Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei sitä kai kukaan oo vielä uskaltanut perustaa? Mäkin liityn sinne sitten :)

Täällä täti vihdoin pakkasi myös tavaransa eli km jälkeinen vuoto kesti noin reilun viikon verran. Olin jo varautunut et vuodan pari viikkoa :D
Ollaan miehen kanssa huomattu kuinka haasteellista on olla yrittämättä raskautumista vielä. Ei oikein ehkäisy innosta tässä kuussa :) No toivotaan että tammikuussa päästään luvan kanssa aloittamaan tärppipäivien metsästys :)

Onnittelut Gatusa pojalle hyvästä koulumenestyksestä.

Musicbox, pidän täällä peukut pystyssä ettei täti löydäkään sinne. Toivoa on vielä (jos se ei sitten tässä välissä ole kurvannut paikalle). Kurja että flunssa löysi sinne(kin).

Hienoa Pampero että luteaalivaihe pitenee. Eiköhän se raskautuminen ole helpompaa jos se on lähempänä sitä normaalia. :> Joko täti tuli kylään? Jos ei tullut, pidän peukut pystyssä ettei tule ollenkaan.

Onnea Bluerose konserttiin. :> Toivottavasti saatte jouluna lahjaksi tärpin.

Onneksi loora oot selkäkivuista päässy eroon. Varmaan tehny vaan hyvää, että pääsit viikonloppuna tuulettuun. :) Siellähän on jännät paikat kun lyhimmän kierron mukaan seuraavan kierron pitäisi alkaa ihan kohta... Toivottavasti ei ala ollenkaan vaan saat plussan.

Pahoittelut tädistä Catsie. :( Toivottavasti ensi kierrossa on parempi tuuri.

ON: Hmmmm.. Tänään on tuntunut vatsassa nippailuja ja en voi olla miettimättä voisiko olla ovista. Hyödynnetty se ainakin on jos siitä on kyse. Toisaalta limat eivät ole olleet siihen viittaavia. Toisaalta hällä väliä, en suostu vieläkään metsästämään tämän kuun ovista. Kyllä se jossain välissä on jos nyt yleensä ovuloin ja ehkä luonto hoitaa sen että se tulee hyödynnettyä. Jos ei hoida niin ensi vuonna uudestaan. Varmaan joka tapauksessa ensi vuonna uudestaan... Fiilis on joka tapauksessa ihan hyvä. Tänään oli vapaapäivä ja hyödynsin sen siivoamalla ja tekemällä joulukarkkeja, joita menee pariin osoitteeseen joululahjoiksikin. Vielä olisi yhtä jos toistakin tehtävää ennen kuin joulu saa tulla ja ensi viikko iltavuoropainotteinen ja iltavuoropäivinä harvemmin saan mitään aikaan, mutta kyllä tänne vielä joulu saadaan ja todennäköisesti ilman suurempia stressejä. :>

Oon joskus tänne kirjotellu kyfinä ja nyt vaihtanut nimerkkiä kun osasin :) ja nyt mulla aika sama tilanne kun cupcakella oli hetki sitten. (Ovulaatiotestin kanssa)

Tosiaan elokuussa jätetty pillerit pois ja nyt ollut 2 luomumenkat eka kierto oli 27 ja toinen 51.. No nyt menossa oisko kp43, viime viikolla tein ovulaatiotestin keskiviikkona ja torstaina muuten vain ja siihen tuli plussa ei tosin niin vahva kuin tänään ja tein tänään samasta virtsasta raskaustestin mikä oli negatiivinen. Mitä mun nyt kannattis tehä? Onko mahdollista että oonkin raskaana? Entä onko kokemusta noista davidin r-testeistä?

ImageUploadedByVau Foorumi1387139068.394020.jpg

Pepe, sen verran kokemusta Davidin liuskoista, että kun tein ekan haalean plussan iltapissistä puikolla, niin Davidin liuska oli puhdas nega, ei pienen pientä haamuakaan näkyny. Seuraavana aamuna digi anto vastauksen Raskaana 1-2... Itse en noihin Davidin liuskoihin luota enää yhtään. Suosittelen toista testiä, digi ainakin antais selkeen vastauksen. :) Toivottavasti plussa tulee!

