Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
cupcake: peukut pystyssä! :)

Itellä vasta dpo3..välillä pientä nippailua masussa,mutta en jaksa vielä analysoida sen enempää :wink

loora kyllähä me saatii ja kaikki normaalia eli saapi nähä miten käy tulevaisuudes ku yrittää. pitää pyytää viel mun lääkärii kattoo ne tulokset kunha vaa käy sen luona noitten tulosten takia eli taitaapi olla selittämätöntä tää miksi meille käy näin.

on: kp 3/32 eikä mitää uutta.

loora84 Niin, kun kysyit et koska esikoisesta plussasin.. Oli töitä ja muuttoa silloin piinapäivien aikaan, ja hoksasinkin testata vasta kun menkat oli viikon (!) myöhässä. :D Nytkin oon koittanu hommata puuhaa näille vikoille päiville, et menis aika huomaamatta.

cupcake; voih, kuulostaa lupaavalta! Tsemppiä! :)

Nyt täällä mennää jo kp 11.. vähän on mieliala vaihdellut.. välillä tekis mieli luovuttaa.. mut toisaalta odotukset taas nousee ku kierto menee eteenpäin.. en tiedä.. o_O miehen kanssa ollu enemmän riitaa.. kait sitä taas stressaa jotain liikaa.. :sad001 mut aika huippua, paino lähteny -8kg.. ja vyötäröltä taas pari senttiä! :grin vähän ees jotain positiivista..

Plussatuulia meille kaikille!!! :santa

Lumikki.Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyy vaik reissus ootki. :)
Freyja.Kiva et sait ajan kumminkin noin pian kun eihän siihenkään enää oo ku kolme viikkoa.
Cupcake.Voi vitsi sä laitat meiät oikeen kunnolla jännäämään..mä pidän peukut ylhäällä et saat piakkoin tummemman viivan. :)
Gatusa.Kiva kuulla et saitte tulokset.niin toi on kyl varmaan kurja tilanne ku toisaalta ajattelee et hyvä kun kummassakaan ei oo mitään vikaa mut sit et ei tohon löydy syytä miks noin käy ni sekin on inhottavaa...toivon sydämmestäni et teille pieni nyytti suodaan... :) Hali...
Kukka.Onnittelut painon pudotuksesta.ja toivon sulle jaksamista ja onnea ovikseen. :)

on.vähän on tyhmää tehä sitä testiä nyt ennen pikkujoulua ku sillon ei todellakaan oo vie ees tädin aika et todenäkösesti tulee joka tapaukses nega.mut oman mielenrauhan takii teen sen et voin ottaa rauhas virvokkeita... :Dtänään kp.22

Onnea Chipmunk oviksen löytämisestä. Hienoa että saitte sen myös hyödynnetty. ^^ Pidän peukut pystyssä että kahden viikon päästä ei tulekaan tätiä vaan plussa.

Voimia Aamu. Ymmärrän tuskasi, mut vielä se tulee. Ehkä jo tässä kierrossa tärppääkin!

Cupcake, ehkä herkkuhimo onkin raskausoire. Toivon todella että se viiva on oikea plussa ja pian saat vahvemman. :>

Lumikki, pidän peukut pystyssä että simpat jaksaa hoitaa tehtävänsä vaikka reissussa ootkin. Kyllähän ne onneksi aika kauan pysyy hengissä.

Tsemppiä sissi piinailuun!

Gatusalle paljon voimia. Toisaalta hyvä että kaikki on kunnossa, mutta toisaalta varmasti piinaavaa kun ei onnistu vaikka siihen ei ole mitään näkyvää syytä. :\

Onnea Kukka painon pudotuksesta. Ei luovuteta! Kyllä se plussa sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin. Toisten meistä pitää vaan hakata päätä seinään vähän kauemmin ennen sitä. Lähetän sinne paljon voimia. *hali*

Täällä ei mitään erikoista. Talvi karkasi taas, pöh. Mut ehkä se hyvällä tuurilla tulee vielä jouluksi takaisin. Oon tehny isäpuolelle villasukkia joululahjaksi. Saa nähdä ehtivätkö valmiiksi. En nimittäin mikään maailman nopein kutoja ole, mut yritän parhaani...

Cupcake: Oliko tekemäsi testin RFSU:n liuska? Mä olen saanut niihin viivan paikkoja ja netin mukaan se on oikein niiden "tyyppivika" :/

kiitos vargynja ja loora mä aloin miettii et pitäsköhä kokeilla jos jättäs yhen ruuan pois kun sain kuulla et sen ainesosa voi aiheuttaa keskenmenon ja mä oon joka keskenmenoa ennen syöny sitä tietämättä vaikutuksista. eli vois lopettaa sen syömisen ni kattoo josko ois vaikutusta.

tsemppiä kaikille ja plussatuulia.

Cupcake, sulla on aikasta jännät paikat siellä! Ehkä sä pääset liittymään odottajiin toisin kun mä. Jännää! :)

Kukka, tosi upeesti oot pudottanu painoa. Mun pitäis pyrkiä samaan.

Looralle tsemppiä kun testailu lähenee.

