Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PepeXXL: mä huutelen tuolta kesäkuisten ryhmästä :) mä käytin juur noita davidin testejä eikä mulle tullu yhtään vääriä positiivisia tuloksia kummallakaan testillä. R-testin tein montapvää enne kuukautisia ja sain haamujen esi-isän noilla testeillä ja siit lähti tummuun, ja yritystä oli takana 9 kk et muutamat kerrat oli tullu testattua :) voisko se olla et kun sun kierto noin pitkällä et olis jtn hormooni perästä häiriöö? Joka antaa virheellisen plussan ovistestiin..? Niin ja ovis testeissä luottaisin parhaiten cb-digitestiin, itse siirryin sit siihen kun meni hermot viivojen tihrustamiseen :)

Muokattu viimeksi:
ihana kuulla että kaikki on hyvin bene nautihan odotuksesta ja kertoile oikeest kuulumisia kun ehit :)

kizu kiva kuulla sinustakin, mitäpä sinulle kuuluu ei ole aikoihin näkynyt?

on: täällä yhä enemmän alkaa tuntua siltä että kierto menee päin mäntyä nyt, hermot niin totaalisen kireellä taas ukon takia mutta ei sen enempiä siitä, syy on aikalailla sama mitä aina eli olen kuulemma laiska ja hyödytön.

Kizu en tiedä voiko vielä vaikuttaa kun e-pillereiden lopettamisesta on niin vähän aikaa. Mutta nyt jos ei vuoden vaihteessa ole menkat alkanut testaan vielä ja katson sitten eteenpäin. Turhalta tuntuu nää pitkät kierrot nyt :/

Musicbox.Voi että sul on jännät ajat päällä.Toivottavasti kerrot pian hyviä uutisia.
Pampero.Pahoittelut tädistä.
Gatusa.Toivottavasti ton ainesosan jättö auttais teitä ja saisitte pikkusen.ja paljon jaksamista sulle sinne.ei kyllä kuulosta kivalta et joutuu oleen kotona melkein koko ajan.toivon mukaan pääsette muuttamaan pian muualle. :)
Pepexxl.Pahoittelut negasta ja toivotaan et sieltä myöhemmin tulis se plussa.
Aamulle tsempit ja hali. kyllä se pikkunen teille vielä tuleee...
Chipmunk.Jaksamista piinailuun ja toivottavasti juoma jää juomatta.
Dawwe.Toivonmukaan täti ei tuu kylään...
Lumikki.Tsempit piinailuun...
Bene.Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista... :)
Kizu.Kiva kuulla et sulla kaikki hyvin.tsempit jatkoon.. :)

on.tänään kp.29 ja sellanen olo et hyvin pian täti tulee kylään.... :( eilen olin koko päivän joulu ostoksilla ja ottaa kyllä ihan kunnon päälle toi kantelu ja kävely kokopäivän. ja kävin päivän päätteeks moikkaas pappaani sairaalas joka on päässy osastolle eli pois teholta. :)

Moikka, tämä tytsy taitaa siirtyä tuonna Raskaaksi 2014 ryhmään. Tänään dpo 12 ja testi näytti negaa, vielä olis kaks päivää jäljellä lugeja, mutta tuskin siellä enää mitään kiinnittymistä tapahtuu :( tokihan pieni mahdollisuus vielä on, mutta jotenkin en usko siihen. Saapahan jouluna herkutella rauhassa :)

kiitos loora, kyllä tässä kärsivällisyyttä koetellaan, no onneks nukkuminen (se mitä pysty nukkumaa) autto ärsytyksee ni en ollu tänä enää ku takamuksee ammuttu karhu, saapi nähä mitä päivä tuo tullessaan, ainaki nyt aluks keitän riisipuuroa. :)

s1n1 tsemppiä ja tervetuloa sit tuonne raskaaksi 2014 ketjuun:)

on: kp 10/32 vissii, no näyttää siltä että ovis lähestyy vauhilla, saa nähä mitä kierto tuo tullessaan. ihanaa ei tartte laittaa ruokaa tänää ku eile tein ison annoksen shorbaa ja höyrytin sellasen varmaa 3,5kg sardiinei :) tosin se puhistaminen ei ollu kivaa ku piti suomut ottaa pois ja sit sisukset ja tuo määrä vei aikaa. viel on sellai 05-1kg sardiinei jääkaapissa putsattuna ku ei kaikki mahtun kerral.
kohta teillä on siel muutes joulu, onko erityisiä suunnitelmia? mehä ei jouluu vietetä mut silti oon sillai et haluun kattoo netist jos oon yksin ni muutaman ohjelman...perinne...

