Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa naiset! En ehtinyt edes kaikkia viestejä kahlata läpi, luen ne myöhemmin. Paljon oli asiaa tullut. Tädin kohdanneille isot pahoittelut ja piinailijoille tsemppiä! Itse kuulun piinailijoihin, kp25. Menkat pitäisi alkaa su-ti välisenä aikana joten jännitys alkaa nousemaan vähitellen. Oireita ei ole sen enempää menkkojen kun raskaudenkaan suuntaan eli mielenkiintoiseksi menee. Onneksi on viikonloppureissua tiedossa niin on muutakin ajateltavaa. :)

Ihanaa itsenäisyyspäivää kaikille! Itse olen varmaankin poissa linjoilta sunnuntaihin saakka ellen illalla kerkiä vielä täällä piipahtamaan. :)

kiitos aamu ja samoin sinulle hyvää itsenäisyyspäivää näin etukäteen jos et ole linjoilla tässä illan ja viikonlopun aikana, nautihan viikonlopusta :)

Vuoto ruvennut laantumaan. Luulin että sitä kestäisi useamman päivän mutta näköjään se olikin nopeasti ohi. Nyt sit normaalia menkkavuotoa ja jälkitarkastusta odottaen :)

Pakkohan tässä on olla positiivinen, kun ei se mitään hyödytä jos suren keskenmenoa. Jotain iloa voi sanoa että ainakin meillä tärppäsi heti ekalla yk:lla tämä ensimmäinen. Toki mietityttää että muuttuuko kierto jotenkin tämän jälkeen, mutta sen näkee sitten.

Paljon oon virkannut näinä päivinä, kun kummilasten joululahjat pitäisi saada valmiiksi :) Jämälangoista keksin virkata koirille jouluksi uudet lelut :D ja ostin violettia lankaa, josta suunnittelin tekeväni itselleni tunikan... Hieman hirvittää saanko sitä valmiiksi :D

oi ku ihana että sulla ei se vuoto hirveen kauaa kestäny sit ja on tekemistä, virkkaaminen on aivan ihana harrastus ja mahtava idea lahjaks, omatekemillä on aina enemmän sitä tunnearvoa ja tuo tunikan virkkaaminen kuulostaa hauskalta ja mielenkiintoiselta. mulla mieles neuloo kuten vissii täällä aiemmin mainitsin ni kirjoneule lappi- teemalla eli tunterit yöllä, revontulia ja pari poroa ja taivaalla lisäks tähtiä. mitä tulee sulla tuoho että tuleeko tunika valmiiks ni kun pääset vauhtii ni äkkiäkös se on valmis, mulla kävi niin äipän villatakin kanssa ja ku neuloin ukolle sormikkaat, 5h meni yhtee käsineeseen taukojen kans. laitaha kuvia virkkauksistasi ku saat valmiiks, oon varma että ovat aivan ihania :)

No enhän mä täältä poissa malta pysyä! :/ Täällä loistaa Aamun tavoin oireet (vihdoin) poissaolollaan. Ei oo masutuntemuksia enää. Eilen illalla tissit oli aivan tulikuumat ja hirmu täyteläisen tuntuset (mieskin tuon hoksasi, kun pyysin kokeilemaan :D). Nyt vaan väsyttää, väsyttää ja väsyttää.. Huoh.

Ällövarotus: Mä taisin limojen perusteella tulla bonganneeksi itse ison O:n! Sormeen jäi hirveen liukasta ihan läpinäkyvää limaa joka venyy ja muistuttaa juurikin kananmunan valkuaista.. Mitään kipuja tai kerrassa mitääään "oireita" ei oo ollu kunnes nyt tämän bonjasin.
Kp siis 13/23-28 ja viime kierto oli 26pvä joten aika samoihin luulis menevän nytkin.
Nyt mietityttääkin ihan sikana se, että kokeilisko hyödyntää tämän mahdollisen oviksen ja unohtais keikan jos tärppi osuu...Toisaalta jos kierto ois tasottumassa tuohon 26pvään niin enskierrossa vois yrittää olla aktiivisempi näihin aikoihin.

