Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa, toivottavasti haitallisen ruuan pois jättäminen tuottaa tulosta. Olisi jo teidän aika onnistua.

Älä suotta pyytele anteeksi Aamu. Kaikki me taidetaan täällä välillä purkaa ketutusta kun ei onnistu. Puhu vaan niin paljon kuin tuntuu. :>

Loora, harmi ettet saanu vielä plussaa, mutta ehkä se vielä tulee. Teit kumminki aika aikasin testin.

Pikaista paranemista Chipmunk jos sinne nyt flunssa iski(?) Tsemppiä piinaviikoille, toivottavasti saatte ajan nopeesti kulumaan.

Onnea Cupcake! Kyllä toi ihan selvä viiva on. Vähän vaalea, mut silti viiva. Toivottavasti saat pian vahvemman viivan ja sit 9kk päästä vauvan. ^^ (Ja tyhmä kysymys: mitä jnkv tarkottaa? Arvelisin että jonkin verran, mut en luota arvaukseeni kysymättä.)

Pampero, pidän peukut pystyssä ettei huomenna tulekaan tätiä.

Onnea Lumikki oviksen hyödyntämiseen! Kiva ettei se sittenkään mene reissun takia hukkaan.

Toivottavasti luget tuottaa toivottua tulosta S1N1. Pidän peukut pystyssä että täti pysyykin nyt kokonaan poissa.

Toivottavasti kipu menee pian ohi Dawwe. Tsemppiä ekaan kiertoon, kohta sen pitäisi ilmeisesti alkaa. :> Paitsi jos se ei alakaan vaan pääset suoraan Cupcaken perään.

Mukava kuulla sinusta Tyttötiikeri. :> Kauhea kun aika on mennyt nopeasti ja olet jo noin pitkälle. Toivottavasti loppuraskaus menee hyvin!

Onnea Cupcake ja paljon tarrasukkia matkaan!
Me muut toivottavasti tulemme perässä, ainakin meillä on tavoitteena että laskettu aika pysyisi vuodessa 2014 :D

Voi etä ihanaa..onneks olkoo CUPCAKE!!!!!! :)

mä palasin just pikkujouluist ja ei tarvinnu kyl montaa juoda et sain itteni tintantei....HIH..... :grin

Voihhh ihania uutisia CUPCAKE!!!! <3 <3 <3 onnea paljon ja tarrasukkia pikkuselle... digi helpottaa vielä enemmän oloa nimim: kokemusta on ;)

vargynja toivotaan parasta ja kyllä ois sinunki aika saada se plussa, toivottavast plussataa molemmat pian :)

tyttötiikeri mashaAllah jo 30 viikkoo täynnä sulla, kohtaha se pikku nuppu syntyy, ihana kuulla sinusta, harmi että nuo vaivat tuli sun kiusaksi etenki raskausajan diabetes. kertoilehan kuulumisia meille jatkossakin, ollaa kaivattu sinua tai ainakin minä :)

on: kp 6/32 menossa täti pakkailee ja lähtee näköjää eli tuhruki jo lähes olematonta, kohtaha sitä pääsee varmaa yritää uudestaan josko meilleki suotas se pienokainen vihdoin, nyt vaa pitää olla se härkäpäinen nainen mikä normaalist oon ollu ja kieltäytyä symästä psisaa jossa on se joku ainesosa joka aiheuttaa keskenmenon näköjään, kälylle oli käydä samalla tavalla mut onneks ajoissa meni lääkärille ja lääkäri totes et nyt jätät sit psisan pois kun se ei ol turvallista.
minun murulla alko loma koulusta ja todistus oli hyvä täällä ei laiteta 4-10 arvosanoi vaan kokeiden pistemäärät ja kaikkien aineiden yhteinen keskiarvo, yllätykseksi ei ollu huonoin oppilas ottaen huomioon että opiskelu vieraalla kielellä...keskiaro koko todistukseen tuli 14,51 max 20 ja luokan paras oppilas sai 18,51. arabiasta tuli hyvät pisteet ja niin tuli matematiikasta ja tieteestä sekä tietotekniikan perusteista :)

Heip pitkästä aikaa :)
Ihania uutisia, Cupcake, kyllä minäkin tuossa haamuviivan näen <3
Meillä ollaan jälleen kerran sairasteltu flunssa.
Itellä alkoi tiistaina järkyttävä alaselkäkipu johon kävin sitten hakemassa vähän kipupiikkiä. Ja nyt on jo helpottanut :)
Tänään muistaakseni 27/28 eikä nyt mitään erikoisia menkkatuntemuksia ole, mutta mitä luultavammin ne menkat kuiteskin tulee. Kuten aina :D
Eipä muuta kuin joulunodotuksia kaikille :)

musicbox kiva kuulla sinusta taas, toivottavasti sieltä tulis plussa menkkojen sijaan. mitäpä oot puuhaillu? niin ja paranemisia jos vielä flunssa kiusaa jonkin verran :)

Kp 37, dpo 11. Ei tätiä tänään näkynytkään, mutta se on vissiin hyvä asia et luteaaliaika pitenee tuosta. (Synnytyksen jälkeen kaikissa kierroissa ollut luteaaliaika 11pv tähän asti.) No PMS taitaa ainakin iskeä päälle, tänään ollut tosi alakuloinen päivä :sad001

Freyja: sama täällä että sais kyllä luvan tulla vielä ens vuoden puolella se vauva maailmaan :D Pikkasen tässä kyllä on jo käynyt mielessä, että kiirettä alkaa olla! Ainakin mulla, kun kierrot on niin pitkiä että mahdollisuuksiakin tulee sitä myötä vähemmän. Olin aatellu, että kyllä meillä se kolmas on ennen kuin kuopus täyttää 2v, mutta ei tässä ole kuin kaksi kiertoa aikaa, ja siinä jälkimmäisessäkin saattaa sit olla niukin naukin :eek: Kuopuksen tärppipäivä sattuu olemaan hyvässä muistissa edelleen, kun sattui olemaan 14.2 :grin:love7

Mutta joo, kuten sanottu niin ei nää asiat mene niinkuin tilaa vaan on otettava vastaan se mitä tulee.

