Raskaaksi 2013

Onnea Aamu oviksen hyödyntämiseen, toivottavasti tulee sitten se paras joululahja. :> Oon tässä huomannu että välillä on ihan hyvä olla miettimättä ovista liikaa. Stressiä se kyttääminen vaan lisää.

Pahoittelut tädistä Dawwe. Hienoa että pystyt suhtautumaan asiaan noin positiivisesti. Ehkä se positiivisuus palkitaan tässä kierrossa. :>

looralle samoin pahoittelut tädistä. :sad001 Voi kurja kun se taas löytää monen luo. Kiitos tsempeistä, nyt tää yksä alkaa ehkä olla paranemaan päin. Nyt voin vaan toivoa että se lähtee tällä kertaa lopullisesti ja syödä paljon yskänlääkettä ja kurkkupastilleja. Lämmintä glögiä on myös mennyt aina iltasin.

Hienoa Gatusa että olet entiselläsi. Pidä vain se ukko kurissa, ei naisia sovi ihan miten sattuu kohdella!

Onnea Santra ja paljon tarrasukkia! Kyllä tuo ihan selvä haamu on. ^^ Pidän peukut pystyssä että se lähtee vahvistumaan.

Onpas outoa Chipmunk. :meh: Toivottavasti ei tarkoita mitään ikävää. Ehkä se olisikin jotain valemenkkojen tapaista ja tädin sijaan tulisi vielä plussa.

S1N1, pahoittelut tädistä. :sad001 Ensi vuonna sitten saa haikara löytää sinne.

Se siitä joulurauhasta sitten. Aina yhtä rasittava (no okei, on se joskus ihan kivakin) anoppi päätti tulla meille jouluksi. Perjantaina se tänne tupsahti ja on tässä hermot olleet kireällä muutamaan otteeseen. Töitä on myös ollut ihan kiitettävästi, mutta jotenkin on silti saatu joulua kasaan. Miehen laitan vielä huomenna vähintään imuroimaan sillä aikaa kun olen töissä. Villasukat joita siis teen isäpuolelle on melkein valmiit. Toisesta puuttuu vielä kärkikavennusvaihe ja sitten onkin päättelyä vaille valmis. Kyllä ne siitä siis vielä valmistuu. :> Kuten tuossa looralle jo höpöttelin, on yksä jo paranemaan päin. Ei se vielä parantunut ole, mutta ei yhtä kamala kuin aiemmin. Hyvää joulua kaikille jo etukäteen! En välttämättä ehdi enää huomenna tai aattona täällä käydä.
 
On; kirjottelin jo väärään topiciin oviksen jälkeisiä oireita.. tänään dpo8 ? :) , "oireita" jos voi edes semmosiksi kutsua.. kylmä/kuuma , jatkuva jano --> pissattaa jatkuvasti, pientä päänsärkyä, jäätävä mahan turvotus monta päivää (ei mee housujen napit kiinni, voi tosin johtua herkuttelustakin.. :D ) , alamahan menkkamaista särkyä, joka tän aamun aikana juilinu oikealla puolella ehkä myös hivenen lonkan puolella..

Ens viikolla sitte selviää oliko oireet ajankohtaisia vai toiveita vain.. :) vauveli saa jatkaa tuloaan sitte ens vuoden puolella jos ei nyt tärppää..


Mutta, ihanaa joulun aikaa kaikille!! Herkutellaan ja rentoudutaan, jos se vaikka auttais irtaantuun tästä kuumeilusta.. :wink
 
no niin vargynja hienoa että sukat on käytännössäottaen valmiit. jaksamista anopin kanssa mulla se on juurikin sitä aina ku käly tupsahtaa yllättäen kylään (käyttämään nettiä). nautihan joulusta, täällä ollaa myrskyn kourissa ku illal alko kaatosade johon tuli mukaa ukkosmyrsky ja se jatkuu edelleen eli kaupunki tulvii, pysymme siis sisällä.

tsemppiä lumikki piinaviikoille :)

harmi s1n1 että täti tupsahti sinne, yritähän nauttia joulusta silti :)

näin etukäten kun ei tiedä miten te täällä ehitte oleen ni hyvää ja rauhallista joulua kaikille :) (minä en vietä joulua kun muslimi olen mutta toivotan teille joka tapauksessa )

on: ovis lähestyy ja hyötyliikunta on tullu taas tutuksi. mä sain ahaa elämyksen mitä rupeen tekee, toivottavast saan vaa anopin luota ompelukoneen ku se on siellä turhana pölyttymässä... mä päätin alkaa suunnittelijaks ja myydä mun tuotteita eli alan tekeen sek aikuisten että lasten vaatteita ja laukkuja myyntiin, oon aatellu et myyn netissä kunha saan vaa materiaalit. mitäpä ootte mieltä mun ideasta?
 
S1N1, pahoittelut tädin saapumisesta! Kurjaa että menee vuoden 2014 puolelle. No, enköhän mäkin sinne vielä siirry.

Kiitos Vargynja! Olet oikeassa siinä että oviksen kyttääminen voi aiheuttaa liikaa stressiä. Esikoista yrittäessä lopetinkin nopeasti sen kun en ovista bongannut. Nyt olen tikuttanut parissa kierrossa ja se on auttanut hahmottamaan oviksen ajankohtaa. Huomasin että se on mulla vähän myöhemmin kun olin luullut.

Lumikki,
tsemppiä! Ties vaikka oireet ei olisikaan menkoista tällä kertaa. Ihanaa joulua sinnekin! :)

Gatusa, hienoa että keksit itsellesi puuhaa. :) Mites oviksen kanssa?

