Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
vargynja eipä se oppin siitä mut millos miehet oppis ees. mulla alkaa näköjää menkat vihdoin ku tuhru alkaa näköjää huomasin tässä illalla joten olo huomattavasti helpottunu. harmi että ei tärpänny sulla mutta toivottavasti nyt tärppäis vihdoinki :)

tsemppiä kaikille kiertoon ja paljon plussatuulia :)

Joo, eipä tule plussauutisia vieläkään! Täti kurvasi tänne jälleen kerran. :smiley-angry017
Se on kp 1, ja yk 5. Voi v...tu!

Voi ei Aamu, pahoittelut :(

Täällä hiljaiseloa vielä pitkään... Menkat alkaa noin viikon päästä ja sitten uuden yrityskierron odottelua vaan. Hemmetin kroppa kun käy näin hitaalla :D Yksi kierto kestää sen 30-40 päivää eli ikuisuuden.

Aamu Samperin täti! :smiley-angry016 Tulipa kurja olo sun puolestasi. :( Voimia tuhat kiloa. <3 Jospa viides kierto olisi teidän.

Vargynja Josko ottaisitte tämän kierron stressittömästi, antaisitte sen mennä enemmän omalla painollaan?

Pampero Täälläkin pitäis menkkojen alkaa viikon päästä! Saa nähdä tulevatko.

ON: Dpo 8, palelee ja väsyttää ja itkettää ja mahaakin nipistelee. Kaikki "klassiset" oireet löytyy, korkealta tipahdetaan..

Cupcake: Mulla ei vaan oo mitään jännitettävää, jollei sitte miehen supersiittiöt ole eläneet viikkoa sisuksissani :D Sulla onkin parempi tilanne siis, ja hyviä oireita ;)

aamu pahoittelut tädistä, täälläki alko uus kierto nyt. eli kp 1/36-37 on nyt. ite kyl helpottunu mikä mukavaa vaihtelua sille pettymiselle.

tsemppiä kaikille ja plussatuulia :)

Vargynja.Kiitos. :) joo toivon todella et meen pappa vie paranee ja tulee kuntoon.niin ja oispa noi raskausoireita mut pahoin vaan pelkään..mä oon samoil linjoil ku cupcake ehkä sulle olis parempi ku ottasit vaan rennosti enempää ovis ajan kohtaa miettimättä.
Gatusa.hyvä juttu et ei sun kroppa nyt alkanu sekoilee ja täti saapu vaik ei se mikään kiva oo mut joskus sitäki joutuu toivoo kylään.
Aamu.VOI PÖH!!! mulla ku oli jotenkin niin varma olo et sä saat plussan. :( pahoittelut tädistä....toivotaan et se ens kierto on sun..
Pampero.Toivotaan et täti tulis sinne pian ni pääsisitte tekin yritykseen..
Cupcake.Toivottavasti et nyt tipu ja se plussa sielt tulis.

on. kp.20 on nyt.en tajuu mistä mä nyt ton selkä vaivan sain. alkaa aina iltasin sattuu ihan kuin olis jumis mut mikään venytys ei auta,ala vattaa välil juilii ja huonoo olooki välil pukkaa..taitaa käydä et tipun kans alas korkeelta pian..no sitä odotellessa..

Mä odotan edelleen et km vuoto loppuisi kokonaan ja kuukausi menis nopeaan. Pääsisi taas yrittää :) ja et kierto tasottuisi normaaliksi mahdollisimman pian!

Edelleenkin alavatsaan sattuu, joskus jopa kipeästi. Eilenkin otin särkylääkettä et saa nukuttua. Toivottavasti helpottaisi.

Gatusa, totta tuokin että ei ne miehet taida oppia ikinä. Onneksi täti ymmärsi tulla sinne eikä kroppa olekaan sekaisin. Vaikka ei sen vierailu siltikään kivaa ole. Tsemppiä tädin ja muun kanssa!

Pahoittelut tädistä Aamu. :( Oli kyllä niin paljon oireita siellä että odotin parempia uutisia. Ehkä uusi kierto tuo viimein onnen sinne, niin ainakin toivon.

Pampero, tiedän tuon tunteen. Omakin kiertoni on 30 päivää tai vähän yli ja tuntuu välillä inhottavan pitkältä. Varsinkin ne kierrot jotka menee yli. Tsemppiä odotteluun, koita keksiä paljon tekemistä niin aikakin kuluu nopsemmin.