Kiitos vastauksesta tyttötiikeri :) mitä oot mieltä että kuinka nopeasti mun kannattais tehä uus testi? Ja oon nyt lueskellu noista davidin liuskoista paljon huonoja kokemuksia :/

pepeXXL Minä plussasin viimeksi davidin liuskalla kun menkat oli viikon myöhässä.. Tuli semmonen haalea, mutta selvästi näkyvä viiva. Samana päivänä tein sitten päiväpissasta digin joka kertoi että olen raskaana 2-3. Että ei ne davidit ainakaan kovin herkkiä ole.

PepeXXL Minulla tuohon davidin ovistestiin tuli noin vahva viiva silloin kun ovis oli tosissaan päällä tai kun olin raskaana. Davidin raskaustestillä testasin siihen aikaan kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sain siihen silloin haalean plussan. Raskaana ollessa tuli tehtyä useamman kerran ylimääräiseksi jääneillä davidin ovistesteillä kokeiluja, kun piti huvikseen testata olenko yhä edelleen raskaana. :) Tuollaisia plussia niihin aina tuli. :)

Sen teen :) kertokaa luotettavin testi mikä kannattaa ostaa? Ja pakko varmaan aamulla tehä vielä ovistesti ettei vaan ole toinen viiva lähtenyt :D

Ja kiitos kaikille vastanneille!

Sekä tsemppiä kaikille muille <3

Heippa ! Täti kävi kylässä viimekierrossa joten jouduin käymään sen munatorven aukiolon ja nyt mennään sitten synnytyslääkärin arvioon seuraavaksi . Sain respetillä foolihappoa ja vinkin että lisää luomu-yritystä vaan . Nyt on sitten ovis hyödynnetty ja taas odotellaan

Omanapa;
Ekaa kertaa tikuttelin ovulaation! perjantaina aloitin ja eilen olikin sitte todella vahva viiva testissä ja samoin olo oli sen mukainen :wink + hyvin hyödynnettykkin! :wink :cool:
Äsken tein vielä yhden testin ja selkeä ero eiliseen kun ei edes haamua noussut, kontrolliviiva kylläkin! kp15 bongattu ovis, nyt dpo1.. ? :) Irtoaminen siis eilen, tänään tai huomenna.. ?? o_O

Käytin apteekista Onni-ovulaatioliuskoja.. :) 15kpl/ n. 21 €

nyt jännäillään tärppääkö.. :)

pepeXXL; eiköhän se plussa sieltä sinulle tule! :hello2

Muokattu viimeksi:
tsemppiä pepexxl, toivottavasti plussa tulee :)

plussatuulia kaikille täällä ja tsemppiä...

on: kp 8/32 eikä ihmeitä täti poissa, minä patistelin aamun kunniaks ukkoa ottaa yhteyttä mun lääkärii joka kattoo hänen testitulokset koska mä haluun tietää mikä on homman nimi ja miten edetään, voidaanko yrittää taas (tosin eipä mua hetkauttanu tänää yhtää tuleeko lupa vai ei piti vaa saada kellistettyy ukko ku sellai olo) oletan et joulun jälkee vast tärppipäivät ni eipä tartte stressata.

Kiitos kaikille :) tänään haen apteekista apteekin oman testin ja cb digitestin. :) ja yritän malttaa odottaa aamuun asti testaamista.