Voi ääh!

mä nyt vallan tipun kärryltä mitä tääl tapahtuu... edellis yönä meen poika huus kolme kertaa ja viime yön kerran täyttä huutoo no tänään sil on ääni ollu menny ku on ärissy viikon no mä ajattelin et se on tulos kipeeks siis ei oo vie ollu kertaakaan kipee ja miehen kans eilen sanottiin et ei ne nyt ainakaan niitä hampaita oo ku ollaan monesti luultu et nyt ne tulee ja ei kumminkaan oo tullu mut nyt tänään koklasin sen suuta ja sie alhaal olikin yks terävä hammas pikkusen ulkona. :) no kävin nyt hakees suppoi ja hammastahnaa.. :) eiköhän niil pärjää.. :D

mä en nyt kyl enää tiä koska se ovis sit oikeen o ku sunnuntaina oli alavatsa juilinnat oikeen kunnol.maanantaina tuli limaa mut tiistaina sitä tuli ihan sikana ja eilen ei yhtään mut tänään o tullu valkkarii,vatta sika kipee ja niin sika hikinen olo koko ajan....et ota nyt selkoo ku ei oo tikkui...pläääääh....

Mä kävin tänään (tai siis eilen :D ) kontrolliultrassa tk:ssa. Lääkäri sen määräsi silloin aiemmin, kun ei vielä saanut elämänmerkkejä näkymään. Nyt sai. :) Siellä näkyi jo pienen ihmisen piirteiden kanssa 23,2mm kokoinen tyyppi. :) Syke näkyi ja kuului ja samaten sen liikkeet. Kova jumppatuokio oli meneillään heti aamutuimaan. Koko vastasi päivälleen viikkoja, eli nyt 9+1. :)

Muokattu viimeksi:
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille. :> Sääkin suvaitsee olla vuodenajan mukainen. ^^ Toisin sanoen täällä sataa lunta. <3 Nyt kun se vaan pysyisi eikä tulisi taas vettä.

Bluerose, mikä siellä on tilanne? Tuliko täti kylään vai jäikö tuhruksi? Pahoittelut jos se tuli kylään vaikka ihailtavan positiivisesti asiaan suhtaudutkin. Toisaalta hyvä ettei ne odotuttaneet enää enempää itseään. Epätietoisuus se kaikista piinaavinta on.

Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin Aamu. Toivottavasti oireettomuus tarkottaa raskautta ja täti pysyy poissa.

Hienoa Freyja että vuoto laantuikin noin nopeasti. Pitää kyllä vielä nostaa hattua tuolle positiivisuudelle.

Cupcake, pidän täällä peukut pystyssä että väsymys ja rintojen täyteläisyys olisi raskausoireita. Väsymys on kyllä sen verran ikävää että olisi parempi jos siihen on jokin ihana syy, varsinkin jatkuvana.

Onnea Dawwe oviksen pongaamisesta. Päätös on toki sinun ja ymmärrän sen teet kummin vain, mutta sinuna hyödyntäisin sen. Eihän sitä tiedä kuinka monta kiertoa vielä menee ennen kuin tapahtuu ja sitten voi harmittaa jos on heittänyt kiertoja hukkaan tarkoituksella. Toisaalta, voihan se napata heti niin ettet sitten pääse keikalle.