Vargynja, kiitos tsempeistä sulle.

Mulla on aika apaattiset fiilikset...Tuntuu että kaikki raskautuu mun ympärillä koko ajan, plussauutisia satelee täältä ja kaveripiiristä. Eihän tässä nyt mitään hirveen pitkää yritystä oo vielä ollu kun on yk5 menossa ja esikoisestakin meni se 7 kiertoa muistaakseni. Kohta aletaan kuitenkin olla noissa esikoisen lukemissa. Miksei mun typerä kroppa suostu yhteistyöhön?!?! :mad:

Kp4 taitaapi olla tänään, täti alkaa jo hiipumaan. Jotenkin ei vaan jaksais yrittää mitään. Anteeksi näin yltiönegatiivinen viesti mutta tältä tällä hetkellä tuntuu.

aamu jaksamisia, varmast välil tuntuu epätoivoselta mut älä kuitenkaa luovuta. kyllä sinäki vielä plussaat ja ei tartte pyydellä anteeks viestin sävyä ei sitä aina jaksa olla positiivinen kaikessa. sen ku kerrot miltä tuntuu. mulla muute sama kiertopäivä menossa ja ite päätin et jätän yhen ruuan (yksi ainesosa voi aiheuttaa keskenmenon ja mä oon joka kerta syöny sitä raskaana tietämättä vaikutuksest) kunha täti pakkaa maalin ja lähtee.

Mäkin odotan et täti pakkaisi vihdoin tavaransa, kohta reilun viikon majaillut! Tosin ymmärsin et km:n jälkeen voi olla vuotoa jopa parikin viikkoa.

Tuntuu et kolme viikkoa kuluu hitaasti kun odotan jälkitarkastusta ja labraa. Sit kun täti seuraavan kerran luomusti tulee kyläilemään niin olen iloinen :D

juu vuodon pituus voi vaihella aika paljonki km:n jälkee, toivottavast se nyt pakkais tavaransa ja häipyis sieltäki freyja. ja ne ekat menkat on aina tervetulleet tuon jälkee ku sit pääsee taas yrittää yleensä ja tietää ainaki et kroppa toimii. plussatuulia jo valmiiksi sinne :)

cupcake: okei. Nyt tsempit et selkee plussa tulee parin päivän päästä :)

Aamu: hei, teillähän on kaksi hyvää kiertoa vielä edessä joista kummasta vaan voi tulla toivottu tulos! :) Ennen kuin tulee 7 yrityskiertoa täyteen. Teillä on jo yksi lapsi joten en näe mitään syytä miksei toinenkin tulisi :) Odottaminen on vaikeeta kyllä :/

Vargynja.Onnea luomuksiesi kanssa.toivottavsti ehtivät valmiiksi jouluksi.
Gatusa.Toivotaan et se auttais teillä ja saisitte seuraavaks pidettyy pikkusen matkas.ja toivottavasti plussaat pian.. :)
Aamu.juu anna vaan tulla tänne.ei kai se oo kiinni kuinka monta yritystä on takana et voi ottaa päähän kunnolla.kun mullakin on alkanu tuska nouseen vaikka on vasta 3 yk.ja mulla jos seuraavaan yritys kertaan joudun niin kun luulen ni se on se yrityskerta josta raskauduin pojastamme.meillä ehkä vaikuttaa sekin et mä oon enemmän yritys päällä vieläkin kun taas mieheni vaikka luvan on antanu seuraavan tulla ni ei oo niin mukana ku poikamme yritykses.
Freyja.Juu uskon et se kolme viikkoa tuntuu ikuisuudelt..

on.tein semmosen liuskatestin jo tänään ja negaahan se näytti mut en kai viiti masentuu ku tää on niin yli aikasta ees tehä näit mut oisin niin mielelläni huomen selvinpäin pikkujouluis..no testaan vie huome ja sit jos o nega ni sit testaan vast joskus viiko pääst uudestaa ku sillon alkaa olee se et menkat vois alkaaki.. nyt siis kp.23/27-46 niin ja tilasin tonne kaappiin ootteleen pari digitestii.niit viikkonäytöl olevii...

hei toi tiedättekö voiko kahvi vaikuttaa r-testin tulokseen??joskus jossain luki et saattaa vaikuttaa ei kylläkään lukenu nois mitä mul tuol on mut kuhan nyt vaan tuli mieleen kun oon tehny useesti päivä pissast noi testit ja litkin aika taval kahvii päivisi..ja tiiän et pitäs tosiaan sitä aamu pissaa käyttää mut en ikinä aamul muista silmät ummes et kaiva nyt se tikku esiin. :D

Varmaa lähinnä siks että se on diureetti eli poistaa nesteitä eli voi laimentaa virtsaa. Mut en usko et se muuten vaikuttaa kuin että ihan alussa voi näyttää "väärää negaa" samoin kuin jos on juonu vaikka vettä paljon ja on laimea virtsa rakossa.

Cupcakella siellä on jännät paikat, rutkasti plussaonnea sinne, josko sieltä tulisi niin vahva viiva ettei jäis arvailun varaan tulos :)

Aamulle pahoittelut täältäkin, toivottavasti ei menis enää kauaa plussauutisiin!

