periks ja laps vois tulla teillekin. Voimia sinne!

Korppi sitä mäkin toivon, ei toi stressi ainakaan yhtään helpota tätä särkyä! Lääkäri määräs sirdaludia yöks, joten eiköhän pari seuraavaa yötä nukuta hyvin, toivottavasti. Luotan siihenkin, että kun mies tulee kotiin, niin uni taas maistuu. Tieto toisen läsnäolosta on vaan jotenkin rauhottava.

Tervetuloa Lotte tännekin! 

kukka^^ rohkeutta testaamiseen ja peukut pystyssä, että tulos on toivottu :)

Nyytti tsemppiä ja pitkää pinnaa odotteluun...

iita mä olen ikuinen optimisti... ollut tähän asti. Kyllä noi keskenmenot on tehny epäileväiseks ja varovaiseks. Pessimisti ei pety, se on todettu.

Vargynja ihan väärä tulos, mutta minkäs teet :(. On sitten varma ainakin. Hyvä että nyt tutkivat. Sulla(kin) on ihan mies <3.

ainut loistavaa, että saitte oviksen hyödynnettyä! Nyt pidetään sitten vaan peukkuja... :)

Maikki92 en mäkään aluks kattellut edes kalenteria. Ovistestiä kyllä käytin vasta lääkärin määräyksestä... Jatkossa on tarkotus ottaa rennommin ja yrittää olla kyttäämättä mitään...

Jippiina Hyvähyvä, toivottavasti osu oikeaan :). Kävin kyllä työterveydessä. Inalalle tossa ekana kirjottelin niitä kuulumisia. 

Hannele#30 joo, kyllä mekin aika hyvin mennään tolla periaatteella, että joka päivä =). Pakosti niitä välipäiviäkin tulee ja ne tekee kyllä ihan hyvääkin. Mä en huolestu, vaikka tulis pari-kolmekin. Oon eläny sellasessa suhteessa monta vuotta, jossa taukoo saatto olla parikin kuukautta. Ei kai mikään ihme, että tuli ero??? Pakollisia pitkiä taukoja meille tulee tietty miehen työreissujen takia :(.

ON: Lääkkeitä naamaan ja lepoo oli siis lääkärin määräys. Lauantaina pitäis kyllä mennä ystävälle yökylään. Maailman parannusta tiedossa kera herkkujen ja juomien :). Merileskenä 22/30 ja ikävä sen kun kasvaa vaan. Sunnuntaina nään onneks poikasen, kun haen sen kanssani kyläileen miehen muorilla :).

Voimia ainut odotukseen, toivottavasti tärppäsi. :)

Pahoittelut negasta Maikki. Ymmärrän täysin tuon, ettei halua yrittää liikaa. Mekin pyritään siihen, ettei tosiaan menisi liiaksi yrittämiseksi ja stressaamiseksi.

Onnea Jippiina hammaslääkäriin. Onko tiedossa tarkastus vai jotain ikävämpää?

JMH, toivottavasti pääset säryistä pian eroon. Päänsärky on kyllä yks ikävimmistä tunteista. :(

ON: Tätikin sitten viimein löysi tänne. Lähemmäs kaksi viikkoa myöhässä. Pääseepähän viimein seuraavaan yritykseen. kp1 yk4.

Jippiina en ole uskaltanut tehdän vielä testejä. Ajatteli että odotan ainakin sunnuntaille tai pitemmälle ens viikkoon jolloin mahdollisesta oviksesta olis sitten sen 14-16 päivää ainakin.. Ellei sitten täti ennen sitä saavu! Muistan nimittäin, että tein noilla davidin testeillä esikoisesta testin, mihin tuli niin haalea viiva, että hyvä jos erotti ja olin silloin jo tietämättäni viikoilla 7+ jotain! Cb.n digitestiin rävähti 3+ viikoa samantien! Eli en tiedä niten herkkiä nuo liuskat sitten on ja kun se hormoonin määräkin lienee yksilöllistä ja minulla ilmeisen vähäistä alkuun?! JMH kunnioitan paljon sitä, että jaksat miehesi rankan reissutyön! Itse asuin mieheni kanssa seurustelumme ensimmäisen vuoden 150km välissämme ja muistan elävästi vieläkin se raastavan ikävän! Nyt reilun viiden vuoden jälkeen pieni erossaolo tekee jopa hyvää ;) Kateudella siis luen teidän juttuja joka iltaisista pupuiluista, ei sitä valitettavasti enää meillä peitto niin usein heilu.. Kuuluin vielä valitettavasti niihin naisiin, joilla ehkäisypillerit toimivat siinä mielssä hemmetin hyvin, ettei seksiä tehnyt mieli lainkaan ja paikat oli kuivat kuin sahara! Eipä ollut vahinkojen riskiä :) nyt tässä vihdoin ilman pillereitä on välillä jopa haluttanutkin! Ja varsinkin sen mahdollisen ovulaation aikaan! Huh huh, ei mieskään menannut muistaa päivää, jolloin 3 kertaa sai nautiskella ;)