Onnea Mia hyvistä ultrakuumumisista! Ihana kuulla välillä hyviäkin uutisia. ^^

hei, en musitanutkaan tänne kirjata..tosiaan kp2/32-41 on nyt =) ja tärpit menos jouluviikolle =)

Pahin vuoto tosiaan laantunut mutta edelleenkin vuotaa. Saisi jo loppua et pääsisi bongailee ovista ja kattoo miten kierto asettuu. Tosin tässä kuussa ei saa kuulemma tärppi käydä, vasta jälkitarkastuksen jälkeen. Oma positiivisuus heittelee kyllä paljon. Eilen tuli taas epätoivoinen olo et miksi ja alkoi ahdistaa kun tajusin et pitää kai ensi kesäksi sittenkin mennä töihin :( Mieluummin olisin ollut äippälomalla :D

Pahoittelut rakas ystäväni Bluerose tädistä! Ehkä tällä menolla sittenkin plussataan yhtäaikaa :)

Kaikille paljon plussatuulia <3

onnea mia hyvistä ultrakuulumisista :)

mitäpä muille kuuluu? myöhäiset itsenäisyyspäiväntoivotukset, meillä se meni mun raivarien vallassa ku ukko ei pitän lupausta. mitään uutta ei oikei ole, menkkoi ei näy ei kuulu jostai syyst eli oon lasken pahast väärin sit näköjää tai kroppa rupes taas hankalaks kuten viime keväänä.

Aamu Minua niin jännittää sun puolesta! ^^ Mulla on tullut itelle sellainen olo, et tärppi ei oo minulla nyt käynyt. En varmasti tuu pääsemään elokuisiin. "/ Aika oireetonta on täälläkin, mut eipä mulla nyt pahemmin oo oikein mitään PMS-oireitakaan ollut. Voi hitsin piinaviikot, tässä kärsii mielenterveys. :(

Gatusa Täällä meni eilinen itsenäisyyspäivä linnanjuhlia katsellessa, ja miehen mummun synttäreillä käydessä. Mummi täytti 89v, on kyllä kunnioitettava ikä! Ja miten hyväkuntoinen hän ikäisekseen onkaan. Toivottavasti sun kiertosi ei kovin pahasti menisi sekaisin.

Vargynja Täälläkin on tullut mukavasti taas lunta. <3 Takapihallakin näyttäis olevan varmaan 30cm! :)

ON: Dpo 6 / kp 26/34. Aika oireetonta.. Tänään on ollut vähän menkkatuntemusten kaltaista jomotusta, mut voipa olla mielen tepponen se! "/ Vähän semmoset fiilikset, et tyhjää tässä tuntemuksiaan tarkkailee - tärpitön kierto taisi olla tämäkin. - ÄLLÖVAROITUS - Valkovuotoa tulee epämääräisen paljon, tuntuu et oikeen holahtelee semmosta kirkasta juoksevaa vuotoa, ei ovislimojen kaltaista vaan siis juoksevampaa. Niinku ois kokoajan kiihottunut tms, vaikken sitä todellakaan ole! :D Räjähdin tänään miehelle todella kovasti, kun oli minun vuoro nukkua pitkään ja hän sai touhuta tytön kans ja mitä mies teki kun heräsin? PELASI TIETOKONEELLA ... Ja mä kun luulin et se ois käyny ulkoilemassa sun muuta, va mitästä paskaa! Että seeeemmosta.

cupcake toivotaa ettei kierto tosiaa menis hirveest sekasin, iteki tässä ihmetelly ja ku vähä tuikkassu ni oon ollu et jaa nyt ne alkaa mutta ei seuraava ja taas no nyt ne kyl varmast alkaa eikä vieläkää. mulla jäi tuntematon sotilas kattomatta ku netti oli liian hidas joten leffailtaki meni päin mäntyä.
mitä tuoho äiteen vuoro levätä mies hoitaa lapset, tuo kuulostaa niin tutulta että ukko ei tee mitä pitäs kaiken järjen mukaan eli olla lapsen kans ja käydä vaik ulkoilemas. meil ukol ei riitä motivaatio eikä energia siihen eikä etenkää kärsivällisyys. 5min sisää ku alkavat pelaa jalkapalloo ni ukko repii suunnillee pelihousunsa ku poika ei ol hyvä futiksessa ja ukko ite inhoo futista. kotona ei hirveemmi tekemistä ole oikei täl hetkel ni aika käy pitkäks, mä nyt opetan suomalaisist koulukirjoist mitä käydää sillä hetkel ne tiedot mitä on, ukko sillo ku huvitaa tai energiaa on vähä opettaa lukee arabiaa.
mitenkäs oiskoha sulla tärpänny mahollisest cupcake? mä niin toivon että sulla ois tärppi käyny :)