Cupcake, toivottavasti ei tarvitse tippua. loora samoin, jännitän täällä teidän molempien puolesta ja toivon plussia. :> Kiitos kumpaisellekin. Alan itsekin kallistua rennon kierron puoleen. Ei enää jaksa metsästää ovista ja stressata sitä et tuleeko se hyödynnettyä. Tulee jos tulee. Mieluummin nautin talvesta. ^^

kiitos vargynja täällä suunnillee hyppiny riemusta että tosiaa täti tuli kylään vaikka alavatsa onki kipeä nyt jonki verran tulipa laskettua kiertoki uudestaa ja pituus oliki 32 nytte eli näköjää kierto on nyt sit sen reilun kuukauden :)

freyja jaksamista sen vuodon kans ja toivottavasti kohta pääset yrittämään uudestaan ja kaikki menis hyvin loppuun asti :)

kiitos vargynja täällä suunnillee hyppiny riemusta että tosiaa täti tuli kylään vaikka alavatsa onki kipeä nyt jonki verran tulipa laskettua kiertoki uudestaa ja pituus oliki 32 nytte eli näköjää kierto on nyt sit sen reilun kuukauden :)

freyja jaksamista sen vuodon kans ja toivottavasti kohta pääset yrittämään uudestaan ja kaikki menis hyvin loppuun asti :)

Late- mukava kuulla sinusta. :) Harmi kun on noin oireita. :sad001 Toivottavasti loppuraskaus menee hyvin kun pääset kohta virallisesti äippälomalle. :)

-dolly- oletko jo aloittanut testaamisen?

mia82 onnittelut ihanista ultrauutisista. <3

Bluerose pahottelut menkoista, mutta hurjasti tsemppiä seuraavan oviksen metsästykseen. :)

Dawwe minullakin on ollut välillä ihan jäätäviä oviskipuja, että kerran jo luulin umpisuolen puhjenneen. :) Luulisin, että ne on juuri niitä munasolun irtoamiskipuja. Sitten vielä juilii jonkun aikaa oviksen jälkeen kun irtoamisesta tulleita nesteitä/verta hilluu tuolla massussa. Näin ainakin minä olen päätellyt. :)

loora84 toivottavasti ennen pikkujouluja saisit selvyyden ja toivon mukaan se selvyys ilmaantuisi plussan muodossa. :) Toivottavasti pappasi tervehtyy kokonaan tuosta inhottavasta kolarista.

_sissi onnittelut ovisplussasta. :)

Aamu voi hitsin pimpulat kun ne menkat päätti alkaa. :sad001 Olin jo aivan varma, että saisit plussan. Toivotaan, että se viides kierto olisi teidän. :)

Pampero tsemppiä odotteluun joka tapauksessa. Kyllähän ne simpat ovat sitkeitä sissejä välillä, että eihän sitä koskaan tiedä. :wink

Cupcake täällä peukut pystyssä, että pääsisit tuonne plussanneitten puolelle. :)

Gatusa toivottavasti saatte selville mikä keskenmenot aiheuttaa. Joko miehen testeistä on tullut vastaukset?

Freyja86 minulla taisi keskenmenovuoto jatkua parin viikon ajan sellaisena ikävänä tuhrutteluna. Kierto onneksi palautui suhtkoht nopeasti uomiinsa. Toivon, että sinulla ei vuoto niin kauan kestäisi ja jälkitarkastuksessa kaikki olisi kunnossa. :)

Omaa: kp 14 ja ovis taisi olla eilen joten dpo 1 taitaa olla nyt menossa. Toissailtana ovistestiin tuli vahva viiva, josta olin superiloinen koska en ole saanut keskenmenon jälkeen noin vahvaa viivaa. :happy093No edellisenä päivänä oltiin jo miehen kanssa pupuiltu ja hiukan yritin miekkosta uudelleen lämmitellä oviksesta kertomatta, mutta sain pakit. :grin Eilen aamulla lämmöt oli alhaimmillaan ja iltapäivästä ovistestiin tuli samanmoinen viiva. Nyt sain jopa miehen kaadettua sänkyyn kun sanoin että nyt on semmoinen tilanne, että ovis on just nyt (mahaa rupesi jo juilimaan oikealta puolelta) ja nyt tarvitsisin tähän vähän sinunkin apua. :grin Nyt aamulla lämmöt oli jo korkeammalla. Julistetaan siis piinaviikot täällä alkaneeksi. :)

Mua niiiiiin ärsyttää kun tää raskaaksi tulo on niin vaikeeta! Ei oo näköjään toisella kerralla yhtään helpompaa, ekaa yritettiin joku 7-8 kiertoa ja nyt on taas yk5 menossa eikä tulosta. Plaaah! :smiley-angry017

Sori omanapa, mutta nyt ketuttaa niin paljon!

Voih Aamu :( Vaan me emme luovuta, rytinällä eteenpäin vaan! Kyllä meille ensivuodeksi ne pikkukakkoset suodaan, usko pois! <3

Chipmunkille piinapäiviin peukut ja tsempit! Ei tää oo helppoa, ei. :D

ON: Täällä kiukuttaa ja herkututtaa (PMS-oireita?!) niin maan p*rusti!! :excited001 Haluttas joulutorttuja, suklaata, turkinpippureita, jäätelöä, keksejä, suklaata, suklaata, irtokarkkeja, suklaaaaaaata :BangHead .. Eikä yhtään helpota, et mun iskä toi tänään meille piparkakkutalon! Tuossa se keittiönpöydällä mulle huutelee! Miehen mielestä se pitäs säästää jouluaatoksi, en mää kestä!! Dpo 9 ja vielä muka pitäs jaksaa piinata tää viikko. Hirveästi haluaisin testata, mutta kun se nega pelottaa. Mietin mä et jos odottelis vielä pari päivää ja sit aamupissasta testaisin.. Alkukierrossa valittaa ko on p*rseestä se odottaminen, ja loppukierrossa sama homma! Ei sitä kyllä koskaan oo tyytyväinen.