^ loora84 : tänks.. :) Onneksi on töitä ja joulu välissä, koittais urheilla väliin ja pitää mielen muualla ennen kuin voipi testailla... :)

Gatusa: nyt rupes tekeen mieli riisipuuroa! :)

Gatusa: en oo joteski viittiny tänne kirjotella, mut lukenut olen teidän kuulumisianne :) Tänne kuuluu hyvää sintti kasvaa ja kehittyy komeesti <3 kauheen vilkas kaveri on liikkeet tuntuneet jo useamman viikon :) tänään 16+4 <3

Plussatuulia ja voimia kaikille yrityksen eri vaiheisiin <3

lumikki sit sun pitää tehä joku aamu aamiaiseks riisipuuroa. ite olin eka et ei jaksais tehä mut sit aattelin et on sen verra kylmä täällä että paree syödä lämmin aamiainen esikoisen kanssa ni teinpä sit riisipuuroa kuitenki. onneks ei tartte laittaa ruokaa, ainoastaa siivota ja tiskata tänää. sit ehkä neuloa pitkästä aikaa ukon paitaa, sai mut suuttuu sen verra perusteellisest että en neulonu ja aina ku aattelin et neulon se avas sanaisen arkkunsa ja päätin että enpä neulokaan :)

kizu ihana että sinulla kaikki hyvin ja pikku nuppu on vilkasta lajia, ainaki tiedät et kaikki on kunnossa :) nautihan raskaudesta ja tulevasta joulusta :)

Heips kaikille!

Voih, mä en millään haluaisi siirtyä enää tuonne Raskaaksi 2014- ryhmään.. niin monta ryhmää jo roikuttu.. 2011 alkaen.. :/ täällä kp 19 meneillään.. että uutena vuotena voikin sitten testailla aikasintaan.. kaks kiertoo nyt ollu 30 päivää.. tosin tuskin tärppiä tulee ku pupuilut ollu vähemmällä..

Tsemppiä kaikille! Ja ihanaa Joulun odotusta <3 tulis nyt vielä lunta niin alkaa tuntumaan Joululta :)

Mulla ois kp 27/23-26 tai mitä kierto lienee. On ollu palelua ja väsymystä jaja pari kertaa semmosta repäsykipua vasemmalla puolella. Tänään on myös alaselkä ollu kipeenä, joka voi johtua myös siivouspäivästä ja ja tavaroiden nostelusta Se tunne raskaana olosta kuitenkin puuttuu, joten luulen kierron vaan venyvän. Jouluaattona testaan jos mitään ei kuulu, tosin jotenkin luulen että viikonloppuna jo tapahtuu sen oviksen perusteella.

S1N1.Älä vielä menetä toivoa...kuten Gatusa sanoi niin toiset saa vasta menkkojen jäätyä pois plussan. Toivon kovasti et sulla olis näin.
Kukka.Mä toivon kovasti et sun ei enää tarvis siirtyä raskaaksi 2014 ryhmään vaan saisit siirtyä johonkin odotus ketjuun..pidän peukut ylhäällä sulle. :)
Dawwe.Voi että sullahan on siellä tosi jännät ajat käsillä.Toivottavasti kerrot meille pian hyviä uutisia.

on.tänään olis kp.30 tää kierto on nyt mennyt ilman tikutteluu.jos limoista olisin jotain päätelly ni niitä tuli 1-4.12 eniten sit vähemmän tuli 6-8.12 mut ensit tie oliko ovulaatio ees sillon. 1.12 pupuiltii muuten tolla viikolla ei pupuiltu et en usko et o mahollist jos se ovis oli tollo loppuviikost..mut voihan ol et on vast nytkin mut limoi ei oo kyl pahemmin tullu.en kans haluis siirtyy 2014 ketjuun...toivon niin et saisin vie plussan täs ennen mut en kyl tahdo uskoo siihen et saisinsen..

Chipmunk, jännäilen täällä sun puolesta, että tuleeko jouluna täti vai plussa. Pidän peukut pystyssä ettei tarvis kuoharia juoda.

Paljon voimia Gatusa ukon ja muunkin kanssa. Toivottavasti kaikki vielä sutviutuu ja pääsette muuttamaan yhdessä onnellisesti Eurooppaan.

Siellähän on jännää Dawwe. Miten oikein maltat olla testaamatta jouluun asti? Toivottavasti saat plussan kun testaat eikä täti tule sotkemaan asioita.

Onnea BeNe hyvistä ultrakuulumisista. Ihana että kaikki on hyvin. ^^ Mukava kuulla sinustakin. Samoin kuin sinusta kizu ja hienoa että sielläkin on kaikki hyvin. Toivottavasti kaikki menee kummallakin hyvin loppuun asti.

Älä vielä luovuta S1N1, kuten muutkin on sanoneet testit näyttää osalle plussaa vasta kun menkkojen pitäisi alkaa. Pidän sormet ristissä että sinä kuuluisit niihin ja saisit plussan parin päivän päästä.

Ihan liian kauan oot joutunu yrittämään kukka. Toivon todella ettei sun tarvis enää ensi vuoden ryhmään tulla. Ois jo sun aika plussata. Mäkin toivon ja odotan täällä lunta. Ehkä meillä on vielä toivoa että saadaan valkea joulu.