Kaikille muillekin plussaonnea ja pitkiä hermoja tasapuolisesti.

Täällä kp 20 eikä mitään erikoista olotilassa, menkkoja odotan alkavaksi ensiviikolla jollon sit päästäis starttaamaan näillä näkymin virallinen yk1 tämän nykysen jahkailun sijaan.

Aamu tsemppihalit täältä. Kyllähän aina se tädin ilmaantuminen harmittaa. :sad001 Kyllä aivan varmasti teille vielä se toinenkin nassikka suodaan. :)

Cupcake täälläkin herkut kyllä maistuisi. Eilen tein joulutorttuja omenahillolla (mies kun ei tykkää luumuhillosta) ja pitihän niitä heti muutama lämpimänä maistella. :p Täällä on peukut niin pystyssä, että "viivanpaikka" muuttuu kunnon plussaksi. :)

Lumikki toivottavasti kerkeätte pupuilla ennen reissua jos ovis silloin iskee päälle. :)

_sissi tsempit piinaviikoille. Täällä myös dpo 3 menossa. :)

kukka^^ onnittelut mahtavasta painonpudotuksesta. :) Se on aina hyvä syy juhlia. :) Plussapuhureita myös sinnekin päin. :)

Vargynja niin karkasi talvi joo. Vettä taas tulee ja lumet kaikkoaa. :sad001 Voih kun itsekin jaksaisi kaivaa sukkapuikot esiin ja alkaa sukkia kutomaan. Lankakori on täynnä kauppareissuilta mukaan tarttuneita ihania lankoja, mutta yhä edelleen ne siellä nököttää käyttämättömänä. :)

Gatusa toivotaan, että sen ainesosan poisjättäminen tuottaisi parempaa tulosta. Kyllä niin toivoisin, että olisi jo teidän vuoro.

Freyja86 toivottavasti vuoto ei enää kovin kauan kestäisi ja saisitte hyvillä mielin tarkistuksen jälkeen jatkaa yritystä. Voi olla, että minäkin tulen sinne raskaaksi 2014 ketjuun jos tämä kroppa ei vieläkään suostu yhteistyöhön.

Dawwe tsemppiä odotteluun. Tällaista odottelua tämä on koko homma. :grin

Omaa: kp16/28 menossa ja täällä näyttäisi kurkkukipu iskeneen tänä aamusta paikalle. Toivottavasti vain hetkellisesti nuo nielurisat oireilee ettei kunnon nielutulehdusta pukkaa. :sad001 Tänään iltapäivästä kohtua/alamassua vihlaisi muutaman kerran, mutta en usko sen liittyvän vielä mihinkään kun dpo on 3 vasta tänään. Huomenna lähdetään sitten miekkosen kanssa katsomaan koristelaattoja ja lamppuja uuteen tupaan. :) Toivottavasti ilma on hyvä kun eikös se taas jotain myrskyä lupaillut. :confused:

Huomenia ihanat naiset! :greet008

Aamu Komppaan edellisiä, sitä vartenhan tämä ketju on, et tänne puretaan kukin tuntojamme! Kukaan meistä ei tiiä koska se tärppää, mut tärppää varmasti jossain vaiheessa! Pidän jokaisen varpaan ja sormen ristissä ja pystyssä, et se tärppi teillä nyt tässä kierrossa kävisi. :) Plussatuulta, oikein myrskyistä sellaista! +++

Chipmunk86 Oooh joulutorttuja. *mums* Ensi viikolla lähdetään varmaan mun porukoille käymään koko perheen voimin, kun mies jää lomalle. Siellä on varmasti jo itsetehtyjä pipareita ja torttuja ja joulusuklaita ja ja ja .. :smiley-angelic006

Pampero Kyllä ne taitaa olla kaikki halpisliuskat vähän susia.. Tuolla toisella foorumilla on nuo davidit haukuttu maan rakoon, ja kun jälestä päin mietin, niin aika hailua viivaa se mullekin silloin tytöstä plussatessa näytti, vaikka menkatkin oli jo viikon myöhässä ja digi näytti "Raskaana 2-3". Mulla ei enää ole yhtään liuskaa jäljellä, et pitää käydä Apteekin oma testi hakemassa ensi viikolla.

ON: Aivan uskomaton flunssa päällä! Huhhuh. Monta päivää meni kurkkukipeässä ja aivastellessa, mut tänään aamusta sit oliki nokka tukossa ja ääni ihan paineessa. "/ Tyttökin katsoi mua vähän kummissaan, kun koitin öristä sille aamulla huomenia.. :D Ei voi ku toivoa, et menisi pian ohi, ettei tartteis jouluna sairastella enää.

Kp 32/34, dpo 12. Oireet kadonneet tuhka tuuleen.. Ei viitteitä tädin tuloon, kuin ei myöskään raskauteen. Kellertävää vv:a vuotelee jnkv, mut kaikki nipistelyt sun muut tuntemukset on hävinneet! Palelu on ainoa, joka on kestänyt jo varmaan viikon. Saa nähdä. Jännittää.

Takaisin