Kiitos tsempeistä kaikille :)

cupcake: toi loppukierron odotteluaika on kyllä kaikkein piinaavinta :/ mutta sulla ei oo montaa päivää enää, kyllä varmaan parin päivän päästä jo vois testailla! Jännitetään sun kanssa tulosta :)

chipmunk: onnea täydellisesti sujuneesta ajoituksesta :) Nyt on mitä odottaa!

Vargynja: varmaan ihan hyvä päätös olla stressaamatta ja nauttia vaan talvesta :)

Freyja: toivotaan että pian helpottaa ja saatte taas katseet kohti tulevaa :) Keskenmenon jälkeen kroppa on jo valmiiksi "raskaustilassa" ja monesti tärppääkin nopeasti uudestaan. Mutta muistaakseni teillä oli muutenkin ekasta kierrosta tärpännyt, mikä on tietty hyvä :)

Loora: selkäkivut on aivan kamalia :( toivottavasti menis ohi! Jännätään kans joko teille plussaa pukkaa :)

Kiitos Cupcake! Pakko uskoa että se plussa vielä tulee. Onhan tässä jo kertaalleen luomusti raskauduttu joten toivossa on hyvä elää että toisenkin kerran onnistuis. Pitää kaivaa ovistestit taas käyttöön kunhan täti häipyy maisemista. Ei oo kyllä vielä likimainkaan lähtemässä.

Freyja.Toivottavasti sun olo pian helpottuis ja pääsisit eteen päin...
Gatusa.Joko ootte saanu tuloksii?
Chipmunk.Hieno juttu et löysit oviksen ja saitte hyödynnettyy..Nyt sit vaan ootellaaan ja jännäillään.. :)
Aamu.Voi harmistus tota tätiä kun piti tulla. :( Mut kyllä se plussa varmasti sinne löytää tiensä mä ainaki pidän peukut ylhääl et löytää.. :)
Cupcake.Voi vitsi et voi ol päin vastanen olo mulla kun mua vaan ällöttää ja ei tee yhtään mieli mitään täl hetkel...ja sit meil oli anoppi kyläs joka tyrkytti kaikkee ja mua vaan ällötti..tosi kiva syödä väkisten ...mut toivon niin kovasti et sun oireet nyt kumminkin olis raskaudesta johtuvii...kuinka aikasin muuten sait plussan tehtyy esikoisesta?
Pampero.Kiitos ja noi selkäkivut on onneks ollu tänään poissa..toivottavasti ei palaa..

on.tylsää tää oottelu...kp.21

Todennäköisesti viimeinen mahdollisuus tälle vuotta raskautua.. :) 10pv kierrosta menossa.. Jos se tähän tärppäis. :) <3

Onnea plussanneille ja plussatuulia kaikille muille! :):happy093

p.s epäilen raskauden mahdollisuutta kun reissussa oon tod.näk. ovuloinnin aikaan ja mies jää kotiin mut pitää nyt koittaa pupuilla ennen reissua kovasti ja toivoa et ovat sinnikkäitä kavereita! ;)

Mä oon jo liittymässä Raskaaksi 2014 -ryhmään :D Soitin eilen neuvolaan ja peruin huomista aikaa. Onneksi neuvolatäti laittoi lähetteen jälkitarkastukseen ja pääsen sinne heti 2.1 :) sen jälkeen onkin sit lupa raskautua uudestaan. Meillä tosiaan tärppi kävi ekasta kierrosta joten katsellaan sitten miten tämän seuraavan kanssa käy :)

Tuskissani ja piinoissani raskaustesti tehty, dpo 10. :D Ei vitsi sitä on naurettava, huh.. No mutta, testiajan sisällä piirtyi muutakin kuin kontrolliviiva! Mut sitä en tiedä oliko se taas pelkkä viivanpaikka vai haamujen esi-isä. Olin huomaavinani viivassa pinkkiä väriä, mut vauvakuumeinen taitaa nähdä kaks viivaa niin halutessaan. Ja nuo on niitä liuskoja joista sain pari kiertoa taappäin sen viivanpaikan. "/ Tein samasta pissasta yhen ovisliuskankin, johon piirtyi heti kaks selkeää viivaa, muttei positiivinen tulos sekään vielä. Noo, mut nyt on kaapit tyhjät r-testeiltä, ei tartte testata ennenku menkat selkeesti myöhässä. ;)

Takaisin