Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
freyja mä otan selvää mikä se on suomeks kun sitä yrttiä on täällä myytävässä teessä ja sitä löytyy myös psisasta ja psisa on sellai jauhe missä on montaa eri ainesta mm. hummus, linssejä yms mutta nuo on turvallisia siin on joku yrtti mikä aiheuttaa sen. pitää pyytää ukolta käännöstä. tuota jauhettahan ei ole suomessa myynnissä ja täälläkin se tehää itse paahtamalla jyvät ynnä muut ja sit ne jauhetaan.

Illalla tein apteekin oman testin ja nega tuli :( samalla tein myös uuden ovistestin johon tuli enään haalea viiva, joten tais olla vaan ovulaatiosta kyse? Näin myöhään kierrossa? Hohhoijaa..

Taidan siirtyä itse myös sinne 2014 ryhmän puoleen :/ vai onko mulla mahdollista plussata vielä tän vuoden puolella?

pepeXXL: no jos sulla oli just ovulaatio, niin plussahan testi voi näyttää vuoden viimeisinä päivinä ;) (olettaen että se on hyödynnetty)

Periaatteessa olisi vielä yksi mahdollisuus raskautua tän vuoden puolella. Mulla ovis osuu just jonnekin joulunpyhille mutta testaaminen menee sinne tammikuulle. Mä oon jo kerännyt kamppeeni ja siirtynyt tonne 2014-keskusteluun.

toivotaan pampero. plussatuulia sinulle :)

pepexxl kuulostaisi että sulla oli ovis toivottavast hyödynnätte sen tai ootte hyödyntäny. plussatuulia :)

Hei isosti onnea cupcake!

Täällä vedetään sellasessa työputkessa viimeisiä päiviä, että ei oo kerenny mitään kommentoimaan,
palailen varmaan ensi viikolla ja luen tarkemmin juttuja sitten samalla :)

Tuli hyödynnettyä muutamaankin otteeseen ;) tuntuu vaan uskomattomalta että taaaaas kierto vaan pitenee..

butterfly, voi harmi kun siellä ei ole vieläkään tärpännyt. Toivottavasti lääkärillä nyt selviää jotain ja saatte viimein plussan.

Onnea Lumikki oviksen hyödyntämisestä. Pidän peukut pystyssä, että tärppäsi. :>

Hui kun siellä on jännää Musicbox. Mikä on nyt tilanne?

Pahoittelut tädistä Pampero. :( Mut ehkä se raskaus ei onnistukaan juuri imetyksen vuoksi. Toivon että sitten tärppäisi kun lopetat sen.

Kurja pepeXXL, kun(/jos?) ei ollutkaan kyse raskaudesta. :( Mut toivottavasti nyt tärppäsi kun saitte oviksen hyödynnettyä. Ehkä ehkäisy vielä sekottaa kiertoa jos olet vastikään lopettanut käytön.

Lumikki kylläpäs hyvään saumaan reissu peruuntui. :) Siellä on varmaan sitten viikonlopun ajan vietetty ahkerasti peiton alla. :)

Bluerose hyvä, että menkat ovat jo rauhoittuneet. :)

S1N1 toivottavasti luget tuottavat tulosta teille. :)

Cupcake hurjasti onnea!!! :) Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan. :)

Dawwe toivottavasti imusolmuke on rauhaantunut. Ethän vain ole saanut kylmää. Meillä aina äiti nalkutti/nalkuttaa edelleen, että pitää pukeutua lämpimästi. :)

Tyttötiikeri mukava kuulla sinusta. :) Toivottavasti loppuraskaus menee mainiosti ja sokerit ei ihan kamalasti heittelisi.

Musicbox
täällä peukut pystyssä että täti eksyisi ja saisit plussan sen sijaan. :)

Omaa: Kp 22/26-28 menossa ja vielä hetken verran saa jännäillä saanko jouluna plussan vai tädin kylään. Jos täti paukahtaa paikalle niin jääkaapissa on valmiina pettymykseen kuohuviiniä, niin saan miehen kanssa sen sitten korkata hyvillä mielin joulusuklaata popsien. :)

toivotaan että plussa tulee sinulle chipmunk :)

musicbox mikä tilanne? :)

on: hohhoijaa mikä aamu, aloitimme sen sitten kärhämällä, en suostunu siivoomaa ukon merileväsotkua olkkarin lattialta. olen väsyny ku oon heränny melkei koko yön joka toinen tunti enkä ol saanu kunnol nukuttua. yksinäisyys ottaa veronsa ja kaipaan sitä et sais nähä kaverei ja jutella mut tässä maassa mulla ei ol ketää eikä juuri kukaa ymmärrä englantia. kotona oon tyylii melkei 24/7 joten onko ihme että mieliala on alhaalla. ukko vaa ei tajua mitää taaskaa vaa syyttää mua kaikesta tapansa mukaan. pääsispä pois tästä maasta pian, en oikeestikaa jaksa kauaa tätä eristäytyneisyyttä.

Chipmunk86 Joo, kiitos vaan kysymästä, parempaan päin tuntuu olevan. En tiijä mistä tuli mut onneks tuntuu itekseen helpottavan.

Mä keräsin kimpsuni ja muutin jo valmiiks tuonne ensvuoden ketjuun.

Mutta siis, nyt on kp 26/23-26 menossa ja koska ovis oli kp 13/14 aikoihin niin kierto vois olla nyt sen "normaalin" 28 päivääkin joten testailemaan en ala vasta kun viikonlopun jälkeen jos nyt jostain syystä ei ala mitään kuulua.

Täällä on monella jännät ajat kun odotellaan joko plussaa tai menkkoja alkavaksi. Plussatuulia kaikille! Itsekin pääsin kärryille omasta kierrostani, kp10 on tänään joten kohta pitää alkaa testailla. Ovis tulee luultavasti joulun pyhille mutta yritetään silti hyödyntää vaikka sukulaisten nurkissa ollaankin koko joulu. Mä haluun vauvan ensi syksylle!

Ai niin, olenkohan muistanut ollenkaan onnitella Cupcakea! Isot onnittelut jos vielä käyt täällä lukemassa näitä juttuja! :) Toivottavasti perässä tullaan!

Kiitos kysymästä Gatusa, hyvää kuuluu. Luen kyllä ahkeraan edelleen teidän kuulumisia, mutta olen jättänyt kommentoinnit vähemmälle.:)
Tänään käytiin np-ultrassa ja kaikki oli niinkuin pitikin. Kivi vierähti sydämeltä ja nyt voi alkaa
sitten todenteolla nauttimaan odotuksesta.

Ihanaa joulunaikaa kaikille!

Takaisin