Vargynja: Hyvä et yödynnätte mahdollisen oviksen :) Ja vaikkei sitä ovista tosiaan metsästäis, niin kannattaahan sitä aktiivisesti makkarin puolella kuitenkin olla. Kiva kuulla, että fiilikset sulla on kuitenkin hyvät. Koska se on aika oleellista mielestäni tässä yrittämisessä ja odottamisessa. Että oma mieli pysyisi mahdollisimman hyvänä pettymyksistä/jännityksestä/odottamisesta huolimatta. Aina se ei helppoa ole
Noi sun joulukarkit kuulostaa kyllä niin ihanalta lahjalta ja muutenkin ihanalta joulupuuhalta :)
Musicbox: jänniä aikoja eletään siellä! :)
pepeXXL: jompaa kumpaa tuo varmasti on, joko raskaus tai ovulaatio :)
Lumikki: nyt on hyvin ajoitettu siis ja (toivottua) tulosta odottelemaan! :) Tsemppiä!
butterfly85: Tsemppiä teille tulevaan, toivottavasti tärppi tuolisi luomusti ja pian :)
Gatusa: Jollei haittaa että kysyn, niin teilläkö ei mitään syytä ole useisiin keskenmenoihin löytynyt?
Kyllähän se täti tänään tuli, dpo 13. Mulla on aina ollut normaalia lyhyempi (alle 14vrk) luteaaliaika, ja oon kaksi kertaa tullut helposti raskaaksi. Mutta nyt mua huolettaa uusi "oire", siis tiputtelu/tuhruvuoto ennen kuukautisia. Tällä kertaa sitä kesti päivän ennen kuukautisten alkamista. Olen käsittänyt, että se voi olla merkki jostain ongelmasta (keltarauhashormonin ehkä?) ja voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa
Äkkiseltään ainakin löytyi vain vähän tietoa googlettamalla... Se vielä yhdistettynä näihin pitkiin kiertoihin niin ei oo kovin korkealla odotukset raskaaksi tulon suhteen
Kyllä tässä mielessä pyörii, että onko mussa jotakin vialla vai johtuuko tää siitä että imetän vielä 2 kertaa/vrk. Lopetan varmaan ensi kuussa imettämisen ja jos sen jälkeen vielä pari kiertoa menee näin, niin hakeudun gynelle...
Eli ensi vuoden ketjuun täälläkin mennään. Mutta jos nyt ensi kiertoon saisi VIHDOIN kunnolla yritystä! Tai siis on saatava :) Onneksi mies on ihan mukana tässä jutussa.