Täällä myös ensimmäiset puolivuotta menivät pitemmillä välimatkoilla, ruhtinaalliset 350km oli välimatkaa mieheni kanssa :/ mutta jotenkin sen matkan vaan aina ajeli, niin että näimme viikoittain, parhaillaan kaksikin kertaa viikossa.... hulluhan sitä, tiedetään =P

Tänään sitten laskeskelin kuitenkin tuota mahdollisen ovulaation ajankohtaa, ja se sattuisi tämän kahden edellisen kierron mukaan olemaan ensiviikonloppuna, mikä on ihan hyvä, se sai tekemään lopullisen päätöksen reissuun lähdöstä, saadaan sitten edes yksi yö olla ihan kahden. Raskastahan siitä tulee matkoineen päivineen ja tuon pojan ketaleen kanssa :) mutta on se sen arvoista taas! Eipähän tarvihe liikkua vähään aikaan mihinkään ;)

Huomenia!
Eilen kävin lääkärissä ja tulehduksia ei ollut. Ja olokin on helpottanut huomattavasti :)
Meillä neiti menee tänään isovanhemmillensa viikonlopuks yökyläileen, niin saadaan viettää kahdenkeskeistä aikaa miehen kans pitkästä aikaa :)
Ainut paskamainen homma on että ollaan kaikin flunssassa, paitsi neiti on jo parantunut melko hyvin, pientä yskää enää vain.
Aika omanapailu juttuja nää mun tekstit mut nopeesti kun yritän tänne kuulumisia laittaa kun on toi yks vipeltämäs ja tekemäs pahojaan tuon tuosta. Hetki sitten esimerkiksi oli pissaansa maistelemassa potasta :DDD Äiti oli vahingossa jättänyt pissat pottaan.. äähh... :D

Vargynja nonni, niinhän se täti yleensä tulee sitten, kun on varmistunut ettei ole raskaana =P. Ärsyttävä tapaus, kun pitää jännityksessä niin kauan >=/.
Joo, sirdaludeilla kuvittelin saavani pitkät yöunet. No 23 jälkeen menin nukkuun ja 5.00 heräsin. Nukuin kyllä sikeesti ja sain sen jälkeen vielä unen. Ei oo kyllä levännyt olo. Tulehduskipulääkkeet alkaa varmaan jossain vaiheessa vaikuttamaan... toivottavasti!

iita mulla oli kyllä pillereitten aikaan kanssa selvästi kuivemmat limakalvot. Exän kanssa oli yleensä aina kuivaa kun saharassa. Ehkä en siks halunnutkaan kovin usein, kun aina sattu =P. Nykyisen kanssa se ei oo ollut ongelma... Se vaan osaa käsitellä mua. Tai oikeestaan riittää, että se vaan katsoo oikeella tavalla :D. Mutta nyt ilman pillereitä oon kyllä löytänyt taas itseni naisena uudestaan!
Kyllä jaksaminen on joskus koetuksella ihan todella. Jos tää ei olis todellista rakkautta, niin varmaan olisin jo lähtenyt. Kyllä se sen verran vaikeeta on välillä ollut. Alussa varsinkin ja nyt sitten tuoreena vielä nää 4 viikon erot... Mutta nytkin mies siellä suunnittelee meidän talvilomareissua. Ihana pakkaus, kertakaikkiaan! Ja hei, ens viikon lauantaina mä saan sen kotiin!!! Tottahan se on, että erossaolo tekee hyvää. Suhde pysyy tuoreena, vaikka on ollut jo pidempään yhdessä. Kun nyt vaan tärppäis, niin ei tarvis stressata sen takia, että jää oviksia hyödyntämättä...

piia84 no teillä on ollut kyllä melkonen ajaminen! Rakkaus on hullua :D.  
Voi että, ihania suunnitelmia, pieni irtiotto arjesta :). Me ollaan varmaan seuraavan oviksen aikaan lapissa <3.

musicbox flunssasta huolimatta, nauttikaa toisistanne :)!

Mun tän aamun fiilikset voi lukee tosta Vargynjalle kirjotetusta. Selkä pökkelönä, pää vähän parempi. Kohta pitäs lähtee vähän ulos koirien kanssa. Lääkäri kielsi siivoomisen ja kävelläkin saa vaan jos on pakko... Siivoomisen pystyn kyllä skippaan, mutta pakkohan noi eläimet on liikuttaa... Mukavaa perjantaita silti meille kaikille :).

Auuu, nyt se iski sitten virtsatientulehduksen prkl!! Aamu kuudesta on juostu vessassa ,itku silmässä, kun se vaan  SATTUU niin paljon!! Äsken pääsin labraan, mut tuloksia pitää odottaa iltapäivään.. Blandaan itseni karpalomehulla ja istun jalat ristissä Hoitsu kysy puhelimessa kun soitin labralähetettä, että olenko raskaana, vastasin, että "ei voi tietää, toivottavasti" Pystyisiköhän ne sen kattoo siitä samalla?? Jännää :) Ahdistaa kyllä se, että olen mielestäni jostain lukenut, että hyvin varhaisessa vaiheessa raskautta virtsatientulehdus voi aiheuttaa keskenmenon :/ tietääkö joku, pitääkö paikkaansa?

