Maikki92: Sama taktiikka meilläkin oli aluksi, mutta muutamassa kuukaudessa se lähti lipsumaan. Ensin kalenterin tarkkailu, sitten ovistikut, sitten tietynlainen liukkari, sitten foolihapot ja greipit.. Toivottavasti sulla on pitempi pinna kuin mulla. ;) Stressitöntä yritysaikaa toivotan! :)
Inala: Toivottavasti saat miehesi pian takaisin kotiin. Mikä dpo sulla nyt on menossa?
Sienna ja Lotte: Tervetuloa mukaan jutustelemaan! toivottavasti plussa pärähtäisi pian teillekin. :)
iita: Raskauskeijulta minäkin tilasin viikonloppuna ja eilen paketti tuli, eli se 3pv meni nyttenkin. Ei paha. Olen vain niin hätäinen. ;D Oletko tehnyt tässä kierrossa vielä yhtään r-testiä, vai ajattelitko odottaa siihen että täti mahdollisesti olisi myöhässä?
musicbox: Kun sulla kerta tuollaista on taustalla, niin kannattaa varmaan käydä lääkärissä jos vähänkään epäilyttää että jokin olisi pielessä. Saa sitten ainakin mielenrauhan. :)
anhe: Kyllä se kroppa onneksi pitää luonnostaan huolen siitä, että peittoja tulee heiluteltua oikeaan aikaan. ;) Itseäkin joskus oikein säälittää mies, minkälaisen hirviön kanssa se joutuukaan elämään kierron puolenvälien paikkeilla. :D
Nyytti: Hyvä, että ovis olikin vasta nyt, ei kierto jää liian tynkäläiseksi. Plussatuulia! :)
Vargynja: Pahoittelut labravastauksista. :( Samasta syystä tykkään enempi liuskatesteistä kuin digitesteistä (sen lisäksi että ne on niin kalliita). Se "ei raskaana"-teksti on vaan niin tyly, ettei sitä huvita joka kuukausi katsella. Paljon jännempää on tihrustaa niin liuskoja että onko siinä viivaa vaiko ei. :D
piia84: Haha. :D Tai sitten siellä on joku yksi yli-innokas joka tyhjentää joka kaupan greippivarastot. :D
JMH: Toimittu on. ;) Joskin viimeksi sunnuntaina, kun täälläkin mies oli pari päivää työreissulla. Mutta väittäisin kyllä, että ovis oli jo viikonloppuna. Toivottavasti ainakin. Kävitkö työterveydessä noitten pääkipujen takia?
Korppi: Tsemppiä piinapäiviin ja plussapuhureita sinne!
kukka^^: Voihan se "oireettomuuskin" olla oire itsessään. Kunpa olisit nyt raskaana, olisi viimeinkin teidän vuoro! :)
ainut: Onnittelut oviksen bongaamisesta ja tsemppiä piinapäiviin nyt sinnekin! :)
Omaa: Jee, paketti tuli eilen ja minähän reippaana tyttönä heti testailin ovista. Eilen ja tänään näytti hyvin haaleaa viivaa, yhtä haalea kumpanakin päivänä. Elän siis toivossa että ovis olisi ollut jo viikonloppuna (tai aiemminkin), silloin on ollut ainakin paljon enemmän actionia makkarin puolella. Mies oli nimittäin reissussa tässä pari päivää. Ja toisekseen nyt eletään jo kp23 ja mun kierto on ollut yleensä sen n.33-34 päivää lukuun ottamatta noita kahta edellistä.. Ens viikolla mun on jokatapauksessa tehtävä r-testi, perjantaina olisi nimittäin hammaslääkäriaika. :O