Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vargynja.Voi vitsi uskon et toi pitkään jatkunu yskä alkaa ottaan päähän. :( toivottavasti nyt et tuu pahemmin kipeeks ja varsinkaan jouluks.pikaista paranemista sinne siis.... ja sehän olis aivan mahtavaa jos teillä nyt tärppäis ja pääsisitkin soitteleen neuvolaan... puhallan kovaa sinne plussa tuulia!! :)
Gatusa.Niin kun moni on sanonu ni oot kyl sitkee ja vahva ihminen. Mä en meinaan vois elää noin et olisin vaan koton ja sit vie joku ilkeilis..toivottavast sun miehes alkaa ymmärtää ja arvostamaan sua kunnolla.Tsemppiä ja toivon kovasti et pääsette pian Eurooppaan...
Aamu.Onnea oviksen hyödyntämiseen...
Dawwe.Pahoittelut tädistä. :( alkoivat just ärsyttävästi vie ennen joulua...

on.tänään kp.31 ja ei oo oikeen mitään ihmeempää oloo..paitsi et nyt on kolmas ilta kun väsyttää ja välil paleltaa ja öisin mul on ihan hullun kuuma.ehkäpä mä vaan oon tulos kipeeks...vielä tarvis lähtee ostaan loput joululahjat huomenna siis..ja sie on varmaan ihan kivat ruuhkat mut kun on tämmönen pöllö et ei ikinä opi ajois tekee ostoksii.. :D

Eipä mua tää tädin vieralu paljon rassaa, pääsen sinne keikalle ens syksynä ja vierailuki kestää max 4 päivää niin joulun saa oikeestaan olla ihan rauhassa.

Oviskin taitais sattua just vuojenvaihteen ja sen jälkeisein viikonlopun tienoille. Saattais mieski siis jopa olla kotona ja mahdollisuudet olla paremmat ku tähän asti.

Mutta tulkaahan muutki sit jatkoketjuun jatkamaan juttua. Prempi toki jos pääsisitte kokonaan toiselle puolelle, mutta mikäli yritys jatkuu ni pysykää mukana jutustelussa!

Sulla on Dawwe ihanan positiivinen asenne vaik täti jyllää.. :)
mä luulen et mäkin joudun sinne 2014 raskaaks ryhmään liittyyn..vielä ei siis tädistä merkkiä mut jotenkin vaan on sellanen fiilinki..

hyvä ettet anna dawwe tädin pistää maihin, aina kaikesta tuppaa löytyy hyvät puolet. :)

loora mä oon todennu et hei mähä alan olla samanlaine ku ennen jippii eli en ol enää hissun kissun vaa annan kuulua jos on aihetta :) eipä ukko oottanu iha sitä multa tässä maassa. tääl on iha hirvee keli nyt, satanu yöllä ja aamun aikana.

Täällä tulee vettä kans koko ajan et ei yhtään joulunen ilma oo ja muutenkin niin synkkää.. :( Tarvis asuntoo alkaa siivoomaan vaik onneks vietämme joulun anoppilas ja sit sen jälkee joulupäivänä mun vanhemmille et ei tarvii ite järkätä mitään vaan pääsee valmiisiin pöytiin. :)
Hyvä Gatusa et annat myös takasin ukolles. :)
Täti ei oo viekään tullut et joko on taas pitkä kierto tai sit jotain ihanaa... nyt siis kp.32

niin sitä piti vie sanoo et tekis niin mieli ennen jouluu vie testata mut jotenkin mun pää sanoo et ei älä tee testiä vielä...entie miks nyt on semmonen olo..ku yleensä on tullu noil tikuil testailtuu mut nyt mul ei oo ollu niit enkä oo halunnu ostaakkaa.jotenkin outoo multa kun yleensä oon halunnu ihan kauheesti testail ja nyt on semmonen et ei saa testat vaik välil mieli tekiski.taitaa tulla multa nyt aika sekavaa tekstii mut koittakaa ymmärtää... :D ehkä mun alitajunta tietää et täti tule kumminkin..

Näin toissa yönä, että tein hullun monta testiä, jotka kaikki näytti positiivista, täti myöhässä pari päivää... Tänään aamulla testi näytti tältä...

Onkohan tää vaan korvien välissä? Vai näkeekö joku muukin siinä haamun?
IMG_5058.JPG
IMG_5058.JPG

Vähän on epärealistinen olo ja miehellä tietenkin puhelin kiinni, kun se on töissä :D Ja ekaa kertaa sillä on puhelin kiinni, kun lähti niin kiireessä. Tästä tulee pitkä päivä ootella miestä kotiin! :D

Vau Santra! Toivottavasti vahvistuu! Itsellä kp14, tänä aamuna pupuiltu. Ovistestissä kaksi selkeää viivaa mutta kyllä se testiviiva oli hentoisempi. Pitää kattoa huomisaamuna uudestaan.

Santra voi että ihania uutisia on aina kiva lukee..Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan... :)

on.Ei tarvi testailla alkoi just tuleen täti kylään.. :( eli se ovis oli just sillon loppuviikost jollon ei pupuiltu..MRRRRR...kp.1 ja yritys kerta 4 lähti käyntiin...eili siirryn kirjotteleen sinne seuraavaan!

Onnea haamulaisesta Santra87!!! Nyt peukut pystyssä, että haamu siitä vahvistuisi ja kyytiläinen pysyy matkassa mukana. :)

Omaa: kp 26/28 menossa ja perjantaina alkoi ihmeellinen tuhruvuoto, jota tulee silloin tällöin siteeseenkin asti??? :confused004Lämmöt ovat pysyneet sitkeästi ylhäällä tarkoittaen, että menkkoja saisi kuitenkin vielä odotella? Eilen aamusta tein raskaustestin, mutta puhdas nega tuli. Nyt pelottaa, että kroppa taitaa olla kunnolla sekaisin vieläkin keskenmenon jäljiltä tai jotain muuta outoa menossa. No odotellaan josko menkat kuitenkin saapuisi ja sitten kyllä menen käymään ensi vuonna gynekologilla tsekkaamassa onko paikat kunnossa.

Tämäkin tytsy siirtyy ens vuoden ryhmään, täti päätti saapua jouluksi kylään.

Varovainen onnittelu Santralle, ihanaa, että edes joku saa maailman parhaan joululahjan :)

Takaisin