Kiitos tsempeistä :) mullahan ois ne menkat alkanu jo tiistaina/keskiviikkona ilman noita lugeja, mutta tosiaan voihan se plussa sieltä vielä tulla. Taidan vaan varautua pahimpaan.
Vargynja toivottavasti saisitkin soittaa sinne neuvolaan :) tekis mullekin hyvää olla välillä miettimättä ovista yms. ollaan miehen kanssakin juteltu, että tää on mennyt niin yrittämiseksi, ettei petipuuhat kiinnosta enää muuten kuin oviksen aikoihin.
Oot kyllä kukka joutunut jo yrittämään liian kauan
ootko harkinnut yksityistäpuolta, siellä ei varmaankaan tuu tylyä vastaanottoa vaan saisitte oikeasti apua? Mä kattelin tossa yks päivä niiden hintoja niin kyllähän ne maksaa, mutta toisaalta mä oon ainakin valmis maksamaan palvelusta ja hinnoista kuitenkin saa kelakorvauksen.
Toivottavasti Loora sinä saat sen plussan sieltä :)
Dawwe minäkään en ymmärrä miten pystyt olemaan testaamatta :) toivotaan, että saisit sitten jouluaattona parhaimman lahjan!
Lumikille ja kukalle sitten taas uuden vuoden lahjat :)
Gatusalle voimia ukkosi kanssa, mulla ois varmaan aikoja sitten mennyt hermot ihan totaalisesti. Olet kyllä kärsivällinen ja vahva nainen! Toivottavasti pääsisitte muuttamaan, jotta sinunkin elämä helpottuisi. En tiedä pystyisinkö elämään, jos pitäisi pysyä neljän seinän sisällä ja ei olisi kavereita lähellä.