aamullakin on mielenkiintoinen tilanne ja toivon että plussa tulis vihdoinkin :)

on: tänään on ollu ohjelmistossa matematiikkaa, muru rupes vetää päikkärei vähä aikaa sitte ja sit ku herää ni ei muuta ku syömää ja vähä lisää opiskelua. jossai vaihees vois harrastaa taas neulomista ku ei saatu sitä pakettia eile minkä äippä lähetti, toivottavast maanantaina. eilisest raivaripäiväst tuli mielee et tulipaha muute kirjaimellisest potkittua ukkoa takamuksee keittiös useamma kerra ja muistutettua mitä on tullu sanottua ja tehtyä...ties että se on rangaistus ni eipä se suuttunu, ymmärsi hyvin. sanainen arkku loisti meinaa toissailtana ku käytii nukkuu ( meni sanomaa mua lehmäks ja lisäks valittaa ja aukoo päätä ilman syytä) ja sit eile petti lupauksensa ni olin ku myrskynmerkki varsinainen pirttihirmu. murul oli kyl hauskaa ja oli naurus sillä pitelemist ku isi kuunteli ku äitee toru isiä oikei kunnolla. taisipa muru mennä hyvillä mielin kouluunki ku sai nauraa isille mielessään, yleensä isi toruu häntä niin paljo ni nyt isi joutu kuuntelee ku äiti oikei kunnolla toru ja heristi sormea.

Täällä kp 15/23-26 ja maha niin hemmetin kipee että tuntuu että itku pääsee. Selvästi kipu tuntuu nyt enempi vasemmalla puolella ja on reilusti kovempaa, eilen oli semmosta kokonaisvaltasta jomottelua, limoja en oo nyt seurannu..

Onko se ovis nyt siis ohi ja tämä jotain jälkikipua vai onko tämä pistävä äärettömän kova kipu irtoomiskipuja?

Sillon ku oli se lyhyt kierto, toissakierto siis, niin tätä samaa kesti 5 päivää, sit loppu ja vähän ajan päästä alko menkat...

Ja mä päätin että en ite ala miestä vikittelemällä vikittelemään hommiin vaan ajattelin että jos mies innostuu niin katotaan miten käy. No ei innostuttu kumpikaan vaan nukuttiin univelkoja pois :grin Joten eiköhän tässä menkkoja odotella joululle ja sit mä voisin innostaa miestä hieman usemmin toimiin ja alottaa sen yk1 virallisesti "kovemmilla panoksilla" :wink

Gatusa.Oi että kiva kuula et sun paketti pääs peril eikä menny hukkaan. :) ja sait miehes meneen sinne testiin.toivotaaan et saatte pian tuloksii. ja onnea projektien kans.niistä tulee varmaan hienoja. :)
Aamu.Tuuthan pian meillle kertoon plusssa uutisa. :)
Freyja.Hyvä juttu et vuoto on vähentymään päin...
Cupcake.Tsempit piinailuun.. :) ja olipa sun miehes höpsö kun vaan tietokoneel istu.meillä vähän samaa ongelmaa kun pyydän kattoon ni istuu koneel ja valittaa et miks toi muksu tekee sitä ja tätä ja et miks se kitisee..no kun se kaipaa vähän sitä seuraa eikä sitä et isi istuu koneel... murrr..
Dawwe.Onnea oviksen löydöstä vaikka se nyt vissiin jäisit hyödyntämättä.
Mia.Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista.
Bluerose.Pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon..