(Ja tätä kirjoittaessa alkoi kp1 ilmoittaa jo tulostaankin...)

toivoa olis jos ens vuonna olis laskettu aika, mut jos ei onnaa niin sitten miun puolesta tulkoot vaikkapa seuraavana vuonna :D kuhan joskus saisin toisen pirpanan :D

enpä muista koska täti olisi ollut 10pv kylässä, noh...nyt oli...nyt vaan tän viikon stressit pois pupuillen ;) to ja pe on konsertit joissa esiinnyt, jännittää...
olen ollut kiukunen ku mikä taas...ehkä hormioonit heittää kun täti poistui...huoh, kohta vikoihin harkkoihin :D

ihanaa lumisateista päivää <3 niin ja jos laskureita uskoen niin jouluviikolla tärppipäivät (23.12.2013-2.1.2014)

Lumikki.Hieno homma et saatte nyt kunolla hyödynnettyy oviksen..
S1N1.Toivottavsti teillä nyt tärppäis ennen ku tarvis mitään suurempia hoito apuja. :)
Dawwe.Toivotaan et ei oo mitään ihmeempää ja parane pian..
Gatusa.Onnittelut pojalle ku pärjää niin hienosti! :)
Musicbox.Toivotaan nyt et plussa tulis kumminkin ja pikaista paranemista.
Pampero.Hyvä juttu et luteaaliaika näyttää pidentyneen ja toivon kovasti et oireet olis mieluummin raskaudesta johtuvii..tsemppiä.
Bluerose.Olipa sulla inhan pitkään täti kylässä. :( mut hyvä et nyt kumminkin tajus lähtee
Cupcake.Vielä kerran onnea ja paljon tarrasukkia matkaan...

tulee omanapailut nyt eri viestiin hasusti. :D olipa mulla erikoinen viikonloppu kun perjantaina kävin työpaikan pikkujoulu juhlis ja sit eilen olin mieheni kans jääkiekkomatsis ja kaupungil sen jälkee hetken aikaa. mut täytyy sanoo et hyväähän tää irti otto tästä koti arjesta teki.jotenkin sitä taas jaksaa paremmin täs koton häärät ku vähän tuulettu..mut eipä täs muuten ihmeempää nyt kp.26/27-46 niin ja selkä kivut on onneks häipyny ja olo on täysin oireeton. perjantaina yöl oli nännit kipeet mut luulen et johtu siitä kun mul oli erillaiset rintsikat sie juhlis ni jos ne o hangannu jotenkin...

Kaunis kiitos kaikille onnitelleille! :signs001 Täällä tänään dpo 14 menossa, välillä satunnaisesti juilii menkkamaisesti alamahaa mutta vielä on ilman vuotoja selvitty. Viimeksi tuli verta parina päivänä joskus rv 5+, mut tosi niukasti. Yhtään r-testiä en ole toissapäiväisen jälkeen tehnyt, varmaan tiistaina dpo 16 teen sen digin, toivotaan et se antais varmuuden kaikelle tälle. Toki alussa ollaan, mitä vaan voi tapahtua, mut mulla on jotenkin tosi luottavainen olo nyt. Toivotaan, että kaikki päättyy hyvin, sitten yhdeksän kuukauden kuluttua! ^^

Vargynja Olet aivan oikeassa; jnkv = jonkin verran! ^^

loora84 Toivottavasti sulla oli yhtä hauskat pikkujoulut entä mulla! :D Kyllä se vaan tekee hyvää päästä hetkeksi irroittautumaan kotiarjesta. Meillä ois kuukauden päästä miehen kanssa 5-vuotispäivä, jota ajateltiin juhlistaa elokuviin menolla ja hyvällä ruualla. :) Toivotaan sinulle tärppiä!

Minä jään tänne taustailemaan ja seurailemaan teidän raskautumisianne! Takapiruna puhaltelen navakoita plussatuulia! ^^ Olette ihania jokaikinen!

<3: kuppikakkunen & masunatiainen 3+6

Tuhannet Onnitteut Cupcakeille! :) ja muille plussanneille jos sellaisia on. En ole seurannut foorumia nyt pitkään aikaan. Ja tsemppiä kaikille muille.

Tämä neiti siirtyy Raskaaksi 2014 klubiin.. onko jo sellainen perustettu? Täti tuli kylään tänään joten tämä vuosi oli pettymyksiä täynnä.

elä catsie luovuta onko sulla mikä kp menossa? toivotaa että mahollisimman pian saisit tärpin ja kaikki menis hyvin. minäki varmaa olen myös ens vuonna samassa ketjussa sun kans ku en usko että tästä kierrost tärppää ei voi käydä niin hyvin mulla.

on: kp 7/32 menossa ja täti on pakannu ja häipyny näköjään jipii...

Takaisin