Loora samoin, ei saa heittää kirvestä kaivoon. Jospa sun ovis olikin alkuviikosta jollon on hyvinki voinu tärpätä. Toivoa on kunnes täti tulee!

on: Alan epäillä että mulla on joku krooninen yskä. Ollut jo vaikka kuinka ja kauan. Välillä se menee pois - melkein - ja alkaa sitten taas pahentua. Nyt se on taas pahempi ja muutenkin olo voisi olla parempi. Jippii jos tuun jouluksi kipeäksi. Ehkä se menisi kunnolla pois jos syksy menisi pois ja saataisiin talvi ja pakkasta ja olisi vähemmän pöpöjä liikenteessä. Ja totta kai nyt kun en jaksa edes yrittää metsästää ovista tulee ovismaista limaa niin ettei sitä voi olla huomaamatta. :D Enkä edes tiedä onko se nyt oikeesti ovis vai ei. Ja toisaalta en välitä onko se. Ootan vaan ens vuotta et pääsen soittamaan ja pyrkimään tutkimuksiin. Ja silti ihan hiljaa mielessäni toivon varovasti että ei tarvis soittaa sinne vaan ennemmin neuvolaan.

Kiitos tsempeistä :) mullahan ois ne menkat alkanu jo tiistaina/keskiviikkona ilman noita lugeja, mutta tosiaan voihan se plussa sieltä vielä tulla. Taidan vaan varautua pahimpaan.

Vargynja toivottavasti saisitkin soittaa sinne neuvolaan :) tekis mullekin hyvää olla välillä miettimättä ovista yms. ollaan miehen kanssakin juteltu, että tää on mennyt niin yrittämiseksi, ettei petipuuhat kiinnosta enää muuten kuin oviksen aikoihin.

Oot kyllä kukka joutunut jo yrittämään liian kauan :( ootko harkinnut yksityistäpuolta, siellä ei varmaankaan tuu tylyä vastaanottoa vaan saisitte oikeasti apua? Mä kattelin tossa yks päivä niiden hintoja niin kyllähän ne maksaa, mutta toisaalta mä oon ainakin valmis maksamaan palvelusta ja hinnoista kuitenkin saa kelakorvauksen.

Toivottavasti Loora sinä saat sen plussan sieltä :)

Dawwe minäkään en ymmärrä miten pystyt olemaan testaamatta :) toivotaan, että saisit sitten jouluaattona parhaimman lahjan!

Lumikille ja kukalle sitten taas uuden vuoden lahjat :)

Gatusalle voimia ukkosi kanssa, mulla ois varmaan aikoja sitten mennyt hermot ihan totaalisesti. Olet kyllä kärsivällinen ja vahva nainen! Toivottavasti pääsisitte muuttamaan, jotta sinunkin elämä helpottuisi. En tiedä pystyisinkö elämään, jos pitäisi pysyä neljän seinän sisällä ja ei olisi kavereita lähellä.

kiitos vargynja ja s1n1 kyllä tässä hermoi koetellaa, ukko päätti oikei siskosa eessä haukkua uudestaa eilen mun ruuan...tosi kivaa. tänää sanoin et onko pakko leikkii kukkoa siskon edes ni totes ei hän leiki kukkoa, ei hän muuttan käytöstää yhtää normaalista, juu se ei ite huomaa. mä teen sillai yksinkertasest et katon rauhas mitä tapahtuu, sit se päätti et rupee leikkii mustekynällä et laittaa appelsiininkuoren paloi sisälle ja puhaltaa ne ulos, on vähä ku ase ja mä eile siivosin perusteellisest täällä. kunpa kaikki selviäis ja pääsis takas eurooppaa mahollisimman pian, varmaa sillai teen et esikoine käy ekan luokan täällä ja sit jos pääsee takas näyttää sen todistuksen ja katotaa miten toimitaa, tässä oon yrittän opettaa suomen oppikirjoist sitä mitä suomes käytäs läpi myös.

tsemppiä kaikille ja plussatuulia, toivottavast mahollisimman moni plussaa :)

Täällä on kp12 ja pitäis alkaa orientoitua oviksen tuloon, jos sellainen tulee tässä kierrossa. Jos tänään aloittais pupuilut ja jatkais joka toinen päivä-tahdilla. Pupuilussa onkin ollut parin viikon tauko meillä.

Tänne oli tullut niin paljon tekstiä etten pysty kaikille kommentoimaan yksitellen mutta näin yhteisesti, plussapuhureita kaikille! Ja pahoittelut niille joilla on täti kylässä.

Mä oon semmonen testaaja, että testaan vasta ku menkat on myöhässä. Ostan aina vaan cb digin ja tähän asti ku on sen 4pvä myöhässä eli kp 32 oon testannu koska pisin kierto ikinä on mulla ollu sen 30pvä ja seki oli sillon enneku aloin syödä pillereitä. Pillereiden jälkeen aina korkeintaan sen 28pvä.

Eikä tee ees tiukkaa olla testaamatta. Ei se usean testin tai aiempi testaaminen tuo tai hävitä sitä plussaa. Ei vaan tartte jahkailla onko vai eikö. :grin

juu ei se kannata hirveest kiirehtiä testaamisen kans, tulee vaa stressiä jos liian aikasin testaa, oon huomannu.

Takaisin