Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi cupcake, täällä niin jännätään sun puolesta! (Itseasissa luulinkin jo, että tulit ilmoittamaan plussasta :thumright ) Toivotaan et flunssa helpottais! :) Noista testeistä vielä, niin onhan se digitesti paras kyllä. Kun itse ainakin olen vähän sitä sorttia, että sitä tyhjää kontrolliruutua kääntelee ja yrittää kaikin keinoin nähdä sen plussaviivan siinä :smiley-ashamed008 Digissä vastaus on selvä. Mutta oon mä kyllä aina saanut viivatesteihinkin selvät tulokset, nega on ollut nega ja plussa plussa :)

ON: mulla on dpo 10 eli huomenna alkaa tod. näköisesti menkat. On sitä vähän hullu kuitenkin, kun pieniä toiveita elättelee, että entä jos ei alkaiskaan :grin

Meillä on aamu lähtenyt "mukavasti" käyntiin. Kuopus mm. ehti jo liukastua kylppärin lattialla tuloksena kuhmu päässä, ja maistamaan vähän vaipan sisältöä (sitä pahempaa..) äidin epähuomiossa... :confused5 Onneksi myrsky ei meillä sentään tehnyt pahempia tuhoja, ja sähkötkin saatiin takas jo kuudelta aamulla :) Tänään ois muutenkin ihan kiva päivä tiedossa. Hauskaa viikonloppua muillekin!!:love2

Reissu peruuntu! Joten mitäs sitä koko viikonlopun sitte tekisi.. :wink

Ihan mietin et hakisko CB ovulaatiotestipaketin ja seurais viikonlopun oikeen kunnolla!

paranemisia chipmunk, toivottavasti flunssa lähtee mahollisimman pian pois ja kiitos tsempistä, saapi nähä anoppi oli et toivottavast meiltä kuuluis pian hyviä uutisia.

loora kiitos tsempistä ja plussatuulia sinulle saapi nähä miten tässä kunhan täti pakkaa maalit ja häipyy, näköjää maalit on loppumas eli viikonloppuna varmaanki on vikat rippeet sit pois. ainakin näin toivon. sit pitää käydä mun lääkärillä kyselees mitä nyt tehää ku ukon testitulokset normaalit. josko kokeilis että ois syömättä joitai ruoka-aineita, välttäs teetä ku täkäläinen tee ei ole järin luotettavaa näköjään. mul ei ol aavistustakaa et miten tästä edetään, lääkkeet ei auta koska mulla ei ole mitää hyytymistekijäongelmaa eikä tukostaipumusta.

Nyt saatte nauraa mulle.. :oops: Minähän sanoin ettei meillä ole yhtään r-testiä koko taloudessa. Mutta ovisliuskojapa oli vielä. :D Tässä ohessa kuva pari tuntia pidätetyssä pissassa uitetusta ovisliuskasta. Ikinä en ole nuihin nuin vahvaa testiviivaa saanut, nyt siis dpo 12 menossa ja ei, en usko ovuloivani toistamiseen koska ei ole limoja tms oireita! Ja tuo viiva on tummunut nyt entisestään, melkein vois sanoa samanvahvuiseksi kontrolliviivan kans!

Ja juu, ihan totta se on et ovistesti on oviksen bongaamista varten, muttakun ne sanoo et se voi reagoida hcg-pitoisuuteenkin..

Uskallanko mä tehä huomenna aamusta raskaustestin, jos käyn semmosen tänään ostamassa..? Sekoan kohta.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1386932266750.jpg
    1386932266750.jpg
    56.6 KB · Katsottu: 214
Nyt äkkiä kauppaan Cupcake!!! :)

En ole hetkeen täällä käynyt, on ollut niin kiirettä, että on unohtunut ihan totaalisesti. Kahlasin äsken varmaan kymmenen sivua teidän juttuja kun enhän mä voi jättää mitään lukematta :)

Täällä menossa dpo 7. Kävin viime viikolla gynellä kun mulla on ollut tosi lyhyt luteaalivaihe, hän määräsi nyt ensi avuksi lugesteronia eli keltarauhashormonia, jotta menkat pysyisivät poissa tarvittavan pitkään. Totesi kyllä, että voi olla että tarvitsen apua myös rakkulan kypsyttämiseen, ja kehotti varaamaan hänelle aikaa lapsettomuusklinikalle kun meistä tuntuu siltä eli vaikka heti. Miehen kanssa todettiin, että yritetään nyt muutama kierto noitten lugesteronien avulla ja jos ei sit tärppää niin varataan aikaa. Lisäksi määräsi labrakokeita alkukierron päiville, joilla tsekataan kilpparin toimintaa. Mulla otettiin kesällä jo noita arvoja ja gyne katto ne läpi ja totesi, että normaalin rajoissa, mutta yläkanttiin, kun ajatellaan lapsen yritystä eli hän haluaa vielä uudestaan tsekata ne arvot. Alotin noi luget tiistaina ja niitä pitäisi ottaa kymmenen päivän ajan, jotta luteaalivaiheesta tulisi 14 päivän mittainen. Normaalisti menkkojen pitäisi alkaa maanantaina, mutta toivotaan, että luget pitää ne loitolla ja saisinkin positiivisen testi tuloksen ensi viikolla :)

