Ihanaa, kun täällä on niin aktiivista porukkaa! :-) Mä täälllä jännäilen niin kovasti teidän puolesta, että on taas ihan pakko heittää kommenttia ilmoille!
Ensin oikein paljon tervetuloa (joillekin takaisin) Nonna-, mutka, White Christmas, Tyts ja _chilly ja pahoittelut niille, jotka on kokeneet menetyksiä. Valitettavan paljon näyttäisi niitäkin sattuvan. :-(
MUTTA entistäkin enemmän onnea ja tsempistystä nyt kuumeiluun ja toivottavasti tämä vuosi on SE vuosi teille(kin)! :-)
mutka, kuulostaa hurjilta nuo sinun kiertosi heittelyt ja samoin nuo tädin vierailujen pituus! Tulisin varmaan lievästi hulluksi, jos kaksikin viikkoa saisi tätiä kärsiä! Huh, huh!
ainut, kiitos! Yritän kovasti innostua asiasta, mutta ei oikein vielä uskalla.... Tosin olen saanut kuitenkin aikaiseksi sopia jo 1. neuvolakäynnin, joten kyllä tää kait pikkuhiljaa alkaa realisoitua.
JMH, kiitos! On kiva käydä lukemassa teidän juttuja ja sitten onkin jo pakko jotain kommentoida! :-) Sulla on vissiin jotain kevätväsymystä, kun niin väsyttää? Oon huomannut kyllä, että lenkkeily ja urheilu on yleensä mitä parhainta lääkettä vaivaan kun vaivaan. Niin, ja suklaa myös! :-)
Sli, lueskelin teidän juttuja pitkään jo tuolla Raskaaksi 2012 -ketjussa, mutta liityin porukkaan vasta marraskuussa ja nyt olenkin sitten tuolla toisella puolella, jonne toivon kovasti seuraa! ;-) Ja mitä ilmeisimmin kyllä sinusta näytän kohta saavankin sinne seuraa! Muuten, monikkoraskaudessa voi oireetkin tulla tuplana! ;-) Tosin, minä olen monikkoraskauden kokenut ja minulla ei silloin(kaan) ollut juuri mitään oireita. JÄNNÄÄ!
Mohveli, ärsyttävää tuollainen, kun täytyy arpoa noiden kiertopäivien kanssa! Miten sitä ikuna saa oviksen bongattua?! Mä en osaa varmasti ottaa kantaa, että mikä olis se kierron eka päivä, mutta muistaisin, että mulle on joskus kerrottu, että tuhrupäiväkin olis kiertopäivä, mut satavarma en ole... Tsemppiä uutee kiertoon!
Oih, Peikko83, mielettömästi onnea teille ja hurjasti tarrasukkia nyt matkaan! :-)
Onnea mielettömästi myös salome23 ja Vehnä! Tervetuloa raskausklubbailemaan ja tarrasukkia hurjasti odotukseen! :-)
Nannannaa, tervetuloa Raskausklubbailemaan! :-)
late_, hienoja uutisia olet kyllä saanut! Yksityisellä on kyllä niin ihana käydä. En ole enää vuosiin käynyt julkisella kuin pakosta (esim. raskauden ajan tutkimukset)... Tosin onhan se kallista, mutta niinhän sitä rahaa menee paljon turhempaankin.
Chipmunk86, kuulostaa kovasti ovis-oireilta nuo! Oviksen ajankohta voi olla hyvinkin yksilöllinen, kun käsittääkseni jo niinkin aikaisin, ku kp10 ja sitten haitari voi olla pitkäkin, riippuen kierron pituudesta.
Vargynja, mitä himettä siellä nyt oikein tapahtuu? Olisi varmaan kiva päästä johonkin suuntaan eteenpäin! :-( ARGH! Tsemppistä ja kärsivällisyyttä odotteluun!
ON: Ihan vaan sen verran, että sain lopulta sovittua 1. neuvola-ajan, joka olis 5.3. ja sitten varasin myös yksityiseltä varhaisultran, jonka sain kyllä vasta 12.3., jolloin viikkoja pitäisi olla jo yli yhdeksän. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, kun ollaan maaliskuun lopussa lähdössä isommalla porukalla talvilomareissuun ja siellä kuitenkin heti juomattomuus paljastaa minut, niin on ainakin helpompi sitten tunnustaa, jos/kun on itse todennut ruudulta, että kaikki hyvin. Että tällaista! Ihanaa, että tälle palstalle on plussatuuliakin kantautunut! Nýt vaan sisaret raskautumaan sankoin joukoin! ;-)