Myötätuntohalaukset täältä iita. Itse kans sain maanantaina virtsatietulehduksen ja kärsimys oli SUURI. Jos kysyivät sitä raskautta sen takia, että osaavat määrätä oikeat lääkkeet sitä ajatellen. Minä sain antibiootit, jotka soveltuivat myös raskaana oleville kun kerroin vauvantekohaaveistani.

En usko, että tulehdus aiheuttaa keskenmenon. Minua helpotti tosiaan tuo karpalomehun juominen ja c-vitamiini. Myös lämpimällä vedellä pesu helpotti hieman oloa. Ihmeparantumisen koin vasta kun sain ensimmäiset antibiootit nassuun. Toivottavasti paranet pian!!!

Heissan kaikille!

En oo koko viikolla täällä oikein ehtiny käymään, joten on hieman jäänyt piemntoon mitä täällä oikein on tapahtunut.
Vargynja: Pahoittelut negasta! Tiedän niin tuon tunteen! Ärsyttää ihan sunkin puolesta!
JMH: Tsemppiä sulle! Toivottavasti pian olo helpottuu ja ihanaa kun sulla on enää viikko odotettavaa!
iita: Sullakin tulehdus!? Toivottavasti paranet pian ja lääkkeet auttaa nopeasti!
Kaikille muillekin +++++tuulia ja kärsivällisyyttä piinaviikkoihin ja tsemppiä oviksen bongailuun!!!

Hieman omaa napaa: Mies tuli keskiviikkoiltana neljän viikon reissulta kotiin ja peittoja ollaan heiluteltu ihan urakalla! ;) Nyt on kuitenkin vasta kp5, joten toivottavasti halut pysyy korkealla koko kierron ajan. Oviksesta ei oo mitään hajua millon sen pitäis tulla, ku tuo edellinen kierto venyi niin pitkäksi. Aattelin kyllä, et alkaisin tikuttelemaan, mutta taidan yrittää bongata sen ihan luomusti. Laskurin mukaan sen pitäisi osua talvilomaviikolle ja ollaan sillon Lapissa lomailemassa. Harmi vaan, et mun vanhemmat tulee myös ja ollaan samassa mökissä... Ihana sitten peittoja heilutella ku kaikki kuulee kuitenkin... ;) Muista kuulumisista sen verran, että alkuviikolla kipeytynyt polvi on edelleen sökönä ja huolena onkin nyt sitten, että jos joudun leikkaukseen, jääkö vauvahaaveet täksi ja seuraavaksi kierroksi tauolle... Mut sen näkee sitten kun pääsen "oikealle" lekurille. Että semmosta tänne...

Jippiina Kiitoksia.meillä on nuo foolihapot jo käytössä.. itellähän se odotus ja kaikki on vähän isompaa ku tuolla ukolla. toivos vaan että tärppäis näi ettei tarvis ottaa niitä ovistikkuja tms :D yrittäny vähän säännöllisesti puuhata jos se ois sitte tärpin aika _:D

piia, mitäpä ei rakkauden eteen tekisi. ;) Mukavaa viikonloppureissua. Toivottavasti tärppää. Rentoutuminenhan siinä tunnetusti auttaa ja ehkä matka auttaa siinä. :)

Hienoa ettei löytynyt mitään ikävää musicbox. :) Toivottavasti flunssakin hellittäisi pian. Mukavaa kahdenkeskistä viikonloppua teille. :)

JMH, niin tuo tuntuu olevan. Voi kun pääsisi siitä vielä lähiaikoina kokonaan eroon. Kurja, kun et saa kunnolla nukutuksi. :/ Toivottavasti olo paranee pian. Ja voimia miehen odotuksen loppumetreille. Kohtahan se sieltä tulee.

iita, voi että tuollainen teillekin iski. :( Toivottavasti se talttuu pian. En kyllä osaa sanoa mitään tuohon keskenmenoriskiin.

Mohveli, kiva kun sait miehen taas takaisin. Toivottavasti saatte reissussa edes hieman kahdenkeskistä aikaa. ;) Mukavaa talvilomaa joka tapauksessa. Toivottavasti polvesi paranee eikä ole pahasti rikki. :\

Täällä ei mitään erikoista. kp2 menossa. Eilen illalla lähinnä tihkutti, tänään on sitten vuotanut oikein kunnolla. Ei epäilystäkään tädin läsnäolosta.

Nyt ois se kp 10 ovis pitäs tän sivun laskurin mukaan olla 28 päivä saa nähä..  vieläkin välillä vähän pientä masu kipua.. Nyt ollaan joka toinen päivä puuhattu. toivon todella että tää kolmas kierto tois tulosta meillekkin. toivon että kaikki meistä pääsisi äkkiä tuonne odottaja ryhmiin! BTW kirjoittaako tääällä kukaan blogeja olisin kiinnostunut lukemaan! :)

Takaisin