ON: tänä aamuna testiin tuli vahva ovisplussa eli testiviiva tummeni kunnolla eilisestä aamusta. Eilen aamulla pupuiltiin ja tänään pitäisi varmaan myös tehdä talletusta jos vaan saadaan onnistumaan. Ollaan nimittäin lähdössä jouluksi anopin nurkkiin joten siellä puuhaaminen vaatii vähän kekseliäisyyttä. Mutta kyllä me jotain keksitään. :)
 
Viime vuonna myö aloitettiin yritys juuri joulun aikaan ja oviskin ois saattanu olla jo joulun korvilla. Sit annoin miehelle tiukan ukaasin että ku miun äidin luokse kerran mennään niin siellä ei sit nussita. No eihän siitä mitään tullu, keskellä yötä sinne omalla avaimella päästiin ja ku ei ketää kuulunu ni siinä se "siellä ei sit nussita" meni saman tien. Aamulla sit äiti naureskeli et oltiin myö hereillä ku työ tulitte ni siin ei oo viereisissä huoneissa paljo auttanu vaikka kui hiljaa yritettiin olla. Mies oli kaikkea muuta ku oma iloinen itsensä, taitaa olla ainoa paikka missä oon nähny sen niin vaivaantuneena ku mitä loppujoulun. Sama meininki kyl jatkui silti ku pikkuveli ravas kylillä tai nukkui yläkerrassa ja äidillä ja hänen miehellään oli paljon menoja... :p
 
Aamu ovista odotellessa se on jossai tällä viikolla ehkä viimeistää uuden vuoden aattona kaiken järjen mukaan. pitää varmaa huomenna vähä testailla ovista ku viime testit näyttän negaa.
 
Hyvää Joulua jokaiselle! :)

Onnea oviksiin ja plussapuhureita oikein myrskyn lailla kaikille :wink

Omaa; kp 24 meneillään.. pupuiltu on ja ihan ahkerasti siitä lähtien kun täti pakkasi laukkunsa ja lähti.. ja taas tuntemuksia niin että korkeelta tiputaan ja lujaa.. :sad001 rinnat tuntuvat turvonneilta, alavatsaa kipristelee, ja tuntuu että vyöllä kiristettäis.. valkovuotoa tulee niin että alushousutkin kastuu.. :eek: tosin kaikki voi viitata menkkoihinkin.. mieliala vaihtelee tietysti joka toinen sekuntti.. *huokaus* nää on taas niitä että pettymys tulee kuitenkin.. kuinka sitä vielä jaksais.. vauva uutisia satelee joka puolelta.. koska on meidän vuoro?

ei muuta kuin joulu ruokaa naamariin ja kohti uutta vuotta.. toivottavasti parempaa sellaista ihan jokaiselle :)
 
dpo10 ; eilisestä asti vihlovia kipuja munasarjojen kohdilla ja alavatsalla.. Turvotus jatkuu. Alaselkä särkyä.. :)

Mites muilla? joulu sujunut hyvin? :santa
 
Heips!

Joulu sujunut hyvin, vaikkakin työn merkeissä.. ens vuonna toivottavasti vapaalla Joulun :)

Väki alkanut siirtymään jo seuraavaan ketjuun.. mä en millään vielä haluaisi..

kp 26 siis tänään.. oireita suuntaan tai toiseen.. välillä on alavatsalla painon tunnetta.. rintoja välillä nippaillut.. tosin tuntuvat turvonneiltakin... mutta alavatsalla tuntuu olevan jatkuvasti "pallo".. valkovuotoa edelleen on melko runsasta.. nämä tietty voi viitata menkkoihinkin.. mutta yritän silti pitää pientä toivon kipinää yllä..
 
Toivotaan vielä viimeisiä plussia tämän vuoden ketjusta :)

Tänään varmistelin vielä digitestillä ja kyllä se näytti sitä mitä pitääkin, vuoden vaihteen jälkeen voikin soitella neuvolaan aikaa sitten :)

Plussatuulia vielä kaikille!
 
kp 26 siis tänään.. oireita suuntaan tai toiseen.. välillä on alavatsalla painon tunnetta.. rintoja välillä nippaillut.. tosin tuntuvat turvonneiltakin... mutta alavatsalla tuntuu olevan jatkuvasti "pallo".. valkovuotoa edelleen on melko runsasta.. nämä tietty voi viitata menkkoihinkin.. mutta yritän silti pitää pientä toivon kipinää yllä..

^Sun oireet melkeen mun suusta.. +lisänä palelu ja tissejä kutittaa.. aamulämmön mittasin nii 36,03 astetta. Että ei ne ainakaan koholla ole.

Kp27/28-30 , dpo 12..

käyny jo mielessä et pitäskö siirtyä jo 2014 ryhmään.. :pale
 
Muokattu viimeksi:
temppiä kaikille tämän vuoden viimeisiin päiviin ja plussatuulia, tulisipa teille iloisia yllätyksiä nyt :)

on: jaahas että ovis ois lakurien mukaa tänää, enpä usko siihen ku oireita ei ole siihe suuntaa, taitaapi mennä ensi viikolle ovis.
 
mä en ikinä ovis oireita oo tuuntenut...joten siks tiiä sit milloin...nyt itl ehkä ovis kun niin paljon v-vuotoa :)
 
Tsemppiä ovisten hyödyntelyyn! Monella piinaviikko menossa kun menkkoja tai plussaa odotellaan. Toivottavasti plussia tulee. Itsellä kp19, kuulun piinaporukkaan itsekin mutta yritän silti olla piinailematta. Joulun aikaan pupuiltiin kunnolla ja ovisplussa oli sillon maanantaina joten kattellaan....
 
Takaisin
Top