No nyt on kyl lupaavaa Cupcake, äkkiä raskaustestiä hakemaan! Ja jos sait ovistestiin noin tumman viivan niin kyl sen viivan pitäis raskaustestiinkin tulla jo tänään (pidätä 4h) :)

:dance011
Huomenia ihanat naiset! :greet008

ON: Aivan uskomaton flunssa päällä! Huhhuh. Monta päivää meni kurkkukipeässä ja aivastellessa, mut tänään aamusta sit oliki nokka tukossa ja ääni ihan paineessa. "/ Tyttökin katsoi mua vähän kummissaan, kun koitin öristä sille aamulla huomenia.. :D Ei voi ku toivoa, et menisi pian ohi, ettei tartteis jouluna sairastella enää.

Kp 32/34, dpo 12. Oireet kadonneet tuhka tuuleen.. Ei viitteitä tädin tuloon, kuin ei myöskään raskauteen. Kellertävää vv:a vuotelee jnkv, mut kaikki nipistelyt sun muut tuntemukset on hävinneet! Palelu on ainoa, joka on kestänyt jo varmaan viikon. Saa nähdä. Jännittää.

Mut eikös flunssa ole joillakin se raskauden merkki..? :wink

Tsemppiä!

:dance011

cupcake haepa se testi mulla on tunne että plussa tulee sulle.... plussatuulia ja tsemppiä :) mä niin iloitsen ku täällä plussaillaan ku ootte mulle aina ollu tukena ja jaksanu mua ni mä iloitsen jokaisesta joka täällä plussaa :)

on: täällä kp 4/32 ja täti pakkaamassa hiljallee eli viikonloppuna taitaa vihdoin maalit loppua kokonaa. maanantaina pitää varmaa mennä käymää mun lääkärin luona ja kysästä hänen mielipidettä tuloksist mut oon luottavainen että on normaalit...

Ovistestit tosiaan reagoi ovulaatioon ja raskaushormoniin. Jossain selitettiin kirjainsarjan avulla, että ovulaatio on "ABC" ja raskaus "ABD". Raskastestin plussaan tarvitaan tuo koko ABD-sarja, mutta ovistesti ottaa vain tuon alun AB reagoidakseen. Eli järjellä ajateltuna plussaa odtettavissa :)

Tajusikohan kukaan kun kuumehöyryissäni puhelimella kirjoitan.

Predictor Early näytti äsken tällaista.. :D Näettekö te? Mieskin näki (eli ehken ei ole se "viivanpaikka"), totesi vaan että on aika haalea, mut voiko dpo 12 muuta odottaakaan..? Voi apua..

Liitteet

• DSC02600 (1280x960).jpg
    DSC02600 (1280x960).jpg
    374.9 KB · Katsottu: 224
Ihan selvä haamuhan tuo on, kipinkapin digitestin ostoon niin saat selvän plussan testiin! Onnea matkaan! :)

Nyt sitten kaikki mukaan cupcaken aloittamaan plussamyrskyyn mukaan, joko tässä kierrossa tai seuraavassa! Näytetään että ollaan yhtä raivoisaa porukkaa kuin Seija-myrsky :grin

Mulla siis kp 21/23-26 ja tänään huomasin iltapäivällä että vasemmanlta puolen nivusesta on ilmeisesti imusolmuke ihan järkyttävän kipee ja aavistuksen väittäsin olevan turvoksissa. Toivottavasti menee ohi äkkiä, ettei kyse ois mistään sen kummemmasta.

Jee, plussauutisia! Onnea cupcake, ihan selkeä viivahan tuossa on! Nyt toivon kunnon plussa-aaltoa tänne! Plussatuulia kaikille!

Täällä huomenna jo 30 viikkoa täynnä, hurjalta tuntuu... Nivusissa kipuilua ja alaselässä ja vatsa hankaloittaa jo monenlaista puuhaa. Ja raskausdiabetes aiheuttaa omat murheensa, pitkään pysyi sokerit kurissa, vaan ei enää, maanantaina aika äippäpolille ja mahdollisesti joudutaan insuliinia alottelemaan... Mutta muutoin asiat täällä hyvin.

Enkä ole vieläkään malttanut pysyä erossa tästä ryhmästä, eli elän hengessä mukana ja toivon koko sydämestäni plussia teille!

onnea cupcake tonnikaupalla tarrasukkia sinulle ja kertoilehan jatkossakin kuulumisia ja pysy meidän seurana vaikka pikkunen onki matkassa näköjää :)

dawwe parane pian :)

onnea cupcake tonnikaupalla tarrasukkia sinulle ja kertoilehan jatkossakin kuulumisia ja pysy meidän seurana vaikka pikkunen onki matkassa näköjää :)

dawwe parane pian :)

Takaisin