Aamulla tein taas ovistestin aamupissasta ja taas tuli tumma viiva heti vaikka eihän sais(?) tehä koska voi näyttää laimeampaa. Mutta toi oli ainekin niin kirkas viiva että ei kyllä vaikuttanut mitenkään :D

Gatusa. Ei tässä ole kerennyt mitään kummempaa puuhastelemaan. :) Oikeastaan vain töitä, arjen pyörittämistä, sairastelua ja niin no, tulihan tuossa juhlittua meidän neidin 2-vuotis synttäreitä. Juhlat sujui hyvin ja neiti oli aivan mahdottoman innoissaan kun oli tupa täynnä porukkaa, lahjat ei niinkään kiinnostaneet. :D

Menkkoja ei näy vieläkään.. Nyt on menossa kp 28/28. Mut epäilen että täti kurvaa hyvinkin pian paikalle. Tuntunut jo parin päivän ajan jotta menkat tulee, mutta sitten ole tulleetkaan. Ota nyt tästä selvää. :)

toivottavast musicbox menkkojen viivästyksen syy ois se että niitä ei tule ja pikkunen on kyydissä :) varmasti oli tyttö innoissaa ku paljon porukkaa, niin se aika menee vaa nopeesti eikös? :)

Vargynja: Hyvä et yödynnätte mahdollisen oviksen :) Ja vaikkei sitä ovista tosiaan metsästäis, niin kannattaahan sitä aktiivisesti makkarin puolella kuitenkin olla. Kiva kuulla, että fiilikset sulla on kuitenkin hyvät. Koska se on aika oleellista mielestäni tässä yrittämisessä ja odottamisessa. Että oma mieli pysyisi mahdollisimman hyvänä pettymyksistä/jännityksestä/odottamisesta huolimatta. Aina se ei helppoa ole :( Noi sun joulukarkit kuulostaa kyllä niin ihanalta lahjalta ja muutenkin ihanalta joulupuuhalta :)

Musicbox: jänniä aikoja eletään siellä! :)

pepeXXL: jompaa kumpaa tuo varmasti on, joko raskaus tai ovulaatio :)

Lumikki: nyt on hyvin ajoitettu siis ja (toivottua) tulosta odottelemaan! :) Tsemppiä!

butterfly85: Tsemppiä teille tulevaan, toivottavasti tärppi tuolisi luomusti ja pian :)

Gatusa: Jollei haittaa että kysyn, niin teilläkö ei mitään syytä ole useisiin keskenmenoihin löytynyt?

Kyllähän se täti tänään tuli, dpo 13. Mulla on aina ollut normaalia lyhyempi (alle 14vrk) luteaaliaika, ja oon kaksi kertaa tullut helposti raskaaksi. Mutta nyt mua huolettaa uusi "oire", siis tiputtelu/tuhruvuoto ennen kuukautisia. Tällä kertaa sitä kesti päivän ennen kuukautisten alkamista. Olen käsittänyt, että se voi olla merkki jostain ongelmasta (keltarauhashormonin ehkä?) ja voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa :( Äkkiseltään ainakin löytyi vain vähän tietoa googlettamalla... Se vielä yhdistettynä näihin pitkiin kiertoihin niin ei oo kovin korkealla odotukset raskaaksi tulon suhteen :( Kyllä tässä mielessä pyörii, että onko mussa jotakin vialla vai johtuuko tää siitä että imetän vielä 2 kertaa/vrk. Lopetan varmaan ensi kuussa imettämisen ja jos sen jälkeen vielä pari kiertoa menee näin, niin hakeudun gynelle...

Eli ensi vuoden ketjuun täälläkin mennään. Mutta jos nyt ensi kiertoon saisi VIHDOIN kunnolla yritystä! Tai siis on saatava :) Onneksi mies on ihan mukana tässä jutussa.

juu ei haittaa pampero että kysyt, juu näyttää siltä että ei ol tietoa mistä johtuu keskenmenot ni oman tuntuman perusteel jätän yhen ruuan pois josko se auttas. tuo imetys pitää prolaktiiniarvot koholla tietääkseni ja se voi ehkästä raskautumista vissii.

juu ei haittaa pampero että kysyt, juu näyttää siltä että ei ol tietoa mistä johtuu keskenmenot ni oman tuntuman perusteel jätän yhen ruuan pois josko se auttas. tuo imetys pitää prolaktiiniarvot koholla tietääkseni ja se voi ehkästä raskautumista vissii.

Takaisin