on.mua vaan edelleenki kyrsii tää kroppa kun sitä on vaan niin vaikee lukee.. en siis tie yhtään et oliko se ovis jo vai ei ku vieki tulee limaa mut ei oo kyl tullu silleen mitä noin parin päivän tuli.välil ei oo mitään kummempaa oloo.välil etoo ja rinnat aristaa ja tulee menkka maisia jomotuksia.eilen tuli oksennus suuhun asti et ei täs autaku ootel...toivottavasti kierto ei oo ainakaan mikään sika pitkä niinku viimeks. mulla ois ens perjantaina työpaikan pikkujoulut et pakko varmaan varuiks tehä sillon testi. nyt kp18/27-46

Mulla loora ovislimat jatkui plussaan asti ;) Ihmettelin sitä itsekin mut selvis et tais olla raskausoire :D

Täällä saatu eilen aamulla ovisplussa ja hyödynnetään tietty myös tänään ;D just fiilistelin miehelle et olis kyllä maailman paras joululahja ;)
Onko täällä muuten muita kuumeilijoita kenellä on häät tulossa? Itellä olis kesäkuun alussa.puvun pitäis saapua ens kuussa..onneks siinä on takana nyöritys nin jättää ainaki vähän varaa masulle jos semmonen tulis :)

Freyja.toivottavast viittais siihen mut en oikeen uskalla aatella mistään oireest mitään kun viime kierto oli mul niin outo.
Sissi.Onnittelut oviksen löydöstä ja onneks ootte saanu sen hyödynnettyyki. :)

Mulla oli eilen ennen nukkumaan menoo alamaha kipee ja selkä särki saman lailla kun mulla tekee kuukautisten aikaan.kesti varmaan pari tuntii.. nyt ei oo ollu enää onneks lainkaan..muutenkaan en saanu viime yönä nukutus.olikohan joku täyskuu viime yönä vai mistä johtu..
ehkäpä mun pappan tilanne vaivaa mua tuo takaraivos.oli 5.12 jossain kuoron kans laulaas illal ja kun oli lähös ni ajoi kolarin mis ei loukannu itteensä ja vie kun poliisit oli tullu paikal ni oli kertonu kaikki ihan järkevästi mut siitä hetken päästä ni oli tuupertunu maaha.poliisit oli saanu elvytettyy 15 minuutis ja on nyt teho-osastol.oli hengitys konees mut sekin on nyt onneks saatu pois ja jotain vastauksiiki onneks pystyny jo antaa..ehkäpä se siitä vie toipuu ikää kumminkin jo parin kk päästä 84.

Onnea uuteen kiertoon Bluerose. Toivottavasti joulu tuottaa tuloksia. :>

Kurja Gatusa jos kroppasi taas temppuilee eikä menkat tule. :( Oot saanu kärsiä sen kanssa ihan riittämiin. Miehesikin on ollut törkeä, hyvä että läksytit sitä. Toivottavasti se siitä oppi kohtelemaan sua kunnolla.

Loora, pidän peukut pystyssä että noi ois raskausoireita. Paljon voimia tohon tilanteeseen. Toivottavasti pappasi toipuu pian.

Onnea sissi oviksen pongauksesta ja hyödyntämisestä. :> Toivottavasti tärppäsi ja saatte ihanan joululahjan. Onnea myös etukäteen lähestyvistä häistä.

Täällä ei mitään kovin kummia. Täti on onneksi pakannut laukkunsa ja lähtenyt. Oon vähän kahden vaiheilla että metsästänkö sylkitestillä ovista ja yritän panostaa ajotukseen vai annanko olla ja puuhaillaan fiiliksen mukaan. Toinen vaihtoehto ois ainakin stressittömämpi. Ja periaatteessa oon ainakin melkeen luovuttanut ja alistunut siihen että vuoden vaihteen jälkeen otan yhteyttä lääkäriin.

Takaisin