Late- mukava kuulla sinusta. :) Harmi kun on noin oireita.
Toivottavasti loppuraskaus menee hyvin kun pääset kohta virallisesti äippälomalle. :)
-dolly- oletko jo aloittanut testaamisen?
mia82 onnittelut ihanista ultrauutisista.
Bluerose pahottelut menkoista, mutta hurjasti tsemppiä seuraavan oviksen metsästykseen. :)
Dawwe minullakin on ollut välillä ihan jäätäviä oviskipuja, että kerran jo luulin umpisuolen puhjenneen. :) Luulisin, että ne on juuri niitä munasolun irtoamiskipuja. Sitten vielä juilii jonkun aikaa oviksen jälkeen kun irtoamisesta tulleita nesteitä/verta hilluu tuolla massussa. Näin ainakin minä olen päätellyt. :)
loora84 toivottavasti ennen pikkujouluja saisit selvyyden ja toivon mukaan se selvyys ilmaantuisi plussan muodossa. :) Toivottavasti pappasi tervehtyy kokonaan tuosta inhottavasta kolarista.
_sissi onnittelut ovisplussasta. :)
Aamu voi hitsin pimpulat kun ne menkat päätti alkaa.
Olin jo aivan varma, että saisit plussan. Toivotaan, että se viides kierto olisi teidän. :)
Pampero tsemppiä odotteluun joka tapauksessa. Kyllähän ne simpat ovat sitkeitä sissejä välillä, että eihän sitä koskaan tiedä.
Cupcake täällä peukut pystyssä, että pääsisit tuonne plussanneitten puolelle. :)
Gatusa toivottavasti saatte selville mikä keskenmenot aiheuttaa. Joko miehen testeistä on tullut vastaukset?
Freyja86 minulla taisi keskenmenovuoto jatkua parin viikon ajan sellaisena ikävänä tuhrutteluna. Kierto onneksi palautui suhtkoht nopeasti uomiinsa. Toivon, että sinulla ei vuoto niin kauan kestäisi ja jälkitarkastuksessa kaikki olisi kunnossa. :)
Omaa: kp 14 ja ovis taisi olla eilen joten dpo 1 taitaa olla nyt menossa. Toissailtana ovistestiin tuli vahva viiva, josta olin superiloinen koska en ole saanut keskenmenon jälkeen noin vahvaa viivaa.
No edellisenä päivänä oltiin jo miehen kanssa pupuiltu ja hiukan yritin miekkosta uudelleen lämmitellä oviksesta kertomatta, mutta sain pakit.
Eilen aamulla lämmöt oli alhaimmillaan ja iltapäivästä ovistestiin tuli samanmoinen viiva. Nyt sain jopa miehen kaadettua sänkyyn kun sanoin että nyt on semmoinen tilanne, että ovis on just nyt (mahaa rupesi jo juilimaan oikealta puolelta) ja nyt tarvitsisin tähän vähän sinunkin apua.
Nyt aamulla lämmöt oli jo korkeammalla. Julistetaan siis piinaviikot täällä alkaneeksi. :)